Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:22:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 268 269 270 271 272 273 274 [275] 276 277 278 279 280 281 282 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5107006 alkalommal)
0 Felhasználó és 237 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13700 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 08:29:08 »

Sziasztok!

ma reggel a kézifék visszajelző menet közben elkezdett villogni, egyszer elalszik, egyszer kigyullad.
mi a franc?Huh?

Segítsetek, kérlek!  help

Fékolaj nem tűnik el csak úgy magától. Nézd meg a fékbetéteket, hogy nem-e túlságosan kopottak, illetve nincs-e szivárgás valahol.

Btw, ennek mi köze a TDDI motorhoz?!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13701 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 12:33:59 »

Fékolaj nem tűnik el csak úgy magától. Nézd meg a fékbetéteket, hogy nem-e túlságosan kopottak, illetve nincs-e szivárgás valahol.

Btw, ennek mi köze a TDDI motorhoz?!

ne haragudj, semmi, csak ide szoktam írni, és ez eléggé sos lenne, hogy pont kerüljön a végére.

sorry még egyszer.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13702 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 12:45:50 »

kevés.lötyög,hibát jelez.maxra töltsd fel! Wink
mivel nem fogyhat nem illik töltögetni.azért ment le, mert elkopott a betét valószínű
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13703 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 12:56:02 »

mivel nem fogyhat nem illik töltögetni.azért ment le, mert elkopott a betét valószínű

simán lehet még üzemi vastagságon,csak elkopott úgy 5mm belőle.mit tesz?Utántölt vazze. Angry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13704 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 13:03:46 »

simán lehet még üzemi vastagságon,csak elkopott úgy 5mm belőle.mit tesz?Utántölt vazze. Angry
Akkor töltse. De akkor is hülyeség Cheesy
úgy van az a tartály kalibrálva, hogy újnál legyen max-ig, és ha elkopott akkor jelez kb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13705 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 17:55:22 »

egyelőre rátöltök kicsit, de mindenképpen megnézetem.
köszönöm a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13706 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 18:40:40 »

Akkor töltse. De akkor is hülyeség Cheesy
úgy van az a tartály kalibrálva, hogy újnál legyen max-ig, és ha elkopott akkor jelez kb

nem így van.a szint mindig a maxon kell legyen.ha kopik a betét,akkor is.gondos gazda utántölt mindig. beka3 vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13707 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 18:48:07 »

nem így van.a szint mindig a maxon kell legyen.ha kopik a betét,akkor is.gondos gazda utántölt mindig. beka3 vigyor3
ez nagy hülyeség
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13708 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 20:37:01 »

ez nagy hülyeség
részedről. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13709 Dátum: 2015.03.24 kedd, 08:13:39 »

részedről. Wink
művelődjé a témába dikk hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13710 Dátum: 2015.03.24 kedd, 08:21:12 »

művelődjé a témába dikk hehe
minek.mindig maxon vannak a nívószintjeim. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13711 Dátum: 2015.03.24 kedd, 10:37:58 »

minek.mindig maxon vannak a nívószintjeim. Wink
lenne pedig mit tanulnod, ha a motorolaj szint megy le, akkor pl dugattyút kell cserélni, vagy hajtókart. ha a szervó szint, akkor meg a kormányon kopott le a bőr eplus2 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13712 Dátum: 2015.03.24 kedd, 10:40:07 »

lenne pedig mit tanulnod, ha a motorolaj szint megy le, akkor pl dugattyút kell cserélni, vagy hajtókart. ha a szervó szint, akkor meg a kormányon kopott le a bőr eplus2 eplus2
jó, hogy ilyen hozzáértők vannak itt.  falbav
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13713 Dátum: 2015.03.24 kedd, 12:20:24 »

jó, hogy ilyen hozzáértők vannak itt.  falbav
Cheesy mivan,visszanyalt a fagyi?! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13714 Dátum: 2015.03.24 kedd, 13:50:21 »

Cheesy mivan,visszanyalt a fagyi?! hehe
tudom még ragozni nyes eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13715 Dátum: 2015.03.24 kedd, 14:13:02 »

tudom még ragozni nyes eplus2

de ráérünk!  taps eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13716 Dátum: 2015.03.24 kedd, 14:19:16 »

de ráérünk!  taps eplus2
az  falbav úton feléd a csomag
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13717 Dátum: 2015.03.24 kedd, 14:40:12 »

az  falbav úton feléd a csomag

 eljen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13718 Dátum: 2015.03.24 kedd, 16:26:20 »

Cheesy mivan,visszanyalt a fagyi?! hehe
mármint hogy már ketten beszéltek hülyeséget?  hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13719 Dátum: 2015.03.24 kedd, 19:36:01 »

mármint hogy már ketten beszéltek hülyeséget?  hehe
csak ne menj autópályára,mert mindenki szembe fog veled haladni.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13720 Dátum: 2015.03.24 kedd, 21:16:28 »

Srácok.  help help help
Mondjatok egy normális szervizt / szerelőt bp-en, vagy a környéken, aki el is vállalja a verdát, a vízpumpával harmadszor viszem vissza oda, ahova vittem eddig, most már csak azért is megcsináltatom velük gariban, de a féket nem merem ilyen bandára rábízni, illetve még mindig kipufogószag jön be a kocsiba, szerintük meg minden rendben Smiley

Köszi  worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13721 Dátum: 2015.03.24 kedd, 21:23:52 »

Srácok.  help help help
Mondjatok egy normális szervizt / szerelőt bp-en, vagy a környéken, aki el is vállalja a verdát, a vízpumpával harmadszor viszem vissza oda, ahova vittem eddig, most már csak azért is megcsináltatom velük gariban, de a féket nem merem ilyen bandára rábízni, illetve még mindig kipufogószag jön be a kocsiba, szerintük meg minden rendben Smiley

Köszi  worship


Etért (sem) nem járok szerelőhöz.....
Mit tudnak elbaxni egy vízpumpa cserén?  szomoru1  wow1    Én 2óra alatt megcsináltam magamnak (ennek már lassan 2éve), úgy hogy még nem cseréltem mondeo vízpumpát és elsőre jó lett.....

Vidd el Tibihez (GSR) ő megcsinálja rendesen.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13722 Dátum: 2015.03.24 kedd, 21:30:11 »



Etért (sem) nem járok szerelőhöz.....
Mit tudnak elbaxni egy vízpumpa cserén?  szomoru1  wow1    Én 2óra alatt megcsináltam magamnak (ennek már lassan 2éve), úgy hogy még nem cseréltem mondeo vízpumpát és elsőre jó lett.....

Vidd el Tibihez (GSR) ő megcsinálja rendesen.

Írtam neki, szerintem nem nagyon ér rá, vagy nem tudom.
Én is megcsinálnám, csak a panel előtt nehéz szerelni Smiley
Ha lenne egy aknám, már kész lenne minden...
Így sajnos muszáj leszek egy normális szerelőt keresni.

Azt meg, hogy mit lehet elbaxni egy vízpumpa cserén ne kérdezd, de folyik, meg utána is, hogy másodszorra visszavittem.
De ezt inkább nem kommentálom, mert már a kocsin fogom kitölteni a mérgem, és eladom a végén Cheesy

De jobb lenne, ha inkább jó lenne végre.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13723 Dátum: 2015.03.24 kedd, 21:39:58 »

Írtam neki, szerintem nem nagyon ér rá, vagy nem tudom.
Én is megcsinálnám, csak a panel előtt nehéz szerelni Smiley
Ha lenne egy aknám, már kész lenne minden...
Így sajnos muszáj leszek egy normális szerelőt keresni.

Azt meg, hogy mit lehet elbaxni egy vízpumpa cserén ne kérdezd, de folyik, meg utána is, hogy másodszorra visszavittem.
De ezt inkább nem kommentálom, mert már a kocsin fogom kitölteni a mérgem, és eladom a végén Cheesy

De jobb lenne, ha inkább jó lenne végre.


Nekem sincs aknám....nem is kell a vízpumpa cseréhez.  vigyor3 

Milyen vízpumpát vettél? Nem lehet az selejt? Szerelő mit mondott?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13724 Dátum: 2015.03.25 szerda, 06:05:45 »

Írtam neki, szerintem nem nagyon ér rá, vagy nem tudom.
Én is megcsinálnám, csak a panel előtt nehéz szerelni Smiley
Ha lenne egy aknám, már kész lenne minden...
Így sajnos muszáj leszek egy normális szerelőt keresni.

Azt meg, hogy mit lehet elbaxni egy vízpumpa cserén ne kérdezd, de folyik, meg utána is, hogy másodszorra visszavittem.
De ezt inkább nem kommentálom, mert már a kocsin fogom kitölteni a mérgem, és eladom a végén Cheesy

De jobb lenne, ha inkább jó lenne végre.
Vidd el Vik-hez.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13725 Dátum: 2015.03.25 szerda, 07:46:30 »

csak ne menj autópályára,mert mindenki szembe fog veled haladni.... hehe
nem mindenki.  Csak 2 gyogyos   integet2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13726 Dátum: 2015.03.25 szerda, 08:04:15 »

nem mindenki.  Csak 2 gyogyos   integet2

Nekem is maxon van, mert 2 betètcsere között cserèltem a fèkfolyadèkot.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13727 Dátum: 2015.03.25 szerda, 08:09:04 »

Nekem is maxon van, mert 2 betètcsere között cserèltem a fèkfolyadèkot.  vigyor3
akkor 3.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13728 Dátum: 2015.03.25 szerda, 08:09:29 »

nem mindenki.  Csak 2 gyogyos   integet2
ha te mondod....

Te mondod?te most is rossz oldalon autózol!!! taps taps taps hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13729 Dátum: 2015.03.25 szerda, 08:26:15 »

ha te mondod....

Te mondod?te most is rossz oldalon autózol!!! taps taps taps hehe
a igazad van.  A héten először   eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13730 Dátum: 2015.03.25 szerda, 08:28:41 »

akkor 3.... nyes
nem rá töltött.  Cserélte.   wave

És különben is : alacsonyabb vagy mint gondoltam.   hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13731 Dátum: 2015.03.25 szerda, 09:18:24 »



És különben is : alacsonyabb vagy mint gondoltam.   hehe
Cheesy  te meg gyogyósabb mint gondoltam.... nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13732 Dátum: 2015.03.25 szerda, 20:31:59 »

Sziasztok!
Mérhető üzemanyag nyomás az adagoló előtt? Azaz a szivattyú, a tank alatt termel vmi nyomást, járó motornál, vagy csak térfogatáram van?
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13733 Dátum: 2015.03.25 szerda, 20:47:16 »

Sziasztok!
Mérhető üzemanyag nyomás az adagoló előtt? Azaz a szivattyú, a tank alatt termel vmi nyomást, járó motornál, vagy csak térfogatáram van?
Üdv, Ferqó
van amelyikben van AC,és van amelyikben nincs.amelyikben van,ott mérhető.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13734 Dátum: 2015.03.25 szerda, 20:53:31 »

van amelyikben van AC,és van amelyikben nincs.amelyikben van,ott mérhető.
ac-m van, bekötöttem egy mérőórát, de nem mozdult jelentőset a mutató, megpörgettem kicsit arra sem ugrott fel komolyabban, pl 1-2 bar-ra.
Ac tól jövő csövet kannába irányítva jött rajt a go, (az adagoló meg szívta kannából)
A mérő óra vmi pneumatikához való, de sztem go-ra is működni kellene, de lehet tévedek. Az óra működik, azt kipróbáltam.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13735 Dátum: 2015.03.25 szerda, 20:55:18 »

ac-m van, bekötöttem egy mérőórát, de nem mozdult jelentőset a mutató, megpörgettem kicsit arra sem ugrott fel komolyabban, pl 1-2 bar-ra.
Ac tól jövő csövet kannába irányítva jött rajt a go, (az adagoló meg szívta kannából)
A mérő óra vmi pneumatikához való, de sztem go-ra is működni kellene, de lehet tévedek. Az óra működik, azt kipróbáltam.


ha jól emlékszem 4-6bart kell tudnia.ha pedig nem jól,akkor majd kijavítanak....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hektor
Vendég
« Új hozzászólás #13736 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 07:50:09 »

Sziasztok!
Mostanában, arra lettem figyelmes, hogy amikor benyomom a kuplungot, akkor kicsit mintha megvaltozna a motor hangja. Mintha kicsit szabalytalanabb lenne a jarasa. Amikor felengedem akkor elmulik.
Ez mitől lehet? Előre is köszönöm a valaszt!

Viktor
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13737 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 07:53:13 »

ha jól emlékszem 4-6bart kell tudnia.ha pedig nem jól,akkor majd kijavítanak....

èn is 4bart tudtam, de àllitólag csak 0,8.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13738 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 08:01:46 »

èn is 4bart tudtam, de àllitólag csak 0,8.
sztem is közelebb áll a 0,8 a valósághoz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13739 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 08:32:14 »

sztem is közelebb áll a 0,8 a valósághoz

Nekem is az tűnik értelmesebbnek
Valszeg a szivattyú tudhat 4 bart, pl befogva a kimenő cső végét, de mivel az adagoló amúgy is visszaengedi a felesleget, így a 0,8 bar  X ml/perc átfolyás mellett még akár lehet valós is.
Köszönöm
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13740 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 10:46:52 »

ha jól emlékszem 4-6bart kell tudnia.ha pedig nem jól,akkor majd kijavítanak....

4-6 baros nyomással szerintem nem sokáig bírnák pl a go szűrő csatlakozói.  Shocked
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #13741 Dátum: 2015.03.28 szombat, 23:34:24 »

Sziasztok kedves Orákulumok Smiley

Ma ahogy töltöttem az ablakmosót kíváncsiságból le vettem a tisztán hagyott motortakaró műanyagot hogy szemtől szembe becézgessem a szeretett TDDI-m.
A képen látszik hogy igencsak jön valahonnan az olaj és a szívósor csavarjainál is megfigyelhetők kisebb olaj tavacskák de nem mindegyiknél.
Fogas kérdésem hogy szívósor tömítés vagy kartellgázcső kifújás lehet vagy valami más?
Másik bajom hogy hidegen inkább, de melegen is előfordult már hogy amikor harmadikból teszem negyedikbe 50km/h körül akkor ha rányomok egy szokásos gázt és lelépek róla, tovább gyorsul 55ről 60 ra és azt folyamatosan tartja Cheesy Igen vicces állapot még poénkodtam is hogy milyen király egyszerre csak lett tempomatom Smiley De ahogy kinyomom a kuplungot abba hagyja és nem is jön vissza csak ha megint rá lépek a gázra. Ezt elég sűrűn csinálja de nem mindig.
Válaszaitokat köszöntem szépen!

 
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13742 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 08:56:23 »

Sziasztok kedves Orákulumok Smiley

Ma ahogy töltöttem az ablakmosót kíváncsiságból le vettem a tisztán hagyott motortakaró műanyagot hogy szemtől szembe becézgessem a szeretett TDDI-m.
A képen látszik hogy igencsak jön valahonnan az olaj és a szívósor csavarjainál is megfigyelhetők kisebb olaj tavacskák de nem mindegyiknél.
Fogas kérdésem hogy szívósor tömítés vagy kartellgázcső kifújás lehet vagy valami más?
Másik bajom hogy hidegen inkább, de melegen is előfordult már hogy amikor harmadikból teszem negyedikbe 50km/h körül akkor ha rányomok egy szokásos gázt és lelépek róla, tovább gyorsul 55ről 60 ra és azt folyamatosan tartja Cheesy Igen vicces állapot még poénkodtam is hogy milyen király egyszerre csak lett tempomatom Smiley De ahogy kinyomom a kuplungot abba hagyja és nem is jön vissza csak ha megint rá lépek a gázra. Ezt elég sűrűn csinálja de nem mindig.
Válaszaitokat köszöntem szépen!

 

A szívósornál biztosan kifúj. Ezt könnyen megoldod, vagy Loctite pasztával, vagy a tömítések cseréjével. A légszűrő utáni szívócsövet érdemes kicserélni tdcire, azzal se lesz gond utána. A képen úgy látszik, mintha a turbócsöved belül a hajlatban ki lenne szakadva. Ellenőrizd, úgyis le kell venned a szívósort.
A magas fordulatot okozhatja hiba az elektromos rendszerben, de majd a hozzáértők megmondják.
 Üdv!
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.29 vasárnap, 09:02:51 írta kupeti » Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13743 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 11:24:12 »

Sziasztok kedves Orákulumok Smiley

Ma ahogy töltöttem az ablakmosót kíváncsiságból le vettem a tisztán hagyott motortakaró műanyagot hogy szemtől szembe becézgessem a szeretett TDDI-m.
A képen látszik hogy igencsak jön valahonnan az olaj és a szívósor csavarjainál is megfigyelhetők kisebb olaj tavacskák de nem mindegyiknél.
Fogas kérdésem hogy szívósor tömítés vagy kartellgázcső kifújás lehet vagy valami más?
Másik bajom hogy hidegen inkább, de melegen is előfordult már hogy amikor harmadikból teszem negyedikbe 50km/h körül akkor ha rányomok egy szokásos gázt és lelépek róla, tovább gyorsul 55ről 60 ra és azt folyamatosan tartja Cheesy Igen vicces állapot még poénkodtam is hogy milyen király egyszerre csak lett tempomatom Smiley De ahogy kinyomom a kuplungot abba hagyja és nem is jön vissza csak ha megint rá lépek a gázra. Ezt elég sűrűn csinálja de nem mindig.
Válaszaitokat köszöntem szépen!

 

Zárlatos elektromos kiegészítőfűtés, vagy valami nagy áramfelvételű fogyasztó, akár generátorhiba is okozhatja az említett hibát. Ha csak 5 fok külső hőmérséklet alatt csinálja, akkor szinte biztos hogy a kiegészítőfűtés egyik izzítógyertyája zárlatos.
Olajfoltok pedig új tömítésekkel, tömítőpasztával megszüntethetők.
A szívósor előtti könyököt viszont tényleg ellenőrizd, belül elég gyanús hogy szakadt.

off:
nem ez az autód véletlenül?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tddi_wolf_olcsobb_csere_e-8782464
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13744 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 11:58:21 »

Gondoltam megosztom veletek a tapasztalatomat.
Betegesen számolom a fogyasztást, és korábban 5,3-5,8-al jártam mindig használattól függően. Az utóbbi egy évben azt vettem észre hogy szép lassan kúszik fel a fogyasztás. Normál használat mellett nem tudtam 6-6,2 alá vinni, egyébként meg nem volt ritka a normális használatnál a 6,5 fölötti fogyasztás sem.
Soha nem szoktam taposni az autónak, de a múltkor siettünk haza, és a forgalom is jó volt. 160km-t sikerült megtenni picit több mint egy óra alatt nyes Utána is jó volt még a forgalom a másik német pályán, "jót mentünk" ott is. Kb. 250km-t mentünk így összesen. Máshol a szokásos 130 "tempomaton, összesen 840km. Erre a szakaszra 7,5-re jött ki a fogyasztás eplus2 Ez így belefér.
Akkor lepődtem meg, amikor jöttünk vissza. 130-140 tempomaton végig, és 5,3 megint a fogyasztás. Ugyanazokon a kutakon tankolok mindig, semmi mást nem csináltam az autóval csak otthon áttettem a nyári kerekeimet, és egy kicsit meghajtottam az autót előtte. Valószínű leégett a korom egy-két helyről.
Jöhet a válasz, hogy a téligumi miatt. Pár deci abban is lehet, viszont ugyanezekkel a nyári kerekekkel, ugyanezen az úton ősszel simán 6 liter fölötti fogyasztott ott ahol most 5,3-at mértem. Így is elég jelentősen csökkent a fogyasztása.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
galaxysanyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #13745 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 14:25:45 »

Sziasztok. Vettem egy 2.0 tddi mondeot.Nem nagyon akar bemelegedni a hűtővíz.. ahogy nyomom a gázt látványosan megy fel a vízfok,mihelyst gurulok vagy lassítok azonnal visszahűl "negyed"alá. Ha kicsit meghajtom akkor néha eléri a normál függőleges csíkot , és egy ideig megtartja,aztán visszahül.Cseréltünk termosztát is (gates) de semmi változás.
Hőgombát javasoltak még. Nektek valami javaslat esetleg hasonló tapasztalat? Huh?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13746 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 14:29:49 »

Sziasztok. Vettem egy 2.0 tddi mondeot.Nem nagyon akar bemelegedni a hűtővíz.. ahogy nyomom a gázt látványosan megy fel a vízfok,mihelyst gurulok vagy lassítok azonnal visszahűl "negyed"alá. Ha kicsit meghajtom akkor néha eléri a normál függőleges csíkot , és egy ideig megtartja,aztán visszahül.Cseréltünk termosztát is (gates) de semmi változás.
Hőgombát javasoltak még. Nektek valami javaslat esetleg hasonló tapasztalat? Huh?


Cseréld ki a másik termót is (2 van).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13747 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 14:49:50 »

Sziasztok. Vettem egy 2.0 tddi mondeot.Nem nagyon akar bemelegedni a hűtővíz.. ahogy nyomom a gázt látványosan megy fel a vízfok,mihelyst gurulok vagy lassítok azonnal visszahűl "negyed"alá. Ha kicsit meghajtom akkor néha eléri a normál függőleges csíkot , és egy ideig megtartja,aztán visszahül.Cseréltünk termosztát is (gates) de semmi változás.
Hőgombát javasoltak még. Nektek valami javaslat esetleg hasonló tapasztalat? Huh?

Hőgomba? Nem hinném... tedd a következőt. Nyomod a napi km számlálót, és tartod. Bedugod a kulcsot, ráadod a gyújtást, és vársz. A napi km számláló helyén ki fog írni valami mást. Na akkor elengeded a gombot, majd nyomogatod, amíg el nem éri hőfokot. Full hidegben 40 fokot mutat, ez a minimum.
Majd beindítod a verdát, és usgyi. Az üzemmeleg motor 84-115-ig tart, ilyenkor középen áll a mutató.
Ha rossz a 2. termosztát, akkor lassításnál a menetszél csökkenteni fogja a hőfokot.
Ha így teszi, nem a hőgombával van gond.
A 2. termosztát az olajhűtő. Nézd meg, melyik az a csú, ami nem az általad cserélt termóról jön.
Hideg motorral indulva, ha megmozdult a mutató, nézd meg a másik csövet. Szinte teljesen hidegnek kell lennie, egy vékony csíkot kivéve a tetején.
Nálad az a cső is meleg lesz. Cseréld a másik termosztátot, és ennyi.
Cseréld ki mielőbb, mert a motor hidegen jobban kopik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
galaxysanyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #13748 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 17:32:58 »

Köszi a segítséget. Jövőhéten kicserélem a másikat is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13749 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 21:34:27 »

Elég szánalmas hogy egy normális generátort sem tudtak rakni a mondeora....legalább egy 120A-es kellett volna.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 268 269 270 271 272 273 274 [275] 276 277 278 279 280 281 282 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.