Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113414 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #7500 Dátum: 2012.04.14 szombat, 10:10:45 »

országúton, ha tolom neki, akkor sem eszik 6 fölött vigyor3 mondjuk ehez kellett pár okosítás, előtte nekem sem ilyen adatok jöttek ki
Szia! Miféle okosságok? Én mikor vettem akkor 7,5 körül fogyasztott 60%város maradék vegyes. Motor optimalizálás után most ugyanez 6,6. Sík autóút 90-120 között 5,8. Viszont ha rálépek akkor lépeget. Ez jó irány de a tied überjó érték. 1,8as vákumdiesel Escortom evett 5 lityót.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.14 szombat, 10:13:01 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7501 Dátum: 2012.04.14 szombat, 10:14:45 »

Szia! Miféle okosságok? Én mikor vettem akkor 7,5 körül fogyasztott 60%város maradék vegyes. Motor optimalizálás után most ugyanez 6,6. Sík autóút 90-120 között 5,8. Viszont ha rálépek akkor lépeget. Ez jó irány de a tied überjó érték. 1,8as vákumdiesel Escortom evett 5 lityót.
chip, vgt turbo egy 130le-s ci-ről, katiktató ervintől Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #7502 Dátum: 2012.04.14 szombat, 10:20:22 »

chip, vgt turbo egy 130le-s ci-ről, katiktató ervintől Wink
Jaaa! A szellőzés jobban megy befelé is meg kifelé is. Gondolom a turbó és az iktató után kellett módosítani a chipp dolgokat.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7503 Dátum: 2012.04.14 szombat, 12:28:58 »

Halihó.

Tudja valaki,hogy melyik színű Protec motortér öblító jó a TDDI-be? /Olajcsere előtt/
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7504 Dátum: 2012.04.14 szombat, 12:33:34 »

Halihó.

Tudja valaki,hogy melyik színű Protec motortér öblító jó a TDDI-be? /Olajcsere előtt/

zöld
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7505 Dátum: 2012.04.14 szombat, 12:49:34 »

zöld

Köszi





















 
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Denon
Vendég
« Új hozzászólás #7506 Dátum: 2012.04.14 szombat, 19:53:07 »

Sziasztok!
Olajat szeretnék cserélni az autómban ( 2.0 TDDi )  Azt szeretném megkérdezni,hogy mennyi olajra van szükségem,illetve milyet vegyek?
Köszönöm előre is a segítségeteket.

Üdv: Denon
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7507 Dátum: 2012.04.14 szombat, 19:54:05 »

Jaaa! A szellőzés jobban megy befelé is meg kifelé is. Gondolom a turbó és az iktató után kellett módosítani a chipp dolgokat.
kéne, de még nem sikerült összehozni Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7508 Dátum: 2012.04.14 szombat, 20:23:41 »

Sziasztok!
Olajat szeretnék cserélni az autómban ( 2.0 TDDi )  Azt szeretném megkérdezni,hogy mennyi olajra van szükségem,illetve milyet vegyek?
Köszönöm előre is a segítségeteket.

Üdv: Denon

6Liter. Ford 5w30. Ez a gyári olaja.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7509 Dátum: 2012.04.14 szombat, 20:54:53 »

kéne, de még nem sikerült összehozni Undecided

Nekem a múlt héten megcsinálták a módosítást, jobb is lett  Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7510 Dátum: 2012.04.14 szombat, 21:19:41 »

Nekem a múlt héten megcsinálták a módosítást, jobb is lett  Wink
hol csináltattad?? én ezzel a MAP szenzor cserélgetős szharsággal megint valahol 90le-nál tartok vigyor3 szerintem bekötöm úgy hogy állandóan full nyomást lásson
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7511 Dátum: 2012.04.14 szombat, 22:45:29 »

Nem irok semmit...de várom az őszinte véleményeket... vigyor3

http://www.youtube.com/watch?v=TDn4E4Vth0g&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7512 Dátum: 2012.04.14 szombat, 22:52:02 »

király eljen mit csináltál neki??

MAP fix-re kötésről vélemény??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7513 Dátum: 2012.04.14 szombat, 23:23:23 »


LOL Cheesy betettél egy Blow off szelepet? Dízelnél csak dísznek jó inkább, nem? A hangja nem rossz, de menet közben egy elváltásnál biztos keményebb  eljen
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7514 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 08:19:30 »

hol csináltattad?? én ezzel a MAP szenzor cserélgetős szharsággal megint valahol 90le-nál tartok vigyor3 szerintem bekötöm úgy hogy állandóan full nyomást lásson

B.füredre vittem vissza Gergőhöz, aki anno a progit írta.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7515 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 08:49:30 »

amikor lepörög a turbó,van némi "zaj",amit nem tudok hova tenni...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7516 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 09:03:09 »

B.füredre vittem vissza Gergőhöz, aki anno a progit írta.


Szia.

Nekem is ő írta.
Tud vele valami újat?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7517 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 10:18:39 »

LOL Cheesy betettél egy Blow off szelepet? Dízelnél csak dísznek jó inkább, nem? A hangja nem rossz, de menet közben egy elváltásnál biztos keményebb  eljen


nincs benne semmilyen szelep,sem chip vagy tuning most...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7518 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 10:18:58 »

amikor lepörög a turbó,van némi "zaj",amit nem tudok hova tenni...... Roll Eyes

Milyen zajra gondolsz?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7519 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 11:46:07 »

Milyen zajra gondolsz?
amire én azt hittem blow off valve
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7520 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 14:39:41 »

Milyen zajra gondolsz?
amikor felpörgeted a mocit,és a turbó már lepörög.olyan mintha fémesen csüriszkölne valami.de lehet,hogy csak érzéki csalódás.......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7521 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 17:38:30 »

Hát nem tudom mi a baja, de szerintem ennek a turbónak GAME OVER.....
Nem fémes hang, de a turbóból jön az tuti...olyan mintha nem tudna eleget szivni és mikor lepörgött visszaengedné a levegőt....
Azt mondták ez lehet ilyen mert nagy örvényt kellt mikor lepörög...hát van huzatja azt érezni de szerintem ez a végét járja már...jövő héten kiderül megy petyához vágja rendbe....
Vagy még azt mondták a geometria nem jól van belőve..passz.
amugy nem lóg,nem kotyog,olajat nem eszi...ezért is érdekes a dolog....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7522 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 17:42:34 »

Hát nem tudom mi a baja, de szerintem ennek a turbónak GAME OVER.....
Nem fémes hang, de a turbóból jön az tuti...olyan mintha nem tudna eleget szivni és mikor lepörgött visszaengedné a levegőt....
Azt mondták ez lehet ilyen mert nagy örvényt kellt mikor lepörög...hát van huzatja azt érezni de szerintem ez a végét járja már...jövő héten kiderül megy petyához vágja rendbe....
Vagy még azt mondták a geometria nem jól van belőve..passz.
amugy nem lóg,nem kotyog,olajat nem eszi...ezért is érdekes a dolog....
miből gondolod, hogy vége??

módosítottál valamit, vagy csak egyszer ilyen hangja lett?? menet közben is ilyen??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7523 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:00:58 »

miből gondolod, hogy vége??

módosítottál valamit, vagy csak egyszer ilyen hangja lett?? menet közben is ilyen??

aszem azóta csinálja mióta átálltam IMAP-ra....de nagyon nem tetszik ez a hang....minden váltásnál hallom(persze nem annyira), meg leállitásnál.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.15 vasárnap, 18:13:45 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7524 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:28:57 »

aszem azóta csinálja mióta átálltam IMAP-ra....de nagyon nem tetszik ez a hang....minden váltásnál hallom(persze nem annyira), meg leállitásnál.
ha visszarakod EMAP-ra?? vagy állítasz a geon??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7525 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:47:07 »

ha visszarakod EMAP-ra?? vagy állítasz a geon??

azon agyalok épp énis....lehet az lessz...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7526 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:54:39 »

azon agyalok épp énis....lehet az lessz...
amúgy szerintem ennyitől nem KO. nekem a mostani gt17-es sokkal többet kapott, és még mindig bírja vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7527 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 19:03:50 »

azon agyalok épp énis....lehet az lessz...
az mitől lehet, hogy most már egyáltalán nem kormol a kocsi?? vigyor3

1, eredeti map szenzor, volt rendesen korom, ha odaléptem
2, másik map, eltűnt a korom, csak induláskor tudtam vele dobatni 1-1 pamacsot. -10-15le az előzőhöz képest
3, újabb map, korom teljesen eltűnt, még -10-15le

haladok vigyor3

mostmár csak az a kérdés, hogy az elveszett 20-30le-t hogy csaljam vissza vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7528 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 20:03:49 »

az mitől lehet, hogy most már egyáltalán nem kormol a kocsi?? vigyor3

1, eredeti map szenzor, volt rendesen korom, ha odaléptem
2, másik map, eltűnt a korom, csak induláskor tudtam vele dobatni 1-1 pamacsot. -10-15le az előzőhöz képest
3, újabb map, korom teljesen eltűnt, még -10-15le

haladok vigyor3

mostmár csak az a kérdés, hogy az elveszett 20-30le-t hogy csaljam vissza vigyor3

Ez nem azért van mert a eredeti map-al go dúsabb volt a befecskendezés és a sok go tól kormolt? A régi dízeleken a mechanikus adagolón volt füst csavar ha rá állítottál többet kapot és füstölt mint a barom, persze jobban is ment.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7529 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 20:07:40 »

Ez nem azért van mert a eredeti map-al go dúsabb volt a befecskendezés és a sok go tól kormolt? A régi dízeleken a mechanikus adagolón volt füst csavar ha rá állítottál többet kapot és füstölt mint a barom, persze jobban is ment.
de, azért.

csak 2eft/db áron vehetnék egy dobozzal, hátha találok benne olyat, mint ami nekem kéne Smiley és még akkor sem biztos, hogy találnék Undecided

szóval valamit ki kéne találni rá vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7530 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 20:14:44 »

de, azért.

csak 2eft/db áron vehetnék egy dobozzal, hátha találok benne olyat, mint ami nekem kéne Smiley és még akkor sem biztos, hogy találnék Undecided

szóval valamit ki kéne találni rá vigyor3

Lehet hogy ez a fixre állítás jó lenne. Csak kérdés hogy alacsony és magas fordulaton ugyanúgy jó lenne. Hogy mindig maxon fusson.
Gázpedál szenzorod nincs véletlenül ami jó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7531 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 20:16:07 »

Hát nem tudom mi a baja, de szerintem ennek a turbónak GAME OVER.....
Nem fémes hang, de a turbóból jön az tuti...olyan mintha nem tudna eleget szivni és mikor lepörgött visszaengedné a levegőt....
Azt mondták ez lehet ilyen mert nagy örvényt kellt mikor lepörög...hát van huzatja azt érezni de szerintem ez a végét járja már...jövő héten kiderül megy petyához vágja rendbe....
Vagy még azt mondták a geometria nem jól van belőve..passz.
amugy nem lóg,nem kotyog,olajat nem eszi...ezért is érdekes a dolog....
nekem is gyanús,csak nem akartam mondani...... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7532 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 21:05:31 »


Szia.

Nekem is ő írta.
Tud vele valami újat?

Kicsit sokaltam a fogyit ~7,2 liter körül volt állandóan, mondjuk ~60% autópálya teszi bele a km-t, 130-140 km/h tempóval.
Kivettem a katalizátort is, és új gyári kipuff rendszerem is van, így talán gyorsabban távoznak a gázok és talán fürgébben pöröghet fel a turbó is és ezt Gergő is így érzékelte. Megváltoztatta az egész programot, a rész és teljes terhelés melletti üa mennyiségeket - első 550 km-re 5,8 jött ki, most a sok helyi hideg üzem melleti ide-oda futkosás már kezdi ~6 liter fölé vinni. Kell egy-két tank kiautózás mire biztosat fogok mondani, de érzetre egyenlőre sokkal jobb.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7533 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 21:24:06 »

Na csak szétb@szott az ideg és lementem visszaraktam EMAP-ra, meg állitottam a geometrián....most nem csinálja,marad igy EMAP-on....és most jobban is megy.... eplus2
De jövő héten beszélek haverral lője be rendesen órával mielőtt gáz lessz....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7534 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 22:24:43 »

Lehet hogy ez a fixre állítás jó lenne. Csak kérdés hogy alacsony és magas fordulaton ugyanúgy jó lenne. Hogy mindig maxon fusson.
Gázpedál szenzorod nincs véletlenül ami jó?

amint lepadlózod, rögtön max nyomás van, ha jó a turbód.

gázpedálra gondolsz?? 1db jó van a kocsiban, nem eladó vigyor3 angol sajna nem jó, valszeg csak újat lehet kapni belőle
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7535 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 22:25:09 »

Na csak szétb@szott az ideg és lementem visszaraktam EMAP-ra, meg állitottam a geometrián....most nem csinálja,marad igy EMAP-on....és most jobban is megy.... eplus2
De jövő héten beszélek haverral lője be rendesen órával mielőtt gáz lessz....
eljen

szerintem csak a levegő torlódást lehetett hallani eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7536 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 23:18:36 »

eljen

szerintem csak a levegő torlódást lehetett hallani eljen

Szerintem ökör fejemmel nem tekertem be az ütköző csavart,túl szűkbe volt a geometria....mindent néztem csak azt nem.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #7537 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 11:49:26 »

Szia! Ugyanígy jártam én is az ősszel, elforog a fém anya a műanyag házban. Én kivettem mind a három anyát, és átmenőcsavarral anyával a másik oladalon megoldottam. Azóta nem folyik. De ha gondolod van olyan bontott termosztátházam, ami nincs szétberhálva. integet2
Sikerült az átmenőcsavaros dolog megszünt a csöpi. Köszi a tippet.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7538 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 13:18:20 »

Sikerült az átmenőcsavaros dolog megszünt a csöpi. Köszi a tippet.

 eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7539 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 17:02:33 »

Sikerült az átmenőcsavaros dolog megszünt a csöpi. Köszi a tippet.
Csöpi lábhoz  hehe
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7540 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:35:02 »

Vettem egy VP44 adagolót és megszivtam vele...ez van....ne vegyetek bevizsgálás nélkül azt ajánlom igen belehet sz@pni...
Odavittem adagolós ügyfelünkhöz megfogta és már mondta is hogy ez kuka...tengelyt megse lehetett mozditani, szétkapta hogy belenézzünk és totál bevolt állva és rozsda volt....fel lett volna rakva azonnal össze is tört volna...hát ez van.
Most tőlem nem kért semmit de a bevizsgálás is pár ezer....akitől vettem korrekt volt és azonnal visszaadta a lovét, és vissza se kérte az adagolót...mondta dobjam ki....
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7541 Dátum: 2012.04.18 szerda, 12:08:01 »

Vettem egy VP44 adagolót és megszivtam vele...ez van....ne vegyetek bevizsgálás nélkül azt ajánlom igen belehet sz@pni...
Odavittem adagolós ügyfelünkhöz megfogta és már mondta is hogy ez kuka...tengelyt megse lehetett mozditani, szétkapta hogy belenézzünk és totál bevolt állva és rozsda volt....fel lett volna rakva azonnal össze is tört volna...hát ez van.
Most tőlem nem kért semmit de a bevizsgálás is pár ezer....akitől vettem korrekt volt és azonnal visszaadta a lovét, és vissza se kérte az adagolót...mondta dobjam ki....

Milyen cikkszámú kell? Race csúcsokról hír?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7542 Dátum: 2012.04.18 szerda, 20:41:05 »

Milyen cikkszámú kell? Race csúcsokról hír?

Már semmilyen.....
csúcsok para van...mennek a tárgyalások még...iszonyat agyament dolgokat akar a gyártó... szomoru1
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7543 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 05:48:38 »

Hiho!

Nem tudom ez a megfelelő topik vagy sem max átrakom ha nem.. szóval tegnap parkolóban közeledve a kocsi felé látom ám hogy a középső dob nem annyira áll fényesen a helyén ez addig fajult hogy az utolsó 5 km-t a műhelyig már rezontól lógó középső dobbal tettem meg... heggeszteni nem nagyon lehet mert anyag ott nem sok van viszont Motorcraft sporttársnak van kipuja kombira CI- hez biztos azt mondta cserélhető annyi a változás hogy a CI-ben nincs középső dob. Ez nekem kapóra jön mert mindig leért  egy ciccenésnyit amikor áltam le a garázsba...
Kérdés hogy a motornak számít-e hogy egy dobbal kevesebb. Számíthatok-e esetleg nyomaték vesztésre stb...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7544 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 08:18:48 »

Hiho!

Nem tudom ez a megfelelő topik vagy sem max átrakom ha nem.. szóval tegnap parkolóban közeledve a kocsi felé látom ám hogy a középső dob nem annyira áll fényesen a helyén ez addig fajult hogy az utolsó 5 km-t a műhelyig már rezontól lógó középső dobbal tettem meg... heggeszteni nem nagyon lehet mert anyag ott nem sok van viszont Motorcraft sporttársnak van kipuja kombira CI- hez biztos azt mondta cserélhető annyi a változás hogy a CI-ben nincs középső dob. Ez nekem kapóra jön mert mindig leért  egy ciccenésnyit amikor áltam le a garázsba...
Kérdés hogy a motornak számít-e hogy egy dobbal kevesebb. Számíthatok-e esetleg nyomaték vesztésre stb...
Semilyen veszteség nem érhet, csak jobb lehet, ha egy dobbal kevesebb.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jani131
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #7545 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 18:09:50 »

Sziasztok! Uj tag vagyok és szeretném a segitségeteket kérni. Van egy tddi-m. Hidegen elinditom, semmi gond, melegen elinditom, pöcre indul az alapjárat 7-730 körül van a töltéslámpa ég nem reagál a gázra és 15-20 mp mulva leáll. ujrainditom, alapiáraton, elindulok egy-kettő-vissza egy, kuplung hirtelen ki, kap egy löketet a motor, töltés elalszik és ettől kezdve a következő leállitásig tökéletesen müködik minden.Itt Pécs környékén csak ugatják a Fordot. Egyik szerint adagolo a másik szerint computer hiba. Tanácstalan vagyok, tudna valaki segíteni? Előre is köszi: Jani 131
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7546 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 18:22:07 »

Sziasztok! Uj tag vagyok és szeretném a segitségeteket kérni. Van egy tddi-m. Hidegen elinditom, semmi gond, melegen elinditom, pöcre indul az alapjárat 7-730 körül van a töltéslámpa ég nem reagál a gázra és 15-20 mp mulva leáll. ujrainditom, alapiáraton, elindulok egy-kettő-vissza egy, kuplung hirtelen ki, kap egy löketet a motor, töltés elalszik és ettől kezdve a következő leállitásig tökéletesen müködik minden.Itt Pécs környékén csak ugatják a Fordot. Egyik szerint adagolo a másik szerint computer hiba. Tanácstalan vagyok, tudna valaki segíteni? Előre is köszi: Jani 131

Kik nézték Pécs környékén?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7547 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 18:24:53 »

az mitől lehet, hogy most már egyáltalán nem kormol a kocsi?? vigyor3

1, eredeti map szenzor, volt rendesen korom, ha odaléptem
2, másik map, eltűnt a korom, csak induláskor tudtam vele dobatni 1-1 pamacsot. -10-15le az előzőhöz képest
3, újabb map, korom teljesen eltűnt, még -10-15le

haladok vigyor3

mostmár csak az a kérdés, hogy az elveszett 20-30le-t hogy csaljam vissza vigyor3

Szerintem ne tegyél bele még1 map-ot! Ha így golytatod, elfogy az ERŐ!  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7548 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 18:38:56 »

Semilyen veszteség nem érhet, csak jobb lehet, ha egy dobbal kevesebb.
köcce! meg is rendeltem 10 jó magyar pénzért jön is egy olyan példány ami még matricás patika állapotú...
Innen is köszi Motorcraft sporttársnak is Cheesy worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #7549 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 18:39:15 »

Sziasztok! Uj tag vagyok és szeretném a segitségeteket kérni. Van egy tddi-m. Hidegen elinditom, semmi gond, melegen elinditom, pöcre indul az alapjárat 7-730 körül van a töltéslámpa ég nem reagál a gázra és 15-20 mp mulva leáll. ujrainditom, alapiáraton, elindulok egy-kettő-vissza egy, kuplung hirtelen ki, kap egy löketet a motor, töltés elalszik és ettől kezdve a következő leállitásig tökéletesen müködik minden.Itt Pécs környékén csak ugatják a Fordot. Egyik szerint adagolo a másik szerint computer hiba. Tanácstalan vagyok, tudna valaki segíteni? Előre is köszi: Jani 131
Generátor szénkefe ami eszembe jut.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.