henki
|
|
« Új hozzászólás #7600 Dátum: 2012.04.24 kedd, 11:07:26 » |
|
képzeljétek el ma lehuztam az öninditót az autórol mert már régóta néha-néha foghegyre kapott, azthittem bendix csere lesz. hát erre a fogaskoszurú bellülről kb 1mm-t le van nyalva körbe:( ugyhogy lehet levenni a váltót. Ervinnel beszéltem egy TDCI lendkeréken nézte elvileg simán melegitéssel tudok fogaskoszorút cserélni. csinált már calaki ilyet? őszinte leszek nemnagyon akarok komplett lendkereket venni, inkább meggyujtom az autót.
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
cscsabi30
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7601 Dátum: 2012.04.24 kedd, 12:10:58 » |
|
Azért én még előtte megnézném a motortartó bakokat is a helyedben, mielőtt megveszed a lendkereket.
Csütörtökön megy az autó a "dokihoz".MEgnézetem a bakokat is.Remélem az lesz a baj Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dhnet
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7602 Dátum: 2012.04.24 kedd, 12:31:28 » |
|
Sziasztok.
Vásároltam egy 2001 es 2.0 tddi mondeot. 4 ajtós változatot. 115 LE változat.
olvasgattam hogy Tuning boxot nem érdemes rátenni. Esetleg tudtok valami olcsó de jó softveres tuningot? 140le környékéről hallottam. Ami fontos lenne számomra nem a teljesítmény hanem az üzemanyag optimalizáció, hogy ennél is kevesebbet fogyasszon.
tapasztalatokat előre is köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #7603 Dátum: 2012.04.24 kedd, 12:37:31 » |
|
Sziasztok.
Vásároltam egy 2001 es 2.0 tddi mondeot. 4 ajtós változatot. 115 LE változat.
olvasgattam hogy Tuning boxot nem érdemes rátenni. Esetleg tudtok valami olcsó de jó softveres tuningot? 140le környékéről hallottam. Ami fontos lenne számomra nem a teljesítmény hanem az üzemanyag optimalizáció, hogy ennél is kevesebbet fogyasszon.
tapasztalatokat előre is köszönöm
Nálam a műhelybe van kirakva 1 tábla, ez van rajta: Műhelyünk olcsón gyorsan és jól dolgozik, ön ezek közül kettőt választhat. Ne olcsó megoldást keress hanem jót. Az olcsó az mindig drága. Bunyekot keresd ő tud ebben segíteni. Amúgy mennyit eszik?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #7604 Dátum: 2012.04.24 kedd, 12:39:05 » |
|
képzeljétek el ma lehuztam az öninditót az autórol mert már régóta néha-néha foghegyre kapott, azthittem bendix csere lesz. hát erre a fogaskoszurú bellülről kb 1mm-t le van nyalva körbe:( ugyhogy lehet levenni a váltót. Ervinnel beszéltem egy TDCI lendkeréken nézte elvileg simán melegitéssel tudok fogaskoszorút cserélni. csinált már calaki ilyet? őszinte leszek nemnagyon akarok komplett lendkereket venni, inkább meggyujtom az autót.
Az miatt az 1mm miatt még kellene hogy indítson, nincs egy másik önindító kéznél próbára, mielőtt egy napot szerelik a gépet..lehet feleslegesen.
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
dhnet
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7605 Dátum: 2012.04.24 kedd, 12:44:48 » |
|
Nálam a műhelybe van kirakva 1 tábla, ez van rajta: Műhelyünk olcsón gyorsan és jól dolgozik, ön ezek közül kettőt választhat. Ne olcsó megoldást keress hanem jót. Az olcsó az mindig drága. Bunyekot keresd ő tud ebben segíteni. Amúgy mennyit eszik?
Még korai lenne gyors kijelentésre, nem mentem vele olyan sokat. de kb 6 körül, ahogy számolgatom. Az olcsó de jót pedig arra értem, hogy ne lehúzós legyen. pl a stilomra 50km eltéréssel 40e ft volt ugyan azért a programért....... erre értettem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #7606 Dátum: 2012.04.24 kedd, 12:53:45 » |
|
Valaki kérdezte múlkor hogy kell bekötni ezt az üzemanyag szűrőt, de már nem tudom ki volt...most megnézheti... Kérdés van szól.. ] Van ilyen komplett szűrőházam, ha valakit érdekel, meg bele gyári filter is jó pár darab...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.24 kedd, 12:55:16 írta Ervin »
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7607 Dátum: 2012.04.24 kedd, 13:36:53 » |
|
Még korai lenne gyors kijelentésre, nem mentem vele olyan sokat. de kb 6 körül, ahogy számolgatom. Az olcsó de jót pedig arra értem, hogy ne lehúzós legyen. pl a stilomra 50km eltéréssel 40e ft volt ugyan azért a programért....... erre értettem Bunyek ismerőse Sásdon van és ha jól tudom 45körül van a chip. ECO tuning elvileg nincs,csak kicsit felhúzza a kocsit. Ha jobban nyomod neki,többet fog enni,ha ugyanúgy,akkor kevesebbet ehet pár decivel. Ha ennél is kevesebbet akarsz fogyasztani,megkérdezed Ervintől,hogyan rakta bele a 6sebességes váltót a DI-be
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dhnet
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7608 Dátum: 2012.04.24 kedd, 13:43:17 » |
|
Bunyek ismerőse Sásdon van és ha jól tudom 45körül van a chip. ECO tuning elvileg nincs,csak kicsit felhúzza a kocsit. Ha jobban nyomod neki,többet fog enni,ha ugyanúgy,akkor kevesebbet ehet pár decivel. Ha ennél is kevesebbet akarsz fogyasztani,megkérdezed Ervintől,hogyan rakta bele a 6sebességes váltót a DI-be ez teljesen ígéretesnek hangzik
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #7609 Dátum: 2012.04.24 kedd, 14:55:11 » |
|
szia Ervin! hirtelen nincs másik öninditóm, de néztem az öninditó fogaskerekén alig látszik kopás. szépen megvan az a letörés a végén talán csak pár tized kopással a hegyén, de az meg normális. érdekes mert van h 1 hétig semmi baja utána 3X kisérletre indul el. vagy éppen 10X. foghegyre kap néha egyértelmüen. és ugye ahogy a fogaskoszorú le van nyalódva érezni a sorját is szépen. valószinüleg ez a nagyobbik baj, elakad a sorjában néha. most az h 8 vagy 7 mm széles a fogaskoszorú az édesmind1. haverom jövő7 szerda körül ér rá akkor megecseljük. van is nála egy TDCI lendlkerék ami gatya, abbol megy át a fogaszkoszorú ebbe...nem tudok jobbat, ez van besz*ptam
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7610 Dátum: 2012.04.24 kedd, 14:57:55 » |
|
szia Ervin! hirtelen nincs másik öninditóm, de néztem az öninditó fogaskerekén alig látszik kopás. szépen megvan az a letörés a végén talán csak pár tized kopással a hegyén, de az meg normális. érdekes mert van h 1 hétig semmi baja utána 3X kisérletre indul el. vagy éppen 10X. foghegyre kap néha egyértelmüen. és ugye ahogy a fogaskoszorú le van nyalódva érezni a sorját is szépen. valószinüleg ez a nagyobbik baj, elakad a sorjában néha. most az h 8 vagy 7 mm széles a fogaskoszorú az édesmind1. haverom jövő7 szerda körül ér rá akkor megecseljük. van is nála egy TDCI lendlkerék ami gatya, abbol megy át a fogaszkoszorú ebbe...nem tudok jobbat, ez van besz*ptam tdci-é nem lesz jó elvileg más a fogaskoszorúja. de ha mégis, akkor én lennék a legboldogabb, mert akkor nekem is mehetne fel
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #7611 Dátum: 2012.04.24 kedd, 15:19:42 » |
|
Bunyek ismerőse Sásdon van és ha jól tudom 45körül van a chip. ECO tuning elvileg nincs,csak kicsit felhúzza a kocsit. Ha jobban nyomod neki,többet fog enni,ha ugyanúgy,akkor kevesebbet ehet pár decivel. Ha ennél is kevesebbet akarsz fogyasztani,megkérdezed Ervintől,hogyan rakta bele a 6sebességes váltót a DI-be Ma faterod láttam Kaposvár előtt....tolta neki....nemis füstöl a kocsi...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7612 Dátum: 2012.04.24 kedd, 15:46:17 » |
|
Ma faterod láttam Kaposvár előtt....tolta neki....nemis füstöl a kocsi... Csak akkor füstöl,ha alacsony fordulatról gyorsítasz,meg ha Kaposvár előtt láttad,akkor már lehet addigra kitolta belőle a sok kormot Amúgy ja,szereti neki tolni. Kicsit OFF,de az EGR-mentes progi már készen van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #7613 Dátum: 2012.04.24 kedd, 16:01:32 » |
|
elvileg 240 es mindkettő Ervin szerint szoval jónak kell lennie. persze 115 ös DI az enyém. a 90 es tuti más
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7614 Dátum: 2012.04.24 kedd, 16:16:27 » |
|
elvileg 240 es mindkettő Ervin szerint szoval jónak kell lennie. persze 115 ös DI az enyém. a 90 es tuti más
átmérő az oké, csak a fogak száma más elvileg.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #7615 Dátum: 2012.04.24 kedd, 16:25:22 » |
|
Csak akkor füstöl,ha alacsony fordulatról gyorsítasz,meg ha Kaposvár előtt láttad,akkor már lehet addigra kitolta belőle a sok kormot Amúgy ja,szereti neki tolni. Kicsit OFF,de az EGR-mentes progi már készen van? Kaposvárról ment ki én meg be....épp parkettázott mert pöcsöltek előtte...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7616 Dátum: 2012.04.24 kedd, 16:31:19 » |
|
Kaposvárról ment ki én meg be....épp parkettázott mert ***öltek előtte... Ugyan már,ő sosem tolja neki... Amúgy ja,néha jól felbassza az agyát a sok mazsin
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #7617 Dátum: 2012.04.24 kedd, 16:42:51 » |
|
Van ilyen komplett szűrőházam, ha valakit érdekel, meg bele gyári filter is jó pár darab...
Szia. Mennyiért adod szűrővel együtt? Ja és milyen szűrőd van hozzá?
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
Guen
|
|
« Új hozzászólás #7618 Dátum: 2012.04.24 kedd, 18:18:10 » |
|
hiho! Nemrégiben meg is érkezett az új kipuff THX Motorcraft Néhány képet raktam fel albumban az olajcsere cuccaimról illetve az új kipuffról, tényleg elég újszerűnek hat https://picasaweb.google.com/111072788068100360915/20120424?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJzwiJD-xpOoUw&feat=directlinkszerk: természetesen levegő és pollenszűrő is lesz cserélve az nincs a képeken mert már a szerelőnél van... ja igen a kipuffon itt ott látható kis rozsda azt érdemes felcsiszolni és lefújni valamivel?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.24 kedd, 18:20:23 írta Guen »
|
Naplózva
|
2001/3(aus der DDR ) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska. EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #7619 Dátum: 2012.04.24 kedd, 18:46:45 » |
|
Szia.
Mennyiért adod szűrővel együtt? Ja és milyen szűrőd van hozzá?
Ment Pü... gyári VW-Audi-UFI filterrel van.
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7620 Dátum: 2012.04.24 kedd, 19:18:50 » |
|
próbáld meg, én nem foglalkoznék vele drótkefe+hammerite
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
turpy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7621 Dátum: 2012.04.24 kedd, 21:04:47 » |
|
Lenne egy elvetemült kérdésem! Nem próbálkozott még senki a GT2049s gyári fix geos turbónak a wastegate szelepének a rúdjával mahinálni? Rövidebre szabni picit?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #7622 Dátum: 2012.04.24 kedd, 21:50:42 » |
|
Lenne egy elvetemült kérdésem! Nem próbálkozott még senki a GT2049s gyári fix geos turbónak a wastegate szelepének a rúdjával mahinálni? Rövidebre szabni picit? inkább ne tekergesd el...veszel egy boost controllert kb 5000ft és azzal állitod a nyomást....ha meg nem kell kiveszed és minden gyári...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7623 Dátum: 2012.04.24 kedd, 21:52:17 » |
|
inkább ne tekergesd el...veszel egy boost controllert kb 5000ft és azzal állitod a nyomást....ha meg nem kell kiveszed és minden gyári...
azon nincs tekerő, át kéne heggeszteni. ahoz meg ki kell venni. ha meg kiszedném, akkor min egy gyári vgt menne vissza
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7624 Dátum: 2012.04.24 kedd, 21:52:44 » |
|
Lenne egy elvetemült kérdésem! Nem próbálkozott még senki a GT2049s gyári fix geos turbónak a wastegate szelepének a rúdjával mahinálni? Rövidebre szabni picit? én nem eröltetném, nem véletlenül 1,3 a gyári nyomása
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
turpy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7625 Dátum: 2012.04.24 kedd, 21:57:17 » |
|
inkább ne tekergesd el...veszel egy boost controllert kb 5000ft és azzal állitod a nyomást....ha meg nem kell kiveszed és minden gyári...
Azt szeretném elérni hogy korábban kezdjen el tolni a turbo hogy hamarabb fel épüljön a nyomás. Ezzel a boost controllerrel ez megoldható?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7626 Dátum: 2012.04.24 kedd, 21:58:32 » |
|
Azt szeretném elérni hogy korábban kezdjen el tolni a turbo hogy hamarabb fel épüljön a nyomás. Ezzel a boost controllerrel ez megoldható?
ez a wg-s turboval nem megoldható. ehez geos kell.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #7627 Dátum: 2012.04.24 kedd, 22:00:15 » |
|
azon nincs tekerő, át kéne heggeszteni. ahoz meg ki kell venni. ha meg kiszedném, akkor min egy gyári vgt menne vissza mit kell hegeszteni? nem ujjat akar felrakni... fix kompresszor oldalról vezérli a westgate-et...oda kell berakni egy nyomásszabályzót vagy egy Y csővel elengedni a nyomást egy folytószeleppel...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #7628 Dátum: 2012.04.24 kedd, 22:01:43 » |
|
Azt szeretném elérni hogy korábban kezdjen el tolni a turbo hogy hamarabb fel épüljön a nyomás. Ezzel a boost controllerrel ez megoldható?
Hát azt chippel meglehet oldani fix-nél...több kakaóval...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7629 Dátum: 2012.04.24 kedd, 22:02:48 » |
|
mit kell hegeszteni? nem ujjat akar felrakni... fix kompresszor oldalról vezérli a westgate-et...oda kell berakni egy nyomásszabályzót vagy egy Y csővel elengedni a nyomást egy folytószeleppel...
a ne tekergesd részre írtam. az csak egy sima rúd, csak darabolással, heggesztéssel lehetne összébb venni. a nyomásszabályzó az ok, de én nem raknám fentebb a nyomását
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7630 Dátum: 2012.04.24 kedd, 22:03:56 » |
|
Hát azt chippel meglehet oldani fix-nél...több kakaóval... attól meg kormolni fog egy bizonyos mennyiség után. sokat nem lehet rajta javítani sajna. ezért találták ki a geos csigákat.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7631 Dátum: 2012.04.24 kedd, 22:05:13 » |
|
jah, most nekem olyat csinál, ha 2000 alatt lepadlózom, akkor dob egy pamacsot. de csak másodikban. semelyik másik fokozatban nem tudom elérni. ha nagygázzal indulok akkor sincs korom. ötlet??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
turpy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7632 Dátum: 2012.04.24 kedd, 22:10:56 » |
|
attól meg kormolni fog egy bizonyos mennyiség után. sokat nem lehet rajta javítani sajna. ezért találták ki a geos csigákat.
A chip része úgy nézz ki meg lesz azt majd kiderül mi a helyzet. A WG rúdját pedig szét vágtam volna, csaptam volna rá menetet tekertem volna rá egy sima toldót a másik ki vágott oldalra pedig egy menetes szárat tekertem volna, vagy ha rá mentem volna a dizájn részre is akkor egy ugyanilyen rúdra vágtam volna mentett és azt raktam volna a másik végére és kapott volna 2 kontra anyát. Így erre gondoltam tömören.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7633 Dátum: 2012.04.24 kedd, 22:16:11 » |
|
nem érdemes vele kínlódni. attól nem fog hamarabb megindulni, csak nagyobb lesz a nyomás. ezzel a turboval is szép teljesítményt lehet elérni, csak inkább fent fog menni. ha azt akarod, hogy lent is menjen, akkor meg a korai 115letddi/130letdci gt1749v turboja kell rá. ezek felmennek farags nélkül. vagy csonk+faragás és olyan turbo, amilyet szeretnél.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
turpy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7634 Dátum: 2012.04.24 kedd, 22:21:06 » |
|
nem érdemes vele kínlódni. attól nem fog hamarabb megindulni, csak nagyobb lesz a nyomás. ezzel a turboval is szép teljesítményt lehet elérni, csak inkább fent fog menni.
ha azt akarod, hogy lent is menjen, akkor meg a korai 115letddi/130letdci gt1749v turboja kell rá. ezek felmennek farags nélkül. vagy csonk+faragás és olyan turbo, amilyet szeretnél.
a gt1749v turbó hamarabb felépíti a nyomást? Menyire korai tddi kben volt ez? Az a gondom hogy 2000 alatt nem nagyon lehet közlekedni vele városban. Szeretném ha egy picit korában megindulna. De gondolom erre is írni kell chippet hogy jó menjen lentről...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7635 Dátum: 2012.04.24 kedd, 22:25:11 » |
|
a gt1749v turbó hamarabb felépíti a nyomást? Menyire korai tddi kben volt ez? Az a gondom hogy 2000 alatt nem nagyon lehet közlekedni vele városban. Szeretném ha egy picit korában megindulna. De gondolom erre is írni kell chippet hogy jó menjen lentről...
nálam a chip a gt2049S-hez lett írva, ezután került fel a gt1749v. 1400-1500-től használható. valahogy így: http://www.youtube.com/watch?v=R8_tQ3wQAHo&feature=channel&list=UL padló után rögtön van nyomás. 2001/10 hó előtt volt rajtuk ilyen. inkább tdci-kről érdemes keresni. nekem a mostani turbom eladó lesz olcsón, próbálgatásra tökéletes lehet
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
turpy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7636 Dátum: 2012.04.24 kedd, 22:29:40 » |
|
nálam a chip a gt2049S-hez lett írva, ezután került fel a gt1749v. 1400-1500-től használható. valahogy így: http://www.youtube.com/watch?v=R8_tQ3wQAHo&feature=channel&list=UL padló után rögtön van nyomás. 2001/10 hó előtt volt rajtuk ilyen. inkább tdci-kről érdemes keresni. nekem a mostani turbom eladó lesz olcsón, próbálgatásra tökéletes lehet a vgt turbo t nehéz volt rá tenni? nehéz megoldani a bekötését? azt láttam hogy ezeknek hátul van az egr szelep is gondolom így egyszerűbb volt megoldani a vezérlését...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #7637 Dátum: 2012.04.25 szerda, 11:04:10 » |
|
a vgt turbo t nehéz volt rá tenni? nehéz megoldani a bekötését? azt láttam hogy ezeknek hátul van az egr szelep is gondolom így egyszerűbb volt megoldani a vezérlését...
Áttenni nem nehéz a VGT-t a fix helyére, csak a szabályzását kell megoldanod valahogy, mert az elektromos/vákuumos szabályzószelepet az ECU kezeli a VGT-s motoron......
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7638 Dátum: 2012.04.25 szerda, 11:19:34 » |
|
a vgt turbo t nehéz volt rá tenni? nehéz megoldani a bekötését? azt láttam hogy ezeknek hátul van az egr szelep is gondolom így egyszerűbb volt megoldani a vezérlését...
kell egy nyomásos labda rá a vákumos helyett és kész
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #7639 Dátum: 2012.04.25 szerda, 11:32:00 » |
|
kell egy nyomásos labda rá a vákumos helyett és kész
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #7640 Dátum: 2012.04.25 szerda, 18:11:40 » |
|
nálam a chip a gt2049S-hez lett írva, ezután került fel a gt1749v. 1400-1500-től használható. valahogy így: http://www.youtube.com/watch?v=R8_tQ3wQAHo&feature=channel&list=UL padló után rögtön van nyomás. 2001/10 hó előtt volt rajtuk ilyen. inkább tdci-kről érdemes keresni. nekem a mostani turbom eladó lesz olcsón, próbálgatásra tökéletes lehet ez a két turbó kb ugyanazt tudja max a fixet kicsit jobban kell pörgetni indulásnál...vgt meg lekokszolódik na bumm... a 2.2 turbója ugyanez csak elektronikával szebben lehet vezérelni(mig le nem térdel).....de a videon lévő is kb 1800-nál indul meg, vagy....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7641 Dátum: 2012.04.25 szerda, 19:31:36 » |
|
ez a két turbó kb ugyanazt tudja max a fixet kicsit jobban kell pörgetni indulásnál...vgt meg lekokszolódik na bumm... a 2.2 turbója ugyanez csak elektronikával szebben lehet vezérelni(mig le nem térdel).....de a videon lévő is kb 1800-nál indul meg, vagy....
2.2 eu3-nál vákumos van.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #7642 Dátum: 2012.04.25 szerda, 20:46:52 » |
|
2.2 eu3-nál vákumos van.
lényegtelen...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atadzso
|
|
« Új hozzászólás #7643 Dátum: 2012.04.27 péntek, 20:24:52 » |
|
Sziasztok!
Valami segítség kellene,de nagyon! Olyat produkált a gép hogy gondolt egyet nekiállt rángatni,fulladni és leállt. Nem is indult el egy jó darabig.Aztán hosszú indítózás után elindult egy darabig jó volt 10 km és aztán megint. Mintha kifogyna az üzemanyag vagy dugulás lenne.Elvittem diagnosztikára ott azt írta adagoló hiba,befecskendezési időzítés hiba. Nem tudom de én adagolót sejtek és a szerelő is ezzel riogat,de lehet dugulás. Tud valaki olcsó adagolót vagy aki ezzel foglalkozik? Help PLZ!
|
|
|
Naplózva
|
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #7644 Dátum: 2012.04.27 péntek, 20:48:13 » |
|
Sziasztok!
Valami segítség kellene,de nagyon! Olyat produkált a gép hogy gondolt egyet nekiállt rángatni,fulladni és leállt. Nem is indult el egy jó darabig.Aztán hosszú indítózás után elindult egy darabig jó volt 10 km és aztán megint. Mintha kifogyna az üzemanyag vagy dugulás lenne.Elvittem diagnosztikára ott azt írta adagoló hiba,befecskendezési időzítés hiba. Nem tudom de én adagolót sejtek és a szerelő is ezzel riogat,de lehet dugulás. Tud valaki olcsó adagolót vagy aki ezzel foglalkozik? Help PLZ!
Engem ez nagyon, az üzemanyag szivattyú hibájára emlékeztet. Nézd meg,hogy a szűrőnél jön e a gázolaj rendesen.
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
turpy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7645 Dátum: 2012.04.27 péntek, 21:43:38 » |
|
Sziasztok!
Valami segítség kellene,de nagyon! Olyat produkált a gép hogy gondolt egyet nekiállt rángatni,fulladni és leállt. Nem is indult el egy jó darabig.Aztán hosszú indítózás után elindult egy darabig jó volt 10 km és aztán megint. Mintha kifogyna az üzemanyag vagy dugulás lenne.Elvittem diagnosztikára ott azt írta adagoló hiba,befecskendezési időzítés hiba. Nem tudom de én adagolót sejtek és a szerelő is ezzel riogat,de lehet dugulás. Tud valaki olcsó adagolót vagy aki ezzel foglalkozik? Help PLZ!
szia! nyugi! nekem is volt ugyanez, AC pumpa lesz a ludas! KO-CSI kft 25000ft az új utángyártott teljesen jó. mielőtt egy vagyont adnál az adagolóért.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7647 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:10:31 » |
|
amikor nekünk le lett szedve az adagoló, előtte mi is néztünk résolajat, de nekünk se jött semennyi sem
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #7648 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:18:54 » |
|
amikor nekünk le lett szedve az adagoló, előtte mi is néztünk résolajat, de nekünk se jött semennyi sem
Az adagoló felől jön...porlasztókból zéró....szerintem ez nem jó igy.....de holnap rákérdezek...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7649 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:21:01 » |
|
Az adagoló felől jön...porlasztókból zéró....szerintem ez nem jó igy.....de holnap rákérdezek...
nekünk azt mondták, hogy így jó
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
|