Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:20:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5106766 alkalommal)
0 Felhasználó és 244 vendég van a témában
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3550 Dátum: 2011.03.05 szombat, 13:07:58 »

szíj 5e
vezető görgők 6-6e
automata feszítő 38e
szíjtárcsa 21e től
szabadonfutó kb 12e ft-tól....

ez cirka 90píz kb  Roll Eyes

ennél  alighanem olcsóbban tudom megszerezni ez ugye bolti ár abból nekem mondjuk 30% kedvezményem van  van ahol 40% taps
viszont ami érdekel az az hogy a szíjtárcsa van-e fix verzióban és ez lehet-e káros mondjuk a generátorra vagy a feszítőre, és ha igen mennyivel rövidíti meg az élettartamát
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3551 Dátum: 2011.03.05 szombat, 18:31:31 »

bakker ekkora pechem is csak nekem van kicseréltem a 4db porlasztót és az egyikbe beletörött a résolaj csavarja....
csak kézzel huztam meg és annyitól....motocraft barátom gyors segitségével hétfőre ideér remélem... eljen
fordnál 25.000ft-ért adták volna a 4 csavart.....menjenek a p+csába, de azis tuti senki nem tört még el ilyen az életben bakker....tovább ***tat a kocsi megy a lecsóba azt eldöntöttem már.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3552 Dátum: 2011.03.05 szombat, 18:35:35 »

bakker ekkora pechem is csak nekem van kicseréltem a 4db porlasztót és az egyikbe beletörött a résolaj csavarja....
csak kézzel huztam meg és annyitól....motocraft barátom gyors segitségével hétfőre ideér remélem... eljen
fordnál 25.000ft-ért adták volna a 4 csavart.....menjenek a p+csába, de azis tuti senki nem tört még el ilyen az életben bakker....tovább ***tat a kocsi megy a lecsóba azt eldöntöttem már.
oéyen könnyen feladod?? Wink

akkor ha ci-d lenne, már rég felgyújtottad volna hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3553 Dátum: 2011.03.05 szombat, 18:40:14 »

oéyen könnyen feladod?? Wink

akkor ha ci-d lenne, már rég felgyújtottad volna hehe

megelőztél kb ugyanezt írtam volna  taps

ne add fel te vagy az egyik példakép  worship
tényleg van tapasztalatod a sima szíjtárcsával, vagy neked is csillapított van fennt?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3554 Dátum: 2011.03.05 szombat, 18:48:37 »

megelőztél kb ugyanezt írtam volna  taps
ne add fel te vagy az egyik példakép  worship
tényleg van tapasztalatod a sima szíjtárcsával, vagy neked is csillapított van fennt?

Példakép? te úristen...  szomoru1
abból inkább kéttömegű GYÁRIT tegyél fel...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3555 Dátum: 2011.03.05 szombat, 18:50:51 »

Példakép? te úristen...  szomoru1
abból inkább kéttömegű GYÁRIT tegyél fel...
de most komolyan, mit vennél helyette??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3556 Dátum: 2011.03.05 szombat, 19:00:31 »

Példakép? te úristen...  szomoru1

ezt arra értettem hogy elég szépen hackeled a gépet  taps meg legalább értesz is hozzá eljen
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3557 Dátum: 2011.03.05 szombat, 19:17:12 »

de most komolyan, mit vennél helyette??

Hát nemhiszem hogy fordot...nemtudom.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3558 Dátum: 2011.03.05 szombat, 20:20:21 »

bakker ekkora pechem is csak nekem van kicseréltem a 4db porlasztót és az egyikbe beletörött a résolaj csavarja....
csak kézzel huztam meg és annyitól....motocraft barátom gyors segitségével hétfőre ideér remélem... eljen
fordnál 25.000ft-ért adták volna a 4 csavart.....menjenek a p+csába, de azis tuti senki nem tört még el ilyen az életben bakker....tovább ***tat a kocsi megy a lecsóba azt eldöntöttem már.


Én már törtem bele egyet és a Petrányinál azt mondták,hogy ilyet még soha nem adtak el és rendelni kellett.
A 4csavar a csővel 10 alatt volt 3évvel ezelőtt.Levettem a régit és felraktam a komplett újat.
A régi még meg van.
Megkérdezték,hogy ez ,hogy tört el.Mondtam,hogy nem volt baja csak meg akartam húzni.
Kiröhögtek.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3559 Dátum: 2011.03.05 szombat, 22:06:21 »



Én már törtem bele egyet és a Petrányinál azt mondták,hogy ilyet még soha nem adtak el és rendelni kellett.
A 4csavar a csővel 10 alatt volt 3évvel ezelőtt.Levettem a régit és felraktam a komplett újat.
A régi még meg van.
Megkérdezték,hogy ez ,hogy tört el.Mondtam,hogy nem volt baja csak meg akartam húzni.
Kiröhögtek.

Akkor jóvan azthittem cska egyedül vagyok ezzel...petrányiba meg kapják be...
én nemhogy meghúzni akartam hanem csak betekerni,10-es kulcs mégcsak a kezembe se volt.....de ami beletörött aztis kitekertem kézzel annyira nem volt meghúzva...nem értettem énse..... falbav
És emiatt áll az autó.... falbav
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3560 Dátum: 2011.03.05 szombat, 22:13:15 »

Akkor jóvan azthittem cska egyedül vagyok ezzel...petrányiba meg kapják be...
én nemhogy meghúzni akartam hanem csak betekerni,10-es kulcs mégcsak a kezembe se volt.....de ami beletörött aztis kitekertem kézzel annyira nem volt meghúzva...nem értettem énse..... falbav
És emiatt áll az autó.... falbav

Egyébként,hogy "áll" az autód építése?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #3561 Dátum: 2011.03.05 szombat, 22:21:08 »

majd  3 honap varakozas utan lett alkalmam megbontani a gepet.felkerult az oljakori termosztat. all a mutato mint a covek, nincs most mar motorfek es egyeb ellenszel hutes problema.

A regit szepen eltettem, felig le volt rola kopva a gumiboritas. meg fogom csinalni amikor idom lesz ra.

Aki pedig korabban azt mondta hogy olajkori cserenel elfolyik fel liter hutofolyadek, annak mutatnek vagy 2-3 dolgot priviben.
Miutan kivettem a termosztatot, kijott vagy 1,5 liter, majd elallt, aztan pici ido mulva leeresztett a kiegyenlitotartaly is, ugyanarra.
meg szerencse hogy felkeszultem es volt nalam viz is meg fagyallo is. G12+ -t (piros) tettem bele 2:1 aranyban keverve, vagy 4 litert.


Egyuttal szetneztem a turbo kornyeken is, a csovek belseje patyolat, kis olajfilmen kivul semmi kosz. Az egr dugot nem piszkaltam, oda anno egy kozervesdoboz tetejebol fabrikaltam dugot, remelem tart meg egy ideig.  

Az osszes turbo-cso bilincset ujra kellett huzni,mert jon ki az olaj valahol. Erdekes modon ha a cso falat osszeszoritom,akkor ahol az erosites van benne, jon ki az olaj. Mas repedest nem lattam rajta, erdekes modon mindehol ugyanannyira olajos, mintha azt izzadna. Inkabb az S alaku cso az olajos. Es a kornyek. Levettem a mereteket, lehet tudok valamit gyartatni szilkonos csobol.


hamarosan cseelnem kellesz a hosszabik szijjat. Ezt mintha targyaltak volna itt a kozelmultban? leiras van rola?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3562 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 12:18:25 »

Egyébként,hogy "áll" az autód építése?

Hát csinálják...
Az adagolós eszergályosra vár valami alkatrész miatt és a turbós emberke is esztergályosra vár...a kipufogós meg mindkettőre. kell vennem még intercoolert is és elvileg mehet össze...még 1 hónap biztos lessz az egész...
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3563 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 12:20:10 »

Hát csinálják...
Az adagolós eszergályosra vár valami alkatrész miatt és a turbós emberke is esztergályosra vár...a kipufogós meg mindkettőre. kell vennem még intercoolert is és elvileg mehet össze...még 1 hónap biztos lessz az egész...

Hajrá.
Remélem összeáll.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #3564 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 12:07:20 »

Üdv mindenkinek! Ma reggel munkába menet elkezdett világítani a töltésjelzőm. Félreállva leállítottam a motor, átnéztem mindent rendben találtam, motort be töltésjelző szépen elaludt azóta szépen működik,ahogy kell. Szerintetek mi okozhatta ezt a pillanatnyi elmezavart. Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3565 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 19:38:32 »

Üdv mindenkinek! Ma reggel munkába menet elkezdett világítani a töltésjelzőm. Félreállva leállítottam a motor, átnéztem mindent rendben találtam, motort be töltésjelző szépen elaludt azóta szépen működik,ahogy kell. Szerintetek mi okozhatta ezt a pillanatnyi elmezavart. Előre is köszi a válaszokat.

Vidd el egy villamosságihoz, ellenőriztesd le a töltésed. Ez az eredeti generátorod még? Ha igen akkor lehet, hogy már felújításra szorulhat. Akku milyen idős?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3566 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 20:17:10 »

Üdv mindenkinek! Ma reggel munkába menet elkezdett világítani a töltésjelzőm. Félreállva leállítottam a motor, átnéztem mindent rendben találtam, motort be töltésjelző szépen elaludt azóta szépen működik,ahogy kell. Szerintetek mi okozhatta ezt a pillanatnyi elmezavart. Előre is köszi a válaszokat.
a generátorban felakadt a bronzkefe-legjobb esetben,de valszeg ez a hiba áll fenn,ha most meg műkszik.A csere kb 700ft-ba fáj. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #3567 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 21:08:45 »

köszi mindenkinek a segitséget, holnap útba ejtem vill.szerelőt. remélem tényleg csak ez lessz a probléma.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3568 Dátum: 2011.03.08 kedd, 19:39:33 »


Holnap megy be az iktató is, megvettem a tömítéseket is  taps


Sajna csúszik a dolog  szomoru1 ma mégsem fért be a szerelőnél a beépítés, holnaptól meg én nem érek rá. Marad a jövő hétre, de ha meglesz jelzem  Wink
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #3569 Dátum: 2011.03.09 szerda, 09:40:31 »

itt van egy pici doksi a termosztatcsererol

lebontottam a zavaro tenyezoket :



A regi termosztat meg a helyen. Kicsit izzad...



Itt van a 2 kibelezett termosztat, az uj es a regi. A jo hir az hogy a regi javithato.



Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3570 Dátum: 2011.03.09 szerda, 09:58:09 »

Sziasztok!  help

Turbot szedem le a gépről, és az a kérdésem kinek mi a tapasztalata ezzel. Melyik csavar "szokott" beleszakadni? Nem nagyon akarom levenni emiatt a hengerfejet is....... Ha valakinek van tapasztalata, előre is köszi eljen

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3571 Dátum: 2011.03.09 szerda, 17:05:10 »

Sziasztok!  help

Turbot szedem le a gépről, és az a kérdésem kinek mi a tapasztalata ezzel. Melyik csavar "szokott" beleszakadni? Nem nagyon akarom levenni emiatt a hengerfejet is....... Ha valakinek van tapasztalata, előre is köszi eljen


ez engem is érdekelne vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3572 Dátum: 2011.03.09 szerda, 21:54:39 »

Sziasztok!  help

Turbot szedem le a gépről, és az a kérdésem kinek mi a tapasztalata ezzel. Melyik csavar "szokott" beleszakadni? Nem nagyon akarom levenni emiatt a hengerfejet is....... Ha valakinek van tapasztalata, előre is köszi eljen



EGR- hűtőnél biztos!!!!! action Eddig 1-0 oda...... Holnap folyt. köv.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3573 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 15:01:27 »

EGR- hűtőnél biztos!!!!! action Eddig 1-0 oda...... Holnap folyt. köv.
na hogy sikerült a műtét?? melyik csavarokra kell odafigyelni??

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3574 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 15:02:02 »

Bunyek!

hogy áll a tuning?? Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3575 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 15:03:21 »

Bunyek!

hogy áll a tuning?? Wink

sehogy várok mindenkire csak.... szomoru1
most lemegyek és berakom a digitklimát azértis..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3576 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 15:08:16 »

sehogy várok mindenkire csak.... szomoru1
most lemegyek és berakom a digitklimát azértis..
turbócsövezésedmiből lesz?? nálam horror összeget mondtak a saválló csövezésre, 40k lett volna a komplett rendszer.
a turbóm meg a coolerem együtt került ennyibe Cool

aztán kell még tömítés és mehet fel...

 eljen
szg féle,vagy a másik fűtőmotoros változatot építed be??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3577 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 16:59:20 »

http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_2000/csak_az_ellensegemnek_ajanlom/

Tetszenek az ilyen népítéletek... levele  levele
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #3578 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 18:00:16 »

nincs aláírás csak tán nem a Zacci? hehe
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3579 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 18:02:38 »

nincs aláírás csak tán nem a Zacci? hehe

Zaccinak használtan vette volna? Cheesy
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3580 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 18:06:08 »

nincs aláírás csak tán nem a Zacci? hehe

Nem kell mindent Zaccira fogni és ő külömben is benyásban utazik  wave
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #3581 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 18:49:37 »

Nem kell mindent Zaccira fogni és ő külömben is benyásban utazik  wave
jó tsak gondoltam 1 kicsit bolondozok mókázok  rinya rinya
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3582 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 19:34:12 »


á...sötét, mint a vakond belsőzsebe.
sokat akart a szarka, de nem bírta a farka. az ilyen vegyen lada samarát, azt olcsón fenn lehet tartani.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3583 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 19:42:18 »

á...sötét, mint a vakond belsőzsebe.
sokat akart a ***ka, de nem bírta a farka. az ilyen vegyen lada samarát, azt olcsón fenn lehet tartani.

185ezerrel használtan? Ebben szerintem nem nagy a valószínűség Cheesy Meg 8,5-ös fogyi? Behúzott kézifékkel ment végig,vagy mi a fene? 4000-nél váltott el mindig?...
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #3584 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 20:17:47 »

185ezerrel használtan? Ebben szerintem nem nagy a valószínűség Cheesy Meg 8,5-ös fogyi? Behúzott kézifékkel ment végig,vagy mi a fene? 4000-nél váltott el mindig?...
na már megint a fogyi téma... én szinte csak városban használom mostanában és kis távra, már 9,2nél tart a fed comp
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3585 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 20:18:30 »

185ezerrel használtan? Ebben szerintem nem nagy a valószínűség Cheesy Meg 8,5-ös fogyi? Behúzott kézifékkel ment végig,vagy mi a fene? 4000-nél váltott el mindig?...
akkor nem zasszi,mert ő nem meri 4000ig kihúzatni......vagy ki sem pörög addig az övé,mert befullad..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3586 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 22:36:28 »

turbócsövezésedmiből lesz?? nálam horror összeget mondtak a saválló csövezésre, 40k lett volna a komplett rendszer.
a turbóm meg a coolerem együtt került ennyibe Cool

aztán kell még tömítés és mehet fel...

 eljen
szg féle,vagy a másik fűtőmotoros változatot építed be??

Szerintem egy ideig marad az eredeti, nincs annak semmi baj...minek cseréljem le?
kipu lessz nagyobb majd...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3587 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 22:44:46 »

Szerintem egy ideig marad az eredeti, nincs annak semmi baj...minek cseréljem le?
kipu lessz nagyobb majd...
én attól tartok, hogy a ci-nél az 1,5 baros nyomás szényomja, akkor az 1,8 ?? szomoru1
Dávidnak miből volt??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3588 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 22:54:51 »

én attól tartok, hogy a ci-nél az 1,5 baros nyomás szényomja, akkor az 1,8 ?? szomoru1
Dávidnak miből volt??

Hát én 1,5 fölé nemigen tenném a mondit....
neki MTZ traktorcső volt...meg acélcsövek...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3589 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 23:01:56 »

Hát én 1,5 fölé nemigen tenném a mondit....
neki MTZ traktorcső volt...meg acélcsövek...
én nem félek tőle, szerintem nála is 2bar fölött van/volt
de tudok még másik tdci-ről is ami 2baron megy régóta
tdci túltöltésnél kiengedi 1,7bar körüli értékre

tdci és tddi blokk ugyan az, de szerintem a hf is, mivel nekem is megvan a hf-en a railcső tartójának a helye...

kipuf módosításánál mire kell figyelni?? lehet rajta javítani megrontani is gondolom...
rendőr, meg műszakin nem baxakszanak érte?? nálunk ez ugye hatványozottan ott van...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3590 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 12:28:28 »

én nem félek tőle, szerintem nála is 2bar fölött van/volt
de tudok még másik tdci-ről is ami 2baron megy régóta
tdci túltöltésnél kiengedi 1,7bar körüli értékre

tdci és tddi blokk ugyan az, de szerintem a hf is, mivel nekem is megvan a hf-en a railcső tartójának a helye...

kipuf módosításánál mire kell figyelni?? lehet rajta javítani megrontani is gondolom...
rendőr, meg műszakin nem baxakszanak érte?? nálunk ez ugye hatványozottan ott van...

Hát nézd mindenki azt csinál amit akar az autójával...kérdés milyen távon gondolkodik vele.
Én az enyémet 1,5-re fogom tenni max...mondjuk nagyobb turbó is lessz rajta,mint tiedén....
furcsa vólna velem szórakoznának... eplus2  Felügyeleten is mindenki ismer több megyében... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3591 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 14:54:55 »

Hát nézd mindenki azt csinál amit akar az autójával...kérdés milyen távon gondolkodik vele.
Én az enyémet 1,5-re fogom tenni max...mondjuk nagyobb turbó is lessz rajta,mint tiedén....
furcsa vólna velem szórakoznának... eplus2  Felügyeleten is mindenki ismer több megyében... eplus2
hát én sem a jövőhétig akarom használni vigyor3

pontosan mit is csinálsz te?? eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3592 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 14:55:50 »

Na ma felkerült a nyomáslabda a turbóra, a csövezésre kell még valamit kitalálnom, meg kellenek még a tömítések és mehet minden a helyére vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3593 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 15:03:38 »

Hát nézd mindenki azt csinál amit akar az autójával...kérdés milyen távon gondolkodik vele.
Én az enyémet 1,5-re fogom tenni max...mondjuk nagyobb turbó is lessz rajta,mint tiedén....
furcsa vólna velem szórakoznának... eplus2  Felügyeleten is mindenki ismer több megyében... eplus2
1,5-hez miért raksz nagy turbót...nagyobb a tehetetlensége, kis fordulaton halott, meg ilyenek...magasabb nyomáshoz szoktak nagyot rakni, mert az lényegesen hosszabb távon bírja a magasabb nyomást, mint egy kicsi amit feltekersz.
De a mondeo forgattyús mechanizmusa(főleg hajtókar-dugó) gyenge vagy inkább gyengébb mint pl egy VW...ezért tartósan 1,7 felett én sem használnám.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3594 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 20:39:44 »

ilyeneket olvastam ma a neten turbo felszerelésével kapcsolatban. szerintetek helytállók??

ha jól gondolom, akkor ez nálunk a vékonyabbik cső.
Válasz
A turbó a helyén… A felső (nyomóági) olajbevezetésen öntsünk be olajat (injekció, vagy kis tölcsér segítségével), ússzon a turbó tengely, az a biztos.
A turbó felrakás egyik legfontosabb része, hogy agyig nyomjuk motorolajjal a turbót. Ez azért fontos, mert az első indításkor még üresek az olajcsövek, és mire felér az olaj a turbóig, annak a tengelye már régen károsodik, akár teljesen tönkre is mehet az új turbó.

Válasz
Azonnal indult. Nem lehet okunk panaszra. De még mindig nem szabad elszállni, hagyjuk, hogy ketyegjen kb. 5 percet alapjáraton.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3595 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 20:47:10 »

ilyeneket olvastam ma a neten turbo felszerelésével kapcsolatban. szerintetek helytállók??

ha jól gondolom, akkor ez nálunk a vékonyabbik cső.
Igen a vékonyabbik, a vastagabb a visszafolyó. A motorolaj sosem árthat frissen felszerelt turbónál!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3596 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 20:47:54 »

Igen a vékonyabbik, a vastagabb a visszafolyó. A motorolaj sosem árthat frissen felszerelt turbónál!
worship meg gondolom az alapjárati ketyegés sem árthat Huh?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3597 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 20:49:36 »

worship meg gondolom az alapjárati ketyegés sem árthat Huh?
Az meg gondolom azért, hogy átmossa a szűrt olaj a szennyeződésektől, mielőtt megkapná a tényleges terhelést.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3598 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 20:53:12 »

Az meg gondolom azért, hogy átmossa a szűrt olaj a szennyeződésektől, mielőtt megkapná a tényleges terhelést.
vajon a visszatérő ágat fel lehet tölteni, vagy az mindig leürül??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3599 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 21:01:20 »

vajon a visszatérő ágat fel lehet tölteni, vagy az mindig leürül??
Azt nem lehet feltölteni, de nem is kell.. vigyor3 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.