Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:15:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102536 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7300 Dátum: 2012.03.27 kedd, 09:54:05 »

Ha van valami irom úgyis...
Most nagyon akarok dupla kipuvéget is egyenes rendszerrel....az a hang.

http://www.youtube.com/watch?v=WrhPBd2wkdM&list=LLBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&feature=mh_lolz
ezt nem nehéz összehozni, közép dob helyére kell egy iktató, hátsó hídtól meg egy Y osztó és ki végig 1-1 cső vigyor3 árban sem hiszem, hogy sikat kérnének érte...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7301 Dátum: 2012.03.27 kedd, 14:00:38 »

nem nagy cucc , csak egy jo kipuffos kell hozza, meg aztan messze kerulni a muszaki ellenorzest :-)
Naplózva
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #7302 Dátum: 2012.03.27 kedd, 17:05:21 »

A turbó és a torok öntvény közt lévő 6 csavar ami összefogja , utána miért nem jön le a turbó a helyéről mikor már nem fogja semmi? Vagyannyira összevan rohadva?  Válaszotokat köszönöm!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7303 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:10:00 »

A turbó és a torok öntvény közt lévő 6 csavar ami összefogja , utána miért nem jön le a turbó a helyéről mikor már nem fogja semmi? Vagyannyira összevan rohadva?  Válaszotokat köszönöm!
Nyomó és visszafolyó olajcsöveket kösd le, csavarlazítóval fújd körbe a peremet, majd kocogtasd körbe, ezután kijön, ez egészen biztos....De én leszerelném a helyedben, mert ha változós, akkor az öntvényben van a tisztítandó rész, amit ki kell takarítani, mert beszorulva rövid idő alatt kinyiffan a turbó.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7304 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:39:19 »

ezt nem nehéz összehozni, közép dob helyére kell egy iktató, hátsó hídtól meg egy Y osztó és ki végig 1-1 cső vigyor3 árban sem hiszem, hogy sikat kérnének érte...

20-ast mondtak 60-as csővel végig 2 véggel...akik csinálták a csövezést is..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7305 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:43:22 »

20-ast mondtak 60-as csővel végig 2 véggel...akik csinálták a csövezést is..
elejét szerintem felesleges cserélni, más ívet úgysem tudnak bele csinálni, az eredetinek is ott körül van az átmérője eljen bár a 20 sem sok eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7306 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:45:21 »

elejét szerintem felesleges cserélni, más ívet úgysem tudnak bele csinálni, az eredetinek is ott körül van az átmérője eljen bár a 20 sem sok eljen

gyári az 55-ös...nekem nem gyári a turbó,mint tudjuk...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7307 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:48:34 »

gyári az 55-ös...nekem nem gyári a turbó,mint tudjuk...
azért 200le-nak még ki kéne férnie 55-ösön is, nem??
bár ha úgy nézed, akkor meg van 1 új saválló rendszered 20-ért és az örök élet eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7308 Dátum: 2012.03.28 szerda, 08:52:25 »

A turbó és a torok öntvény közt lévő 6 csavar ami összefogja , utána miért nem jön le a turbó a helyéről mikor már nem fogja semmi? Vagyannyira összevan rohadva?  Válaszotokat köszönöm!

Ervinnek igaza van, ne szedd szét a helyén a turbót, széthullik a geometria. Vedd le a turbót, satuban melegítsd meg körbe a csigaházat hőlégfúvóval, és könnyedén kicsúszik a helyéről. Függőlegesen álljon a turbó tengelye.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7309 Dátum: 2012.03.30 péntek, 21:46:12 »

hali!

ma olyan problémám merült fel hogy amikor megszokott lódulni az autó érzem hogy megindulna és rögtön olyan érzés mintha elmenne a nyomás és taposó dezsőben ülnék, 1-2 újra indítás után meg nincs baja húzz rendesen. Ez mitől lehet? Fix geos turbo van a kocsiban.

köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7310 Dátum: 2012.03.31 szombat, 16:47:48 »

hali!

ma olyan problémám merült fel hogy amikor megszokott lódulni az autó érzem hogy megindulna és rögtön olyan érzés mintha elmenne a nyomás és taposó dezsőben ülnék, 1-2 újra indítás után meg nincs baja húzz rendesen. Ez mitől lehet? Fix geos turbo van a kocsiban.

köszi
ha van ac pumpád,akkor annak a működését kellene lecsekkolni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7311 Dátum: 2012.03.31 szombat, 18:32:36 »

ok kösz
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7312 Dátum: 2012.03.31 szombat, 22:43:22 »

bal hátsó fékmunkahengerem dugattyúja nem akar visszamenni. kifele vaj puhán jött visszafele nem megy. kiakasztottam a kézifékbowdent megynitottam a légtelenitőt de nem moccan. hatázotottan megakad nem megszorul. mi lehet vele? takaritsam át az egészet? a menettel lehet valami probléma? a jobbos simán puhán visszament(vagyis visszatekeredett ugye) ötlet???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7313 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 07:59:14 »

bal hátsó fékmunkahengerem dugattyúja nem akar visszamenni. kifele vaj puhán jött visszafele nem megy. kiakasztottam a kézifékbowdent megynitottam a légtelenitőt de nem moccan. hatázotottan megakad nem megszorul. mi lehet vele? takaritsam át az egészet? a menettel lehet valami probléma? a jobbos simán puhán visszament(vagyis visszatekeredett ugye) ötlet???
Ha a helyén nem megy vissza, vedd le a fékcsövet, tedd satuba és erősen a dugattyúra nehezkedve próbáld tekerni, úgy vissza fog menni, ha kifele simán jött.  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #7314 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 08:10:42 »

hali!

Lenne egy olyan gondom hogy hangja van a szervoszivattyumnak!Lehet ez a régi olaj miatt vagy sürgösen nézessem meg valakivel?
Meg lenne még egy gondom is :az ülésmagasság állitótengelyemen letörtek a fogak és neten nem találtam semmit ,van ilyen fogaskerék fémböl vagy csak ez a műanyag létezik?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7315 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 10:16:31 »

hali!

Lenne egy olyan gondom hogy hangja van a szervoszivattyumnak!Lehet ez a régi olaj miatt vagy sürgösen nézessem meg valakivel?
Meg lenne még egy gondom is :az ülésmagasság állitótengelyemen letörtek a fogak és neten nem találtam semmit ,van ilyen fogaskerék fémböl vagy csak ez a műanyag létezik?

Fogaskerék:
 http://mondeo.hu/index.php?topic=4244.msg517292#msg517292

Olaj van elég a szervóban?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #7316 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 12:33:27 »

igen ,maxig van ,de elég fekete!gondolom még nem volt bent cserélve!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7317 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 13:03:15 »

igen ,maxig van ,de elég fekete!gondolom még nem volt bent cserélve!

Akkor csere és átmosás. Van róla leírás.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #7318 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 13:52:28 »

Csak arra vigyázz,hogy nem mindegy melyik irányba tekered.


Ha a helyén nem megy vissza, vedd le a fékcsövet, tedd satuba és erősen a dugattyúra nehezkedve próbáld tekerni, úgy vissza fog menni, ha kifele simán jött.  wave
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7319 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 15:39:08 »

Urak!

Tárgyalok egy céggel akik tuning porlasztókat gyártanak és ha elküldöm a gyári méreteket és van nyers hasonló csúcsuk akkor csinálnak pengébb csúcsot mint a gyári olcsóbban.....minimum 40db-ot kelle rendelnem tőlük(minusz az én 4-em marad 36 ugye.).
Nemtudom mást is érdekelne a dolog?  előszőr itt kérdezem meg utánna, utánna autószerelők országosan és azután nemzetközi vizek....
Szóval....jobb,nagyobb,olcsóbb csúcs érdekelne e valakit?
Jelzem ehhez a tipushoz semmilyen alternativa nem létezik a gyárin kivül.....sajna.
Ide irhat akit érdekelne és itt irjátok a véleményeket....
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #7320 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 15:41:17 »

Urak!

Tárgyalok egy céggel akik tuning porlasztókat gyártanak és ha elküldöm a gyári méreteket és van nyers hasonló csúcsuk akkor csinálnak pengébb csúcsot mint a gyári olcsóbban.....minimum 40db-ot kelle rendelnem tőlük(minusz az én 4-em marad 36 ugye.).
Nemtudom mást is érdekelne a dolog?  előszőr itt kérdezem meg utánna, utánna autószerelők országosan és azután nemzetközi vizek....
Szóval....jobb,nagyobb,olcsóbb csúcs érdekelne e valakit?
Jelzem ehhez a tipushoz semmilyen alternativa nem létezik a gyárin kivül.....sajna.
Ide irhat akit érdekelne és itt irjátok a véleményeket....

Csak DI-hez gyártanának csúcsot,vagy CI-hez is? Mennyi lenne az olcsó? Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7321 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 15:44:09 »

Csak DI-hez gyártanának csúcsot,vagy CI-hez is? Mennyi lenne az olcsó? Smiley

Egyenlőre DI-vel foglalkoztam.....hisz nekem az van...de CI-re is csinálnának tuti csak lekell méretezni.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7322 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 21:05:45 »

köszi Ervin megpróbálom!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7323 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 21:57:52 »

Urak!

Tárgyalok egy céggel akik tuning porlasztókat gyártanak és ha elküldöm a gyári méreteket és van nyers hasonló csúcsuk akkor csinálnak pengébb csúcsot mint a gyári olcsóbban.....minimum 40db-ot kelle rendelnem tőlük(minusz az én 4-em marad 36 ugye.).
Nemtudom mást is érdekelne a dolog?  előszőr itt kérdezem meg utánna, utánna autószerelők országosan és azután nemzetközi vizek....
Szóval....jobb,nagyobb,olcsóbb csúcs érdekelne e valakit?
Jelzem ehhez a tipushoz semmilyen alternativa nem létezik a gyárin kivül.....sajna.
Ide irhat akit érdekelne és itt irjátok a véleményeket....

hali engem érdekelne ha normális áron tudnák csinálni, erre kíváncsi lennék  vigyor3 köszi
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7324 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 09:19:11 »

köszi Ervin megpróbálom!

A baloldalit másik irányba kell tekerni mint a jobbost, próbáld meg így integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7325 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 10:48:42 »

hali engem érdekelne ha normális áron tudnák csinálni, erre kíváncsi lennék  vigyor3 köszi


Szia!
kb 8-10e ft/db lenne szerintem szállitással együtt...mivel nem magyar cégről van szó ugye...
Azt nézed hogy a gyári csúcs kb 20-as és fele ennyit nem tud....ja és az adagoló is hosszabb éltű lehet tőle, nem erőlködik ugye.
Mint irtam attól függ lessz e valami hogy van egy nyersanyag ilyen csúcshoz...mert semmi másba nincs ilyen csúcs nagyon mint a mondiba.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7326 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 11:01:55 »

Szia!
kb 8-10e ft/db lenne szerintem szállitással együtt...mivel nem magyar cégről van szó ugye...
Azt nézed hogy a gyári csúcs kb 20-as és fele ennyit nem tud....ja és az adagoló is hosszabb éltű lehet tőle, nem erőlködik ugye.
Mint irtam attól függ lessz e valami hogy van egy nyersanyag ilyen csúcshoz...mert semmi másba nincs ilyen csúcs nagyon mint a mondiba.

Végülis a 4 rossz porlasztómat úgysem tudom használni semmire, ha a fenti áron legyártják akkor engem érdekel 4db csúcs!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7327 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 11:37:13 »

Végülis a 4 rossz porlasztómat úgysem tudom használni semmire, ha a fenti áron legyártják akkor engem érdekel 4db csúcs!

Ok...akkor eddig 12...
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #7328 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 11:42:01 »

Egyenlőre DI-vel foglalkoztam.....hisz nekem az van...de CI-re is csinálnának tuti csak lekell méretezni.

Tudom,hogy DI-t van,épp ezért kérdeztem,hogy eddig csak annak jártál-e utána Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7329 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 18:27:26 »

Urak!

Tárgyalok egy céggel akik tuning porlasztókat gyártanak és ha elküldöm a gyári méreteket és van nyers hasonló csúcsuk akkor csinálnak pengébb csúcsot mint a gyári olcsóbban.....minimum 40db-ot kelle rendelnem tőlük(minusz az én 4-em marad 36 ugye.).
Nemtudom mást is érdekelne a dolog?  előszőr itt kérdezem meg utánna, utánna autószerelők országosan és azután nemzetközi vizek....
Szóval....jobb,nagyobb,olcsóbb csúcs érdekelne e valakit?
Jelzem ehhez a tipushoz semmilyen alternativa nem létezik a gyárin kivül.....sajna.
Ide irhat akit érdekelne és itt irjátok a véleményeket....
teljesítményben kb meddig lenne elég??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7330 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 19:01:30 »

teljesítményben kb meddig lenne elég??

annyit nem tud az adagolód,nem kell parázni....300Le simán...
Naplózva
Denon
Vendég
« Új hozzászólás #7331 Dátum: 2012.04.03 kedd, 19:30:18 »

Üdv mindenkinek!
Van egy olyan problémám,hogy nincs fűtésem. Vagyis a meleg és hideg állító tekerő olyan mintha szabadon mozogna. Lehetséges,hogy valami a tekerő hátulján kiakadt,vagy letört vagy fogalmam sincs  Undecided Nagyon könnyű tekergetni ,mintha szabad futna,ez normális így? A lényeg,hogy nem fúj meleg levegőt   Embarrassed A  válaszokat előre is köszönöm. Üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7332 Dátum: 2012.04.03 kedd, 20:06:15 »

Üdv mindenkinek!
Van egy olyan problémám,hogy nincs fűtésem. Vagyis a meleg és hideg állító tekerő olyan mintha szabadon mozogna. Lehetséges,hogy valami a tekerő hátulján kiakadt,vagy letört vagy fogalmam sincs  Undecided Nagyon könnyű tekergetni ,mintha szabad futna,ez normális így? A lényeg,hogy nem fúj meleg levegőt   Embarrassed A  válaszokat előre is köszönöm. Üdv.
az eleve elég könnyen is futott... ha gondolod van olcsón manuális klíma kapcsolóm, ami működik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7333 Dátum: 2012.04.03 kedd, 21:05:51 »

A héten úgy néz ki kapok egy mintát hogy néz ki....hátha úgy többen kapcsolnak hogy mennyire ritka lehetőség is ez...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7334 Dátum: 2012.04.03 kedd, 21:20:57 »

A héten úgy néz ki kapok egy mintát hogy néz ki....hátha úgy többen kapcsolnak hogy mennyire ritka lehetőség is ez...

engem érdekel eljen a maradék meg az angoloknál/németeknél tuti eladható
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7335 Dátum: 2012.04.03 kedd, 21:27:28 »

Szia!
kb 8-10e ft/db lenne szerintem szállitással együtt...mivel nem magyar cégről van szó ugye...
Azt nézed hogy a gyári csúcs kb 20-as és fele ennyit nem tud....ja és az adagoló is hosszabb éltű lehet tőle, nem erőlködik ugye.
Mint irtam attól függ lessz e valami hogy van egy nyersanyag ilyen csúcshoz...mert semmi másba nincs ilyen csúcs nagyon mint a mondiba.

Ez engem is érdekel.
4db -ra beszállok én is.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7336 Dátum: 2012.04.03 kedd, 21:39:26 »

A héten úgy néz ki kapok egy mintát hogy néz ki....hátha úgy többen kapcsolnak hogy mennyire ritka lehetőség is ez...

nincs felvételed, hogy hogyan épül a nyomásod a gtb2056-tal??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7337 Dátum: 2012.04.03 kedd, 21:56:45 »

nincs felvételed, hogy hogyan épül a nyomásod a gtb2056-tal??

Nincs..miért mi a gond megint?  enyém most 1,6-ig tölt szépen chip nélkül...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7338 Dátum: 2012.04.03 kedd, 21:58:45 »

Nincs..miért mi a gond megint?  enyém most 1,6-ig tölt szépen chip nélkül...
elgondolkodtam egy gtb2052/56-bv50-gtb2260 vonalon idiota csak nem tudom, hogy hol élednének... a mostanival már 1500-nál megvan az 1 bar
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7339 Dátum: 2012.04.03 kedd, 22:02:13 »

elgondolkodtam egy gtb2052/56-bv50-gtb2260 vonalon idiota csak nem tudom, hogy hol élednének... a mostanival már 1500-nál megvan az 1 bar

Holnap nem felejtem el levideózom...ezzel a tuning csúcsal a 2260 simán mehet...
enyém nemis néztem honnan indul.....de 2260 kisebb csúccsal egy siroccoba 1500-tól indul és sose fogy el....
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.03 kedd, 22:05:55 írta Bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7340 Dátum: 2012.04.03 kedd, 22:04:17 »

Akkor eddig 5 ember velem együtt ha jól számolom.

Tuning porlasztó csúcs:

-Bunyek            4db
-turpy              4db   
-hirdetesj2        4db
-HZsolt92         4db
-Feco66           4db
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7341 Dátum: 2012.04.03 kedd, 22:16:26 »

Holnap nem felejtem el levideózom...ezzel a tuning csúcsal a 2260 simán mehet...
enyém nemis néztem honnan indul.....de 2260 kisebb csúccsal egy siroccoba 1500-tól indul és sose fogy el....
az jó lenne worship

lehet mégsem raknám fel akkor a gt1749-et, bár a tervezett erőt az is tudná, csak azzal lehet, hogy megint úgy járnék, hogy magasabb fordulaton fojtaná a motort...most szereztem valamit a nyomásos labdámhoz, hogy jobb legyen, pénteken remélem már tudom tesztelni vigyor3

de már megint ott tartok, hogy mennyit bírhat el a vp30 vigyor3
meg kb mit bírhat a motor?? a 2.2-esekből van olyan, amit 220le felett használnak és simán bírják...elvileg csak a hajtókar más, tehát ezek is bírnának annyit??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7342 Dátum: 2012.04.03 kedd, 23:03:27 »

Ha fel teszem ezeket a nagyobb csúcsokat, akkor mit fogok érezni ha minden más marad a régi? Jobban fog menni lesz különbség? Hozzá kell majd programozni az egészet? Mostaniaknak nem sok lehet már hátra jól jönnek majd  Wink csak most még is mi lesz majd a teendő cserénél? Gondolom nem elég csak rá dobni őket.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7343 Dátum: 2012.04.03 kedd, 23:22:47 »

Ha fel teszem ezeket a nagyobb csúcsokat, akkor mit fogok érezni ha minden más marad a régi? Jobban fog menni lesz különbség? Hozzá kell majd programozni az egészet? Mostaniaknak nem sok lehet már hátra jól jönnek majd  Wink csak most még is mi lesz majd a teendő cserénél? Gondolom nem elég csak rá dobni őket.
ha csak berakod, akkor nem sok minden fog változni vigyor3 hozzá kell írni a programot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7344 Dátum: 2012.04.03 kedd, 23:35:35 »

Ha fel teszem ezeket a nagyobb csúcsokat, akkor mit fogok érezni ha minden más marad a régi? Jobban fog menni lesz különbség? Hozzá kell majd programozni az egészet? Mostaniaknak nem sok lehet már hátra jól jönnek majd  Wink csak most még is mi lesz majd a teendő cserénél? Gondolom nem elég csak rá dobni őket.

Ha simán berakod és bevan állitva gyári értékre a nyitónyomása akkor is észre fogod venni szerintem ,mivel nagyobb mennyiséget fecskendez be adott nyomáson mint a gyári mivel nagyobbak a lukak...de chip nem árt hozzá...onnantól meg jujujuj....
Naplózva
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #7345 Dátum: 2012.04.04 szerda, 18:20:32 »


sziasztok:2001-es a kicsike mostanában csinál érdekes dolgokat .de amire még nem jöttem rá az az, hogy mikor megyek miért ugrik az üzemagyag mutató üresbe ha belemegyek a buckába.utána negálok és gyújtást le veszem fél percig majd ráadom újból megint jó elindulok első bucka megint üreset jelez.ha  ráadom a gyújtást egy helyben  és megrángatom az autót megint üreset mutat .kérdés az óra lehet rossz vagy a szintjelző ha igen hogy lehet ki szedni?
előre is kösz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7346 Dátum: 2012.04.04 szerda, 19:08:41 »

sziasztok:2001-es a kicsike mostanában csinál érdekes dolgokat .de amire még nem jöttem rá az az, hogy mikor megyek miért ugrik az üzemagyag mutató üresbe ha belemegyek a buckába.utána negálok és gyújtást le veszem fél percig majd ráadom újból megint jó elindulok első bucka megint üreset jelez.ha  ráadom a gyújtást egy helyben  és megrángatom az autót megint üreset mutat .kérdés az óra lehet rossz vagy a szintjelző ha igen hogy lehet ki szedni?
előre is kösz.
ha kell, nekem van tutira jó műszeregységem és szintmérőm is Wink óccón mind2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7347 Dátum: 2012.04.04 szerda, 19:15:53 »

sziasztok:2001-es a kicsike mostanában csinál érdekes dolgokat .de amire még nem jöttem rá az az, hogy mikor megyek miért ugrik az üzemagyag mutató üresbe ha belemegyek a buckába.utána negálok és gyújtást le veszem fél percig majd ráadom újból megint jó elindulok első bucka megint üreset jelez.ha  ráadom a gyújtást egy helyben  és megrángatom az autót megint üreset mutat .kérdés az óra lehet rossz vagy a szintjelző ha igen hogy lehet ki szedni?
előre is kösz.

Hello attól függ hogy kombi, 5 ajtós vagy hogy sedan. a kombinak a hátsó ülés alatt van egy kis nyílás de ott nem férsz hozzá ehhez le kell venni a tankot.
Nekem is szokta csinálni de nekem csak akkor ha rosszul áll a kocsi indításkor.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7348 Dátum: 2012.04.04 szerda, 19:17:42 »

ha kell, nekem van tutira jó műszeregységem és szintmérőm is Wink óccón mind2

van műszeregységed???  Wink akkor tutira meg tudod nekem mondani hogy milyen izzó kell belle mert nekem ki égett az egyik...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7349 Dátum: 2012.04.04 szerda, 19:20:00 »

van műszeregységed???  Wink akkor tutira meg tudod nekem mondani hogy milyen izzó kell belle mert nekem ki égett az egyik...
van vagy 3db felesleges vigyor3

FAQ-ban a cikkben megtalálod, hogy milyen és mennyi kell bele Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.