Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:32:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5108002 alkalommal)
0 Felhasználó és 223 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2650 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 18:18:16 »

10-20A fesznek fel...
Mondjuk az nem sok...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2651 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 18:29:23 »

pontosan miről??
egy ilyen czuczal összeépített gépről.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2652 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 18:37:58 »

egy ilyen czuczal összeépített gépről.
youtube-on találsz róla...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2653 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 18:47:22 »

youtube-on találsz róla...
asszittem bedobod a zsír videjót.még meg is néztem volna.így lusta vok keresketni...... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2654 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:26:24 »

Tehát mit is jelent pontosan hidegindításnál a hófehér füst?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2655 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:36:09 »

Tehát mit is jelent pontosan hidegindításnál a hófehér füst?
a te esetedben még nem ismert.Bunyeknak valszeg 3 csúcsa cserés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2656 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 21:21:59 »

jan 1-jén, kajak még bekarmolva faterral megnéztük a kompressziót a verdán  szomoru1....teljesen jó. eljen
Aztse tudtam van kompressziómérőm bakker garázsba,lementünk borér erre fater elővette a polcról...na mondom f+sza...nem mai darab de jó.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2657 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 21:32:57 »

jan 1-jén, kajak még bekarmolva faterral megnéztük a kompressziót a verdán  szomoru1....teljesen jó. eljen
Aztse tudtam van kompressziómérőm bakker garázsba,lementünk borér erre fater elővette a polcról...na mondom f+sza...nem mai darab de jó.

Neked is nehezen indult ennek ellenére a hidegben?
Mikor lesz kész a verdád?
B.U.É.K.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2658 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 21:49:24 »

jan 1-jén, kajak még bekarmolva faterral megnéztük a kompressziót a verdán  szomoru1....teljesen jó. eljen
Aztse tudtam van kompressziómérőm bakker garázsba,lementünk borér erre fater elővette a polcról...na mondom f+sza...nem mai darab de jó.
na végra valami jóhír a géppel kapcsolatban taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #2659 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 21:50:57 »

Helló egy kis segitségre volna szükségem.Egy 2002es TDDI mondeo kombim van,már annyit költöttem rá,hogy lassan vehettem volna egy újabbat.Volt már 2x fejcsere,adagoló javitás Györben az interdieselben,aztán egy motorcsere,utánna rögtön egy adagoló csere,mert a szerzett motron bedöglött az adagoló,az öreg motorról meg nem lehetett átdobni,mert nem olyan volt.Tehát már egy csomó pénzt belevertem és az én kicsinyem még sem müködik úgy,ahogy kellene,hidegen köhög meg füstöl,aztán egy ideig megy rendesen/talán,de szerintem még akkor sem 100%/aztán ha megyek vele kb.50km-t,utánna meg nincs ereje,szinte mintha nem is volna turbóm.Én szlovákiában lakom,de nem messze a határtól és keresnék valami megbizható és nem túl drága szervizt v.egy ezermestert aki meg tudná gyógyitani az én TDDImet.Itt a környéken már nagyon sok szerelönél megfordultam,de sajnos nálunk olyan tanácstalanul néznek a fordokra,mintha valami NASA gyártotta gép volna.Ha tudna valaki segiteni egy cimmel v.egy tel.számmal,megköszönném,mert már nagyon tanácstalan vagyok!!!!A cimem 73norbi73@azet.sk! Ja és BÚÉk mindenkinek!!
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.02 vasárnap, 22:32:14 írta norbi73 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2660 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 21:52:08 »

na úgy néz ki, hogy választ kaptam egy kérdésemre, és 2002/5-től van az új fajta szívósor(ci-s). ahogy nézem, innentől kezdve van az 1 ventillátoros hűtőrendszer is

valakinek van még ez a gyártás utáni gépe??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2661 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 21:55:38 »

Helló egy kis segitségre volna szükségem.Egy 2002es TDDI mondeo kombim van,már annyit költöttem rá,hogy lassan vehettem volna egy újabbat.Volt már 2x fejcsere,adagoló javitás Györben az interdieselben,aztán egy motorcsere,utánna rögtön egy adagoló csere,mert a szerzett motron bedöglött az adagoló,az öreg motorról meg nem lehetett átdobni,mert nem olyan volt.Tehát már egy csomó pénzt belevertem és az én kicsinyem még sem müködik úgy,ahogy kellene,hidegen köhög meg füstöl,aztán egy ideig megy rendesen/talán,de szerintem még akkor sem 100%/aztán ha megyek vele kb.50km-t,utánna meg nincs ereje,szinte mintha nem is volna turbóm.Én szlovákiában lakom,de nem messze a határtól és keresnék valami megbizható és nem túl drága szervizt v.egy ezermestert aki meg tudná gyógyitani az én TDDImet.Itt a környéken már nagyon sok szerelönél megfordultam,de sajnos nálunk olyan tanácstalanul néznek a fodokra,mintha valami NASA gyártotta gép volna.Ha tudna valaki segiteni egy cimmel v.egy tel.számmal,megköszönném,mert már nagyon tanácstalan vagyok!!!!A cimem 73norbi73@azet.sk! Ja és BÚÉk mindenkinek!!


hello

90 v 115LE-s a gép??

ac pumpa és az áramtalanítója rendben van??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2662 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:08:45 »

Valaki tudja,hogy a 3db csavarral összecsavarozott műanyag főköri termosztátház között van valami tömítés?
Mert hiába húztam meg a csavarokat megint elkezdett szivárogni a hűtővíz.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #2663 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:14:09 »

hello

90 v 115LE-s a gép??

ac pumpa és az áramtalanítója rendben van??
 Az AC pumpát györben kiiktatták,mi az az áramtalanitó? eredetileg 115Le-s volt benne,de a szerzett motorhoz nem kaptam semilyen papirt,csak a pasas állitotta,hogy olyan mint az enyém,aztán utólag kiderült,hogy sem az adagoló,sem a turbó,sem pedig az egr szelep nem passzol,állitólag ez már újabb fajta motor,szerinte 2004es TDDI.Lehetséges?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2664 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:37:24 »

 Az AC pumpát györben kiiktatták,mi az az áramtalanitó? eredetileg 115Le-s volt benne,de a szerzett motorhoz nem kaptam semilyen papirt,csak a pasas állitotta,hogy olyan mint az enyém,aztán utólag kiderült,hogy sem az adagoló,sem a turbó,sem pedig az egr szelep nem passzol,állitólag ez már újabb fajta motor,szerinte 2004es TDDI.Lehetséges?

jaaajjj... elvileg 2004-es di mar nem nagyon volt, illetve ha kiiktattak az ac-t, akkor csak gratulalni tudok. haza is vagja az adagolot. eloszor en azt "beiktatnam"  eplus2
motorkodot nem tudsz leolvasni rola? a turbo meg az egr szelep nem gaz, tobb fajta is volt. ha az adagolod is mas, akkor talan 90 lovasé. De ez a 2004 ez nekem fura.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2665 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:38:12 »

http://www.youtube.com/watch?v=aDQHjyLW5rA&feature=related
Fórum társak egy kérdés:Ez mi?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2666 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:42:26 »

jaaajjj... elvileg 2004-es di mar nem nagyon volt, illetve ha kiiktattak az ac-t, akkor csak gratulalni tudok. haza is vagja az adagolot. eloszor en azt "beiktatnam"  eplus2
motorkodot nem tudsz leolvasni rola? a turbo meg az egr szelep nem gaz, tobb fajta is volt. ha az adagolod is mas, akkor talan 90 lovasé. De ez a 2004 ez nekem fura.
Pedig a hasznaltauto.hu-n volt ilyen eladó nem egyszer.Azt mondták erre a gyártás mikori ez egy dolog és a forgalomba helyezés a másik.Ez még elsőszériás elejü ugyanakkor a módosítás 2003.07-től volt.Nekem is érdekes volt először
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2667 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:55:27 »

Pedig a hasznaltauto.hu-n volt ilyen eladó nem egyszer.Azt mondták erre a gyártás mikori ez egy dolog és a forgalomba helyezés a másik.Ez még elsőszériás elejü ugyanakkor a módosítás 2003.07-től volt.Nekem is érdekes volt először

nos lehet, de attol a tobbi dolog meg all Cheesy
Naplózva
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #2668 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 23:13:14 »

jaaajjj... elvileg 2004-es di mar nem nagyon volt, illetve ha kiiktattak az ac-t, akkor csak gratulalni tudok. haza is vagja az adagolot. eloszor en azt "beiktatnam"  eplus2
motorkodot nem tudsz leolvasni rola? a turbo meg az egr szelep nem gaz, tobb fajta is volt. ha az adagolod is mas, akkor talan 90 lovasé. De ez a 2004 ez nekem fura.
   A motorkód az a 4-5 szám v.betű?Az valahol meg van,de az öreg telefonomban van elmentve,esetleg holnap. Abból meg lehet állapitani,hogy mennyi a pacik száma?Nekem is furcsa volt az évszám,mert én is úgy tudom,hogy 2003tól már CIk voltak,de az interdieselben is azt mondták,hogy voltak még 2004ben is.Szerinted akkor 90lovas volna?A baj csak az,hogy az öreg motorral is már ilyen gyengécske volt,lehet valahol máshol kell a hibát keresni,valahol az elektronikában,valamilyen szenzor esetleg?Azért keresek valami megbizható szakembert,mert itt nálunk mindegyik szerelö lehordja a fordokat,a pénzt elkérik de a hibát nem találják meg!!! falbav
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2669 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 23:27:11 »

Neked is nehezen indult ennek ellenére a hidegben?
Mikor lesz kész a verdád?
B.U.É.K.

nekem pöccre indult mindig....
remélem januárban... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2670 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 23:49:41 »

 Az AC pumpát györben kiiktatták,mi az az áramtalanitó? eredetileg 115Le-s volt benne,de a szerzett motorhoz nem kaptam semilyen papirt,csak a pasas állitotta,hogy olyan mint az enyém,aztán utólag kiderült,hogy sem az adagoló,sem a turbó,sem pedig az egr szelep nem passzol,állitólag ez már újabb fajta motor,szerinte 2004es TDDI.Lehetséges?
ac felrérlenül vissza kell állítani, mert kifekszik az adagolód!!!

valszeg akkor 90LE-s került a tiedbe, mert azokon más adagoló van, mint a 115LE-sön
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2671 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 23:51:05 »

egy hibás di nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2672 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 23:54:33 »

   A motorkód az a 4-5 szám v.betű?Az valahol meg van,de az öreg telefonomban van elmentve,esetleg holnap. Abból meg lehet állapitani,hogy mennyi a pacik száma?Nekem is furcsa volt az évszám,mert én is úgy tudom,hogy 2003tól már CIk voltak,de az interdieselben is azt mondták,hogy voltak még 2004ben is.Szerinted akkor 90lovas volna?A baj csak az,hogy az öreg motorral is már ilyen gyengécske volt,lehet valahol máshol kell a hibát keresni,valahol az elektronikában,valamilyen szenzor esetleg?Azért keresek valami megbizható szakembert,mert itt nálunk mindegyik szerelö lehordja a fordokat,a pénzt elkérik de a hibát nem találják meg!!! falbav
az első 4 karakter a lényeg, abból megállapítható
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #2673 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 00:08:54 »

ac felrérlenül vissza kell állítani, mert kifekszik az adagolód!!!

valszeg akkor 90LE-s került a tiedbe, mert azokon más adagoló van, mint a 115LE-sön
Hát akkor ez szuper! de mind1,legalább ez müködhetne rendesen,mert már unom,hogy az egyik "szakembertöl" megyek a másikhoz kb.2 hetente és senki sem találja meg a hiba okát!
Naplózva
sam47
Vendég
« Új hozzászólás #2674 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 00:11:27 »

na úgy néz ki, hogy választ kaptam egy kérdésemre, és 2002/5-től van az új fajta szívósor(ci-s). ahogy nézem, innentől kezdve van az 1 ventillátoros hűtőrendszer is

valakinek van még ez a gyártás utáni gépe??

Nekem!
Ebbe már az van amit írsz. Meg az EGR is elől van.
2002/06
Naplózva
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #2675 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 00:12:18 »

az első 4 karakter a lényeg, abból megállapítható
 Holnap ha megtalállom azt a kódot elküldeném neked pü-ben,meg tudnád nekem állapitani milyen az a motor?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2676 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 00:14:17 »

Nekem!
Ebbe már az van amit írsz. Meg az EGR is elől van.
2002/06
akkor nem csak nekem ilyen nyes

akkor valószínűleg jó ez a dátum
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2677 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 00:15:13 »

 Holnap ha megtalállom azt a kódot elküldeném neked pü-ben,meg tudnád nekem állapitani milyen az a motor?
persze, megpróbálok segíteni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2678 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 07:19:48 »

Tisler:
na ilyesmiket művelt a focusom is megmég sokkal rosszabbakat..1 évig küzdöttem vele mire meglett a hiba Smiley
Norbi73:
először is valóban le kéne tisztáznni milyen motor(motorszám) és miylen adagolód(adagoló sorszám) van, utána szépen sorban lehet továbbmenni, ha ide jössz anno már rég meglenne a hiba meg párszázezer zsebbe maradt volna szomoru1
Hzsolt!
90 lovas VP30-as DI ben is van AC? csak azért mert a focusban nincs szal könnyen lehet azért iktatták ki neki...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #2679 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 12:10:32 »

Tisler:
na ilyesmiket művelt a focusom is megmég sokkal rosszabbakat..1 évig küzdöttem vele mire meglett a hiba Smiley
Norbi73:
először is valóban le kéne tisztáznni milyen motor(motorszám) és miylen adagolód(adagoló sorszám) van, utána szépen sorban lehet továbbmenni, ha ide jössz anno már rég meglenne a hiba meg párszázezer zsebbe maradt volna szomoru1
Hzsolt!
90 lovas VP30-as DI ben is van AC? csak azért mert a focusban nincs szal könnyen lehet azért iktatták ki neki...

Hello,nem tudná valaki megmondani,hol találom azt a motorkódot?Henki te merre dolgozol?
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2680 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 12:20:28 »

Valaki tudja,hogy a 3db csavarral összecsavarozott műanyag főköri termosztátház között van valami tömítés?
Mert hiába húztam meg a csavarokat megint elkezdett szivárogni a hűtővíz.

Van!!!
Nekem is elfolyt némi hűtöviz.
De visszavittem a szervizbe és korrigálták a dolgot.
Azóta tudom, hogy van valamiféle tömités.  Wink
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2681 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 12:36:16 »

Van!!!
Nekem is elfolyt némi hűtöviz.
De visszavittem a szervizbe és korrigálták a dolgot.
Azóta tudom, hogy van valamiféle tömités.  Wink

Köszi.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2682 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 12:37:04 »

Hello,nem tudná valaki megmondani,hol találom azt a motorkódot?Henki te merre dolgozol?

Forgalmi? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #2683 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 16:18:33 »

Valaki tudja,hogy a 3db csavarral összecsavarozott műanyag főköri termosztátház között van valami tömítés?
Mert hiába húztam meg a csavarokat megint elkezdett szivárogni a hűtővíz.
Hello. Igen van egy tomites az ami rajta van a termosztat peremen a gumi korbe. Azzal aruljak az uzletben. Vigyazni kell hogy nehogy becsipje a gumit mert attol folyik. Az enyemen laza volt miutan szetszedtuk hogy pozicioba allitsul es kicsereltuk egy masikra. De attol meg jobban folyt. Levettuk a regi termorol es azt raktuk ra. Egyebb tomites nincs. Igy most nem folyik es fut is mint allat.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2684 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 16:46:24 »

Hello. Igen van egy tomites az ami rajta van a termosztat peremen a gumi korbe. Azzal aruljak az uzletben. Vigyazni kell hogy nehogy becsipje a gumit mert attol folyik. Az enyemen laza volt miutan szetszedtuk hogy pozicioba allitsul es kicsereltuk egy masikra. De attol meg jobban folyt. Levettuk a regi termorol es azt raktuk ra. Egyebb tomites nincs. Igy most nem folyik es fut is mint allat.

Nekem még agyári termosztát van benne és nincs is vele baj csak most vettem észre,hogy a két összecsavarozott műanyag közül gyöngyözik a víz.Hiába húztam a csavarokon.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #2685 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 17:10:25 »

Tisler:
na ilyesmiket művelt a focusom is megmég sokkal rosszabbakat..1 évig küzdöttem vele mire meglett a hiba Smiley
Norbi73:
először is valóban le kéne tisztáznni milyen motor(motorszám) és miylen adagolód(adagoló sorszám) van, utána szépen sorban lehet továbbmenni, ha ide jössz anno már rég meglenne a hiba meg párszázezer zsebbe maradt volna szomoru1
Hzsolt!
90 lovas VP30-as DI ben is van AC? csak azért mert a focusban nincs szal könnyen lehet azért iktatták ki neki...

 Helló,annyit már tudok,hogy a motor 90 lovas/a kódja D5BA/-sajna,az adagoló sorszáma 0470004009/remélem erre a sorszámra gondolsz/! tudnál nekem egy szakembert ajánlani v.esetleg egy szakemberhez van szerencsém?Volna még egy kérdésem,mióta kicserélték a 85kw-os motromat a 66kw-ra,azóta nem mutatja a sebességet,nem méri a kilométereket és nem működik a fedélzeti számítógép.A hibakijelző állandóan azt írja ki,hogy rossz a sebességmérö szenzor,pedig már kicseréltem/igaz használtra/ és még sem működig.Összefüghet ez az egész a motorcserével?A fordulatmérő működik!
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2686 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 17:15:40 »

 Helló,annyit már tudok,hogy a motor 90 lovas/a kódja D5BA/-sajna,az adagoló sorszáma 0470004009/remélem erre a sorszámra gondolsz/! tudnál nekem egy szakembert ajánlani v.esetleg egy szakemberhez van szerencsém?Volna még egy kérdésem,mióta kicserélték a 85kw-os motromat a 66kw-ra,azóta nem mutatja a sebességet,nem méri a kilométereket és nem működik a fedélzeti számítógép.A hibakijelző állandóan azt írja ki,hogy rossz a sebességmérö szenzor,pedig már kicseréltem/igaz használtra/ és még sem működig.Összefüghet ez az egész a motorcserével?A fordulatmérő működik!

Valószínűleg a a 115le motor /D6BA/ más progival működik és más jeleket ad.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2687 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 17:24:35 »

Valószínűleg a a 115le motor /D6BA/ más progival működik és más jeleket ad.
Mikor nekem kicserélték a PCM modult akkior még az sem stimmelt,hogy milyen felszerelésü kocsiból vesszük ki.Való igaz a program is más.Lehet,hogy ezek nincsenek felprogramozva neked.Vagy az ehez tartozó modiulra nem fér rá több adat.Az én szoftverem ami a kocsihoz van csak azonos sorszámú modulra ment rá.Szerintem itt keresd a hiba okát.Ezt nekem a szerelőm egy chiptuningossal közösen oldotta meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2688 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 17:32:10 »

te jó ég...akkor eléggé összevissza lehet minden. egyáltalán rá való e pl a turbó...meg sztem eléggé nagy különbségek vannak a 115ös és a 90 es motor között. alapbol hacsak azt nézzül hogy egyik VP30 másik meg VP44.
nem vagyok szakember csak egy egyszerü ember aki szereti az autóját és utálja a szervizeket akik nem értenek semmihez. ezért addigaddig szórakozok mig rá nem jövök a hibára:)
az adagolód sorszámának utánanézek, fordban(legalábbis focucnál) eddig 2 féléről tudok az euro2 esé a 006 os végű a 3 asé a 002 es...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2689 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 17:58:12 »

az adagolód elvileg stimmel a D5BA kódú motorhoz
http://www.dieselevante.it/fuelpumps/index.asp?p4=0470004009+%280986444502%29
meg kéne nézni a turbót is szerintem
de majd a nagy mondeosok megmondják miben különbözik a 2 motor, alapból az adagoló miatt is van pár dolog meg szerintem kipuffrendszer sem ugyanaz lehet, katalizátor is más lehet (apropó sztem rugdald ki belőle az a biztos+EGR dugó) ECU ról nem is beszélve...
a mostani adagolód felujitott?
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.03 hétfő, 18:04:43 írta henki » Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #2690 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 18:24:43 »

az adagolód elvileg stimmel a D5BA kódú motorhoz
http://www.dieselevante.it/fuelpumps/index.asp?p4=0470004009+%280986444502%29
meg kéne nézni a turbót is szerintem
de majd a nagy mondeosok megmondják miben különbözik a 2 motor, alapból az adagoló miatt is van pár dolog meg szerintem kipuffrendszer sem ugyanaz lehet, katalizátor is más lehet (apropó sztem rugdald ki belőle az a biztos+EGR dugó) ECU ról nem is beszélve...
a mostani adagolód felujitott?

A turbom az öreg 115lovasról maradt az autóban,az adagolót külön vettem,mert ami rajta volt a motoron az a beszerelés után 2héttel elment,szereztem egy másikat és azt szerelték be nekem györben,de az összehangolást már a györi ford márkaszervizben csinálták külön jutalomdíj ellenében!Azóta megy,de betegesen köhög hidegen,ha meg túlhevül,akkor meg nincs ereje az autónak,mintha nem működne a turbó,egyszerüen nem érzem kapcsolni!Ezért keresek valami szakembert aki összehangolná nekem az egészet,v.legalább valami tanácsot tudna adni,miután megnézné!
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2691 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 18:44:02 »

ezekszerint bontott az adagolód. akkor a győri fordnál csak immo összetanitást csináltak. valszeg semmi mást. utána kellene nézni a turbónak + főleg az ECU nak! gondolom maradt a 115 lovas motoré...nem tudok neked ajánlani igazábol senkit. az a tuti ha magadnak csinálod(mát ha szeretsz+van kedved, időd az autóddal foglalkozni) előbb utóbb itt a nagy mesterek segitségével meglesz a hiba. csak először az alapok legyenek rendbe.
a legjobb lenne egy jól működő 90 losav Di mellé odaállitani, és próbálkozni...ECU csere maf csere map csere ilyesmik szoval nem nagy dolgokra gondolok.
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #2692 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 19:04:42 »

ezekszerint bontott az adagolód. akkor a győri fordnál csak immo összetanitást csináltak. valszeg semmi mást. utána kellene nézni a turbónak + főleg az ECU nak! gondolom maradt a 115 lovas motoré...nem tudok neked ajánlani igazábol senkit. az a tuti ha magadnak csinálod(mát ha szeretsz+van kedved, időd az autóddal foglalkozni) előbb utóbb itt a nagy mesterek segitségével meglesz a hiba. csak először az alapok legyenek rendbe.
a legjobb lenne egy jól működő 90 losav Di mellé odaállitani, és próbálkozni...ECU csere maf csere map csere ilyesmik szoval nem nagy dolgokra gondolok.
Hát sajnos nem ismerek senkit,akinek 90lovas volna,már lassan a 115 lovas is ritkaság!Az autómat nagyon szeretem,csak sajnos időm nincsen rá,meg hely ahol müködni tudnék vele,mert blokkban lakom!Hát akkor marad a keresgélés egy jó szakember után!A szakemberek,szervizek témában láttam említést egy Varga Rolandról Tarjánban! nem tudtok róla esetleg valamit?
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.03 hétfő, 19:11:53 írta norbi73 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2693 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 19:29:14 »


Hzsolt!
90 lovas VP30-as DI ben is van AC? csak azért mert a focusban nincs szal könnyen lehet azért iktatták ki neki...

Nem, tom, még nem feküdtem alá, hogy megnézzem, de áramtalanító kapcsolója nincs, szóval így bármi lehet...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2694 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 19:33:19 »

ezekszerint bontott az adagolód. akkor a győri fordnál csak immo összetanitást csináltak. valszeg semmi mást. utána kellene nézni a turbónak + főleg az ECU nak! gondolom maradt a 115 lovas motoré...nem tudok neked ajánlani igazábol senkit. az a tuti ha magadnak csinálod(mát ha szeretsz+van kedved, időd az autóddal foglalkozni) előbb utóbb itt a nagy mesterek segitségével meglesz a hiba. csak először az alapok legyenek rendbe.
a legjobb lenne egy jól működő 90 losav Di mellé odaállitani, és próbálkozni...ECU csere maf csere map csere ilyesmik szoval nem nagy dolgokra gondolok.
nálam pl nincs maf, fix a turbó 90LE-snél...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2695 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 19:33:38 »

Hát sajnos nem ismerek senkit,akinek 90lovas volna,már lassan a 115 lovas is ritkaság!Az autómat nagyon szeretem,csak sajnos időm nincsen rá,meg hely ahol müködni tudnék vele,mert blokkban lakom!Hát akkor marad a keresgélés egy jó szakember után!A szakemberek,szervizek témában láttam említést egy Varga Rolandról Tarjánban! nem tudtok róla esetleg valamit?
miért cserélték ki a gyári motort??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #2696 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 19:45:43 »

miért cserélték ki a gyári motort??
Belemetek vele fél méteres vízbe/mikor árvíz volt/és felszívta a motor a vizet a levegőszűrőn keresztül,aztán elgörbült a féltengő,legalábbis azt mondták az itteni ford szervizben.A megúsztatás után nem lehetett bestartolni aztán alapos tisztogatás után nagy nehezen elkapta,de csak 2 henger ment,lemérettük a kompressziót és  két henger szinte semmi!Így ayt ajánlották nekem,hogy inkább szerezzek egy másik motrot,mint azt szereltetni!Hát most itt vagyok,ezt is csak szerelgettetem!
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2697 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 20:15:48 »

Hzsolt!
akkor sztem jól tippelem ugyanaz lesz mint a focus:
VP30,fix turbo, nincs maf, és valszeg AC sem, mert itt a tápszivattyu szivja az anyagot...
Norbi!
ott lett elbaxva sztem hogy nem eredeti motokódú 115 lovas motort tettetek bele...
mondjuk én nekiáltam vna szétdikházni a vizesblokkot Smiley
akkor tutira tudtam vna miben ülök.
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2698 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 20:34:44 »

Hzsolt!
akkor sztem jól tippelem ugyanaz lesz mint a focus:
VP30,fix turbo, nincs maf, és valszeg AC sem, mert itt a tápszivattyu szivja az anyagot...
Norbi!
ott lett elbaxva sztem hogy nem eredeti motokódú 115 lovas motort tettetek bele...
mondjuk én nekiáltam vna szétdikházni a vizesblokkot Smiley
akkor tutira tudtam vna miben ülök.
ecu-t vajon cseréltek??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2699 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 20:48:42 »

valszeg ckp hiba.mert az ecu onnan veszi a fordszámjelet is...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.