Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:00:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
158
159
160
161
162
163
164
[
165
]
166
167
168
169
170
171
172
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113424 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
cscsabi30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8200 Dátum:
2012.07.10 kedd, 18:24:36 »
Hali!
Egy kérdés.
Vízpumpának otthon házilag mennyire macerás a cseréje?
2001es TDDI
Előre is köszi
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8201 Dátum:
2012.07.10 kedd, 21:59:15 »
Lehet tök egyértelmű amit kérdezzek de nem vagyok vele tisztában
!!!
Ha fix geos turbó helyére teszek egy változóst akkor a szívósorból viszek egy csövet a druck labdába és azon tudok állítani? Ha a saját labdáját teszem fel akkor kell a MAF szenzor? Ha MAF szenzorral van fel téve akkor hogy kell bekötni a szenzort hogy jó legyen???
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8202 Dátum:
2012.07.10 kedd, 22:58:03 »
Idézetet írta: cscsabi30 - 2012.07.10 kedd, 18:24:36
Hali!
Egy kérdés.
Vízpumpának otthon házilag mennyire macerás a cseréje?
2001es TDDI
Előre is köszi
nem vészes.nyugodtan!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jym20
Vendég
Katalizátor iktatás
«
Új hozzászólás #8203 Dátum:
2012.07.11 szerda, 09:31:56 »
SZiasztok. A Katalizátorból a kerámiát kiütöttem. és visszaraktam . Jól húz az autó, úgy veszem észre a fogyinál is csökkenés van, de a turbónak egy kis szaga van azóta:D még nagyon ritkán egy kis füst nagyon minimális. Normális dolog ez?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Katalizátor iktatás
«
Új hozzászólás #8204 Dátum:
2012.07.11 szerda, 09:50:37 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.07.11 szerda, 09:31:56
SZiasztok. A Katalizátorból a kerámiát kiütöttem. és visszaraktam . Jól húz az autó, úgy veszem észre a fogyinál is csökkenés van, de a turbónak egy kis szaga van azóta:D még nagyon ritkán egy kis füst nagyon minimális. Normális dolog ez?
turbónak szaga van??
füstölés? iktatótól? akkor előtte is kellett, hogy füstöljön. nagy pocséklást csináltál, tudod-e? a katalizátort egyben szokták jó áron megvenni, nem darabokban. ezt elbuktad anyagilag..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Katalizátor iktatás
«
Új hozzászólás #8205 Dátum:
2012.07.11 szerda, 15:16:52 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.07.11 szerda, 09:31:56
SZiasztok. A Katalizátorból a kerámiát kiütöttem. és visszaraktam . Jól húz az autó, úgy veszem észre a fogyinál is csökkenés van, de a turbónak egy kis szaga van azóta:D még nagyon ritkán egy kis füst nagyon minimális. Normális dolog ez?
Ha vettél volna egy iktatót, 10xezerből megúsztad volna, ha eladod a katalizátorod, 25-35 ezer.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
jamy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8206 Dátum:
2012.07.11 szerda, 18:18:46 »
Hali!
Ismét szeretnék segítséget kérni!
Az lenne a problémám hogy az adagolom elektronikája fel lett újjítva ,eddig nem ment most már megy de 2500-as fordulat fölé nem megy !
Van valakinek ötlete?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8207 Dátum:
2012.07.11 szerda, 18:39:19 »
Úgy beszéltek a katalizátorrol mint ha valamit is érne....ki vesz használt katalizátor? annak úgy kell, jó nagy hülye...
Ellenben az iktatóval elég nagyot lehet szivni ha megfognak, mert ugye minden ami a gyáritól eltérő módositás, az engedélyköteles.
Egy ilyen iktatós buli ha megfognak kb egy 100-as...na most elég kevés akit ilyenért megfognak de elég sz@r ügy amikor te vagy az....
Gyárit leveszed,kiütöd,visszarakod és ingyen volt...kizárt hogy leveszi akárki is hogy belenézzen...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8208 Dátum:
2012.07.11 szerda, 18:58:47 »
Idézetet írta: jamy - 2012.07.11 szerda, 18:18:46
Hali!
Ismét szeretnék segítséget kérni!
Az lenne a problémám hogy az adagolom elektronikája fel lett újjítva ,eddig nem ment most már megy de 2500-as fordulat fölé nem megy !
Van valakinek ötlete?
Emailt megkaptam ,válaszoltam is rá.
AC? AC relé? Adagoló relé?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8209 Dátum:
2012.07.11 szerda, 19:02:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.11 szerda, 18:39:19
Úgy beszéltek a katalizátorrol mint ha valamit is érne....ki vesz használt katalizátor? annak úgy kell, jó nagy hülye...
Ellenben az iktatóval elég nagyot lehet szivni ha megfognak, mert ugye minden ami a gyáritól eltérő módositás, az engedélyköteles.
Egy ilyen iktatós buli ha megfognak kb egy 100-as...na most elég kevés akit ilyenért megfognak de elég sz@r ügy amikor te vagy az....
Gyárit leveszed,kiütöd,visszarakod és ingyen volt...kizárt hogy leveszi akárki is hogy belenézzen...
Szeva Krisz! alsó motorvédő burkolatot se veszik le.
Használt katalizárort meg nem autósok vesznek, hanem akik leadják olyan helyeken, ahol kinyerik belőle a nemesfémeket (paládium, platina vagy ródium).
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.11 szerda, 19:24:58 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Katalizátor iktatás
«
Új hozzászólás #8210 Dátum:
2012.07.11 szerda, 22:36:35 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.07.11 szerda, 15:16:52
Ha vettél volna egy iktatót, 10xezerből megúsztad volna, ha eladod a katalizátorod, 25-35 ezer.
Az igaz. De a műszakin meg rajta kell lenni a katalizátornak.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8211 Dátum:
2012.07.11 szerda, 22:43:16 »
Idézetet írta: jamy - 2012.07.11 szerda, 18:18:46
Hali!
Ismét szeretnék segítséget kérni!
Az lenne a problémám hogy az adagolom elektronikája fel lett újjítva ,eddig nem ment most már megy de 2500-as fordulat fölé nem megy !
Van valakinek ötlete?
Szia!
A rossz elkoszolódott gázolaj szűrő is okozhat ilyen problémát vagy ha vészüzemre kapcsol akkor is olyan mintha nem pörögne többet volt már nekem is hasonló problémám. Vészüzem akkor van ha olyan hibát észlel, nem villan chek control lámpa meg semmi csak szimplán el erőtlenedik és nem pörög fel.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Katalizátor iktatás
«
Új hozzászólás #8212 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 08:26:14 »
Idézetet írta: soho001 - 2012.07.11 szerda, 22:36:35
Az igaz. De a műszakin meg rajta kell lenni a katalizátornak.
fals infót ne osszatok meg!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Katalizátor iktatás
«
Új hozzászólás #8213 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 10:33:33 »
Idézetet írta: GiN - 2012.07.12 csütörtök, 08:26:14
fals infót ne osszatok meg!
Mélyen Tisztelt Fórumtárs!
Szerinted abban, hogy a katalizátornak a müszaki vizsgán a helyén kell lenni, mi abban a fals információ?
Szerintem is, ha nincs katalizátor a kocsiban, és a müszaki adatokban katalizátorral szereltként szerepel, akkor büntetés és szivás van, nem kicsit.
Az egy más kérdés, hogy nem vizsgálják, sokak szerencséjére.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Katalizátor iktatás
«
Új hozzászólás #8214 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 11:03:11 »
Idézetet írta: László - 2012.07.12 csütörtök, 10:33:33
Mélyen Tisztelt Fórumtárs!
Szerinted abban, hogy a katalizátornak a müszaki vizsgán a helyén kell lenni, mi abban a fals információ?
Szerintem is, ha nincs katalizátor a kocsiban, és a müszaki adatokban katalizátorral szereltként szerepel, akkor büntetés és szivás van, nem kicsit.
Az egy más kérdés, hogy nem vizsgálják, sokak szerencséjére.
Tisztelettel László!
Mivel bontani nem bonthatnak járművet, így burkolatot sem vesznek le. Az előbbi hozzászólásból az sugárzik (pontosan úgy értelmezhető), hogy műszakin a jelenlétét ellenőrzik, mert ha nincs, akkor haddelhadd.. De nem így van! Ezért ugattam be előbb. Teccikérteni? A vízből kivonja az oxigént a polgár jenő úr hivatalban.
Egyébként teljesen egyetértek önnel
Mert nem fals az infó, hanem félrevezető.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Katalizátor iktatás
«
Új hozzászólás #8215 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 12:15:58 »
Idézetet írta: GiN - 2012.07.12 csütörtök, 11:03:11
Mivel bontani nem bonthatnak járművet, így burkolatot sem vesznek le. Az előbbi hozzászólásból az sugárzik (pontosan úgy értelmezhető), hogy műszakin a jelenlétét ellenőrzik, mert ha nincs, akkor haddelhadd.. De nem így van! Ezért ugattam be előbb. Teccikérteni? A vízből kivonja az oxigént a polgár jenő úr hivatalban.
Egyébként teljesen egyetértek önnel
Mert nem fals az infó, hanem félrevezető.
Kedves Gergő!
Te is, én is, tudjuk miről beszélünk. Ha az a szerencsétlen vizsga bisztos hozzá értő, akkor hiába van burkolat és miegymás, szivás van de nagyon, mert még a motorvédő burkolat ellenére is látszik ha nincs katalizátor. Nem csak aluról lehet megnézni egy motort. Csak az a szerencse, hogy még nem tudatosult bennük, hogy el is lehet távolitani a ketit. A vizbő kivonja az oxigént mondattal, meg tökéletesen egyettértek. Teccikérteni?
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Katalizátor iktatás
«
Új hozzászólás #8216 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 12:37:29 »
Idézetet írta: László - 2012.07.12 csütörtök, 12:15:58
Kedves Gergő!
Te is, én is, tudjuk miről beszélünk. Ha az a szerencsétlen vizsga bisztos hozzá értő, akkor hiába van burkolat és miegymás, szivás van de nagyon, mert még a motorvédő burkolat ellenére is látszik ha nincs katalizátor. Nem csak aluról lehet megnézni egy motort. Csak az a szerencse, hogy még nem tudatosult bennük, hogy el is lehet távolitani a ketit. A vizbő kivonja az oxigént mondattal, meg tökéletesen egyettértek. Teccikérteni?
Tisztelettel László!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
jamy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8217 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 16:38:01 »
Idézetet írta: turpy - 2012.07.11 szerda, 22:43:16
Szia!
A rossz elkoszolódott gázolaj szűrő is okozhat ilyen problémát vagy ha vészüzemre kapcsol akkor is olyan mintha nem pörögne többet volt már nekem is hasonló problémám. Vészüzem akkor van ha olyan hibát észlel, nem villan chek control lámpa meg semmi csak szimplán el erőtlenedik és nem pörög fel.
Hali!
Új goszürő van bent!Valoszinű hogy vészüzemre kapcsol mert nem villanik fel semmi mikor eléri a 2400-as fordulatot csak megtorpanik és nem megy tovább!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8218 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 20:53:43 »
Idézetet írta: jamy - 2012.07.12 csütörtök, 16:38:01
Hali!
Új goszürő van bent!Valoszinű hogy vészüzemre kapcsol mert nem villanik fel semmi mikor eléri a 2400-as fordulatot csak megtorpanik és nem megy tovább!
változós a turbó? mert akkor is csinálhatja ezt ha szűkben marad a geometria....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8219 Dátum:
2012.07.13 péntek, 10:20:54 »
Idézetet írta: jamy - 2012.07.12 csütörtök, 16:38:01
Hali!
Új goszürő van bent!Valoszinű hogy vészüzemre kapcsol mert nem villanik fel semmi mikor eléri a 2400-as fordulatot csak megtorpanik és nem megy tovább!
És nem levegős?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Melcsi12
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8220 Dátum:
2012.07.13 péntek, 11:47:13 »
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni!
Budapesten belül tudtok-e olyan autóalkatrészest, üzlelet, boltot, ahol kapok használt adagolót a 2.0. TDI Mondeomba? Az új Bosch adagoló elképesztően drága.....
Egy helyen már megkérdeztem és volt egy használt 70.000 Ft- ért, de több szem többet lát alapon gondoltam megkérdezlek bennetek is! Előre nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8221 Dátum:
2012.07.13 péntek, 14:38:25 »
Idézetet írta: Melcsi12 - 2012.07.13 péntek, 11:47:13
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni!
Budapesten belül tudtok-e olyan autóalkatrészest, üzlelet, boltot, ahol kapok használt adagolót a 2.0. TDI Mondeomba? Az új Bosch adagoló elképesztően drága.....
Egy helyen már megkérdeztem és volt egy használt 70.000 Ft- ért, de több szem többet lát alapon gondoltam megkérdezlek bennetek is! Előre nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Szia!
Mi a probléma? Mert van hogy csak az elektromos része megy tönkre. Ha ez megy tönkre akkor egyik pillanatról a másikra meg áll az autó és nem indul be. Ezt 20000ft ért javítják tatabányán. Ha más a probléma akkor keresgélni kell mert a felújított is nagyon drága és még a tiedet is oda kell adni cseredarabnak.
Naplózva
jamy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8222 Dátum:
2012.07.13 péntek, 19:53:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.12 csütörtök, 20:53:43
változós a turbó? mert akkor is csinálhatja ezt ha szűkben marad a geometria....
Ez jó kérdés!hogy tudom megállapítani?
Naplózva
jamy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8223 Dátum:
2012.07.13 péntek, 19:54:33 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.13 péntek, 10:20:54
És nem levegős?
Elvileg nem mert akkor nehezen indulna, ha jól tudom.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8224 Dátum:
2012.07.13 péntek, 20:02:16 »
Idézetet írta: jamy - 2012.07.13 péntek, 19:53:32
Ez jó kérdés!hogy tudom megállapítani?
úgy a legegyszerűbb megállapítani hogy ha szemből megy rá a cső a kerek alakú labdára akkor változó viszont ha oldalról akkor fix.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8225 Dátum:
2012.07.13 péntek, 20:18:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.11 szerda, 18:39:19
Úgy beszéltek a katalizátorrol mint ha valamit is érne....ki vesz használt katalizátor? annak úgy kell, jó nagy hülye...
Ellenben az iktatóval elég nagyot lehet szivni ha megfognak, mert ugye minden ami a gyáritól eltérő módositás, az engedélyköteles.
Egy ilyen iktatós buli ha megfognak kb egy 100-as...na most elég kevés akit ilyenért megfognak de elég sz@r ügy amikor te vagy az....
Gyárit leveszed,kiütöd,visszarakod és ingyen volt...kizárt hogy leveszi akárki is hogy belenézzen...
szinezsfím kerezskedő tezsvírek veszik, nem autóra felrakni
De lehet mások is. Ki tud ilyennel megfogni? Amúgy nekem is ki van ütve. Megelőzött a előző tulaj, pedig én is elakartam adni
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8226 Dátum:
2012.07.14 szombat, 06:37:11 »
Idézetet írta: Melcsi12 - 2012.07.13 péntek, 11:47:13
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni!
Budapesten belül tudtok-e olyan autóalkatrészest, üzlelet, boltot, ahol kapok használt adagolót a 2.0. TDI Mondeomba? Az új Bosch adagoló elképesztően drága.....
Egy helyen már megkérdeztem és volt egy használt 70.000 Ft- ért, de több szem többet lát alapon gondoltam megkérdezlek bennetek is! Előre nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Írj egy privát üzenetet VIK-nek a részletekkel (Bp-i). Alkatrész ügyben többen is tudnak itt segíteni. Pl. wyctor, Motorcraft...
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8227 Dátum:
2012.07.14 szombat, 09:25:25 »
Dani
06-30-278-1778
Őrbottyán (Bp-től 30km)
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8228 Dátum:
2012.07.14 szombat, 09:27:23 »
Idézetet írta: netcore - 2012.07.14 szombat, 09:25:25
Dani
06-30-278-1778
Őrbottyán (Bp-től 30km)
Inkább Motorcraft vagy mk2+futár
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8229 Dátum:
2012.07.14 szombat, 11:07:05 »
miért?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8230 Dátum:
2012.07.14 szombat, 12:30:24 »
Idézetet írta: netcore - 2012.07.14 szombat, 11:07:05
miért?
Mert velük nem lesz gond!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8231 Dátum:
2012.07.14 szombat, 12:50:17 »
Danival volt gond?
csak mert én vettem tőle komplett di mocit és teljesen korrekt volt sőtt még annál is jobban , és van nála mindig 3-4 mondi bontásra
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8232 Dátum:
2012.07.14 szombat, 13:14:55 »
Idézetet írta: netcore - 2012.07.14 szombat, 12:50:17
Danival volt gond?
csak mert én vettem tőle komplett di mocit és teljesen korrekt volt sőtt még annál is jobban , és van nála mindig 3-4 mondi bontásra
Háááát, Te vagy az első aki dicséri
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8233 Dátum:
2012.07.14 szombat, 13:26:44 »
Dani-tól énis vettem több dolgot személyesen is elmentem hozzá, de postán is....semmi problémám nem volt vele teljesen korrekt rendes volt, úgyanúgy mint Krisztián vagy a Tamás....aki normális azzal szerintem őkis azok..ez az érdekük nekik is...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8234 Dátum:
2012.07.14 szombat, 13:32:41 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.13 péntek, 20:18:15
szinezsfím kerezskedő tezsvírek veszik, nem autóra felrakni
De lehet mások is. Ki tud ilyennel megfogni? Amúgy nekem is ki van ütve. Megelőzött a előző tulaj, pedig én is elakartam adni
Pénteken épp felügyeleten kalibráltam az egyik vizsgasort és beszélgettem velük....természetesen azonnal bukta vizsgán mint emlitettem és amig nincs visszaállitva a kocsi eredeti állapotára addig nem lehet viszgáztatni.....Minden vizsgabiztosnak megkell nézni dolgokat, hisz a műszaki vizsga úgy kezdődik hogy Szubjektiv vizsgálat....Az más kérdés hogy mit hogy csinálnak,hisz tudjuk hol hogy mennek át autók a vizsgákon.....
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8235 Dátum:
2012.07.14 szombat, 13:41:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.14 szombat, 13:32:41
Pénteken épp felügyeleten kalibráltam az egyik vizsgasort és beszélgettem velük....természetesen azonnal bukta vizsgán mint emlitettem és amig nincs visszaállitva a kocsi eredeti állapotára addig nem lehet viszgáztatni.....Minden vizsgabiztosnak megkell nézni dolgokat, hisz a műszaki vizsga úgy kezdődik hogy Szubjektiv vizsgálat....Az más kérdés hogy mit hogy csinálnak,hisz tudjuk hol hogy mennek át autók a vizsgákon.....
Értem. Hát vannak bajok 1-2 helyen. De inkább a széthullott .....kat vágnák meg és állíttatnák helyre.
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.14 szombat, 13:26:44
aki normális azzal szerintem őkis azok..ez az érdekük nekik is...
Akkor én biztos nem voltam normális, h hibátlan alkatrészt kértem és nem azt kaptam, ráadásul gagyin becsomagolva, meg nem is küldött mindent amit kifizettem, azt is lassan. Másbaj nem volt
De nem én vagyok az egyetlen Mind1, nem érdekes
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8236 Dátum:
2012.07.14 szombat, 13:41:43 »
Idézetet írta: jamy - 2012.07.13 péntek, 19:53:32
Ez jó kérdés!hogy tudom megállapítani?
Ezt sokféle képpen meglehet....mondinál ha oldalra áll a labda és a turbó kompresszor oldaláról (szivó) megy a cső a labdára akkor fix belső Westgate-es
Ha felfelé áll a turbó a középrész felé megy a kar akkor változó geometris és a karral állitja a geometriát......ekkor is egy cső megy rá, csak az vákumcső és a vákumszabályzótól megy a cső...
Ha változós inditásnál bekell húzni a kart alap helyzetbe azaz felfelé a vákummal egy ütközö csavarig ami az alaplehlyzete a geometiának...ez kétemeberes egy indit te meg nézed...ha szépen felhúzza és gázvövelésre szépen akadálymentesen jár akkor jó, ha akadozva vagy egyáltalán akkor az abaj...
de amit te leirtál abban az esetben sehogy elvileg...vagy nem az a baj.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8237 Dátum:
2012.07.14 szombat, 13:46:48 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.14 szombat, 13:41:26
Akkor én biztos nem voltam normális, h hibátlan alkatrészt kértem és nem azt kaptam, ráadásul gagyin becsomagolva, meg nem is küldött mindent amit kifizettem, azt is lassan. Másbaj nem volt
De nem én vagyok az egyetlen Mind1, nem érdekes
Én nem hivatkozhatok senki másra csak saját magamra és nekem ez volt a tapasztalatom eddig....Mindenki hibázik.....sajnálom ha te nem voltál elégedett,de én eddig mindig az voltam velük azért irtam le énis a saját véleményem...nem ellenségeskedést vagy balhét szeretnék generálni...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8238 Dátum:
2012.07.14 szombat, 13:50:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.14 szombat, 13:46:48
Én nem hivatkozhatok senki másra csak saját magamra és nekem ez volt a tapasztalatom eddig....Mindenki hibázik.....sajnálom ha te nem voltál elégedett,de én eddig mindig az voltam velük azért irtam le énis a saját véleményem...nem ellenségeskedést vagy balhét szeretnék generálni...
Csak vele nem. Én se
Váltó múkodik már a helyén?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8239 Dátum:
2012.07.14 szombat, 14:05:36 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.14 szombat, 13:50:20
Csak vele nem. Én se
Váltó múkodik már a helyén?
nagyon sok a melóm és lassú a haladás....de váltó bentvan már, kulissza is, féltengyelyt kell visszarakni még ,jeladó kábelezést,kereket felraktan a féltengelyre ,turbót összeraktam,átcsöveztem,visszaraktuk, vizcsövezést megcsináltam már, kinyomó csövezésnél akadtunk meg picit most, Ervinnel is értekeztem de aszem már tudom hogy lessz megcsinálva....meg egyébb sallang melók vannak még vissza....
Még agyalok hogy visszaépitem a manuális klimát, mert ez a digit elég ratyi szerintem...meg televan hiba kóddal és nem tudom törölni,vagy valami van a cuccal mert felétől már nem forgatja jobban a ventilátort sem...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.14 szombat, 14:08:37 írta Bunyek
»
Naplózva
jamy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8240 Dátum:
2012.07.14 szombat, 17:00:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.14 szombat, 13:41:43
Ezt sokféle képpen meglehet....mondinál ha oldalra áll a labda és a turbó kompresszor oldaláról (szivó) megy a cső a labdára akkor fix belső Westgate-es
Ha felfelé áll a turbó a középrész felé megy a kar akkor változó geometris és a karral állitja a geometriát......ekkor is egy cső megy rá, csak az vákumcső és a vákumszabályzótól megy a cső...
Ha változós inditásnál bekell húzni a kart alap helyzetbe azaz felfelé a vákummal egy ütközö csavarig ami az alaplehlyzete a geometiának...ez kétemeberes egy indit te meg nézed...ha szépen felhúzza és gázvövelésre szépen akadálymentesen jár akkor jó, ha akadozva vagy egyáltalán akkor az abaj...
de amit te leirtál abban az esetben sehogy elvileg...vagy nem az a baj.
Valoszivű hogy fix,mert oldalrol megy rá a levegőszürőtöl a cső meg megy egy lefelé.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8241 Dátum:
2012.07.14 szombat, 17:16:45 »
Idézetet írta: jamy - 2012.07.14 szombat, 17:00:17
Valoszivű hogy fix,mert oldalrol megy rá a levegőszürőtöl a cső meg megy egy lefelé.
Akkor az fix geometriás.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8242 Dátum:
2012.07.14 szombat, 17:27:46 »
Idézetet írta: jamy - 2012.07.14 szombat, 17:00:17
Valoszivű hogy fix,mert oldalrol megy rá a levegőszürőtöl a cső meg megy egy lefelé.
ez a fix
ez a változós
Naplózva
Melcsi12
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8243 Dátum:
2012.07.14 szombat, 20:30:29 »
Idézetet írta: turpy - 2012.07.13 péntek, 14:38:25
Szia!
Mi a probléma? Mert van hogy csak az elektromos része megy tönkre. Ha ez megy tönkre akkor egyik pillanatról a másikra meg áll az autó és nem indul be. Ezt 20000ft ért javítják tatabányán. Ha más a probléma akkor keresgélni kell mert a felújított is nagyon drága és még a tiedet is oda kell adni cseredarabnak.
Szia! Nekem nem áll le, hanem egyszerűen melegen alig akar beindulni, viszont hidegen pöcre. Az autószerelőm megnézte számítógéppel, 3 hibát írt ki mind adagoló (elektronika) hiba.
Tittára kivagyok, mert már annyit költöttem a kocsira, hogy már
!
Köszi a segítséget! v
Naplózva
Melcsi12
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8244 Dátum:
2012.07.14 szombat, 20:31:44 »
Idézetet írta: csehors - 2012.07.14 szombat, 06:37:11
Írj egy privát üzenetet VIK-nek a részletekkel (Bp-i). Alkatrész ügyben többen is tudnak itt segíteni. Pl. wyctor, Motorcraft...
Köszi szépen a segítséget! Megkérdezem tőle!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8245 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 13:42:06 »
Idézetet írta: jamy - 2012.07.14 szombat, 17:00:17
Valoszivű hogy fix,mert oldalrol megy rá a levegőszürőtöl a cső meg megy egy lefelé.
Az mindegyikre úgy megy
Fix:
http://www.google.hu/imgres?q=google+mondeo+mk3+engine&start=84&um=1&hl=hu&sa=N&biw=1440&bih=799&tbm=isch&tbnid=0nzb7JPUWnfBMM:&imgrefurl=http://www.talkford.com/topic/152217-strange-problem-20-tdci/&docid=VpfheESxHc7vkM&imgurl=http://www.hot.ee/kraff/engine%252520bay.jpg&w=1742&h=1166&ei=HKwCUKa2HIfvsgbCzcWFBg&zoom=1&iact=rc&dur=255&sig=101695148510810158000&page=4&tbnh=145&tbnw=182&ndsp=32&ved=1t:429,r:13,s:84,i:47&tx=111&ty=55
Változós:
http://www.google.hu/imgres?q=google+mondeo+mk3+engine&start=84&um=1&hl=hu&sa=N&biw=1440&bih=799&tbm=isch&tbnid=ondXiuh_eLVkNM:&imgrefurl=http://www.talkford.com/topic/188026-whooshing-noise-lost-performance/&docid=xPlR9ZdTQshBlM&imgurl=http://s3.postimage.org/y36gcduty/IMG_0327_1.jpg&w=640&h=478&ei=HKwCUKa2HIfvsgbCzcWFBg&zoom=1&iact=rc&dur=359&sig=101695148510810158000&page=4&tbnh=136&tbnw=181&ndsp=32&ved=1t:429,r:29,s:84,i:97&tx=51&ty=24
Igaz, ezek CI motorok, de a lényegen nem változtat.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8246 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 15:09:45 »
Idézetet írta: Melcsi12 - 2012.07.14 szombat, 20:30:29
Szia! Nekem nem áll le, hanem egyszerűen melegen alig akar beindulni, viszont hidegen pöcre. Az autószerelőm megnézte számítógéppel, 3 hibát írt ki mind adagoló (elektronika) hiba.
Tittára kivagyok, mert már annyit költöttem a kocsira, hogy már
!
Köszi a segítséget! v
Írtam pü-t, nézd meg a cikkszámát az adagolónak. Van egy itthon, amire nincs szükségem, de tuti jó!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
jamy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8247 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 19:36:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.14 szombat, 17:27:46
ez a fix
ez a változós
Akkor tuti fix!
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8248 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 19:49:13 »
Idézetet írta: jamy - 2012.07.15 vasárnap, 19:36:45
Akkor tuti fix!
Hali!
Vki jelentkezett már?
Zsolti írta: akksi alatt van a relé a nyúlványon
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8249 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 22:51:18 »
Idézetet írta: jamy - 2012.07.15 vasárnap, 19:36:45
Akkor tuti fix!
Akkor tuti nem a turbód miatt van...vidd vissza ahol csinálták a kocsit/adagolót és csinálják meg...
Naplózva
Oldalak:
1
...
158
159
160
161
162
163
164
[
165
]
166
167
168
169
170
171
172
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ