Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:00:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113424 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #8200 Dátum: 2012.07.10 kedd, 18:24:36 »

Hali!
Egy kérdés.
Vízpumpának otthon házilag mennyire macerás a cseréje?
2001es TDDI
Előre is köszi
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8201 Dátum: 2012.07.10 kedd, 21:59:15 »

Lehet tök egyértelmű amit kérdezzek de nem vagyok vele tisztában  vigyor3!!!
Ha fix geos turbó helyére teszek egy változóst akkor a szívósorból viszek egy csövet a druck labdába és azon tudok állítani? Ha a saját labdáját teszem fel akkor kell a MAF szenzor? Ha MAF szenzorral van fel téve akkor hogy kell bekötni a szenzort hogy jó legyen???

Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8202 Dátum: 2012.07.10 kedd, 22:58:03 »

Hali!
Egy kérdés.
Vízpumpának otthon házilag mennyire macerás a cseréje?
2001es TDDI
Előre is köszi
nem vészes.nyugodtan!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #8203 Dátum: 2012.07.11 szerda, 09:31:56 »

SZiasztok. A Katalizátorból a kerámiát kiütöttem. és visszaraktam . Jól húz az autó, úgy veszem észre a fogyinál is csökkenés van, de a turbónak egy kis szaga van azóta:D  még nagyon ritkán egy kis füst nagyon minimális. Normális dolog ez?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8204 Dátum: 2012.07.11 szerda, 09:50:37 »

SZiasztok. A Katalizátorból a kerámiát kiütöttem. és visszaraktam . Jól húz az autó, úgy veszem észre a fogyinál is csökkenés van, de a turbónak egy kis szaga van azóta:D  még nagyon ritkán egy kis füst nagyon minimális. Normális dolog ez?
turbónak szaga van??  Huh?  füstölés? iktatótól? akkor előtte is kellett, hogy füstöljön. nagy pocséklást csináltál, tudod-e? a katalizátort egyben szokták jó áron megvenni, nem darabokban. ezt elbuktad anyagilag..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8205 Dátum: 2012.07.11 szerda, 15:16:52 »

SZiasztok. A Katalizátorból a kerámiát kiütöttem. és visszaraktam . Jól húz az autó, úgy veszem észre a fogyinál is csökkenés van, de a turbónak egy kis szaga van azóta:D  még nagyon ritkán egy kis füst nagyon minimális. Normális dolog ez?

Ha vettél volna egy iktatót, 10xezerből megúsztad volna, ha eladod a katalizátorod, 25-35 ezer.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8206 Dátum: 2012.07.11 szerda, 18:18:46 »

Hali!
Ismét szeretnék segítséget kérni! worship
Az lenne a problémám hogy az adagolom elektronikája fel lett újjítva ,eddig nem ment most már megy de 2500-as fordulat fölé nem megy !
Van valakinek ötlete? worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8207 Dátum: 2012.07.11 szerda, 18:39:19 »

Úgy beszéltek a katalizátorrol mint ha valamit is érne....ki vesz használt katalizátor? annak úgy kell, jó nagy hülye...
Ellenben az iktatóval elég nagyot lehet szivni ha megfognak, mert ugye minden ami a gyáritól eltérő módositás, az engedélyköteles.
Egy ilyen iktatós buli ha megfognak kb egy 100-as...na most elég kevés akit ilyenért megfognak de elég sz@r ügy amikor te vagy az....
Gyárit leveszed,kiütöd,visszarakod és ingyen volt...kizárt hogy leveszi akárki is hogy belenézzen...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8208 Dátum: 2012.07.11 szerda, 18:58:47 »

Hali!
Ismét szeretnék segítséget kérni! worship
Az lenne a problémám hogy az adagolom elektronikája fel lett újjítva ,eddig nem ment most már megy de 2500-as fordulat fölé nem megy !
Van valakinek ötlete? worship

Emailt megkaptam ,válaszoltam is rá.  vigyor3
AC? AC relé? Adagoló relé?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8209 Dátum: 2012.07.11 szerda, 19:02:39 »

Úgy beszéltek a katalizátorrol mint ha valamit is érne....ki vesz használt katalizátor? annak úgy kell, jó nagy hülye...
Ellenben az iktatóval elég nagyot lehet szivni ha megfognak, mert ugye minden ami a gyáritól eltérő módositás, az engedélyköteles.
Egy ilyen iktatós buli ha megfognak kb egy 100-as...na most elég kevés akit ilyenért megfognak de elég sz@r ügy amikor te vagy az....
Gyárit leveszed,kiütöd,visszarakod és ingyen volt...kizárt hogy leveszi akárki is hogy belenézzen...

Szeva Krisz! alsó motorvédő burkolatot se veszik le.  vigyor3
Használt katalizárort meg nem autósok vesznek, hanem akik leadják olyan helyeken, ahol kinyerik belőle a nemesfémeket (paládium, platina vagy ródium).
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.11 szerda, 19:24:58 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8210 Dátum: 2012.07.11 szerda, 22:36:35 »

Ha vettél volna egy iktatót, 10xezerből megúsztad volna, ha eladod a katalizátorod, 25-35 ezer.

Az igaz. De a műszakin meg rajta kell lenni a katalizátornak.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8211 Dátum: 2012.07.11 szerda, 22:43:16 »

Hali!
Ismét szeretnék segítséget kérni! worship
Az lenne a problémám hogy az adagolom elektronikája fel lett újjítva ,eddig nem ment most már megy de 2500-as fordulat fölé nem megy !
Van valakinek ötlete? worship

Szia!

A rossz elkoszolódott gázolaj szűrő is okozhat ilyen problémát vagy ha vészüzemre kapcsol akkor is olyan mintha nem pörögne többet volt már nekem is hasonló problémám. Vészüzem akkor van ha olyan hibát észlel, nem villan chek control lámpa meg semmi csak szimplán el erőtlenedik és nem pörög fel.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8212 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 08:26:14 »

Az igaz. De a műszakin meg rajta kell lenni a katalizátornak.
fals infót ne osszatok meg!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8213 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 10:33:33 »

fals infót ne osszatok meg!
Mélyen Tisztelt Fórumtárs! wave
Szerinted abban, hogy a katalizátornak a müszaki vizsgán a helyén kell lenni, mi abban a fals információ? falbav
Szerintem is, ha nincs katalizátor a kocsiban, és a müszaki adatokban katalizátorral szereltként szerepel, akkor büntetés és szivás van, nem kicsit. wow1 Az egy más kérdés, hogy nem vizsgálják, sokak szerencséjére.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8214 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 11:03:11 »

Mélyen Tisztelt Fórumtárs! wave
Szerinted abban, hogy a katalizátornak a müszaki vizsgán a helyén kell lenni, mi abban a fals információ? falbav
Szerintem is, ha nincs katalizátor a kocsiban, és a müszaki adatokban katalizátorral szereltként szerepel, akkor büntetés és szivás van, nem kicsit. wow1 Az egy más kérdés, hogy nem vizsgálják, sokak szerencséjére.
Tisztelettel László! worship
Mivel bontani nem bonthatnak járművet, így burkolatot sem vesznek le. Az előbbi hozzászólásból az sugárzik (pontosan úgy értelmezhető), hogy műszakin a jelenlétét ellenőrzik, mert ha nincs, akkor haddelhadd.. De nem így van! Ezért ugattam be előbb. Teccikérteni? A vízből kivonja az oxigént a polgár jenő úr hivatalban.
Egyébként teljesen egyetértek önnel vigyor3  Mert nem fals az infó, hanem félrevezető. duhos2

 worship worship worship
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8215 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 12:15:58 »

Mivel bontani nem bonthatnak járművet, így burkolatot sem vesznek le. Az előbbi hozzászólásból az sugárzik (pontosan úgy értelmezhető), hogy műszakin a jelenlétét ellenőrzik, mert ha nincs, akkor haddelhadd.. De nem így van! Ezért ugattam be előbb. Teccikérteni? A vízből kivonja az oxigént a polgár jenő úr hivatalban.
Egyébként teljesen egyetértek önnel vigyor3  Mert nem fals az infó, hanem félrevezető. duhos2

 worship worship worship
Kedves Gergő! wave
Te is, én is, tudjuk miről beszélünk. Ha az a szerencsétlen vizsga bisztos hozzá értő, akkor hiába van burkolat és miegymás, szivás van de nagyon, mert még a motorvédő burkolat ellenére is látszik ha nincs katalizátor. Nem csak aluról lehet megnézni egy motort. Csak az a szerencse, hogy még nem tudatosult bennük, hogy el is lehet távolitani a ketit. A vizbő kivonja az oxigént mondattal, meg tökéletesen egyettértek. Teccikérteni? taps
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8216 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 12:37:29 »

Kedves Gergő! wave
Te is, én is, tudjuk miről beszélünk. Ha az a szerencsétlen vizsga bisztos hozzá értő, akkor hiába van burkolat és miegymás, szivás van de nagyon, mert még a motorvédő burkolat ellenére is látszik ha nincs katalizátor. Nem csak aluról lehet megnézni egy motort. Csak az a szerencse, hogy még nem tudatosult bennük, hogy el is lehet távolitani a ketit. A vizbő kivonja az oxigént mondattal, meg tökéletesen egyettértek. Teccikérteni? taps
Tisztelettel László! worship
eljen vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8217 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 16:38:01 »

Szia!

A rossz elkoszolódott gázolaj szűrő is okozhat ilyen problémát vagy ha vészüzemre kapcsol akkor is olyan mintha nem pörögne többet volt már nekem is hasonló problémám. Vészüzem akkor van ha olyan hibát észlel, nem villan chek control lámpa meg semmi csak szimplán el erőtlenedik és nem pörög fel.

Hali!

Új goszürő van bent!Valoszinű hogy vészüzemre kapcsol mert nem villanik fel semmi mikor eléri a 2400-as fordulatot csak megtorpanik és nem megy tovább! falbav
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8218 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 20:53:43 »

Hali!

Új goszürő van bent!Valoszinű hogy vészüzemre kapcsol mert nem villanik fel semmi mikor eléri a 2400-as fordulatot csak megtorpanik és nem megy tovább! falbav

változós a turbó? mert akkor is csinálhatja ezt ha szűkben marad a geometria....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8219 Dátum: 2012.07.13 péntek, 10:20:54 »

Hali!

Új goszürő van bent!Valoszinű hogy vészüzemre kapcsol mert nem villanik fel semmi mikor eléri a 2400-as fordulatot csak megtorpanik és nem megy tovább! falbav

És nem levegős? 
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Melcsi12
Vendég
« Új hozzászólás #8220 Dátum: 2012.07.13 péntek, 11:47:13 »

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! 
Budapesten belül tudtok-e olyan autóalkatrészest, üzlelet, boltot, ahol kapok használt adagolót a 2.0. TDI Mondeomba? Az új Bosch adagoló elképesztően drága.....  rinya
Egy helyen már megkérdeztem és volt egy használt 70.000 Ft- ért, de több szem többet lát alapon gondoltam megkérdezlek bennetek is!  Előre nagyon szépen köszönöm a segítséget!
 Kiss
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8221 Dátum: 2012.07.13 péntek, 14:38:25 »

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! 
Budapesten belül tudtok-e olyan autóalkatrészest, üzlelet, boltot, ahol kapok használt adagolót a 2.0. TDI Mondeomba? Az új Bosch adagoló elképesztően drága.....  rinya
Egy helyen már megkérdeztem és volt egy használt 70.000 Ft- ért, de több szem többet lát alapon gondoltam megkérdezlek bennetek is!  Előre nagyon szépen köszönöm a segítséget!
 Kiss

Szia!

Mi a probléma? Mert van hogy csak az elektromos része megy tönkre. Ha ez megy tönkre akkor egyik pillanatról a másikra meg áll az autó és nem indul be. Ezt 20000ft ért javítják tatabányán. Ha más a probléma akkor keresgélni kell mert a felújított is nagyon drága és még a tiedet is oda kell adni cseredarabnak.
Naplózva
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8222 Dátum: 2012.07.13 péntek, 19:53:32 »

változós a turbó? mert akkor is csinálhatja ezt ha szűkben marad a geometria....
Ez jó kérdés!hogy tudom megállapítani?
Naplózva
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8223 Dátum: 2012.07.13 péntek, 19:54:33 »

És nem levegős? 
Elvileg nem mert akkor nehezen indulna, ha jól tudom.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8224 Dátum: 2012.07.13 péntek, 20:02:16 »

Ez jó kérdés!hogy tudom megállapítani?

úgy a legegyszerűbb megállapítani hogy ha szemből megy rá a cső a kerek alakú labdára akkor változó viszont ha oldalról akkor fix.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8225 Dátum: 2012.07.13 péntek, 20:18:15 »

Úgy beszéltek a katalizátorrol mint ha valamit is érne....ki vesz használt katalizátor? annak úgy kell, jó nagy hülye...
Ellenben az iktatóval elég nagyot lehet szivni ha megfognak, mert ugye minden ami a gyáritól eltérő módositás, az engedélyköteles.
Egy ilyen iktatós buli ha megfognak kb egy 100-as...na most elég kevés akit ilyenért megfognak de elég sz@r ügy amikor te vagy az....
Gyárit leveszed,kiütöd,visszarakod és ingyen volt...kizárt hogy leveszi akárki is hogy belenézzen...

  szinezsfím kerezskedő tezsvírek  veszik, nem autóra felrakni integet2   De lehet mások is.  Ki tud ilyennel megfogni?  Amúgy nekem is ki van ütve. Megelőzött a előző tulaj, pedig én is elakartam adni rinya
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8226 Dátum: 2012.07.14 szombat, 06:37:11 »

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! 
Budapesten belül tudtok-e olyan autóalkatrészest, üzlelet, boltot, ahol kapok használt adagolót a 2.0. TDI Mondeomba? Az új Bosch adagoló elképesztően drága.....  rinya
Egy helyen már megkérdeztem és volt egy használt 70.000 Ft- ért, de több szem többet lát alapon gondoltam megkérdezlek bennetek is!  Előre nagyon szépen köszönöm a segítséget!
 Kiss
Írj egy privát üzenetet VIK-nek a részletekkel (Bp-i). Alkatrész ügyben többen is tudnak itt segíteni. Pl. wyctor, Motorcraft...
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #8227 Dátum: 2012.07.14 szombat, 09:25:25 »

Dani
06-30-278-1778
Őrbottyán (Bp-től 30km)
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8228 Dátum: 2012.07.14 szombat, 09:27:23 »

Dani
06-30-278-1778
Őrbottyán (Bp-től 30km)
Inkább Motorcraft vagy mk2+futár
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #8229 Dátum: 2012.07.14 szombat, 11:07:05 »

miért?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8230 Dátum: 2012.07.14 szombat, 12:30:24 »

miért?

Mert velük nem lesz gond!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #8231 Dátum: 2012.07.14 szombat, 12:50:17 »

Danival volt gond?
csak mert én vettem tőle komplett di mocit és teljesen korrekt volt sőtt még annál is jobban , és van nála mindig 3-4 mondi bontásra
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8232 Dátum: 2012.07.14 szombat, 13:14:55 »

Danival volt gond?
csak mert én vettem tőle komplett di mocit és teljesen korrekt volt sőtt még annál is jobban , és van nála mindig 3-4 mondi bontásra

Háááát, Te vagy az első aki dicséri smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8233 Dátum: 2012.07.14 szombat, 13:26:44 »

Dani-tól énis vettem több dolgot személyesen is elmentem hozzá, de postán is....semmi problémám nem volt vele teljesen korrekt rendes volt, úgyanúgy mint  Krisztián vagy a Tamás....aki normális azzal szerintem őkis azok..ez az érdekük nekik is... eljen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8234 Dátum: 2012.07.14 szombat, 13:32:41 »

  szinezsfím kerezskedő tezsvírek  veszik, nem autóra felrakni integet2   De lehet mások is.  Ki tud ilyennel megfogni?  Amúgy nekem is ki van ütve. Megelőzött a előző tulaj, pedig én is elakartam adni rinya

Pénteken épp felügyeleten kalibráltam az egyik vizsgasort és beszélgettem velük....természetesen azonnal bukta vizsgán mint emlitettem és amig nincs visszaállitva a kocsi eredeti állapotára addig nem lehet viszgáztatni.....Minden vizsgabiztosnak megkell nézni dolgokat, hisz a műszaki vizsga úgy kezdődik hogy Szubjektiv vizsgálat....Az más kérdés hogy mit hogy csinálnak,hisz tudjuk hol hogy mennek át autók a vizsgákon.....
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8235 Dátum: 2012.07.14 szombat, 13:41:26 »

Pénteken épp felügyeleten kalibráltam az egyik vizsgasort és beszélgettem velük....természetesen azonnal bukta vizsgán mint emlitettem és amig nincs visszaállitva a kocsi eredeti állapotára addig nem lehet viszgáztatni.....Minden vizsgabiztosnak megkell nézni dolgokat, hisz a műszaki vizsga úgy kezdődik hogy Szubjektiv vizsgálat....Az más kérdés hogy mit hogy csinálnak,hisz tudjuk hol hogy mennek át autók a vizsgákon.....
Értem. Hát vannak bajok 1-2 helyen. De inkább a széthullott .....kat vágnák meg és állíttatnák helyre.
aki normális azzal szerintem őkis azok..ez az érdekük nekik is... eljen
Akkor én biztos nem voltam normális,  h hibátlan alkatrészt kértem és nem azt kaptam, ráadásul gagyin becsomagolva, meg nem is küldött mindent amit kifizettem, azt is lassan. Másbaj nem volt Wink  De nem én vagyok az egyetlen   Mind1, nem érdekes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8236 Dátum: 2012.07.14 szombat, 13:41:43 »

Ez jó kérdés!hogy tudom megállapítani?

Ezt sokféle képpen meglehet....mondinál ha oldalra áll a labda és a turbó kompresszor oldaláról (szivó) megy a cső a labdára akkor fix belső Westgate-es
Ha felfelé áll a turbó a középrész felé megy a kar akkor változó geometris és a karral állitja a geometriát......ekkor is egy cső megy rá, csak az vákumcső és a vákumszabályzótól megy a cső...
Ha változós inditásnál bekell húzni a kart alap helyzetbe azaz felfelé a vákummal egy ütközö csavarig ami az alaplehlyzete a geometiának...ez kétemeberes egy indit te meg nézed...ha szépen felhúzza és gázvövelésre szépen akadálymentesen jár akkor jó, ha akadozva vagy egyáltalán akkor az abaj...
de amit te leirtál abban az esetben sehogy elvileg...vagy nem az a baj.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8237 Dátum: 2012.07.14 szombat, 13:46:48 »

Akkor én biztos nem voltam normális,  h hibátlan alkatrészt kértem és nem azt kaptam, ráadásul gagyin becsomagolva, meg nem is küldött mindent amit kifizettem, azt is lassan. Másbaj nem volt Wink  De nem én vagyok az egyetlen   Mind1, nem érdekes

Én nem hivatkozhatok senki másra csak saját magamra és nekem ez volt a tapasztalatom eddig....Mindenki hibázik.....sajnálom ha te nem voltál elégedett,de én eddig mindig az voltam velük azért irtam le énis a saját véleményem...nem ellenségeskedést vagy balhét szeretnék generálni... wave
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8238 Dátum: 2012.07.14 szombat, 13:50:20 »

Én nem hivatkozhatok senki másra csak saját magamra és nekem ez volt a tapasztalatom eddig....Mindenki hibázik.....sajnálom ha te nem voltál elégedett,de én eddig mindig az voltam velük azért irtam le énis a saját véleményem...nem ellenségeskedést vagy balhét szeretnék generálni... wave
Csak vele nem.  Én se integet2 Váltó múkodik már a helyén?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8239 Dátum: 2012.07.14 szombat, 14:05:36 »

Csak vele nem.  Én se integet2 Váltó múkodik már a helyén?

nagyon sok a melóm és lassú a haladás....de váltó bentvan már, kulissza is, féltengyelyt kell visszarakni még ,jeladó kábelezést,kereket felraktan a féltengelyre ,turbót összeraktam,átcsöveztem,visszaraktuk, vizcsövezést megcsináltam már, kinyomó csövezésnél akadtunk meg picit most, Ervinnel is értekeztem de aszem már tudom hogy lessz megcsinálva....meg egyébb sallang melók vannak még vissza....
Még agyalok hogy visszaépitem a manuális klimát, mert ez a digit elég ratyi szerintem...meg televan hiba kóddal és nem tudom törölni,vagy valami van a cuccal mert felétől már nem forgatja jobban a ventilátort sem...
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.14 szombat, 14:08:37 írta Bunyek » Naplózva
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8240 Dátum: 2012.07.14 szombat, 17:00:17 »

Ezt sokféle képpen meglehet....mondinál ha oldalra áll a labda és a turbó kompresszor oldaláról (szivó) megy a cső a labdára akkor fix belső Westgate-es
Ha felfelé áll a turbó a középrész felé megy a kar akkor változó geometris és a karral állitja a geometriát......ekkor is egy cső megy rá, csak az vákumcső és a vákumszabályzótól megy a cső...
Ha változós inditásnál bekell húzni a kart alap helyzetbe azaz felfelé a vákummal egy ütközö csavarig ami az alaplehlyzete a geometiának...ez kétemeberes egy indit te meg nézed...ha szépen felhúzza és gázvövelésre szépen akadálymentesen jár akkor jó, ha akadozva vagy egyáltalán akkor az abaj...
de amit te leirtál abban az esetben sehogy elvileg...vagy nem az a baj.

Valoszivű hogy fix,mert oldalrol megy rá a levegőszürőtöl a cső meg megy egy lefelé.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8241 Dátum: 2012.07.14 szombat, 17:16:45 »

Valoszivű hogy fix,mert oldalrol megy rá a levegőszürőtöl a cső meg megy egy lefelé.

Akkor az fix geometriás.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8242 Dátum: 2012.07.14 szombat, 17:27:46 »

Valoszivű hogy fix,mert oldalrol megy rá a levegőszürőtöl a cső meg megy egy lefelé.

ez a fix



ez a változós

Naplózva
Melcsi12
Vendég
« Új hozzászólás #8243 Dátum: 2012.07.14 szombat, 20:30:29 »

Szia!

Mi a probléma? Mert van hogy csak az elektromos része megy tönkre. Ha ez megy tönkre akkor egyik pillanatról a másikra meg áll az autó és nem indul be. Ezt 20000ft ért javítják tatabányán. Ha más a probléma akkor keresgélni kell mert a felújított is nagyon drága és még a tiedet is oda kell adni cseredarabnak.

Szia! Nekem nem áll le, hanem egyszerűen melegen alig akar beindulni, viszont hidegen pöcre. Az autószerelőm megnézte számítógéppel, 3 hibát írt ki mind adagoló (elektronika) hiba.  rinya

Tittára kivagyok, mert már annyit költöttem a kocsira, hogy már  falbav !
Köszi a segítséget! v Wink
Naplózva
Melcsi12
Vendég
« Új hozzászólás #8244 Dátum: 2012.07.14 szombat, 20:31:44 »

Írj egy privát üzenetet VIK-nek a részletekkel (Bp-i). Alkatrész ügyben többen is tudnak itt segíteni. Pl. wyctor, Motorcraft...
Köszi szépen a segítséget! Megkérdezem tőle!  Wink
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8245 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 13:42:06 »

Valoszivű hogy fix,mert oldalrol megy rá a levegőszürőtöl a cső meg megy egy lefelé.

Az mindegyikre úgy megy Cheesy

Fix: http://www.google.hu/imgres?q=google+mondeo+mk3+engine&start=84&um=1&hl=hu&sa=N&biw=1440&bih=799&tbm=isch&tbnid=0nzb7JPUWnfBMM:&imgrefurl=http://www.talkford.com/topic/152217-strange-problem-20-tdci/&docid=VpfheESxHc7vkM&imgurl=http://www.hot.ee/kraff/engine%252520bay.jpg&w=1742&h=1166&ei=HKwCUKa2HIfvsgbCzcWFBg&zoom=1&iact=rc&dur=255&sig=101695148510810158000&page=4&tbnh=145&tbnw=182&ndsp=32&ved=1t:429,r:13,s:84,i:47&tx=111&ty=55

Változós:
http://www.google.hu/imgres?q=google+mondeo+mk3+engine&start=84&um=1&hl=hu&sa=N&biw=1440&bih=799&tbm=isch&tbnid=ondXiuh_eLVkNM:&imgrefurl=http://www.talkford.com/topic/188026-whooshing-noise-lost-performance/&docid=xPlR9ZdTQshBlM&imgurl=http://s3.postimage.org/y36gcduty/IMG_0327_1.jpg&w=640&h=478&ei=HKwCUKa2HIfvsgbCzcWFBg&zoom=1&iact=rc&dur=359&sig=101695148510810158000&page=4&tbnh=136&tbnw=181&ndsp=32&ved=1t:429,r:29,s:84,i:97&tx=51&ty=24

Igaz, ezek CI motorok, de  a lényegen nem változtat.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8246 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 15:09:45 »

Szia! Nekem nem áll le, hanem egyszerűen melegen alig akar beindulni, viszont hidegen pöcre. Az autószerelőm megnézte számítógéppel, 3 hibát írt ki mind adagoló (elektronika) hiba.  rinya

Tittára kivagyok, mert már annyit költöttem a kocsira, hogy már  falbav !
Köszi a segítséget! v Wink

Írtam pü-t, nézd meg a cikkszámát az adagolónak. Van egy itthon, amire nincs szükségem, de tuti jó!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8247 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 19:36:45 »

ez a fix



ez a változós


Akkor tuti fix! vigyor3
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8248 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 19:49:13 »

Akkor tuti fix! vigyor3

Hali!

Vki jelentkezett már?
Zsolti írta: akksi alatt van a relé a nyúlványon
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8249 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 22:51:18 »

Akkor tuti fix! vigyor3

Akkor tuti nem a turbód miatt van...vidd vissza ahol csinálták a kocsit/adagolót és csinálják meg...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.