Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:57:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 288 289 290 291 292 293 294 [295] 296 297 298 299 300 301 302 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113392 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #14700 Dátum: 2016.10.08 szombat, 18:13:58 »

van hozzávaló jó állapotú turbóm 20ért

Köszönöm, úgy néz ki elhozom a "sajátját".
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14701 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 10:34:42 »

Sziasztok!

Érdeklődnék ,hogy ez pontosan mit mér és hol található egyáltalán?Egyáltalán van ilyen?
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/beszivott-levego-homerseklet-erzekelo
Csak azért mert a diag szerint +40 fok körüli hőmérsékletű levegőt szív be most is 6 foknál.

Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.09 vasárnap, 18:55:50 írta atadzso » Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #14702 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 11:39:09 »

Igen olvastam, de itt írtam is: "Termosztát Új......olajkörihez nem nyúltam de nem hinném h ettől 50 perc alatt nem melegedne be a rendszer."

Én is azt hittem, hogy a főköri megoldja a problémát, aztán mégse....kicseréltem az olajkörit, aztán most már jó. Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #14703 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 12:37:08 »

Sziasztok! Hosszbordás ékszíjhoz hol tudnék venni viszonylag jó áron feszítőt?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14704 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 15:11:54 »

Sziasztok! Hosszbordás ékszíjhoz hol tudnék venni viszonylag jó áron feszítőt?
bontó, vagy bármelyik alkatrész bolt, attól függően hova mennyi kedvességed van. bontottat 5-10eft között odaadják
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14705 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 15:46:23 »

Sziasztok! Hosszbordás ékszíjhoz hol tudnék venni viszonylag jó áron feszítőt?

Van egy pár hónapos szettem, főtengely szíjtárcsával kompletten 25e

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #14706 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 16:49:24 »

Bocs,de nem tudom biztosan hogy jó -e az én autómba.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14707 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 21:43:25 »

Sziasztok na mostmár nemtudom milegyen felhívtam 2 adagolóst azt mondták hogy szerintük nem adagoló baj  nemmegy a kocsi 4000ig forog csak nem gyorsul 160a vége rángat picit gyorsításnál de most -1 fokba is pöccre indul hidegen melegen gép olyat ír hogy adagolo elektronika hiba meg hogy a vezérlő modul kérésére csökkentett üzemanyag nyomás tudom már kérdeztem de  minden szerelő mást mond és nemszivesen dobnák ki 250-300 ezer forintot valakinek volt hasonló?
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.10 hétfő, 11:35:34 írta tranyowrc » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14708 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 22:00:31 »

Sziasztok na mostmár nemtudom milegyen felhívtam 2 adagolóst azt mondták hogy szerintük nem adagoló baj ugye nemmegy a kocsi 4000ig forog csak nem gyorsul 160a vége rángat picit gyorsításnál de most -1 fokba is pöccre indul hidegen melegen gép olyat ír hogy adagolo elektronika hiba meg hogy a vezérlő modul kérésére csökkentett üzemanyag nyomás tudom már kérdeztem de  minden szerelő mást mond és nemszivesen dobnák ki 250-300 ezer forintot valakinek volt hasonló?

elég sok minden lehet, én akkor láttam ilyet, amikor kb 3centit görbül a hajtókar tddi ben, meg amikor nem volt minden jelen, akkor dobta ki ezt a csökkentett módot

ez a tápióbicske hogy jön ide?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14709 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 11:34:38 »

XD sehogy véletlen bemásoltam ezwk szerint  vigyor3
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14710 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 11:39:05 »

elég sok minden lehet, én akkor láttam ilyet, amikor kb 3centit görbül a hajtókar tddi ben, meg amikor nem volt minden jelen, akkor dobta ki ezt a csökkentett módot

ez a tápióbicske hogy jön ide?
az jó szép remények
Naplózva
raganyicsaba
Vendég
« Új hozzászólás #14711 Dátum: 2016.10.11 kedd, 14:08:20 »

Sziasztok!

Kis tanácsra lenne szükségem, egyszer csak minden előjel nélkül megállt a mondeom. Azóta se indult be és egy megvehető árú hibakód olvasóval azt írta ki hogy az adagoló vezérlő egység hibás. Persze előtte cserélve lett az üzemanyag pumpa. De az sem segített rajta. Viszont a rendszer nem lett kitakarítva. Lehetséges hogy az a gond? Vagy esetleg valakinek volt hasonló problémája? Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14712 Dátum: 2016.10.11 kedd, 14:22:14 »

Sziasztok!

Kis tanácsra lenne szükségem, egyszer csak minden előjel nélkül megállt a mondeom. Azóta se indult be és egy megvehető árú hibakód olvasóval azt írta ki hogy az adagoló vezérlő egység hibás. Persze előtte cserélve lett az üzemanyag pumpa. De az sem segített rajta. Viszont a rendszer nem lett kitakarítva. Lehetséges hogy az a gond? Vagy esetleg valakinek volt hasonló problémája? Segítségeteket előre is köszönöm!
Szia!
Esetleg az adagoló főrelét érdemes ellenőrizni. Az akku tálca alatt van, egy fekete dobozka. Ha van kiegfűtés az autódban, annak ugyanilyen reléje van. Ha van, akkor a vezető oldalon a torony mögött kell lennie, 2db ilyen relének. Azokkal tudsz csere próbát tenni.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14713 Dátum: 2016.10.11 kedd, 16:57:00 »

Sziasztok!

Kis tanácsra lenne szükségem, egyszer csak minden előjel nélkül megállt a mondeom. Azóta se indult be és egy megvehető árú hibakód olvasóval azt írta ki hogy az adagoló vezérlő egység hibás. Persze előtte cserélve lett az üzemanyag pumpa. De az sem segített rajta. Viszont a rendszer nem lett kitakarítva. Lehetséges hogy az a gond? Vagy esetleg valakinek volt hasonló problémája? Segítségeteket előre is köszönöm!

Szia nekem is ezt írja 2 szerelő aztmondta adagoló felújítás au adagolós meg hogy nem adagoló mondjuk az enyém legalább megy  nyes ugyhogy én most gyűjtögetek  addig is várom hogy meddig bírja már 8ezret raktam bele ugy hogy előtte nemtudom mióta rossz 3 hónapja vettem
Naplózva
raganyicsaba
Vendég
« Új hozzászólás #14714 Dátum: 2016.10.11 kedd, 19:14:46 »

Szia!
Esetleg az adagoló főrelét érdemes ellenőrizni. Az akku tálca alatt van, egy fekete dobozka. Ha van kiegfűtés az autódban, annak ugyanilyen reléje van. Ha van, akkor a vezető oldalon a torony mögött kell lennie, 2db ilyen relének. Azokkal tudsz csere próbát tenni.
Üdv, Ferqó

Mindenféleképpen meg fogom nézni azokat a reléket. Amúgy azt el felejtettem írni hogy a műszerfalon semmilyen hibát nem jelzett se előtte sőt azóta se. Nem tudom hogy pontosan milyen hibáknál kéne jelezni, de ez esetleg nem jelent valami plusz problémát?
Naplózva
raganyicsaba
Vendég
« Új hozzászólás #14715 Dátum: 2016.10.11 kedd, 19:16:50 »


Szia nekem is ezt írja 2 szerelő aztmondta adagoló felújítás au adagolós meg hogy nem adagoló mondjuk az enyém legalább megy  nyes ugyhogy én most gyűjtögetek  addig is várom hogy meddig bírja már 8ezret raktam bele ugy hogy előtte nemtudom mióta rossz 3 hónapja vettem

Hibát jelez a műszerfalon?
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14716 Dátum: 2016.10.11 kedd, 20:43:37 »

Semmit de egyre rosszabb már a 2.5 td 94 es transitom otthaggya gyorsulásba rossz turbóval... igazából a szerelő se biztos benne mibaja.. az biztos hogy csökkentett üzemanyag nyomást ír a vezérlőegység kérésére meg nekem is van olyan hogy adagoló vezérlőegység hiba meg valami lambda szonda fűtőtest hiba v iesmi nemakarok hulyeseget írni
Naplózva
raganyicsaba
Vendég
« Új hozzászólás #14717 Dátum: 2016.10.14 péntek, 14:03:46 »

A szerelő megnézte azt mondta szerinte az adagoló vezérlő egység az és nem valami kisebb hiba ami miatt ezt írta ki, szóval jön bele a bontott adagoló vezérlővel együtt (120000) és majd megírom mi lett az eredmény.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14718 Dátum: 2016.10.14 péntek, 14:49:21 »

A szerelő megnézte azt mondta szerinte az adagoló vezérlő egység az és nem valami kisebb hiba ami miatt ezt írta ki, szóval jön bele a bontott adagoló vezérlővel együtt (120000) és majd megírom mi lett az eredmény.

az nem drága (120e) egy kicsit?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14719 Dátum: 2016.10.14 péntek, 20:12:25 »

A szerelő megnézte azt mondta szerinte az adagoló vezérlő egység az és nem valami kisebb hiba ami miatt ezt írta ki, szóval jön bele a bontott adagoló vezérlővel együtt (120000) és majd megírom mi lett az eredmény.
itt a forumon is árultak 80 körül nemtudom megvan e még
Naplózva
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #14720 Dátum: 2016.10.14 péntek, 22:43:13 »

Sziasztok!

Kis tanácsra lenne szükségem, egyszer csak minden előjel nélkül megállt a mondeom. Azóta se indult be és egy megvehető árú hibakód olvasóval azt írta ki hogy az adagoló vezérlő egység hibás. Persze előtte cserélve lett az üzemanyag pumpa. De az sem segített rajta. Viszont a rendszer nem lett kitakarítva. Lehetséges hogy az a gond? Vagy esetleg valakinek volt hasonló problémája? Segítségeteket előre is köszönöm!

Nyáron volt hasonló problémám.Az adagoló elektronikája mondta fel a szolgálatot.Ha Bosch VP44-es az adagolód,annak külön van egy hibakiolvasó csatlakozása és megfelelő műszerrel kiolvasható az adagoló közvetlen hibája.Van jó kis leírás róla a neten.http://autotechnika.hu/cikkek/7220,mirol-mesel-bosch-vp-30-44-agya-.html
Az elektronika bizonyos részeit voltmérővel is le lehet ellenőrizni.Meg lehet csináltatni az elektronikát,vállalnak rá garanciát.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.14 péntek, 22:46:19 írta pedro » Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14721 Dátum: 2016.10.15 szombat, 09:19:46 »

az nem drága (120e) egy kicsit?
mivel egyre ritkábban bontanak tddi-t az árak is elindultak felfele. de amúgy a tdci pcs/pumpa páros is drágább mint tavaly
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14722 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:35:35 »

mivel egyre ritkábban bontanak tddi-t az árak is elindultak felfele. de amúgy a tdci pcs/pumpa páros is drágább mint tavaly
jóhogy hát dübörög a gazdaság XD  nyes
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14723 Dátum: 2016.10.15 szombat, 20:55:11 »

Sziasztok!

Tud valaki okosat mondani a következő tünetre? worship worship

Tegnap  délután elkezdett egyenetlen lenni az alapjáratom és az eddigi  Kb 800-ról 900-on állandósul.
Ha állok a lámpánál üzem meleg állapotban  a fordulat 800--900 között ingadozik és néha felugrik- 1100-ra és vissza 900-ra.
Töltésem jó és a lámpák nem villóznak a menettulajdonságok hibátlanok és pöccre indul reggel is a ház elől.
Huh?Huh?Huh??

« Utoljára szerkesztve: 2016.10.15 szombat, 20:59:04 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14724 Dátum: 2016.10.15 szombat, 21:02:41 »

Sziasztok!

Tud valaki okosat mondani a következő tünetre? worship worship

Tegnap  délután elkezdett egyenetlen lenni az alapjáratom és az eddigi  Kb 800-ról 900-on állandósul.
Ha állok a lámpánál üzem meleg állapotban  a fordulat 800--900 között ingadozik és néha felugrik- 1100-ra és vissza 900-ra.
Töltésem jó és a lámpák nem villóznak a menettulajdonságok hibátlanok és pöccre indul reggel is a ház elől.
Huh?Huh?Huh??


szia.
húzd le a generátorról a vékony vezetékes csatlakozót.ha megszűnik,akkor generátor felújítás.ha nem,akkor diaggal megkéne nézni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14725 Dátum: 2016.10.15 szombat, 21:54:53 »

szia.
húzd le a generátorról a vékony vezetékes csatlakozót.ha megszűnik,akkor generátor felújítás.ha nem,akkor diaggal megkéne nézni....


Köszönöm megnézem. worship worship
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #14726 Dátum: 2016.10.19 szerda, 12:01:38 »

Sziasztok!

2001, mk3, 2.0tddi-hez milyen márkájú gazolajszurot ajanlotok?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14727 Dátum: 2016.10.19 szerda, 14:24:16 »

szia.
húzd le a generátorról a vékony vezetékes csatlakozót.ha megszűnik,akkor generátor felújítás.ha nem,akkor diaggal megkéne nézni....

Szia.

Másnap délutánra mielőtt megnéztem volna megjavult,azóta jó. 
Huh?Huh??
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14728 Dátum: 2016.10.19 szerda, 14:25:05 »

Sziasztok!

2001, mk3, 2.0tddi-hez milyen márkájú gazolajszurot ajanlotok?

Gyári vagy MAN szűrőt.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #14729 Dátum: 2016.10.19 szerda, 15:19:40 »

Gyári vagy MAN szűrőt.

Milyen időnként kell cserélni?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #14730 Dátum: 2016.10.19 szerda, 16:34:30 »

Milyen időnként kell cserélni?
Többen minden olajcserekor(vagy 2.olajcserénél)a go.szűrőt is cserélik. Csak gyári szűrőt!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14731 Dátum: 2016.10.19 szerda, 17:09:54 »

Milyen időnként kell cserélni?
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdésedre minden választ megkapsz ha, elolvasod a FAQ topikban a TDCI-TDDI gépek üzemanyagszűrő rendszerének átalakítása című cikket. Ebben a cikkben mindent megtalálsz ami fontos a gázolajszűréssel kapcsolatban. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Somas
Vendég
« Új hozzászólás #14732 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 20:28:25 »

Sziasztok,

a segítségeteket szeretném kérni. TDDI motorral megáldott Mondeóm van, és kicsi hiba keletkezett a rendszerben.
A gázpedál felengedése után még egy kis gázfröccsöt ad az autó.(ezt motor fék alatt is produkálja, és minden pedál felengedésnél)
Már megnéztük "Computerrel", de semmit nem jelez ki. Porlasztókat rendeztük, és még mindig .... falbav
Valaki találkozott már ezzel a problémával? Tudtok segíteni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14733 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 20:37:54 »

Sziasztok,

a segítségeteket szeretném kérni. TDDI motorral megáldott Mondeóm van, és kicsi hiba keletkezett a rendszerben.
A gázpedál felengedése után még egy kis gázfröccsöt ad az autó.(ezt motor fék alatt is produkálja, és minden pedál felengedésnél)
Már megnéztük "Computerrel", de semmit nem jelez ki. Porlasztókat rendeztük, és még mindig .... falbav
Valaki találkozott már ezzel a problémával? Tudtok segíteni?

vedd le tesztre a generátor vékonyvezetékes csatiját.ha megszűnik a jelenség,akkor generátor felújítás oldja meg a problémát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ahuszpe
Vendég
« Új hozzászólás #14734 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 08:56:09 »

Sziasztok!

Egy hosszú folyamat végén vagyok tele kérdőjelekkel.
2003 9. Havi tddi Mondeo több mint 2 éve okoz fejtörést.

130.000 volt benne, leinformáltam osztrakoknal. Azóta belement 40 ezer km. Mar akkor csinálta, hogy melegen, 5 perc után csattogva indult. Télre semmi gond volt vele majd ez az csattogós indulás mar télen is jellemző, de csak melegen, es nem egyből indulva. Ha beletekerek a kormányba akkor szinte teljesen eltűnik, más megoldás nem is volt hogy csillapitsam a csattogast.
Hidegen pár másodperc füst de ez a csúnya csattogos hang nincs. A két állapot között nincs ez a hiba és melegen se ha egyből vagy kevesebb mint 5 perc múlva ujrainditom.
Izzitok cserélve go szűrő is szíjak es a lendkerék is komplett kuplunggal kinyomoval.
Tavaly télen volt egyetlen egyszer mikor hidegen nem füstölt es simán járt, azt hittem jó lett de egyetlen egy alkalom volt.
Ez kinti hőmérséklet függő. 20 fokban hidegen klassz de 0 környéken remeg es füst hidegen.

Egr dugó? Lehet ma megcsinálom, de lehet ez adagolo, vagy inkább levegosodes?

Köszi az ötleteket ...

Peti
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.23 vasárnap, 09:26:12 írta ahuszpe » Naplózva
raganyicsaba
Vendég
« Új hozzászólás #14735 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 12:47:56 »

az nem drága (120e) egy kicsit?

Ennyit mondtak bontóba és ennek is örülni kell mert csak ebbe a bontóba volt 2 db és most az egyikkel már nem működik továbbra sem. Jön rá a másik aztán kiderül az megoldja e a bajt.
Naplózva
raganyicsaba
Vendég
« Új hozzászólás #14736 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 12:50:34 »

Nyáron volt hasonló problémám.Az adagoló elektronikája mondta fel a szolgálatot.Ha Bosch VP44-es az adagolód,annak külön van egy hibakiolvasó csatlakozása és megfelelő műszerrel kiolvasható az adagoló közvetlen hibája.Van jó kis leírás róla a neten.http://autotechnika.hu/cikkek/7220,mirol-mesel-bosch-vp-30-44-agya-.html
Az elektronika bizonyos részeit voltmérővel is le lehet ellenőrizni.Meg lehet csináltatni az elektronikát,vállalnak rá garanciát.

Nem tudom megnyitni a cikket mert előfizetés szükséges hozzá. Ha neked van előfizetésed esetleg nem tudnád valahogy elküldeni? Cheesy
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14737 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 11:14:57 »

Nem tudom megnyitni a cikket mert előfizetés szükséges hozzá. Ha neked van előfizetésed esetleg nem tudnád valahogy elküldeni? Cheesy
Én kb. 1 hónapja néztem olvastam akkor még nem kellet előfizetni rá! Most már bezárták.
 
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14738 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 11:39:22 »

Én kb. 1 hónapja néztem olvastam akkor még nem kellet előfizetni rá! Most már bezárták.
 
pedig egy régi semmit mondó cikk, ezért pl pont nem is fizetnék semmit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14739 Dátum: 2016.10.25 kedd, 17:23:33 »

Ennyit mondtak bontóba és ennek is örülni kell mert csak ebbe a bontóba volt 2 db és most az egyikkel már nem működik továbbra sem. Jön rá a másik aztán kiderül az megoldja e a bajt.

http://mondeo.hu/index.php?topic=24197.msg1075792#msg1075792
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Laller84
Vendég
« Új hozzászólás #14740 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 12:02:00 »

Üdv!Van egy kis problémám!Kicseréltem az üzemanyag pumpát!Elindult az autó mentem vele 200m és leállt.Azóta nem tudom elindítani!Lehet,hogy annyira le levegősödött,amit már nem tud kidolgozni.Hol lehet az adagolót lelégteleníteni?
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14741 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 22:32:21 »

Üdv!Van egy kis problémám!Kicseréltem az üzemanyag pumpát!Elindult az autó mentem vele 200m és leállt.Azóta nem tudom elindítani!Lehet,hogy annyira le levegősödött,amit már nem tud kidolgozni.Hol lehet az adagolót lelégteleníteni?
szia kocsi kft nél vetted? Nekem olyan bajom volt vele hogy fordítva nyomta az uzemanyagot bekotottem fordítva sárga csatit feketére feketét sárgára és jó lett. megy kb1 percig nagyfüst és leáll?
Naplózva
Laller84
Vendég
« Új hozzászólás #14742 Dátum: 2016.10.28 péntek, 07:13:33 »

Hali!Azzal kezdtem,jó irányba nyomta az anyagot!De szerencsére már eltudtam indítani!Egyesével meglazítottam a nyomócsöveket. Smiley Smiley
Naplózva
Laller84
Vendég
« Új hozzászólás #14743 Dátum: 2016.10.28 péntek, 13:13:37 »

Üdv!Végre elindult a kisnyomású szívattyú csere után.De most meg okádja a fehéres kék füstöt,érezni a szagán,hogy nem égeti el az anyagot.Nem értem mi az összefüggés,vagy most szart be még valami rajta.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14744 Dátum: 2016.10.28 péntek, 13:44:02 »

Üdv!Végre elindult a kisnyomású szívattyú csere után.De most meg okádja a fehéres kék füstöt,érezni a szagán,hogy nem égeti el az anyagot.Nem értem mi az összefüggés,vagy most szart be még valami rajta.
izzitók?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laller84
Vendég
« Új hozzászólás #14745 Dátum: 2016.10.28 péntek, 19:47:02 »

Nem indításnál,gáz adásra.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14746 Dátum: 2016.10.28 péntek, 21:14:07 »

Nem indításnál,gáz adásra.
várj. a sok anyag fekete füsttel jár.Az olajnak van fehér-kék színe.szóval lehet,hogy az olajat csipegeti.akkor van még fehér füst,ha levegős az üza rendszer....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14747 Dátum: 2016.11.08 kedd, 20:31:38 »

Sziasztok!
Egy kérdést tennék fel mert nem tudom a megoldàst!
2001-es Tddi 115le mondeo amiről szó van.
Tehàt odb- vel nézem a pillanatnyi fogyit és ha bemelegszik a motor akkor 5-6 millig. ami àllitolag jó érték.De ha felkapcsolom a villàgitást ez az érték felmegy 6-7 közé.Miért?Mi a gondàs autón nézve ez nem vàltozott.
A màsik hogy ma n kapcsolta be reggel a kieg. fütést (relét néztem odb-n) pedig 4 fok volt és villàgitott a sàrga ho pihe.
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14748 Dátum: 2016.11.09 szerda, 09:23:20 »

Sziasztok!
Egy kérdést tennék fel mert nem tudom a megoldàst!
2001-es Tddi 115le mondeo amiről szó van.
Tehàt odb- vel nézem a pillanatnyi fogyit és ha bemelegszik a motor akkor 5-6 millig. ami àllitolag jó érték.De ha felkapcsolom a villàgitást ez az érték felmegy 6-7 közé.Miért?Mi a gondàs autón nézve ez nem vàltozott.
A màsik hogy ma n kapcsolta be reggel a kieg. fütést (relét néztem odb-n) pedig 4 fok volt és villàgitott a sàrga ho pihe.
Köszönöm
TDDI pillanatnyi fogyasztást nézegetni. Hogy valós értékek amiket látsz fene tudja. De az bisztos hogy ha nem terheled a motort csak saját magát kell forgatnia elenyésző terheléssel ha felkapcsolod a lámpát akkor ugy e az fogyaszt jó esetben 2x55W ot ez a generátoron keresztűl nyilván jelentkezni fog a motor terhelésében. A kieg fűtést meg nem OBD nézd hanem mérj rá a gyertyákra. És onnan veszem észre, hogy megy hamarabb felmelegszik 5 fok alatt mint felette néhány fokkal.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14749 Dátum: 2016.11.09 szerda, 11:45:29 »

Sziasztok!
Az miért van hogy csak meleg autót leàllìtom és utàna pàr prc mulva inditanàm (pl:tankolok) de nem indul el rendesen.Olyan mint ha csak 3 henger indulna el.Le kell àllìtanom és ujra indìtani akkor rendesen elindul.De csak meleg motornàl.Hidegen nem csinàlja.Hő fok jeladó cserélve lett.
Köszi
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Oldalak: 1 ... 288 289 290 291 292 293 294 [295] 296 297 298 299 300 301 302 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.