Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:23:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
151
152
153
154
155
156
157
[
158
]
159
160
161
162
163
164
165
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102639 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7850 Dátum:
2012.05.16 szerda, 14:54:28 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.05.16 szerda, 14:52:46
Kösz Zsolt a linket! Majd átgondolom a lehetőségeket.
postával együtt ~25eft a kettő, örök élet, és nem kell faragni semmit sem.
hogyan lett neked 1,7-es nyomásod?? vagy csak annyival tesztelted??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7851 Dátum:
2012.05.16 szerda, 14:55:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.16 szerda, 14:48:53
bemész egy mezőgazdasági gép boltba és kérsz mtz traktor csövet ami 10bar-ig birja és 1500ft métere....szerintem könyök is van belőle..
de lehet venni saválló patent ivet az is kb 2500ft és két csődarabbal összetoldod....
hello
tudnál nekem csinálni egy képet, hogy hogyan csináltátok meg a cooler csövezést??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7852 Dátum:
2012.05.16 szerda, 15:02:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.16 szerda, 14:54:28
postával együtt ~25eft a kettő, örök élet, és nem kell faragni semmit sem.
hogyan lett neked 1,7-es nyomásod?? vagy csak annyival tesztelted??
Látom, hogy ez oda való és biztosan jobb is a jelenleginél, még érlelem a dolgot.
Csak a nyomáspróba alatt volt ennyi, hogy ellenőrizzem az ideiglenes javítás bírja-e
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.16 szerda, 15:04:25 írta V.Tamás
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7853 Dátum:
2012.05.16 szerda, 15:02:53 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.05.16 szerda, 15:02:17
Csak a nyomáspróba alatt volt ennyi, hogy ellenőrizzem az ideiglenes javítás bírja-e
jah, értem azt hittem, hogy a turbod tölt ennyit
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7854 Dátum:
2012.05.16 szerda, 15:31:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.15 kedd, 18:05:00
főtengely jeladóból vagy induktiv és hall jeladós...na most egyiksem közelit a szinuszos jelhez.....
Ugyan a hall jeladó az valóban nem színuszos, hanem négyszögjelet ad ki, de általában már erősített, és rendes négyszögjel jön ki belőle.
A felső ábrán magát a hall-feszültséget látjuk, az alsón pedig a komparátoron átengedett, igazi négyszögjelet.
Viszont, az indukciós jeladó nem így működik. Ha az indukciós törvényre gondolunk
http://hu.wikipedia.org/wiki/Elektrom%C3%A1gneses_indukci%C3%B3
akkor látható, hogy U
i
=d
F
/dt, azaz a feszültség a fluxusváltozás deriváltja lesz.
Az érzékelő előtt elhaladó van-fog nincs-fog egy négyszögjelnek fogható fel, annak pedig a deriváltja: felfutás esetén +
¥
, majd azonnal le a 0-re, lefutás esetén pedig –
¥
, majd usgyi a nullára. Ez így egy pozitív, majd negatív tüske lenne. Vagy, egy igen meredek háromszögjelnek fogható fel.
Viszont, mivel tekercs, nem lenne célszerű egy termikus ellenálláson keresztól sorba kötni - hiszen így állóhelyzetben is folyna áram - ezért inkább kondival kötik sorba.
A kondi feltöltődése pedig egy exponenciális függvény szerint történik, az pedig távolról hasonlít a színusz negyedullámaihoz.
Itt az első kép, ahol valóban tüskéknek látszanak a jelek. Csakhogy, itt az időalap azért ilyen, hogy egyszerre sokkal több jelet lássunk, nem a jelalakot vizsgáljuk.
http://www.angeltdci.atw.hu/Ind1.jpg
Míg a következőn sokkal kevesebb jel van, és átható a jelalak:
http://www.angeltdci.atw.hu/Ind2.jpg
Ha még 2-3-at kattintanánk, ott lenne a szép színuszjel(hez hasonlító).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7855 Dátum:
2012.05.16 szerda, 16:58:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.16 szerda, 14:55:04
hello
tudnál nekem csinálni egy képet, hogy hogyan csináltátok meg a cooler csövezést??
Kedves HZsolt92!
Az inter cooler csövezés átalakitásával kapcsolatban, olvasd el a cikkem a Wiki-ben. Igaz hogy az én váltom MTX 75. Rátaláltam egy pár korrekt cégre és aránylag olcsón beszerhetők, az átalakitáshoz szükséges anyagok. 1/3 áron a Forg szett árához viszonyitva Én az átalakitást fémcső, szilikoncső, kombinációban oldottam meg, és kiválóan üzemel az autómban. Az eggyes csöveket, kiválóan lehet helyettesíteni,szabvány szilikon könyökökkel és fémcsövekkel. egy kivétellel. Azt legyártatom fémből. Az akció folyamatban van, ha kész a fotót szintén csatolom a cikkhez. Gondolat ébresztőnek szánom.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.16 szerda, 17:00:58 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7856 Dátum:
2012.05.16 szerda, 18:03:07 »
Idézetet írta: László - 2012.05.16 szerda, 16:58:12
Kedves HZsolt92!
Az inter cooler csövezés átalakitásával kapcsolatban, olvasd el a cikkem a Wiki-ben. Igaz hogy az én váltom MTX 75. Rátaláltam egy pár korrekt cégre és aránylag olcsón beszerhetők, az átalakitáshoz szükséges anyagok. 1/3 áron a Forg szett árához viszonyitva Én az átalakitást fémcső, szilikoncső, kombinációban oldottam meg, és kiválóan üzemel az autómban. Az eggyes csöveket, kiválóan lehet helyettesíteni,szabvány szilikon könyökökkel és fémcsövekkel. egy kivétellel. Azt legyártatom fémből. Az akció folyamatban van, ha kész a fotót szintén csatolom a cikkhez. Gondolat ébresztőnek szánom.
Tisztelettel László!
köszönöm, ránézek arra is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7857 Dátum:
2012.05.16 szerda, 22:31:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.16 szerda, 14:55:04
hello
tudnál nekem csinálni egy képet, hogy hogyan csináltátok meg a cooler csövezést??
melyik része érdekel....a turbó és váltó résznél lett fémcsőre átalakitva és toldva, minden más része gyári..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7858 Dátum:
2012.05.16 szerda, 22:34:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.16 szerda, 22:31:47
melyik része érdekel....a turbó és váltó résznél lett fémcsőre átalakitva és toldva, minden más része gyári..
az a része, amit módosítottál
turbótól lefele a váltóig
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7859 Dátum:
2012.05.16 szerda, 22:52:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.16 szerda, 22:34:36
az a része, amit módosítottál
turbótól lefele a váltóig
ugyanugy megy csak egy vastagabb saválló cső akkora méretű hogy összelehessen hozni gumicsővel a turbó csövét...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7860 Dátum:
2012.05.16 szerda, 22:55:42 »
De szerintem azt a turbót amit akarsz nagyon nagy macerával tudod feltenni és ha elforgatod 90 fokkal azt szerintünk nem fogja dijjazni hosszútávon, plussz a labda sem biztos hogy elér......
én a helyedbe néznék másik turbót...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7861 Dátum:
2012.05.16 szerda, 23:05:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.16 szerda, 22:52:59
ugyanugy megy csak egy vastagabb saválló cső akkora méretű hogy összelehessen hozni gumicsővel a turbó csövét...
toldások szilikon csövekkel??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7862 Dátum:
2012.05.16 szerda, 23:13:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.16 szerda, 22:55:42
De szerintem azt a turbót amit akarsz nagyon nagy macerával tudod feltenni és ha elforgatod 90 fokkal azt szerintünk nem fogja dijjazni hosszútávon, plussz a labda sem biztos hogy elér......
én a helyedbe néznék másik turbót...
az a baj, hogy amiket lehet kapni GTB-ket, azok általában pont a másik irányba állnának
nekünk amerre ezen megy a levegő, arra kéne menni a kipufnak
mondjuk hosszmotor van a képen, de gondolom kereszten is így áállnak a vw motorokon, szóval szerintem a vw-re való gtb-k nem lennének jók nekem.
amúgy most ezt találtam hirtelen: gtb 2056 vzk próbás 75e ft közel ennyiért kéne eladnom a mostanit, hogy ne legyen nagyon ráfiztős. és azzal is faragnom kéne.
a 90 fokos elforgatást úgy értsd, hogy az olajzó talp marad vízszinteben, a gyűrű és a melegoldal hozzá lesz úgy forgatva, hogy jó legyen. beszéltem szakival, meg többen ezt ajánlották. így a középrész ugyan úgy fog állni, mint eredetileg.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7863 Dátum:
2012.05.16 szerda, 23:15:13 »
kereszt motoron is fordítva állnak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7864 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 15:12:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.16 szerda, 23:13:44
az a baj, hogy amiket lehet kapni GTB-ket, azok általában pont a másik irányba állnának
nekünk amerre ezen megy a levegő, arra kéne menni a kipufnak
mondjuk hosszmotor van a képen, de gondolom kereszten is így áállnak a vw motorokon, szóval szerintem a vw-re való gtb-k nem lennének jók nekem.
amúgy most ezt találtam hirtelen: gtb 2056 vzk próbás 75e ft közel ennyiért kéne eladnom a mostanit, hogy ne legyen nagyon ráfiztős. és azzal is faragnom kéne.
a 90 fokos elforgatást úgy értsd, hogy az olajzó talp marad vízszinteben, a gyűrű és a melegoldal hozzá lesz úgy forgatva, hogy jó legyen. beszéltem szakival, meg többen ezt ajánlották. így a középrész ugyan úgy fog állni, mint eredetileg.
-Nem zavar hogy mind a kettő lefelé áll? a tiedén felfelé kell hogy álljon....amugy mindegyik turbó ugyanolyan...a tiedre mind a 2 turbó ami a képen van teljesen jó lenne....ilyen van enyémen is most...a labda felrakása a cumi.
-amit vettél turbót azon ha gyárilag lefelé állnak a kimenetek és lehet forgatni a középrészt akkor teljesen jó....csak a labdát hogy fogod felrakni majd rá hogy a geo kart is nyomja?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7865 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 15:30:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.17 csütörtök, 15:12:37
-Nem zavar hogy mind a kettő lefelé áll? a tiedén felfelé kell hogy álljon....amugy mindegyik turbó ugyanolyan...a tiedre mind a 2 turbó ami a képen van teljesen jó lenne....ilyen van enyémen is most...a labda felrakása a cumi.
-amit vettél turbót azon ha gyárilag lefelé állnak a kimenetek és lehet forgatni a középrészt akkor teljesen jó....csak a labdát hogy fogod felrakni majd rá hogy a geo kart is nyomja?
azt tudom, hogy lefelé áll, de így vannak jól a nyomó és visszafolyó csatlakozások, akkor az ényámen is így kéne állnia. vagy nem??
jövő héten elforgatják, meg felheggesztik a csonkra, akkor majd lefotózom, hogy hogy fog állni a labda. amúgy vízszintesen vagy úgy mint a tieden, vagy vízszintesen a tűzfal fele. mivel nincs ütköző csavar, így nem tudom, hogy melyik a nyitott és melyik a zárt állása a geonak. tippem van, de az csak 50%
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7866 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 15:42:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.17 csütörtök, 15:12:37
-Nem zavar hogy mind a kettő lefelé áll? a tiedén felfelé kell hogy álljon....amugy mindegyik turbó ugyanolyan...a tiedre mind a 2 turbó ami a képen van teljesen jó lenne....ilyen van enyémen is most...a labda felrakása a cumi.
-amit vettél turbót azon ha gyárilag lefelé állnak a kimenetek és lehet forgatni a középrészt akkor teljesen jó....csak a labdát hogy fogod felrakni majd rá hogy a geo kart is nyomja?
Mekkora meló lenne 2 lépcsős turbót rárakni? Gondolom, a legnagyobb baj a befér-nem fér...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7867 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 15:51:21 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.17 csütörtök, 15:42:37
Mekkora meló lenne 2 lépcsős turbót rárakni? Gondolom, a legnagyobb baj a befér-nem fér...
beférni befér, a nagyobb gond/feladat összehangolni a kettőt.
meg igazából nem lenne értelme, a GT(B)2056-ost 2000-től meg lehet indítani. alatta meg úgyis felesleges hatalmas erő
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7868 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 16:56:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.17 csütörtök, 15:51:21
beférni befér, a nagyobb gond/feladat összehangolni a kettőt.
meg igazából nem lenne értelme, a GT(B)2056-ost 2000-től meg lehet indítani. alatta meg úgyis felesleges hatalmas erő
A kétlépcsős 1200-tól indul, nem 2000-től...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7869 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 16:58:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.17 csütörtök, 15:51:21
beférni befér, a nagyobb gond/feladat összehangolni a kettőt.
meg igazából nem lenne értelme, a GT(B)2056-ost 2000-től meg lehet indítani. alatta meg úgyis felesleges hatalmas erő
Hát az enyém az most jelenleg kb 1700-tól indul meg...de talin lessz megirva az enyém is, bár csúcsok nem jöttek mem még mindig....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7870 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 16:58:47 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.17 csütörtök, 16:56:22
A kétlépcsős 1200-tól indul, nem 2000-től...
kétlépcsős? az mi?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7871 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 17:01:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.17 csütörtök, 15:30:10
azt tudom, hogy lefelé áll, de így vannak jól a nyomó és visszafolyó csatlakozások, akkor az ényámen is így kéne állnia. vagy nem??
jövő héten elforgatják, meg felheggesztik a csonkra, akkor majd lefotózom, hogy hogy fog állni a labda. amúgy vízszintesen vagy úgy mint a tieden, vagy vízszintesen a tűzfal fele. mivel nincs ütköző csavar, így nem tudom, hogy melyik a nyitott és melyik a zárt állása a geonak. tippem van, de az csak 50%
elektromos turbókon nincs ütköző csavar....nem olyan nagy dolog belőni a labdát meg a turbót..nekem kb 3 labda,2 hónap volt és 6 óra a végleges beállitása.....
De szombaton meglessz húzva...megint kell állitani majd ott szerintem...bár csak finomitgatni kell valószinű meg nyomást visszavenni majd.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7872 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 17:50:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.17 csütörtök, 16:58:47
kétlépcsős? az mi?
A biturbó... egy kisebb és egy nagyobb turbó. A kicsi 1200-2000-ig tölt, a nagy meg felette. Jelentősen csökken a turbólyuk, javul a gázreakció, valamint az alacsony tartományban az autó viselkedése. Mint pl a bmw 123d, vagy akár az 535d.
Nem összekeverendő a twin turbóval, ahol V motornál 2 egyforma turbót kell alkalmazni a V elrendezés miatt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7873 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 20:00:01 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.17 csütörtök, 17:50:12
A biturbó... egy kisebb és egy nagyobb turbó. A kicsi 1200-2000-ig tölt, a nagy meg felette. Jelentősen csökken a turbólyuk, javul a gázreakció, valamint az alacsony tartományban az autó viselkedése. Mint pl a bmw 123d, vagy akár az 535d.
Nem összekeverendő a twin turbóval, ahol V motornál 2 egyforma turbót kell alkalmazni a V elrendezés miatt.
ja értem...ez kicsit pazar lenne mondeon...meg sajna egy turbó is alig fér el nemhogy kettő...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7874 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 21:12:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.17 csütörtök, 20:00:01
ja értem...ez kicsit pazar lenne mondeon...meg sajna egy turbó is alig fér el nemhogy kettő...
Azért kérdeztem a helyet. De a kisebb turbó fizikailag is kisebb. Sokkal... és sorba is lehetne kötni, nem fontos, hogy egy tömbben legyen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7875 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 21:13:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.17 csütörtök, 17:01:58
elektromos turbókon nincs ütköző csavar....nem olyan nagy dolog belőni a labdát meg a turbót..nekem kb 3 labda,2 hónap volt és 6 óra a végleges beállitása.....
De szombaton meglessz húzva...megint kell állitani majd ott szerintem...bár csak finomitgatni kell valószinű meg nyomást visszavenni majd.
jah, tudom, ezeken fulszűkbe lehet rakni úgy, hogy a lapátokat össze lehet érinteni
amúgy gondolkodom rajta, hogy kéne rá rakni ugyan olyan hernyós ütközőcsavart, mint a mostaninom van. meg ezt valszeg már nem én fogom beállítani
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.17 csütörtök, 21:19:35 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7876 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 21:15:32 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.17 csütörtök, 17:50:12
A biturbó... egy kisebb és egy nagyobb turbó. A kicsi 1200-2000-ig tölt, a nagy meg felette. Jelentősen csökken a turbólyuk, javul a gázreakció, valamint az alacsony tartományban az autó viselkedése. Mint pl a bmw 123d, vagy akár az 535d.
Nem összekeverendő a twin turbóval, ahol V motornál 2 egyforma turbót kell alkalmazni a V elrendezés miatt.
teljesen felesleges, ha 2000 alá hatalmas nyomatékot csinálsz, akkor csak széttépi a futóművet, erőátvitelt mindent.
akinek az kell, hogy alapjárattól húzzon, az vegyen villanyautót, az képes rá. csak az meg elég kis sebességnél elfogy
pl a trolik. legyorsulni nem tudod őket, de 60-nál többet sem mennek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7877 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 21:18:16 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.17 csütörtök, 21:12:51
Azért kérdeztem a helyet. De a kisebb turbó fizikailag is kisebb. Sokkal... és sorba is lehetne kötni, nem fontos, hogy egy tömbben legyen.
az a baj, hogy nem annyi, hogy fellógatsz rá kettőt, hanem össze vissza kell zárogatni, hogy melyik milyen furdolaton, és nyomáson nyisson, zárjon, stb... feleslegesen bonyolult.
amikor a gyári gt17-em úgy volt beállítva, akkor 1500-nál tudta az 1bart, akkora nyomással azért már meg lehet indítani. cserébe 3000 fölött nem húzott úgy, mint szerettem volna.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7878 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 21:21:22 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.17 csütörtök, 21:12:51
Azért kérdeztem a helyet. De a kisebb turbó fizikailag is kisebb. Sokkal... és sorba is lehetne kötni, nem fontos, hogy egy tömbben legyen.
most a legkisebb turbo, amit tudok, az a GTC1549-es, de ezt sem lehetne megindítani szerintem 1200-tól. (1200-nál kéne akkor 1 bart csinálnia)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7879 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 21:22:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.17 csütörtök, 20:00:01
ja értem...ez kicsit pazar lenne mondeon...meg sajna egy turbó is alig fér el nemhogy kettő...
elférne 2 egymás alatt, csak értelme nem lenne. 1-et visszaváltasz, és nincs turbolyuk. és még nagyon sok egyéb problémától is megszabadítod magad, ami a +1 turbo és az alacsony fordulaton éledő nagy nyomaték okozna
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7880 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 23:21:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.17 csütörtök, 17:01:58
De szombaton meglessz húzva...megint kell állitani majd ott szerintem...bár csak finomitgatni kell valószinű meg nyomást visszavenni majd.
amúgy nekem a vp30 mennyi lovat bírhat 115le-s csúcsokkal?? elgondolkoztam rajta, hogy lehet, hogy tennék fel én is egy vp44-et....
ezeknél megoldható a kapcsolható program??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7881 Dátum:
2012.05.18 péntek, 09:33:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.17 csütörtök, 21:22:47
elférne 2 egymás alatt, csak értelme nem lenne. 1-et visszaváltasz, és nincs turbolyuk. és még nagyon sok egyéb problémától is megszabadítod magad, ami a +1 turbo és az alacsony fordulaton éledő nagy nyomaték okozna
Nem lenne értelme? Nem a fenét. A turbólyuk nem szűnik meg visszaváltással. Nyilván nem egyszerű összehozni, hogy mikor melyik működjön.
Majd olvass utána, milyen menettulajdonságokkal rendelkezik egy biturbós... más világ az, kérem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7882 Dátum:
2012.05.18 péntek, 12:04:31 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.18 péntek, 09:33:38
Nem lenne értelme? Nem a fenét. A turbólyuk nem szűnik meg visszaváltással. Nyilván nem egyszerű összehozni, hogy mikor melyik működjön.
Majd olvass utána, milyen menettulajdonságokkal rendelkezik egy biturbós... más világ az, kérem.
tudom hogy működnek, azért is írom, hogy felesleges, mert nem 1200-ról fogsz gyorsítani úgysem.
majd te is nézz utána, hogy egy vgt turbo hogyan építi a nyomást, ha lepadlózod 2500-nál
bunyek-é, ami kicsit nagyobb turbo, mint a gyári:
http://www.youtube.com/watch?v=ZRdo716h2ug&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=3&feature=plcp
itt meg egy gyári:
http://www.youtube.com/watch?v=R8_tQ3wQAHo
padló után szinte rögtön van nyomás.
amúgy ennek a biturbos rendszernek úgy lenne értelme, ha lenne egy kisebb vgt meg egy nagy wg-s csiga rajta. csak nemigen találsz 2 olyat, ami eleget tesz a kritériumoknak és ezzel is van turbolyuk, azt csak egy kompresszorral lehetne megszüntetni.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7883 Dátum:
2012.05.18 péntek, 12:05:35 »
Bunyek!
külső WG felrakásán nem gondolkoztál?? nem szállna az egekbe az EMAP, és a csonkon az egr-hűtő csatlakozásának helyére fel is lehetne rakni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7884 Dátum:
2012.05.18 péntek, 13:31:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.18 péntek, 12:05:35
Bunyek!
külső WG felrakásán nem gondolkoztál?? nem szállna az egekbe az EMAP, és a csonkon az egr-hűtő csatlakozásának helyére fel is lehetne rakni
nem...csak EMAP-os labdában gondolkodtam és az is lett...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7885 Dátum:
2012.05.18 péntek, 13:32:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.17 csütörtök, 23:21:37
amúgy nekem a vp30 mennyi lovat bírhat 115le-s csúcsokkal?? elgondolkoztam rajta, hogy lehet, hogy tennék fel én is egy vp44-et....
ezeknél megoldható a kapcsolható program??
hát azért az nem csak ugy megy hogy pikk-pakk felraklak....picit munkaigényes dolog, de leginkább kib@szott drága buli....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7886 Dátum:
2012.05.18 péntek, 13:44:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.18 péntek, 13:32:58
hát azért az nem csak ugy megy hogy pikk-pakk felraklak....picit munkaigényes dolog, de leginkább kib@szott drága buli....
115le-s donor kell csak. szerinted mennyit tud a vp30??
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.18 péntek, 14:03:39 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7887 Dátum:
2012.05.18 péntek, 21:36:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.18 péntek, 13:44:00
115le-s donor kell csak. szerinted mennyit tud a vp30??
ja..hát akkor ennyi csak....hajrá.
majd szólj ha kész...
nem tudom mennyit tudhat,de nem egy nagy durranás adagoló.....passz.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7888 Dátum:
2012.05.18 péntek, 22:13:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.17 csütörtök, 21:13:54
jah, tudom, ezeken fulszűkbe lehet rakni úgy, hogy a lapátokat össze lehet érinteni
Az enyémen "elektromos" van
labda húzza azért az idézőjel
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7889 Dátum:
2012.05.18 péntek, 22:57:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.18 péntek, 21:36:30
ja..hát akkor ennyi csak....hajrá.
majd szólj ha kész...
nem tudom mennyit tudhat,de nem egy nagy durranás adagoló.....passz.
kell egy maf, vp44, ecu, ac meg kábelezés. annyira nem nagy dolog átszerkeszteni.
sőt az adagoló és ecu közötti szakaszt nem is kell serélni, mert az a része megegyezik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7890 Dátum:
2012.05.18 péntek, 23:02:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.18 péntek, 12:04:31
tudom hogy működnek, azért is írom, hogy felesleges, mert nem 1200-ról fogsz gyorsítani úgysem.
Nem felesleges. Sokkal jobb lenne az autó, ha már kis fordulaton is jól húzna.
Válasz
majd te is nézz utána, hogy egy vgt turbo hogyan építi a nyomást, ha lepadlózod 2500-nál
bunyek-é, ami kicsit nagyobb turbo, mint a gyári:
http://www.youtube.com/watch?v=ZRdo716h2ug&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=3&feature=plcp
itt meg egy gyári:
http://www.youtube.com/watch?v=R8_tQ3wQAHo
padló után szinte rögtön van nyomás.
A szinte szócskán van a lényeg.
Be szeretnél mutatni egy összehasonlítást a turbólyukról. (Zárójelben azért leírom, hogy a turbólyuk azt jelenti, hogy a jelentős gázadás után mennyi idővel épül fel a tnyomás)
Nekem nem jött le egyik videónál sem, hogy mikor nyomta le a gázt. Nekem az egész semmit sem bizonyít.
Válasz
amúgy ennek a biturbos rendszernek úgy lenne értelme, ha lenne egy kisebb vgt meg egy nagy wg-s csiga rajta. csak nemigen találsz 2 olyat, ami eleget tesz a kritériumoknak és ezzel is van turbolyuk, azt csak egy kompresszorral lehetne megszüntetni.
Hogy van-e értelme? Van hát. Nem véletlenül használja egyre több autógyár.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.18 péntek, 23:06:20 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7891 Dátum:
2012.05.18 péntek, 23:09:26 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.18 péntek, 23:02:04
Nem felesleges. Sokkal jobb lenne az autó, ha már kis fordulaton is jól húzna.
A szinte szócskán van a lényeg.
Hogy van-e értelme? Van hát. Nem véletlenül használja egyre több autógyár.
feleslegess erről tovább beszélni, látom nem érted, hogy:
1, olyan alacsony fordulatról nem lehet egy ekkora motoron megindítani még egy kis turbot sem
2, az alcsony fordulaton ébredő nyomaték széttépne mindent
3, ha valami tönkremenne rajta, akkor a gatyád is rámenne
nem véletlenül nincs elterjedve, pedig nem mai találmány.
azokat a tizedmásodperceket észre sem veszed.
a mai autókban a fejlesztések mögött nem mindig az ésszerűség van, hanem inkább, hogy lehet egyre több pénzt elkérni. ez pont jó parasztvakításnak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7892 Dátum:
2012.05.18 péntek, 23:22:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.18 péntek, 23:09:26
feleslegess erről tovább beszélni, látom nem érted, hogy:
Én nem értem?
Válasz
1, olyan alacsony fordulatról nem lehet egy ekkora motoron megindítani még egy kis turbot sem
Pedig de.
Válasz
2, az alcsony fordulaton ébredő nyomaték széttépne mindent
3, ha valami tönkremenne rajta, akkor a gatyád is rámenne
Nyilván szabályozni kell, nem csak úgy ész nélkül.
Válasz
nem véletlenül nincs elterjedve, pedig nem mai találmány.
A kétlépcsős feltöltésnek szerintem nincs túl nagy múltja, valódi szériautóba mondjuk 2004 óta szerelik.
Tudsz korábbiról?
Válasz
azokat a tizedmásodperceket észre sem veszed.
Tizedmásodpercek... van az még 1 másodperc is. De legyen csak fél. Nem veszed észre? Na ne viccelj már.
Válasz
a mai autókban a fejlesztések mögött nem mindig az ésszerűség van, hanem inkább, hogy lehet egyre több pénzt elkérni. ez pont jó parasztvakításnak
Ez régen sem volt másként. A világ ilyen. Másrészt, egy 75 lovas motornál erősebb parasztvakítás? Merthogy 75 ló is elvisz, ahová kell.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7893 Dátum:
2012.05.18 péntek, 23:34:51 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.18 péntek, 23:22:20
Én nem értem?
Pedig de.
Nyilván szabályozni kell, nem csak úgy ész nélkül.
A kétlépcsős feltöltésnek szerintem nincs túl nagy múltja, valódi szériautóba mondjuk 2004 óta szerelik.
Tudsz korábbiról?
Tizedmásodpercek... van az még 1 másodperc is. De legyen csak fél. Nem veszed észre? Na ne viccelj már.
Ez régen sem volt másként. A világ ilyen. Másrészt, egy 75 lovas motornál erősebb parasztvakítás? Merthogy 75 ló is elvisz, ahová kell.
mutass már 1 turbot, ami 2.0 dízelen az általad írt 1200-as fordulaton csinál 1bar-t?? azért az 1 bar, mert ezt szokták viszonyításnak nézni, hogy mikorra tölti be. ennél kisebb nyomást nincs értelme nézni, mert 1500 körül a gyárival is be lehet nyomatni 0,5 bart.
nekem volt olyan bállításom, hogy 1500-nál csinált 1bart a gyári, csak úgy rohadt ideges volt a kocsi viselkedése, enyhén vizes úton 3-ban is tekerete a kereket, gyakorlatilag nem lehetett vele normálisan indulni. most vissza van véve, 2000-nél 1bar, és sokkal jobb.
persze, mert váltás van benne, nem gázadás. vedd le a váltás idejét és mindjárt nem marad 1 mp.
jah, szabályozni. nem adsz neki annyi anyagot -> nem csinál nagy nyomatékot -> menni sem fog úgy = ugyan azt fogja tudni, csak van +1 hibaforrás.
alap helyzetben 100-as tempó tatására még annyit sem használunk, csak nem mindegy, hogy mennyi idő alatt léped át az előtted lévőt, ha kell.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7894 Dátum:
2012.05.18 péntek, 23:45:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.18 péntek, 23:34:51
mutass már 1 turbot, ami 2.0 dízelen az általad írt 1200-as fordulaton csinál 1bar-t?? azért az 1 bar, mert ezt szokták viszonyításnak nézni, hogy mikorra tölti be. ennél kisebb nyomást nincs értelme nézni, mert 1500 körül a gyárival is be lehet nyomatni 0,5 bart.
Nehéz lesz olyat mutatnom, mert így önálló turbóként egy autóra se rakják rá. Ez csak arra jó, hogy a nagyot kisegítse. Kis tehetetlenségű, és persze kis kapacitású.
Válasz
nekem volt olyan bállításom, hogy 1500-nál csinált 1bart a gyári, csak úgy rohadt ideges volt a kocsi viselkedése, enyhén vizes úton 3-ban is tekerete a kereket, gyakorlatilag nem lehetett vele normálisan indulni. most vissza van véve, 2000-nél 1bar, és sokkal jobb.
Ha csak ez a baj... be lehet állítani, hogy sose legyen 1 bárnál nagyobb, és nincs gond
Nem egy dízel van, ami már 1200-tól húz. Óvatosan kezeled a gázt - ennyi.
Válasz
persze, mert váltás van benne, nem gázadás. vedd le a váltás idejét és mindjárt nem marad 1 mp.
Nem pont ez a turbólyuk... annak pont az a lényege, hogy gurulsz mondjuk 100-zal. Rálépsz a gázra, és mennyi idő alatt épül fel a tnyomás.
A visszaváltós példánál lelassult a turbó? Nem bizony. Pörög, mint a meszes.
Válasz
jah, szabályozni. nem adsz neki annyi anyagot -> nem csinál nagy nyomatékot -> menni sem fog úgy = ugyan azt fogja tudni, csak van +1 hibaforrás.
alap helyzetben 100-as tempó tatására még annyit sem használunk, csak nem mindegy, hogy mennyi idő alatt léped át az előtted lévőt, ha kell.
A +1 hibaforrás az nyilván megvan - ez nem a spórolásról szól
És igen, pont a 100-as tempós usgyinál számít sokat. Majd próbálj ki egyszer egy biturbóst, és másként fogod látni a dolgokat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7895 Dátum:
2012.05.18 péntek, 23:49:09 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.18 péntek, 23:45:36
Nehéz lesz olyat mutatnom, mert így önálló turbóként egy autóra se rakják rá. Ez csak arra jó, hogy a nagyot kisegítse. Kis tehetetlenségű, és persze kis kapacitású.
Ha csak ez a baj... be lehet állítani, hogy sose legyen 1 bárnál nagyobb, és nincs gond
Nem egy dízel van, ami már 1200-tól húz. Óvatosan kezeled a gázt - ennyi.
Nem pont ez a turbólyuk... annak pont az a lényege, hogy gurulsz mondjuk 100-zal. Rálépsz a gázra, és mennyi idő alatt épül fel a tnyomás.
A visszaváltós példánál lelassult a turbó? Nem bizony. Pörög, mint a meszes.
A +1 hibaforrás az nyilván megvan - ez nem a spórolásról szól
És igen, pont a 100-as tempós usgyinál számít sokat. Majd próbálj ki egyszer egy biturbóst, és másként fogod látni a dolgokat.
ezen csak egy gtb2260 van, és elég szépet lép 100-ról.
http://www.youtube.com/watch?v=tbCi57hYZPk
adagolós 1,9 tdi, malac passat kasztniban. még ilyenek léteznek, addig teljesen felesleges a 2 turbo. az ilyenekben a legkomolyabb elektronika az index relé
és mégis megy.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7896 Dátum:
2012.05.18 péntek, 23:55:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.18 péntek, 23:49:09
ezen csak egy gtb2260 van, és elég szépet lép 100-ról.
http://www.youtube.com/watch?v=tbCi57hYZPk
adagolós 1,9 tdi, malac passat kasztniban. még ilyenek léteznek, addig teljesen felesleges a 2 turbo. az ilyenekben a legkomolyabb elektronika az index relé
és mégis megy.
Nem ugyanaz a célunk. Te egy fenevadat szeretnél, amit uralni kell. Én meg egy olyat, ami már 1200-től húz 4400-ig.
Na mind1, lépnem kell CD-ket rendezni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7897 Dátum:
2012.05.18 péntek, 23:57:55 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.18 péntek, 23:55:36
Nem ugyanaz a célunk. Te egy fenevadat szeretnél, amit uralni kell. Én meg egy olyat, ami már 1200-től húz 4400-ig.
Na mind1, lépnem kell CD-ket rendezni.
mondtam, villanyautó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7898 Dátum:
2012.05.19 szombat, 23:02:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.18 péntek, 23:49:09
ezen csak egy gtb2260 van, és elég szépet lép 100-ról.
http://www.youtube.com/watch?v=tbCi57hYZPk
adagolós 1,9 tdi, malac passat kasztniban. még ilyenek léteznek, addig teljesen felesleges a 2 turbo. az ilyenekben a legkomolyabb elektronika az index relé
és mégis megy.
Ez nagyon durva, 40ről 80ra kb 0,5 sec! Ha 100ról lép szépet, akkor alatta mit csinál?! Ez egy állat gép!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7899 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 00:24:41 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.05.19 szombat, 23:02:50
Ez nagyon durva, 40ről 80ra kb 0,5 sec! Ha 100ról lép szépet, akkor alatta mit csinál?! Ez egy állat gép!
ott csak eltekeri a kereket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
151
152
153
154
155
156
157
[
158
]
159
160
161
162
163
164
165
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ