Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
104
105
106
107
108
109
110
[
111
]
112
113
114
115
116
117
118
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113450 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5500 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 20:26:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.07 hétfő, 20:04:24
valamiért te sem a gyárit választottad...
nem,mégis megőrzi a gyári állapotot.Amúgy ami ennek most ellentmond,hogy a turbócserével kidobtam az egr hűtőt,és a hűtőcsövét is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5501 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 20:28:02 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.07 hétfő, 20:26:40
nem,mégis megőrzi a gyári állapotot.Amúgy ami ennek most ellentmond,hogy a turbócserével kidobtam az egr hűtőt,és a hűtőcsövét is....
én meg még az egr-t is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5502 Dátum:
2011.11.08 kedd, 21:46:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.07 hétfő, 19:55:40
egész jól bírta. pedig ebből ez utolsó 25ekm emelt nyomáson volt.
savállóból lesz helyette, 20e-et nem adok ki egy gyári szharért
Nem is olyan szhar ha kibírt 180 ezer km-tert.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
attila.65.
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5503 Dátum:
2011.11.08 kedd, 22:48:10 »
Sziasztok van egy kis gond a mondimmal tdd 2001-év száraz csorgo sugást lehet hallani a szíjfeszítonél vagy a gorgoktol jon a hang tisztán olyan mint amikor egy csapágy a végét járja lehet kulon gorgot cserélni vagy a feszítot is kell-? a szíj simán fut kis és nagy fordulaton is . Mit tanácsoltok-? Udv.A.
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5504 Dátum:
2011.11.09 szerda, 14:34:47 »
Na megvolt a csere.
Bevallom izgultam, hogy mi lesz a vége.
Elösször mikor kijött a szaki, hogy érdekes hangja van a felrakott darabnak akkor .....
De valaki szólhatot neki (lehet Vik volt), hogy tömités nem került fel a turbó és az iktató közé.
Vagy a bennlévő kissé öreg volt.
Elmentünk utána egy próbakörre.
Egy nagyhalom fekete füstöt kidobott magából. De szuperül hangtalanul teszi a dolgát.
Leszámitva, hogy hallom az iktató miatt amikor a turbó lefuj. (thx Ervin)
Hazafelé naná kerülővel az M5 -ön jöttem.
Fülig ért a szám, hogy végre működik a vas normálisan
Egyet felejtettem megkérdezni.
Kell megint olajat cserélni a csere miatt?
Most cseréltek az ok. Csak tudomis én 5000 km múlva, hogy minden rendben legyen?
Ezt nem tudja valaki?
Bár mindent én vittem.
A csere megáltt 30k HUF -ból.
UI: Akciózik a szerviz és elég jelentős kedvezményt adtak a javitási dij -ból.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5505 Dátum:
2011.11.09 szerda, 15:04:54 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.11.09 szerda, 14:34:47
Na megvolt a csere.
Bevallom izgultam, hogy mi lesz a vége.
Elösször mikor kijött a szaki, hogy érdekes hangja van a felrakott darabnak akkor .....
De valaki szólhatot neki (lehet Vik volt), hogy tömités nem került fel a turbó és az iktató közé.
Vagy a bennlévő kissé öreg volt.
Elmentünk utána egy próbakörre.
Egy nagyhalom fekete füstöt kidobott magából. De szuperül hangtalanul teszi a dolgát.
Leszámitva, hogy hallom az iktató miatt amikor a turbó lefuj. (thx Ervin)
Hazafelé naná kerülővel az M5 -ön jöttem.
Fülig ért a szám, hogy végre működik a vas normálisan
Egyet felejtettem megkérdezni.
Kell megint olajat cserélni a csere miatt?
Most cseréltek az ok. Csak tudomis én 5000 km múlva, hogy minden rendben legyen?
Ezt nem tudja valaki?
Bár mindent én vittem.
A csere megáltt 30k HUF -ból.
UI: Akciózik a szerviz és elég jelentős kedvezményt adtak a javitási dij -ból.
Gratulálok!
Jó kis gép az, megérdemelte.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5506 Dátum:
2011.11.09 szerda, 15:15:36 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.11.09 szerda, 14:34:47
Na megvolt a csere.
Bevallom izgultam, hogy mi lesz a vége.
Elösször mikor kijött a szaki, hogy érdekes hangja van a felrakott darabnak akkor .....
De valaki szólhatot neki (lehet Vik volt), hogy tömités nem került fel a turbó és az iktató közé.
Vagy a bennlévő kissé öreg volt.
Elmentünk utána egy próbakörre.
Egy nagyhalom fekete füstöt kidobott magából. De szuperül hangtalanul teszi a dolgát.
Leszámitva, hogy hallom az iktató miatt amikor a turbó lefuj. (thx Ervin)
Hazafelé naná kerülővel az M5 -ön jöttem.
Fülig ért a szám, hogy végre működik a vas normálisan
Egyet felejtettem megkérdezni.
Kell megint olajat cserélni a csere miatt?
Most cseréltek az ok. Csak tudomis én 5000 km múlva, hogy minden rendben legyen?
Ezt nem tudja valaki?
Bár mindent én vittem.
A csere megáltt 30k HUF -ból.
UI: Akciózik a szerviz és elég jelentős kedvezményt adtak a javitási dij -ból.
én nem cseréltem olajat csere után, csak majd amikor következett...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5507 Dátum:
2011.11.09 szerda, 16:03:45 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.11.09 szerda, 14:34:47
Na megvolt a csere.
ez most milyen csere volt? Iktató a katalizátor helyett? Vagy mi? Turbo?
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5508 Dátum:
2011.11.09 szerda, 16:58:37 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.11.09 szerda, 16:03:45
ez most milyen csere volt? Iktató a katalizátor helyett? Vagy mi? Turbo?
Turbo
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5509 Dátum:
2011.11.09 szerda, 20:38:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.09 szerda, 15:15:36
én nem cseréltem olajat csere után, csak majd amikor következett...
mert te neked nem bexart,hanem egyszerűen másikat dobtál fel.
A rossz turbó után lekell dobni az olajat,mert a turbó rendesen megégeti,és bármi bele is kerülhet a rendszerbe.
Teljes olajcsere,szűrők cseréje,és az olajzócsövek minimum kitisztítása.(de arra is cserét írnak elő)
Sőt ilyenkor 2e km utá javallott kicserélni ismét az olajat,ha mégis kerülhetett szennyződés a csere alkalmával az olajba,így ez is abszolválva.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5510 Dátum:
2011.11.09 szerda, 20:40:22 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.09 szerda, 20:38:30
mert te neked nem bexart,hanem egyszerűen másikat dobtál fel.
A rossz turbó után lekell dobni az olajat,mert a turbó rendesen megégeti,és bármi bele is kerülhet a rendszerbe.
Teljes olajcsere,szűrők cseréje,és az olajzócsövek minimum kitisztítása.(de arra is cserét írnak elő)
Sőt ilyenkor 2e km utá javallott kicserélni ismét az olajat,ha mégis kerülhetett szennyződés a csere alkalmával az olajba,így ez is abszolválva.
Tehat az olajcsere javallot.
Koszonom
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5511 Dátum:
2011.11.09 szerda, 20:41:09 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.11.09 szerda, 20:40:22
Tehat az olajcsere javallot.
Koszonom
Mi történt a turbóddal?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5512 Dátum:
2011.11.09 szerda, 21:27:44 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.09 szerda, 20:41:09
Mi történt a turbóddal?
"kb 2000 es fordulat környékén, olyan hangja van. Mint amikor a robotgép keverője hozzáér az edény falához."
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5513 Dátum:
2011.11.09 szerda, 23:31:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.09 szerda, 21:27:44
"kb 2000 es fordulat környékén, olyan hangja van. Mint amikor a robotgép keverője hozzáér az edény falához."
Hűha
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5514 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 11:43:34 »
Ilyet nem találtam akkor amikor nekem kellett volna AC
http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/motor/bochaceladcere69684
Hátha jól jön valakinek.....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5515 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 17:58:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.09 szerda, 21:27:44
"kb 2000 es fordulat környékén, olyan hangja van. Mint amikor a robotgép keverője hozzáér az edény falához."
Neki is eltört a tengelye!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5516 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 20:17:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.09 szerda, 21:27:44
"kb 2000 es fordulat környékén, olyan hangja van. Mint amikor a robotgép keverője hozzáér az edény falához."
most ez a hang, nem azoknak a tartókonzoloknak a hangja amik a coolert vagy a cooler csöveket tartják?
az enyémnek is van minden sebességben ilyen csúnya hangja 1500-1800környékén valahol!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5517 Dátum:
2011.11.11 péntek, 15:52:05 »
Szia Ervin. Ma végre felkerült a műved a verdára. Minden ok.
A turbót szépen hallani,hogy fütyül.
Majd figyelem a fogyit is. Ja,és másfél óra alatt kész voltam vele,cigiszünettel együtt. Köszönöm szépen megegyszer!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5518 Dátum:
2011.11.11 péntek, 16:06:01 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.11.11 péntek, 15:52:05
Szia Ervin. Ma végre felkerült a műved a verdára. Minden ok.
A turbót szépen hallani,hogy fütyül.
Majd figyelem a fogyit is. Ja,és másfél óra alatt kész voltam vele,cigiszünettel együtt. Köszönöm szépen megegyszer!
Örülök, hogy jó
, volt ma egy másik gép is, amire felkerült...
A tulaja azt mondja nagyon megy most...
.
ez TDCi.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.11 péntek, 16:08:34 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5519 Dátum:
2011.11.11 péntek, 18:36:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.11 péntek, 16:06:01
Örülök, hogy jó
, volt ma egy másik gép is, amire felkerült...
A tulaja azt mondja nagyon megy most...
.
ez TDCi.
Ez a jobban megy dolog nálam is érezhető. Sőt 1000-1200-as fordulatról érezhetően jobban húz.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5520 Dátum:
2011.11.12 szombat, 11:57:19 »
Segítség kellene, most kint 3-5 fok van, elindulok az autoval és kb a vizhőfok 15-20 km után éri el a normál hőt. Ez miért lehet?? azért mert kimélten megyek vele 80-90-nel és 2000-nél váltok. az olajköri termo és a fököri termo ujak szinte 1 évesek, fütésem tök jó, utána már beáll a mutato függöbe. Csak mive lassan melegszik fel a viz így jobban rádusit nem?? fogyasztásra értem? van ezekben valami fütőpatron gyorsabb vizmelegedésért??
Köszi mindenkinek
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5521 Dátum:
2011.11.12 szombat, 12:00:49 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2011.11.12 szombat, 11:57:19
Segítség kellene, most kint 3-5 fok van, elindulok az autoval és kb a vizhőfok 15-20 km után éri el a normál hőt. Ez miért lehet?? azért mert kimélten megyek vele 80-90-nel és 2000-nél váltok. az olajköri termo és a fököri termo ujak szinte 1 évesek, fütésem tök jó, utána már beáll a mutato függöbe. Csak mive lassan melegszik fel a viz így jobban rádusit nem?? fogyasztásra értem? van ezekben valami fütőpatron gyorsabb vizmelegedésért??
Köszi mindenkinek
Biztos, hogy ez rossz? Mert nekem a tdci is ilyen. Nagyjából. Ha nem is 15 kilométer, de 10 biztos kell, hogy bemelegedjen.
Fűtőpatront lehet bele utólag rakni (az enyémben van, a tiédben szvsz nincs).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5522 Dátum:
2011.11.12 szombat, 22:59:57 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.12 szombat, 12:00:49
Biztos, hogy ez rossz? Mert nekem a tdci is ilyen. Nagyjából. Ha nem is 15 kilométer, de 10 biztos kell, hogy bemelegedjen.
Fűtőpatront lehet bele utólag rakni (az enyémben van, a tiédben szvsz nincs).
Lehet benne, mert nekem ugyan ilyen van és ott figyel alul a pótfűtés.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5523 Dátum:
2011.11.13 vasárnap, 00:47:47 »
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni, hogy takaríthatom ki az üzemanyagtankot ANÉLKÜL, hogy "kiszerkesszem" a helyéről?
És ha maradna a B-terv: mi a leszerelés menete?
Üzemanyag szivattyú és gázolajszűrő csere miatt gondoltam, hogy szükséges ez a művelet, ne okozzon problémát az új szivattyúnak a tankban megrekedt kosz. Egyébként ez a típus hajlamos a tank- koszolódásra?
Köszönet
D
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5524 Dátum:
2011.11.13 vasárnap, 03:07:50 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.11.13 vasárnap, 00:47:47
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni, hogy takaríthatom ki az üzemanyagtankot ANÉLKÜL, hogy "kiszerkesszem" a helyéről?
És ha maradna a B-terv: mi a leszerelés menete?
Üzemanyag szivattyú és gázolajszűrő csere miatt gondoltam, hogy szükséges ez a művelet, ne okozzon problémát az új szivattyúnak a tankban megrekedt kosz. Egyébként ez a típus hajlamos a tank- koszolódásra?
Köszönet
D
mindenképp le kell venni
alámászol, lelazítod a 2db rögzítő vasat, lentebb engeded, lekötöd a csöveket, aztán kiveszed alóla. akna mindenképp kell hozzá. kérdezd meg Motorcraftot, én tiszta tankot vettem tőle 5eft-ért
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5525 Dátum:
2011.11.13 vasárnap, 09:08:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.13 vasárnap, 03:07:50
mindenképp le kell venni
én tiszta tankot vettem tőle 5eft-ért
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5526 Dátum:
2011.11.13 vasárnap, 13:39:21 »
Szerintetek a 2005 ös 130le kombi tdci ,autó alatt lévő kipufogó rendszere jó a 2001 es 115le tddi-hez is?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.13 vasárnap, 13:42:17 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5527 Dátum:
2011.11.13 vasárnap, 13:45:28 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.13 vasárnap, 13:39:21
Szerintetek a 2005 ös 130le kombi tdci ,autó alatt lévő kipufogó rendszere jó a 2001 es 115le tddi-hez is?
szerintem igen. csak az egészet cseréljétek...
hátsó fütóművet leveszitek, vagy hogy oldjátok meg??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5528 Dátum:
2011.11.13 vasárnap, 14:00:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.13 vasárnap, 13:45:28
szerintem igen. csak az egészet cseréljétek...
hátsó fütóművet leveszitek, vagy hogy oldjátok meg??
Miért le kell?
Én nem tudom.Csak azt,hogy elég ramaty állapotban van.A műszakira összenyálazták de előbb-utóbb cserélni kell a hátsó dobot meg a hosszú csövet .
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5529 Dátum:
2011.11.13 vasárnap, 14:08:40 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.13 vasárnap, 14:00:08
Miért le kell?
Én nem tudom.Csak azt,hogy elég ramaty állapotban van.A műszakira összenyálazták de előbb-utóbb cserélni kell a hátsó dobot meg a hosszú csövet .
nálam a kipuf a karosszéria és a futómű között megy el. nekem egy darabból van, nincs benne toldás, így nekem lekéne...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5530 Dátum:
2011.11.13 vasárnap, 23:09:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.13 vasárnap, 03:07:50
mindenképp le kell venni
alámászol, lelazítod a 2db rögzítő vasat, lentebb engeded, lekötöd a csöveket, aztán kiveszed alóla. akna mindenképp kell hozzá. kérdezd meg Motorcraftot, én tiszta tankot vettem tőle 5eft-ért
Értem!
A csövek a tank tetején vannak? Hozzáférhetőek normálisan?
thx
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5531 Dátum:
2011.11.13 vasárnap, 23:27:52 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.11.13 vasárnap, 23:09:36
Értem!
A csövek a tank tetején vannak? Hozzáférhetőek normálisan?
thx
igen, a tetején vannak. igen, ha lentebb engeded kb 20 cm-t és látod, hogy mit csinálsz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5532 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 17:45:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.13 vasárnap, 23:27:52
igen, a tetején vannak. igen, ha lentebb engeded kb 20 cm-t és látod, hogy mit csinálsz
Köszi!
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5533 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 20:34:52 »
Tavaly csereltem termosztatot (mindkettot), a mostani hidegeknel mar megint fekszik a mutato rendesen, ha nem terhelem, pl motorfek vagy allo helyzet, lemegy szinte az elso vonalig. Az auton van also motorvedo burkolat. A termosztatok : az olajkori gyari ford, a masik Facet.
Normalis?
Ez a kocsi az idegeimet cincalja...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5534 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 21:32:21 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.11.14 hétfő, 20:34:52
Tavaly csereltem termosztatot (mindkettot), a mostani hidegeknel mar megint fekszik a mutato rendesen, ha nem terhelem, pl motorfek vagy allo helyzet, lemegy szinte az elso vonalig. Az auton van also motorvedo burkolat. A termosztatok : az olajkori gyari ford, a masik Facet.
Normalis?
Ez a kocsi az idegeimet cincalja...
Valaki mondta itt az"íves javítási módszert", az lenne a megoldás a Facetra! Gyári fordot tegyél bele és sok évig jó lesz!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5535 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 21:45:31 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.11.14 hétfő, 21:32:21
Valaki mondta itt az"íves javítási módszert", az lenne a megoldás a Facetra! Gyári fordot tegyél bele és sok évig jó lesz!
Jó nagy ívben a kukába dobni?...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5536 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 21:47:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.14 hétfő, 21:45:31
Jó nagy ívben a kukába dobni?...
jaja, jobb kezeddel a bal vállad fölött
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5537 Dátum:
2011.11.15 kedd, 12:20:39 »
mar eleg regota olvasom itt a forumot, van aki Facet-re eskuszik, van aki a Motorcraftot huzza le.
A legjobb az lesz ha ledugaszolom, oszt akkor meleg lesz.
Most komolyan, van valami mas hibalehetoseg is termosztaton kivul, ami a viz huleset eredmenyezi?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5538 Dátum:
2011.11.15 kedd, 15:39:51 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.11.15 kedd, 12:20:39
mar eleg regota olvasom itt a forumot, van aki Facet-re eskuszik, van aki a Motorcraftot huzza le.
A legjobb az lesz ha ledugaszolom, oszt akkor meleg lesz.
Most komolyan, van valami mas hibalehetoseg is termosztaton kivul, ami a viz huleset eredmenyezi?
Én tavaly vettem mindkét termosztátból gyári újat, én is úgy érzem hogy nem melegszik olyan hamar a gép mint tavaly. 8-10km után is csak 75-80˙C. Nekem van benne előmelegítő gyárilag, kimérem majd ha lesz időm.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5539 Dátum:
2011.11.15 kedd, 16:24:52 »
nekem is van elomelegito, tavaly csere utan tokeletes volt, felment maximumra es ott maradt, mindegy milyen hideg volt kint.
megtortenhet az is hogy az olajkorinel bement valami kosz a tomites ala es ereszt.
Meg megvan a regi mind2-bol, az olajkorit javitani fogom, majd mindkettot megfozom egy kicsit lassuk mukodnek e normalisan.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5540 Dátum:
2011.11.15 kedd, 18:54:13 »
Nekem meg most az csinálja,hogy felmegy középre a víz hőfok mutató de ha elkezdek fűteni akkor majdnem lemegy nullára.
De miért?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5541 Dátum:
2011.11.15 kedd, 20:28:32 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.15 kedd, 18:54:13
Nekem meg most az csinálja,hogy felmegy középre a víz hőfok mutató de ha elkezdek fűteni akkor majdnem lemegy nullára.
De miért?
Ha ezt állóhelyzetben csinálja, az normális. Ha menet közben, az nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5542 Dátum:
2011.11.15 kedd, 20:32:58 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.15 kedd, 20:28:32
Ha ezt állóhelyzetben csinálja, az normális. Ha menet közben, az nem.
Menet közben produkálja.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5543 Dátum:
2011.11.15 kedd, 20:49:00 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.15 kedd, 20:32:58
Menet közben produkálja.
Nem kéne... ha mondjuk kinn -10-20 fok van, akkor esetleg.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5544 Dátum:
2011.11.15 kedd, 20:55:46 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.15 kedd, 20:49:00
Nem kéne... ha mondjuk kinn -10-20 fok van, akkor esetleg.
Hát azt tudom,hogy nem kéne,de mégis csinálja.
Új főköri termosztát van benne de nem lett jobb.Az olajköri meg 1éve lett cserélve.Mindegyik gyári.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5545 Dátum:
2011.11.15 kedd, 20:57:15 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.15 kedd, 20:55:46
Hát azt tudom,hogy nem kéne,de mégis csinálja.
Új főköri termosztát van benne de nem lett jobb.Az olajköri meg 1éve lett cserélve.Mindegyik gyári.
Az enyém még a valódi gyári, azaz nem cseréltem 1x sem. És még jó, nem hűl vissza, meg ilyenek. Kivéve -10 alatt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5546 Dátum:
2011.11.15 kedd, 20:59:46 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.15 kedd, 20:57:15
Az enyém még a valódi gyári, azaz nem cseréltem 1x sem. És még jó, nem hűl vissza, meg ilyenek. Kivéve -10 alatt.
Ennek örülök.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5547 Dátum:
2011.11.15 kedd, 21:59:10 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.15 kedd, 20:55:46
Hát azt tudom,hogy nem kéne,de mégis csinálja.
Új főköri termosztát van benne de nem lett jobb.Az olajköri meg 1éve lett cserélve.Mindegyik gyári.
Örülj neki olyan jó hatásfoka a motornak, hogy nem termel hőt!
Nekem is gyengélkedik az olajköri, főkörit már cseréltem de nem javult meg. Mire részánom magam a műtétre addig egy kartonlap a hűtő elé csodákra képes és még pénzbe sem került. Csak az a baj, hogy így még kevesebb az inditatás a szereléshez.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5548 Dátum:
2011.11.15 kedd, 22:05:12 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.11.15 kedd, 21:59:10
Örülj neki olyan jó hatásfoka a motornak, hogy nem termel hőt!
Nekem is gyengélkedik az olajköri, főkörit már cseréltem de nem javult meg. Mire részánom magam a műtétre addig egy kartonlap a hűtő elé csodákra képes és még pénzbe sem került. Csak az a baj, hogy így még kevesebb az inditatás a szereléshez.
A karton már 1hónapja előtte van.Be is áll középre a mutató kb 15km alatt városban.De ha elkezdek fűteni visszamegy nulla közelbe.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5549 Dátum:
2011.11.15 kedd, 22:11:34 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.11.15 kedd, 22:05:12
A karton már 1hónapja előtte van.Be is áll középre a mutató kb 15km alatt városban.De ha elkezdek fűteni visszamegy nulla közelbe.
Ha karton van, akkor ilyen biztosan nem lehetne... márpedig az egyik termosztát rossz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
104
105
106
107
108
109
110
[
111
]
112
113
114
115
116
117
118
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ