Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:51:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102969 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2010.02.03 szerda, 22:15:26 »
Idézetet írta: henki - 2010.02.03 szerda, 22:05:37
bancsomate!
te pápai vagy? melyik a mondid? hátha látásból ismerem...ne vidd fordszervizbe nincs értelme csak lehuznak, keress meg, ismerek itt pápán egykét jó szerelőt, (valóban jókat, nem gánymestereket mert van itt abból is nemkevés sajna) kiszedeted velük a fűtőradiátort aztán meglátod nincs e eldugulva...
Mondeofanok!
egy kérdés: a mondi TDDI porlasztója olyan mint a fókáé? sima egy lépcsős egy rugóval?
szia!
Most vettem, tehát még szerintem nem nagyon láthattad Pápán! Jó szakembereket én is ismerek Pápán, de hidd el ezt már nem lehet máshogy orvosolni! Többek között tesóm is szerelő, de nem jött rá mi a gond! Rentgeteg ötletet halottam már, és már jópár dolgot kicseréltem rajt, de nyista változás! A héten mindenképpen meggyógyul, csak az a kérdéses, hogy melyik nap!
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2010.02.03 szerda, 22:37:09 »
ahogy gondolod: szoval mutató szerint üzemi hőfokon a motor, de fűtés gyenge, kiegyenlitőtartályban jéghideg a viz, a hűtőventillátor mégis elindul néha: ilyenkor kézzel fullra meleg a hűtő egészen? itad h digitklimás: nem lehet h csak vmi apró klima gondod van? tud azis olyan dolgokat művelni h ihajj, haverom peugeotjába a bafuvómotor vezérlőelektronikája volt meghalva, házilag kell hozzá vezérlőt gyártani senki nem tudta megmondani mi a baja, többszázezres javitásokról beszélgetett a szerviz, aztán vmi 1600 forintból megvolt hiba azóta is hibátlanul üzemel, szoval ilyentéren megincsak ennyit a szervizekről
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 11:53:25 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.08 kedd, 20:08:37
5,5-től 7-ig ez használattól és használótól függ!
Nekem 8-8.5 eszik városban, hibátlan az autó és normálisan járok vele. Na most mi van akkor??
Naplózva
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 12:09:55 »
Idézetet írta: henki - 2010.02.03 szerda, 22:37:09
ahogy gondolod: szoval mutató szerint üzemi hőfokon a motor, de fűtés gyenge, kiegyenlitőtartályban jéghideg a viz, a hűtőventillátor mégis elindul néha: ilyenkor kézzel fullra meleg a hűtő egészen? itad h digitklimás: nem lehet h csak vmi apró klima gondod van? tud azis olyan dolgokat művelni h ihajj, haverom peugeotjába a bafuvómotor vezérlőelektronikája volt meghalva, házilag kell hozzá vezérlőt gyártani senki nem tudta megmondani mi a baja, többszázezres javitásokról beszélgetett a szerviz, aztán vmi 1600 forintból megvolt hiba azóta is hibátlanul üzemel, szoval ilyentéren megincsak ennyit a szervizekről
A kiegyenlítőbe nem nyom alapjáraton vizet meleg motornál, a fordosok szerint ez eleve hiba. Csak akkor nyom mikor gázt adok neki, kb3000 után. A hűtőbe belépő víz meleg, a kilépő hideg. Nem meleg az egész hűtő. Holnap kiderül, holnapra lesz egy szervószivattyú az autóba, megpróbálni. Én a hűtőre is gyanakodom, de azt mondták, hogy ezekbe hűtő még nem ment tönkre. Vagy még amire gondolok, hogy az olajköri termosztát, vagy a hengerfejen lévő hőfokjeladó, mivel az 95°C mutat menet közben, és akármennyire pörgettük nem ment följebb.
mégegyszer a szlogen: feel the difference!
Naplózva
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 12:17:46 »
Sziasztok, mondi 115 lo minden rendben vele, csak elkezdet nemrég ingadozni az alapjáraz , nem sokat 2-3 százat de azt sem mindig csinálja csak néha amugy általában egyenletesen jár.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 13:12:12 »
Idézetet írta: klinge75 - 2010.02.04 csütörtök, 12:17:46
Sziasztok, mondi 115 lo minden rendben vele, csak elkezdet nemrég ingadozni az alapjáraz , nem sokat 2-3 százat de azt sem mindig csinálja csak néha amugy általában egyenletesen jár.
Lendkerék-CKP szenzor összhang hiba....általában a lendkerék kalimpálás okozza.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 14:32:27 »
hát ölég nagy baj lenne ha már alapjáraton tolná vissza a kiegyenlitőbe a vizet...a nyomás irdatlan nagy lenne a rendszerben, a csöveid jó kemények lennének magyarán hengerfejes lenne az autó...először is kicserélném mintkét termoszt, az olajkörit meg a vizkörit is. indulásképp ezek nemnagy tételek, motorhőmérsékletnek könnyen utánanézhetsz, fogsz egy infrás hőmérőt aztán megméred a blokkot amikor a mutatót középállásban van...igy ki tudod szürni a hőfokjeladóhibát
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 22:49:39 »
Idézetet írta: henki - 2010.02.04 csütörtök, 14:32:27
hát ölég nagy baj lenne ha már alapjáraton tolná vissza a kiegyenlitőbe a vizet...a nyomás irdatlan nagy lenne a rendszerben, a csöveid jó kemények lennének magyarán hengerfejes lenne az autó...először is kicserélném mintkét termoszt, az olajkörit meg a vizkörit is. indulásképp ezek nemnagy tételek, motorhőmérsékletnek könnyen utánanézhetsz, fogsz egy infrás hőmérőt aztán megméred a blokkot amikor a mutatót középállásban van...igy ki tudod szürni a hőfokjeladóhibát
A csöveket gond nélkül nyomom össze. Amit mondtam azt a kedves Ford szalonba mondták nekem. Szerintem a fűtőradiátor lesz a bibi, mivel szerintem nem megy rá a cucc. De holnap okosabb leszek! :-)
Naplózva
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2010.02.05 péntek, 18:12:13 »
Nah üdv!
Hát a szakszervízben egy napot töltöttem, de nem lettem okosabb, de ők se. Az egyik léptetőmotor lenn az anyósülés előtt (ami a meleg hideg levegő bekeverését változtatta) megadta magát, de a csere sem oldotta meg a helyzetet. A végén annyit sikerült elérni, hogy 4 percig kellemes levegő jöjjön be. Aztán a műhelyfőnök megnyomta az auto gombot, és hülés kezdődött. Azóta ha bekapcsolom a fűtést, a vízhőfok elkezd csökkenni, mivel a ventillátor beindul. Ja és nem klímakapcsoláskor, hanem fűtéskor. Nem tudom elképzelni mi lehet a hiba! Valakinek van valami ötlete?
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2010.02.05 péntek, 22:13:59 »
Sziasztok,
Úgynéz ki megvan a kiszemelt mondi.
De mielött biztosra mennék megmutatnám egy szerelőnek. Sajnos ismeretségi körben nincsen.
Tudnátok ajánlani valakit. Vagy vigyem el valamelyik ford szerízbe?
Előre is köszönöm
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2010.02.05 péntek, 22:44:29 »
ALF !!
Köszi a segítséget, tényleg az olajköri is rossz volt, mostmár csere után, olyan mint régen volt.
Köszi
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2010.02.06 szombat, 09:32:43 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.02.05 péntek, 22:13:59
Sziasztok,
Úgynéz ki megvan a kiszemelt mondi.
De mielött biztosra mennék megmutatnám egy szerelőnek. Sajnos ismeretségi körben nincsen.
Tudnátok ajánlani valakit. Vagy vigyem el valamelyik ford szerízbe?
Előre is köszönöm
én úgy okoskodom, hogy a ford szervizbe lehúznak ugyan, kb 10- 15 ezerrel viszont ha kapsz egy ilyen állapot felmérő lapot, vagy mi a szöszt, és meg veszed azt a kocsit akkor esetleges későbbi garanciás vitáknál van 1 papír a kezedbe, mert ugye használt autóra is van 1 év garancia. Én is csak azért vagyok ilyen kuva okos mert itt olvastam, sajnos nekem már késő... üdv a sanyi
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2010.02.06 szombat, 10:28:38 »
hááát erre az egy évre nem tenném rá a nyakamat! ugyanis az adásvételi szerződésnek van egy olyan pontja hogy az eladó kijelenti, hogy a gépjármű későbbiekben előforduló hibáiért szavatosságot NEM VÁLLAL! namost innetől kezdve lehet akármilyen állapotfelmérő papir a kezedben, aláirtad az adásvételit, szoval viszlát!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2010.02.06 szombat, 14:26:26 »
Idézetet írta: henki - 2010.02.06 szombat, 10:28:38
hááát erre az egy évre nem tenném rá a nyakamat! ugyanis az adásvételi szerződésnek van egy olyan pontja hogy az eladó kijelenti, hogy a gépjármű későbbiekben előforduló hibáiért szavatosságot NEM VÁLLAL! namost innetől kezdve lehet akármilyen állapotfelmérő papir a kezedben, aláirtad az adásvételit, szoval viszlát!
nem olyan adásvételit kell aláirni amit a nepper ad....vagy mielőtt valaki aláir valamit olvasni és kérdezni kéne.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2010.02.06 szombat, 16:12:08 »
Idézetet írta: henki - 2010.02.06 szombat, 10:28:38
hááát erre az egy évre nem tenném rá a nyakamat! ugyanis az adásvételi szerződésnek van egy olyan pontja hogy az eladó kijelenti, hogy a gépjármű későbbiekben előforduló hibáiért szavatosságot NEM VÁLLAL! namost innetől kezdve lehet akármilyen állapotfelmérő papir a kezedben, aláirtad az adásvételit, szoval viszlát!
Nem fontos, mit ír a kereskedő oda. Fél évig neki kell bizonyítania, hogy a felmerült hiba nem volt meg az eladás pillanatában. Ha nem sikerül, felelősséggel tartozik. A második félévben a vevőnek kell bizonyítani az ellenkezőjét. Én így tudom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2010.02.06 szombat, 16:22:49 »
Idézetet írta: oxforte - 2010.02.05 péntek, 22:44:29
ALF !!
Köszi a segítséget, tényleg az olajköri is rossz volt, mostmár csere után, olyan mint régen volt.
Köszi
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2010.02.06 szombat, 18:11:29 »
Idézetet írta: teo - 2010.02.06 szombat, 16:12:08
Nem fontos, mit ír a kereskedő oda. Fél évig neki kell bizonyítania, hogy a felmerült hiba nem volt meg az eladás pillanatában. Ha nem sikerül, felelősséggel tartozik. A második félévben a vevőnek kell bizonyítani az ellenkezőjét. Én így tudom.
miről beszélsz?
Ha aláirod hogy az eladó nem tartozik semmilyen felelőséggel az egyéb meghibásodásért és károkért akkor azt baxhatod keményen....
és az összes nepper beleirja elmondom,védik saját magukat és nekik is van ügyvéjük....
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2010.02.06 szombat, 18:51:02 »
jó de ha a ptk is azt mondja, hogy izé akkor talán van esély, nem?
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2010.02.06 szombat, 19:17:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.06 szombat, 19:13:44
hogy lenne ha te aláírtad(elfogadtad) az ott leírtakat akkor szerintem nincs semmi esélyed a nepperek meg az ügyvédeik ellen
nem egészen biztos, de ha jól emléxem valami olyat tanultunk az iskolába, hogy nem lehet olyan szerződést írni ami ellent mond a törvénynek, vagy, hogy az érvénytelen,vagy ilyesmi, de ha most lenne kedvem átbogarászni a ptk-t biztos, hogy megtalálnám a frankót a szerződésekre vonatkozó részben... üdv a sanyi
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2010.02.06 szombat, 19:31:17 »
az a egyik baj hogy mindegyik hivatalos adásvételiben benne van az eadó felelősséget nem vállal szöveg! namost innentől kezdve baxhatod, a másik viszont elmehetsz peres utra betart ugy 5-6 évig, a végén ugyis a kereskedő győz, éa még rád varrják a perköltségeket is...esélyed nincs semmilyen szempotból hacsak hivatalos garanciát nem kapsz az autóra!
a használtautó zsákbamacska sajnos, meg kell nézni mit veszel,(ezt már többízben taglaltuk erre többen sztem) nyilván lesz olyan dolog amit utólag veszel észre és nem fog tetszeni, azt meg sanjos le kell nyelni, persze ha lehetőséged van rá a legjobb az autót bevinni egy olyan helyre ahol szépen tüzetesen ismerőssel átnéziTEK ugy hogy te is a saját szemeddel láss mindent, meg ha van a közelben egy dieselszerviz PSG meg ECU kiolvasás megvan 10 perc alatt aztis érdemes mindenképp persze ha a kereskedő ezekbe nem megy bele az már sejtet valamit! én motorokkal foglalkozom és általában törekszem arra h jókat áruljak vagy ha valami nem jó azt általában megcsinálom, igy jöhet nekem akármilyen szerelő meg hozzáértő megnézni, nem szokott gond lenni.
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
teo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2010.02.06 szombat, 19:47:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.06 szombat, 18:11:29
miről beszélsz?
Ha aláirod hogy az eladó nem tartozik semmilyen felelőséggel az egyéb meghibásodásért és károkért akkor azt baxhatod keményen....
és az összes nepper beleirja elmondom,védik saját magukat és nekik is van ügyvéjük....
Ha az én pénzem lenne, talán futnék egy kört vele, nem baxnám meg elsőre, ha a hiba már a vásárláskor is megvolt.
Többen rugóztak már e témán, érdemes ráguglizni. Pl.
http://www.gymskik.hu/index.php?id=2847
A szabályzással ellentétes kitételek a szerződésben szintén lehetnek jogtalanok. Talán hallottál róla, pl. egyes webruházak a vásárlási feltételek között jogellenes megkötéseket tettek az áru visszavételével kapcsolatban. Arról is megállapította a hatóság, hogy jogellenes.
Ha nagy a hiba az autóval, én megpróbálnám érvényesíteni a jogaim, hátha vannak.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2010.02.06 szombat, 19:56:34 »
Idézetet írta: henki - 2010.02.06 szombat, 19:31:17
az a egyik baj hogy mindegyik hivatalos adásvételiben benne van az eadó felelősséget nem vállal szöveg! namost innentől kezdve baxhatod, a másik viszont elmehetsz peres utra betart ugy 5-6 évig, a végén ugyis a kereskedő győz, éa még rád varrják a perköltségeket is...esélyed nincs semmilyen szempotból hacsak hivatalos garanciát nem kapsz az autóra!
a használtautó zsákbamacska sajnos, meg kell nézni mit veszel,(ezt már többízben taglaltuk erre többen sztem) nyilván lesz olyan dolog amit utólag veszel észre és nem fog tetszeni, azt meg sanjos le kell nyelni, persze ha lehetőséged van rá a legjobb az autót bevinni egy olyan helyre ahol szépen tüzetesen ismerőssel átnéziTEK ugy hogy te is a saját szemeddel láss mindent, meg ha van a közelben egy dieselszerviz PSG meg ECU kiolvasás megvan 10 perc alatt aztis érdemes mindenképp persze ha a kereskedő ezekbe nem megy bele az már sejtet valamit! én motorokkal foglalkozom és általában törekszem arra h jókat áruljak vagy ha valami nem jó azt általában megcsinálom, igy jöhet nekem akármilyen szerelő meg hozzáértő megnézni, nem szokott gond lenni.
Ez így van!
Ha jól belegondol az ember, ha mondjuk egy félküllős hadibaromnak adnám el az autómat, aki hazaúton szétbax rajt valamit, és utána jönne reklamálni....mondjuk mutatnék neki egy hátraarcot
..
Péztártól való távozás után......(ne vedd meg ha úgy gondolod nem jó!!)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.06 szombat, 20:12:17 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
teo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2010.02.06 szombat, 20:08:49 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.06 szombat, 19:56:34
Ez így van!
Ha jól belegondol az ember, ha mondjuk egy félküllős hadibaromnak adnám el az autómat, aki hazaúton szétbax rajt valami, és utána jönne reklamálni....mondjuk mutatnék neki egy hátraarcot
..
Péztártól való távozás után......(ne vedd meg ha úgygondolod nem jó!!)
Különböztessük meg a vásárlást magánszemélytől a saját tulajdonát áruló kereskedőtől (vagyis nem bizományos)! Ez két különböző eset.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2010.02.06 szombat, 21:20:56 »
Idézetet írta: teo - 2010.02.06 szombat, 19:47:54
Ha az én pénzem lenne, talán futnék egy kört vele, nem baxnám meg elsőre, ha a hiba már a vásárláskor is megvolt.
Többen rugóztak már e témán, érdemes ráguglizni. Pl.
http://www.gymskik.hu/index.php?id=2847
A szabályzással ellentétes kitételek a szerződésben szintén lehetnek jogtalanok. Talán hallottál róla, pl. egyes webruházak a vásárlási feltételek között jogellenes megkötéseket tettek az áru visszavételével kapcsolatban. Arról is megállapította a hatóság, hogy jogellenes.
Ha nagy a hiba az autóval, én megpróbálnám érvényesíteni a jogaim, hátha vannak.
ez nagyon szép dolog,mármint a webáruház....
de..ha TE(mint vevő) alársz egy olyan hivatalos papirt két tanu jelenlétében, ami azt tartalmazza hogy a kereskedő az eseteleges későbbi hibákért semmilyen felelősséget nem vállal....akkor ez ennyi....nincs miről beszélni. semmilyen ügyvéd nem fog még csak foglalkozni sem veled.
ellenben ha megállapitható hogy az autó az eladás előtti nem megfelelő javitás vagy alkatrészcsere miatt ment tönkre, vagy a nem valós adatokkal adta el az autót(pl kilóméteróra,stb)és tudod bizonyitani akkor ESTELEG van esélyed, de nem kellemes végigjárni és álltalában kevesen teszik....nem éri meg.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2010.02.06 szombat, 21:23:21 »
Egyáltalán nem jogtalan az hogy a kereskedő beleirja a szerzősébe hogy nem vállal érte felelőségget....és beleis irja mert megteheti. ez van.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2010.02.06 szombat, 21:28:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.06 szombat, 21:20:56
ez nagyon szép dolog,mármint a webáruház....
de..ha TE(mint vevő) alársz egy olyan hivatalos papirt két tanu jelenlétében, ami azt tartalmazza hogy a kereskedő az eseteleges későbbi hibákért semmilyen felelősséget nem vállal....akkor ez ennyi....nincs miről beszélni. semmilyen ügyvéd nem fog még csak foglalkozni sem veled.
ellenben ha megállapitható hogy az autó az eladás előtti nem megfelelő javitás vagy alkatrészcsere miatt ment tönkre, vagy a nem valós adatokkal adta el az autót(pl kilóméteróra,stb)és tudod bizonyitani akkor ESTELEG van esélyed, de nem kellemes végigjárni és álltalában kevesen teszik....nem éri meg.
Rendben. Legyen így. Ha valakiben felmerül a kétely, jogász/fogyasztóvédő véleményét kéri.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2010.02.06 szombat, 21:31:57 »
Idézetet írta: teo - 2010.02.06 szombat, 21:28:27
Rendben. Legyen így. Ha valakiben felmerül a kétely, jogász/fogyasztóvédő véleményét kéri.
természetesen a lehetőség mindenkinek adott...
de azért beszélünk róla,hogy a bajt megelőzni kell,nem utánna agyalni...
Naplózva
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2010.02.06 szombat, 22:00:02 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.02.06 szombat, 19:17:42
nem egészen biztos, de ha jól emléxem valami olyat tanultunk az iskolába, hogy nem lehet olyan szerződést írni ami ellent mond a törvénynek, vagy, hogy az érvénytelen,vagy ilyesmi, de ha most lenne kedvem átbogarászni a ptk-t biztos, hogy megtalálnám a frankót a szerződésekre vonatkozó részben... üdv a sanyi
http://www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?showtopic=251
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
BTomi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 10:07:50 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.02.06 szombat, 22:00:02
http://www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?showtopic=251
Hát ez túl hosszú nekem!
Valaki elmondaná nekem, aki átolvasta hogy akkor most kinek is van igaza?
Írjam meg a kérdést a
D.A.S.
-nak?
Naplózva
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 12:49:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.04 csütörtök, 13:12:12
Lendkerék-CKP szenzor összhang hiba....általában a lendkerék kalimpálás okozza.
Vadiúj a kuplung , szerkezet, lendkerék!! Szóval más ötlet??
Naplózva
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 12:59:43 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.02.07 vasárnap, 10:07:50
Hát ez túl hosszú nekem!
Valaki elmondaná nekem, aki átolvasta hogy akkor most kinek is van igaza?
Írjam meg a kérdést a
D.A.S.
-nak?
Szerintem 1 év jótállás mindenképpen van, amiről a szerződésben sem lehet lemondani mivel törvény írja elő, első félévben az eladónak kell bizonyítani hogy a hiba eladáskor nem állt fenn, a második félévben a vevőnek kell bizonyítani hogy eladáskor hibás volt. Szerintem.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
teo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 15:03:17 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.02.07 vasárnap, 12:59:43
Szerintem 1 év jótállás mindenképpen van, amiről a szerződésben sem lehet lemondani mivel törvény írja elő, első félévben az eladónak kell bizonyítani hogy a hiba eladáskor nem állt fenn, a második félévben a vevőnek kell bizonyítani hogy eladáskor hibás volt. Szerintem.
Akkor már ketten értettük így
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 16:31:51 »
Idézetet írta: teo - 2010.02.07 vasárnap, 15:03:17
Akkor már ketten értettük így
Hárman értünk egyet.
Szerintem, ha az első 3 nap jelentkezik a gond, vissza kell vinni és a pénzt visszakérni! Ennyi! Legtöbb kereskedő ilyenkor elkezd visszaszámolni, mikor tellik le a 3 nap.
Ha később jön ki a gond és nem akar kártérítést fizetni, akkor jön a per. Azt viszont a kereskedő b@xhatja. Volt olyan aki merci váltót bukott, be, adagolót, stb.
Nem kell megijedni tőlük, ők is emberek, ha orrba vágod, fájni fog neki is!
Ami a szerződésben van:
"3. pont, Az eladó a vevőt a gépkocsi műszaki állapotáról, (esetleges) sérüléseiről részletesen tájékoztatta, aki ezt tudomásul vette."
Ez alapján lehet perelni. Nem írta bele a szerződésbe, milyen meglévő hibái vannak a dolognak, milyen sérülései voltak.
Vidd vissza, vagy perelj szerintem.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 16:59:25 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.02.07 vasárnap, 16:31:51
Hárman értünk egyet.
Szerintem, ha az első 3 nap jelentkezik a gond, vissza kell vinni és a pénzt visszakérni! Ennyi! Legtöbb kereskedő ilyenkor elkezd visszaszámolni, mikor tellik le a 3 nap.
Ha később jön ki a gond és nem akar kártérítést fizetni, akkor jön a per. Azt viszont a kereskedő b@xhatja. Volt olyan aki merci váltót bukott, be, adagolót, stb.
Nem kell megijedni tőlük, ők is emberek, ha orrba vágod, fájni fog neki is!
Ami a szerződésben van:
"3. pont, Az eladó a vevőt a gépkocsi műszaki állapotáról, (esetleges) sérüléseiről részletesen tájékoztatta, aki ezt tudomásul vette."
Ez alapján lehet perelni. Nem írta bele a szerződésbe, milyen meglévő hibái vannak a dolognak, milyen sérülései voltak.
Vidd vissza, vagy perelj szerintem.
Szerencsére, én még nem jöttem rá, hogy átqrtak. 4 hónap, 4 ekm. De a témaindítót lehet bíztatni rá
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 17:30:48 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.02.07 vasárnap, 12:59:43
Szerintem 1 év jótállás mindenképpen van, amiről a szerződésben sem lehet lemondani mivel törvény írja elő, első félévben az eladónak kell bizonyítani hogy a hiba eladáskor nem állt fenn, a második félévben a vevőnek kell bizonyítani hogy eladáskor hibás volt. Szerintem.
linkel már be lécci ezt a jogszabályt ami erre vonatkozik, engem érdekel speciel....
Naplózva
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 18:12:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.07 vasárnap, 17:30:48
linkel már be lécci ezt a jogszabályt ami erre vonatkozik, engem érdekel speciel....
http://www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?showtopic=251
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 20:22:43 »
Úgy látom a felvetésem érdekes területet boncolgat.
Viszont egyértelmű válasz nem lett sajnos
Mindenesetre egy fordszervizbe beviszem a kocsit. Megadom az esejt, hogy észrevegyék a híbát.
Arról van valakinek tapasztalata, hogy a szervíz által elvégzett munka miből áll? Miket vizsgálnak meg?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 20:32:28 »
elviekben annyit néznek meg rajta mint műszakin, erről elvileg mérési eredményt is kapsz...nyugodtan menj hátra a műhelybe spanolj össze gyorsan egy szerelővel menj le vele az aknába és nézd meg te is a saját szemeddel a szilenteket tárcsákat ilyesmiket, meg egy ecu kiolvasást is kérjél már van e esetleg vmi aggasztó hibakód...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2010.02.10 szerda, 17:52:14 »
Radiátor eltömődött! Ennek felderítésére nem volt képes a győri szakszervíz. A fűtés tökéletes!
Basztikuli! Emiatt fagyoskodtam 2 hétig!
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2010.02.10 szerda, 18:10:45 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.02.10 szerda, 17:52:14
Radiátor eltömődött! Ennek felderítésére nem volt képes a győri szakszervíz. A fűtés tökéletes!
***tikuli! Emiatt fagyoskodtam 2 hétig!
Melyik radiátor?És mivel volt eltömődve?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2010.02.10 szerda, 19:06:03 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.02.10 szerda, 18:10:45
Melyik radiátor?És mivel volt eltömődve?
Én így jártam az escortommal.A fagyállóból kirakódott szilárd anyagtól dugult el a radiátor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2010.02.10 szerda, 19:06:47 »
Hat gyerekek komolyan ez vicc.Itt olvasgatva a szakszervizek,eredmenyeit,es osszevetve a romaniai,szakszevizek,eredmenyeviel,hat szomoru eredmeny jott ki
(((
90% ban a szereloknek lovesuk sincs,a jozzaerteshez,kiveve,nemi fekbetet,es szilent kicserelesehez.Csak azert vannak ott,h legyen nekuk is 1 munkahelyuk,es eszuk agaban sincs,h fejlesszek a tudasokat,a hozzaertesuket
((((
De termesztesen amikor arrol van szo,h fizetni kell nekuk,akkor semmi szegyen nelkul,ratudnak mondani 1 olyan arrat,h jon,h fobelodd magad
((((
A tobbi 10% szerelok elott le az osszes kalappal,es szerintem azok is a fanatikusok kozul kerulnek ki
)
Ez van homoszapien...
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2010.02.10 szerda, 20:03:19 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.10 szerda, 19:06:03
Én így jártam az escortommal.A fagyállóból kirakódott szilárd anyagtól dugult el a radiátor.
Nekem ugyan dugulásom nem volt.De a hűtő javító paszta tudd fura dolgokat művelni a radiátorokban,főleg ha a fagyáló még oldja is.
De gondolom a a ford féle piros löttyel ez kizárt!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
ktmes
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2010.02.10 szerda, 20:07:51 »
Sziasztok nekem egy 2001 tddim van tegnap az ac pumpa tönkrement és érdeklödnék hogy ez javitható vagy kuka.
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2010.02.10 szerda, 20:48:19 »
Idézetet írta: ktmes - 2010.02.10 szerda, 20:07:51
Sziasztok nekem egy 2001 tddim van tegnap az ac pumpa tönkrement és érdeklödnék hogy ez javitható vagy kuka.
Biztos hogy tönkre ment?
Mert érdekes módon mindenkinek télen xarik be az ac-ja!
Probáld meg egy pumpával,a szűrőtől vissza fele megnyomni a csövet.
Hajlamosak eldugulni a tanktól előre menő csővek.
Esetleg szereld le az ac-t adjál neki direkt 12v kocogtasd meg hogy mi a szitu vele.
Gyere vissza és meséld el mi a diagnózis.
Nem öntöttél a tankba valami dermedésgátlót,esetleg benzint?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.10 szerda, 20:54:07 írta gostrada
»
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
ktmes
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2010.02.10 szerda, 21:01:05 »
Ma délután meg lett kocogtatva akkor elindult,mentem vele kb 20kmert aztán azóta nem indul.
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2010.02.10 szerda, 21:09:32 »
Idézetet írta: ktmes - 2010.02.10 szerda, 21:01:05
Ma délután meg lett kocogtatva akkor elindult,mentem vele kb 20kmert aztán azóta nem indul.
decemberben nekem is megállt.Cseréltem go szűrőt.Ac kiszedtem megjárattam,megkinoztam,befogtam a lukakat,megprüszköltettem,megtisztitottam a csatlakozókat.Azóta elmentem tízezret vele.
Ha esetleg cseréled,és szétkapod a rosszat rakhatnál fel képeket róla.Vagy ha pesti vagy el is megyek érte hogy szétkaphassam.
SzBéla igérgeti itt a képeket már mióta!IGAZ BÉLA!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.10 szerda, 21:36:50 írta gostrada
»
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2010.02.10 szerda, 22:01:31 »
Iggen iggen igy van,semmi mentcseget nem tudok felhozni,de holnapra nmem nektek ,hanem magmnak igerem meg h felteszem,mert megvannak a kepek,csak epp meg nem sikerult ugy ,h felrakjam a gepre
De holnap jon
Sot meg videot is csinalok,h erthetobb legyen
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2010.02.10 szerda, 22:03:02 »
Idézetet írta: szbela - 2010.02.10 szerda, 22:01:31
Iggen iggen igy van,semmi mentcseget nem tudok felhozni,de holnapra nmem nektek ,hanem magmnak igerem meg h felteszem,mert megvannak a kepek,csak epp meg nem sikerult ugy ,h felrakjam a gepre
De holnap jon
Sot meg videot is csinalok,h erthetobb legyen
És kicserélted az újra, vagy maradt a régi benn?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2010.02.10 szerda, 22:07:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.10 szerda, 22:03:02
És kicserélted az újra, vagy maradt a régi benn?
Kicsereltem ujra,mert nalam ,nem indult el kopogtatasra sem,es ha elindult volna sem mertem volna,vele jarni,mert elegg kellemetlen ,ha epp 300 km re jon ismet ra a hujeseg ''a vizpompaval megjartam''.Szerintem az iulyen fontos,es nem is annyira draga alkatreszekbol erdemes ujat venni.
Na de miutan szetszedtem ,es megpucoltam a sok szenkefe portol ami ravolt rakodva ,elindult es megy mint az allat,dce az osszerakastol felek,mert a pereme preselve van,es nem tudom h milyen lenne a tomitte.De holnap meglatjatok :d ''remelm'',na jo na ,holnap tuti felrakom
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ