Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:58:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5104505 alkalommal)
0 Felhasználó és 196 vendég van a témában
cscsabi30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6700 Dátum:
2012.02.04 szombat, 14:35:36 »
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.Mitől van az,hogy alapjáraton "remeg a kormány",mitől rázhat???
Előre is köszi!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6701 Dátum:
2012.02.04 szombat, 14:47:30 »
Idézetet írta: cscsabi30 - 2012.02.04 szombat, 14:35:36
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.Mitől van az,hogy alapjáraton "remeg a kormány",mitől rázhat???
Előre is köszi!
neked mindig remeg?
nekem csak néha szokott...de még nemsikerült rájönnöm hogy mivel van összefüggésben
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
cscsabi30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6702 Dátum:
2012.02.04 szombat, 15:01:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.04 szombat, 14:47:30
neked mindig remeg?
nekem csak néha szokott...de még nemsikerült rájönnöm hogy mivel van összefüggésben
Nekem szinte mindig kb 3 olyan alkalom volt,amikor nem csinálta.Van,hogy picit rázza,de van,hogy jobban.
Érdekes..
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6703 Dátum:
2012.02.04 szombat, 15:05:58 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.04 szombat, 14:47:30
neked mindig remeg?
nekem csak néha szokott...de még nemsikerült rájönnöm hogy mivel van összefüggésben
Lehet, hogy a hideggel. Az összes motortartó bak gumi, ilyen hidegben azok is merevebbek.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
cscsabi30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6704 Dátum:
2012.02.04 szombat, 16:26:07 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.02.04 szombat, 15:05:58
Lehet, hogy a hideggel. Az összes motortartó bak gumi, ilyen hidegben azok is merevebbek.
Melegben is csinálta
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6705 Dátum:
2012.02.04 szombat, 17:44:48 »
Idézetet írta: szenesi - 2012.02.02 csütörtök, 12:03:50
Az AC hogy tudom megnézni hogy jó e . alapjáraton megy fél órát is (áltó helyben nincs probléma veszi a fordulatot 3-4000is) elindulok 2000 fölött leáll a motor.
Na megoldódott a gond?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6706 Dátum:
2012.02.04 szombat, 17:52:29 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.03 péntek, 22:41:43
Szia Henki!
Milyen lett haverod gépe?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6707 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:06:33 »
nehéz viszonyitani mert nem az enyém az autó. 1500 alatt érzek egy kicsivel élénkebb gázreakciót, qvázi erősebb lett alul. felül nem vettem észre változást sőt a hangja sem erősebb csak alig hallhatóan...aztán majd a tulaj elmondja a hosszabb távú tapasztalatokat...csak jobb lehet ez nem is kérdés. viszont mintha gyengébben melegedne, tudom hideg volt mint a marha de akkoris...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6708 Dátum:
2012.02.04 szombat, 20:39:45 »
Idézetet írta: henki - 2012.02.04 szombat, 19:06:33
nehéz viszonyitani mert nem az enyém az autó. 1500 alatt érzek egy kicsivel élénkebb gázreakciót, qvázi erősebb lett alul. felül nem vettem észre változást sőt a hangja sem erősebb csak alig hallhatóan...aztán majd a tulaj elmondja a hosszabb távú tapasztalatokat...csak jobb lehet ez nem is kérdés. viszont mintha gyengébben melegedne, tudom hideg volt mint a marha de akkoris...
A kiegfűtés gyertyáit nézzétek meg, nálam csak egy volt kiégve, de észrevehetően előbb melegszik, hogy most tolja 3 új gyertyával.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kiralyz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6709 Dátum:
2012.02.04 szombat, 20:47:59 »
sziasztok,
valaki tud segíteni az EGR ledugózásában vagy érdemes cserélni?
köszi
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6710 Dátum:
2012.02.04 szombat, 20:52:09 »
Idézetet írta: kiralyz - 2012.02.04 szombat, 20:47:59
sziasztok,
valaki tud segíteni az EGR ledugózásában vagy érdemes cserélni?
köszi
A leírást szeretnéd? Vagy úgy gondoltad, hogy a szerelésben segítene-e valaki?
Ne cseréld!! Csak dugózni kell!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6711 Dátum:
2012.02.04 szombat, 20:54:23 »
Idézetet írta: kiralyz - 2012.02.04 szombat, 20:47:59
sziasztok,
valaki tud segíteni az EGR ledugózásában vagy érdemes cserélni?
köszi
Cserélni nem érdemes, le kell dugózni és szívósort tisztítani, mert azt nagyon telenyomja ganéval..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kiralyz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6712 Dátum:
2012.02.04 szombat, 21:57:15 »
Igen a szerelésben kellenne segíteni vagy megcsinálni!
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.04 szombat, 20:52:09
A leírást szeretnéd? Vagy úgy gondoltad, hogy a szerelésben segítene-e valaki?
Ne cseréld!! Csak dugózni kell!!
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6713 Dátum:
2012.02.04 szombat, 22:00:58 »
Idézetet írta: kiralyz - 2012.02.04 szombat, 21:57:15
Igen a szerelésben kellenne segíteni vagy megcsinálni!
Azt én is meghallgatnám, hogy mekkora meló? (A leírás fent van a WIKI-n...azt tudom)
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6714 Dátum:
2012.02.04 szombat, 22:01:57 »
Idézetet írta: kiralyz - 2012.02.04 szombat, 21:57:15
Igen a szerelésben kellenne segíteni vagy megcsinálni!
Ha tddi és eljössz Dunakeszire akkor segíthetek, de amúgy nem olyan nehéz
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6715 Dátum:
2012.02.04 szombat, 22:05:23 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.04 szombat, 22:00:58
Azt én is meghallgatnám, hogy mekkora meló? (A leírás fent van a WIKI-n...azt tudom)
Leveszed az egr-t meg a szívósort(ha akarod pucolni! bár ajánlott) aztán ahová a falazást kell készíteni azt simán kivágod valami lemezből (nekem alu van) fúrsz rá 2lyukat a csavaroknak és visszaroakod
tisztítással hosszú a dolog, de maga a dugózás az kb.10perc ha már előkészítetted a dugót!
Amit nem tudsz mert nemtudod milyen kell amíg szét nem szeded
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6716 Dátum:
2012.02.04 szombat, 22:13:08 »
még azt hozzá tenném, hogy a turbóról levesszük a levegő csövet, és ott az a b*zi pattintós bilincs van én azzal szívtam 5 percet, aztán inkább maradt a roncsolás, és aztán kicseréltem egy csavaros bilincsre és mostmár annyiszor szerelem (
) le amikor csak akarom
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.04 szombat, 22:15:32 írta sanyikabacsi
»
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6717 Dátum:
2012.02.04 szombat, 22:16:33 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2012.02.04 szombat, 22:13:08
még azt hozzá tenném, hogy a turbóról levesszük a levegő csövet, és ott az a b*zi pattintós bilincs van én azzal szívtam 5 percet, aztán inkább maradt a roncsolás, és aztán kicseréltem egy csavaros bilincsre és mostmár annyiszor szerelem (
) le amikor csak akarom
ja én most jól elmondtam, hogy a ci-ről hogyan kell leszedni
elnézelődést kérek
A di-nél ahol hátul van az egér ott más lehet a tészta
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6718 Dátum:
2012.02.04 szombat, 22:56:38 »
Van feles EGR lemezem ami a kocsiba volt, ingyé elviheti akinek kell a környéken....Mivel már EGR szelepem sincs igy felesleges számomra...
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6719 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 00:12:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.04 szombat, 22:56:38
Van feles EGR lemezem ami a kocsiba volt, ingyé elviheti akinek kell a környéken....Mivel már EGR szelepem sincs igy felesleges számomra...
Jójó, de hol van a környéked?
Nem látlak a térképen. Pécsre tippelek az emlékeim szerint.
Az az a lemez, amivel le kell "dugózni"?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6720 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 00:27:44 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.05 vasárnap, 00:12:20
Jójó, de hol van a környéked?
Nem látlak a térképen. Pécsre tippelek az emlékeim szerint.
Az az a lemez, amivel le kell "dugózni"?
Igen a dugólemezre gondolt
Amúgy pécsi
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6721 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 00:36:33 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.05 vasárnap, 00:12:20
Jójó, de hol van a környéked?
Nem látlak a térképen. Pécsre tippelek az emlékeim szerint.
Az az a lemez, amivel le kell "dugózni"?
az...Pécs
Naplózva
Fari
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6722 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 10:22:47 »
Sziasztok!
A következő jelenséget vettem észre. Izzítás után indítás motor beindul és az izzítás jelző kigyullad, ismét mitől lehet ez?
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
MKIII 2001 TDDI
kiralyz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6723 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 11:14:20 »
Köszi, ha egy kicsit jobb idő lesz egyeztessünk s lemegyek!
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2012.02.04 szombat, 22:01:57
Ha tddi és eljössz Dunakeszire akkor segíthetek, de amúgy nem olyan nehéz
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6724 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 12:21:15 »
Idézetet írta: kiralyz - 2012.02.05 vasárnap, 11:14:20
Köszi, ha egy kicsit jobb idő lesz egyeztessünk s lemegyek!
Nekem a szombat délután és a vasárnap egésznap az általában jó, csak mondom nézd meg a turbón milyen bilincs van mert ha az a pattintós akkor kéne szerezni egy olyan méretűt csak csavarosba
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6725 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 12:21:33 »
Idézetet írta: Fari - 2012.02.05 vasárnap, 10:22:47
Sziasztok!
A következő jelenséget vettem észre. Izzítás után indítás motor beindul és az izzítás jelző kigyullad, ismét mitől lehet ez?
Előre is köszönöm a segítséget.
nekem is néha, de a check engine is ég vele együtt. ez a motor beindulásától kb 2mp, aztán egyszerre elalszanak. Nekem halál gyenge az akkum, épp' beindítja reggelente a kocsit. Nem tudom emiatt lehet-e...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6726 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 13:01:12 »
Idézetet írta: Fari - 2012.02.05 vasárnap, 10:22:47
Sziasztok!
A következő jelenséget vettem észre. Izzítás után indítás motor beindul és az izzítás jelző kigyullad, ismét mitől lehet ez?
Előre is köszönöm a segítséget.
Ez sokminden lehet.Üzemanyagrendszeri hibára utal.Lehet,hogy a hideg miatt neked is az üzemanyaggal lesz a gondod ami a szürő rossz állapotára is utalhat .Ha előfordul megint illetve többször nézesd meg mert nehogy a csúcs is rossz legyen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6727 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 17:22:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.04 szombat, 22:56:38
Van feles EGR lemezem ami a kocsiba volt, ingyé elviheti akinek kell a környéken....Mivel már EGR szelepem sincs igy felesleges számomra...
Hová tűnt az EGR-ed?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6728 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 17:34:02 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.02.05 vasárnap, 17:22:16
Hová tűnt az EGR-ed?
repült a picsbe
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6729 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 18:30:37 »
na ma délelött kicseréltem az izzítókat....... szerencsére MINDET sikerült
tegnap reggel 10-től kinnt állt az udvaron, ma reggeli indítás előtt kicseréltem és utána indítottam..... pffff nem gondoltam volna hogy ennyit számít. 1 felet nem fordult a motor és már be is indult.....
Beru márkájó volt benne, az vajon még a gyári volt?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6730 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 18:38:26 »
Idézetet írta: Leni - 2012.02.05 vasárnap, 18:30:37
na ma délelött kicseréltem az izzítókat....... szerencsére MINDET sikerült
tegnap reggel 10-től kinnt állt az udvaron, ma reggeli indítás előtt kicseréltem és utána indítottam..... pffff nem gondoltam volna hogy ennyit számít. 1 felet nem fordult a motor és már be is indult.....
Beru márkájó volt benne, az vajon még a gyári volt?
Lehet,mert a gyári is BERU. Én mindig is írtam,hogy nagyon sokat számít./Legalábbis a TDDI be/.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6731 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 18:38:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 17:34:02
repült a picsbe
Na állj! Szóval nem csak dugózni lehet hanem ki is lehet operálni? Nem hiányzik, mint a vakbél (valójában annak féregnyulványa) ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6732 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 18:48:16 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.05 vasárnap, 18:38:50
Na állj! Szóval nem csak dugózni lehet hanem ki is lehet operálni? Nem hiányzik, mint a vakbél (valójában annak féregnyulványa) ?
még ha hiányozna is,az csak a tulajnak lenne fájó élmény.az autónak nem.
a turbócserekor kiirtottam az egr hűtőt,az egr csövet is.a szelepet meghagytam magnak dugózva!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6733 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 18:50:36 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.05 vasárnap, 18:48:16
még ha hiányozna is,az csak a tulajnak lenne fájó élmény.az autónak nem.
a turbócserekor kiirtottam az egr hűtőt,az egr csövet is.a szelepet meghagytam magnak dugózva!
Maga a dugózás milyen előnyökkel jár? Kevesebb trutyi jut vissza?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6734 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 19:09:10 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.05 vasárnap, 18:50:36
Maga a dugózás milyen előnyökkel jár? Kevesebb trutyi jut vissza?
megkímél egy csomó bosszúságtól.
Elsősorban tiszta levegőt kap a moci,és nem a saját mocskát eszi.Továbbá a későbbiekben az egr szelep meghibásodásai miatti problémáktól kíméled magad.Alapjárati rángatás,nehezebb indulás,füst,elszelelő turbónyomás,stb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6735 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 19:23:45 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.05 vasárnap, 18:38:50
Na állj! Szóval nem csak dugózni lehet hanem ki is lehet operálni? Nem hiányzik, mint a vakbél (valójában annak féregnyulványa) ?
Így van! Íme az én kioperált egr-em:
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6736 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 19:28:44 »
EGR hűtőt érdemes benthagyni, hogy hamarabb melegedjen a víz??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6737 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 19:32:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 19:28:44
EGR hűtőt érdemes benthagyni, hogy hamarabb melegedjen a víz??
és hová vezeted a kipuffgázt amit átakarsz rajta áramoltatni?Mert csak akkor ér bármit is,ha melegíti a kipuffgáz.
Mondjuk visszahegeszteted az iktató alá....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6738 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 19:36:47 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.05 vasárnap, 19:32:55
és hová vezeted a kipuffgázt amit átakarsz rajta áramoltatni?Mert csak akkor ér bármit is,ha melegíti a kipuffgáz.
Mondjuk visszahegeszteted az iktató alá....
az ok, hogy nem áramlik rajta, de azért gondolom csak melegebb, mint a külső hőmérséklet
mondjuk nálam is az a terv, hogy a másik turboval már nem kerül vissza... csak ne lenne ilyen rohadt hideg odakint
még csak a turbo-ért sem volt kedvem kimenni, hogy behozzam, hogy kitkarítsam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6739 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 19:37:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 19:36:47
az ok, hogy nem áramlik rajta, de azért gondolom csak melegebb, mint a külső hőmérséklet
mondjuk nálam is az a terv, hogy a másik turboval már nem kerül vissza... csak ne lenne ilyen rohadt hideg odakint
még csak a turbo-ért sem volt kedvem kimenni, hogy behozzam, hogy kitkarítsam
úgy semmit nem fog rajta melegíteni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6740 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 19:38:59 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.05 vasárnap, 19:37:48
úgy semmit nem fog rajta melegíteni!
akkor nóproblem
repül belőle
valaki képet tudna reprezentálni, hogy hogyan oldotta meg a vízkört??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6741 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 19:48:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 19:38:59
akkor nóproblem
repül belőle
valaki képet tudna reprezentálni, hogy hogyan oldotta meg a vízkört??
nem kell hozzá kép!Menni fog!
Az egr hűtőn van egy rövid gumicsővel összekötött fémcső szakasz(kb 15-20cm) és le van burkolva hővédő anyaggal,hogy ne süsse ki a katalizátor oldala.
Na fogod ezt a gumicsövet,oszt jól szétszeded.Az egészből viszont neked a fémcső kell!
Na most,ha már hozzájutottál ahhoz a fémcsőhöz,azzal pont összetudod kötni rövidre a hűtőkör szabadonálló két gumicsövét.Picit alakos cső,de úgy kell forgatni,hogy faccán álljon,és ne érjen be sehová.Az egyik cső a termosztáthoz fut,a másik a fűtésradiátortól jön a tűzfalról.Ezek közé kerül majd be a fémcső szakasz-gyakorlatilag ezzel iktattad ki az egr hűtőt.Ennyi.
Ja és azért előnyös ez a megoldás,mert minden mérete stimmel a fémcsőnek.A hossza,az átmérője,és még bucis is a végein a bilincsnek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6742 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 19:49:53 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.05 vasárnap, 19:48:00
nem kell hozzá kép!Menni fog!
Az egr hűtőn van egy rövid gumicsővel összekötött fémcső szakasz(kb 15-20cm) és le van burkolva hővédő anyaggal,hogy ne süsse ki a katalizátor oldala.
Na fogod ezt a gumicsövet,oszt jól szétszeded.Az egészből viszont neked a fémcső kell!
Na most,ha már hozzájutottál ahhoz a fémcsőhöz,azzal pont összetudod kötni rövidre a hűtőkör szabadonálló két gumicsövét.Picit alakos cső,de úgy kell forgatni,hogy faccán álljon,és ne érjen be sehová.Az egyik cső a termosztáthoz fut,a másik a fűtésradiátortól jön a tűzfalról.Ezek közé kerül majd be a fémcső szakasz-gyakorlatilag ezzel iktattad ki az egr hűtőt.Ennyi.
Ja és azért előnyös ez a megoldás,mert minden mérete stimmel a fémcsőnek.A hossza,az átmérője,és még bucis is a végein a bilincsnek.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6743 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 19:54:39 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.05 vasárnap, 19:48:00
...
és van már valami tapasztalat a műtét óta??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6744 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 20:00:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 19:54:39
és van már valami tapasztalat a műtét óta??
igen.kuva hideg van,és az akkuval coptam ma.......
amúgy még semmi.majd reggel start,és a hétvége felé beszámolok!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6745 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 20:01:14 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.05 vasárnap, 20:00:35
igen.kuva hideg van,és az akkuval coptam ma.......
amúgy még semmi.majd reggel start,és a hétvége felé beszámolok!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6746 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 20:07:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.05 vasárnap, 20:00:35
igen.kuva hideg van,és az akkuval coptam ma.......
amúgy még semmi.majd reggel start,és a hétvége felé beszámolok!
nekem az ősszel kikészített GO szűrőm ma került be. kényszerűségből szerelgettem ebben a cidriben, mert már beledermedt a lólé és hiába járattam, már az se segített. 15e km volt benne.. nem bántam, hogy kikerült.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6747 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 20:19:31 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.05 vasárnap, 20:00:35
igen.kuva hideg van,és az akkuval coptam ma.......
amúgy még semmi.majd reggel start,és a hétvége felé beszámolok!
Este 7-kor már -18 alatt volt kint az udvaron a hőmérőn..idén még nem volt ilyen hideg erre fele...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6748 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 20:22:48 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.05 vasárnap, 19:48:00
nem kell hozzá kép!Menni fog!
Az egr hűtőn van egy rövid gumicsővel összekötött fémcső szakasz(kb 15-20cm) és le van burkolva hővédő anyaggal,hogy ne süsse ki a katalizátor oldala.
Na fogod ezt a gumicsövet,oszt jól szétszeded.Az egészből viszont neked a fémcső kell!
Na most,ha már hozzájutottál ahhoz a fémcsőhöz,azzal pont összetudod kötni rövidre a hűtőkör szabadonálló két gumicsövét.Picit alakos cső,de úgy kell forgatni,hogy faccán álljon,és ne érjen be sehová.Az egyik cső a termosztáthoz fut,a másik a fűtésradiátortól jön a tűzfalról.Ezek közé kerül majd be a fémcső szakasz-gyakorlatilag ezzel iktattad ki az egr hűtőt.Ennyi.
Ja és azért előnyös ez a megoldás,mert minden mérete stimmel a fémcsőnek.A hossza,az átmérője,és még bucis is a végein a bilincsnek.
Én is így csináltam meg, csak egy nagyonpicit hajlítottam a vascsövön (melegen), hogy az én ízlésem szerint menjen...
Mennyivel szellősebb ott minden így...
És semmi gondom a fűtéssel, a 3db gyertya teszi a dolgát és meleg az autó!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6749 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 20:39:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.05 vasárnap, 20:22:48
Én is így csináltam meg, csak egy nagyonpicit hajlítottam a vascsövön (melegen), hogy az én ízlésem szerint menjen...
Mennyivel szellősebb ott minden így...
És semmi gondom a fűtéssel, a 3db gyertya teszi a dolgát és meleg az autó!
Az állófűtésre gondolsz?
Naplózva
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ