Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:57:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
39
40
41
42
43
44
45
[
46
]
47
48
49
50
51
52
53
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113394 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2250 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 20:00:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.21 vasárnap, 18:25:33
ezt a szöveget ismerem, ha 2"-lal nagyobb felnit raksz fel a gyárinál, elvileg akkor is kéne...
kipufogósok tudnak az ilyenekről műbizonylatot adni??
Szerintem a felniben nincs semmi kikötés...csak szélesiteni nem lehet....
Naplózva
szeddala
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2251 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 20:03:05 »
Sziasztok!
A létező összes hozzászólást elolvastam a termosztátokkal kapcsolatbam mert az én mondin sem akar üzemi hőfokra melegedni. Ma szétszedtem a főköri termosztátot de az olyan volt mint az új (nemrég volt cserélve). Ezután lebontottam a szívósort,hogy megnézzem az olajköri termosztátot is de azt nem tudtam leszedni. Valaki szedett már szét ilyet? Kellene egy kis segítég hozzá! Ami még aggaszt,hogy a szívósor elég rendesen olajos volt ami úgy tünt midtha a motor felöl érkezne. Lehet hogy szelepszár szimeringes,mert nem minden beömlő volt ojan? Selepszár szimeringet lehet úgy cserélni hogy fent marad a hengerfej?
Mindkét problémára ha tudtok megoldást előre is köszönöm én pécsi vagyok ha esetleg valaki a közelben lakik és tud segíteni szívesen felkeresném.
Köszönettel Balázs
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2252 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 20:13:03 »
Idézetet írta: szeddala - 2010.11.21 vasárnap, 20:03:05
Sziasztok!
A létező összes hozzászólást elolvastam a termosztátokkal kapcsolatbam mert az én mondin sem akar üzemi hőfokra melegedni. Ma szétszedtem a főköri termosztátot de az olyan volt mint az új (nemrég volt cserélve). Ezután lebontottam a szívósort,hogy megnézzem az olajköri termosztátot is de azt nem tudtam leszedni. Valaki szedett már szét ilyet? Kellene egy kis segítég hozzá! Ami még aggaszt,hogy a szívósor elég rendesen olajos volt ami úgy tünt midtha a motor felöl érkezne. Lehet hogy szelepszár szimeringes,mert nem minden beömlő volt ojan? Selepszár szimeringet lehet úgy cserélni hogy fent marad a hengerfej?
Mindkét problémára ha tudtok megoldást előre is köszönöm én pécsi vagyok ha esetleg valaki a közelben lakik és tud segíteni szívesen felkeresném.
Köszönettel Balázs
Szia!
Olajköri termosztát cserénél van aki szerint ki lehet ügyeskedni az adagoló csövek bontása nélkül is, de nekem ez eddig nem sikerült. Eddig vagy 3* szor bontottam le az adagoló - porlasztók közötti csövezést. Bontani nem nehéz, visszaszerelésnél a kis távtartó bilincsekkel lehet idegbajt kapni, de idővel ez is megy. Ha megbontod az adagoló csövezését takard a porlasztókat, nehogy bemenjen a kosz. Az összeszerelésnél légteleníteni kell. Az adagolón készre húzod, a porlasztóknál lazán hagyod és ráindítgatsz, amíg nem jelenik meg a gázolaj. Ekkor meghúzhatod.
A szívósorodban nem a szelepszárak olaját látod, az áramlás a szívósortól a motor felé megy. Az olaj forrása a hengerfeji kartergáz bevezetés a turbó szívó oldalán, esetleg kopott turbónál a tengelytömítés melett átjutó olaj. Mindenkinél van ott olaj. Ez szokott segíteni megtalálni a szívósori gumicsövek felnyílását is
.
Teszek fel képeket is.
http://kepfeltoltes.hu/101121/DSCF6719_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Itt már hozzáférhető a termosztát (a vízpumpa fedelét nem kell bontani, nálam ez más okból lett leszedve.)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.21 vasárnap, 20:18:29 írta V.Tamás
»
Naplózva
szeddala
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2253 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 20:20:10 »
Köszi a választ! Azt mivel magyarázod hogy nem mindegyik beömlő volt olajos? Volt olyan ami por száraz volt. Aképeket előre is köszönöm. A olajköri termosztát miér van a vasban?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2254 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 20:27:53 »
Idézetet írta: szeddala - 2010.11.21 vasárnap, 20:20:10
Köszi a választ! Azt mivel magyarázod hogy nem mindegyik beömlő volt olajos? Volt olyan ami por száraz volt. Aképeket előre is köszönöm. A olajköri termosztát miér van a vasban?
Szia!
Hogy nem minden beömlőd olajos? pasz - nálam minden olajos volt, sőt, amíg az EGR nem volt dugózva mindenhol vastagon állt az olaj+korom keverékéből összeállt olajsár.
Az olajkör hőelvonását (kezdetben a fűtését) az olajhőmérséklet állandóságát tudja szerintem biztosítani. Alap helyzetben zárt a termosztát, és a vízkör melegedését követően nyit. Ha ilyenkor még hideg az olajod akkor segíthet felfűteni, ha már tartós pl nyári üzem mellett forró lebnne az olaj, akkor hőt von el abból és kiviszi a vízhűtőbe.
Az előző autómban (Fiat Tipó 1,9 TDI) külön léghűtéses olajhűtőm volt olajköri termosztáttal. Ott csak a plusz hőt tudta kivenni, ráfűteni nem tudott.
Naplózva
szeddala
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2255 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 21:13:17 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.11.21 vasárnap, 20:27:53
Szia!
Hogy nem minden beömlőd olajos? pasz - nálam minden olajos volt, sőt, amíg az EGR nem volt dugózva mindenhol vastagon állt az olaj+korom keverékéből összeállt olajsár.
Az olajkör hőelvonását (kezdetben a fűtését) az olajhőmérséklet állandóságát tudja szerintem biztosítani. Alap helyzetben zárt a termosztát, és a vízkör melegedését követően nyit. Ha ilyenkor még hideg az olajod akkor segíthet felfűteni, ha már tartós pl nyári üzem mellett forró lebnne az olaj, akkor hőt von el abból és kiviszi a vízhűtőbe.
Az előző autómban (Fiat Tipó 1,9 TDI) külön léghűtéses olajhűtőm volt olajköri termosztáttal. Ott csak a plusz hőt tudta kivenni, ráfűteni nem tudott.
KÖSZÖNÖM SZÉPEN AZ INFÓT!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2256 Dátum:
2010.11.22 hétfő, 18:10:02 »
Idézetet írta: szeddala - 2010.11.21 vasárnap, 20:20:10
Köszi a választ! Azt mivel magyarázod hogy nem mindegyik beömlő volt olajos? Volt olyan ami por száraz volt. Aképeket előre is köszönöm. A olajköri termosztát miér van a vasban?
Azzal,hogy 8db tömítés van a szívósorban.Ha csak némelyik fújt ki,akkor csak azok környéke olajos!
2.Hogy az olaj hamarabb melegedjen fel.Viszont üzem közben is értéken tartsa az olaj hőmérsékletét.Ezért van az olajnak külön hűtője is a szűrő mellett!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2257 Dátum:
2010.11.22 hétfő, 20:43:51 »
Idézetet írta: mferkó - 2010.11.21 vasárnap, 19:13:50
Sziasztok!
TDDI 2001: nyáron cseréltem vízköri termosztátot, mert klímával melegedett. Az rendbe jött. Most, hogy hűvösebb az idő, nehezen megy fel a vízhőfok. de legalább fűtés volt. Kb egy hete fűtés sincs, csak langy, még akkor sem, ha nagy nehezen felkúszik függőlegesre a mutató. Most cseréltettem olajkörit is, de az eredmény nem meggyőző, azaz fűtés továbbra sincs és lassan melegszik.
Szerintetek? 1. megadta magát a nyáron cserélt termosztát? 2. Lehet összefüggés a lassan melegedő motor és a fűtés hiánya közt? (mindenképp, csak az zavar, hogy a két jelenség nem egyszerre jelent meg, és ha nagy nehezen felmelegszik a motor, akkor sincs fűtés) 3. Van valahol hőfok jeladó, ami vezérel? 4. mi romolhat el a fűtés rendszeren, ha a víz bemegy a fűtőradiátorba??
kösz a választ
Szia!
Nekem is volt hasonló gondom. Egyszerre kicseréltem mind a két termosztátot+az enyém digit klímás és lehúztam egy napra a klíma vezérlőről a csatit. Ekkor szerintem szerviz módba teszi magát, kellemes langyos levegőt fúj és így közlekedek vele. Nekem ennyitől megjavult a rendszerem. Azóta télen is pólóban lehet autózni, dől belőle a meleg. Meg szoktam ismételni a csatlakozó lehúzását félévente egyszer. Egyszerűen a rádiót kiemelem és onnan könnyedén elérhető a két csatlakozó.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
mferkó
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2258 Dátum:
2010.11.22 hétfő, 21:29:01 »
Idézetet írta: Tike - 2010.11.22 hétfő, 20:43:51
Szia!
Nekem is volt hasonló gondom. Egyszerre kicseréltem mind a két termosztátot+az enyém digit klímás és lehúztam egy napra a klíma vezérlőről a csatit. Ekkor szerintem szerviz módba teszi magát, kellemes langyos levegőt fúj és így közlekedek vele. Nekem ennyitől megjavult a rendszerem. Azóta télen is pólóban lehet autózni, dől belőle a meleg. Meg szoktam ismételni a csatlakozó lehúzását félévente egyszer. Egyszerűen a rádiót kiemelem és onnan könnyedén elérhető a két csatlakozó.
KÖSZI MINDENKINEK! Kicseréltem mindkét termosztátot, egy éjszakára levettem az akksisarut. Egyelőre jónak tűnik...majd a -10 0C megmutatja...
Naplózva
gábor59
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2259 Dátum:
2010.11.26 péntek, 16:34:58 »
Szevasztok,
a segítségeteket kérném. 2001.01. tddi trend mondeom van. Eltörött (-repedt) a függőleges turbocsö, A gáz az, hogy az alváz szerint a Ford más méretű csővet ajánl az autóhoz. Kiderült, hogy az enyémben lévö gumicsővet 2001 végére már új típusúval cserélték ki, a közbelső fémcsö már acélből van aluminium helyett. Így vagy szerzek valahonnan az elsö típusból, melynek mindkét vége egyforma vastag, vagy a késöbbi csö felső cstlakozásához csinálok valami tágító cuccot. Ha nem sikerül megoldanom, szívás esete forog fenn, mert fém részt és az azt követő gumicsövet is kikell cserélni. Mit javasoltok?
Elöre is köszönöm.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2260 Dátum:
2010.11.26 péntek, 16:36:51 »
Idézetet írta: gábor59 - 2010.11.26 péntek, 16:34:58
Szevasztok,
a segítségeteket kérném. 2001.01. tddi trend mondeom van. Eltörött (-repedt) a függőleges turbocsö, A gáz az, hogy az alváz szerint a Ford más méretű csővet ajánl az autóhoz. Kiderült, hogy az enyémben lévö gumicsővet 2001 végére már új típusúval cserélték ki, a közbelső fémcsö már acélből van aluminium helyett. Így vagy szerzek valahonnan az elsö típusból, melynek mindkét vége egyforma vastag, vagy a késöbbi csö felső cstlakozásához csinálok valami tágító cuccot. Ha nem sikerül megoldanom, szívás esete forog fenn, mert fém részt és az azt követő gumicsövet is kikell cserélni. Mit javasoltok?
Elöre is köszönöm.
csinálj egy képet, hogy milyen a tied
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gábor59
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2261 Dátum:
2010.11.26 péntek, 16:48:43 »
Nem könnyü, mert formára egyformák csak a régebbinek azonos méretü a csatlakozási átméröje, az újábbnál a felső csatlakozó vég átméróje kisebb úgy 8 mm-rel. De ha ennyi nem elég küldők egy képet, amin ez a dolog sajnos nem látszik.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2262 Dátum:
2010.11.26 péntek, 16:56:44 »
Idézetet írta: gábor59 - 2010.11.26 péntek, 16:48:43
Nem könnyü, mert formára egyformák csak a régebbinek azonos méretü a csatlakozási átméröje, az újábbnál a felső csatlakozó vég átméróje kisebb úgy 8 mm-rel. De ha ennyi nem elég küldők egy képet, amin ez a dolog sajnos nem látszik.
hanyas az ábrán??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gábor59
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2263 Dátum:
2010.11.26 péntek, 17:05:46 »
A sárgával kiemelt, tehát 3. Az újabb fajta 1128760 kóddal fut.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.26 péntek, 17:09:48 írta gábor59
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2264 Dátum:
2010.11.26 péntek, 17:11:56 »
Idézetet írta: gábor59 - 2010.11.26 péntek, 17:05:46
A sárgával kiemelt, tehát 3. Az újabb fajta 1128760 kóddal fut.
akkor jól gondoltam, bárnekem már más a szívósorom/turbócsövezésem
Nagyauto
-t kérdezted már??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gábor59
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2265 Dátum:
2010.11.26 péntek, 17:40:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.26 péntek, 17:11:56
akkor jól gondoltam, bárnekem már más a szívósorom/turbócsövezésem
Nagyauto
-t kérdezted már??
Megkérdeztem most. De azt tudom, hogy rég nem gyártanak ilyent. Csak elfekvőben vagy használtan lehet kapni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2266 Dátum:
2010.11.26 péntek, 17:42:22 »
Idézetet írta: gábor59 - 2010.11.26 péntek, 17:40:37
Megkérdeztem most. De azt tudom, hogy rég nem gyártanak ilyent. Csak elfekvőben vagy használtan lehet kapni.
és ha legyártatnád savállócsőből??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gábor59
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2267 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 10:35:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.26 péntek, 17:42:22
és ha legyártatnád savállócsőből??
Hol?Rugalmas kell legyen, nemde?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2268 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 10:38:11 »
Idézetet írta: gábor59 - 2010.11.28 vasárnap, 10:35:45
Hol?Rugalmas kell legyen, nemde?
pl pifugossal saválló csőből. megcsinálja 2 darabból, azt összekötitek egy szilkoncsővel és rugalmas is marad
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2269 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 13:12:29 »
Sziasztok.
Lenne 1 kedesem. Igy szol hogy A TDDi 2.0 as 90 LE s motornal mikor kell vezermulancot es spanolokat cserelni? Mennyi km utan. Mert nekem most van 300.000. Ugy tudom hogy a motor teljes elettartamaig nem kell hozza nyulni. Bizti ez az allitas?
Naplózva
mferkó
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2270 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 21:41:45 »
Sziasztok! Nincs fűtésem, pedig a hűtővíz mutatója a középső állásban van ( a termosztátok cserélve). Illetve itt a fórumon javasoltátok, hogy vegyem le az akksisarut egy éjszakára és vissza. Ez megoldás is néhány napig, fűt ahogy kell. Aztán egyszerre csak (természetesen mindig, amikor hosszabb útra megyek) eltűnik a fűtés...
Mi a teendő ilyenkor, mi adta meg magát?? Mindig nem vehetem le- meg fel az akksisarut...
Kösz
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2271 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 21:44:41 »
bár én nem értek semmihez sem, csak most hirtelen az jutott eszembe mikor én is kitaláltam, hogy a 23 éves Renault5- ösömön cseréléjük láncot akkor az mondta a szerelő mija probléma? mondom semmi, erre: na hát akkor meg minek... de persze hallgassunk meg másokat is nehogy az legyen, hogy miattam ment tönkre a kocsid.. üdv a sanyi
Idézetet írta: zsolt_z - 2010.11.28 vasárnap, 13:12:29
Sziasztok.
Lenne 1 kedesem. Igy szol hogy A TDDi 2.0 as 90 LE s motornal mikor kell vezermulancot es spanolokat cserelni? Mennyi km utan. Mert nekem most van 300.000. Ugy tudom hogy a motor teljes elettartamaig nem kell hozza nyulni. Bizti ez az allitas?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2272 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 22:05:09 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.11.28 vasárnap, 21:44:41
bár én nem értek semmihez sem, csak most hirtelen az jutott eszembe mikor én is kitaláltam, hogy a 23 éves Renault5- ösömön cseréléjük láncot akkor az mondta a szerelő mija probléma? mondom semmi, erre: na hát akkor meg minek... de persze hallgassunk meg másokat is nehogy az legyen, hogy miattam ment tönkre a kocsid.. üdv a sanyi
jol mondta jaz öreg rája, nem kell ahhoz nyúlni
Naplózva
gábor59
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2273 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 08:28:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.28 vasárnap, 10:38:11
pl pifugossal saválló csőből. megcsinálja 2 darabból, azt összekötitek egy szilkoncsővel és rugalmas is marad
Milyen cső? Pifugossal saválló? Ez mit jelent és hol találok ilyent?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2274 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 10:06:38 »
Idézetet írta: gábor59 - 2010.11.29 hétfő, 08:28:35
Milyen cső? Pifugossal saválló? Ez mit jelent és hol találok ilyent?
ezen annyit röhögtem bakker.....
Naplózva
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2275 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 11:35:35 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.11.28 vasárnap, 22:05:09
Ezt mar nekem is mondtak hogy ameddig nem hallok semmi szokatlant a motor felol addig ne nyuljak hozza. a szerelom is mondta. csak gondoltam meghalgatlak benneteket is hogy ti mit mondtok. na meg egy ien csere nem keves penz. koszi a valaszotokat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2276 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 14:42:00 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2010.11.29 hétfő, 11:35:35
Ezt mar nekem is mondtak hogy ameddig nem hallok semmi szokatlant a motor felol addig ne nyuljak hozza. a szerelom is mondta. csak gondoltam meghalgatlak benneteket is hogy ti mit mondtok. na meg egy ien csere nem keves penz. koszi a valaszotokat.
Anno Skoda Favoriton kellett meg ilyesmit is rendszeresen cserelni, mivel a vezerlest kozvetlenul, mechanikusan ez adta, es ha a lanc elnyult, elveszett a motor ereje az elcsuszott vezerles miatt. De itt alig hiszem, hogy ez lenne a helyzet... :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2277 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 16:45:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.29 hétfő, 10:06:38
ezen annyit röhögtem bakker.....
bazd, ezt jól el írtam
kipufogóssal
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2278 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 16:49:03 »
Idézetet írta: gábor59 - 2010.11.29 hétfő, 08:28:35
Milyen cső? Pifugossal saválló? Ez mit jelent és hol találok ilyent?
szilikon csövek:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=59
de ha gondolod, akkor megrajzolom, hogy mire gondoltam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2279 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 16:49:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.11.29 hétfő, 14:42:00
Anno Skoda Favoriton kellett meg ilyesmit is rendszeresen cserelni, mivel a vezerlest kozvetlenul, mechanikusan ez adta, es ha a lanc elnyult, elveszett a motor ereje az elcsuszott vezerles miatt. De itt alig hiszem, hogy ez lenne a helyzet... :-)
AndyA
azokban viszont nem volt lánc spanoló/feszítő, ezért kellett bennük cserélni asszem 90ekm-nél
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2280 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 18:25:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.29 hétfő, 16:49:57
azokban viszont nem volt lánc spanoló/feszítő, ezért kellett bennük cserélni asszem 90ekm-nél
Elvileg igen. A gyakorlatban jobb volt mar 50 korul ranezni, es 60-70 korul siman megerett a tobbsege cserere.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2281 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 22:39:40 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.11.07 vasárnap, 20:11:47
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem/kérésem TDDi-s kollégák.
Főköri termosztát csere óta megint sokat indulgat a hűtőventilátorom (fűtés, klíma nélkül). Kitéve a hengerfej hőfokot a km számláló helyére azt látom, hogy 88 C-on áll be a hőfok, de ha innét gyorsítok mondjuk 60 km/óráról egy izmosat 140-150-ig, vagy egy hosszabb kapaszkodósávon folyamatosan tolom neki, akkor motorhőfok először felmegy 94-95 C-ig is, majd innét visszatér, de a gyors terhelésnövekedést nem követi jól le ez az új termosztát. A régebbim, ami tönkrement, az 86 C-on tartotta a hőfokot és ott is megfigyelhető volt a terhelésnövekedésre bekövetkező hőfok emelkedés, de csak 90-91 C-ig. Én úgy tudom, hogy a hengerfej főfokra kapcsolnak a ventilátorok 91 C a kisebbik, 93 C a nagyobbik fokozat.
Megnéznétek nálatok milyen hőfokok vannak a stabil üzem mellett, illetve terhelésre mennyit változik. Mit lehetne kezdeni ezzel a termosztáttal, hogy korábban nyisson? Kaptam már tippet, hogy fúrjak rá egy kis lyukat (~4 mm), de ezt nem érzem jó ötletnek.
Ötletek jöhetnek
Hali!
Én is kűzdök a ventillátorral! Nálam is kb. 91-92 fok a hengerfejhőmérséklet. Az vigasztal hogy jobb a hatásfok. :-)
Ha kifúrod a termosztátot ingadozni fog a hőfokod folyamatosan.
Amúgy mi történt a kocsival, hogy ez a helyzet állt elő?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2282 Dátum:
2010.11.30 kedd, 08:24:08 »
Idézetet írta: bancsomate - 2010.11.29 hétfő, 22:39:40
Hali!
Én is kűzdök a ventillátorral! Nálam is kb. 91-92 fok a hengerfejhőmérséklet. Az vigasztal hogy jobb a hatásfok. :-)
Ha kifúrod a termosztátot ingadozni fog a hőfokod folyamatosan.
Amúgy mi történt a kocsival, hogy ez a helyzet állt elő?
Szia!
Megállt a vízpumpám menet közben, mert elnyíródott a szervó-vízpumpa bordás tengely kapcsolatom. Kicsit hőre is futott a motor és ez kinyírta a termosztátot is amit cserélnem kellett. Az újonnan beépített Ford termosztáttal jöttek elő ismét ezek a gondjaim - (sokat megy a ventilátor)
Itt írtam róla:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg517826#msg517826
Üdv
Naplózva
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2283 Dátum:
2010.12.01 szerda, 18:58:53 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.11.30 kedd, 08:24:08
Szia!
Megállt a vízpumpám menet közben, mert elnyíródott a szervó-vízpumpa bordás tengely kapcsolatom. Kicsit hőre is futott a motor és ez kinyírta a termosztátot is amit cserélnem kellett. Az újonnan beépített Ford termosztáttal jöttek elő ismét ezek a gondjaim - (sokat megy a ventilátor)
Itt írtam róla:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg517826#msg517826
Üdv
Szia!
Én ezt mondjuk megelőztem. Mikor vettem az autót kicseréltettem, mert azt hittem, hogy ez okozza azt, hogy nincs fűtés, de aztán dugulás volt csak a rendszerben. Ha esetleg sikerülne megoldani a problémát, majd oszd meg az oldalon! :-) Hátha nekem is ott lesz a kutya elásva ahol neked!
Én már megszoktam egyébként. Amúgy ha nagy gáz lenne akkor a mutató kifeküdne!
Naplózva
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2284 Dátum:
2010.12.06 hétfő, 18:05:23 »
Sziasztok. A termosztattal kapcsolatban szolnek egy par szot. En is kicsereltem az olajkori termosztattot. Most jobb mint volt. Most hamar adja a meleget. Es nem kellett lebontanunk a nyomo csoveket eggyet sem. Hozzafertunk a nelkul is. Keves volt a hely de osszejott. Egy autoszerelovel csinaltam nala a garazsban. Visszaterve a futesre, meg mindeg nem tul jo. Minusz 2 fok volt. Motor meleg volt ez tuti. Faluba erve 50 el mentem es a tu szep lassan visszament a vekony vonalra visszafele Ott motortesztnel kb 68-73C fok. ahogy gyorsitottam beallt fuggolegesen. Meg nem tudom mit tegyek. Meg jarok igy vele.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2285 Dátum:
2010.12.06 hétfő, 18:51:12 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2010.11.28 vasárnap, 13:12:29
Sziasztok.
Lenne 1 kedesem. Igy szol hogy A TDDi 2.0 as 90 LE s motornal mikor kell vezermulancot es spanolokat cserelni? Mennyi km utan. Mert nekem most van 300.000. Ugy tudom hogy a motor teljes elettartamaig nem kell hozza nyulni. Bizti ez az allitas?
Igen mert ha be sz@rik a vezérlésed ott van vége a motornak!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
mondeotomi
Vendég
TDDi motor fogyasztás
«
Új hozzászólás #2286 Dátum:
2010.12.07 kedd, 14:15:49 »
Sziasztok!
Sajnos nincs túl sok időm keresgélni, így ha elhangzott már ilyen kérdés, elnézést. A problémám az lenne, hogy nagyon nagy étvágyú a 2001-es TDDI, 2000m3, 116 LE kocsink. Bekapja a 9 l-t, városban. Teljesen normál használat, nincs megpakolva semmi. Rengetegnek tartom. Van valami ötletetek mi okozhatja? Már az eladáson gondolkozom, pedig nem rég vettük.
Köszi a segítséget!
Ibolya
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor fogyasztás
«
Új hozzászólás #2287 Dátum:
2010.12.07 kedd, 14:28:01 »
Idézetet írta: mondeotomi - 2010.12.07 kedd, 14:15:49
Sziasztok!
Sajnos nincs túl sok időm keresgélni, így ha elhangzott már ilyen kérdés, elnézést. A problémám az lenne, hogy nagyon nagy étvágyú a 2001-es TDDI, 2000m3, 116 LE kocsink. Bekapja a 9 l-t, városban. Teljesen normál használat, nincs megpakolva semmi. Rengetegnek tartom. Van valami ötletetek mi okozhatja? Már az eladáson gondolkozom, pedig nem rég vettük.
Köszi a segítséget!
Ibolya
Szia!
Valószínű azt a javaslatot fogjátok kapni, hogy át kell nézni a turbótól kiindulva egészen a szivókamráig az összes turbócsövet és a bilincseket, mer szökik a levegő és ez szokott a többletfogyasztás oka lenni. Felnyílt gumicsövet sok olajfoltot kell keresni.
Ezen felűl ajánlott az EGR szelep visszavezetésének dugózása, szívósor tisztítás is.
Keressetek rá a keresővel, mert nagyon sokszor volt téma és rengedeg képanyag is létezik. A főoldalon is találtok hasznosítható anyagokat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor fogyasztás
«
Új hozzászólás #2288 Dátum:
2010.12.07 kedd, 15:04:17 »
Idézetet írta: mondeotomi - 2010.12.07 kedd, 14:15:49
Sziasztok!
Sajnos nincs túl sok időm keresgélni, így ha elhangzott már ilyen kérdés, elnézést. A problémám az lenne, hogy nagyon nagy étvágyú a 2001-es TDDI, 2000m3, 116 LE kocsink. Bekapja a 9 l-t, városban. Teljesen normál használat, nincs megpakolva semmi. Rengetegnek tartom. Van valami ötletetek mi okozhatja? Már az eladáson gondolkozom, pedig nem rég vettük.
Köszi a segítséget!
Ibolya
nekem 7-8 litert eszik kisvárosban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2289 Dátum:
2010.12.08 szerda, 14:51:18 »
Sziasztok!
Gondoltam ide is írok valamit. Kérdésem a következő lenne: Jártatok-e már úgy, hogy hideg reggeleken amiből volt a múlt héten elég úgy indult el az autótok, hogy fehéres büdös füst jött belőle és így is alig indult be, mintha 3 henger ment volna és ha azonnal indulni akartál vele gyenge erőtlen volt. Ha egy percig ketyeregni hagytam alapjáraton már jó volt és erős. A nap további hidegindításai könnyeden mentek. Izzító gyertyáim zsír újak mind a négy. Panaszoltam egy előző szériás Passatos ismerősnek a jelenséget és Ő is ugyan ezt tapasztalja.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2290 Dátum:
2010.12.08 szerda, 15:39:31 »
Idézetet írta: Tike - 2010.12.08 szerda, 14:51:18
Sziasztok!
Gondoltam ide is írok valamit. Kérdésem a következő lenne: Jártatok-e már úgy, hogy hideg reggeleken amiből volt a múlt héten elég úgy indult el az autótok, hogy fehéres büdös füst jött belőle és így is alig indult be, mintha 3 henger ment volna és ha azonnal indulni akartál vele gyenge erőtlen volt. Ha egy percig ketyeregni hagytam alapjáraton már jó volt és erős. A nap további hidegindításai könnyeden mentek. Izzító gyertyáim zsír újak mind a négy. Panaszoltam egy előző szériás Passatos ismerősnek a jelenséget és Ő is ugyan ezt tapasztalja.
véletlenül nem TDCI a tied?? mert azoknál szokott inkább ilyen lenni, de asszem rossz porlasztótol van ilyen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2291 Dátum:
2010.12.08 szerda, 23:36:20 »
Idézetet írta: Tike - 2010.12.08 szerda, 14:51:18
Sziasztok!
Gondoltam ide is írok valamit. Kérdésem a következő lenne: Jártatok-e már úgy, hogy hideg reggeleken amiből volt a múlt héten elég úgy indult el az autótok, hogy fehéres büdös füst jött belőle és így is alig indult be, mintha 3 henger ment volna és ha azonnal indulni akartál vele gyenge erőtlen volt. Ha egy percig ketyeregni hagytam alapjáraton már jó volt és erős. A nap további hidegindításai könnyeden mentek. Izzító gyertyáim zsír újak mind a négy. Panaszoltam egy előző szériás Passatos ismerősnek a jelenséget és Ő is ugyan ezt tapasztalja.
detto gyanez a bajom, de meg nem csereltem izzitokat
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2292 Dátum:
2010.12.09 csütörtök, 00:07:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.08 szerda, 15:39:31
véletlenül nem TDCI a tied?? mert azoknál szokott inkább ilyen lenni, de asszem rossz porlasztótol van ilyen
Nem, az enyém TDDi. A cimborám Passatja viszont PDTDI.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
mondeotomi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2293 Dátum:
2010.12.09 csütörtök, 14:42:47 »
Sziasztok!
Köszi a válaszokat! Még egy kérdésem lenne. Menetközben egyszer csak kattanás, és lezár az autó. Nem tudni mikor következik be, miért. Senki nem tudta megmondani eddig. Múltkor bent maradt a kulcs, jó kis kalamajkát okozott. Lenne valami ötletetek mitől lehet? Valakinek volt hasonló? TDDI, 2001-es 2000m3...
Köszi: Ibolya
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2294 Dátum:
2010.12.09 csütörtök, 14:52:58 »
Idézetet írta: mondeotomi - 2010.12.09 csütörtök, 14:42:47
Sziasztok!
Köszi a válaszokat! Még egy kérdésem lenne. Menetközben egyszer csak kattanás, és lezár az autó. Nem tudni mikor következik be, miért. Senki nem tudta megmondani eddig. Múltkor bent maradt a kulcs, jó kis kalamajkát okozott. Lenne valami ötletetek mitől lehet? Valakinek volt hasonló? TDDI, 2001-es 2000m3...
Köszi: Ibolya
Szia!
Ez is egy mondeó jellegzetesség. Az öregedő autók vezető oldali ajtózárai a hidegebb évszakokban nem működnek megfelelően. Mindenféle működést képesek produkálni. Nyitnak-zárnak, vagy épp belülről működtetve nem reteszelik be a többi ajtó, vagy nem oldják ki a reteszelést.
A biztos megoldás a zárcsere, ami kb 30 ezres tétel. A másik lehetőség, hogy sosem hagyod bent a kulcsot, vagy legyen nálad a tartalék kulcs.
Naplózva
Tomy21
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2295 Dátum:
2010.12.09 csütörtök, 22:12:08 »
A töltés, ill. az kku miatt, lehet, hogy nem tudok gázt adni? Lehet, hogy ezért áll le a motor? Akkor bemelegítem az autót, és elindítom újra 1 hideg akkuval... hátha.
köszi
Naplózva
skorpio79
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2296 Dátum:
2010.12.10 péntek, 05:18:24 »
sziasztok!
Tanácsot szeretnél tőletek kérni 2001 es tddi mondeom van.
Vidéken dolgozom reggel nagyon szépen elindult mentem vele 20 km kivillantak a lámpák és megállt az autó.
Ha valaki tudna segíteni megköszönném
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2297 Dátum:
2010.12.10 péntek, 06:46:54 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.12.10 péntek, 05:18:24
sziasztok!
Tanácsot szeretnél tőletek kérni 2001 es tddi mondeom van.
Vidéken dolgozom reggel nagyon szépen elindult mentem vele 20 km kivillantak a lámpák és megállt az autó.
Ha valaki tudna segíteni megköszönném
Szia!
Nekem is 2001es TDDi-m van nálam pár éve így halt meg az akkumulátorom. Minden felvillant, majd mikor kinyomtam a kuplungot leállt a motor. Nem tudtam újraindítani, a bledixet is épp csak behúzta, de már nem forgatta meg az önindítót. Sajnos nekem vele halt a generátor is. Bebikázva még tudtam vele közlekedni, úgy mentem akksit venni.
Nézd meg az akkut! Ha meghalt és cserélsz arra figyelj, hogy 175 mm magasságút keress, mert csak az fér be a műanyag fedél alá! 72Ah-s és minél nagyobb indítóáramú ~650-700A körülit keress.
Töltést ellenőriztess utána!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2298 Dátum:
2010.12.10 péntek, 07:06:34 »
Idézetet írta: Tomy21 - 2010.12.09 csütörtök, 22:12:08
A töltés, ill. az kku miatt, lehet, hogy nem tudok gázt adni? Lehet, hogy ezért áll le a motor? Akkor bemelegítem az autót, és elindítom újra 1 hideg akkuval... hátha.
köszi
Szia!
Úgy látom elég régóta szenvedsz ezzel a problémával. Szerintem keresd meg Vik-et egy privát üzenetben. Ő talán tudna ötletet adni, vagy vidd fel hozzá Bp-re.
Naplózva
cslaci81
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2299 Dátum:
2010.12.10 péntek, 13:56:52 »
Sziasztok.
2001-es TDDI mondi 5 ajtós. 260.000 km. A következőben kérnék tanácsot. Egyik nagyon hideg reggelen nagyon nehezen, csak negyedszerre indult a motor. Finoman közlekedve 3km után nekiállt egy kicsit rángatni mint ha ki akarna fogyni a gázolaj.(negyedig volt a tank). Majd csinálta még ezt egy kb 1 km ig és utánna leállt és el sem tudtam indítani. Hazahúztak majd 6 órával később pöccre indult. Mentem vele egy keveset és minden rendben volt és még utánna is három napig. Majd megint jelentkezett a hiba szinte ugyan az a forgatókönyv. Gondoltam elkoszolódott az özemanyag szűrőm vagy valahogy víz kerűlt bele. Kicseréltem a szűrőt. Pöccre indúlt majd 5 mp után leállt. Azóta nem indúl. Levettem az üzemanyag szivattyút mert nem hallottam hogy búg. Aksiról direktben is kipróbáltam úgy sem reagált semmit. Ennek így mennie kellene? Melyiket vegyem meg ha tényleg ez a rossz?
www.cromax.hu
gyári 170.000HUF utángyártott 50.000HUF? Vagy van valakinek valami egyéb megoldási ötlete?
Köszönettel
Naplózva
Oldalak:
1
...
39
40
41
42
43
44
45
[
46
]
47
48
49
50
51
52
53
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ