Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:26:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5107395 alkalommal)
0 Felhasználó és 214 vendég van a témában
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2010.03.23 kedd, 22:38:53 »



Hello Mindenki! Van 1 2001-es 2.0-ás 90 LE-es Tddi Mondeo-m. A Problémája az,hogy elindulok vele,bemelegszik, megállítom....majd újra elindulnék....indítok, a töltésjelző nem alszik el,gázpedálra nem reagál és a motor leáll, ha 1helyben állok, ha elindulok. Úgy tudok elindulni, hogy beteszem 1-be, 2-be...óvatosan kuplung fel, majd 1be vissza és leugrok a kuplungról.onnantól ismét minden oké a köv. leállításig. Ha kihűl, a probléma nem jelentkezik. EGR tisztítás,aztán dugózás,motorvezérlőcsere, hengerfejhő-jeladó csere volt......Valakinek volt ilyen baja? Vagy vki tud értékes infót adni, mi lehet a baj?Huh?? Köszi mindenkinek
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2010.03.23 kedd, 22:42:02 »

A kart megmozgattam kezzel ,lealitott motornal is,es beinditott motornal is.En most hatrmagyek es lefilmezm,hogy mukodik az az alotto kar.Mert allohelyzetben is ha gaztadok akkor is visitt.
A magnes szelepet ,leszerelhetem es megnezhetem,de nem tudom ,h en megkaphatom e a hibat benne,de teszek fel kepeket arrol is.
A turbonyomas elmeletileg megvan,mert ugymegy az autom mint az allat,ugy h nem igen hiszem h azzal lenne a gond.
Minden esetre ,en mar latom h ebbol szerelo lessz,es irto draga lessz,csak ha tudnam h oszintek akkor barmenyit megadnek,csak h megoldodgyon a problemam,de nagyvaloszinu***el,atfognak kurni.Sad((
Na de meg besz .es koszi a segitcseget is.
Ja alf ha leveszem a vakumslagot,akkor ugy lehet vele jarni?
Figyuka!
Ezt én is leparáztam kétszer is!Csak az egyik cső bilincs volt elfáradva,és az apró résen sípolt a levegő(valószínűleg ott ahol utoljára bontva volt a rendszer).A másiknál közvetlenül a turbora bilincselt szilikon cső volt megsérülve.
De a turbot bontogatni drága mulatsággá tudd fajulni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.23 kedd, 23:00:13 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2010.03.24 szerda, 15:14:25 »

Sziasztok az lenne a kérdésem hozzátok, ha a szervó tartályból esetlegesen hol folyhat az olaj,?
KB 3 hete töltöttem fel a max.. jelig, most már csak  min jelig van.
Esetleg ötlet,
Nem találtam olaj folyást
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2010.03.24 szerda, 16:46:38 »

Sziasztok.ma elvoltam az 1 ik szervizbe,illetve az 1 etlenbe es megnezegettek az automat,meg kiprobaltak.
Szerintuk a turboval nincs gond,hanem azt ajanlottak,h nezzem at a telyes turborendszert,mert nagyvaloszinuseggelazert futyol,mert valahol ugrik a turbonyomas,es ezt valameik erzekelo erzekeli,es folyton maximumra alitgya a turbofeltoltest,h legyen elegendo ero.
Nekem elegge logikusnak tunik a dolog.Holnap nagyakcioba kezdek,lehet h kepeket is csinalok az egessz bulirol.)))
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2010.03.24 szerda, 19:27:24 »

Sziasztok!

Már korábban írtam a következő témával kapcsolatban, de ismét visszatért a jelenség. A ventillátor menet közben bekapcsol és megy mint az állat. Persze miután a víz üzemmeleg lesz az óra szerint. Ugyanis megfogva - a motorral szemben állva - a jobb oldali csövet /motorból kilépő/ tök hideg -azaz még a termosztát nem nyitott- a bal oldali viszont langyos. Ezt követően mikor kinyit a termosztát tovább megy a ventillátor. Mindeközben a vízhőfok meg sem mozdul az alapból megkívánt középütti állásából. Már mindenhol utánnanéztem, rengeteg fórumhozzászólást néztem át, de nem leltem rá a megoldás nyitjára. Jah és még annyi, hogy a fűtést kikapcsolva is ugyanez a jelenség, tehát nem a klíma miatt kapcsol be. Kivéve üresbe, megállva egy idő után a venti kikapcsol!
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2010.03.24 szerda, 21:06:37 »


Hello Mindenki! Van 1 2001-es 2.0-ás 90 LE-es Tddi Mondeo-m. A Problémája az,hogy elindulok vele,bemelegszik, megállítom....majd újra elindulnék....indítok, a töltésjelző nem alszik el,gázpedálra nem reagál és a motor leáll, ha 1helyben állok, ha elindulok. Úgy tudok elindulni, hogy beteszem 1-be, 2-be...óvatosan kuplung fel, majd 1be vissza és leugrok a kuplungról.onnantól ismét minden oké a köv. leállításig. Ha kihűl, a probléma nem jelentkezik. EGR tisztítás,aztán dugózás,motorvezérlőcsere, hengerfejhő-jeladó csere volt......Valakinek volt ilyen baja? Vagy vki tud értékes infót adni, mi lehet a baj?Huh?? Köszi mindenkinek
Nem tud elegendő nyomást csinálni az adagolód, ott keresd(inkább kerestesd) a hibát. Sad
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2010.03.24 szerda, 23:01:20 »

 Segítség kellene !!
 Van egy hiba jelenségem, mégpedig városon kivül kb 10 liter normál temponál (80-90nel). ez bazi sok, ennyi soha nem volt, mi lelte?? igazából tiszta lev.szürő, turbo cső nem repedt, nem sipol, egr dugozva ott nem fuj ki. erő van azért, de szerintem nem az aminek kell lenni. olvastam a poharas porlasztocsucs tesztről, de nem igazán értem, egy kis segítséget kérhetnék, hogy mikor jó a csúcs, hogy kell tesztelni ?? vagy mi lehet a hiba, adagoló hiba lehet, és ezt lehet-e ellenőrizni ??
                     Köszi előre is mindenkinek 
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.24 szerda, 23:08:31 írta oxforte » Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 05:24:13 »

Segítség kellene !!
 Van egy hiba jelenségem, mégpedig városon kivül kb 10 liter normál temponál (80-90nel). ez bazi sok, ennyi soha nem volt, mi lelte?? igazából tiszta lev.szürő, turbo cső nem repedt, nem sipol, egr dugozva ott nem fuj ki. erő van azért, de szerintem nem az aminek kell lenni. olvastam a poharas porlasztocsucs tesztről, de nem igazán értem, egy kis segítséget kérhetnék, hogy mikor jó a csúcs, hogy kell tesztelni ?? vagy mi lehet a hiba, adagoló hiba lehet, és ezt lehet-e ellenőrizni ??
                     Köszi előre is mindenkinek 

Ime a poharazas...
http://www.youtube.com/watch?v=DUPqrgZdIU8&feature=related
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 09:16:32 »


 Igen, de ezt én hzilag, hogy teszteljem, a youtub-on nem éppen egy otthoni tesztelés. Olyat is olvastam, hogy a porlasztokrol a csöveket le, rátenni 4 másikat a 4 csucsra és beinditani, de ha nem kap üz.anyagot, hogy indul be?? Nem világos.
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 10:00:24 »


 Igen, de ezt én hzilag, hogy teszteljem, a youtub-on nem éppen egy otthoni tesztelés. Olyat is olvastam, hogy a porlasztokrol a csöveket le, rátenni 4 másikat a 4 csucsra és beinditani, de ha nem kap üz.anyagot, hogy indul be?? Nem világos.


En ugy tudom,minden 1es porlasztonak a returjat,illetve a visszafojasrol kell lehuzni azokat akis malacfar.o.k formaju kis csoveket es annak a helyere kell radugni,azt a slagot,csovet,ami hozzalessz kotve 1 meroedenyhez,illetve 1 mercezett uveghez,edenyhez.....Mindegyikre kulon kell 1-1 ilyen merces edenyke.
Ha jol tudom rellantinba,nincs visszafolyas,csak gazadasnal.Onnan lehet megtudni h valami nem ok,ha elter a szintkulombseg a mercezett enyedekben.
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 10:13:05 »

En ugy tudom,minden 1es porlasztonak a returjat,illetve a visszafojasrol kell lehuzni azokat akis malacfar.o.k formaju kis csoveket es annak a helyere kell radugni,azt a slagot,csovet,ami hozzalessz kotve 1 meroedenyhez,illetve 1 mercezett uveghez,edenyhez.....Mindegyikre kulon kell 1-1 ilyen merces edenyke.
Ha jol tudom rellantinba,nincs visszafolyas,csak gazadasnal.Onnan lehet megtudni h valami nem ok,ha elter a szintkulombseg a mercezett enyedekben.


 Igy már sokkal érthetöbb,Köszönöm, és a teszt 1-2 perc kb,. és nagynyomásura adagolora van esetleg valami ötlet, honnan tudom meg, hogy elegendő-e a nyomás ?? Észrevettem, hogy néha vannak ilyen visszarángások.
És visszatérve a porlasztok tesztjéhz megycsinálom, de az a visszafolyocső, asszem az adgolotol jon addig az csak ott van, nem baj ha telemegy levegővel??
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.25 csütörtök, 11:13:05 írta oxforte » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 16:44:34 »

En ugy tudom,minden 1es porlasztonak a returjat,illetve a visszafojasrol kell lehuzni azokat akis malacfar.o.k formaju kis csoveket es annak a helyere kell radugni,azt a slagot,csovet,ami hozzalessz kotve 1 meroedenyhez,illetve 1 mercezett uveghez,edenyhez.....Mindegyikre kulon kell 1-1 ilyen merces edenyke.
Ha jol tudom rellantinba,nincs visszafolyas,csak gazadasnal.Onnan lehet megtudni h valami nem ok,ha elter a szintkulombseg a mercezett enyedekben.
khm....
Amit linkeltél vidiót,azon nem visszafolyást mérnek,hanem befecskendezési mennyiséget ill. eltérést tisztítás előtt és után.......
Amit a poharazásról írtál,majdem oké......de!
Alapjáraton kell pont ellenőrizni a visszafolyást,mert az mindig konstans.Ha nagyobb eltérés van, ill.asszem 1 perc alatt max 14-16 ml lehet a résolajmennyiség ha ennél több az már gagyi.Fordulaton nem mérnek visszafolyást,ott porlasztási képet ellenőriznek. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 18:35:06 »

khm....
Amit linkeltél vidiót,azon nem visszafolyást mérnek,hanem befecskendezési mennyiséget ill. eltérést tisztítás előtt és után.......
Amit a poharazásról írtál,majdem oké......de!
Alapjáraton kell pont ellenőrizni a visszafolyást,mert az mindig konstans.Ha nagyobb eltérés van, ill.asszem 1 perc alatt max 14-16 ml lehet a résolajmennyiség ha ennél több az már gagyi.Fordulaton nem mérnek visszafolyást,ott porlasztási képet ellenőriznek. Wink wave

 Köszi ALF !!
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:09:08 »

khm....
Amit linkeltél vidiót,azon nem visszafolyást mérnek,hanem befecskendezési mennyiséget ill. eltérést tisztítás előtt és után.......
Amit a poharazásról írtál,majdem oké......de!
Alapjáraton kell pont ellenőrizni a visszafolyást,mert az mindig konstans.Ha nagyobb eltérés van, ill.asszem 1 perc alatt max 14-16 ml lehet a résolajmennyiség ha ennél több az már gagyi.Fordulaton nem mérnek visszafolyást,ott porlasztási képet ellenőriznek. Wink wave

Koszi ALF ...,akkor pontosittok,fingom sem volt,de most mar van ....na jo csak ,hujulok,mert jokedvem van,es el is arulom h miert...Cheesy
Megkerult a turbom futyulesenek az oka :DDD
Az 1 ik bilincs elszakadt,es ek is esett valahol utkozbe,es engedte el a nyomast.Mivel nem repedes volt,ezert nem fujt,ugy mkint anno,amikor hosszanhasadt az S csovem Smiley
1 uj bilincs es mar is megy minden a regiben.
Alf mester, ha jol gondolom,akkor a poharazasnal a porlaszto,eik visszafojo lukat elkell zarni,nem???es a masikra kotni a salgot amivel merjuk..???Mert 3 porlaszton,a 4 kozul egyikfelol bemengy az uzemanyag ami az elozo porlasztotol ,mar viszafojasban van,a masikfelin meg kimegy...nem?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:10:40 »

Koszonom mindenkinek a segitcseget a tanacsokat megoldodott a turbo problemam.Az 1 ik szoritto,bilincset hagytam el valahol,es ott ugrott el a turbonyomas:D
Csak hat nagylett nalam a para mivel meg eddig turboproblemam nem volt,egyebb igen de ilyen meg nem Smiley))
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:14:02 »

Hja most nezem h maskeppm is megoldhato...a a csatlakozas Cheesy
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:15:05 »

Koszi ALF ...,akkor pontosittok,fingom sem volt,de most mar van ....na jo csak ,hujulok,mert jokedvem van,es el is arulom h miert...Cheesy
Megkerult a turbom futyulesenek az oka :DDD
Az 1 ik bilincs elszakadt,es ek is esett valahol utkozbe,es engedte el a nyomast.Mivel nem repedes volt,ezert nem fujt,ugy mkint anno,amikor hosszanhasadt az S csovem Smiley
1 uj bilincs es mar is megy minden a regiben.
Alf mester, ha jol gondolom,akkor a poharazasnal a porlaszto,eik visszafojo lukat elkell zarni,nem???es a masikra kotni a salgot amivel merjuk..???Mert 3 porlaszton,a 4 kozul egyikfelol bemengy az uzemanyag ami az elozo porlasztotol ,mar viszafojasban van,a masikfelin meg kimegy...nem?
valahogy úgy,de bunyek hamarabb vágná a tddi porlasztót....

Egyébként örülök ,hogy ügyesen megtaláltad a csicsergő madarat a verdában.Ezért írtam,hogy nyomást kellett vóna mérni.....Ervin ügyes manométert épített az egr-től.kérdezd meg és építs te is 1olyat.legközelebb nem tipródsz ilyen bagatel hibán 2napot.... nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:15:43 »

Hja most nezem h maskeppm is megoldhato...a a csatlakozas Cheesy
dobj 1 képet! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:21:23 »

valahogy úgy,de bunyek hamarabb vágná a tddi porlasztót....

Egyébként örülök ,hogy ügyesen megtaláltad a csicsergő madarat a verdában.Ezért írtam,hogy nyomást kellett vóna mérni.....Ervin ügyes manométert épített az egr-től.kérdezd meg és építs te is 1olyat.legközelebb nem tipródsz ilyen bagatel hibán 2napot.... nyes Wink wave

Ja ja minden nap eszembe jut a dolog ,es tenyleg megakarom csinalni,a turbonyomasos dolgot ,de ugy,h a kozepkonzolban az ora helyett legyen 1 szep kis meroegyseg ami folyamatosan mutatna a turbo dukodeset...Smiley)),csak kerdes kapok e 1 ilyan orat ,ami oda beillik Cheesy
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:23:03 »

valahogy úgy,de bunyek hamarabb vágná a tddi porlasztót....

Egyébként örülök ,hogy ügyesen megtaláltad a csicsergő madarat a verdában.Ezért írtam,hogy nyomást kellett vóna mérni.....Ervin ügyes manométert épített az egr-től.kérdezd meg és építs te is 1olyat.legközelebb nem tipródsz ilyen bagatel hibán 2napot.... nyes Wink wave
Komolyan mondom,lassan nincs 1 olyan alkotoresz az auton amit direkt ,vagy indirekt ,modon nem kelett volna szetszedni Smiley)))de elvezem ....es ez a jo,nem...Huh?
Olyan kar h messzevagyok tolletek,mert hanem minden minitali ott lennek,es......sokat tanulnek Sad(((
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 22:04:08 »

Amugy juteszembe,mi van Angelal ,reg nem lattam .....valami tortent vele??Sad((
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2010.03.26 péntek, 10:43:15 »

Sziasztok!

Megkaptam az új MAP-szenzort, így most használható az autóm. Holnap megkapja a gyári üzemanyagszivattyút is. Viszont ma reggel vettem észre, hogy mindkét hűtőventillátor azonnal az indítás után 2 másodperccel beindul, és hőmérséklettől függetlenül folyamatosan megy, amíg le nem állítom a motort. Motorhőfok kijelző meg alig tud kimozdulni szerencsétlen. Valamelyik jeladómmal lehet baj? Mintha a klíma bekapcsolásra sem reagálna, de reggel 13 fokban próbáltam.
Találkoztatok ilyennel?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2010.03.26 péntek, 14:32:30 »

Sziasztok!

Megkaptam az új MAP-szenzort, így most használható az autóm. Holnap megkapja a gyári üzemanyagszivattyút is. Viszont ma reggel vettem észre, hogy mindkét hűtőventillátor azonnal az indítás után 2 másodperccel beindul, és hőmérséklettől függetlenül folyamatosan megy, amíg le nem állítom a motort. Motorhőfok kijelző meg alig tud kimozdulni szerencsétlen. Valamelyik jeladómmal lehet baj? Mintha a klíma bekapcsolásra sem reagálna, de reggel 13 fokban próbáltam.
Találkoztatok ilyennel?

Szeva!

Én is hasonló cipőben járok! Egy oldallal előrébb épp leírtam. Ha meglesz a megoldás megírom. Mondjuk nekem üzemi hőfoknál kapcsol! De érdekes mert a termosztát viszont még ekkor nincs nyitva!
Üdv!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2010.03.26 péntek, 16:44:53 »

Kerestem a hozzászólásodat, de egyelőre nem találtam. Én most orvosoltam a problémát, lehúztam a csatit a ventilátornál :-)
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2010.03.26 péntek, 17:13:46 »

Kerestem a hozzászólásodat, de egyelőre nem találtam. Én most orvosoltam a problémát, lehúztam a csatit a ventilátornál :-)
A klíma miatt hamarosan teheted vissza a csatlakozót!  A klíma be-, kikapcsolásával próbálkoztál már. Mert hiába nem világít az A/C gomb, a klíma ettől függetlenül be lehet kapcsolva. Ahhoz meg kell a ventilátor, még hideg motornál is!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2010.03.26 péntek, 18:24:23 »

Igen, most jól bírta a pályán nem kellett a venti, de ahogy elindítom a motort egyböl bekapcsolja a klímát. Azt mondják hogy a klímavezérlő lesz a ludas, ami a műszerfalban van. Reggel visszateszem a ventilátor csatiját, és a klíma egyk nyomásszabályzó csatiját kell lehúznom amíg nem tudom a klímavezérlőt javítani/cserélni. Így a motor hűtése miatt fog kapcsolni a hűtőventilátor, de a klímám addig nem fog működni amig a vezérlőpanelt nem cserélem, vagy resetelem ki.
A klíma miatt hamarosan teheted vissza a csatlakozót!  A klíma be-, kikapcsolásával próbálkoztál már. Mert hiába nem világít az A/C gomb, a klíma ettől függetlenül be lehet kapcsolva. Ahhoz meg kell a ventilátor, még hideg motornál is!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2010.03.26 péntek, 18:45:13 »

Mind a két ventilátor akkor megy maxon ha rossz/összeégett a ventilátorcsati vagy az ellenálás rossz benne.
vagy ha megy a klima és felmegy a nyomás és lefuj a klimakompresszor,da akkor nem kéne járatni inkább...
vagy nemtom.... eplus2
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2010.03.26 péntek, 20:57:04 »

Mind a két ventilátor akkor megy maxon ha rossz/összeégett a ventilátorcsati vagy az ellenálás rossz benne.
vagy ha megy a klima és felmegy a nyomás és lefuj a klimakompresszor,da akkor nem kéne járatni inkább...
vagy nemtom.... eplus2


Nem megy maxon a ventilátor, mindkettő "alapjáraton" ketyeg. Szinte észre sem venni, csak elég jól össze vagyok nőve a géppel azért vettem észre h valami nem jó. Aztán próbáltam bekapcsolni a klímát, és akkor nem indult el a 2-es fokozata a hűtőventilátornak. Lehúztam a csatit, de holnap visszadugom, és kiiktatom a klímát, legalább a motorhűtés menjen. Nem akarom megfőzni.....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2010.03.27 szombat, 00:39:21 »

Nem megy maxon a ventilátor, mindkettő "alapjáraton" ketyeg. Szinte észre sem venni, csak elég jól össze vagyok nőve a géppel azért vettem észre h valami nem jó. Aztán próbáltam bekapcsolni a klímát, és akkor nem indult el a 2-es fokozata a hűtőventilátornak. Lehúztam a csatit, de holnap visszadugom, és kiiktatom a klímát, legalább a motorhűtés menjen. Nem akarom megfőzni.....
Szia
Nekem mar 2 eve ,h osszegett az ellenalas ami a fokozatokert felelos.vettem bontottan ,feltettem,es radugtam a csatikat.@ nap mulva osszegett a generatotrom.Na vettem uj generatort,ismet radugtam,2 nap mulva az is osszeget.,visszacsereltem,garancia alapon.Aztan levettem a csatikat,es azota semmi baja a generatoromnak.Az ellenalas kiiktatsaval az a jelenseg,h amikor melegszik a motor,vagy a klimaban megni a nyomas,olyankor bekapcsol max fordulaton ,megy ugy 15 masodpercig,es leall,aztan amikor kell ujrabekapcs mazon es igy tovabb.Annyi volt legelore az idegesitto.h iszonyatosan hangos,mindha 1 repullo jonne,de vegul megszoktam,sot azt szeretem h kimutatja a motor ,nagysagat,es olyan tiszteletet parancsolo... eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2010.03.27 szombat, 07:40:34 »

Szia
Nekem mar 2 eve ,h osszegett az ellenalas ami a fokozatokert felelos.vettem bontottan ,feltettem,es radugtam a csatikat.@ nap mulva osszegett a generatotrom.Na vettem uj generatort,ismet radugtam,2 nap mulva az is osszeget.,visszacsereltem,garancia alapon.Aztan levettem a csatikat,es azota semmi baja a generatoromnak.Az ellenalas kiiktatsaval az a jelenseg,h amikor melegszik a motor,vagy a klimaban megni a nyomas,olyankor bekapcsol max fordulaton ,megy ugy 15 masodpercig,es leall,aztan amikor kell ujrabekapcs mazon es igy tovabb.Annyi volt legelore az idegesitto.h iszonyatosan hangos,mindha 1 repullo jonne,de vegul megszoktam,sot azt szeretem h kimutatja a motor ,nagysagat,es olyan tiszteletet parancsolo... eplus2 eplus2 eplus2

Szia!

Megnézem hogy van e benne ellenállás, mert amióta nálam van az autó kb 2 éve, azóta nekem úgy működött ahogy írtad (10-15 mp-ig maxon, és leállt, majd újra maxon ennyi ideig....).
De most a motor beindítás után azonnal, minimális fordulattal megy mindkét venti, amíg le nem állítom a motort, és nem kapcsolja be azt a tekintélyt parancsoló hangú fokozatot egy pillanatra sem. Azt hallottam, hogy ez a klímavezérlő hibája. Azonnal a motorindítás után behúzza a klímakompresszort, bekapcsolja a klímát, ezért kapcsolja hozzá a ventilátorokat is. Holott én nem is akarok klímázni. Most megpróbálom a klímát kiiktatni, hogy a ventilátorok azért be tudjanak indulni, ha a motor túlmelegedne.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2010.03.27 szombat, 14:10:14 »

Nem megy maxon a ventilátor, mindkettő "alapjáraton" ketyeg. Szinte észre sem venni, csak elég jól össze vagyok nőve a géppel azért vettem észre h valami nem jó. Aztán próbáltam bekapcsolni a klímát, és akkor nem indult el a 2-es fokozata a hűtőventilátornak. Lehúztam a csatit, de holnap visszadugom, és kiiktatom a klímát, legalább a motorhűtés menjen. Nem akarom megfőzni.....

akkor nálad más lessz...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2010.03.27 szombat, 14:13:42 »

Szia
Nekem mar 2 eve ,h osszegett az ellenalas ami a fokozatokert felelos.vettem bontottan ,feltettem,es radugtam a csatikat.@ nap mulva osszegett a generatotrom.Na vettem uj generatort,ismet radugtam,2 nap mulva az is osszeget.,visszacsereltem,garancia alapon.Aztan levettem a csatikat,es azota semmi baja a generatoromnak.Az ellenalas kiiktatsaval az a jelenseg,h amikor melegszik a motor,vagy a klimaban megni a nyomas,olyankor bekapcsol max fordulaton ,megy ugy 15 masodpercig,es leall,aztan amikor kell ujrabekapcs mazon es igy tovabb.Annyi volt legelore az idegesitto.h iszonyatosan hangos,mindha 1 repullo jonne,de vegul megszoktam,sot azt szeretem h kimutatja a motor ,nagysagat,es olyan tiszteletet parancsolo... eplus2 eplus2 eplus2

annak az ellenálásnak pont az alényege hogy azzal szabályozza a 2-es ventilátort, ha összeég akkor csak ki-be tudja kapcsolni maxon(tekintélytparancsolóan eplus2)
Nekem is összeégett én levágtam a csába a csatikat és csokival összehúztam őket és új sarukat tettem rájuk,azóta is tökéletes.

amugy énis elvittem klimásokhoz és kiakartak cseréltetni velem vezérlőtől kezdve mindent majdnem,mig eldurrant az agyam és megcsináltam 1 óra alatt,hiba kereséssel együtt.....
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.27 szombat, 14:15:43 írta Bunyek » Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2010.03.27 szombat, 20:48:03 »

Sziasztok!

Megkaptam az új MAP-szenzort, így most használható az autóm. Holnap megkapja a gyári üzemanyagszivattyút is. Viszont ma reggel vettem észre, hogy mindkét hűtőventillátor azonnal az indítás után 2 másodperccel beindul, és hőmérséklettől függetlenül folyamatosan megy, amíg le nem állítom a motort. Motorhőfok kijelző meg alig tud kimozdulni szerencsétlen. Valamelyik jeladómmal lehet baj? Mintha a klíma bekapcsolásra sem reagálna, de reggel 13 fokban próbáltam.
Találkoztatok ilyennel?

Van egy eladó üzemanyagszivattyúm........ Beletettem az újat, és még mindíg u.a. a jelenség mint eddig (a teljesítmény, ill. a nyomaték 1900-as fordulatnál egyszerűen nem jön meg, de akár 4500ford/perc-ig is kipörög ha akarom). Én azt hiszem feladtam, használom így az autót.
Ü.a. nyomás már tuti jó, új gázolajszűrő, ü.a csövek kifújkodva, adagolóban nincs hibakód, turbócsövek épek, katalizátor tiszta, EGR dugózva, cooler kimosva, szívósor kimosva, új MAP-szenzor, donorból lett beletéve másik légtömegmérő, turbo vákuumdob működik.......... Asszem nem felejtettem ki semmit. Ja, és pöccre indul bármikor, hangja tök jó, füstje igazából nincs sok, talán fogyasztásom emelkedett picit.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2010.03.27 szombat, 20:50:37 »

Van egy eladó üzemanyagszivattyúm........ Beletettem az újat, és még mindíg u.a. a jelenség mint eddig (a teljesítmény, ill. a nyomaték 1900-as fordulatnál egyszerűen nem jön meg, de akár 4500ford/perc-ig is kipörög ha akarom). Én azt hiszem feladtam, használom így az autót.
Ü.a. nyomás már tuti jó, új gázolajszűrő, ü.a csövek kifújkodva, adagolóban nincs hibakód, turbócsövek épek, katalizátor tiszta, EGR dugózva, cooler kimosva, szívósor kimosva, új MAP-szenzor, donorból lett beletéve másik légtömegmérő, turbo vákuumdob működik.......... Asszem nem felejtettem ki semmit. Ja, és pöccre indul bármikor, hangja tök jó, füstje igazából nincs sok, talán fogyasztásom emelkedett picit.

Ja, és a klíma nyomásérzékelőjéről lehúztam a csatit (kiegyenlítő tartály mellett az alucsőre megy rá). Így nem megy folyamatosan a ventilátorom. De a klíma sem. Majd kell bele egy klímavezérlő elektronika valamikor.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 06:26:46 »

... (a teljesítmény, ill. a nyomaték 1900-as fordulatnál egyszerűen nem jön meg, de akár 4500ford/perc-ig is kipörög ha akarom). Én azt hiszem feladtam, használom így az autót.

Szia!

Biztosan olvastad, hogy átesett a gépen egy "chip tuningon", inkább optimalizáláson - nagyon sokat változott előnyére. Ha hiányolod a teljesítményt/nyomatékot esetleg gondolkozz el egy új motorvezérlő program telepítésén.
Zsiri tud egy jó szakembert Balatonfüreden - nem kell feladni, szerezzen csak örömöt az a gép.

Üdv: V.Tamás  integet2

Naplózva
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 15:09:51 »

 Tud valaki mondeohoz (2001 tddi) autoszerlő progi nevet mondani, vagy ha van valakinek progi, érdekelne.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.28 vasárnap, 15:16:58 írta oxforte » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 15:46:33 »

Tud valaki mondeohoz (2001 tddi) autoszerlő progi nevet mondani, vagy ha van valakinek progi, érdekelne.
tis(szerelési segédlet),microcat(alkatrészügyben)
mindkettőt megtalálod a net fekete bugyraiban..... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 16:25:57 »

Hi!
Na eddig bírta a tavaly áttisztított ac pumpám!
Mostanra minden második indításnál alá kell rugni,mint egy szamárnak hogy elinduljon a szivatyú. hehe hehe
Megint átmostam benyával,de direkt tápnál se indul el mindig!
Nem tudom mennyire hiteles mérés,de szárazon a gumi nyomás mérőóra csak 1bárig megy fel.És érezhetően nem megy az autó!
Keresgéltem turkáltam ac után!A gyári ford 35 jmf,de van sok ami egy az egyben ua,csak más a csatlakozása!
Leginkább a saab volvo felelne meg 20jmf-ért,ennek még a táp csatija is ua,csak a szivó oldal 8mm csatiját kellene valahogy áthidalni egy 12mm-re.
De van itt ford merci ac 17jmf-ért aminek csavaros a csatlakozása,és a szivó oldala 15mm.Illetve 3 helyett 4bárt nyom.
És még a fiat renault saab volvo 16jmf-ért hasonló paraméterekkel.
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=lista&katid=49
Itt találtam őket! Ezek a helyettesítő típusok:Jkb250c4,jkb250f3,jkb250c4!
A többi méret,és műszaki paraméter teljesen stimmel,csak a szívó oldali átalakitásra kellene valami jó öttlet,vagy tipp hogy hol kapok ilyen cső csatlakozókat.
Esetleg valki tudna abban segiteni hogy a bosch termék kódnak mi a jelentése?
BOSCH 0 580 464 075, 0 580 464 096 az első7szám mindegyiknél ua,az utolsó három jelentése piszkálja az agyam!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 16:41:40 »

tis(szerelési segédlet),microcat(alkatrészügyben)
mindkettőt megtalálod a net fekete bugyraiban..... vigyor3 Wink wave

 
 Köszi Alf !!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 20:57:40 »


Esetleg valki tudna abban segiteni hogy a bosch termék kódnak mi a jelentése?
BOSCH 0 580 464 075, 0 580 464 096 az első7szám mindegyiknél ua,az utolsó három jelentése piszkálja az agyam!

[/quote]

Ment 1 PÜ ha érdekel....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 22:38:12 »

hirdetesj2!
bár irtad h a katalizátorod tiszta, de azért próbáld csak meg dobd ki belőle, hátha az szopat mégis...egyéb ötletem nincs..töltőnyomást mérted? esetleg adagolóban a mennyiségi szelepet cseréld ki, az h nincs hibakód az nem jelent semmit
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 09:01:05 »

hirdetesj2!
bár irtad h a katalizátorod tiszta, de azért próbáld csak meg dobd ki belőle, hátha az ***at mégis...egyéb ötletem nincs..töltőnyomást mérted? esetleg adagolóban a mennyiségi szelepet cseréld ki, az h nincs hibakód az nem jelent semmit

Köszönöm mindenkinek a segítséget! Chip-et nem akarok beletenni, mert tuti valami olyan hiba van ami nem szoftveres. Előbb meg kell találni az okot, és utána mehet a chip. Gondolkodtam már én is ezen.

Én turbonyomást még nem mértem, de be fogok kötni egy T-elágat valahova, meg egy órát, mert én akarom látni hogy hogyan épül fel a nyomás. Hiába van meg az 1,1 bar, ha 4000-nél épül fel, és 1900-nál kellene....

Arra gondolok hogy valami miatt még mindíg kevés neki az üzemanyag, és emiatt nem tud megjönni a turbonyomás, mert kicsi a kipufogógáz áramlási sebessége. Lehet hogy leveszem a tankot, és az összes ü.a. csövet. Más tippem nincs....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 16:13:38 »

Van egy eladó üzemanyagszivattyúm........ Beletettem az újat, és még mindíg u.a. a jelenség mint eddig (a teljesítmény, ill. a nyomaték 1900-as fordulatnál egyszerűen nem jön meg, de akár 4500ford/perc-ig is kipörög ha akarom). Én azt hiszem feladtam, használom így az autót.
Ü.a. nyomás már tuti jó, új gázolajszűrő, ü.a csövek kifújkodva, adagolóban nincs hibakód, turbócsövek épek, katalizátor tiszta, EGR dugózva, cooler kimosva, szívósor kimosva, új MAP-szenzor, donorból lett beletéve másik légtömegmérő, turbo vákuumdob működik.......... Asszem nem felejtettem ki semmit. Ja, és pöccre indul bármikor, hangja tök jó, füstje igazából nincs sok, talán fogyasztásom emelkedett picit.

Esetleg méress kompressziót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 18:24:16 »

Sziasztok!
Segítség kellene! Egy Ford Mondeo 2001 TDDI kézi váltós 85kw-os mondihoz.
Probléma a következő Néha 10 böl kb 2-szer nagyon reszketve indul be kb 500 vagy kevesebb motorfordulattal és nem reagál a gázra, vagyis reagál de úgy hogy leáll. Vagy 20 másodperc után magától áll le. De a körülbelül átlag 8 indítás jó és szépen is megy az autó csak néha így indul.
    A helyzet pikantériája abban rejlik, hogy most voltam hibakód olvasáson volt egy b1254-es hiba amit kitöröltek és nem jött vissza semmi!
rácsatlakoztak az adagolóra is kts-el és kipróbáltak még valami másik hibakód olvasót is de semmi hibát nem észlelt. De mindezektöl függetlenül rosszul indul de azt is inkább ,,meleg" motornál. Esetleg valakinek valami ötlet vagy valami telefonszám aki tudna benne segíteni mert elég tanácstalan vagyok! Köszönöm Szépen a segítséget és bocsi ha nagyon hosszú vagy nehezen érthető a problémám kifejtése.
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 22:23:12 »

Sziasztok!
Segítség kellene! Egy Ford Mondeo 2001 TDDI kézi váltós 85kw-os mondihoz.
Probléma a következő Néha 10 böl kb 2-szer nagyon reszketve indul be kb 500 vagy kevesebb motorfordulattal és nem reagál a gázra, vagyis reagál de úgy hogy leáll. Vagy 20 másodperc után magától áll le. De a körülbelül átlag 8 indítás jó és szépen is megy az autó csak néha így indul.
    A helyzet pikantériája abban rejlik, hogy most voltam hibakód olvasáson volt egy b1254-es hiba amit kitöröltek és nem jött vissza semmi!
rácsatlakoztak az adagolóra is kts-el és kipróbáltak még valami másik hibakód olvasót is de semmi hibát nem észlelt. De mindezektöl függetlenül rosszul indul de azt is inkább ,,meleg" motornál. Esetleg valakinek valami ötlet vagy valami telefonszám aki tudna benne segíteni mert elég tanácstalan vagyok! Köszönöm Szépen a segítséget és bocsi ha nagyon hosszú vagy nehezen érthető a problémám kifejtése.


Porlasztokat ,kikellene meretni.Nekem is van 1 olyesmi jelensegem,es nagyvaloszinuseggelnekem valameik porlasztocsucsom,csinalya,es meleg motornal.Sad
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 23:44:43 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget! Chip-et nem akarok beletenni, mert tuti valami olyan hiba van ami nem szoftveres. Előbb meg kell találni az okot, és utána mehet a chip. Gondolkodtam már én is ezen.

Én turbonyomást még nem mértem, de be fogok kötni egy T-elágat valahova, meg egy órát, mert én akarom látni hogy hogyan épül fel a nyomás. Hiába van meg az 1,1 bar, ha 4000-nél épül fel, és 1900-nál kellene....

Arra gondolok hogy valami miatt még mindíg kevés neki az üzemanyag, és emiatt nem tud megjönni a turbonyomás, mert kicsi a kipufogógáz áramlási sebessége. Lehet hogy leveszem a tankot, és az összes ü.a. csövet. Más tippem nincs....

Ha nem rángat nem fulladozik,akkor nem hiszem hogy kevés lenne az üzemanyag.
Az új ac után én nem gondolnék dugulásra,meg tanktisztitásra.
Alapjárat mennyi?stabilan áll,nem ingadozik?
1900nál az a jelegzetes kerregő hang se jön meg?
Nem tudom mennyire nem megy az autó,de ez a hiba jelenség szinte mindig a turbo levegő oldalon oldodik meg.
Gyári levegőszűrővel használod?A levegőszűrő bejövő csöve nincs eldugulva? vigyor3
Ment pü. wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.29 hétfő, 23:50:23 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2010.03.30 kedd, 12:51:29 »

Ha nem rángat nem fulladozik,akkor nem hiszem hogy kevés lenne az üzemanyag.
Az új ac után én nem gondolnék dugulásra,meg tanktisztitásra.
Alapjárat mennyi?stabilan áll,nem ingadozik?
1900nál az a jelegzetes kerregő hang se jön meg?
Nem tudom mennyire nem megy az autó,de ez a hiba jelenség szinte mindig a turbo levegő oldalon oldodik meg.
Gyári levegőszűrővel használod?A levegőszűrő bejövő csöve nincs eldugulva? vigyor3
Ment pü. wave

Nem rángat, nem fulladozik, alapjárat stabil. Kerregő hang "szépen" megjön 1900-nál. Bosch levegőszűrő van benne, de cseréltem már azt is közben. És a régi sem volt koszos.
A levegőszűrő ház belépő oldalát még nem néztem.
Ma este kezdődik a tartós teszt, Frankfurt oda-vissza trélerrel, rakottan........
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2010.04.03 szombat, 17:54:26 »

Hi!
Na eddig bírta a tavaly áttisztított ac pumpám!
Mostanra minden második indításnál alá kell rugni,mint egy szamárnak hogy elinduljon a szivatyú. hehe hehe
Megint átmostam benyával,de direkt tápnál se indul el mindig!
Nem tudom mennyire hiteles mérés,de szárazon a gumi nyomás mérőóra csak 1bárig megy fel.És érezhetően nem megy az autó!
Keresgéltem turkáltam ac után!A gyári ford 35 jmf,de van sok ami egy az egyben ua,csak más a csatlakozása!
Leginkább a saab volvo felelne meg 20jmf-ért,ennek még a táp csatija is ua,csak a szivó oldal 8mm csatiját kellene valahogy áthidalni egy 12mm-re.
De van itt ford merci ac 17jmf-ért aminek csavaros a csatlakozása,és a szivó oldala 15mm.Illetve 3 helyett 4bárt nyom.
És még a fiat renault saab volvo 16jmf-ért hasonló paraméterekkel.
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=lista&katid=49
Itt találtam őket! Ezek a helyettesítő típusok:Jkb250c4,jkb250f3,jkb250c4!
A többi méret,és műszaki paraméter teljesen stimmel,csak a szívó oldali átalakitásra kellene valami jó öttlet,vagy tipp hogy hol kapok ilyen cső csatlakozókat.
Esetleg valki tudna abban segiteni hogy a bosch termék kódnak mi a jelentése?
BOSCH 0 580 464 075, 0 580 464 096 az első7szám mindegyiknél ua,az utolsó három jelentése piszkálja az agyam!

Ma kicseréltem az ac-t. vigyor3
A végeredmény az lett,hogy lebeszéltek a benzines szivatyúról!
És rábeszélt egy felújitottra 18+cseredarabért.
A szaki azt mondta hogy az ilyen méretű szivatyúk,ugyan mindegyik 3bart nyom,de a dizelekbe,más ötvözetű rézből van a forgó rész érintkező lapjai.
Számomra ez érthetettlen,mert szerintem a benzin agreszívabb anyag mint a go,de állítólag még is megmarja a kén.
A felújitás itt is mint egy generátornál a forgó rész és a szénkeféket tartalmazó rész cseréjéből áll.
Állitása szerint eddig akár hány ilyen ac-val találkozott,mindegyiken csak a forgorész érintkezői koptak el!
Az utángyártott pumpákra fél év garit ad,de erre a tipusra felújitva 1 évet!
Ezt is megmértem légnyomás mérővel szárazon,2,1bart nyom!(a rossz ac-m 1 bárt nyomott)
Még mindig arra lennék kiváncsi hogy mennyire lehet hiteles ez a fajta mérési mód,illetve hogy másnak milyen mérési eredmény jött ki!Valamint az hogy házi körülmények között hogy tudok hitelesebben mérni?
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.03 szombat, 18:01:38 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2010.04.03 szombat, 18:42:51 »

Sziasztok!

8 éves TDDi-m van, kb 1,5-2 éve sokkal többet megy a ventilátorom (klíma nélkül tavaszi, őszi időben finoman hajtva is) , mint az azt megelőző időben. Előtte szinte alig indult el, most meg sűrűn üzemel sokszor a 2-es fokozatot is indítja. Hőmérőn a hőfok rendben (teszt üzemmódban is megfelelő a hőmérséklet) termosztártok közül a vízpumpánál lévő lett mostanában cserélve, mert télen nem tartotta a motorhőfokot.
Tegnap beszéltem erről Vik-el és azt mondja, hogy náluk is van egy ilyen TDDi, de nem találták meg még az okot, hogy ez miért lehet. Van/volt valakinek hasonló gondja, észrevétele?

Kösz a tippeket: V.Tamás

Sziasztok!

Régebben írtam erről a problémámról. Úgy néz ki megoldódott!  Wink
Leírom, hátha másnak is hasznos lehet.
Nemrégiben chippeltettem a gépet és az ezt végző szakinak is feltűnt, hogy sokat megy a ventillátor (klíma nélkül!). A főköri termosztát cseréjét javasolta első kőrben. Ez megtörtént a hét elején - azóta nem indult még el a ventillátorom, pedig hajtottam is egy kicsit a gépet. Most megint olyan mint amikor hozzámkerült.
A kiszerelt termosztáton nem látszik rendellenesség, de valószínű "fáradás" miatt már előbb nyithatott és egy csomó melegvizet kiengedett a hűtőbe, amit a hőfokgomba érzékelve indítgatta a ventillátorom. Ennek ellenére a motorhőfok is jó volt.
Most autópályán haladva a szervízmenűben nézve a hengerfej hőfokmérésen szépen beáll a 86 C. Terhelésváltozásokra kismértékben kimozdul (81-90 C), de állandósult állapotban ismét szépen visszaáll, és már nem indulgat a ventillátorom!!!!
Remélem ez így is marad.

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 17:46:01 »

Sziasztok!

Régebben írtam erről a problémámról. Úgy néz ki megoldódott!  Wink
Leírom, hátha másnak is hasznos lehet.
Nemrégiben chippeltettem a gépet és az ezt végző szakinak is feltűnt, hogy sokat megy a ventillátor (klíma nélkül!). A főköri termosztát cseréjét javasolta első kőrben. Ez megtörtént a hét elején - azóta nem indult még el a ventillátorom, pedig hajtottam is egy kicsit a gépet. Most megint olyan mint amikor hozzámkerült.
A kiszerelt termosztáton nem látszik rendellenesség, de valószínű "fáradás" miatt már előbb nyithatott és egy csomó melegvizet kiengedett a hűtőbe, amit a hőfokgomba érzékelve indítgatta a ventillátorom. Ennek ellenére a motorhőfok is jó volt.
Most autópályán haladva a szervízmenűben nézve a hengerfej hőfokmérésen szépen beáll a 86 C. Terhelésváltozásokra kismértékben kimozdul (81-90 C), de állandósult állapotban ismét szépen visszaáll, és már nem indulgat a ventillátorom!!!!
Remélem ez így is marad.

Üdv: V.Tamás  integet2

Nekem vadi új termosztát van benne, és üzemi hőfok után folyamatosan megy a ventillátor.Álló helyzetben kapcsol ki egy idő után. Amúgy van úgy, hogy a termosztát még nem nyit ki és már akkor megy. Amikor olyan termosztát volt benn, hogy a légtelenítő pöcök hiányzott, akkor ez az eset nem állt fenn.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.193 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.