Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113514 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3200 Dátum:
2011.02.04 péntek, 22:34:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.04 péntek, 22:24:37
még nem....várom a 4 komplett porlasztót cserére akkor derül ki a dolog....de ha azzal van a gond amire ma rájöttem és gondolok, akkor pár fog kirepül valakinél az biztos...
Csak nem rossz csúcsot kaptál?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ede tuning
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3201 Dátum:
2011.02.05 szombat, 10:02:07 »
sziasztok!tanácsért fordulok hozzátok.van1 2001-es 2.o-l 85kw-os mondeonk,1 hetes.és az a gond vele h hidegen nem megy minden henger,ingadozik a fordulat.majd melegen abba hadja és szépen beáll.melegen menni megy,nemfustol,és jol startol.de valamikor menet kozben mintha kihagyna,de lehet ez normális is.ha valaki tudna tanácsot adni,koszonom!
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3202 Dátum:
2011.02.05 szombat, 10:07:35 »
Idézetet írta: Ede tuning - 2011.02.05 szombat, 10:02:07
sziasztok!tanácsért fordulok hozzátok.van1 2001-es 2.o-l 85kw-os mondeonk,1 hetes.és az a gond vele h hidegen nem megy minden henger,ingadozik a fordulat.majd melegen abba hadja és szépen beáll.melegen menni megy,nemfustol,és jol startol.de valamikor menet kozben mintha kihagyna,de lehet ez normális is.ha valaki tudna tanácsot adni,koszonom!
Semmiképpen sem normális.
Vidd el egy motordiagnosztikára első körben./Kompresszió és veszteség mérés,hiba kód olvasás/.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ede tuning
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3203 Dátum:
2011.02.05 szombat, 10:10:45 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.05 szombat, 10:07:35
Semmiképpen sem normális.
Vidd el egy motordiagnosztikára első körben./Kompresszió és veszteség mérés,hiba kód olvasás/.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3204 Dátum:
2011.02.05 szombat, 10:29:22 »
Idézetet írta: Ede tuning - 2011.02.05 szombat, 10:02:07
sziasztok!tanácsért fordulok hozzátok.van1 2001-es 2.o-l 85kw-os mondeonk,1 hetes.és az a gond vele h hidegen nem megy minden henger,ingadozik a fordulat.majd melegen abba hadja és szépen beáll.melegen menni megy,nemfustol,és jol startol.de valamikor menet kozben mintha kihagyna,de lehet ez normális is.ha valaki tudna tanácsot adni,koszonom!
vidd el diagra ja...amugy meddig ingadozik? ha csak inditas utan egy picit, amig nem rantja be a 4. hengert a masik 3, akkor valamelyik izzitogyertyad rossz, es a kompressziod sem gyari mar, de azert meg szodaval elmegy...de ha cserelsz 4 izzitot, meg jo is lehet. MAF szenzor takaritast is beiktathatsz, attol baja nem lesz. Lehet meg pcsucs is, hogy bepisil hidegen, es nem porlaszt szepen. A menet kozben emlitett kihagyas szinte kivetel nelkul van minden DI-ben, azzal ne foglalkozz!
Naplózva
Ede tuning
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3205 Dátum:
2011.02.05 szombat, 10:36:01 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.05 szombat, 10:29:22
vidd el diagra ja...amugy meddig ingadozik? ha csak inditas utan egy picit, amig nem rantja be a 4. hengert a masik 3, akkor valamelyik izzitogyertyad rossz, es a kompressziod sem gyari mar, de azert meg szodaval elmegy...de ha cserelsz 4 izzitot, meg jo is lehet. MAF szenzor takaritast is beiktathatsz, attol baja nem lesz. Lehet meg pcsucs is, hogy bepisil hidegen, es nem porlaszt szepen. A menet kozben emlitett kihagyas szinte kivetel nelkul van minden DI-ben, azzal ne foglalkozz!
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3206 Dátum:
2011.02.05 szombat, 10:37:02 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.05 szombat, 10:29:22
vidd el diagra ja...amugy meddig ingadozik? ha csak inditas utan egy picit, amig nem rantja be a 4. hengert a masik 3, akkor valamelyik izzitogyertyad rossz, es a kompressziod sem gyari mar, de azert meg szodaval elmegy...de ha cserelsz 4 izzitot, meg jo is lehet. MAF szenzor takaritast is beiktathatsz, attol baja nem lesz. Lehet meg pcsucs is, hogy bepisil hidegen, es nem porlaszt szepen. A menet kozben emlitett kihagyas szinte kivetel nelkul van minden DI-ben, azzal ne foglalkozz!
Nem mondjátok,hogy ha menet közben kihagy az normális?
Én ezt még sosem észleltem, szerencsére.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3207 Dátum:
2011.02.05 szombat, 10:38:51 »
Idézetet írta: Ede tuning - 2011.02.05 szombat, 10:36:01
Próbálj meg írni valamit, ne csak az előző hozzászólást küld el.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3208 Dátum:
2011.02.05 szombat, 10:56:57 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.05 szombat, 10:37:02
Nem mondjátok,hogy ha menet közben kihagy az normális?
Én ezt még sosem észleltem, szerencsére.
2k fordulat korul valtozik a hangja es elotoltest allit, akkor ha finom gazzal mesz, erezni egy kis torpanast. Teligaznal sosem. Lehet, hogy a kihagyas az eros szo erre.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3209 Dátum:
2011.02.05 szombat, 11:09:32 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.05 szombat, 10:56:57
2k fordulat korul valtozik a hangja es elotoltest allit, akkor ha finom gazzal mesz, erezni egy kis torpanast. Teligaznal sosem. Lehet, hogy a kihagyas az eros szo erre.
Majd ki is kipróbálom.
Lehet,hogy én nem járok finom gázzal.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ede tuning
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3210 Dátum:
2011.02.05 szombat, 11:22:01 »
.nem készakarva tortént csak hát nem szokotam forumozni és bele vagyok keveredve h hova irjak,kuldjem.na de visza a di-re.mi az a maf-senzor!izzito 2 rossz,néztem.de ojan mindha 1 henger leálna és ahogy melegszik fokozatosan beáll.kb 2 perc vagy kevesebb.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3211 Dátum:
2011.02.05 szombat, 11:29:34 »
Idézetet írta: Ede tuning - 2011.02.05 szombat, 11:22:01
.nem készakarva tortént csak hát nem szokotam forumozni és bele vagyok keveredve h hova irjak,kuldjem.na de visza a di-re.mi az a maf-senzor!izzito 2 rossz,néztem.de ojan mindha 1 henger leálna és ahogy melegszik fokozatosan beáll.kb 2 perc vagy kevesebb.
Akkor cseréld ki az izzítókat.Valószínűleg az megoldja.
A rosszakat mindenképpen,de a jókat is ellenőrizni kéne,hogy nem lustultak e el.
Akkor jó ha 4másodpercen belül vörösre felizzik.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ede tuning
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3212 Dátum:
2011.02.05 szombat, 11:32:59 »
azokat átt nézte jok.de kicserélem mindet.de miaz a maf
Naplózva
Ede tuning
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3213 Dátum:
2011.02.05 szombat, 11:37:56 »
nemszukséges valami tisztito az uzemanyagba,jottesz-?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3214 Dátum:
2011.02.05 szombat, 11:41:40 »
Idézetet írta: Ede tuning - 2011.02.05 szombat, 11:37:56
nemszukséges valami tisztito az uzemanyagba,jottesz-?
Keresgélj itt a főoldalon mert van video a MAF tisztításról.Nem nagy dolog,otthon is meg tudod csinálni 10-15perc.
Vagy írd be a googl-ba és kidobja a Maf tisztítást.
Üzemanyagba lehet Protec-et tenni de előbb ezeket csináld meg.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ede tuning
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3215 Dátum:
2011.02.05 szombat, 11:44:59 »
jolvan koszonok mindent.még biztos felnézek ide.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3216 Dátum:
2011.02.05 szombat, 11:57:00 »
Idézetet írta: Ede tuning - 2011.02.05 szombat, 11:44:59
jolvan koszonok mindent.még biztos felnézek ide.
A főoldalon a szerviz menüpont alatt megtalálod a leírást és a videót is.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3217 Dátum:
2011.02.05 szombat, 20:33:33 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.05 szombat, 11:57:00
A főoldalon a szerviz menüpont alatt megtalálod a leírást és a videót is.
Az imén meghalt alattam a mondi
a már egyszer bemutatott hibát produkálta fokozottan úgy hogy haza kellett húzni
Bedadogott erő elment... majd megállt...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3218 Dátum:
2011.02.05 szombat, 20:39:40 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.05 szombat, 20:33:33
Az imén meghalt alattam a mondi
a már egyszer bemutatott hibát produkálta fokozottan úgy hogy haza kellett húzni
Bedadogott erő elment... majd megállt...
izzításjelző villog??
ac-t nézzétek meg, hogy feltudja-e nyomni az anyagot a szűrőhöz.
így ne használd, ne indítsd be!!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3219 Dátum:
2011.02.05 szombat, 20:52:14 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.05 szombat, 20:33:33
Az imén meghalt alattam a mondi
a már egyszer bemutatott hibát produkálta fokozottan úgy hogy haza kellett húzni
Bedadogott erő elment... majd megállt...
Részvétem.
Elképzelhető,hogy nem kap üzemanyagot.
Ha lehúzzátok az üzemanyagszűrőröl a csövet, odatesztek egy flakont a csőhöz,majd indítóztok akkor ott ömleni kell a gázolajnak./Ha jó az AC pumpa/.
Ha nem akkor egyszerű.Pumpa csere.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3220 Dátum:
2011.02.05 szombat, 20:54:24 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.05 szombat, 20:52:14
Részvétem.
Elképzelhető,hogy nem kap üzemanyagot.
Ha lehúzzátok az üzemanyagszűrőröl a csövet, odatesztek egy flakont a csőhöz,majd indítóztok akkor ott ömleni kell a gázolajnak./Ha jó az AC pumpa/.
Ha nem akkor egyszerű.Pumpa csere.
ami fontos, hogy csak indítózáskor tudjátok kipróbálni, simán gyújtáskor nem megy az ac
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.05 szombat, 20:56:38 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3221 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:04:21 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.05 szombat, 20:33:33
Az imén meghalt alattam a mondi
a már egyszer bemutatott hibát produkálta fokozottan úgy hogy haza kellett húzni
Bedadogott erő elment... majd megállt...
AC relé az első amit érdemes megnézni! Nekem is volt hasonló hiba, bár az hidegindításkor volt, hogy több napot állt az autó.
A szitu reggel volt indítottam az autót beindul 5mp után leállt. K**va ideges lettem, mert soha nem csinált még olyat. Próbálom indítani megint leáll. El kellett húzni az autót a legközelebbi Ford szervízbe, ahol a hibakód alapján tönkrement az AC. Darabokra szedték, hátha csak piszkos, semmi baja.
A végén kitalálták, hogy megnézik az AC relét. Kicserélték a duda reléjével, mert ugyan az (kis fekete dobozka a bizt táblában kb 500 Ft os.) na az volt a baj, én meg fizettem egy rakás pénzt érte, és ráment a napom.
Azóta inkább felnézek a fórumra és megpróbálom megoldani ha van valami.
Szóval AC relé előszőr!! mielőtt mindent szétbombázol!!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3222 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:07:19 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.05 szombat, 20:52:14
Részvétem.
Elképzelhető,hogy nem kap üzemanyagot.
Ha lehúzzátok az üzemanyagszűrőröl a csövet, odatesztek egy flakont a csőhöz,majd indítóztok akkor ott ömleni kell a gázolajnak./Ha jó az AC pumpa/.
Ha nem akkor egyszerű.Pumpa csere.
igen majd ezzel kezdek de ma mivel egész nap boltról boltra szaladgáltunk már szét akar esni a fejem.. holnap szolgálatba megyek szóval majd hétfőn neki ugrok.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3223 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:09:02 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.05 szombat, 21:04:21
AC relé az első amit érdemes megnézni! Nekem is volt hasonló hiba, bár az hidegindításkor volt, hogy több napot állt az autó.
A szitu reggel volt indítottam az autót beindul 5mp után leállt. K**va ideges lettem, mert soha nem csinált még olyat. Próbálom indítani megint leáll. El kellett húzni az autót a legközelebbi Ford szervízbe, ahol a hibakód alapján tönkrement az AC. Darabokra szedték, hátha csak piszkos, semmi baja.
A végén kitalálták, hogy megnézik az AC relét. Kicserélték a duda reléjével, mert ugyan az (kis fekete dobozka a bizt táblában kb 500 Ft os.) na az volt a baj, én meg fizettem egy rakás pénzt érte, és ráment a napom.
Azóta inkább felnézek a fórumra és megpróbálom megoldani ha van valami.
Szóval AC relé előszőr!! mielőtt mindent szétbombázol!!
köcce hétfőn kiderül hogy mi lehet a baja remélem ha itthon nem jövök rá akkor elhúzzuk munkatársamhoz aztán majd ő nekifeszül.
ui: mail nem jött át
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3224 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:10:15 »
Az AC-hez csak a kocsi alól aknából lehet hozzáférni?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3225 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:10:49 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.05 szombat, 21:09:02
köcce hétfőn kiderül hogy mi lehet a baja remélem ha itthon nem jövök rá akkor elhúzzuk munkatársamhoz aztán majd ő nekifeszül.
ui: mail nem jött át
onnan is visszadobta! 2 részletbe küldjem? vagy nagyobb mailtárhely?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3226 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:11:54 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.05 szombat, 21:10:15
Az AC-hez csak a kocsi alól aknából lehet hozzáférni?
2001 -02 TDDI nél igen.! A többinél azt hiszem a tankban van az AC. ??
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3227 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:13:37 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.05 szombat, 21:11:54
2001 -02 TDDI nél igen.! A többinél azt hiszem a tankban van az AC. ??
Mintha valaki írta volna,hogy fel kell hajtani a hátsó ülést és ott van.
De lehet,hogy az más volt.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3228 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:15:17 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.05 szombat, 21:11:54
2001 -02 TDDI nél igen.! A többinél azt hiszem a tankban van az AC. ??
nekem pl nincs ac relé a mottéri bizttáblán
a foglalatok sincsenek benne, amibe bele kéne rakni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3229 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:16:25 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.05 szombat, 21:13:37
Mintha valaki írta volna,hogy fel kell hajtani a hátsó ülést és ott van.
De lehet,hogy az más volt.
Igen én is arra emléxem. Asszem azoknál van a tankban az AC. Ebben nem vagyok biztos
de az tuti, hogy az enyémnél alul van.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3230 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:17:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.05 szombat, 21:15:17
nekem pl nincs ac relé a mottéri bizttáblán
a foglalatok sincsenek benne, amibe bele kéne rakni
valahol biztos van reléje.
Nézd meg az irodalomban. Tuti megtalálod
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3231 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:21:33 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.05 szombat, 21:17:32
valahol biztos van reléje.
Nézd meg az irodalomban. Tuti megtalálod
már néztem, azokban sem szerepel az ac a kapcsrajzokban
a légszűrőház alatt a tornyon is van egy relé, asszem az adagolóhoz tartozik, hátha segít valakinek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3232 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:22:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.05 szombat, 21:21:33
már néztem, azokban sem szerepel az ac a kapcsrajzokban
a légszűrőház alatt a tornyon is van egy relé, asszem az adagolóhoz tartozik, hátha segít valakinek
a légszűrőház mögött a falon én is találtam 2 relét.
Na arról fogalmam sincs mi lehet.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3233 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:25:28 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.05 szombat, 21:22:42
a légszűrőház mögött a falon én is találtam 2 relét.
Na arról fogalmam sincs mi lehet.
a tűzfalon a torony mögött??
ha ugyan arra gondolunk, akkor az a kiegfűtésé
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3234 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:28:09 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.05 szombat, 21:10:49
onnan is visszadobta! 2 részletbe küldjem? vagy nagyobb mailtárhely?
érdekes mert a yahoos tárhelyem elég nagy... max nem tud ilyen nagy levelet kezelni? próbáld meg két részletben a yahoo-ra
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3235 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:32:33 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.05 szombat, 21:28:09
érdekes mert a yahoos tárhelyem elég nagy... max nem tud ilyen nagy levelet kezelni? próbáld meg két részletben a yahoo-ra
most megy át 3 részletben
jelezz ha megvan!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3236 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:33:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.05 szombat, 21:25:28
a tűzfalon a torony mögött??
ha ugyan arra gondolunk, akkor az a kiegfűtésé
mind a 2? egymás mellett szabadon vannak kint a falra rögzítve
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3237 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:33:39 »
90le-nál nincs AC, csak a vp44-nél....mint ahogy ütközésgomb se
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3238 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:35:49 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.05 szombat, 21:33:20
mind a 2? egymás mellett szabadon vannak kint a falra rögzítve
igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3239 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:38:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.05 szombat, 21:33:39
90le-nál nincs AC, csak a vp44-nél....mint ahogy ütközésgomb se
igen, erre már én is rájöttem
de van aki azt mondja, hogy ezeknél van ac a tankban
tieddel mi a helyzet?? az volt a gond, amire gondoltál??
meglesz akkor a mechanikus adagoló??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3240 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:42:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.05 szombat, 21:38:02
igen, erre már én is rájöttem
de van aki azt mondja, hogy ezeknél van ac a tankban
tieddel mi a helyzet?? az volt a gond, amire gondoltál??
meglesz akkor a mechanikus adagoló??
még nem foglalkoztam vele...
jövő héten veszem meg az adagolókat elvileg..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3241 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:51:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.05 szombat, 21:42:24
még nem foglalkoztam vele...
jövő héten veszem meg az adagolókat elvileg..
ha neked bejön, akkor lehet én is belekezdek, az legalább nem hal be és mindennel elmegy
, te leszel a próbaalany
csúcsokból lesz nagyobb??
am mire jöttél rá, mert azt nem árultad el...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3242 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 10:38:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.05 szombat, 21:51:11
ha neked bejön, akkor lehet én is belekezdek, az legalább nem hal be és mindennel elmegy
, te leszel a próbaalany
csúcsokból lesz nagyobb??
am mire jöttél rá, mert azt nem árultad el...
lehet átkúrták a csúcsokkal....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3243 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 11:22:46 »
Segítségetek kellene !!
1500-2500 fordulatig valami zörög / csörög föleg hirtelen gyorsításkor, mi lehet ez ?? A lendkerék kezdhet széthullani, vagy mi ?? Az autoban van 173.100 km esedékes lehet a lendkerék cseréje már ?? Vagy elötöltés beállítás lehet, vagy adagolo gond ??
Előre is köszi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3244 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 12:56:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.05 szombat, 21:51:11
ha neked bejön, akkor lehet én is belekezdek, az legalább nem hal be és mindennel elmegy
, te leszel a próbaalany
csúcsokból lesz nagyobb??
am mire jöttél rá, mert azt nem árultad el...
Hát nem olyan egyszerű az egyik adagolót beszerezni olcsón.....meg vannak kérdőjelek azért...
Majd elmondom ha kiderül hogy az e a baj....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3245 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 13:15:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.06 vasárnap, 12:56:31
Hát nem olyan egyszerű az egyik adagolót beszerezni olcsón.....meg vannak kérdőjelek azért...
Majd elmondom ha kiderül hogy az e a baj....
ezért írtam hogy te leszel a próba
kuplungod kevlározva lesz, vagy fogja bírni ezt a terhelést??
mostmár kiváncsi vagyok, rem nem bhasztak át
...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3246 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 15:06:49 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.05 szombat, 21:10:15
Az AC-hez csak a kocsi alól aknából lehet hozzáférni?
ha alá nézel ott van a jobb hátsó kerék előtt, szóval ha megtudod eléggé emelni akár alá is feküdhetsz
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3247 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 15:27:08 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2011.02.06 vasárnap, 15:06:49
ha alá nézel ott van a jobb hátsó kerék előtt, szóval ha megtudod eléggé emelni akár alá is feküdhetsz
Köszi.
Remélem sosem lesz rá szükség,csak hát olyan sokan megjárták itt vele ,ezért jó tudni,hogy hol kell keresni.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3248 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 15:34:42 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.06 vasárnap, 15:27:08
Köszi.
Remélem sosem lesz rá szükség,csak hát olyan sokan megjárták itt vele ,ezért jó tudni,hogy hol kell keresni.
a kasznin kívül van az M 255számú alkatrész
http://invitelweb.hu/tamas.simon/ac.doc
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3249 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 15:47:52 »
ehun-e a szabó bakter anyósa ja:
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.06 vasárnap, 15:50:21 írta Mad-V
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ