Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113442 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #2350 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 15:29:17 »

Most egy "áthidaló" megoldás van benne, januárban kapja meg az "új" motorvezérlőt. Ha nálam marad a gép, akkor tavasszal kap egy chip-et az tuti!
Szia!  wave

Volt szerencsém találkozni az autóddal itt Füreden. Gergő egy délutánra az enyémet is kölcsönkérte, hogy legyen mihez hasonlítani a tieden mért értékeket.
Amikor járt a kocsid nagyon szép hangja volt, legalább is alapjáraton. Sok sikert az új computerhez!
Ha már újat kap, töltess rá valami speckó szoftvert is, nehogy alap beállítással vidd el!  wave
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2351 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 18:16:31 »

Sziasztok!

Kicsit eltűntem az "erőtlenség" problémával! Még nem tökéletes a gép, de már érezhetően jobb! Viszont minden mechanikus lehetőség kizárása után(turbocsövezés, turbo ellenőrzés, vezérlés ell., turboszabályzó szelep csere, adagoló felújítás.......) motorvezérlőt kell cserélni benne  falbav
Nem biztos hogy a többi autón ami erőtlen, ott is ez a gond!
Nekem 6 hét állás után, meg kb előtte egy 10 hónap sz@pás után jött rá Jantó Gergő, B.füreden. Merem ajánlani mindenkinek, korrekt!
Köszönöm a segítséget mindenkinek, aki eddig írt itt, vagy pü-t.

üdv.: Tokodi Jani


Örülök,hogy megoldódni látszik a problémád.
Ezek szerint jó szakit ajánlottam neked.
Az én chippemet is jól írta meg.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2352 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 20:33:05 »

elhagyta magát a feszítő-vagy benne a szilent.ezért odaér a szíj a feszítő alutraverzébe.A hibát meg kell szüntetni-feszítőcsere,vagy szilentátalakítás.cikk a wikiben.és persze a generátort kell szabadonfutósítani! Wink wave

TDDI mondinal ugyan ugy kell szabadonfutositani?
Eddig valamiert ugy hittem az a CI -nal van csak  Huh?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #2353 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 22:11:07 »

hy!

Nekem is volt ilyen gondom, két termosztát van benne, nehogy egyszerű legyen....Smiley Mindkettőt érdemes cserélni, és 20-25 között mozog a gyári ára.
Naplózva
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #2354 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 22:32:24 »

miből gondolod? ha hideg, nem csinálja, csak ha meleg. gáz sincs ilyenkor..... biztos generátor?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2355 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 22:39:35 »

miből gondolod? ha hideg, nem csinálja, csak ha meleg. gáz sincs ilyenkor..... biztos generátor?
a válasz gombot használhatnád, mert így nem igazán tudjuk, hogy mire reagáltál Wink worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2356 Dátum: 2010.12.17 péntek, 11:14:09 »

Szia!  wave

Volt szerencsém találkozni az autóddal itt Füreden. Gergő egy délutánra az enyémet is kölcsönkérte, hogy legyen mihez hasonlítani a tieden mért értékeket.
Amikor járt a kocsid nagyon szép hangja volt, legalább is alapjáraton. Sok sikert az új computerhez!
Ha már újat kap, töltess rá valami speckó szoftvert is, nehogy alap beállítással vidd el!  wave

Igen, mondta, KÖSZÖNÖM SZÉPEN Neked is!!Most úgy vagyok ezzel a kérdéssel, hogy nagyon tudnék örülni a 115LE-nek is. Azt hiszem most az a program van fennt ami a Te autódban van, így tud saccra 80-90LE-t szerintem  levele Használom így mert kell! Most ennek örülök, utána majd a 115-nek, és ha jó lesz a gép akkor "agymosás"  vigyor3
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2357 Dátum: 2010.12.17 péntek, 11:15:01 »


Örülök,hogy megoldódni látszik a problémád.
Ezek szerint jó szakit ajánlottam neked.
Az én chippemet is jól írta meg.

Igen, jó szaki! Még1szer KÖSZÖNÖM!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2358 Dátum: 2010.12.17 péntek, 16:57:27 »

Sziasztok!

Tudja esetleg valaki, hogy a Mondeon, hogy van megoldva a kartergáz elvezetés? A szelepfedélen a turbó előtti bekötésen kívűl van még más helyről is elvezetés (a forgattyúsházé)?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2359 Dátum: 2010.12.17 péntek, 20:42:15 »

Na ma megnéztem mitől is folyik a gázolajcsövem....rövid eszmefuttatás, mert ez a gyorscsatis dolog egy sz+r....úgy döntöttem átcsövezem az egészet uj csövekkel és aba bilincses lessz....áttérek a tdci szürőjére is......ja és lehet örökös lessz.. nemtudom
De olyan hideg van a garázsba,csak kidobáltam belőle a csöveket azt tűztem haza....

FORD feel the F.U.C.K

Meg kis tömités problémák...


Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2360 Dátum: 2010.12.17 péntek, 20:57:09 »

Na ma megnéztem mitől is folyik a gázolajcsövem....rövid eszmefuttatás, mert ez a gyorscsatis dolog egy sz+r....úgy döntöttem átcsövezem az egészet uj csövekkel és aba bilincses lessz....áttérek a tdci szürőjére is......ja és lehet örökös lessz.. nemtudom
De olyan hideg van a garázsba,csak kidobáltam belőle a csöveket azt tűztem haza....

FORD feel the F.U.C.K

Meg kis tömités problémák...
http://img130.imageshack.us/img130/4774/gzolajcs022.jpg


majd valami képes beszámolót dobhatnál róla, mert az a gyorsrögzítéses valami tényleg xar. egyszer fogja meg valaki határozottabban és vége + az eltelt évek sem tesznek jót neki szomoru1

OFF: tudsz dobni egy képet a kocsid elejéről a krómos maszkkal??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2361 Dátum: 2010.12.17 péntek, 21:41:55 »

nincs róla képem úgy...de miért kell?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2362 Dátum: 2010.12.17 péntek, 21:43:55 »

nincs róla képem úgy...de miért kell?
kiváncsi lennék a balck eye, sötét autó, króm hűtőmaszk hármasra, hogy hogy néz ki
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2363 Dátum: 2010.12.17 péntek, 21:47:46 »

kiváncsi lennék a balck eye, sötét autó, króm hűtőmaszk hármasra, hogy hogy néz ki

nem rossz de, tavaszig lessz króm, utánna matt fekete mint az alsó rács...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2364 Dátum: 2010.12.17 péntek, 21:53:32 »

nem rossz de, tavaszig lessz króm, utánna matt fekete mint az alsó rács...
na akkor addig kell egy kép róla nyes

a szürke rácsot én is kifújtam benne matt feketére
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #2365 Dátum: 2010.12.17 péntek, 23:18:13 »

miből gondolod, hogy generátor? volt benne fesz. szab. , csapágy csere, és a laposszíj feszítője is. Amúgy, ha meleg, gázt sem tudok adni, és csak úgy lehet elindulni, ha 2-ben sík terepen indulok....aztán vissza 1. ránt egyet, és utána megjavul. van töltés, gáz....a köv. leállásig no problem. Volt már olyan is, hogy ilyen helyzetben 1 kis féktisztítót fújtunk a légszűrőházba, az felpörgette kicsit, és nem állt le. Szóval van tanácsod? Vagy alá tudod támasztani ezt a generátor-elméletet valamivel? Már sok pénzem ráment erre a hibára. (potyára) Sok mindent mondtak már (adagoló, motorvezérlő, szíj...) de biztosat még senki. Aki tud valami biztosat.....írjon!


Köszi
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2366 Dátum: 2010.12.18 szombat, 00:04:38 »

Sziasztok!

Tudja esetleg valaki, hogy a Mondeon, hogy van megoldva a kartergáz elvezetés? A szelepfedélen a turbó előtti bekötésen kívűl van még más helyről is elvezetés (a forgattyúsházé)?
Nincs! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2367 Dátum: 2010.12.18 szombat, 07:41:30 »

Nincs! wave

Kösz Ervin a választ  worship , jó ezt tudni.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2368 Dátum: 2010.12.18 szombat, 08:54:51 »

miből gondolod, hogy generátor? volt benne fesz. szab. , csapágy csere, és a laposszíj feszítője is. Amúgy, ha meleg, gázt sem tudok adni, és csak úgy lehet elindulni, ha 2-ben sík terepen indulok....aztán vissza 1. ránt egyet, és utána megjavul. van töltés, gáz....a köv. leállásig no problem. Volt már olyan is, hogy ilyen helyzetben 1 kis féktisztítót fújtunk a légszűrőházba, az felpörgette kicsit, és nem állt le. Szóval van tanácsod? Vagy alá tudod támasztani ezt a generátor-elméletet valamivel? Már sok pénzem ráment erre a hibára. (potyára) Sok mindent mondtak már (adagoló, motorvezérlő, szíj...) de biztosat még senki. Aki tud valami biztosat.....írjon!


Köszi

Visszaolvastam a hozzászólásaidat, én arra gondolok hogy valami elektronik amegmelegszik, és emiatt nem kap üzemanyagot az autód. Amikor féktiszivel befújsz neki, pótolod a mennyiséget. Ha vissza tudod hűteni azt az egységet ami rossz, akkor fogsz rájönni a valós okra! Gondolom hibakódod nincs.
Én elkezdeném locsolni csapvízzel az adagolót, amikor tuti biztos hogy produkálja/produkálná a hibát (melegen). Csak azt nem tudom mit hűtenék utána, ha arra nem reagál. Mert a motorvezérlőt csapvízzel nem nagyon tudod, asszem máshol meg nincs elektronika.
Gázpedál helyzet érzékelőket néztétek már abban a pillanatban mit mutatnak, amikor rossz az autó?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2369 Dátum: 2010.12.18 szombat, 10:36:42 »

Visszaolvastam a hozzászólásaidat, én arra gondolok hogy valami elektronik amegmelegszik, és emiatt nem kap üzemanyagot az autód. Amikor féktiszivel befújsz neki, pótolod a mennyiséget. Ha vissza tudod hűteni azt az egységet ami rossz, akkor fogsz rájönni a valós okra! Gondolom hibakódod nincs.
Én elkezdeném locsolni csapvízzel az adagolót, amikor tuti biztos hogy produkálja/produkálná a hibát (melegen). Csak azt nem tudom mit hűtenék utána, ha arra nem reagál. Mert a motorvezérlőt csapvízzel nem nagyon tudod, asszem máshol meg nincs elektronika.
Gázpedál helyzet érzékelőket néztétek már abban a pillanatban mit mutatnak, amikor rossz az autó?

Speciel a fektisztitoval az elektronika is hutheto. :-)

De van kulon ilyen celra kaphato huto spray is, attol biztos nem lesz baja, nem okoz zarlatot stb. A fektisztitoban sincs viz, az tutti, raadasul igen gyorsan parolog, ugyhogy bizvast jo lehet amugy az is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2370 Dátum: 2010.12.18 szombat, 12:04:34 »

TDDI mondinal ugyan ugy kell szabadonfutositani?
Eddig valamiert ugy hittem az a CI -nal van csak  Huh?
há' mán hogy a viharba ne!Ugyan az a rencer! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2371 Dátum: 2010.12.18 szombat, 17:15:42 »

Speciel a fektisztitoval az elektronika is hutheto. :-)

De van kulon ilyen celra kaphato huto spray is, attol biztos nem lesz baja, nem okoz zarlatot stb. A fektisztitoban sincs viz, az tutti, raadasul igen gyorsan parolog, ugyhogy bizvast jo lehet amugy az is.

AndyA

Nem repedhet el a burkolata a nagy hőmérsékletkülömbség miatt? A féktisztítóval óvatosan, mert megsütheted vele a turbót, ha a légrendszerbe kerül.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #2372 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:07:27 »

azért ezt én is tudom... de köszi a figyelmeztetést Smiley
Naplózva
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #2373 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:24:45 »

Az adagolót locsolgattuk már nagyon hideg vízzel, de semmi. Motorvezérlő cserével kezdtem, volt párhuzamos diagnosztikán, és a gázpedállal semmi nincs, hibakód, valami olyasmi, hogy nem kap elég anyagot, de ezt magamtól is tudom.... A hengerfejhő-jeladót széthúzva azt tapasztalom, h 10-ből kb 7-8 alkalommal nem produkálja a hibát. Ezt is kicseréltem, de nem lett jó. Ha széthúzom, nem látom a vizhőfokot, és megy a venti...., tehát ez sem megoldás. A másik érdekesség, hogy betalált 1-2 sorstárs, akinek ugyanez a baja, és mindegyik autó 90 LE-s. Csináltattam chippet is bele, azt is javasolták, hátha megold valamit....megy mint a barom, nem eszik.... de melegen még mindig megáll.... Az elindulás is érdekes. Elindulni (gázpedál nincs), betenni 2-be, majd vissza 1-be, és minden újra oké a köv. megállásig.... további tipp??? Köszi
Naplózva
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #2374 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:27:35 »

milyen spray, és hol lehet kapni? Elég nehéz a motorvezérlőt fújogatni, hogy hozzá sem férek, de megpróbálom....igaz, már cseréltem azt is... de veszek 1 karton sprayt, és mindent befújok vele...talán kiderül. szóval neve kellene, és hol lehet kapni?

köszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2375 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:40:46 »

Az adagolót locsolgattuk már nagyon hideg vízzel, de semmi. Motorvezérlő cserével kezdtem, volt párhuzamos diagnosztikán, és a gázpedállal semmi nincs, hibakód, valami olyasmi, hogy nem kap elég anyagot, de ezt magamtól is tudom.... A hengerfejhő-jeladót széthúzva azt tapasztalom, h 10-ből kb 7-8 alkalommal nem produkálja a hibát. Ezt is kicseréltem, de nem lett jó. Ha széthúzom, nem látom a vizhőfokot, és megy a venti...., tehát ez sem megoldás. A másik érdekesség, hogy betalált 1-2 sorstárs, akinek ugyanez a baja, és mindegyik autó 90 LE-s. Csináltattam chippet is bele, azt is javasolták, hátha megold valamit....megy mint a barom, nem eszik.... de melegen még mindig megáll.... Az elindulás is érdekes. Elindulni (gázpedál nincs), betenni 2-be, majd vissza 1-be, és minden újra oké a köv. megállásig.... további tipp??? Köszi
adagoló hibatárolója is ki lett olvastatva külön??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2376 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:42:59 »

milyen spray, és hol lehet kapni? Elég nehéz a motorvezérlőt fújogatni, hogy hozzá sem férek, de megpróbálom....igaz, már cseréltem azt is... de veszek 1 karton sprayt, és mindent befújok vele...talán kiderül. szóval neve kellene, és hol lehet kapni?

köszi

látom somogyi vagy, ki csinálja a kocsidat?
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #2377 Dátum: 2010.12.18 szombat, 22:23:29 »

Igen, mondta, KÖSZÖNÖM SZÉPEN Neked is!!Most úgy vagyok ezzel a kérdéssel, hogy nagyon tudnék örülni a 115LE-nek is. Azt hiszem most az a program van fennt ami a Te autódban van, így tud saccra 80-90LE-t szerintem  levele Használom így mert kell! Most ennek örülök, utána majd a 115-nek, és ha jó lesz a gép akkor "agymosás"  vigyor3
Hát ez kemény!  wow1 Azzal a programmal az enyém kicsit többet tud, mint 90 paci. Szerintem ne várj a chippeléssel. Ha jó az alapprogrammal az új komputer, írass rá azonnal speckó szoftvert.  wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2378 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 12:32:13 »

Az adagolót locsolgattuk már nagyon hideg vízzel, de semmi. Motorvezérlő cserével kezdtem, volt párhuzamos diagnosztikán, és a gázpedállal semmi nincs, hibakód, valami olyasmi, hogy nem kap elég anyagot, de ezt magamtól is tudom.... A hengerfejhő-jeladót széthúzva azt tapasztalom, h 10-ből kb 7-8 alkalommal nem produkálja a hibát. Ezt is kicseréltem, de nem lett jó. Ha széthúzom, nem látom a vizhőfokot, és megy a venti...., tehát ez sem megoldás. A másik érdekesség, hogy betalált 1-2 sorstárs, akinek ugyanez a baja, és mindegyik autó 90 LE-s. Csináltattam chippet is bele, azt is javasolták, hátha megold valamit....megy mint a barom, nem eszik.... de melegen még mindig megáll.... Az elindulás is érdekes. Elindulni (gázpedál nincs), betenni 2-be, majd vissza 1-be, és minden újra oké a köv. megállásig.... további tipp??? Köszi
jobb oldalon mindig klikk a válasz gombra! Wink

az izzítójel nem villog vagy ég olyankor?Gyári diagon nem voltál még?a gyárin kívül nagyon kevés cucc olvassa a tddi-t!!Törve nem volt az eleje?Kábelkorbácsban oxidációs hiba okozhat ilyen gondot,ha volt zúzva és a vezetékeket csak kókányolták.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2379 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 20:12:38 »

Na ma félig lecseréltem a csöveket az üzemanyag rendszeren, tömitést kicseréltem... másikfele szürőcserekor lessz. De ahogy nézem még jól is járok a cserével mert a gyári szürő kb 10, innentől kezdve meg veszek bele BOSCH-t 6000-ért(és a gyári is bOSCH).. eplus2
Majd a blogomon persze közzéteszem,egy jókis fikázos,anyázós sztorival... eplus2



A cső bilincsel...Benzin,gázolaj és olaj álló 20-barig csak elég lessz  eplus2



közbe gyors összedobtam egy légtelenitőt a szürőhőz...



« Utoljára szerkesztve: 2010.12.19 vasárnap, 20:19:02 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2380 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 20:17:25 »

Na ma félig lecseréltem a csöveket az üzemanyag rendszeren, tömitést kicseréltem... másikfele szürőcserekor lessz. De ahogy nézem még jól is járok a cserébel mert a gyári szürő kb 10, innentől kezdve meg veszek bele BOSCH-t 6000-ért(és a gyári is bOSCH).. eplus2
Majd a blogomon persze közzéteszem,egy jókis fikázos,anyázós sztorival... eplus2
http://img827.imageshack.us/img827/9027/007ejg.jpg

A cső bilincsel...Benzin,gázolaj és olaj álló 20-barig csak elég lessz  eplus2

http://img638.imageshack.us/img638/3586/gzolajcs011.jpg

közbe gyors összedobtam egy légtelenitőt a szürőhőz...

http://img697.imageshack.us/img697/7696/gzolajcs028.jpg



grat eljen taps a 20-bar csak elég lesz, még tuninggal is vigyor3

és egy kérdés: mi az ott neked a biztosítékdoboznál??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2381 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 20:21:25 »

biztositék az is...relékábelhez...csak odaraktam nem volt kedvem p+csölni vele...
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2382 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 20:52:23 »

biztositék az is...relékábelhez...csak odaraktam nem volt kedvem p+csölni vele...
hmmm hát így ámblokk... lehet te értesz az ótó szertléshez?! de jó lenne ha én is...  worship worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2383 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 20:53:45 »

biztositék az is...relékábelhez...csak odaraktam nem volt kedvem p+csölni vele...
jó még a hátsó ajtó mikrokapcsolója?? sikeres volt hosszútávon a beavatkozásom?? nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2384 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 22:58:37 »

jó még a hátsó ajtó mikrokapcsolója?? sikeres volt hosszútávon a beavatkozásom?? nyes

Te azóta semmi baja bakker...arany kezed van, megkell csókólni... eplus2

itt a kép amit akartál az elejéről...

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2385 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:01:25 »

hmmm hát így ámblokk... lehet te értesz az ótó szertléshez?! de jó lenne ha én is...  worship worship

Köszi...de azért annyira nem, és még ráadásul iszonyat lusta is vagyok,igy nem állok neki bárminek..... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2386 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:06:50 »

Te azóta semmi baja bakker...arany kezed van, megkell csókólni... eplus2

itt a kép amit akartál az elejéről...
http://img703.imageshack.us/img703/781/002yx.jpg

maradjon is így taps
kösz a képet  worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #2387 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:17:37 »

Köszi...de azért annyira nem, és még ráadásul iszonyat lusta is vagyok,igy nem állok neki bárminek..... eplus2
Bunyek! te honnan szerváltad ezeket a lámpákat?? pont ilyen kéne nekem is...  wow1

más: a fogyasztásom 30% kőkemény város, 70% városon kívül 4,9 literre jött ki!!! csak városban 7liter körül eszik ebben a minuszokban.  nemcsak az állam esett le, az arcom is.  nyes

megint más: a sima 5 gangos váltó 5. fokozata szerintem túl rövid.. ugyanis 2500@120 szerintem sok! egy focus tddi-s haverom mondta, hogy neki 2000@120 ! nektek mennyit forog 100-nál, 120-nál 5. ben? 
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2388 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:20:03 »

Bunyek! te honnan szerváltad ezeket a lámpákat?? pont ilyen kéne nekem is...  wow1

más: a fogyasztásom 30% kőkemény város, 70% városon kívül 4,9 literre jött ki!!! csak városban 7liter körül eszik ebben a minuszokban.  nemcsak az állam esett le, az arcom is.  nyes

megint más: a sima 5 gangos váltó 5. fokozata szerintem túl rövid.. ugyanis 2500@120 szerintem sok! egy focus tddi-s haverom mondta, hogy neki 2000@120 ! nektek mennyit forog 100-nál, 120-nál 5. ben? 

Ugyanennyit,de nekem tdci-m van Smiley A 6 gangos 120nál forog 2000-t,180nál 3000-et Tongue
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2389 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:24:15 »

Bunyek! te honnan szerváltad ezeket a lámpákat?? pont ilyen kéne nekem is...  wow1

más: a fogyasztásom 30% kőkemény város, 70% városon kívül 4,9 literre jött ki!!! csak városban 7liter körül eszik ebben a minuszokban.  nemcsak az állam esett le, az arcom is.  nyes

megint más: a sima 5 gangos váltó 5. fokozata szerintem túl rövid.. ugyanis 2500@120 szerintem sok! egy focus tddi-s haverom mondta, hogy neki 2000@120 ! nektek mennyit forog 100-nál, 120-nál 5. ben? 
100-nál 2000rpm
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2390 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:25:30 »

Bunyek! te honnan szerváltad ezeket a lámpákat?? pont ilyen kéne nekem is...  wow1

a projektorra, vagy a fekete háttérre gondolsz??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2391 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:25:46 »

100nél 2000,120nál 2500,140nél 3000 Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2392 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:26:18 »

100nél 2000,120nál 2500,140nél 3000 Smiley
nekem 150-nél 3000
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2393 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:30:00 »

nekem 150-nél 3000

Az meg hogy lehet? Sad Gonoszság... neked is MTX75ös?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2394 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:31:28 »

Az meg hogy lehet? Sad Gonoszság... neked is MTX75ös?
jah, gps szerint 3200 körül volt 150-nél asszem. bár nagyon agyalok az mmt6-oson
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2395 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:32:57 »

jah, gps szerint 3200 körül volt 150-nél asszem. bár nagyon agyalok az mmt6-oson

Nekem se esne rosszul...Kicsit kevesebbel lehetne eljárni. Bár a 6 sebességesnél meg kapcsolgatni kell folyamatosan. Néha vezetem apáét és hát...Egyszerűbb berakni 5be aztán menni. 6.ban nem olyan jó,az csak a spórolásra van.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2396 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:40:26 »

Nekem se esne rosszul...Kicsit kevesebbel lehetne eljárni. Bár a 6 sebességesnél meg kapcsolgatni kell folyamatosan. Néha vezetem apáét és hát...Egyszerűbb berakni 5be aztán menni. 6.ban nem olyan jó,az csak a spórolásra van.
én ráérek váltogatni

2 megoldás van.
1 - olyan váltó kell, amibe bele lehet maratni a jeladó helyét
2 - az újak a kerékagyról veszik a sebjelet. kéne egy kis átalakító elektronika, amivel át lehetne alakítani ezt a jelet, hogy a jó legyen a mi autóinkba. nyáron majd ráállok erre kicsit komolyabban, tuti lesz valami megoldás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2397 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:43:49 »

én ráérek váltogatni

2 megoldás van.
1 - olyan váltó kell, amibe bele lehet maratni a jeladó helyét
2 - az újak a kerékagyról veszik a sebjelet. kéne egy kis átalakító elektronika, amivel át lehetne alakítani ezt a jelet, hogy a jó legyen a mi autóinkba. nyáron majd ráállok erre kicsit komolyabban, tuti lesz valami megoldás

Én is ráérek,csak azért még is másabb érzés Smiley Meg én a 6 sebességest nem szeretem...olyan..."kockás" az 5öshöz képest. Legalábbis nekem fura :/ Nyáron sajna nekem nem hinném,hogy lesz ilyenre idő...Gyakorlat 1 hónap,megyek az ortopédiára...De majd mindenképp értesíts,ha sikerült valamit elérni Smiley
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #2398 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:52:27 »

a projektorra, vagy a fekete háttérre gondolsz??
mindkettőre  vigyor3
anyagilag hogy néz ki egy ilyen mutatvány?

akkor nektek is ilyen az áttételetek, megnyugodtam  Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2399 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 23:56:04 »

mindkettőre  vigyor3
anyagilag hogy néz ki egy ilyen mutatvány?

akkor nektek is ilyen az áttételetek, megnyugodtam  Wink
a fekete háttér otthon is megoldható, egy pár projektoros lámpa 100eft környékén
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.