Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113551 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3700 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 13:53:57 »

Mi az,hogy nem lett jobb?
És a sok meló?Hol a jutalma?

Hát ezaz.....soha nem térül meg...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3701 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 15:19:29 »

egy kis érdekességra bukkantam, egy chippes cég ugyan olyan teljesítményt ír a 90 és a 115 le-shöz is

SzériaOptimalizált
teljesítmény90le/115le142le
nyomaték245nm/285nm330nm

van erre valakinek ötlete??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3702 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 15:41:28 »

na és még egy vigyor3

ha leveszem az alsó vastagabbik olajcsövet(asszem a visszafolyó) akkor ott ha jól gondolom, akkor olaj fog kifolyni...
ahogy néztem az nagyon a blokk aljára csatlakozik be...

vajon ez a cső megegyezik mindkettőnél(vgt,fgt), azt mártudom, hogy a vékonyabbik nem Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #3703 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 19:15:12 »

Sziasztok!

Az intercoolerre menő turbocső mindkét végén a bilincsnél olajos. A bilincsen húzni nem tudok, szakadna, ha erőltetném. Nektek is? Vagy elöregedett a gumicsövem? Lyukasnak nem látom és hangja sincs, teljesítménycsökkenés sincs. vegyek gumicsövet, vagy próbáljak új bilincset néhány mm-vel arrébb feltenni??? Mennyiért vesztegetnek egy ilyen csövet és mi a becsületes neve???


kösz
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #3704 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 20:06:01 »

nekem is ugyanez a bajom. szerintem roncsolva van a gumicso anyaga a bilincs kornyeken, annyira hogy az olajat atengedi de a levegot nem. Kb 6 honaponta lepucolom a dzsuvat. kisebb merteku izzadas van meg a turbohoz kozel is, de azzal nem foglalkoztam. \Legutobbi pucolaskor levettem a mereteket es utananezek hatha van valami mas gyartmanyu gumicso ami paszol oda, vagy ha nem, akkor rendelek szilikonosat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3705 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 20:38:20 »

Sziasztok!

Az intercoolerre menő turbocső mindkét végén a bilincsnél olajos. A bilincsen húzni nem tudok, szakadna, ha erőltetném. Nektek is? Vagy elöregedett a gumicsövem? Lyukasnak nem látom és hangja sincs, teljesítménycsökkenés sincs. vegyek gumicsövet, vagy próbáljak új bilincset néhány mm-vel arrébb feltenni??? Mennyiért vesztegetnek egy ilyen csövet és mi a becsületes neve???


kösz
avab bilincs a neve,és olyat vegyél ami rámegy a 60as csőre.Mondjuk 50-70ig!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #3706 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 20:42:14 »

avab bilincs a neve,és olyat vegyél ami rámegy a 60as csőre.Mondjuk 50-70ig!


KÖSZI!

Akkor első lépésként csak bilincs....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3707 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 19:38:04 »

na meglett ma a mérés, amit tudok, hogy 1,35-nek kéne lennie fgt-n a töltőnyomásnak...

na ez nálam 1-1,1 max, és ez nem a szívósornál mérve, hanem ott, ahonnan a nyomásszabályzó kapja a nyomásértéket, tehát még a turbóházból.
szívósornál szerintem ez az 1-1,1 sincs meg szomoru1

jah és ez a nyomás csak 2400-as fordulat körül épül fel
2000-nél 0,8 körül van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3708 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 19:40:48 »

na meglett ma a mérés, amit tudok, hogy 1,35-nek kéne lennie fgt-n a töltőnyomásnak...

na ez nálam 1-1,1 max, és ez nem a szívósornál mérve, hanem ott, ahonnan a nyomásszabályzó kapja a nyomásértéket, tehát még a turbóházból.
szívósornál szerintem ez az 1-1,1 sincs meg szomoru1

jah és ez a nyomás csak 2400-as fordulat körül épül fel
2000-nél 0,8 körül van

Ez miért lett ilyen kevés?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3709 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 19:43:07 »

Ez miért lett ilyen kevés?
nemtudom

kifújás nyomok nincsenek, pedig voltam alatta multkor és direkt néztem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3710 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 19:47:28 »

nemtudom

kifújás nyomok nincsenek, pedig voltam alatta multkor és direkt néztem

Zsolt neked a fix geos turbó van fent? Lehetséges, hogy elengedi a kipuff felé a lefúvatás? Esetleg valamiért nem zár le?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3711 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 19:50:34 »

Zsolt neked a fix geos turbó van fent? Lehetséges, hogy elengedi a kipuff felé a lefúvatás? Esetleg valamiért nem zár le?
igen, az van még fent, de ha eléggé felhúz az a szhar, akkorpéntek délután suli után felrakom a vgt-t eplus2

én is arra gyanakszom...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3712 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:24:35 »

igen, az van még fent, de ha eléggé felhúz az a szhar, akkorpéntek délután suli után felrakom a vgt-t eplus2

én is arra gyanakszom...
Nincs egy közeli fotód a tökről, hogy hol kapja meg a nyomást? A hátulján, vagy az oldalán? Mert fejből nem tudom milyen van a fix geóson..ha van, utána mondom mit próbálj meg, hogy megjöjjön a nyomás.. vigyor3
Az szinte kizárt, hogy a megkerülő átenged...legalábbis még olyat nem láttam vigyor3 mondjuk attól még lehet.. Cool
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3713 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:26:18 »

Nincs egy közeli fotód a tökről, hogy hol kapja meg a nyomást? A hátulján, vagy az oldalán? Mert fejből nem tudom milyen van a fix geóson..ha van, utána mondom mit próbálj meg, hogy megjöjjön a nyomás.. vigyor3
Az szinte kizárt, hogy a megkerülő átenged...legalábbis még olyat nem láttam vigyor3 mondjuk attól még lehet.. Cool
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/turbo/ford_mondeo_2000_tddi_turbo_1448591370.html

nincs képem róla, de itt jól látszik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3714 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:48:16 »

Ezek jó képek, az a baj, hogy nem állítható a rúd (mondjuk ez nem akadály, elvág, 5 mm kivesz majd összehegeszt ez egyenlő + 0,3 bar) és gondolom ezt már nem akarod bántani. Ha bontható a tök az alu házról akkor tegyél a ház és a tök közé egy 5 mm-es távtartó gyűrűt és ugyanazt az eredményt kapod, mint amit a zárójelek közé írtam.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3715 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:50:18 »

Ezek jó képek, az a baj, hogy nem állítható a rúd (mondjuk ez nem akadály, elvág, 5 mm kivesz majd összehegeszt ez egyenlő + 0,3 bar) és gondolom ezt már nem akarod bántani. Ha bontható a tök az alu házról akkor tegyél a ház és a tök közé egy 5 mm-es távtartó gyűrűt és ugyanazt az eredményt kapod, mint amit a zárójelek közé írtam.. Wink
ezzel már nemfogok tökölni vigyor3

inkább felrakom a másikat. kb ugyan annyi idő, mivel nem lehet levenni a tököt szomoru1

szóval hogy ne a motor, kasztni, stb kapja a szikrát, ki kéne venni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3716 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:10:50 »

ezzel már nemfogok tökölni vigyor3

inkább felrakom a másikat. kb ugyan annyi idő, mivel nem lehet levenni a tököt szomoru1

szóval hogy ne a motor, kasztni, stb kapja a szikrát, ki kéne venni...
Ma rendeltem egy sebességjeladó kereket....szerinted mit jelent ez? Ja és ez már biztos!! eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3717 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:15:35 »

Ma rendeltem egy sebességjeladó kereket....szerinted mit jelent ez? Ja és ez már biztos!! eplus2
c-c-c-c eplus2 taps
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3718 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:19:33 »

Ma rendeltem egy sebességjeladó kereket....szerinted mit jelent ez? Ja és ez már biztos!! eplus2
ez?? MMT6-ot vigyor3

mennyibe lesz a komplett műtét??

részletek jöhetnének pü-ben worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3719 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:30:23 »

ez?? MMT6-ot vigyor3

mennyibe lesz a komplett műtét??

részletek jöhetnének pü-ben worship
Ha kész lesz, mindent megosztok, de nem akarok előre senkit félrevezetni...ma voltam egy profi fémmegmunkáló cégnél, megvan a terv, el is vállalták...legalább olyan lesz mint a gyári(sebesség jeladó bépítés)...különben neki sem állnék. nyes pias
Így is 5,4-et eszik, mi lesz ezután... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3720 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:39:55 »

Ha kész lesz, mindent megosztok, de nem akarok előre senkit félrevezetni...ma voltam egy profi fémmegmunkáló cégnél, megvan a terv, el is vállalták...legalább olyan lesz mint a gyári(sebesség jeladó bépítés)...különben neki sem állnék. nyes pias
Így is 5,4-et eszik, mi lesz ezután... vigyor3
egy előzetes árat azért dobhatnál worship

mmt6-ot tudok óccón, legutóbb 28eft+postáért lett volna
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3721 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:50:35 »

egy előzetes árat azért dobhatnál worship

mmt6-ot tudok óccón, legutóbb 28eft+postáért lett volna
Már szóban megegyeztem Motorcraft kollégával, és nem akarok elpártolni, mert eddig mindig nagyon korrekt volt velem worship, úgyhogy most is Tőle fogom venni.
Tényleg nem tudom mennyi lesz a vége, de annyira nem vészes..
Ha beválik Tied lehet a következő...ha be nem előzöl.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3722 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:52:38 »

Már szóban megegyeztem Motorcraft kollégával, és nem akarok elpártolni, mert eddig mindig nagyon korrekt volt velem worship, úgyhogy most is Tőle fogom venni.
Tényleg nem tudom mennyi lesz a vége, de annyira nem vészes..
Ha beválik Tied lehet a következő...ha be nem előzöl.. eplus2
hát ebben tuti nem foglak vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3723 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:53:22 »

Ha kész lesz, mindent megosztok, de nem akarok előre senkit félrevezetni...ma voltam egy profi fémmegmunkáló cégnél, megvan a terv, el is vállalták...legalább olyan lesz mint a gyári(sebesség jeladó bépítés)...különben neki sem állnék. nyes pias
Így is 5,4-et eszik, mi lesz ezután... vigyor3
A Tied lassan visszadolgozza a gázolajat  hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3724 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:58:20 »

A Tied lassan visszadolgozza a gázolajat  hehe
Kell az araboknak a konkurencia!! beka3 pias
Nincs is sallang a motoron..EGR minek, Katlizátor hm hehe, 5 befecskendezés ütemenként, ha-ha, nem pazarlunk.. hehe hehe Cool
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3725 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 22:00:28 »

Kell az araboknak a konkurencia!! beka3 pias
Nincs is sallang a motoron..EGR minek, Katlizátor hm hehe, 5 befecskendezés ütemenként, ha-ha, nem pazarlunk.. hehe hehe Cool
ha nekiállok pénteken, akkor nálam is repül végre a kat és megy be az iktató taps,  eggyel kevesebb alkatrész lesz a szobámban hehe

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3726 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 22:00:48 »

Kell az araboknak a konkurencia!! beka3 pias
Nincs is sallang a motoron..EGR minek, Katlizátor hm hehe, 5 befecskendezés ütemenként, ha-ha, nem pazarlunk.. hehe hehe Cool
EGR-nélküli életmódtól hidegen elég csúnya a hangja az enyémnek...komolyan otthon a 82-es MTZ szebben jár  Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3727 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 22:04:29 »

ha nekiállok pénteken, akkor nálam is repül végre a kat és megy be az iktató taps,  eggyel kevesebb alkatrész lesz a szobámban hehe


Nekem a garázs van most tele, azt sem tudom melyik dobozban mi van.. falbav vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3728 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 22:08:58 »

EGR-nélküli életmódtól hidegen elég csúnya a hangja az enyémnek...komolyan otthon a 82-es MTZ szebben jár  Undecided
Nekem nem változott, előtte is kerregett vadul, meg utána is.. vigyor3 eplus2 belül viszont kb csak annyi hang van mint a Tiedben....talán hidegen több (bár hidegen nem mentem a Tieddel Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.21 hétfő, 22:18:00 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3729 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 22:10:49 »

Nekem nem változott, előtte is kerregett vadul, meg utána is.. vigyor3 eplus2 belül viszont kb csak annyi hang van mint a Tiedben....talán hidegebn több (bár hidegen nem mentem a Tieddel Roll Eyes)
akkor van viszonyítási alapod, hogy milyen a 90LE
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3730 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 22:15:57 »

akkor van viszonyítási alapod, hogy milyen a 90LE
2500-ig olyan mint a 130-as, semmivel sem gyengébb, utána érezni, hogy fogy a szusz kicsinyenként, de tetszik a karakterisztikája, nagyon szépen megy lentről, inkább arra fektették a hangsúlyt a szoftver írásnál.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3731 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 22:18:10 »

2500-ig olyan mint a 130-as, semmivel sem gyengébb, utána érezni, hogy fogy a szusz kicsinyenként, de tetszik a karakterisztikája, nagyon szépen megy lentről, inkább arra fektették a hangsúlyt a szoftver írásnál.
ilyen volt nekem is eljen de engem zavart, hogy nem ment fent. kiváncsi leszek, hogy milyen lesz, ha végre sikerül megint normális nyomást csinálni bele.
bár 2000 alatt most sincs baj az erejével vigyor3 sőt még fent is jobban megy így is, mint chip előtt vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.21 hétfő, 22:27:51 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3732 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 22:21:03 »

MTZ levegőcsővel nem jutottam előrébb, azt mondta az eladó, hogy felénk ritka a turbós gép, még csak rendelni sem tud wow1

most várok árajánlatot egy pesti cégtől szilikonos csőre, meglátjuk mi lesz...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3733 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 22:30:45 »

MTZ levegőcsővel nem jutottam előrébb, azt mondta az eladó, hogy felénk ritka a turbós gép, még csak rendelni sem tud wow1

most várok árajánlatot egy pesti cégtől szilikonos csőre, meglátjuk mi lesz...
Mit értesz levegőcső alatt??  Undecided Csak azért mert MTZ-n turbócső van, de az kicsit nagy átmérőben, amik meg levegőcsövek azok iggencsak vékonyak, vagy van még rajta olajcső! Csütörtökön hazamegyek és megígérem rákérdezek! Akkor 40-50mm-es kell?? Ugye?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3734 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 22:35:30 »

Mit értesz levegőcső alatt??  Undecided Csak azért mert MTZ-n turbócső van, de az kicsit nagy átmérőben, amik meg levegőcsövek azok iggencsak vékonyak, vagy van még rajta olajcső! Csütörtökön hazamegyek és megígérem rákérdezek! Akkor 40-50mm-es kell?? Ugye?
worship

hát nekem8, hogy mire használták gyárilag rajta, nekem annyi a lényeg, hogy bírja a nyomást 2-2,5 barig és hogy hőálló legyen

igen, 40mm-es belsőátmérőjű kéne worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3735 Dátum: 2011.03.22 kedd, 19:33:16 »

ma kikerült az egr szelep, hogy a nyomáslevételhez bele tudjuk tenni a gyorscsatlakozót.alakul ez finom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3736 Dátum: 2011.03.22 kedd, 20:05:20 »

Lehet, hogy megint elkiabálom, de ma újabb időpont egyeztetés lesz egy du-i katalizátor iktató beszereléshez, ami megint egy jó alkalom fotózásra és az aktuális váltó rögzítés ellenőrzésére is  Wink  wave

Hát elkiabáltam, mert csak ma került erre sor, de legalább most már bent van nyes
Az első tapasztalatok: kívülről a hangja picit öblösen hangosabb (bent ebből szinte semmi nem hallatszik) a turbó hangja is jobban átjön, fütyülget, de ez sem zavaró. Gázreakció jobbnak tűnik és mintha kicsit könnyebben menne a gép - ezt azért még hosszabb távon is meg szeretném figyelni.
A kivett katalizátor teljesen rendben van. Egy kérdés a tőcsavarok beszerezhetőek valahol? Gondoltam beszereznék 6 db-t és akkor mind a két alkatrészben lenne, mert műszakira azért visszatenném, de nem akarom állandóan kihajtani és pakolgatni ezt a 6 db tőcsavart.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3737 Dátum: 2011.03.22 kedd, 20:07:51 »

Hát elkiabáltam, mert csak ma került erre sor, de legalább most már bent van nyes
Az első tapasztalatok: kívülről a hangja picit öblösen hangosabb (bent ebből szinte semmi nem hallatszik) a turbó hangja is jobban átjön, fütyülget, de ez sem zavaró. Gázreakció jobbnak tűnik és mintha kicsit könnyebben menne a gép - ezt azért még hosszabb távon is meg szeretném figyelni.
A kivett katalizátor teljesen rendben van. Egy kérdés a tőcsavarok beszerezhetőek valahol? Gondoltam beszereznék 6 db-t és akkor mind a két alkatrészben lenne, mert műszakira azért visszatenném, de nem akarom állandóan kihajtani és pakolgatni ezt a 6 db tőcsavart.
én 6lapfejű csavart fogok belerakni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3738 Dátum: 2011.03.22 kedd, 20:40:13 »

Hát elkiabáltam, mert csak ma került erre sor, de legalább most már bent van nyes
Az első tapasztalatok: kívülről a hangja picit öblösen hangosabb (bent ebből szinte semmi nem hallatszik) a turbó hangja is jobban átjön, fütyülget, de ez sem zavaró. Gázreakció jobbnak tűnik és mintha kicsit könnyebben menne a gép - ezt azért még hosszabb távon is meg szeretném figyelni.
A kivett katalizátor teljesen rendben van. Egy kérdés a tőcsavarok beszerezhetőek valahol? Gondoltam beszereznék 6 db-t és akkor mind a két alkatrészben lenne, mert műszakira azért visszatenném, de nem akarom állandóan kihajtani és pakolgatni ezt a 6 db tőcsavart.
Majd figyeld a fogyit is, meg 120 felett 5.-ben hogy gyorsul... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3739 Dátum: 2011.03.22 kedd, 20:57:17 »

Hát elkiabáltam, mert csak ma került erre sor, de legalább most már bent van nyes
Az első tapasztalatok: kívülről a hangja picit öblösen hangosabb (bent ebből szinte semmi nem hallatszik) a turbó hangja is jobban átjön, fütyülget, de ez sem zavaró. Gázreakció jobbnak tűnik és mintha kicsit könnyebben menne a gép - ezt azért még hosszabb távon is meg szeretném figyelni.
A kivett katalizátor teljesen rendben van. Egy kérdés a tőcsavarok beszerezhetőek valahol? Gondoltam beszereznék 6 db-t és akkor mind a két alkatrészben lenne, mert műszakira azért visszatenném, de nem akarom állandóan kihajtani és pakolgatni ezt a 6 db tőcsavart.
ha már gy előkerült. nem emlékszel véletlenül, hogy milyen hosszú a gyári??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3740 Dátum: 2011.03.23 szerda, 11:16:02 »

sajna nem lett jobb az adagoló... szomoru1  pedig most úgy eladtam volna... rinya
Tehát marad a verda...ez van

Én is gondolkodtam az eladáson, és betaxoltattam az autót rinya 1M a tax eladásija...... vételi meg valahol 800körül... Marad! Ennyiért nem adom oda senkinek.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3741 Dátum: 2011.03.23 szerda, 18:37:09 »

ma kikerült az egr szelep, hogy a nyomáslevételhez bele tudjuk tenni a gyorscsatlakozót.alakul ez finom
na sikerült belerakatni, lekapták a csatiról a gyári 1/4"-os menetet (mert nem találtam olyat, akinek lett volna ilyen fúrója, venni pedig 5000ft-ért tudtam volna) csináltak rá egy olyan menetet, amihez volt fúrójuk, ma reggel 8-ra kész is volt 1500ft-ért vigyor3

visszaraktam, a tökre visszakötöttem a gyári fekete csövet, és innen vettem le a nyomást az órához. hát elég elkesertő volt, az egr-nél volt 0,8-0,9 bar szomoru1

ezután leszedtem vissza a fekte csövet a tökről, ledugóztam, kirögztettem, hogy ne érhessen bele semmibe sem, az órára menő csőbe tettem egy T elosztót, így a tököt az egr-nél lévő nyomás szabályozza, így mostmár ott meg is van a tegnap mért 1,0-1,1 bar. valamivel jobb lett, de még mindig nem az igazi....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3742 Dátum: 2011.03.23 szerda, 19:27:44 »

na sikerült belerakatni, lekapták a csatiról a gyári 1/4"-os menetet (mert nem találtam olyat, akinek lett volna ilyen fúrója, venni pedig 5000ft-ért tudtam volna) csináltak rá egy olyan menetet, amihez volt fúrójuk, ma reggel 8-ra kész is volt 1500ft-ért vigyor3

vis***aktam, a tökre visszakötöttem a gyári fekete csövet, és innen vettem le a nyomást az órához. hát elég elkesertő volt, az egr-nél volt 0,8-0,9 bar szomoru1

ezután leszedtem vissza a fekte csövet a tökről, ledugóztam, kirögztettem, hogy ne érhessen bele semmibe sem, az órára menő csőbe tettem egy T elosztót, így a tököt az egr-nél lévő nyomás szabályozza, így mostmár ott meg is van a tegnap mért 1,0-1,1 bar. valamivel jobb lett, de még mindig nem az igazi....
és meg is vannak a hiányzó lóerők..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3743 Dátum: 2011.03.23 szerda, 19:31:19 »

és meg is vannak a hiányzó lóerők..... vigyor3
még mindig nem olyan, mint volt, 100 felett mostmár jobb egy kicsit, de gyárilag ezekben 1,35-nek kellene lennie...

na pénteken, ha felugrik a turbó vigyor3
hnap megyek veszek 1l olajat, hogy legyen, megszereztem nyomatékkulcsot is vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3744 Dátum: 2011.03.23 szerda, 19:35:09 »

Én is gondolkodtam az eladáson, és betaxoltattam az autót rinya 1M a tax eladásija...... vételi meg valahol 800körül... Marad! Ennyiért nem adom oda senkinek.

enyémet nepper bevette volna 1,3-ért...de nem volt mit elhozni helyette... szomoru1
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3745 Dátum: 2011.03.23 szerda, 19:57:08 »

enyémet nepper bevette volna 1,3-ért...de nem volt mit elhozni helyette... szomoru1

Az már jobban hangzik..... Annyiért már elgondolkodnék... pias.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3746 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 17:26:26 »

találtam képet, hogy hogy kell feltölteni a tubót olajjal:



Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3747 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 20:29:58 »

találtam képet, hogy hogy kell feltölteni a tubót olajjal:





A mienket is igy kell feltölteni?  wow1
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3748 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 20:32:14 »

A mienket is igy kell feltölteni?  wow1
igen, felül van rajta az olajzó cső helye, ott kell feltölteni, majd a csövet rárakni és beindítani. 15perc alapjárati használat és mehet is...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3749 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 20:38:52 »

és meg is vannak a hiányzó lóerők..... vigyor3
ma pályán mentem be a suliba, és érezhető különbség van benne így, hogy azt a 0,1-0,2 bar-t visszacsaltam oda
100 fölött jobban húz, mint előtte eljen

hnap kap még 0,3-0,4 bart, a gyári csövezéssel nem merek 1,5 felé menni, nem akarom, hogy szétmenjen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.