Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:34:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102749 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #950 Dátum:
2010.03.20 szombat, 08:45:28 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.03.19 péntek, 22:54:47
Ezt a protectz -et hol lehet kapni Budapesten?
Nézeggetem kutaknál de eddig nem leltem.
cromax,pl....
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #951 Dátum:
2010.03.20 szombat, 15:24:40 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.03.19 péntek, 22:54:47
Ezt a protectz -et hol lehet kapni Budapesten?
Nézeggetem kutaknál de eddig nem leltem.
pro-tec.hu. budapest 15. vagy 16.ker baross utca 160valamennyi, én is öntöttem már 2-öt a kocsiba, de volt semmi változás mondjuk a 2. még most is benne lötyög, de se átlogfogyi csökkenés se semmi..., de amúgy biztos jó
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #952 Dátum:
2010.03.21 vasárnap, 13:19:02 »
Sziasztok!
A kepen lathato ket helyen azt lattom, olaj jelent meg.
Van otletetek, javaslatotok hogyan szuntethetnem meg a kifojasat?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #953 Dátum:
2010.03.21 vasárnap, 16:23:19 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.03.21 vasárnap, 13:19:02
Sziasztok!
A kepen lathato ket helyen azt lattom, olaj jelent meg.
Van otletetek, javaslatotok hogyan szuntethetnem meg a kifojasat?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Felül valszeg a résolajvisszavezetőcsőnél folyik.Kikell cserélni őket.
Alul pedig a szelepdekli alól folyhat.lehet,hogy csak meg kell húzni a csavarjait!Esetleg nézz be a szívósor alá is,lehet,onnan is szivárog....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #954 Dátum:
2010.03.21 vasárnap, 19:29:14 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.21 vasárnap, 16:23:19
Felül valszeg a résolajvisszavezetőcsőnél folyik.Kikell cserélni őket.
Alul pedig a szelepdekli alól folyhat.lehet,hogy csak meg kell húzni a csavarjait!Esetleg nézz be a szívósor alá is,lehet,onnan is szivárog....
Koszi Alf!
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #955 Dátum:
2010.03.21 vasárnap, 21:17:50 »
Hali !!
Segítség kellene, mégpedig abban, hogy ha szeleprugó törésem lenne, akkor mik a tünetek ??
Valakinek már volt ilyen gondja
Köszi
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #956 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 09:37:31 »
Jó reggelt!
Azt szeretném kérdezni, hogy aki dugózott már le a gázolajszűrőn visszafolyó csatlakozást, hogyan oldotta meg? Ervin nálad tudom, hogy van így csak nem a kocsiban, szerinted biztonságosan működne ott is? Még úgy tudom, Bunyek foglalkozott ezzel dologgak régebben.Meg tudtad oldani?
Ideiglenes megoldásról lenne szó. Eltört a cső.... nemtudni mikorra érkezik a gyárból
a kocsi meg természetesen nagyon kell.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #957 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 11:23:29 »
Idézetet írta: Leni - 2010.03.22 hétfő, 09:37:31
Jó reggelt!
Azt szeretném kérdezni, hogy aki dugózott már le a gázolajszűrőn visszafolyó csatlakozást, hogyan oldotta meg? Ervin nálad tudom, hogy van így csak nem a kocsiban, szerinted biztonságosan működne ott is? Még úgy tudom, Bunyek foglalkozott ezzel dologgak régebben.Meg tudtad oldani?
Ideiglenes megoldásról lenne szó. Eltört a cső.... nemtudni mikorra érkezik a gyárból
a kocsi meg természetesen nagyon kell.
Én ledugóztam Nitrotom szűrőjén a visszafolyást,azóta is úgy gurul a bringa.Igaz az övé tdci,de a szűrő u.a.
A T elágat egyszerűen kidobtuk,és a helyére betettünk egy egyenes csőszakaszt.A szűrőre pedig egy 6cm-es szilikon csövet húztunk,amit egy olyan műanyagelemmel szorítottunk el ,mint az akváriumi levegőztetőcső elszorító kézikészülék.A te esetedben még érdemes bilinccsel rászorítani a csövet a szűrőcsonkra,mert ott neked nyomás van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #958 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 11:49:15 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.22 hétfő, 11:23:29
Én ledugóztam Nitrotom szűrőjén a visszafolyást,azóta is úgy gurul a bringa.Igaz az övé tdci,de a szűrő u.a.
A T elágat egyszerűen kidobtuk,és a helyére betettünk egy egyenes csőszakaszt.A szűrőre pedig egy 6cm-es szilikon csövet húztunk,amit egy olyan műanyagelemmel szorítottunk el ,mint az akváriumi levegőztetőcső elszorító kézikészülék.A te esetedben még érdemes bilinccsel rászorítani a csövet a szűrőcsonkra,mert ott neked nyomás van.
erre én is gondoltam, csak ugye a tddi-nek más a szűrőháza és még nem tudom hogyan rakjak csövet a csonkra a házon...
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #959 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 15:21:21 »
Elkell szomoritsalak,de én ilyenen még csak nemis gondolkodtam soha...
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #960 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 16:23:27 »
Gyerekek attol felek,h nagy baj tortent ma az autommal.
Egyszer csak arralettem figyelmes,h amikor gaztadok,es a turbo elkezd tolteni,1800 ford sz. korul,eross nyivogo hangot ad ki.Pontosabban mint a fogaszaton,annak a furunak az a jellegzetes hangja.Ha leveszem a labamot a gazrol,akkor elhalgat,Ha tartok 1 sebesseg tartomanyt,akkor halkan de halszik.
Sot ha allohelyzetben,felemelt motorhaztetovel,gazolok akkor is haladszik 1 kicsitt,es a turbobol jon...
Nem mentem vele sokta.
Mi a velemnyetek,ha leveszem a turbot,megtudom e nezni,h mi a szitu vele?
Levettem a gumicsovet,es beleneztem,nem latok fem reszeleket,es igy elso tappintasra nem is kotyog ,sot lehet h feszesebba tengely,mint valamikor ,amikro megneztem.Vagy lehet h azert nem gotyogott anyira,mert meleg v olt mega turbo:(
Szerintetek levegyem ,vagy mit csinalyak?
Erost ketcsegbe vagyok esve,mert nem epp erre akartam kolteni a penzemet
((((
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #961 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 16:26:44 »
Szia,
Ha szerencséd van akkor biztos csak elrepedt valamelyik turbó levegő cső
Idézetet írta: szbela - 2010.03.22 hétfő, 16:23:27
Gyerekek attol felek,h nagy baj tortent ma az autommal.
Egyszer csak arralettem figyelmes,h amikor gaztadok,es a turbo elkezd tolteni,1800 ford sz. korul,eross nyivogo hangot ad ki.Pontosabban mint a fogaszaton,annak a furunak az a jellegzetes hangja.Ha leveszem a labamot a gazrol,akkor elhalgat,Ha tartok 1 sebesseg tartomanyt,akkor halkan de halszik.
Sot ha allohelyzetben,felemelt motorhaztetovel,gazolok akkor is haladszik 1 kicsitt,es a turbobol jon...
Nem mentem vele sokta.
Mi a velemnyetek,ha leveszem a turbot,megtudom e nezni,h mi a szitu vele?
Levettem a gumicsovet,es beleneztem,nem latok fem reszeleket,es igy elso tappintasra nem is kotyog ,sot lehet h feszesebba tengely,mint valamikor ,amikro megneztem.Vagy lehet h azert nem gotyogott anyira,mert meleg v olt mega turbo:(
Szerintetek levegyem ,vagy mit csinalyak?
Erost ketcsegbe vagyok esve,mert nem epp erre akartam kolteni a penzemet
((((
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #962 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 16:31:34 »
Vagy ha valtozo geos,akkor nem e beragadt a geometriat alitto,kar,vagy mi,es er hozza a haz falahoz.Mert ezt a hangot ugy kebzelem el,mint ha ernenek hozza a lapatok a turbo burkanak falahoz.
(
Hat ,megkel nezzem,a turbo korul ,mert onnet jona hang,de lehet h ahoz lekell evgyem a turbot ami nem kis jatek.
(
Amugy az auto megy mint az allat
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
BLOOND
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #963 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 17:06:10 »
Idézetet írta: szbela - 2010.03.22 hétfő, 16:23:27
Gyerekek attol felek,h nagy baj tortent ma az autommal.
Egyszer csak arralettem figyelmes,h amikor gaztadok,es a turbo elkezd tolteni,1800 ford sz. korul,eross nyivogo hangot ad ki.Pontosabban mint a fogaszaton,annak a furunak az a jellegzetes hangja.Ha leveszem a labamot a gazrol,akkor elhalgat,Ha tartok 1 sebesseg tartomanyt,akkor halkan de halszik.
Sot ha allohelyzetben,felemelt motorhaztetovel,gazolok akkor is haladszik 1 kicsitt,es a turbobol jon...
Nem mentem vele sokta.
Mi a velemnyetek,ha leveszem a turbot,megtudom e nezni,h mi a szitu vele?
Levettem a gumicsovet,es beleneztem,nem latok fem reszeleket,es igy elso tappintasra nem is kotyog ,sot lehet h feszesebba tengely,mint valamikor ,amikro megneztem.Vagy lehet h azert nem gotyogott anyira,mert meleg v olt mega turbo:(
Szerintetek levegyem ,vagy mit csinalyak?
Erost ketcsegbe vagyok esve,mert nem epp erre akartam kolteni a penzemet
((((
Nagy valószinüség turbo levegöscőved repedt ki,ha szemben állsz a mondival jobb oldalon aksi és motorboritás között van. kb 60mm-es pipa alaku ilyen volt a jelenség nálam is. Elvileg teljesités vesztést okoz de nálam sem befolyásolt semmit csak ahogy irtad kb.1800-1900 fordulaton amikor a turbo dolgozni kezd éktelen fütyülés járt. Fel a fejjel.
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #964 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 17:12:53 »
hat muszaj lessz,mert akar hogy is a mondim az eletem resze...es holnap nagyszereles lessz atnezek mindent.
Azert meg ha van nemi otlet varom nagy erdeklodessel.
Amugy ,nekem is volt turbocsohasadas,es az 1 az 1 be kifujt,jo mongyuk annyi ,h ott majnem 10 centis volt a hasadas,a S csonel
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
B.Ricsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #965 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 20:11:34 »
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 3 Hónapja vettem egy mondeot és már akkor is meg volt a baja ami azóta sem változott, pedíg mindent végig csináltam rajta amit házilag lehetett. Voltam diagnosztikán ahol minden rendben volt, utána az összes olajat és szűrőket is kicseréltem de maradt minden a régibe. Az a bajom, hogy ha nyugodtan nyomom és lassan eléri az 1800-as fordulatot akkor egy kicsit mintha torpanna az autó ráadásul a hangja is egy kicsit mintha csörögne. Holnap megyek porlasztót méretni mert már nem tudok másra tippelni. Esetleg van valami más tippetek
Naplózva
B.Ricsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #966 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 20:26:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.22 hétfő, 20:15:00
turbó csövek nem repedtek?
Azt még nem néztem, bár valahonnan süvítő hang jön amikor nyomom a gázt. holnap megnézem a csöveket. Bár a csörgésre még nem tudom a választ. Amikor a csorgés jelentkezik akkor torpan az autó és nem megy ugy mint elötte. Bár akkor is jól húz
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #967 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 20:50:55 »
Idézetet írta: B.Ricsi - 2010.03.22 hétfő, 20:11:34
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 3 Hónapja vettem egy mondeot és már akkor is meg volt a baja ami azóta sem változott, pedíg mindent végig csináltam rajta amit házilag lehetett. Voltam diagnosztikán ahol minden rendben volt, utána az összes olajat és szűrőket is kicseréltem de maradt minden a régibe. Az a bajom, hogy ha nyugodtan nyomom és lassan eléri az 1800-as fordulatot akkor egy kicsit mintha torpanna az autó ráadásul a hangja is egy kicsit mintha csörögne. Holnap megyek porlasztót méretni mert már nem tudok másra tippelni. Esetleg van valami más tippetek
Az összes TDDi ilyen, semmi baja az autódnak, 1800-nál dob az elektronika az előtöltésre azért szól keményebben akkor.
Semmi értelme bolygatni a porlasztókat, csak pénzkidobás...helyette inkább dugózd le az EGR-t, és takarítsd ki a szívósort onnan, ahol az EGR csöve becsatlakozik a szívó ágba...jobb lesz!!!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
B.Ricsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #968 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 20:58:47 »
Kérdés! A bal kerékjárat felől hallom a süvítő hangot ott mi van talán az intercooler csöve!?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #969 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 21:10:21 »
Idézetet írta: B.Ricsi - 2010.03.22 hétfő, 20:58:47
Kérdés! A bal kerékjárat felől hallom a süvítő hangot ott mi van talán az intercooler csöve!?
az is,de inkább az előtte levő rezgéselnyelőcső....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
B.Ricsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #970 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 21:30:48 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.22 hétfő, 21:10:21
az is,de inkább az előtte levő rezgéselnyelőcső....
Remélem a holnapi nap megoldódnak a gondjaim és jó lesz a vas! Köszönöm a tippeket további szép estét mindenkinek
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #971 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 21:34:12 »
1 az 1 be ez a hangja vana turbomnak.
Ez most jo jel vagy sem..?
(
http://www.youtube.com/watch?v=Wy2l-YICvtU&feature=related
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #972 Dátum:
2010.03.23 kedd, 09:41:42 »
Na a kovetkezo a jelenseg:
Ha a vakumcsovet leveszem a turborol,akkor nem csinalya a jelenseget.Probaltam ij csovel is,de ugyan ugy futyol.Mihejt visszateszem a vakucsovet,esbeindul a toltes,mar is futyol.Szerintem a valto geometriai szarsag.Azzal mit lehet csinalni?Levegeym a turbot es szetszedgyem ,es megpucolyam?A vakumpompacska mozgatgya a kart,osztan nem tudom ,h elegge e illetve jol e.
Val;ami otlet?
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #973 Dátum:
2010.03.23 kedd, 12:17:46 »
Turbo után a katalizátor előtt nem fúj ki? 4db csavar tartja a katalizátort a turbora, ha leveszed a hővédő pajzsot a turborol, akkor látod is a 4 csavart. Meg ha kifúj, akkor ott kormosnak kell lennie mindennek.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #974 Dátum:
2010.03.23 kedd, 12:24:10 »
Idézetet írta: szbela - 2010.03.22 hétfő, 21:34:12
1 az 1 be ez a hangja vana turbomnak.
Ez most jo jel vagy sem..?
(
http://www.youtube.com/watch?v=Wy2l-YICvtU&feature=related
a fütyölés szerintem nem gond /bár én nem értek hozzá nagyon/, de kamionosok mindig azt mondják "jajj de szépen fütyöl a turbó"
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #975 Dátum:
2010.03.23 kedd, 13:49:21 »
Idézetet írta: szbela - 2010.03.23 kedd, 09:41:42
Na a kovetkezo a jelenseg:
Ha a vakumcsovet leveszem a turborol,akkor nem csinalya a jelenseget.Probaltam ij csovel is,de ugyan ugy futyol.Mihejt visszateszem a vakucsovet,esbeindul a toltes,mar is futyol.Szerintem a valto geometriai ***sag.Azzal mit lehet csinalni?Levegeym a turbot es szetszedgyem ,es megpucolyam?A vakumpompacska mozgatgya a kart,osztan nem tudom ,h elegge e illetve jol e.
Val;ami otlet?
Kicsit az enyém is fütyül, azt mondják rá, hogy koromlerakódás miatti kiegyensúlyozatlanság az oka. Hát nemtom. Állítólag ha leszeded és lefújód féktisztítóval tisztítási céllal, talán jobb lesz. A TIS-ben van turbó ellenőrzési műveletsor.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #976 Dátum:
2010.03.23 kedd, 13:54:53 »
volt úgy, hogy Németből hoztunk zsír új Iveco-kat, de tényleg az oz orrunk előtt fúrták ki a lököst, hogy a zoll-os rendszámot felcsavarozzák, az alagutakba szinte mindenki elélvezett
, hogy milyen szépen is fütyül a turbó
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #977 Dátum:
2010.03.23 kedd, 14:41:26 »
Na ma megprobaltam szetszedni a turbot.A turbina lapatokig eljuttam,es ott nemelyesleg megkonyebbulesemre lattam,h a turbina lapatai sertetlenek,es a tubina haz fala is makulatlan.Itt van 1 par kep az akciomrol:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Sajnos nem tudtam rajonni h hogyan juthatnek,el a geometriat szabalyzo lapatokhoz.Kiszedtem ezeket a csavarokat,:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
de sajnos nem mozdult,Aztan nem mertem eroltetni.A geometriat szabalyzo kar,negyon nagy konyedseggel mozog,nem szorul semmi.
A vakumszivatyu,alitto karjat kiikttava,1 pillanatra megprobaltam beindittani,ugy,h kozben a kezemmel fogtam ,es alitottam a kart.Akkor erzodott h van nyomas rajta.Akkor futyol amikor a geometriat alitto karocska,a motor iranyanak allasaba van,tehat elefele.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
Mongyuk ha ezt a peldat nezem akkor az enyem nem valtozo geos
(
http://www.youtube.com/watch?v=Gc2awh0O0Bc&feature=related
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #978 Dátum:
2010.03.23 kedd, 14:50:48 »
Idézetet írta: szbela - 2010.03.23 kedd, 14:41:26
Mongyuk ha ezt a peldat nezem akkor az enyem nem valtozo geos
(
http://www.youtube.com/watch?v=Gc2awh0O0Bc&feature=related
A videón a kipuff oldal van.A te képeid meg a másik oldalról készültek.Dobj 1 alvázszámot meglesem a turbódat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #979 Dátum:
2010.03.23 kedd, 14:56:11 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.23 kedd, 14:50:48
A videón a kipuff oldal van.A te képeid meg a másik oldalról készültek.Dobj 1 alvázszámot meglesem a turbódat!
Szia alf mester,a te velemenyedet varom amr tegnap opta
)))
wfo4xxgbb4yt39764
Ha csak 1 kicsiket haladszodna nem is zavarna nnyira,de iszonyatosan futyol
((
es meglepodtem azon ,h ha a vakumcsovet lehuzom a vakumdobrol akkor nem csinalya.
De gondolom nem lehet vele ugy jarni,h nincs rajta a vakumcso
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #980 Dátum:
2010.03.23 kedd, 14:59:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.03.23 kedd, 13:49:21
Kicsit az enyém is fütyül, azt mondják rá, hogy koromlerakódás miatti kiegyensúlyozatlanság az oka. Hát nemtom. Állítólag ha leszeded és lefújód féktisztítóval tisztítási céllal, talán jobb lesz. A TIS-ben van turbó ellenőrzési műveletsor.
Az neyem nem kicsitt futyol hanem erossen,meg felhuzott zene melett is hallom
((nem is beszelyek arrol h kint mennyire haladszik .Kerreg ,es futyol ,ez csak Ford lehet
)
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #981 Dátum:
2010.03.23 kedd, 15:44:17 »
Idézetet írta: B.Ricsi - 2010.03.22 hétfő, 20:11:34
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 3 Hónapja vettem egy mondeot és már akkor is meg volt a baja ami azóta sem változott, pedíg mindent végig csináltam rajta amit házilag lehetett. Voltam diagnosztikán ahol minden rendben volt, utána az összes olajat és szűrőket is kicseréltem de maradt minden a régibe. Az a bajom, hogy ha nyugodtan nyomom és lassan eléri az 1800-as fordulatot akkor egy kicsit mintha torpanna az autó ráadásul a hangja is egy kicsit mintha csörögne. Holnap megyek porlasztót méretni mert már nem tudok másra tippelni. Esetleg van valami más tippetek
Szia!
Bár az Ervin már megválaszolta neked, hogy változika befecskendezés jellege, csak megnyugtatásként nálam is ilyen a TDDi, bár én inkább 2000 közelében tapasztalom ezt. A chipelés (optimalizálás, beszabályozá) óta ez a jelenségem is sokat halkult.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #982 Dátum:
2010.03.23 kedd, 16:05:28 »
Idézetet írta: szbela - 2010.03.23 kedd, 14:56:11
Szia alf mester,a te velemenyedet varom amr tegnap opta
)))
wfo4xxgbb4yt39764
Ha csak 1 kicsiket haladszodna nem is zavarna nnyira,de iszonyatosan futyol
((
es meglepodtem azon ,h ha a vakumcsovet lehuzom a vakumdobrol akkor nem csinalya.
De gondolom nem lehet vele ugy jarni,h nincs rajta a vakumcso
Neked változó geometriás turbód van.Azt kellene kipróbálni,hogy kézzel megmozgatod a kart ami a lapátokat állítja.Lehetséges hiba még,hogyha a vákumot vezérlő mágnesszelep(a szelepdeklire van szerelve) folyamatosan nyitja a vákumdobot,ezért mindig maxira elfordítja a lapátokat.Ez megmagyarázná,hogy miért szűnik meg a fütyülés,ha leveszed a vákumcsövet a vákumdobról.Ill. ellenőrizni kell a turbónyomást is!Elképzelhető,hogy tömítetlen a turbócsőrendszer,és nem épül fel a nyomás,és túl pörög a turbó,mert nincs ellenállása a nyomó oldalról.
Levegőszűrőt mikor cserélted?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #983 Dátum:
2010.03.23 kedd, 16:14:28 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.23 kedd, 16:05:28
Neked változó geometriás turbód van.Azt kellene kipróbálni,hogy kézzel megmozgatod a kart ami a lapátokat állítja.Lehetséges hiba még,hogyha a vákumot vezérlő mágnesszelep(a szelepdeklire van szerelve) folyamatosan nyitja a vákumdobot,ezért mindig maxira elfordítja a lapátokat.Ez megmagyarázná,hogy miért szűnik meg a fütyülés,ha leveszed a vákumcsövet a vákumdobról.Ill. ellenőrizni kell a turbónyomást is!Elképzelhető,hogy tömítetlen a turbócsőrendszer,és nem épül fel a nyomás,és túl pörög a turbó,mert nincs ellenállása a nyomó oldalról.
Levegőszűrőt mikor cserélted?
A kart megmozgattam kezzel ,lealitott motornal is,es beinditott motornal is.En most hatrmagyek es lefilmezm,hogy mukodik az az alotto kar.Mert allohelyzetben is ha gaztadok akkor is visitt.
A magnes szelepet ,leszerelhetem es megnezhetem,de nem tudom ,h en megkaphatom e a hibat benne,de teszek fel kepeket arrol is.
A turbonyomas elmeletileg megvan,mert ugymegy az autom mint az allat,ugy h nem igen hiszem h azzal lenne a gond.
Minden esetre ,en mar latom h ebbol szerelo lessz,es irto draga lessz,csak ha tudnam h oszintek akkor barmenyit megadnek,csak h megoldodgyon a problemam,de nagyvaloszinuseggel,atfognak kurni.
((
Na de meg besz .es koszi a segitcseget is.
Ja alf ha leveszem a vakumslagot,akkor ugy lehet vele jarni?
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #984 Dátum:
2010.03.23 kedd, 16:37:02 »
Idézetet írta: szbela - 2010.03.23 kedd, 16:14:28
A kart megmozgattam kezzel ,lealitott motornal is,es beinditott motornal is.En most hatrmagyek es lefilmezm,hogy mukodik az az alotto kar.Mert allohelyzetben is ha gaztadok akkor is visitt.
A magnes szelepet ,leszerelhetem es megnezhetem,de nem tudom ,h en megkaphatom e a hibat benne,de teszek fel kepeket arrol is.
A turbonyomas elmeletileg megvan,mert ugymegy az autom mint az allat,ugy h nem igen hiszem h azzal lenne a gond.
Minden esetre ,en mar latom h ebbol szerelo lessz,es irto draga lessz,csak ha tudnam h oszintek akkor barmenyit megadnek,csak h megoldodgyon a problemam,de nagyvaloszinu***el,atfognak kurni.
((
Na de meg besz .es koszi a segitcseget is.
Ja alf ha leveszem a vakumslagot,akkor ugy lehet vele jarni?
Nemnagyon,mert 1 db vákumszivattyú van,és az termeli a vákumot a fékrásegítésnek is.Az veszthet az erejéből....
Lekéne venni a turbót,és a kipuff oldalt megnézni.Lehet, a lapátállításnál a kar nem mozgatja a lapátokat,és azok mindig maxira nyitva vannak.Mozgatod te a kart,de az nem mozgatja a lapátokat.Idáig te is eltudsz jutni.Ha tényleg ez van,akkor csak egy bontott rossz turbicseket kell felhajtanod,és lehet,hogy magadnak megtudod csinálni......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #985 Dátum:
2010.03.23 kedd, 17:01:22 »
ertem.megnezem h mit tudok csinalni,majd holnap utan.ha majd valami van akkor szollok.es koszi szepen a segitcseget.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #986 Dátum:
2010.03.23 kedd, 17:40:54 »
Segítséget kérnék !!
Most nagytakarításnál láttam a mondim első 2 ülése alatt, hogy az ülésekbe milyen sok vezeték megy. Mik ezek ?? Netán belevan szerelve az ülésekbe az ülésfütés lap is, és ahova a biztosnsági övet akasztom bele abban is van vezeték, visszajelezne ha nincs bekötve az öv ?? GEM modul csere segítene ezeken a bajokon, vagy az mire szolgál a GEM , ha tennék át bele 2004 ghia-bol - 2002 trend-be változna valami ??
Köszi mindenkinek
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #987 Dátum:
2010.03.23 kedd, 18:22:29 »
Idézetet írta: oxforte - 2010.03.23 kedd, 17:40:54
Segítséget kérnék !!
Most nagytakarításnál láttam a mondim első 2 ülése alatt, hogy az ülésekbe milyen sok vezeték megy. Mik ezek ?? Netán belevan szerelve az ülésekbe az ülésfütés lap is, és ahova a biztosnsági övet akasztom bele abban is van vezeték, visszajelezne ha nincs bekötve az öv ?? GEM modul csere segítene ezeken a bajokon, vagy az mire szolgál a GEM , ha tennék át bele 2004 ghia-bol - 2002 trend-be változna valami ??
Köszi mindenkinek
az öv visszajelzést csak fel kell progizni.cikk a főoldalon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #988 Dátum:
2010.03.23 kedd, 18:25:44 »
Idézetet írta: oxforte - 2010.03.23 kedd, 17:40:54
Segítséget kérnék !!
Most nagytakarításnál láttam a mondim első 2 ülése alatt, hogy az ülésekbe milyen sok vezeték megy. Mik ezek ?? Netán belevan szerelve az ülésekbe az ülésfütés lap is, és ahova a biztosnsági övet akasztom bele abban is van vezeték, visszajelezne ha nincs bekötve az öv ?? GEM modul csere segítene ezeken a bajokon, vagy az mire szolgál a GEM , ha tennék át bele 2004 ghia-bol - 2002 trend-be változna valami ??
Köszi mindenkinek
A gem egy csomó minden dolgot végez.Mi nem megy?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #989 Dátum:
2010.03.23 kedd, 19:47:14 »
Megnéztem a föoldalon a programozást, de itt csak a kikapcsolása van . 2002.06 elöttieket csak WDS-el lehet kapcsolgatni. De ezt hogy tudnám előhozni a figyelmeztető hangot ?? Gem modul cserét az auto tudja majd a frissebet kezelni, miben fog többet tudni ?? És az ülésben van ülésfűtés alapbol a sok kábel miatt??
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.23 kedd, 19:50:13 írta oxforte
»
Naplózva
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #990 Dátum:
2010.03.23 kedd, 20:19:57 »
Ami van a föoldalon az Mk3 müszerteszt, az nincs ott, hogy milyen felszereltség tudja, mert én igy pobáltam a leírtak alpján, de nem jött össze valamiért. Valaki kiprobálta már ?? Ebben kérnék még segítséget.
Köszi mindenkinek
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #991 Dátum:
2010.03.23 kedd, 20:26:32 »
Idézetet írta: oxforte - 2010.03.23 kedd, 19:47:14
Megnéztem a föoldalon a programozást, de itt csak a kikapcsolása van . 2002.06 elöttieket csak WDS-el lehet kapcsolgatni. De ezt hogy tudnám előhozni a figyelmeztető hangot ?? Gem modul cserét az auto tudja majd a frissebet kezelni, miben fog többet tudni ?? És az ülésben van ülésfűtés alapbol a sok kábel miatt??
A bekapcsolás a ki fordítottja!
Ill.tök u.a.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #992 Dátum:
2010.03.23 kedd, 20:32:12 »
Ami itt található az / alvázszám generáló / az minden autora jo, mert megnéztem és ezek szerint az autom 2001/06. a forgalmiba 2002 van írva, esetleg más ilyen progi vagy leírás, hogy mikori az auto ?? a biztonságiőv figy. 2001/10 elöttiekben nincs, de bevan nekem vezetékezve. Lehet, hogy ez miatt nem tudom bekapcsolni illetve vissza ha kivan kapcsolva.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.23 kedd, 20:39:10 írta oxforte
»
Naplózva
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #993 Dátum:
2010.03.23 kedd, 20:33:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.23 kedd, 20:24:35
tddi 90LE-s, fapadosban műkszik. ott tuti jól van leírva
Köszi HZsolt92 akkor még1szer megprobálom.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.23 kedd, 20:36:28 írta oxforte
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #994 Dátum:
2010.03.23 kedd, 20:46:51 »
Idézetet írta: szbela - 2010.03.23 kedd, 17:01:22
ertem.megnezem h mit tudok csinalni,majd holnap utan.ha majd valami van akkor szollok.es koszi szepen a segitcseget.
Szia!
A katalizátor alatt van egy flexibilis cső, ami ha kilyukad fütyül a turbó, mint az atom...nézd azt meg!!
A turbó kipuff oldalát ne szedd szét ha van nyomásod(írod, hogy megy az autó mint állat, tehát van) ott nem tud szétesni semmi, ha működik a kar, akkor működik minden!!!!
Csak óvatosan a turbó szerelgetéssel, mert egy óvatlan szemmel észrevehetetlen deformációt is ejtesz bármelyik lapáton, és oda a kiegyensúlyozottság...ami a turbó végét jelenti!!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #995 Dátum:
2010.03.23 kedd, 21:10:30 »
Na közben megnéztem a müszerteszteket, tényleg müködik.
és ahogy váltogattam bal kijelzömön felvillant minden kis ikon pl: l/100,km,mhp stb tehát a fogyasztással kapcsolatosak. Nem lehet hogy tudja az óra mégiscsak a fogyasztás jelzést ??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #996 Dátum:
2010.03.23 kedd, 21:12:48 »
Idézetet írta: oxforte - 2010.03.23 kedd, 21:10:30
Na közben megnéztem a müszerteszteket, tényleg müködik.
és ahogy váltogattam bal kijelzömön felvillant minden kis ikon pl: l/100,km,mhp stb tehát a fogyasztással kapcsolatosak. Nem lehet hogy tudja az óra mégiscsak a fogyasztás jelzést ??
infogombos indexkar kellene hozzá,és akkor ha odatudnál lépni akkor lehet hogy tudja,bár kétlem,ez 2004 től volt igazán élő
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
feripap
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #997 Dátum:
2010.03.23 kedd, 21:13:50 »
Szisztok! Tudna nekem valaki ajánlani vmi megbízható címet (v.tel számot ) adni, ahol megchipelik a 2000 TDDi mondeómat?
Naplózva
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #998 Dátum:
2010.03.23 kedd, 21:21:21 »
ALF és ez a GEM modul, ha cserélek, mivel tudna többet az autom??
És az ülés alatti sok kábel , bent van az ülésfütés is ??
Naplózva
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #999 Dátum:
2010.03.23 kedd, 22:29:32 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.23 kedd, 20:26:32
A bekapcsolás a ki fordítottja!
Ill.tök u.a.
Én is próbáltam a programozását mégpedig az központi zárnak, hogy menet közben zárjon, de nem sikerült. A leírás alapján csinálta vagy meg kell fordítani?
Köszi.
Simi.
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ