Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
82
83
84
85
86
87
88
[
89
]
90
91
92
93
94
95
96
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113445 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
mferkó
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4400 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 22:07:40 »
Idézetet írta: GiN - 2011.06.19 vasárnap, 21:52:57
hali
nekem télen semmi baja nem volt a tdci-nek.. aztán tavasszal kezdett el hidegindításnál fehéren füstölögni, aztán következő télen meg pcs csere jött. gondoltam megosztom veled, ha segít, ha nem..
ez nem jó hír....bár reménykedem, az enyém tddi, itt azért ritkább a pcs hiba (meg valamivel olcsóbb talán)
Naplózva
Melcsi12
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4401 Dátum:
2011.06.21 kedd, 08:33:03 »
Naon Szépen köszi a segítségeteket, mindennek utána járok!!! :-)
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4402 Dátum:
2011.06.22 szerda, 11:04:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.20 hétfő, 13:26:07
az kizárt mert inditásnál nemis működik az EGR....azaz zárva van.
Pedig igaz! 16-20°C közt, 6-8 óra állás után az első indításnál, indítás után 1-2 másodperccel leesik az alapjárat, és elkezd szürkén füstölni. Adsz egy gázt, vagy vársz pár másodpercet, megszűnik magától a füst, és beáll az alapjárat is. EGR-dugózás után megszűnt a hiba! Kivettem, a dugót és megint csinálta. Most csak csapágygolyóval van ledugózva, vákuumcsőben és így is tökéletes az indítás.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4403 Dátum:
2011.06.22 szerda, 14:40:00 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.06.22 szerda, 11:04:00
Pedig igaz! 16-20°C közt, 6-8 óra állás után az első indításnál, indítás után 1-2 másodperccel leesik az alapjárat, és elkezd szürkén füstölni. Adsz egy gázt, vagy vársz pár másodpercet, megszűnik magától a füst, és beáll az alapjárat is. EGR-dugózás után megszűnt a hiba! Kivettem, a dugót és megint csinálta. Most csak csapágygolyóval van ledugózva, vákuumcsőben és így is tökéletes az indítás.
Én a normál állapotot értettem.....akkor nálad kuka az EGR...de ledugózod rendesen és annyi,de ne ezt a golyót erőltesd hanem inkább a 2-es savállót....
De miért nem volt ledugóva eddig?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4404 Dátum:
2011.06.22 szerda, 14:58:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.22 szerda, 14:40:00
Én a normál állapotot értettem.....akkor nálad kuka az EGR...de ledugózod rendesen és annyi,de ne ezt a golyót erőltesd hanem inkább a 2-es savállót....
De miért nem volt ledugóva eddig?
Pont emiatt az indítási probléma miatt próbálgattam. Aztán az előző turbómról le is vettem az egész EGR-t. Akkor is jól indult
Most az"új" turbo van fent, ezen rajtvolt az EGR, úgy tettem fel. Aztán azzal is ingadozott indulás után, és most csak a golyót tettem bele.... Szerintem így is jó.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4405 Dátum:
2011.06.22 szerda, 20:14:23 »
Az UNIX-nál lehet kapni adagolót JUhhhhhhhhhhhéééééééééé,
szinte ingyen van, még jó, hogy lehet kapni, nem egyszerűbb inkább a kocsit lecserélni?
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P15493&cMegnNr=782
Naplózva
fish
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4406 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 08:53:06 »
Sziasztok,
Nekem VOLT az a hibám, hogy elszállt az erő az autóból. Alul egy vastag turbócső volt megrepedve (10 cm hosszan). VIK nagyon gyorsan megoldotta a problémát és most egy új autóm van.
Köszönöm mindenkinek a gyors segítséget!
További szép napot!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4407 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 08:53:47 »
Idézetet írta: fish - 2011.06.23 csütörtök, 08:53:06
Sziasztok,
Nekem VOLT az a hibám, hogy elszállt az erő az autóból. Alul egy vastag turbócső volt megrepedve (10 cm hosszan). VIK nagyon gyorsan megoldotta a problémát és most egy új autóm van.
Köszönöm mindenkinek a gyors segítséget!
További szép napot!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4408 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 08:55:02 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2011.06.22 szerda, 20:14:23
Az UNIX-nál lehet kapni adagolót JUhhhhhhhhhhhéééééééééé,
szinte ingyen van, még jó, hogy lehet kapni, nem egyszerűbb inkább a kocsit lecserélni?
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P15493&cMegnNr=782
Akkor már inkább egy ilyen:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=147540754&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&ambitCountry=DE&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&tabNumber=1
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4409 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 14:44:02 »
Idézetet írta: fish - 2011.06.23 csütörtök, 08:53:06
Sziasztok,
Nekem VOLT az a hibám, hogy elszállt az erő az autóból. Alul egy vastag turbócső volt megrepedve (10 cm hosszan). VIK nagyon gyorsan megoldotta a problémát és most egy új autóm van.
Köszönöm mindenkinek a gyors segítséget!
További szép napot!
Ügyes a Vik, remélem sokáig fog még Fordokat gyógyítgatni
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4410 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 20:37:40 »
Idézetet írta: fish - 2011.06.23 csütörtök, 08:53:06
Sziasztok,
Nekem VOLT az a hibám, hogy elszállt az erő az autóból. Alul egy vastag turbócső volt megrepedve (10 cm hosszan). VIK nagyon gyorsan megoldotta a problémát és most egy új autóm van.
Köszönöm mindenkinek a gyors segítséget!
További szép napot!
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg563665#msg563665
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4411 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 22:05:56 »
el is felejtettem írni, hogy megszűnt az olajfolyásom
először úgy nézett ki, hogy teknőnek a tömítésénél ereszt elöl
aztán úgy nézett ki, hogy a kormány műből jön...csak a tartályból meg nem fogyott az olaj...
legvégül meg úgy nézett ki, hogy az adagolónál engedi az anyagot
amikor cseréltem a turbócsöveken a bilincseket, akkor féktisztítóval lenyomtam, azóta nem jött vissza. úgy néz ki, hogy a gyári bilincs mellett jött kifele
de ha márkaszervízbe bementem volna vele, akkor szerintem adagoló cserém is lett volna
jah és a vgt-m nem eszi az olajat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4412 Dátum:
2011.06.25 szombat, 11:24:51 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.06.23 csütörtök, 08:55:02
Akkor már inkább egy ilyen:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=147540754&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&ambitCountry=DE&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&tabNumber=1
én már akkor inkább féjszliftingest szeretnék, meg ghiád-ostat
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4413 Dátum:
2011.06.25 szombat, 14:19:05 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2011.06.25 szombat, 11:24:51
én már akkor inkább féjszliftingest szeretnék, meg ghiád-ostat
A facelift és az extrák megoldhatóak
Lásd Zsolti
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4414 Dátum:
2011.06.25 szombat, 14:55:48 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.06.25 szombat, 14:19:05
A facelift és az extrák megoldhatóak
Lásd Zsolti
jah, csak nem túl pénztárca barát
nem szeretném összeszámolni, hogy mennyibe van eddig....mert lehet, hogy az jönne ki, hogy már rég meglehetne egy wrx sti
de kárpótol az, amikor kipróbálod és működik
úgy néz ki, hogy belül is meglesz a facelift (középkonzol)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4415 Dátum:
2011.06.25 szombat, 14:59:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.25 szombat, 14:55:48
jah, csak nem túl pénztárca barát
nem szeretném összeszámolni, hogy mennyibe van eddig....mert lehet, hogy az jönne ki, hogy már rég meglehetne egy wrx sti
de kárpótol az, amikor kipróbálod és működik
úgy néz ki, hogy belül is meglesz a facelift (középkonzol)
Nem lett volna egyszerűbb venni egy facelifteset és átrakni bele a motort?...
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4416 Dátum:
2011.06.25 szombat, 16:41:21 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.06.25 szombat, 14:59:34
Nem lett volna egyszerűbb venni egy facelifteset és átrakni bele a motort?...
Az úgy Zsoltinak túl egyszerű! Akkor unalmasan telne neki a nyara!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4417 Dátum:
2011.06.25 szombat, 17:08:55 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.06.25 szombat, 16:41:21
Az úgy Zsoltinak túl egyszerű! Akkor unalmasan telne neki a nyara!
Akkor a nyáron az enyémet csinálja meg
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4418 Dátum:
2011.06.25 szombat, 21:53:41 »
gyerekek, van egy kis gaz...
eddig oninditozasnal hallatott az auto egy ketyegest-kattogast amit mas tddi mondikon is hallottam, ugyancsak oninditozasnal.
Most mar nalam menet kozben is hallatszik, alapjaraton vagy alapjarat kozeli terhelesnel.
Valami otlet hogy mi lehet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4419 Dátum:
2011.06.25 szombat, 22:05:23 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.06.25 szombat, 21:53:41
gyerekek, van egy kis gaz...
eddig oninditozasnal hallatott az auto egy ketyegest-kattogast amit mas tddi mondikon is hallottam, ugyancsak oninditozasnal.
Most mar nalam menet kozben is hallatszik, alapjaraton vagy alapjarat kozeli terhelesnel.
Valami otlet hogy mi lehet?
bendix??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4420 Dátum:
2011.06.25 szombat, 22:07:22 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.06.25 szombat, 17:08:55
Akkor a nyáron az enyémet csinálja meg
elég nekem ez.... mire rendbeszedem ezt a lököst...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4421 Dátum:
2011.06.25 szombat, 22:08:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.25 szombat, 22:07:22
elég nekem ez.... mire rendbeszedem ezt a lököst...
Mire az enyém is rendbe lesz szedve...
Meg amúgy is CI-t még nem raktál össze,lehetne ezen gyakorolni
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4422 Dátum:
2011.06.25 szombat, 22:10:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.25 szombat, 22:05:23
bendix??
menet közben??
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4423 Dátum:
2011.06.25 szombat, 22:11:53 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.06.25 szombat, 22:08:09
Mire az enyém is rendbe lesz szedve...
Meg amúgy is CI-t még nem raktál össze,lehetne ezen gyakorolni
gebedjen meg a ford... az st lökös olyan anyagból van, hogy heggeszteni nem lehet... az üvegszálas kitt meg nem akar térhálósodni rajta
hanp levakarom róla azt amit ma rákentem
, bekeverem a maradék 0,5kg-ot és akkor is megcsinálom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4424 Dátum:
2011.06.25 szombat, 22:12:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.25 szombat, 22:11:53
gebedjen meg a ford... az st lökös olyan anyagból van, hogy heggeszteni nem lehet... az üvegszálas kitt meg nem akar térhálósodni rajta
hanp levakarom róla azt amit ma rákentem
, bekeverem a maradék 0,5kg-ot és akkor is megcsinálom
Az frankó...Miért nem lehet hegeszteni? Egyáltalán neked azon mit kéne még csinálni?
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4425 Dátum:
2011.06.25 szombat, 22:12:50 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.06.25 szombat, 21:53:41
gyerekek, van egy kis gaz...
eddig oninditozasnal hallatott az auto egy ketyegest-kattogast amit mas tddi mondikon is hallottam, ugyancsak oninditozasnal.
Most mar nalam menet kozben is hallatszik, alapjaraton vagy alapjarat kozeli terhelesnel.
Valami otlet hogy mi lehet?
Sztem valamelyik feszítő, szíjtárcsa, vagy klímacsapágy. nekem a klímacsapágy zörög alapjáraton, vagy kis terhelésen.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4426 Dátum:
2011.06.25 szombat, 22:13:14 »
Idézetet írta: Leni - 2011.06.25 szombat, 22:10:55
menet közben??
ha kint marad, akkor szerintem simán lehet...
de lehet, hogy a generátor szíjrendszerét hallja... nehéz ez a távgyógyítás így hallatlanul
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4427 Dátum:
2011.06.25 szombat, 22:21:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.25 szombat, 22:13:14
ha kint marad, akkor szerintem simán lehet...
de lehet, hogy a generátor szíjrendszerét hallja... nehéz ez a távgyógyítás így hallatlanul
Na igen, lehet csak vmi cső verődik a kasztnihoz
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4428 Dátum:
2011.06.25 szombat, 22:37:03 »
akkor holnap sportnap lesz. amugy is ki kell bogaraszni az ablakmoso motorjat....
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4429 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 07:16:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.25 szombat, 22:11:53
gebedjen meg a ford... az st lökös olyan anyagból van, hogy heggeszteni nem lehet... az üvegszálas kitt meg nem akar térhálósodni rajta
hanp levakarom róla azt amit ma rákentem
, bekeverem a maradék 0,5kg-ot és akkor is megcsinálom
ne szenvedj vele, vaslemez meg popszegecs csodákra képes
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4430 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 10:14:56 »
Sziasztok!
Ma felkerült nekem is az egybe szívósor (kösz H.Zsolt a Vaterás forrást, amit te küldtél
):
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8381_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Némi különbséget találtam a két szívósoron, a blokkba történő levegőbevezetésnél a levegő csatorna egyenes az egybe szívósoron és "kanyargós", megtört a két darabból állón:
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8344_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8352_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8354_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
De ha már ezen dolgoztam megcsináltam a levegőrendszer nyomáspróbáját is
DomeLS alkatrész ötlete alapján:
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8338_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8357_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8362_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8369_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az eredmény: a rendszer tömör
és ennek én nagyon örülök.
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8376_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
(Egy tanács, a nyomáselengedést óvatosan, én túl sokat lazítottam a bilincsen és úgy kilőtte a 90 fokos idomot, nagyobbat szólt, mint több szilveszteri pezsgő együtt
)
Kellemes napot mindenkinek, üdv: V.Tamás
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4431 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 10:47:25 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.06.26 vasárnap, 10:14:56
Sziasztok!
Ma felkerült nekem is az egybe szívósor (kösz H.Zsolt a Vaterás forrást, amit te küldtél
):
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8381_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Némi különbséget találtam a két szívósoron, a blokkba történő levegőbevezetésnél a levegő csatorna egyenes az egybe szívósoron és "kanyargós", megtört a két darabból állón:
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8344_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8352_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8354_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
De ha már ezen dolgoztam megcsináltam a levegőrendszer nyomáspróbáját is
DomeLS alkatrész ötlete alapján:
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8338_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8357_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8362_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8369_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az eredmény: a rendszer tömör
és ennek én nagyon örülök.
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8376_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
(Egy tanács, a nyomáselengedést óvatosan, én túl sokat lazítottam a bilincsen és úgy kilőtte a 90 fokos idomot, nagyobbat szólt, mint több szilveszteri pezsgő együtt
)
Kellemes napot mindenkinek, üdv: V.Tamás
Grat !
Szép tisztára sikerült kitakarítani a szívócsonkot
az EGR nálad sem játszik, tehát ilyen is marad!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4432 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 11:21:32 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.06.26 vasárnap, 10:14:56
(Egy tanács, a nyomáselengedést óvatosan, én túl sokat lazítottam a bilincsen és úgy kilőtte a 90 fokos idomot, nagyobbat szólt, mint több szilveszteri pezsgő együtt
)
Kellemes napot mindenkinek, üdv: V.Tamás
csak felkerült
nekem menetközben lőtte szét a cooler előtt a rendszert 1,7-nél. szerinted az mekkorát szólt??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4433 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 15:02:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.26 vasárnap, 11:21:32
csak felkerült
nekem menetközben lőtte szét a cooler előtt a rendszert 1,7-nél. szerinted az mekkorát szólt??
A megtapasztaltak fényében el tudom képzelni
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4434 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 16:55:10 »
na picit szetneztem a motorhazteto alatt. a zaj a hoszabbik bordas szij also fele felol jon, ott van egy tarcsa ami mintha nem menne egyenletesen (lotyog?)
Ma nem volt idom alabujni, egy 250 km-es kirandulast kellett megejteni, amibol a visszafele ut utanfutoval telt. Hazaerva neztem meg mi van a motorhazteto alatt.
Az alapjarat es motorhang ok egy-egy ideig, aztan kezdodik egy horges-morgas abbol az iranybol amit mondtam az elobb. Pontosan nem hallani, mert kozben ment mindket hutoventi egy-egy idokozre. Erdekes modon a hang nem allando, van amikor abbahagyja, ha emelem a turat akkor egyaltalan nincs.
Probaltam alapjaraton klimaval, nem tunt hogy allandosult volna, ismetlem, nem hallottam jol mert egyfeszt kapcsolt a ket elso hutoventi.
Ennyi infoval mar lehet valami diagnozist mondani? Bendix biztos nem.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4435 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 16:58:05 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.06.26 vasárnap, 16:55:10
na picit szetneztem a motorhazteto alatt. a zaj a hoszabbik bordas szij also fele felol jon, ott van egy tarcsa ami mintha nem menne egyenletesen (lotyog?)
Ma nem volt idom alabujni, egy 250 km-es kirandulast kellett megejteni, amibol a visszafele ut utanfutoval telt. Hazaerva neztem meg mi van a motorhazteto alatt.
Az alapjarat es motorhang ok egy-egy ideig, aztan kezdodik egy horges-morgas abbol az iranybol amit mondtam az elobb. Pontosan nem hallani, mert kozben ment mindket hutoventi egy-egy idokozre. Erdekes modon a hang nem allando, van amikor abbahagyja, ha emelem a turat akkor egyaltalan nincs.
Probaltam alapjaraton klimaval, nem tunt hogy allandosult volna, ismetlem, nem hallottam jol mert egyfeszt kapcsolt a ket elso hutoventi.
Ennyi infoval mar lehet valami diagnozist mondani? Bendix biztos nem.
Az a szíj bözörög... próbáld ki hogy felkapcsolod a világítást meg lakapcsolod, akkor tutira lehet hallani!! Nekem is olyan csak leszarom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4436 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 17:44:26 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.06.26 vasárnap, 16:55:10
na picit szetneztem a motorhazteto alatt. a zaj a hoszabbik bordas szij also fele felol jon, ott van egy tarcsa ami mintha nem menne egyenletesen (lotyog?)
Ma nem volt idom alabujni, egy 250 km-es kirandulast kellett megejteni, amibol a visszafele ut utanfutoval telt. Hazaerva neztem meg mi van a motorhazteto alatt.
Az alapjarat es motorhang ok egy-egy ideig, aztan kezdodik egy horges-morgas abbol az iranybol amit mondtam az elobb. Pontosan nem hallani, mert kozben ment mindket hutoventi egy-egy idokozre. Erdekes modon a hang nem allando, van amikor abbahagyja, ha emelem a turat akkor egyaltalan nincs.
Probaltam alapjaraton klimaval, nem tunt hogy allandosult volna, ismetlem, nem hallottam jol mert egyfeszt kapcsolt a ket elso hutoventi.
Ennyi infoval mar lehet valami diagnozist mondani? Bendix biztos nem.
A főtengelyékszíjtárcsa lehet ha egyre gondolunk.Nézesd meg
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4437 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 18:07:09 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.06.26 vasárnap, 16:55:10
na picit szetneztem a motorhazteto alatt. a zaj a hoszabbik bordas szij also fele felol jon, ott van egy tarcsa ami mintha nem menne egyenletesen (lotyog?)
Ma nem volt idom alabujni, egy 250 km-es kirandulast kellett megejteni, amibol a visszafele ut utanfutoval telt. Hazaerva neztem meg mi van a motorhazteto alatt.
Az alapjarat es motorhang ok egy-egy ideig, aztan kezdodik egy horges-morgas abbol az iranybol amit mondtam az elobb. Pontosan nem hallani, mert kozben ment mindket hutoventi egy-egy idokozre. Erdekes modon a hang nem allando, van amikor abbahagyja, ha emelem a turat akkor egyaltalan nincs.
Probaltam alapjaraton klimaval, nem tunt hogy allandosult volna, ismetlem, nem hallottam jol mert egyfeszt kapcsolt a ket elso hutoventi.
Ennyi infoval mar lehet valami diagnozist mondani? Bendix biztos nem.
valszeg oda van akkor az a szíjrendszer
ha mindent cserélsz kb80-100eft
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4438 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 22:19:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.26 vasárnap, 18:07:09
valszeg oda van akkor az a szíjrendszer
ha mindent cserélsz kb80-100eft
Hátja elég *** drága
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4439 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 22:26:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.06.26 vasárnap, 22:19:44
Hátja elég *** drága
nekem még ez is gyári
bár már egy kicsi hangja van. de még belefér a leszahrom kategóriába
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4440 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 22:27:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.26 vasárnap, 22:26:08
nekem még ez is gyári
bár már egy kicsi hangja van. de még belefér a leszahrom kategóriába
169ezernél nekem is a gyári sztem
Tiedben mennyi van?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4441 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 22:32:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.06.26 vasárnap, 22:27:56
169ezernél nekem is a gyári sztem
Tiedben mennyi van?
165e, ami állapot és az előzmények alapján egész hihető...
futóművem is full gyári, ahoz is most kell majd hozzányúlni, mert a 17-esekkel kopog valami
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4442 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 22:37:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.26 vasárnap, 22:32:02
165e, ami állapot és az előzmények alapján egész hihető...
futóművem is full gyári, ahoz is most kell majd hozzányúlni, mert a 17-esekkel kopog valami
futómű...most hogy elhallgatott a hátulja, szól az eleje
jól mondta Alf
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4443 Dátum:
2011.06.26 vasárnap, 22:50:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.26 vasárnap, 22:32:02
165e, ami állapot és az előzmények alapján egész hihető...
futóművem is full gyári, ahoz is most kell majd hozzányúlni, mert a 17-esekkel kopog valami
Nekünk most 200ezernél volt cserés kompletten...Bár a tárcsa még jónak tűnik,de már volt hangja,de most megyünk Bulgáriába,nem kockáztatjuk meg,hogy szétessen ott
Az enyémnél kb. 280nál volt a csere,de akkor csak bumm szétesett,ótópálya közepén
Naplózva
cscsabi30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4444 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 08:04:34 »
2001-es TDDI-ben hol keressem az EGR-t? (ledugózás céljából)
Előre is köszi!
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4445 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 08:16:43 »
Idézetet írta: cscsabi30 - 2011.06.27 hétfő, 08:04:34
2001-es TDDI-ben hol keressem az EGR-t? (ledugózás céljából)
Előre is köszi!
Ha az autóval szembe álsz,jobb oldalt a turbo alatt.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
cscsabi30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4446 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 08:17:38 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.06.27 hétfő, 08:16:43
Ha az autóval szembe álsz,jobb oldalt a turbo alatt.
Köszi!!
Nehéz hozzáférni?
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4447 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 08:19:51 »
Idézetet írta: cscsabi30 - 2011.06.27 hétfő, 08:17:38
Köszi!!
Nehéz hozzáférni?
Hát eléggé el va dugva,de megoldható.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
cscsabi30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4448 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 08:31:03 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.06.27 hétfő, 08:19:51
Hát eléggé el va dugva,de megoldható.
Köszi mégegyszer!!
Hétvégén akció
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4449 Dátum:
2011.06.27 hétfő, 08:32:48 »
Idézetet írta: cscsabi30 - 2011.06.27 hétfő, 08:31:03
Köszi mégegyszer!!
Hétvégén akció
Sok siker!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Oldalak:
1
...
82
83
84
85
86
87
88
[
89
]
90
91
92
93
94
95
96
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ