Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:35:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102762 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #500 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 20:07:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.03 vasárnap, 19:49:59
Nézegettem más autókat, cserén gondolkodtam, de tul sok lenne a difi árban és nem érné meg ugy gondolom...1-200.000-ből megcsinálom ezt brutálra vagy veszek legalább plussz 1 millával többért egy ismeretlen kitudja milyen autót,és kezden előről az egészet...hát
ezt...
ennek én vagyok a második gazdája,törésmentes,valós kilóméterrel,tudok róla mindent,és TDDI...mi kell még?
ritka mint a fehér holló.Nem érné meg eladnom sem egy ilyen autót....megcsinálom brutálra,hajtom x évig és ennyi.....kombit akatam de mint mondtam nem érné meg az árkülönbözet nekem.
Igen, ha van egy jó autód, könnyen bele lehet esni abba a hibába, hogy dobsz az árához 1 millát aztán veszel egy rosszabbat..
Ez tök életszerű szerintem..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #501 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 20:11:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.03 vasárnap, 19:51:12
sokan ugy vannak vel hogy a tuning szétcseszi a kocsit....szerintem meg ha normálisan és hozzáértően van megépitve akkor még jobb lessz a verda.
Megfelelően erősre kell minden elemét építeni, amire kihat a teljesítmény növelése...no meg ésszel használni.
(Ez a legnehezebb
)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #502 Dátum:
2010.01.04 hétfő, 17:20:31 »
Ma jött egy srác akienk a 2.0TDCI-je 180Le....szépen is néz ki...Ő vette meg az ST220 lökösőmet....szép volt a verda,meg a hangja is.
Most pakol bele egy 2.2 TDCI motort majd az egyik ismerősőm/ügyfél/barát.....(hibrid turbó,nagy cooler,turbó csövezés,chip,stb)
Legalább jó lessz nekem tanulópénznek,meg ötelt gyarapitásnak....
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #503 Dátum:
2010.01.05 kedd, 18:51:32 »
Sziasztok.
Reggeli indításnál nagy kék füst jön a kipufogóból kb 15-20 másodpercig /fokozatosan egyre kevesebb/. Aztán beáll normálisra. Olajat nem nagyon eszi 15000km-enként az olaj- cserénél lemegy a MAX és a MIN jel közé. Lepadlózásnál jön egy nagy pamacs belőle aztán abbahagyja és remekül megy./Már évek óta ezt csinálja/ Ez miért van?
2001.TDDI 180000km.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.11 hétfő, 17:27:29 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #504 Dátum:
2010.01.05 kedd, 20:55:19 »
Sziasztok!!
Érdeklődnék hogy nincs-e véletlenül valamelyikőtöknek a turbót és a légszűrőházat összekötő gumicsöve???. Egyik végében egy fémgyűrű van. vagy esetleg cikkszámot tudnátok mondani ha holnap felhívom a cromaxot könnyebb legyen nekik.
Előre is köszi.....
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mikmik
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #505 Dátum:
2010.01.06 szerda, 14:50:56 »
Idézetet írta: Mikmik - 2010.01.03 vasárnap, 13:51:53
Üdv Fiúk-Lányok!
Figyelemmel olvastam a fórumban felhalmozott sok értékes hozzászólást. KÖSZÖNÖM az információkat !
...de most rajtam a sor, hogy valamit megosszak veletek:
nekem egy 2002-es (2001 végén gyártott) TDDI mondim van, ami néhány hónapja produkálta a fentebb említett tüneteket: 5-8 km után dadog a motor, majd kis pihentető ütán ismét megy. Akkor hamar megszűnt a hiba ezért csak elméleti síkon foglalkoztam vele. Arra gondoltam, hogy valami lebeg a tankban, és ha az elzárja az útját a gázolajnak (mert pl. a szivattyú odaszippantotta), akkor jön a dadogás.
Most viszont mindennapossá vált a probléma, ezért elvittem szervízbe. (az ua.szűrőt egyből cseréltem, de nem segített) Azt mondták, hogy valszeg a szivattyú, pontosabban segédszivattyú rossz, vagy dugulás is lehet. A jövő héten szétszedés, tankmosás,stb.
Amit viszont még nem hallottam tőletek: a 2002 után szerelt TDDI-nél ezt a segédszivattyút már gyárilag nem szerelték. Elvileg egy darab csővel áthidalható. Van valakinek tapasztalata?
A jövő héten - ha a szivattyú rossz - megtudom, hogy működik-e nélküle.
Ennyit a szakszervízről...
elvittem, ahol fél óra után azt mondták, hogy adagolóhiba. Nem tudom miből jutottak erre a következtetésre (nem láttam mit csinálnak a szerelők).
?
Rohantam az interdiesel-hez, rákötötték a kompjútert, ami csak egy hibát jelzet: valami befecskendezési idő hiba. Találtam egy boltot,ahol 32ezerért kaptam segédszivattyút. Kicseréltük és azóta jól működik.
A szaki, aki csinálta a kocsimat, mondta, hogy egyszer már csinált ilyen pumpa megkerülést, de már nem emlékszik a részletekre. Tehát elvileg lehet.
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #506 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 14:06:05 »
Gyerekek, epp az este olvastam,el h adottak gondok az uzemanyag pompaval.
ma reggel az enyem is meghalt.
(((
levettem azt a kis szurke 0,5 L pet palackhoz hasonlitto szurke kis ''pumpacskat'' ami az anyosfeloli,hatso ules alatt talalhato,az auto alyan.Direktbe kottem,de semmi sehol.
Nekem ezzel az lenne a kerdesem,h miutan levettm a csoveket a csatirol,miert nem folyik az uzemanyagt a tartalybol.Ez normalis?
Masreszt,itt hatul van e szuro,vagy valmi amit kikellene most pucolnom?
Milyen pumpat ajnlotok?Ez enyemen boch nemet gyartasu volt.
A bajra onnet jottem ra,h elkezdett dadogni es nem volt ereje amotornak.Megneztem az uzemanyag vezetekekt a go szuronel,de uress volt.Mivel epp a tegnap olvastam itt errola jelensegrol,ezert 1 bol erre a kis pompara gyanakodtam
Hat ez is lett,en ugy gondolom.
Erre a kis pompara 2 szal megy ra.probaltam direktbe az aksira kotni de nem szolalt meg.
Varom a valaszotokat,h meg mit lehet itt hatul kitakarittani,es normalis e az h a pompat levettem,de nem jon uzemanyag a csovekbol,illetve ami bennuk volt kifojt es azzal annyi.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #507 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 16:51:36 »
Szetszedtem a uzemanyag szivatyut,es a televolt sznkefe orlemennyel.Most azt nem tudom,h normalis esetben uzemanyag beszabad e kerulyon a sznkefekhez,mert en amikor szetszedtem,akkor tiszta gazolajas volt,minden belul.Megpucoltam kitotoltem,es megy mint az allat.Most ezzel lehet e valamit kezdeni?Visszalehet e ugy szerelni,h meg mukodo kepes is legyen?Amugy rendeltem 1 ujat,de nagyon kivancsi lennek,h ezzel lehet e meg valamit kezdeni.Ha gondolyatok holnap csinalok kepet rola belulrol is es felrakom!!
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #508 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 19:20:39 »
Ervinnek hála, köszi
tegnap sikerült befejeznem az EGR dugózást. Hát a "keményebb" hang amiről beszéltünk a turbó dolgozásánál előjön, alapjáraton semmi. Kicsit rugalmasabb lett a kocsi, de felpörgetés után most megint hallok kicsi süvítő hangot(turbó cső repedés szerűt). Na én arra gondolok, hogy az egr szelep felé ment el eddig a nyomás... most hogy ledugóztam így arra nem tud elszökni,ezért jobban jön ki a szakadt csövön. szerintetek?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #509 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 19:57:25 »
Idézetet írta: Leni - 2010.01.07 csütörtök, 19:20:39
Ervinnek hála, köszi
tegnap sikerült befejeznem az EGR dugózást. Hát a "keményebb" hang amiről beszéltünk a turbó dolgozásánál előjön, alapjáraton semmi. Kicsit rugalmasabb lett a kocsi, de felpörgetés után most megint hallok kicsi süvítő hangot(turbó cső repedés szerűt). Na én arra gondolok, hogy az egr szelep felé ment el eddig a nyomás... most hogy ledugóztam így arra nem tud elszökni,ezért jobban jön ki a szakadt csövön. szerintetek?
Szia!
Csak meg kéne valahogy mérni azon a gépen azt a turbónyomást, és egyből választ kapnál, hogy szökik-e valahol a levegő....van 6db turbócső, és az intercooler(ez ritka hogy kilyukad) ahol elmehet a nyomás, de az is lehet hogy a turbó gyengélkedik...mindenesetre a nyomásméréssel közelebb jutnál a megoldáshoz.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #510 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 20:55:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.07 csütörtök, 19:57:25
Szia!
Csak meg kéne valahogy mérni azon a gépen azt a turbónyomást, és egyből választ kapnál, hogy szökik-e valahol a levegő....van 6db turbócső, és az intercooler(ez ritka hogy kilyukad) ahol elmehet a nyomás, de az is lehet hogy a turbó gyengélkedik...mindenesetre a nyomásméréssel közelebb jutnál a megoldáshoz.
Ráfekszek szerintem is a mérés témára amint lesz időm mert izgat már a dolog. azt még megkérdezném hogy az akksi tartó müanyagot ki lehet szedni? mert ott is van egy gumicső, ami kicsit koszos, olojsaras, csak útban van az a műanyag doboz.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #511 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 21:01:28 »
Idézetet írta: Leni - 2010.01.07 csütörtök, 20:55:07
Ráfekszek szerintem is a mérés témára amint lesz időm mert izgat már a dolog. azt még megkérdezném hogy az akksi tartó müanyagot ki lehet szedni? mert ott is van egy gumicső, ami kicsit koszos, olojsaras, csak útban van az a műanyag doboz.
Még nem vettem ki, de ha az akkut kiveszed, biztosan megtalálod a rögzítési helyeket....csak utána lehet programozgatni..(ha nem akarsz programozni akku kivétel után, akkor tedd akkutöltőre a sarukat amíg kint van az akku.)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #512 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 21:04:35 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.07 csütörtök, 21:01:28
Még nem vettem ki, de ha az akkut kiveszed, biztosan megtalálod a rögzítési helyeket....csak utána lehet programozgatni..(ha nem akarsz programozni akku kivétel után, akkor tedd akkutöltőre a sarukat amíg kint van az akku.)
holnap megnézem akkor azt a csövet. hátha az a huncut
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #513 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 23:08:22 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.12.29 kedd, 20:34:58
Tegnap ismét leált a DI-m
Előzmény:Pár napja tankoltam 2 lityi benyát majd rá 60lityi dizelt.
Tegnap első inditásra pöcre indult,majd másodikra és harmadikra már kellett kb 3 tekerni az inditónak.
Mivel össze vagyunk nőve az autóval egyből tudtam hogy valami nem stimmel.
Úgy is volt!Alapjáraton még szépen,de magasabb fordulaton illetve terhelve elkezdett bedadogni.Majd gondolom ahogy a go szűrőben fogyott az anyag illetve vákum alakult ki le is állt.
Természetessen ahogy az ilyenkor illik,a gázolajszűrő cserével kezdtem.De mint ahogy tavaly télen most se jött az anyag hátulról előre,se szívással se fújással,se öninditóval.
Akkor hajrá következik az ac!Adtam neki egy közvetlen + és egy -t de nem zümmögött a drága.
Na mondom faxa akkor kapjuk le mert ennek csere lessz a vége.
Le kaptam,letörölgettem,mintha az is számitana valamit,majd elöre sétáltam az akkuhoz ott kapott megint +-t körbe koccogtattam kalapáccsal,és elindult,majd leállt és igy tovább!
Járattam vagy fél órát ráztam üttögettem befogtam a szívó a nyomó oldalt!szóval megkinoztam,kifujattam,csatikat wd40-tem stb.Most jó!De a változatosság kedvéért megint nem tudom hogy:érintkezési hibás volt?vagy a tankból feloldott motyó állitotta meg?Esetleg a csőben volt valami ami a csatik szétbontásánál a földre folyt?
Lényeg hogy a beszerelés után ujra teljes erővel nyomta a motyót előre,össze szereltem és most jó!
Szerintetek ha szetszedem,iletve mar szet is szedtem,es kipucoltam,a szenkefenel volt nekem gyanus sok volt a szenpor,de szerintetek oszelehet meg rakni ugy h jo legyen?mert most megy meg minden...
Holnap csinalok szetszedett allapotba fenykepet ha va;lakir erdekell,es ha nem akkor is :p
))
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
vazepapa
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #514 Dátum:
2010.01.08 péntek, 17:22:04 »
Üdv mindenkinek ! Akadt egy kis problémám a járgánnyal ! { ddi} Nem hajlandó az üzemi höfok 60- 70 fölé emelkedni ! cseréltem rajta termostatot is de ugyan az az eredmény ! Esetleg ha valakinek van ötlete mielött betolom szervizbe szivesen elfogadom a jó ötleteket ! Vagy esetleg orvosolhato a hiba házilag is !! Előre is köszi mindenkinek !!!
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #515 Dátum:
2010.01.08 péntek, 17:30:05 »
Idézetet írta: vazepapa - 2010.01.08 péntek, 17:22:04
Üdv mindenkinek ! Akadt egy kis problémám a járgánnyal ! { ddi} Nem hajlandó az üzemi höfok 60- 70 fölé emelkedni ! cseréltem rajta termostatot is de ugyan az az eredmény ! Esetleg ha valakinek van ötlete mielött betolom szervizbe szivesen elfogadom a jó ötleteket ! Vagy esetleg orvosolhato a hiba házilag is !! Előre is köszi mindenkinek !!!
Szia figyelem mert 2 termosztat van a gepunkon.! vizkori es 1 olajkori.Ezekszerint az olajkoriddel van a gond ime alink ahol utanna nezhetsz.En is most kell megejcsem ezt a mutatvanyt
))
http://www.cromax.hu/?katid=36021337&termek_al_id=21696&katnev=Termoszt%E1t%20olajh%FBt%F5h%F5z%20Diesel%20Mo00-07
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #516 Dátum:
2010.01.08 péntek, 17:34:24 »
Idézetet írta: vazepapa - 2010.01.08 péntek, 17:22:04
Üdv mindenkinek ! Akadt egy kis problémám a járgánnyal ! { ddi} Nem hajlandó az üzemi höfok 60- 70 fölé emelkedni ! cseréltem rajta termostatot is de ugyan az az eredmény ! Esetleg ha valakinek van ötlete mielött betolom szervizbe szivesen elfogadom a jó ötleteket ! Vagy esetleg orvosolhato a hiba házilag is !! Előre is köszi mindenkinek !!!
sja igen majd elfelejtettem itt talalod az olajkoriu termosztatot
http://kepfeltoltes.hu/view/090529/9829904903_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #517 Dátum:
2010.01.08 péntek, 17:50:47 »
Szbela!
ha kipucoltad, gondosan összeraktad és most működik, nyugodtan rakd vissza működni fog(a motoröninditóknál szoktam ilyenekkel játszani, takritás a szénpor miatt és ugy műxik utána mint az uj) szoval ha most asztalon működik akk menni fog az autóban is ha gondosan összeraktad...
Mikmik!
befecskendezési időhiba? olyan hiba a VP adagolóban nincs nem emlékszel a hibakódra? és ők mondták h. AC pumpa hiba? a hibakóddal nem kell foglalkozni(ha 52. hiba akk valóban nem)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #518 Dátum:
2010.01.08 péntek, 18:09:12 »
Idézetet írta: henki - 2010.01.08 péntek, 17:50:47
Szbela!
ha kipucoltad, gondosan összeraktad és most működik, nyugodtan rakd vissza működni fog(a motoröninditóknál szoktam ilyenekkel játszani, takritás a szénpor miatt és ugy műxik utána mint az uj) szoval ha most asztalon működik akk menni fog az autóban is ha gondosan összeraktad...
Mikmik!
befecskendezési időhiba? olyan hiba a VP adagolóban nincs nem emlékszel a hibakódra? és ők mondták h. AC pumpa hiba? a hibakóddal nem kell foglalkozni(ha 52. hiba akk valóban nem)
Szia.Nekem atlatcoak a csoveim a go szuro kornyekin.Amikor lealt a motor,egyszeruen nem jott uzemanyag haturol.Probaltam igy is ugy is,Vekul eggy 2 literes palackba dugtam bele a tomlo veget es onnet szippantott a dragasagom uzemanyagot.ugy hazatudtam jonni vele''ezt a megoldast is itt olvastam,es bevalt''
Na szoval levettem hatul az uzemanyag pimpedlit,es kiproba;ltam direktbe,de semmis ehol.Miutan szetszedtem,es kipucoltam a szenport a szenkefek korul,mar ment mint az allat.En azt nem tudom,h osszelehet e rakni meg ugy h mukodjon,felek h befojuk az uzemanyag a motorba,vagy az ugy normalis?Nem hinnem.Holnap rakok fel kepet,es megkerlek vessel ra 1 pillantast.Ha sikerulne megoldania z nagyszeru lenne az utodok szmara is
)))
Hibakodom nem volt,legalbb is en nem vettem eszre.Szervizbe nem vittem,mert altalaban eloszor en probalok kezdeni vele valamit,ez olyan hobbi dolog.Es ezert is konzultaltam veletyek is.Mindene setre rendeltem en 1 ujat ,ami uj az uj.Ha netan ez is jo elssz akkor ,lessz 1 ujabb mukodo kepes hasznalt alakatreszem
)
udb Beluka
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #519 Dátum:
2010.01.08 péntek, 20:10:13 »
Üzemanygszivattyú? valaki tud használtan jó áron?
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #520 Dátum:
2010.01.08 péntek, 22:59:32 »
nahát elvileg a motorba nem folyhat be a GO abbol nagyobb baj is lehet...ha szézszedted akk talán össze is tudod rakni nem? használj tömitőpasztát aza tuti...meglesem a képeket ugye nekemilyenem nincs a focus VP30 asa még tápszivattyus...
jah mondtam már itt h elmult a rángatózás-néhaleállás problémám? lehet nem is melékeztek már rá: szoval üzemanyagrendszer tisztitás után(az üzicső volt a nagyondurva a tank egyáltalán nemvészes) kapott egy uj szürőt meg Protech-et és ugy egy tank elmultával megszünt minden hiba, közel 1500 km óta semmi hibajelenség! szóval az elméletem a következő: a protech "tette tönkre" valszeg beleoldott egykis retket az adagolóba, viszont ugyanettől javult is meg, az üzemanyagrendszer tisztitást követően(mondom az üzicső olyan mértékben volt retkes hogy nemis értettem hogy ment szerencsétlen autó)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
BLOOND
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #521 Dátum:
2010.01.09 szombat, 10:16:15 »
SZIASZTOK˘! 2.0TDDI 2001 ÉV. PORLASZTÓ GONDOM VAN. VALAKI ESETLEG TUD TANÁCSOT ADNI A MEGVÉTELÉRE MERT CROMAX ELÉG DURVA ÁRT IRT. ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.
Naplózva
BLOOND
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #522 Dátum:
2010.01.09 szombat, 10:55:50 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.01.08 péntek, 20:10:13
Üzemanygszivattyú? valaki tud használtan jó áron?
CSÁÓ! KO-CSI KFT TEL:0612776553 2.0TDDI-HEZ GYÁRI BOSCH 35000FT-POSTA KÖLT.
Naplózva
vazepapa
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #523 Dátum:
2010.01.09 szombat, 11:07:37 »
Idézetet írta: szbela - 2010.01.08 péntek, 17:34:24
sja igen majd elfelejtettem itt talalod az olajkoriu termosztatot
http://kepfeltoltes.hu/view/090529/9829904903_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[
/quote
Köszi szépen az infot ! megprobálom megtalálni !
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #524 Dátum:
2010.01.09 szombat, 12:00:09 »
Idézetet írta: BLOOND - 2010.01.09 szombat, 10:16:15
SZIASZTOK˘! 2.0TDDI 2001 ÉV. PORLASZTÓ GONDOM VAN. VALAKI ESETLEG TUD TANÁCSOT ADNI A MEGVÉTELÉRE MERT CROMAX ELÉG DURVA ÁRT IRT. ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.
Keresd Quest-et a fórumon, kuplungot féláron tudott.
Naplózva
vazepapa
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #525 Dátum:
2010.01.09 szombat, 12:09:15 »
Idézetet írta: szbela - 2010.01.08 péntek, 17:30:05
Szia figyelem mert 2 termosztat van a gepunkon.! vizkori es 1 olajkori.Ezekszerint az olajkoriddel van a gond ime alink ahol utanna nezhetsz.En is most kell megejcsem ezt a mutatvanyt
))
http://www.cromax.hu/?katid=36021337&termek_al_id=21696&katnev=Termoszt%E1t%20olajh%FBt%F5h%F5z%20Diesel%20Mo00-07
Nagyon szépen köszönöm az infót ! Sokat segitettél ! legalább tudom mi a gebasz !!!
Naplózva
BLOOND
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #526 Dátum:
2010.01.09 szombat, 16:11:40 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.01.09 szombat, 12:00:09
Keresd Quest-et a fórumon, kuplungot féláron tudott.
KÖSZI SZÉPEN.
Naplózva
Mikmik
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #527 Dátum:
2010.01.09 szombat, 20:41:43 »
Idézetet írta: henki - 2010.01.08 péntek, 17:50:47
Szbela!
ha kipucoltad, gondosan összeraktad és most működik, nyugodtan rakd vissza működni fog(a motoröninditóknál szoktam ilyenekkel játszani, takritás a szénpor miatt és ugy műxik utána mint az uj) szoval ha most asztalon működik akk menni fog az autóban is ha gondosan összeraktad...
Mikmik!
befecskendezési időhiba? olyan hiba a VP adagolóban nincs nem emlékszel a hibakódra? és ők mondták h. AC pumpa hiba? a hibakóddal nem kell foglalkozni(ha 52. hiba akk valóban nem)
Sajna nem emlékszem a hogy pontosan mit írt ki a műszer, de az biztos, hogy csak egy hiba jelent meg, amit úgy magyaráztak (a hozzáértők), hogy nem a megfelelő szögállásnál lövi be az anyagot. De ez adódhat abból is, hogy nem volt uzemanyag a megfelelő időben.
Azt, hogy az Ac pumpa a rossz, nem a hibakód miatt mondták. Már eleve úgy mentem a szag..szervízbe, hogy valószínűleg a segédszivattyú nem működik. Ezt saját tapasztalat alapján gondoltam. A szagszervízben azt mondták, hogy adagolóhiba. Ezért mentem az Interdieselhez. Ott, miután kiolvasták a kocsi (nem jelzett hibát v. már kitörölték) és az adagoló -vezérlőt is, levettük a szűrőnél az üzemanygcsövet. Indítózásnál ott ömlenie kellene a gázolajnak, de csak éppen, mint a Cuha, csordogált. Ja, és amikor lehúztuk a csövet, abban vákuum volt !
Elszaladtam új pumpáért, kicseréltük, azóta nincs gond.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #528 Dátum:
2010.01.09 szombat, 20:49:39 »
Idézetet írta: Mikmik - 2010.01.09 szombat, 20:41:43
Sajna nem emlékszem a hogy pontosan mit írt ki a műszer, de az biztos, hogy csak egy hiba jelent meg, amit úgy magyaráztak (a hozzáértők), hogy nem a megfelelő szögállásnál lövi be az anyagot. De ez adódhat abból is, hogy nem volt uzemanyag a megfelelő időben.
Azt, hogy az Ac pumpa a rossz, nem a hibakód miatt mondták. Már eleve úgy mentem a szag..szervízbe, hogy valószínűleg a segédszivattyú nem működik. Ezt saját tapasztalat alapján gondoltam. A szagszervízben azt mondták, hogy adagolóhiba. Ezért mentem az Interdieselhez. Ott, miután kiolvasták a kocsi (nem jelzett hibát v. már kitörölték) és az adagoló -vezérlőt is, levettük a szűrőnél az üzemanygcsövet. Indítózásnál ott ömlenie kellene a gázolajnak, de csak éppen, mint a Cuha, csordogált. Ja, és amikor lehúztuk a csövet, abban vákuum volt !
Elszaladtam új pumpáért, kicseréltük, azóta nincs gond.
Szia!
Mennyi volt az autóban, mikor bedöglött az AC?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikmik
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #529 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 02:20:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.09 szombat, 20:49:39
Szia!
Mennyi volt az autóban, mikor bedöglött az AC?
156ezer
még az előző hőzzászóláshoz: a hibakód alighanem 94 volt (az biztos, hogy kétjegyű, és 9-essel kezdődött)
Naplózva
cézé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #530 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 11:09:17 »
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni abban, mit jelent ez a két hibakód:
P0149
P1564
Köszönöm!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #531 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 11:36:14 »
Idézetet írta: cézé - 2010.01.10 vasárnap, 11:09:17
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni abban, mit jelent ez a két hibakód:
P0149
P1564
Köszönöm!
Gondolom TDDI Bosch adagoló(VP30)
P0149 fuel pump timing error - üzemanyag-szivattyú időzítési hiba
P1564 reduced fuelling to prevent engine damage -csökkentett üzemanyag ellátás motor károsodásmegelőzésére
Állítólag ez akkor szokott bejönni ha mechanikailag megpiszkálták vagy a motort vagy a szivattyút és nem rakták rendesen össze, vagy a go. nyomásszenzort kéne megnézni.
HA hangosan csörög a motor akkor üzemanyag szivattyú lehet.
Naplózva
cézé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #532 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 17:51:14 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.10 vasárnap, 11:36:14
Gondolom TDDI Bosch adagoló(VP30)
P0149 fuel pump timing error - üzemanyag-szivattyú időzítési hiba
P1564 reduced fuelling to prevent engine damage -csökkentett üzemanyag ellátás motor károsodásmegelőzésére
Állítólag ez akkor szokott bejönni ha mechanikailag megpiszkálták vagy a motort vagy a szivattyút és nem rakták rendesen össze, vagy a go. nyomásszenzort kéne megnézni.
HA hangosan csörög a motor akkor üzemanyag szivattyú lehet.
Köszi a gyors választ!
Piszkálva, mióta nálam van (kb 35e km), biztosan nem volt. A nyomásszenzort merre találom? Esetleg lehet nekem is az a gond, mint Mikmik-nek néhány hozzászólással ezelőtt (segédszivattyú a tanknál)? A tünetek elég hasonlóak - dadogás egy idő után, majd szép lassan leállás, ha eleget állt, újra működik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #533 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 18:40:16 »
Idézetet írta: cézé - 2010.01.10 vasárnap, 17:51:14
Köszi a gyors választ!
Piszkálva, mióta nálam van (kb 35e km), biztosan nem volt. A nyomásszenzort merre találom? Esetleg lehet nekem is az a gond, mint Mikmik-nek néhány hozzászólással ezelőtt (segédszivattyú a tanknál)? A tünetek elég hasonlóak - dadogás egy idő után, majd szép lassan leállás, ha eleget állt, újra működik.
Igen,az AC szivattyú lesz a ludas valszeg!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #534 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 19:16:26 »
valószinű...ha nem, akkormeg irány adagolóhibakódkiolvasás..ezek ECU hibakódok, ezekkel nemmmész semmire ugyanis az adagoló vezérlőegysége nem minden hibát küld el az ecu-nak szoval a PSG-t kell kiolvasni, ha motorikus problémával viszed egy szakszervizbe ezért csak találgatni tudnak mert az ECU hoz való géppel közel semmire se mennek...adagolóhibakód meg ugyis mindegyikbe van(pl 52.hiba) igy egyből arra fogják h biztos az a rossz...
Mikmik! neked is az volt benne, 52. hiba: elfordulási szögszenzor...az ecu ezt, (vagy ezt is) asszem P0167 ként hozza, (legalábbis a focus ECU-ja) azaz szivattyú jel-időhiba
ez a hibakód nincs kihatással a szivattyúfunkcióra és általában ezt mindegyik ford adagoló hozza: akkor van baj ha az autó hidegen néha pöccre, néha meg alig vagy egyáltalán nem indul elcsak...na ekkor van az elfordulásszögszenzorral baj amit csak a központi tengellyel együtt lehet cserélni ami asszem olyan 40 ropi...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
riddick0
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #535 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 19:41:39 »
Sziasztok! Nekem olyan gondom volna ,hogy alapjáraton ingadozik a fordulat /dadog a motor/. Egyes emberek szerint a kéttömegőlendkerék fog beszarni
,mert hogy állítólag azon van a fordulatszám jeladó. Ha valaki tudd valami okosat kérem írjon .Köszönöm.
Naplózva
cézé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #536 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 20:19:41 »
Idézetet írta: henki - 2010.01.10 vasárnap, 19:16:26
valószinű...ha nem, akkormeg irány adagolóhibakódkiolvasás..
Köszi a válaszokat, kezdek megnyugodni. Lehet, mégsem kell adagolót cserélni 540e-ért, mint azt az egyik márkaszervízben javasolták...
Jövő héten ránézek én erre az AC-re. Ha mégis tovább kéne lépnem, tud valaki adagolóhibakód kiolvasásban segíteni?
Még egyszer köszi a tippeket!
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #537 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 20:41:36 »
milyen 540??? 200 ból szinte fullra felujitják, felprogramozzák...ehhez jön még a le és felszereés ami egy 20 as kb. esetleg még pár apróság..250 ből megvagy de egyelőre ne arra keresgélj...
adagolóhibakódkiolvasás csak dieselszervizben lehetésges(nem hiszem hogy valakinek itt a polcon van Bocsh KTS műszere) interdieselt tudom ajánlani velük személyes tapasztalatom van korrektek, segítőkészek győrban vannak...vagy fehérvár filepdiesel vagy már sokan vannak máshol is...a dieseltechnikában van a legnagyobb pénz manapság...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #538 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 21:07:13 »
Idézetet írta: henki - 2010.01.10 vasárnap, 20:41:36
adagolóhibakódkiolvasás csak dieselszervizben lehetésges(nem hiszem hogy valakinek itt a polcon van Bocsh KTS műszere) interdieselt tudom ajánlani velük személyes tapasztalatom van korrektek, segítőkészek győrban vannak...vagy fehérvár filepdiesel vagy már sokan vannak máshol is...a dieseltechnikában van a legnagyobb pénz manapság...
Pl. nekem van merő hobbyból,
de nem Bosch KTS, mert szerencsére más is olvassa a TDDi-ket
:
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #539 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 21:17:19 »
nemmondod hogy VP adagolóhoz van műszered? gondolom akkor ECU hoz is...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
cézé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #540 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 21:50:01 »
Idézetet írta: henki - 2010.01.10 vasárnap, 20:41:36
milyen 540??? 200 ból szinte fullra felujitják, felprogramozzák...ehhez jön még a le és felszereés ami egy 20 as kb. esetleg még pár apróság..250 ből megvagy de egyelőre ne arra keresgélj...
Pedig aláírt, hivatalos nyomtatott árajánlatom van, mondván ezen két hibakód alapján így tudják megoldani a javítást.
Interdieselről már hallottam sok jót, bár szerencsém még nem volt hozzájuk.
Lényeg a lényeg, ennek a szivattyúnak utána kell nézzek.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #541 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 22:00:09 »
http://autotechnika.hu/cikkek/7220,mirol-mesel-bosch-vp-30-44-agya-.html
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #542 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 22:09:14 »
Idézetet írta: riddick0 - 2010.01.10 vasárnap, 19:41:39
Sziasztok! Nekem olyan gondom volna ,hogy alapjáraton ingadozik a fordulat /dadog a motor/. Egyes emberek szerint a kéttömegőlendkerék fog be***ni
,mert hogy állítólag azon van a fordulatszám jeladó. Ha valaki tudd valami okosat kérem írjon .Köszönöm.
Szia!
Nálam most volt lebontva a sebváltó. Itt van két kép a jeladóról, ami nálam is egy kicsit koszos volt (fémreszelék volt rajta) feltették a kérdést, hogy nem volt gondom az alapjárattal, de nálam még nem okozott gondot. A kialakítása szerintem lehetővé teszi a jeladó kiemelését a sebváltó leszedése nélkül is. Ha igen akkor egy ellenőrzés, takarítás kis munkával elvégezhető - hátha segít.
http://kepfeltoltes.hu/100110/Jelad__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100110/jelad__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv: V.Tamás
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #543 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 09:06:31 »
ez milyen jeladó? ez a főtengelyjeladótok?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #544 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 11:57:39 »
Sziasztok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Utólagosan szeretnék beszerelni tempomatot, ahhoz szeretnék venni alkatrészeket.
Ha valaki tudna megköszönném
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #545 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 13:08:41 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.01.11 hétfő, 11:57:39
Sziasztok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Utólagosan szeretnék beszerelni tempomatot, ahhoz szeretnék venni alkatrészeket.
Ha valaki tudna megköszönném
Keresd Relhist fórumtársat!
Ő a Te embered!
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #546 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 15:26:23 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.10 vasárnap, 21:07:13
Pl. nekem van merő hobbyból,
de nem Bosch KTS, mert szerencsére más is olvassa a TDDi-ket
:
Jól jön az még!
Legfeljebb a mergánál menetközben is állandóan fel leszel csatlakozva!
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #547 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:37:17 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.01.05 kedd, 18:51:32
Sziasztok.
Reggeli indításnál nagy kék füst jön a kipufogóból kb 15-20 másodpercig /fokozatosan egyre kevesebb/. Aztán beáll normálisra. Olajat nem nagyon eszi 15000km-enként az olaj- cserénél lemegy a MAX és a MIN jel közé. Lepadlózásnál jön egy nagy pamacs belőle aztán abbahagyja és remekül megy./Már évek óta ezt csinálja/ Ez miért van?
2001.TDDI 180000km.
Hát az történt,hogy beleöntöttem a CATACLEANT! Mentem vele 40km-ert. Indításnál maradt a nagy füst és büdös, viszont utána láthatatlan lett a kipufból kijövő végtermék.Még lepadlózva se látni semmit. De miért füstöl ha hidegen beindítom?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #548 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:41:15 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.01.11 hétfő, 17:37:17
Hát az történt,hogy beleöntöttem a CATACLEANT! Mentem vele 40km-ert. Indításnál maradt a nagy füst és büdös, viszont utána láthatatlan lett a kipufból kijövő végtermék.Még lepadlózva se látni semmit. De miért füstöl ha hidegen beindítom?
Nekem 4-ből 3 izzító kiégett, akkor csinálta ezt. -10 fokig indult, -13-nál már nem. Most semmi gond nem volt vele, pedig volt -18-is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #549 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:44:09 »
Idézetet írta: henki - 2010.01.10 vasárnap, 21:17:19
nemmondod hogy VP adagolóhoz van műszered? gondolom akkor ECU hoz is...
Autoenguinity-elég mélyen belelát a tddi lelkivilágába(is)!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ