Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
61
62
63
64
65
66
67
[
68
]
69
70
71
72
73
74
75
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113432 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3350 Dátum:
2011.02.12 szombat, 17:39:19 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.12 szombat, 13:35:37
Volt ladád?
és a büdös életbe nemis lessz...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3351 Dátum:
2011.02.12 szombat, 19:19:17 »
Sziasztok!
Nem válaszolok mindenkinek külön ha nem gond, de leírom gyorsan a tapasztalatokat:
Erőtlenség nem lett jó a motorvezérlőtől, meg a chiptől sem. Kicseréltem a láncot, attól sem lett erősebb, csak csendesebb.... Nem bántam meg, iszonyatosan meg volt nyúlva a lánc. Órában 235.000km......... Aztán az ideg szétvert, hogy nem tölt 0,9-nél többet, 1.1-es Trabantot nem tudok megelőzni. Elkezdtem a motortérben az összes csatit befújni kontaksprével.... Semmi változás.
Gázpedál csatiját még mondom megnézem utolsó ötletként és feladom, akkor látom hogy a kupplungpedál kapcsoló nincs a helyén. Vissz@raktam, és újból 1,5 bar a turbonyomás!!! Lehet előzni, 80-nál 5.ben gyorsul, 120-nál érezhetően gyorsul, emelkedőn nem lassul vissza. Úgy emléxem ennél talán jobban ment régen,de lesz@rom!!!! 1 év után ennek is örülök!!
Aztán nem hagyott nyugodni, kipróbáltam hogy a szívósorról leveszem a turbocsövet, úgy mit csinál. Mentem vele egy kört, így ritka sz@rul megy, de amin csodálkozom, hogy így sem füstöl! 4000-ig kipörgettem, és egy szem füstje sincs. Még mindig kaphatna szerintem több anyagot, de már nem foglalkozom vele. Használom így!
Lánccsere nekem 122e HUF volt,nagyon baráti áron. Csak alkatrész!!!!! Munkadíjat megspóroltam, kb. 18-20 óra munkával!
üdv. Jani
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3352 Dátum:
2011.02.12 szombat, 19:20:53 »
ŐŐŐŐŐŐ, bocs hogy 3-szor küldtem el, megremegett a kezem
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3353 Dátum:
2011.02.12 szombat, 19:52:09 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.02.12 szombat, 19:19:17
Sziasztok!
Nem válaszolok mindenkinek külön ha nem gond, de leírom gyorsan a tapasztalatokat:
Erőtlenség nem lett jó a motorvezérlőtől, meg a chiptől sem. Kicseréltem a láncot, attól sem lett erősebb, csak csendesebb.... Nem bántam meg, iszonyatosan meg volt nyúlva a lánc. Órában 235.000km......... Aztán az ideg szétvert, hogy nem tölt 0,9-nél többet, 1.1-es Trabantot nem tudok megelőzni. Elkezdtem a motortérben az összes csatit befújni kontaksprével.... Semmi változás.
Gázpedál csatiját még mondom megnézem utolsó ötletként és feladom, akkor látom hogy a kupplungpedál kapcsoló nincs a helyén. Vissz@raktam, és újból 1,5 bar a turbonyomás!!! Lehet előzni, 80-nál 5.ben gyorsul, 120-nál érezhetően gyorsul, emelkedőn nem lassul vissza. Úgy emléxem ennél talán jobban ment régen,de lesz@rom!!!! 1 év után ennek is örülök!!
Aztán nem hagyott nyugodni, kipróbáltam hogy a szívósorról leveszem a turbocsövet, úgy mit csinál. Mentem vele egy kört, így ritka sz@rul megy, de amin csodálkozom, hogy így sem füstöl! 4000-ig kipörgettem, és egy szem füstje sincs. Még mindig kaphatna szerintem több anyagot, de már nem foglalkozom vele. Használom így!
Lánccsere nekem 122e HUF volt,nagyon baráti áron. Csak alkatrész!!!!! Munkadíjat megspóroltam, kb. 18-20 óra munkával!
üdv. Jani
akkor most kell neki a chip
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3354 Dátum:
2011.02.12 szombat, 19:52:30 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.02.12 szombat, 19:20:53
ŐŐŐŐŐŐ, bocs hogy 3-szor küldtem el, megremegett a kezem
tudod is ám törölni a feleslegeseket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3355 Dátum:
2011.02.12 szombat, 19:58:34 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.02.12 szombat, 19:20:53
ŐŐŐŐŐŐ, bocs hogy 3-szor küldtem el, megremegett a kezem
Most vidd vissza a Gergőhöz egy kis chipre és repülni fog.
Mennyibe van már neked ez a probléma?
Ki mered számolni?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3356 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:08:25 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.02.12 szombat, 19:19:17
Sziasztok!
Nem válaszolok mindenkinek külön ha nem gond, de leírom gyorsan a tapasztalatokat:
Erőtlenség nem lett jó a motorvezérlőtől, meg a chiptől sem. Kicseréltem a láncot, attól sem lett erősebb, csak csendesebb.... Nem bántam meg, iszonyatosan meg volt nyúlva a lánc. Órában 235.000km......... Aztán az ideg szétvert, hogy nem tölt 0,9-nél többet, 1.1-es Trabantot nem tudok megelőzni. Elkezdtem a motortérben az összes csatit befújni kontaksprével.... Semmi változás.
Gázpedál csatiját még mondom megnézem utolsó ötletként és feladom, akkor látom hogy a kupplungpedál kapcsoló nincs a helyén. Vissz@raktam, és újból 1,5 bar a turbonyomás!!! Lehet előzni, 80-nál 5.ben gyorsul, 120-nál érezhetően gyorsul, emelkedőn nem lassul vissza. Úgy emléxem ennél talán jobban ment régen,de lesz@rom!!!! 1 év után ennek is örülök!!
Aztán nem hagyott nyugodni, kipróbáltam hogy a szívósorról leveszem a turbocsövet, úgy mit csinál. Mentem vele egy kört, így ritka sz@rul megy, de amin csodálkozom, hogy így sem füstöl! 4000-ig kipörgettem, és egy szem füstje sincs. Még mindig kaphatna szerintem több anyagot, de már nem foglalkozom vele. Használom így!
Lánccsere nekem 122e HUF volt,nagyon baráti áron. Csak alkatrész!!!!! Munkadíjat megspóroltam, kb. 18-20 óra munkával!
üdv. Jani
akkor már téped a felcsúti aszfaltot
Na ez eszembe nem jutott volna................
De a lényeg, hogy jóóó lett, A rá költött pénz és idő után tuti használod 1 darabig még....
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3357 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:40:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.12 szombat, 17:39:19
és a büdös életbe nemis lessz...
Gondoltam....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3358 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:47:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.12 szombat, 20:40:30
Gondoltam....
Most épitem a világ legjobb autóját, épp....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3359 Dátum:
2011.02.12 szombat, 21:00:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.12 szombat, 20:47:04
Most épitem a világ legjobb autóját, épp....
De az 535D BMW-t már megépítették...
De amúgy sok sikert hozzá, jó kis gépeket össze lehet hozni!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3360 Dátum:
2011.02.12 szombat, 21:14:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.12 szombat, 21:00:53
De az 535D BMW-t már megépítették...
De amúgy sok sikert hozzá, jó kis gépeket össze lehet hozni!
merga párti vagyok....
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3361 Dátum:
2011.02.12 szombat, 21:46:01 »
Szerintetek a katalizátort meg lehet áztatni brigéciolos fürdőben??? Segít rajta ha koszos?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3362 Dátum:
2011.02.12 szombat, 22:25:26 »
Idézetet írta: Leni - 2011.02.12 szombat, 21:46:01
Szerintetek a katalizátort meg lehet áztatni brigéciolos fürdőben??? Segít rajta ha koszos?
Olyan drága és kényes dolog az a katalizátor,nem hiszem,hogy élvezné.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3363 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 08:44:20 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.12 szombat, 22:25:26
Olyan drága és kényes dolog az a katalizátor,nem hiszem,hogy élvezné.
esetleg valami cata-clean cucc ugye asszem az megemeli az égéshőt vagy mi és a forróbb kipu gáz jobban tisztít de erre nem vennék mérget... mindjárt utána olvasok
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3364 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 09:55:39 »
Ti mit ismertek jo ,,auto szerelős progit" ?? Mit tudtok ajánlani amibe 2001 mondeo benne van lehetőleg magyar nyelvűt szeretnék. Köszi mindenkinek.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3365 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 09:59:07 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.13 vasárnap, 08:44:20
esetleg valami cata-clean cucc ugye asszem az megemeli az égéshőt vagy mi és a forróbb kipu gáz jobban tisztít de erre nem vennék mérget... mindjárt utána olvasok
Én tavaly nyáron raktam bele cata-cleant mert rábeszéltek.
Nem vettem észre semmit.Se jobb-se rosszabb nem lett.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3366 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:02:24 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2011.02.13 vasárnap, 09:55:39
Ti mit ismertek jo ,,auto szerelős progit" ?? Mit tudtok ajánlani amibe 2001 mondeo benne van lehetőleg magyar nyelvűt szeretnék. Köszi mindenkinek.
tis 2004,de nincs magyar nyelvű
2010ben van e-tis magyarul is,de az kellően hiányos,mert az elektromos rész nem érhető el csak a ford rendszerében.
Keress a hálón!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ede tuning
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3367 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:25:36 »
Sziasztok! Szeretnem megkerdezni, tudjatok e, hogy kell osszealitani a vezerlest. 2.0 TDDi 85 kW Koszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3368 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:42:37 »
Idézetet írta: Ede tuning - 2011.02.13 vasárnap, 10:25:36
Sziasztok! Szeretnem megkerdezni, tudjatok e, hogy kell osszealitani a vezerlest. 2.0 TDDi 85 kW Koszi
a vezérműlánc befűzésére gondolsz,vagy hogy a főtengelyhez képest hol kell állni a vezérlésben a veztengelynek és a nagynyomású szivattyúnak?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3369 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 11:07:42 »
Idézetet írta: Ede tuning - 2011.02.13 vasárnap, 10:25:36
Sziasztok! Szeretnem megkerdezni, tudjatok e, hogy kell osszealitani a vezerlest. 2.0 TDDi 85 kW Koszi
e-tisben benne van,de nem tom linkelni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3370 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:03:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 19:52:30
tudod is ám törölni a feleslegeseket
törölve
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3371 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:14:44 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.13 vasárnap, 11:07:42
e-tisben benne van,de nem tom linkelni....
nem csinálsz egy tárhelyet és feltolsz oda dolgokat? mindenki dijjazná itt szerintem...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3372 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:19:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.13 vasárnap, 13:14:44
nem csinálsz egy tárhelyet és feltolsz oda dolgokat? mindenki dijjazná itt szerintem...
nemsoká lesz itt is helye az ilyen dógoknak is!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3373 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:22:07 »
Idézetet írta: Leni - 2011.02.12 szombat, 20:08:25
akkor már téped a felcsúti aszfaltot
Na ez eszembe nem jutott volna................
De a lényeg, hogy jóóó lett, A rá költött pénz és idő után tuti használod 1 darabig még....
Azért az aszfaltszaggatótól még messze van, de már használható
Valamikor fussunk össze, kíváncsi vagyok a véleményedre hogy milyen Szerinted. Én még mindig keveslem a füstöt, de legalább műszakin jó lesz
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3374 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:22:46 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.13 vasárnap, 13:19:31
nemsoká lesz itt is helye az ilyen dógoknak is!
Hurrrá!
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3375 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:27:02 »
Idézetet írta: Ede tuning - 2011.02.13 vasárnap, 10:25:36
Sziasztok! Szeretnem megkerdezni, tudjatok e, hogy kell osszealitani a vezerlest. 2.0 TDDi 85 kW Koszi
Ment pü
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3376 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:28:09 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.13 vasárnap, 13:19:31
nemsoká lesz itt is helye az ilyen dógoknak is!
jah, rem 2 héten belül beindul
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3377 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:29:04 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.12 szombat, 19:58:34
Most vidd vissza a Gergőhöz egy kis chipre és repülni fog.
Mennyibe van már neked ez a probléma?
Ki mered számolni?
Nem mertem összeadni mennyibe került
Chip-re most nem maradt
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3378 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:35:42 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.13 vasárnap, 13:19:31
nemsoká lesz itt is helye az ilyen dógoknak is!
WOW...
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3379 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 19:56:37 »
Üdv,
Szombaton megszületett a chip. Kegyetlen jó lett a gép, szebben jár a motor, nagyon dinamikus és attól függetlenül, h az üzemanyagfogyasztás csökkentés volt az elsődleges cél, vigyorogva ültem a kormány mögött amikor 160 -nál parkettát nyomva erőteljes gyorsulást produkált az autó
1 dolgot bántam meg, de azt nagyon: hogy nem csináltattam meg már ezt 5 évvel ez előtt
Köszönet az információkért soho001 -nak, V.Tamásnak, és legfőképp zsirinek aki volt kedves eljönni és megmutatni az autóját is
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.13 vasárnap, 20:31:10 írta BLACKMondeo
»
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3380 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 20:23:03 »
Idézetet írta: Leni - 2011.02.12 szombat, 20:08:25
akkor már téped a felcsúti aszfaltot
Na ez eszembe nem jutott volna................
De a lényeg, hogy jóóó lett, A rá költött pénz és idő után tuti használod 1 darabig még....
Szia! Tudnal esetleg dobni egy fotot a kocsid elejerol? Gondolkodom egy faceliftes hutoracson, csak nem tudom hogy nezne ki, es nekem is stardust silver a gep.
Koszi!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3381 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 20:26:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.12 szombat, 20:40:30
Gondoltam....
en pont gondolkozom egy 21011 vasarlasan hobbi autonak, csak ugy nosztalgiabol
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3382 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 20:27:31 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.13 vasárnap, 19:56:37
Üdv,
Szombaton megszületett a chip. Kegyetlen jó lett a gép, szebben jár a motor, és attól függetlenül, h az üzemanyagfogyasztás csökkentés volt az elsődleges cél, vigyorogva ültem a kormány mögött amikor 160 -nál parkettát nyomva erőteljes gyorsulást produlál az autó
1 dolgot bántam meg, de azt nagyon: hogy nem csináltattam meg már ezt 5 évvel ez előtt
Köszönet az információkért soho001 -nak, V.Tamásnak, és legfőképp zsirinek aki volt kedves eljönni és megmutatni az autóját is
Gratulálok
használd örömmel. Zsiri + 1 nagyon rendes srác
ott egy piros pont!
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3383 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 21:01:22 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.13 vasárnap, 19:56:37
Üdv,
Szombaton megszületett a chip. Kegyetlen jó lett a gép, szebben jár a motor, nagyon dinamikus és attól függetlenül, h az üzemanyagfogyasztás csökkentés volt az elsődleges cél, vigyorogva ültem a kormány mögött amikor 160 -nál parkettát nyomva erőteljes gyorsulást produkált az autó
1 dolgot bántam meg, de azt nagyon: hogy nem csináltattam meg már ezt 5 évvel ez előtt
Köszönet az információkért soho001 -nak, V.Tamásnak, és legfőképp zsirinek aki volt kedves eljönni és megmutatni az autóját is
Gratula és üdv a klubban.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3384 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 21:47:31 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.13 vasárnap, 20:26:11
en pont gondolkozom egy 21011 vasarlasan hobbi autonak, csak ugy nosztalgiabol
Apámnak volt 3 ..21011, 2103, 2107 ezt már én hoztam haza a győri merkurból 6 évet vártunk rá...
imádtam!!!!
Csak a vezérműlánc zörgés miatt hoztam fel, mert pl ladánál jól lehetett hallani az egyébként megegyező motoros de szíjas 2105 (ezerhármas) és a 21011 , 2103, 2107-es láncos közötti különbséget...a szíjas lényegesen halkabb volt. Viszont a 2103-as ment a legjobban (két körlámpás ezeröcsi...még nem a parasztmerci(2107)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3385 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 21:48:06 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.13 vasárnap, 20:23:03
Szia! Tudnal esetleg dobni egy fotot a kocsid elejerol? Gondolkodom egy faceliftes hutoracson, csak nem tudom hogy nezne ki, es nekem is stardust silver a gep.
Koszi!
Némi rés azért alul van, de engem nem zavar, sztem annyira nem észrevehető.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3386 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 23:18:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.13 vasárnap, 21:47:31
Apámnak volt 3 ..21011, 2103, 2107 ezt már én hoztam haza a győri merkurból 6 évet vártunk rá...
imádtam!!!!
Csak a vezérműlánc zörgés miatt hoztam fel, mert pl ladánál jól lehetett hallani az egyébként megegyező motoros de szíjas 2105 (ezerhármas) és a 21011 , 2103, 2107-es láncos közötti különbséget...a szíjas lényegesen halkabb volt. Viszont a 2103-as ment a legjobban (két körlámpás ezeröcsi...még nem a parasztmerci(2107)
Nekunk 21011 es 2101 voltak, es pont azert szeretnek egyet, mert nosztalgiazni szeretnek
zsiguli szag, hétvégi krampácsolások, stb...
persze nem rallizni meg ilyenek.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3387 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 23:19:43 »
Idézetet írta: Leni - 2011.02.13 vasárnap, 21:48:06
Némi rés azért alul van, de engem nem zavar, sztem annyira nem észrevehető.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Köszi!
meg gondolkozom rajta
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3388 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 08:30:54 »
hiho!
kis segítséget kérnék hogy hol találok gyári üzemanyag pumpát mondihoz... létezik hogy 98k a gyári?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3389 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 09:36:18 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.14 hétfő, 08:30:54
hiho!
kis segítséget kérnék hogy hol találok gyári üzemanyag pumpát mondihoz... létezik hogy 98k a gyári?
Nekem 140 et mondtak a gyárira még anno... Ez Ford szalonban volt. Akkor derült ki, h a relé a xar. Megnézted a relét?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3390 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 09:44:13 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.14 hétfő, 09:36:18
Nekem 140 et mondtak a gyárira még anno... Ez Ford szalonban volt. Akkor derült ki, h a relé a xar. Megnézted a relét?
leszedtük a pumpát akksira kötöttük 2* egymás után elindult 3.-ra már nem kis kopogtatás után megint indult aztán megint nem... asszem ez pumpa hiba lesz
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3391 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 09:48:28 »
70k ért kaphatom meg kedvezménnyel a gyárit vagy innen a fórumról ajánlották 35k-ért az utángyártottat. szívem szerint gyári lenne de 70k az nem kis pénz lehet valami baja az utángyártottól a gépnek? ma délig várok a srácra aki ajánlotta az utángyártottat ha nem érem el akkor gyári lesz
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3392 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 09:49:59 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.14 hétfő, 09:44:13
leszedtük a pumpát akksira kötöttük 2* egymás után elindult 3.-ra már nem kis kopogtatás után megint indult aztán megint nem... asszem ez pumpa hiba lesz
igen, ez szinte biztos, h pumpa hiba. Az enyémet szétszedték a szervízben (kihajlították a pöcköket, vagy peremet már nem emléxem- látszólag nem volt egyszerű), h megnézzék nincs e valami beleragadva. Egy próbát megér, ha már úgyis cserélned kell
Van egy angliai "kapcsolatom" megkérdezem neked, h van e neki és hogy mennyi lenne ha gondolod. Viszont ebből én személyszerint újat javasolnék visszatenni, ha ez gatya.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3393 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 09:52:06 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.14 hétfő, 09:48:28
70k ért kaphatom meg kedvezménnyel a gyárit vagy innen a fórumról ajánlották 35k-ért az utángyártottat. szívem szerint gyári lenne de 70k az nem kis pénz lehet valami baja az utángyártottól a gépnek? ma délig várok a srácra aki ajánlotta az utángyártottat ha nem érem el akkor gyári lesz
a gépnek biztos nem lesz baja utángyártottal, max nem megy el annyit..
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3394 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 09:53:28 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.14 hétfő, 09:49:59
igen, ez szinte biztos, h pumpa hiba. Az enyémet szétszedték a szervízben (kihajlították a pöcköket, vagy peremet már nem emléxem- látszólag nem volt egyszerű), h megnézzék nincs e valami beleragadva. Egy próbát megér, ha már úgyis cserélned kell
Van egy angliai "kapcsolatom" megkérdezem neked, h van e neki és hogy mennyi lenne ha gondolod. Viszont ebből én személyszerint újat javasolnék visszatenni, ha ez gatya.
mindenképpen új lesz csak az a kérdés hogy utángyártott avagy gyári.
szerk: persze ha tudsz után kérdezhetsz találtam én is egy oldalt ahogy gyakorlatilag fél áron van a gyári új bosch
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.14 hétfő, 09:56:14 írta Guen
»
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3395 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 09:56:18 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.14 hétfő, 09:53:28
mindenképpen új lesz csak az a kérdés hogy utángyártott avagy gyári.
javaslom mindenképp nézd meg belül mielőtt rendelsz egyet!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3396 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 10:02:37 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.14 hétfő, 09:56:18
javaslom mindenképp nézd meg belül mielőtt rendelsz egyet!
belül? kapjam szét?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3397 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 10:02:55 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.14 hétfő, 09:53:28
mindenképpen új lesz csak az a kérdés hogy utángyártott avagy gyári.
szerk: persze ha tudsz után kérdezhetsz találtam én is egy oldalt ahogy gyakorlatilag fél áron van a gyári új bosch
És a gyári is BOSCH
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3398 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 10:04:47 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.02.14 hétfő, 10:02:55
És a gyári is BOSCH
igen a gyári bosch az utángyártott meg kitudja...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3399 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 10:05:07 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.14 hétfő, 10:02:37
belül? kapjam szét?
igen mindenképpen! Ha jól emléxem a ház peremét vagy pöckeit kell visszahajlítani ami nem egyszerű, óvatosan csináld. Viszont ha cseréled akkor úgyis mind1. Érdemes belenézni hátha találsz benne gázolajos rágógumit
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Oldalak:
1
...
61
62
63
64
65
66
67
[
68
]
69
70
71
72
73
74
75
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ