Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 09:17:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 319 320 [321] 322 323 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113029 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16000 Dátum: 2020.03.07 szombat, 11:14:16 »

sziasztok!
nemregiben vettem egy tddi mondit.... minden stimmel es jo. DE!
UJ IZZITOGYERTYA... UJ PORLASZTO CSÚCS VÉGEK..... a hibajelenség hogy hidegen első inditaskor... vagy napkozben akar 6 8 ora allas utan inditaskor feheren fustol.... illetve erdekesen jar a motor..... mi okozhatja ezt? kb 20mp es 1 perces idotartamig... utana kisimul es nem fustol....mi okozhatja ezt?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16001 Dátum: 2020.03.07 szombat, 11:42:16 »

Valamilyen műszaki hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16002 Dátum: 2020.03.07 szombat, 12:10:11 »

Valamilyen műszaki hiba.
mint pl? mire gondolsz? izzito relé? befecskendezési probléma?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16003 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 14:56:39 »

Egyik pillanatban leállt a motor. Es már csak teker azbönindító viszont nem indul. Van valami praktika?
Minden előjel nélkül járt így a verda
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16004 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 15:14:30 »

Egyik pillanatban leállt a motor. Es már csak teker azbönindító viszont nem indul. Van valami praktika?
Minden előjel nélkül járt így a verda
levegős üzemanyagrendszer. Nem volt szűrőcsere mostanában? Vagy szivárgás a résolaj visszavezetésnél?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16005 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 20:57:22 »

Egyik pillanatban leállt a motor. Es már csak teker azbönindító viszont nem indul. Van valami praktika?
Minden előjel nélkül járt így a verda
Nekem adagoló főrelé csinált ilyet, igaz az hektikusan nem volt indítható, és csak sokadjára adott hibakódot.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16006 Dátum: 2020.03.20 péntek, 06:38:53 »

levegős üzemanyagrendszer. Nem volt szűrőcsere mostanában? Vagy szivárgás a résolaj visszavezetésnél?
Nem volt szűrőcsere, nincs szivárgás, ac-tol rendesen. Nyilvan attol még beindulna csak mondom.
Ezen nem lehet a hiba okozo az a felso holtponti jelado?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16007 Dátum: 2020.03.20 péntek, 06:39:59 »

Nekem adagoló főrelé csinált ilyet, igaz az hektikusan nem volt indítható, és csak sokadjára adott hibakódot.
Előjel és hibakód nélkül döglött meg egyik pillanatról a másikra.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16008 Dátum: 2020.03.20 péntek, 07:24:06 »

Nem volt szűrőcsere, nincs szivárgás, ac-tol rendesen. Nyilvan attol még beindulna csak mondom.
Ezen nem lehet a hiba okozo az a felso holtponti jelado?


Az vezérműtengely helyzet érzékelő, de nincs is benne.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16009 Dátum: 2020.03.20 péntek, 07:52:47 »


Az vezérműtengely helyzet érzékelő, de nincs is benne.
Vezertengely helyzet erzekelo a szivo torkok alatt?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16010 Dátum: 2020.03.20 péntek, 08:19:57 »

Vezertengely helyzet erzekelo a szivo torkok alatt?

Felső holtpont jeladó a szívó torkok alatt?  Roll Eyes
A szívó torok most hogyan került ide?
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.20 péntek, 09:51:09 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16011 Dátum: 2020.03.20 péntek, 12:35:22 »

Felső holtpont jeladó a szívó torkok alatt?  Roll Eyes
A szívó torok most hogyan került ide?

Hat akkor hol az a *** ezen a szaron? vigyor3
Egy barátkámnak probalnek segiteni.
Most kiprobaljuk az akku alatti relét
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16012 Dátum: 2020.03.20 péntek, 14:48:17 »

Hat akkor hol az a *** ezen a szaron? vigyor3
Egy barátkámnak probalnek segiteni.
Most kiprobaljuk az akku alatti relét
ha az a xar tddi,akkor azon sehol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16013 Dátum: 2020.03.20 péntek, 15:02:15 »

ha az a xar tddi,akkor azon sehol.

Már írtam, hogy nincs benne.
Erre kaptam válasz kérdésként, hogy a szívó torkok alatt?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16014 Dátum: 2020.03.20 péntek, 15:08:26 »

Már írtam, hogy nincs benne.
Erre kaptam válasz kérdésként, hogy a szívó torkok alatt?  vigyor3
A Hustler csatornán kell keresni.Domi tudja tapasztalatból is... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16015 Dátum: 2020.03.20 péntek, 20:18:11 »

Hat akkor hol az a *** ezen a szaron? vigyor3
Egy barátkámnak probalnek segiteni.
Most kiprobaljuk az akku alatti relét
ha van benne kieg fűtés, annak ugyanolyan a reléje. Vez oldali toronyra mögött a tűzfalon van.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16016 Dátum: 2020.03.20 péntek, 20:21:15 »

A Hustler csatornán kell keresni.Domi tudja tapasztalatból is... vigyor3
mi is feldobtuk az ékszíjat a szopófára...

Létezhet, hogy nincs a vezérlánc a helyén?
Ha direktben adtunk neki anyagot akkor sem indult, ha hidegindítóval próbálkoztunk akkor sem pöffent.
Se füstje se szaga. nyilván egy 18éves 400ezret futott autóról beszélünk. Csak már bosszant, hogy ilyen nincs.
Egyszer pd-nél jártam úgy, hogy vezértengely jeladóra panaszkodott és később kiderült, hogy egy fogat volt elugorva a vezérlés.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16017 Dátum: 2020.03.20 péntek, 20:21:54 »

ha van benne kieg fűtés, annak ugyanolyan a reléje. Vez oldali toronyra mögött a tűzfalon van.
Van náluk másik di. átcseréltük a relét. a másik indul mindkettővel de ez egyikkel sem.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16018 Dátum: 2020.03.21 szombat, 19:54:05 »

Na lett ma hibakód. véletlen kiolvastuk, hátha.

P1664- ez az adagoló vezérlőre panaszkodik ha jól értem
P1564- Injection pump control mpdule requesting reduced fueling

Akkor az adagoló végleg megdöglött?
Csak azt nem értem, hogy tud megdögleni ha tolja az anyagot a csúcsokhoz mind a 4 hengernél?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16019 Dátum: 2020.03.21 szombat, 20:30:20 »

Na lett ma hibakód. véletlen kiolvastuk, hátha.

P1664- ez az adagoló vezérlőre panaszkodik ha jól értem
P1564- Injection pump control mpdule requesting reduced fueling

Akkor az adagoló végleg megdöglött?
Csak azt nem értem, hogy tud megdögleni ha tolja az anyagot a csúcsokhoz mind a 4 hengernél?


Ez egy elektromosan szabályzott/vezérelt adagoló. Úgy tud megdögleni.
Belső, elektromos hiba. Javítható az elektronika rajta. De csak hozzáértőhöz szabad vinni!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16020 Dátum: 2020.03.21 szombat, 21:01:11 »


Ez egy elektromosan szabályzott/vezérelt adagoló. Úgy tud megdögleni.
Belső, elektromos hiba. Javítható az elektronika rajta. De csak hozzáértőhöz szabad vinni!
De akkor ha már elektronika javítás van rajta érdemes a mechanikát is kijavítani?
Mert akkor már lehet nem éri meg egy 200ezres autóra 3-400at költeni.

Javíttatott valaki elektronikát? Mi annak az ára?
Ki az aki javít ilyet? Gondolom nem egy bosch szervíz?!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16021 Dátum: 2020.03.21 szombat, 21:07:59 »

De akkor ha már elektronika javítás van rajta érdemes a mechanikát is kijavítani?
Mert akkor már lehet nem éri meg egy 200ezres autóra 3-400at költeni.

Javíttatott valaki elektronikát? Mi annak az ára?
Ki az aki javít ilyet? Gondolom nem egy bosch szervíz?!

Leírtam, amit.
Én ezt nem ragozom tovább.
Google a barátod......


Szívesen!
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.21 szombat, 23:29:14 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16022 Dátum: 2020.03.21 szombat, 21:18:19 »

De akkor ha már elektronika javítás van rajta érdemes a mechanikát is kijavítani?
Mert akkor már lehet nem éri meg egy 200ezres autóra 3-400at költeni.

Javíttatott valaki elektronikát? Mi annak az ára?
Ki az aki javít ilyet? Gondolom nem egy bosch szervíz?!
Egy cimborám javítatott már ilyet. Igaz Opel volt 1,7 (tddi, tudom ott nem így hívják), de azon is Vp adagoló van. Neki bejött.
De ezeket szokták savazni a "nagyok", hogy ez csak kendácsolás. Csak néhány alkatrészt cserél, és eseti a végeredmény.
A cimborámbak bejött, kb 1 éve fut vele az autó, előtte be sem lehetett indítani.
Elektronikát levette, postán küldte, postán kapta, visszarakta. Örül.
talán ez volt az, ha érdekes rákérdezek a cimboránál, hogy valóban
https://www.vezerlo-javitas.hu/
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16023 Dátum: 2020.03.21 szombat, 21:26:01 »

Egy cimborám javítatott már ilyet. Igaz Opel volt 1,7 (tddi, tudom ott nem így hívják), de azon is Vp adagoló van. Neki bejött.
De ezeket szokták savazni a "nagyok", hogy ez csak kendácsolás. Csak néhány alkatrészt cserél, és eseti a végeredmény.
A cimborámbak bejött, kb 1 éve fut vele az autó, előtte be sem lehetett indítani.
Elektronikát levette, postán küldte, postán kapta, visszarakta. Örül.
talán ez volt az, ha érdekes rákérdezek a cimboránál, hogy valóban
https://www.vezerlo-javitas.hu/

Racing bazar-on rengeteg helyen hirdetnek vp adagoló javítást.
Kicsit még körbejárjuk a dolgot. A világon mindenki szakértő, nem lehet ez olyan nehéz

De köszönöm szépen a segítségedet  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16024 Dátum: 2020.03.22 vasárnap, 09:51:24 »

Na lett ma hibakód. véletlen kiolvastuk, hátha.

P1664- ez az adagoló vezérlőre panaszkodik ha jól értem
P1564- Injection pump control mpdule requesting reduced fueling

Akkor az adagoló végleg megdöglött?
Csak azt nem értem, hogy tud megdögleni ha tolja az anyagot a csúcsokhoz mind a 4 hengernél?
Adagoló elektronika meghalt lehet javíttatni nem drága viszont mielőtt visszarakod célszerű kicserélni a 2 vezérló szelephez menő kábelt mert annak  szokott a szigetelése lemállni és az teszi tönkre az elektronikát.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16025 Dátum: 2020.04.03 péntek, 13:23:47 »

Ha felrakok egy bontott adagolót, vagy csak egy másik adagoló elektronikáját akkor működhet az autó?
Az immonak van köze az adagoló elektronikájához vagy az csak az ecu-ban van jelen?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16026 Dátum: 2020.04.03 péntek, 14:16:13 »

Ha felrakok egy bontott adagolót, vagy csak egy másik adagoló elektronikáját akkor működhet az autó?
Az immonak van köze az adagoló elektronikájához vagy az csak az ecu-ban van jelen?

Nem működik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16027 Dátum: 2020.04.03 péntek, 15:23:36 »

Nem működik.
Igen közben rájöttem hogy ezt is "függetleníteni" kell
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #16028 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 19:50:20 »

Sziasztok,

Nem indul az autó... Indítózáskor csak egy kattanást lehet hallani az önindító felől.
F29-es biztosíték jó, relét nem tudom hogyan lehetne tesztelni.
Már volt talán kétszer is önindító felújításom, de akkor mindig bejött, hogy 2-esben lökdösöm. Most újdonságként próbáltam az indítómotort kalapáccsal kocogtatni, de semmi. Annak van valami trükkje, hogy melyik irányból lehet a bendix-et a legjobban kimozgatni?
Betolás működik majd ugye? (Jelenleg udvarban állok, és hogy irányba utcára kerüljön, ahhoz kell hívnom még férfierőt.)
Mivel az autó közel 20 ezért prémium kategóriás alkatrészt már nem tennék bele. Bontottól meg tartok, hogy az meddig bírja. Van tapasztalatotok, hogy utángyártottból mit érdemes beszerezni?
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16029 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 19:59:48 »

Sziasztok,

Nem indul az autó... Indítózáskor csak egy kattanást lehet hallani az önindító felől.
F29-es biztosíték jó, relét nem tudom hogyan lehetne tesztelni.
Már volt talán kétszer is önindító felújításom, de akkor mindig bejött, hogy 2-esben lökdösöm. Most újdonságként próbáltam az indítómotort kalapáccsal kocogtatni, de semmi. Annak van valami trükkje, hogy melyik irányból lehet a bendix-et a legjobban kimozgatni?
Betolás működik majd ugye? (Jelenleg udvarban állok, és hogy irányba utcára kerüljön, ahhoz kell hívnom még férfierőt.)
Mivel az autó közel 20 ezért prémium kategóriás alkatrészt már nem tennék bele. Bontottól meg tartok, hogy az meddig bírja. Van tapasztalatotok, hogy utángyártottból mit érdemes beszerezni?


Akku egészen biztosan rendben van?
Mert kapásból az indítómotort tartod hibásnak....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #16030 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 20:03:24 »

Akku egészen biztosan rendben van?
Mert kapásból az indítómotort tartod hibásnak....

Szerintem az rendben. 1 éves sincs. Felkapcsoltam a fényszórót és indítózáskor nem halványult el a fénye. Meg ha aksi hiba van, akkor a mutatók nem térnek ki végállásba? Mintha valami ilyen emlékem lenne. 
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Pompaslaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #16031 Dátum: 2020.06.23 kedd, 16:38:17 »

Sziasztok! Olvasgattam a régi hsz-ket, nagyon sok infó van itt leírva, azt meg is köszönöm.  Érdeklődnék, hogy motor leállást okozhat-e az adagoló vezérlő elektronika úgy, hogy leveszem a gyújtást és azonnal beindul mivel akkor törli a hibákat. Főtengely jeladót (amire egy régi hsz is utal), Go Szűrőt, AC-t, Adagoló relé cseréltem, csatlakozókat átfújkáltam. Menet közben motor leáll, gyújtás le-vissza és megy tovább, ha nem veszem le a gyújtást csak köszörül. Sad
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16032 Dátum: 2020.06.23 kedd, 17:50:27 »

Sziasztok! Olvasgattam a régi hsz-ket, nagyon sok infó van itt leírva, azt meg is köszönöm.  Érdeklődnék, hogy motor leállást okozhat-e az adagoló vezérlő elektronika úgy, hogy leveszem a gyújtást és azonnal beindul mivel akkor törli a hibákat. Főtengely jeladót (amire egy régi hsz is utal), Go Szűrőt, AC-t, Adagoló relé cseréltem, csatlakozókat átfújkáltam. Menet közben motor leáll, gyújtás le-vissza és megy tovább, ha nem veszem le a gyújtást csak köszörül. Sad

és a CKP-t teszteltétek,diagoltátok?Amikor leáll akkor kell hibatárolót olvasni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pompaslaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #16033 Dátum: 2020.06.23 kedd, 18:23:05 »

Igazából magam álltam neki, mert az első szerelő rávágta, hogy nem éri meg megcsináltatni adagoló hiba. A második aki ford szervizes azt se tudta van ebben ac. A harmadik mondjuk segített rá tette a laptopot nagyon sok áramkör hibát írt, ő azt mondta villamos probléma.
P0110 beszívott levegő hőmérséklet-érzékelő- áramkör hibás
P0235 Szívótér nyomás-érzékelő áramkör hibás
P0149 üzemanyag időzítési hiba
B1864 Akkumulátor tápfeszültség ECU áramkör hiba
P0098 szívó levegő hőmérséklet érzékelő 2 áramkör magas bemenet
P1563 Befecskendező Szivattyú Vezérlő modul kérés motor stop
P1564 Befecskendező Szivattyú Vezérlő modul kérés csökkentett üzemanyagtáplálás
P1664 Befecskendező Szivattyú Vezérlő modul hibás működése
P0335 Főtengely állás szenzor A áramkör

Nem teszteltük!
C1303 Jobb első szigetelt csatlakozó áramkör hiba
C1400 jobb első hajtásvezérlés szelep áramkör hiba
Azért azt nehéz elhinni, hogy 1xre minden behalt az autón Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.23 kedd, 18:30:58 írta Pompaslaci » Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16034 Dátum: 2020.06.23 kedd, 19:21:40 »

Igazából magam álltam neki, mert az első szerelő rávágta, hogy nem éri meg megcsináltatni adagoló hiba. A második aki ford szervizes azt se tudta van ebben ac. A harmadik mondjuk segített rá tette a laptopot nagyon sok áramkör hibát írt, ő azt mondta villamos probléma.
P0110 beszívott levegő hőmérséklet-érzékelő- áramkör hibás
P0235 Szívótér nyomás-érzékelő áramkör hibás
P0149 üzemanyag időzítési hiba
B1864 Akkumulátor tápfeszültség ECU áramkör hiba
P0098 szívó levegő hőmérséklet érzékelő 2 áramkör magas bemenet
P1563 Befecskendező Szivattyú Vezérlő modul kérés motor stop
P1564 Befecskendező Szivattyú Vezérlő modul kérés csökkentett üzemanyagtáplálás
P1664 Befecskendező Szivattyú Vezérlő modul hibás működése
P0335 Főtengely állás szenzor A áramkör

Nem teszteltük!
C1303 Jobb első szigetelt csatlakozó áramkör hiba
C1400 jobb első hajtásvezérlés szelep áramkör hiba
Azért azt nehéz elhinni, hogy 1xre minden behalt az autón Smiley

Nem lehet, hogy szétégett a kábelköteg, vagy besegített egy nyest...? Roll Eyes Ellenőriztétek?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pompaslaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #16035 Dátum: 2020.06.23 kedd, 19:34:56 »

Ahol tudtam átnéztem, levédtem de lehetséges, hogy elkerülte vmi a figyelmem. Azért is érdeklődöm, hogy vezérlő elektronika okozhat-e ilyen hibát. Most találtam egy leírást milyen értékeket kell mérni a lábain azt megejtem és annak függvényébe hétvégén mélyebben beleásom magam a kábelkötegbe. Megfordult a fejembe, hogy az új főtengely jeladó is lehet hibás.

https://autotechnika.hu/cikkek/diagnosztika/7220/a-beszedes-bosch-vp-3044-adagolok
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.23 kedd, 19:37:52 írta Pompaslaci » Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16036 Dátum: 2020.06.23 kedd, 20:53:38 »

Testkábelt az akku alatt megnéztétek?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Pompaslaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #16037 Dátum: 2020.06.23 kedd, 21:39:48 »

Testkábelt az akku alatt megnéztétek?


Annál szerintem a műszerfal is elsötétedne, még ha csak egy pillanatra is. Viszont most, hogy így említed a vastagabb kábelezést.... az önindító szarakodott volt, hogy beragadt is. Azóta lecseréltem.  Az okozhatott olyan kárt ami a főtengely jeladót befolyásolhatja? Nem vagyok szerelő... nem tudom milyen kialakítás van a "koszorún".
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI kombi
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16038 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 19:21:22 »

sziasztok.
olajcsere előtt állok viszont ilyen szűrő betét cserés sztorit még nem csináltam. motor ugye 2.0 tddi.
ne kövezzetek meg, kérlek segítsetek Cheesy
mire kell figyelni olajcserénél?
van valami trükk/külömbség benzineshez képest?
koszonom elore is!
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #16039 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 19:32:33 »

sziasztok.
olajcsere előtt állok viszont ilyen szűrő betét cserés sztorit még nem csináltam. motor ugye 2.0 tddi.
ne kövezzetek meg, kérlek segítsetek Cheesy
mire kell figyelni olajcserénél?
van valami trükk/külömbség benzineshez képest?
koszonom elore is!

Dízelolajat kell használni, nehogy benzinest tegyél bele! vigyor3

Egyébként nincs semmi extra különbség.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16040 Dátum: 2020.06.29 hétfő, 23:20:47 »

sziasztok.
olajcsere előtt állok viszont ilyen szűrő betét cserés sztorit még nem csináltam. motor ugye 2.0 tddi.
ne kövezzetek meg, kérlek segítsetek Cheesy
mire kell figyelni olajcserénél?
van valami trükk/külömbség benzineshez képest?
koszonom elore is!
Ne törd el a szűrőházat!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16041 Dátum: 2020.07.11 szombat, 22:28:07 »

sziasztok! újabb fejtorest okozó kérdés!
2.0tddi....izzit oke, az h minimális fehér füstöt ereget azt nyugtáztam azzal h sokan azt mondták h rövid táv miatt csinálja.... oke. illetve tudom... pápá választások fehér füst... oke
no de izzitas után nem roffen be egybol... hanem alulról lassan szedi össze magát a motor.... mint ha ilyen 250es fordulaton beindulna majd kis összevissza járás és eszhez teres.... járt már valaki így? mi okozhatja ezt?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16042 Dátum: 2020.07.12 vasárnap, 09:22:25 »

sziasztok! újabb fejtorest okozó kérdés!
2.0tddi....izzit oke, az h minimális fehér füstöt ereget azt nyugtáztam azzal h sokan azt mondták h rövid táv miatt csinálja.... oke. illetve tudom... pápá választások fehér füst... oke
no de izzitas után nem roffen be egybol... hanem alulról lassan szedi össze magát a motor.... mint ha ilyen 250es fordulaton beindulna majd kis összevissza járás és eszhez teres.... járt már valaki így? mi okozhatja ezt?
Fehéres füst lehet levegős üzemanyag rendszertől is, és az indítás is lehet döcögős a levegőtöl.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16043 Dátum: 2020.07.12 vasárnap, 21:28:51 »

Fehéres füst lehet levegős üzemanyag rendszertől is, és az indítás is lehet döcögős a levegőtöl.
[/pdf]
lefotoztam de nem tudom csatolni a képet.... az üzemanyag szűrőröl ami megy cső az adagolo rá az előző tulaj vetett egy kézi pumpat.... ott levegosodhet? nyomkodasra full kemeny.... egyéb ötletem nincs... nem lett cserélve meg a vétel óta a gázolaj szűrő... azota csak tapogatozom hiba téren. tudom cserélem ki probakepo.... csak amiatt nem cseréltem mert elmondása szerint új. frissen cserelte..... no de a kézi pumpa okozhat levegosodhet?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16044 Dátum: 2020.07.12 vasárnap, 22:23:55 »

sziasztok! újabb fejtorest okozó kérdés!
2.0tddi....izzit oke, az h minimális fehér füstöt ereget azt nyugtáztam azzal h sokan azt mondták h rövid táv miatt csinálja.... oke. illetve tudom... pápá választások fehér füst... oke
no de izzitas után nem roffen be egybol... hanem alulról lassan szedi össze magát a motor.... mint ha ilyen 250es fordulaton beindulna majd kis összevissza járás és eszhez teres.... járt már valaki így? mi okozhatja ezt?
nekem ezt meleg motornál csinálta, hidegen indítva sosem
Adagoló előtöltés része van/volt megkopva
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16045 Dátum: 2020.07.12 vasárnap, 22:55:07 »

nekem ezt meleg motornál csinálta, hidegen indítva sosem
Adagoló előtöltés része van/volt megkopva
ez gondolom sak szetszedessel derül ki. nem olvasható hiba nem? megszoktam és ennyi? a Fehéres füst inkább hidegebb időbe van és olyankor jobban jellemző rá ez az ossze vissza járás.... igy melegebb kevésbé, amíg indul nem zavar Cheesy csak gondoltam inkább elébe megyek a bajnak Cheesy
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16046 Dátum: 2020.07.21 kedd, 14:36:00 »

sziasztok!
ujbol én!
van akinek tddi ben a katalizátor kiürítésre került?
tudom a káros anyag kibocsátás nől... de egyéb történés van? teljesítmény? fogyasztás?
illetve aki premium üzemanyagot tankol mik a tapasztalatok?
köszi előre is!
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16047 Dátum: 2020.07.22 szerda, 20:34:36 »

sziasztok!
ujbol én!
van akinek tddi ben a katalizátor kiürítésre került?
tudom a káros anyag kibocsátás nől... de egyéb történés van? teljesítmény? fogyasztás?
illetve aki premium üzemanyagot tankol mik a tapasztalatok?
köszi előre is!
Nyilván katalizátor nélkül nő a káros anyag kibocsátás de a teljesítmény javulhat mivel sokkal könnyebben tud kipuffanni a szenny a motorból. Fogyasztás inkább lábfüggő!  Mivel adagolós kb mindegy mivel megy. De talán csendesebb a prémiummal.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16048 Dátum: 2020.07.22 szerda, 20:50:01 »

sziasztok!
ujbol én!
van akinek tddi ben a katalizátor kiürítésre került?
tudom a káros anyag kibocsátás nől... de egyéb történés van? teljesítmény? fogyasztás?
illetve aki premium üzemanyagot tankol mik a tapasztalatok?
köszi előre is!
Nekem nem volt benne, úgy vettük. Volt benne/rajta csipppptuning is, így tolta a kormot.
Prémium ebbe az autóba fölösleges, legalábbis én semmi hozadékát nem éreztem. Sem fogyaszásban, sem hangban, sem semmiben.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16049 Dátum: 2020.07.23 csütörtök, 22:19:44 »

sziasztok.
főtengely szíjtárcsa elhalálozásának mik a jelei?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 319 320 [321] 322 323 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.