Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
144
145
146
147
148
149
150
[
151
]
152
153
154
155
156
157
158
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113414 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7500 Dátum:
2012.04.14 szombat, 10:10:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.14 szombat, 02:52:58
országúton, ha tolom neki, akkor sem eszik 6 fölött
mondjuk ehez kellett pár okosítás, előtte nekem sem ilyen adatok jöttek ki
Szia! Miféle okosságok? Én mikor vettem akkor 7,5 körül fogyasztott 60%város maradék vegyes. Motor optimalizálás után most ugyanez 6,6. Sík autóút 90-120 között 5,8. Viszont ha rálépek akkor lépeget. Ez jó irány de a tied überjó érték. 1,8as vákumdiesel Escortom evett 5 lityót.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.14 szombat, 10:13:01 írta Lacimanó
»
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7501 Dátum:
2012.04.14 szombat, 10:14:45 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.04.14 szombat, 10:10:45
Szia! Miféle okosságok? Én mikor vettem akkor 7,5 körül fogyasztott 60%város maradék vegyes. Motor optimalizálás után most ugyanez 6,6. Sík autóút 90-120 között 5,8. Viszont ha rálépek akkor lépeget. Ez jó irány de a tied überjó érték. 1,8as vákumdiesel Escortom evett 5 lityót.
chip, vgt turbo egy 130le-s ci-ről, katiktató ervintől
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7502 Dátum:
2012.04.14 szombat, 10:20:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.14 szombat, 10:14:45
chip, vgt turbo egy 130le-s ci-ről, katiktató ervintől
Jaaa! A szellőzés jobban megy befelé is meg kifelé is. Gondolom a turbó és az iktató után kellett módosítani a chipp dolgokat.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7503 Dátum:
2012.04.14 szombat, 12:28:58 »
Halihó.
Tudja valaki,hogy melyik színű Protec motortér öblító jó a TDDI-be? /Olajcsere előtt/
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7504 Dátum:
2012.04.14 szombat, 12:33:34 »
Idézetet írta: soho001 - 2012.04.14 szombat, 12:28:58
Halihó.
Tudja valaki,hogy melyik színű Protec motortér öblító jó a TDDI-be? /Olajcsere előtt/
zöld
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7505 Dátum:
2012.04.14 szombat, 12:49:34 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.04.14 szombat, 12:33:34
zöld
Köszi
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Denon
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7506 Dátum:
2012.04.14 szombat, 19:53:07 »
Sziasztok!
Olajat szeretnék cserélni az autómban ( 2.0 TDDi ) Azt szeretném megkérdezni,hogy mennyi olajra van szükségem,illetve milyet vegyek?
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Üdv: Denon
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7507 Dátum:
2012.04.14 szombat, 19:54:05 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.04.14 szombat, 10:20:22
Jaaa! A szellőzés jobban megy befelé is meg kifelé is. Gondolom a turbó és az iktató után kellett módosítani a chipp dolgokat.
kéne, de még nem sikerült összehozni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7508 Dátum:
2012.04.14 szombat, 20:23:41 »
Idézetet írta: Denon - 2012.04.14 szombat, 19:53:07
Sziasztok!
Olajat szeretnék cserélni az autómban ( 2.0 TDDi ) Azt szeretném megkérdezni,hogy mennyi olajra van szükségem,illetve milyet vegyek?
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Üdv: Denon
6Liter. Ford 5w30. Ez a gyári olaja.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7509 Dátum:
2012.04.14 szombat, 20:54:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.14 szombat, 19:54:05
kéne, de még nem sikerült összehozni
Nekem a múlt héten megcsinálták a módosítást, jobb is lett
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7510 Dátum:
2012.04.14 szombat, 21:19:41 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.04.14 szombat, 20:54:53
Nekem a múlt héten megcsinálták a módosítást, jobb is lett
hol csináltattad?? én ezzel a MAP szenzor cserélgetős szharsággal megint valahol 90le-nál tartok
szerintem bekötöm úgy hogy állandóan full nyomást lásson
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7511 Dátum:
2012.04.14 szombat, 22:45:29 »
Nem irok semmit...de várom az őszinte véleményeket...
http://www.youtube.com/watch?v=TDn4E4Vth0g&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7512 Dátum:
2012.04.14 szombat, 22:52:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.14 szombat, 22:45:29
Nem irok semmit...de várom az őszinte véleményeket...
http://www.youtube.com/watch?v=TDn4E4Vth0g&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp
király
mit csináltál neki??
MAP fix-re kötésről vélemény??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7513 Dátum:
2012.04.14 szombat, 23:23:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.14 szombat, 22:45:29
Nem irok semmit...de várom az őszinte véleményeket...
http://www.youtube.com/watch?v=TDn4E4Vth0g&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp
LOL
betettél egy Blow off szelepet? Dízelnél csak dísznek jó inkább, nem? A hangja nem rossz, de menet közben egy elváltásnál biztos keményebb
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7514 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 08:19:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.14 szombat, 21:19:41
hol csináltattad?? én ezzel a MAP szenzor cserélgetős szharsággal megint valahol 90le-nál tartok
szerintem bekötöm úgy hogy állandóan full nyomást lásson
B.füredre vittem vissza Gergőhöz, aki anno a progit írta.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7515 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 08:49:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.14 szombat, 22:45:29
Nem irok semmit...de várom az őszinte véleményeket...
http://www.youtube.com/watch?v=TDn4E4Vth0g&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp
amikor lepörög a turbó,van némi "zaj",amit nem tudok hova tenni......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7516 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 09:03:09 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.04.15 vasárnap, 08:19:30
B.füredre vittem vissza Gergőhöz, aki anno a progit írta.
Szia.
Nekem is ő írta.
Tud vele valami újat?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7517 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 10:18:39 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.04.14 szombat, 23:23:23
LOL
betettél egy Blow off szelepet? Dízelnél csak dísznek jó inkább, nem? A hangja nem rossz, de menet közben egy elváltásnál biztos keményebb
nincs benne semmilyen szelep,sem chip vagy tuning most...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7518 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 10:18:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.15 vasárnap, 08:49:30
amikor lepörög a turbó,van némi "zaj",amit nem tudok hova tenni......
Milyen zajra gondolsz?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7519 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 11:46:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.15 vasárnap, 10:18:58
Milyen zajra gondolsz?
amire én azt hittem blow off valve
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7520 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 14:39:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.15 vasárnap, 10:18:58
Milyen zajra gondolsz?
amikor felpörgeted a mocit,és a turbó már lepörög.olyan mintha fémesen csüriszkölne valami.de lehet,hogy csak érzéki csalódás.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7521 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 17:38:30 »
Hát nem tudom mi a baja, de szerintem ennek a turbónak GAME OVER.....
Nem fémes hang, de a turbóból jön az tuti...olyan mintha nem tudna eleget szivni és mikor lepörgött visszaengedné a levegőt....
Azt mondták ez lehet ilyen mert nagy örvényt kellt mikor lepörög...hát van huzatja azt érezni de szerintem ez a végét járja már...jövő héten kiderül megy petyához vágja rendbe....
Vagy még azt mondták a geometria nem jól van belőve..passz.
amugy nem lóg,nem kotyog,olajat nem eszi...ezért is érdekes a dolog....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7522 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 17:42:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.15 vasárnap, 17:38:30
Hát nem tudom mi a baja, de szerintem ennek a turbónak GAME OVER.....
Nem fémes hang, de a turbóból jön az tuti...olyan mintha nem tudna eleget szivni és mikor lepörgött visszaengedné a levegőt....
Azt mondták ez lehet ilyen mert nagy örvényt kellt mikor lepörög...hát van huzatja azt érezni de szerintem ez a végét járja már...jövő héten kiderül megy petyához vágja rendbe....
Vagy még azt mondták a geometria nem jól van belőve..passz.
amugy nem lóg,nem kotyog,olajat nem eszi...ezért is érdekes a dolog....
miből gondolod, hogy vége??
módosítottál valamit, vagy csak egyszer ilyen hangja lett?? menet közben is ilyen??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7523 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 18:00:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.15 vasárnap, 17:42:34
miből gondolod, hogy vége??
módosítottál valamit, vagy csak egyszer ilyen hangja lett?? menet közben is ilyen??
aszem azóta csinálja mióta átálltam IMAP-ra....de nagyon nem tetszik ez a hang....minden váltásnál hallom(persze nem annyira), meg leállitásnál.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.15 vasárnap, 18:13:45 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7524 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 18:28:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.15 vasárnap, 18:00:58
aszem azóta csinálja mióta átálltam IMAP-ra....de nagyon nem tetszik ez a hang....minden váltásnál hallom(persze nem annyira), meg leállitásnál.
ha visszarakod EMAP-ra?? vagy állítasz a geon??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7525 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 18:47:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.15 vasárnap, 18:28:57
ha visszarakod EMAP-ra?? vagy állítasz a geon??
azon agyalok épp énis....lehet az lessz...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7526 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 18:54:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.15 vasárnap, 18:47:07
azon agyalok épp énis....lehet az lessz...
amúgy szerintem ennyitől nem KO. nekem a mostani gt17-es sokkal többet kapott, és még mindig bírja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7527 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 19:03:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.15 vasárnap, 18:47:07
azon agyalok épp énis....lehet az lessz...
az mitől lehet, hogy most már egyáltalán nem kormol a kocsi??
1, eredeti map szenzor, volt rendesen korom, ha odaléptem
2, másik map, eltűnt a korom, csak induláskor tudtam vele dobatni 1-1 pamacsot. -10-15le az előzőhöz képest
3, újabb map, korom teljesen eltűnt, még -10-15le
haladok
mostmár csak az a kérdés, hogy az elveszett 20-30le-t hogy csaljam vissza
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7528 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 20:03:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.15 vasárnap, 19:03:50
az mitől lehet, hogy most már egyáltalán nem kormol a kocsi??
1, eredeti map szenzor, volt rendesen korom, ha odaléptem
2, másik map, eltűnt a korom, csak induláskor tudtam vele dobatni 1-1 pamacsot. -10-15le az előzőhöz képest
3, újabb map, korom teljesen eltűnt, még -10-15le
haladok
mostmár csak az a kérdés, hogy az elveszett 20-30le-t hogy csaljam vissza
Ez nem azért van mert a eredeti map-al go dúsabb volt a befecskendezés és a sok go tól kormolt? A régi dízeleken a mechanikus adagolón volt füst csavar ha rá állítottál többet kapot és füstölt mint a barom, persze jobban is ment.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7529 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 20:07:40 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.15 vasárnap, 20:03:49
Ez nem azért van mert a eredeti map-al go dúsabb volt a befecskendezés és a sok go tól kormolt? A régi dízeleken a mechanikus adagolón volt füst csavar ha rá állítottál többet kapot és füstölt mint a barom, persze jobban is ment.
de, azért.
csak 2eft/db áron vehetnék egy dobozzal, hátha találok benne olyat, mint ami nekem kéne
és még akkor sem biztos, hogy találnék
szóval valamit ki kéne találni rá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7530 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 20:14:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.15 vasárnap, 20:07:40
de, azért.
csak 2eft/db áron vehetnék egy dobozzal, hátha találok benne olyat, mint ami nekem kéne
és még akkor sem biztos, hogy találnék
szóval valamit ki kéne találni rá
Lehet hogy ez a fixre állítás jó lenne. Csak kérdés hogy alacsony és magas fordulaton ugyanúgy jó lenne. Hogy mindig maxon fusson.
Gázpedál szenzorod nincs véletlenül ami jó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7531 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 20:16:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.15 vasárnap, 17:38:30
Hát nem tudom mi a baja, de szerintem ennek a turbónak GAME OVER.....
Nem fémes hang, de a turbóból jön az tuti...olyan mintha nem tudna eleget szivni és mikor lepörgött visszaengedné a levegőt....
Azt mondták ez lehet ilyen mert nagy örvényt kellt mikor lepörög...hát van huzatja azt érezni de szerintem ez a végét járja már...jövő héten kiderül megy petyához vágja rendbe....
Vagy még azt mondták a geometria nem jól van belőve..passz.
amugy nem lóg,nem kotyog,olajat nem eszi...ezért is érdekes a dolog....
nekem is gyanús,csak nem akartam mondani......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7532 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 21:05:31 »
Idézetet írta: soho001 - 2012.04.15 vasárnap, 09:03:09
Szia.
Nekem is ő írta.
Tud vele valami újat?
Kicsit sokaltam a fogyit ~7,2 liter körül volt állandóan, mondjuk ~60% autópálya teszi bele a km-t, 130-140 km/h tempóval.
Kivettem a katalizátort is, és új gyári kipuff rendszerem is van, így talán gyorsabban távoznak a gázok és talán fürgébben pöröghet fel a turbó is és ezt Gergő is így érzékelte. Megváltoztatta az egész programot, a rész és teljes terhelés melletti üa mennyiségeket - első 550 km-re 5,8 jött ki, most a sok helyi hideg üzem melleti ide-oda futkosás már kezdi ~6 liter fölé vinni. Kell egy-két tank kiautózás mire biztosat fogok mondani, de érzetre egyenlőre sokkal jobb.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7533 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 21:24:06 »
Na csak szétb@szott az ideg és lementem visszaraktam EMAP-ra, meg állitottam a geometrián....most nem csinálja,marad igy EMAP-on....és most jobban is megy....
De jövő héten beszélek haverral lője be rendesen órával mielőtt gáz lessz....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7534 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 22:24:43 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.15 vasárnap, 20:14:44
Lehet hogy ez a fixre állítás jó lenne. Csak kérdés hogy alacsony és magas fordulaton ugyanúgy jó lenne. Hogy mindig maxon fusson.
Gázpedál szenzorod nincs véletlenül ami jó?
amint lepadlózod, rögtön max nyomás van, ha jó a turbód.
gázpedálra gondolsz?? 1db jó van a kocsiban, nem eladó
angol sajna nem jó, valszeg csak újat lehet kapni belőle
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7535 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 22:25:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.15 vasárnap, 21:24:06
Na csak szétb@szott az ideg és lementem visszaraktam EMAP-ra, meg állitottam a geometrián....most nem csinálja,marad igy EMAP-on....és most jobban is megy....
De jövő héten beszélek haverral lője be rendesen órával mielőtt gáz lessz....
szerintem csak a levegő torlódást lehetett hallani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7536 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 23:18:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.15 vasárnap, 22:25:09
szerintem csak a levegő torlódást lehetett hallani
Szerintem ökör fejemmel nem tekertem be az ütköző csavart,túl szűkbe volt a geometria....mindent néztem csak azt nem.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7537 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 11:49:26 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.04.10 kedd, 15:05:09
Szia! Ugyanígy jártam én is az ősszel, elforog a fém anya a műanyag házban. Én kivettem mind a három anyát, és átmenőcsavarral anyával a másik oladalon megoldottam. Azóta nem folyik. De ha gondolod van olyan bontott termosztátházam, ami nincs szétberhálva.
Sikerült az átmenőcsavaros dolog megszünt a csöpi. Köszi a tippet.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7538 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 13:18:20 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.04.16 hétfő, 11:49:26
Sikerült az átmenőcsavaros dolog megszünt a csöpi. Köszi a tippet.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7539 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 17:02:33 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.04.16 hétfő, 11:49:26
Sikerült az átmenőcsavaros dolog megszünt a csöpi. Köszi a tippet.
Csöpi lábhoz
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7540 Dátum:
2012.04.17 kedd, 19:35:02 »
Vettem egy VP44 adagolót és megszivtam vele...ez van....
ne vegyetek bevizsgálás nélkül azt ajánlom
igen belehet sz@pni...
Odavittem adagolós ügyfelünkhöz megfogta és már mondta is hogy ez kuka...tengelyt megse lehetett mozditani, szétkapta hogy belenézzünk és totál bevolt állva és rozsda volt....fel lett volna rakva azonnal össze is tört volna...hát ez van.
Most tőlem nem kért semmit de a bevizsgálás is pár ezer....akitől vettem korrekt volt és azonnal visszaadta a lovét, és vissza se kérte az adagolót...mondta dobjam ki....
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7541 Dátum:
2012.04.18 szerda, 12:08:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.17 kedd, 19:35:02
Vettem egy VP44 adagolót és megszivtam vele...ez van....
ne vegyetek bevizsgálás nélkül azt ajánlom
igen belehet sz@pni...
Odavittem adagolós ügyfelünkhöz megfogta és már mondta is hogy ez kuka...tengelyt megse lehetett mozditani, szétkapta hogy belenézzünk és totál bevolt állva és rozsda volt....fel lett volna rakva azonnal össze is tört volna...hát ez van.
Most tőlem nem kért semmit de a bevizsgálás is pár ezer....akitől vettem korrekt volt és azonnal visszaadta a lovét, és vissza se kérte az adagolót...mondta dobjam ki....
Milyen cikkszámú kell? Race csúcsokról hír?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7542 Dátum:
2012.04.18 szerda, 20:41:05 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.04.18 szerda, 12:08:01
Milyen cikkszámú kell? Race csúcsokról hír?
Már semmilyen.....
csúcsok para van...mennek a tárgyalások még...iszonyat agyament dolgokat akar a gyártó...
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7543 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 05:48:38 »
Hiho!
Nem tudom ez a megfelelő topik vagy sem max átrakom ha nem.. szóval tegnap parkolóban közeledve a kocsi felé látom ám hogy a középső dob nem annyira áll fényesen a helyén ez addig fajult hogy az utolsó 5 km-t a műhelyig már rezontól lógó középső dobbal tettem meg... heggeszteni nem nagyon lehet mert anyag ott nem sok van viszont Motorcraft sporttársnak van kipuja kombira
CI
- hez biztos azt mondta cserélhető annyi a változás hogy a
CI
-ben nincs középső dob. Ez nekem kapóra jön mert mindig leért egy ciccenésnyit amikor áltam le a garázsba...
Kérdés hogy a motornak számít-e hogy egy dobbal kevesebb. Számíthatok-e esetleg nyomaték vesztésre stb...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7544 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 08:18:48 »
Idézetet írta: Guen - 2012.04.19 csütörtök, 05:48:38
Hiho!
Nem tudom ez a megfelelő topik vagy sem max átrakom ha nem.. szóval tegnap parkolóban közeledve a kocsi felé látom ám hogy a középső dob nem annyira áll fényesen a helyén ez addig fajult hogy az utolsó 5 km-t a műhelyig már rezontól lógó középső dobbal tettem meg... heggeszteni nem nagyon lehet mert anyag ott nem sok van viszont Motorcraft sporttársnak van kipuja kombira
CI
- hez biztos azt mondta cserélhető annyi a változás hogy a
CI
-ben nincs középső dob. Ez nekem kapóra jön mert mindig leért egy ciccenésnyit amikor áltam le a garázsba...
Kérdés hogy a motornak számít-e hogy egy dobbal kevesebb. Számíthatok-e esetleg nyomaték vesztésre stb...
Semilyen veszteség nem érhet, csak jobb lehet, ha egy dobbal kevesebb.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jani131
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7545 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 18:09:50 »
Sziasztok! Uj tag vagyok és szeretném a segitségeteket kérni. Van egy tddi-m. Hidegen elinditom, semmi gond, melegen elinditom, pöcre indul az alapjárat 7-730 körül van a töltéslámpa ég nem reagál a gázra és 15-20 mp mulva leáll. ujrainditom, alapiáraton, elindulok egy-kettő-vissza egy, kuplung hirtelen ki, kap egy löketet a motor, töltés elalszik és ettől kezdve a következő leállitásig tökéletesen müködik minden.Itt Pécs környékén csak ugatják a Fordot. Egyik szerint adagolo a másik szerint computer hiba. Tanácstalan vagyok, tudna valaki segíteni? Előre is köszi: Jani 131
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7546 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 18:22:07 »
Idézetet írta: jani131 - 2012.04.19 csütörtök, 18:09:50
Sziasztok! Uj tag vagyok és szeretném a segitségeteket kérni. Van egy tddi-m. Hidegen elinditom, semmi gond, melegen elinditom, pöcre indul az alapjárat 7-730 körül van a töltéslámpa ég nem reagál a gázra és 15-20 mp mulva leáll. ujrainditom, alapiáraton, elindulok egy-kettő-vissza egy, kuplung hirtelen ki, kap egy löketet a motor, töltés elalszik és ettől kezdve a következő leállitásig tökéletesen müködik minden.Itt Pécs környékén csak ugatják a Fordot. Egyik szerint adagolo a másik szerint computer hiba. Tanácstalan vagyok, tudna valaki segíteni? Előre is köszi: Jani 131
Kik nézték Pécs környékén?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7547 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 18:24:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.15 vasárnap, 19:03:50
az mitől lehet, hogy most már egyáltalán nem kormol a kocsi??
1, eredeti map szenzor, volt rendesen korom, ha odaléptem
2, másik map, eltűnt a korom, csak induláskor tudtam vele dobatni 1-1 pamacsot. -10-15le az előzőhöz képest
3, újabb map, korom teljesen eltűnt, még -10-15le
haladok
mostmár csak az a kérdés, hogy az elveszett 20-30le-t hogy csaljam vissza
Szerintem ne tegyél bele még1 map-ot! Ha így golytatod, elfogy az ERŐ!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7548 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 18:38:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.04.19 csütörtök, 08:18:48
Semilyen veszteség nem érhet, csak jobb lehet, ha egy dobbal kevesebb.
köcce! meg is rendeltem 10 jó magyar pénzért jön is egy olyan példány ami még matricás patika állapotú...
Innen is köszi Motorcraft sporttársnak is
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7549 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 18:39:15 »
Idézetet írta: jani131 - 2012.04.19 csütörtök, 18:09:50
Sziasztok! Uj tag vagyok és szeretném a segitségeteket kérni. Van egy tddi-m. Hidegen elinditom, semmi gond, melegen elinditom, pöcre indul az alapjárat 7-730 körül van a töltéslámpa ég nem reagál a gázra és 15-20 mp mulva leáll. ujrainditom, alapiáraton, elindulok egy-kettő-vissza egy, kuplung hirtelen ki, kap egy löketet a motor, töltés elalszik és ettől kezdve a következő leállitásig tökéletesen müködik minden.Itt Pécs környékén csak ugatják a Fordot. Egyik szerint adagolo a másik szerint computer hiba. Tanácstalan vagyok, tudna valaki segíteni? Előre is köszi: Jani 131
Generátor szénkefe ami eszembe jut.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak:
1
...
144
145
146
147
148
149
150
[
151
]
152
153
154
155
156
157
158
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ