Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:25:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
164
165
166
167
168
169
170
[
171
]
172
173
174
175
176
177
178
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5107284 alkalommal)
0 Felhasználó és 219 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8500 Dátum:
2012.08.25 szombat, 14:13:25 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.25 szombat, 12:02:50
Mi van a te verdáddal? Hogy váltak be az új csúcsok? Megy, mint a meszes?
nagyon durván ment, de másnap reggel dőlt belőle a fehér füst(3 hengerezett)....kiszedtem a csúcsokat,mértem kompressziót ,visszaraktam a gyárit és jó a kocsi most...
Az egyik csúcs besült vagy valami kosz ment bele mikor raktuk össze és nem mozgott a tű, meg nem kevés anyagot kapott...kilessz ultrahangozva és visszalessz rakva, de holnap megyek Montenegróba nyaralni és tuti kocsi kell.....szal ha visszajöttem folyt köv...
De nagyon betyár módon megindult, mögöttem semmit nem láttam a koromtól...visszalessz rakava a gyári szoftver és ahhoz lessz állitva ha kell egyáltalán..
Ennyi egyenlőre....
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8501 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 01:02:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.25 szombat, 14:13:25
nagyon durván ment, de másnap reggel dőlt belőle a fehér füst(3 hengerezett)....kiszedtem a csúcsokat,mértem kompressziót ,visszaraktam a gyárit és jó a kocsi most...
Az egyik csúcs besült vagy valami kosz ment bele mikor raktuk össze és nem mozgott a tű, meg nem kevés anyagot kapott...kilessz ultrahangozva és visszalessz rakva, de holnap megyek Montenegróba nyaralni és tuti kocsi kell.....szal ha visszajöttem folyt köv...
De nagyon betyár módon megindult, mögöttem semmit nem láttam a koromtól...visszalessz rakava a gyári szoftver és ahhoz lessz állitva ha kell egyáltalán..
Ennyi egyenlőre....
Hát akkor nem turbó szerencsére...
Jó nyaralást és problémamentes utat!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8502 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 11:54:19 »
Idézetet írta: zsommi - 2012.08.24 péntek, 18:22:17
Sziasztok!
Van egy 2.0 TDDi 16V mondeom.
Kb 3000-es fordulat fölött nem húz az autó, azalatt sem annyira, de ott már végképp. 160-nál meg is áll a vége.
Turbóra gyanakodtunk, de azt Bosch szervizben megnézték, nincs baja. Az adagolót gyanusítják, a vezérlőszelepet benne.
Mit gondoltok? Volt valakinek hasonló tapasztalata?
üdv: Zsolt
Ne kezdj egyből adagoló felújítással!
Füstöl az autó feketén padlógázas gyorsításnál?
Ahogy írták már nézd át turbócsöveket, ha nem fix geometriás turbó akkor a vákuumcsöveket, vákuumszelepeket, valamint a szívósort, EGR-t,.... Gondolom hibakód nincs....Gázolajszűrő mikor volt cserélve?
üdv.: Jani
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lory
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8503 Dátum:
2012.08.28 kedd, 14:56:12 »
Sziasztok!
Uj vagyok itten de a segítségeteket szeretném kérni.
Van egy Mondeom 2.0 TDDI 115 lovas kivitelben.
A probléma az vele hogy 2500-2700 fordulatig alig gyorsul a gép. Utána magára talál és húz rendesen.
Turbócsöveket néztem nincs repedés sehól!Mikor kezd tolni eléggé füstől de második harmadik probálkozásra a füstölés elmarad.
Mi okozhat ilyen jellegű problémát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8504 Dátum:
2012.08.28 kedd, 15:32:51 »
Idézetet írta: Lory - 2012.08.28 kedd, 14:56:12
Sziasztok!
Uj vagyok itten de a segítségeteket szeretném kérni.
Van egy Mondeom 2.0 TDDI 115 lovas kivitelben.
A probléma az vele hogy 2500-2700 fordulatig alig gyorsul a gép. Utána magára talál és húz rendesen.
Turbócsöveket néztem nincs repedés sehól!Mikor kezd tolni eléggé füstől de második harmadik probálkozásra a füstölés elmarad.
Mi okozhat ilyen jellegű problémát?
szivosor,turbocso,cooler,turbo-rudazat,ha vgt.nyomást kéne mérni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8505 Dátum:
2012.08.28 kedd, 18:07:14 »
nézd meg a vákum csöveidet is.
Idézetet írta: Lory - 2012.08.28 kedd, 14:56:12
Sziasztok!
Uj vagyok itten de a segítségeteket szeretném kérni.
Van egy Mondeom 2.0 TDDI 115 lovas kivitelben.
A probléma az vele hogy 2500-2700 fordulatig alig gyorsul a gép. Utána magára talál és húz rendesen.
Turbócsöveket néztem nincs repedés sehól!Mikor kezd tolni eléggé füstől de második harmadik probálkozásra a füstölés elmarad.
Mi okozhat ilyen jellegű problémát?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lory
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8506 Dátum:
2012.08.28 kedd, 18:21:52 »
Köszi a válaszokat!
A turbó és a csövek rendben, levettem az "S" alakút is hogy aztán belenézzek a következőbe és ott nagyon csúnya lerakodás van! estleg valami ötlet tisztításra leszerelés nélkűl? Sajnos időszűkében vagyok!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8507 Dátum:
2012.08.28 kedd, 19:36:23 »
Idézetet írta: Lory - 2012.08.28 kedd, 18:21:52
Köszi a válaszokat!
A turbó és a csövek rendben, levettem az "S" alakút is hogy aztán belenézzek a következőbe és ott nagyon csúnya lerakodás van! estleg valami ötlet tisztításra leszerelés nélkűl? Sajnos időszűkében vagyok!
csak leszerelve lehet becsületesen és biztonságosan!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lory
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8508 Dátum:
2012.08.29 szerda, 14:01:10 »
Akkor az még várat magára! Mennyire kockázatos így járni vele ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8509 Dátum:
2012.08.29 szerda, 14:22:19 »
Idézetet írta: Lory - 2012.08.29 szerda, 14:01:10
Akkor az még várat magára! Mennyire kockázatos így járni vele ?
én nem tenném......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8510 Dátum:
2012.08.29 szerda, 21:54:00 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.08.25 szombat, 12:59:32
Hello
A wikiben leirt szervoszijfeszito felujitasa ci-hez, jol gondolom hogy ugyan ugy hasznalhato a di-hez is? csapagyexpress.hu-n talaltam hozza 3790-ert.
Hello
Az Unixnál lehet kapni a gyári szervószíjfeszítőre utángyártott feszítőgörgőt, japán, jó minőségű csapággyal. Nem kell megvenni az új feszítőt, és nem kell szórakozni a Wikin írt csapágy hézagolásával. Csak egy kis keresgélés, és elérhető. Én magam kikerestem, megvettem, beépítettem, jól működik, tökéletes minőség. S ha már itt tartunk, a generátorszíjfeszítőre is elérhető külön a feszítőcsapágy ugyanitt. Üdv
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8511 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 07:43:19 »
Idézetet írta: geem9 - 2012.08.29 szerda, 21:54:00
Hello
Az Unixnál lehet kapni a gyári szervószíjfeszítőre utángyártott feszítőgörgőt, japán, jó minőségű csapággyal. Nem kell megvenni az új feszítőt, és nem kell szórakozni a Wikin írt csapágy hézagolásával. Csak egy kis keresgélés, és elérhető. Én magam kikerestem, megvettem, beépítettem, jól működik, tökéletes minőség. S ha már itt tartunk, a generátorszíjfeszítőre is elérhető külön a feszítőcsapágy ugyanitt. Üdv
Tisztelt Fórumtárs!
Az átalakitás nem kötelező. Viszont elmondanék néhány érvet, ami az átalakitás mellett szól. Minden autóba gyárilag be terveznek néhány kritikus pontot, ami azután meghibásodva, rendszeres látogatóvá tesz a szervizekben, növelve a szervizek nem kis bevételét. Az eredeti csapágy, méretében alul van méretezve, és idő elött tönkre megy, mint ahogy a generátor szijfeszitő hidraulikus rugójának szilent blokkja. Ha a szilent blokk vastagsága, csak 3mm nagyobb lenne, ami bőven elférne a beépités helyén, soha nem menne tönkre. Ez a helyzet a csapággyal is. Egyszer megveszed az ajánlott, megfelelő méretü renkivül erős csapágyat, kicseréled, és elfelejtheted ezt az oldalt mint hiba forrást. A hézagolásnál nem tudom mi okozott neked külön problémát. Mindössze arról van szó, hogy beszerzel egy jó minőségű 2mm vastag 8-as alátátet, és a szijfeszitő alá teszed. Lehet, naiv vagyok de nem értem mi evvel a gond. Hidd el nem mindig az az olcsó ami elsőre annak látszik. Természetesen mindenki saját belátása szerint dönt és cselekszik. Elnézést, hogy hangosan elmélkedtem.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.30 csütörtök, 10:39:07 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8512 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 11:06:27 »
Idézetet írta: geem9 - 2012.08.29 szerda, 21:54:00
Hello
Az Unixnál lehet kapni a gyári szervószíjfeszítőre utángyártott feszítőgörgőt, japán, jó minőségű csapággyal. Nem kell megvenni az új feszítőt, és nem kell szórakozni a Wikin írt csapágy hézagolásával. Csak egy kis keresgélés, és elérhető. Én magam kikerestem, megvettem, beépítettem, jól működik, tökéletes minőség. S ha már itt tartunk, a generátorszíjfeszítőre is elérhető külön a feszítőcsapágy ugyanitt. Üdv
Szeintem ha segíteni szeretnél itt sokakon akkor megadnád a talált csapágyak cikkszámát melyik hova és mi helyett. Egy kis táblázaba foglalva sokan hálásak lennének pl. én is!!!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sztupy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8513 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 16:14:04 »
Sikerült beszereznem egy TDDI-s olasz MK3-asat, túl is vagyok egy nagyobb túrán (Hollandia oda-vissza)
Ami feltűnt: 110-130 között, ha csak éppen nyomom a gázpedált (ami kvázi a sebességtartáshoz kell), akkor egy nagyon magas sípoló hangot ad ki valami (elég magas frekvenciás ahhoz, hogy egy idősebb ember már ne hallja). Ha nem nyomom a pedált, vagy lassabban/gyorsabban megyek (tehát úgy 110 alatt, vagy 130 felett), akkor ez a hang teljesen eltűnik. Ennek szerintetek mi oka lehet?
Egyéb: tempomat beszereléshez szerintetek ez egy jó vétel:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/kormanyzas_iranyitas/ford_mondeo_tdci_tddi_tempomat_szett_1635946664.html
Ha jól láttam ehhez van pár kábel, meg pedálkapcsolók is.
Naplózva
Lory
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8514 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 17:11:22 »
Idézetet írta: sztupy - 2012.08.30 csütörtök, 16:14:04
Sikerült beszereznem egy TDDI-s olasz MK3-asat, túl is vagyok egy nagyobb túrán (Hollandia oda-vissza)
Ami feltűnt: 110-130 között, ha csak éppen nyomom a gázpedált (ami kvázi a sebességtartáshoz kell), akkor egy nagyon magas sípoló hangot ad ki valami (elég magas frekvenciás ahhoz, hogy egy idősebb ember már ne hallja). Ha nem nyomom a pedált, vagy lassabban/gyorsabban megyek (tehát úgy 110 alatt, vagy 130 felett), akkor ez a hang teljesen eltűnik. Ennek szerintetek mi oka lehet?
Egyéb: tempomat beszereléshez szerintetek ez egy jó vétel:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/kormanyzas_iranyitas/ford_mondeo_tdci_tddi_tempomat_szett_1635946664.html
Ha jól láttam ehhez van pár kábel, meg pedálkapcsolók is.
Ez a hang pontosan honnan jön ?
Naplózva
sztupy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8515 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 17:24:59 »
Idézetet írta: Lory - 2012.08.30 csütörtök, 17:11:22
Ez a hang pontosan honnan jön ?
Magas frekvencia miatt nem igazán tudtam lokalizálni. Elől/alul
Naplózva
Lory
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8516 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 17:45:29 »
Idézetet írta: sztupy - 2012.08.30 csütörtök, 17:24:59
Magas frekvencia miatt nem igazán tudtam lokalizálni. Elől/alul
Probáld meg négyesben tartani a kérdéses tempot akkor is hallod a hangot?
Nekem is volt egyszer ilyen csiripelős hang de az hátúlról jött a féktől, az melegedett is rendesen de szerintem nálad nem ez a gond de egy ellenőrzést megér!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8517 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 18:04:30 »
Idézetet írta: sztupy - 2012.08.30 csütörtök, 16:14:04
Sikerült beszereznem egy TDDI-s olasz MK3-asat, túl is vagyok egy nagyobb túrán (Hollandia oda-vissza)
Ami feltűnt: 110-130 között, ha csak éppen nyomom a gázpedált (ami kvázi a sebességtartáshoz kell), akkor egy nagyon magas sípoló hangot ad ki valami (elég magas frekvenciás ahhoz, hogy egy idősebb ember már ne hallja). Ha nem nyomom a pedált, vagy lassabban/gyorsabban megyek (tehát úgy 110 alatt, vagy 130 felett), akkor ez a hang teljesen eltűnik. Ennek szerintetek mi oka lehet?
Egyéb: tempomat beszereléshez szerintetek ez egy jó vétel:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/kormanyzas_iranyitas/ford_mondeo_tdci_tddi_tempomat_szett_1635946664.html
Ha jól láttam ehhez van pár kábel, meg pedálkapcsolók is.
A vaterás cucc Mk2 fórumtárs hirdetése.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Tibitronic
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8518 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 21:33:26 »
Sziasztok fórumtársak!
A mult héten kerestem itt a fórumon főtengely ékszíjtárcsát és szíjfeszítőt.
Tőbb jó őtletet is kaptam a beszerzésre.
Ma végre be is építették az új cuccokat.
Most nagyon csendes az autóm! Egy bizonyos mély búgó hang is megszünt létezni, amit a 220ezer kilométernek tudtam be.
Az ékszíjtárcsa teljesen szétverődött és kezdett zörögni, ez indított el a javítás útján
( a zörgés elkezdődése után még kb. 100-120 kilométert autóztam vele).
Még egyszer köszönöm a segítséget és hibamentes kilométereket mindenkinek.
Naplózva
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8519 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 21:52:31 »
Idézetet írta: László - 2012.08.30 csütörtök, 07:43:19
Tisztelt Fórumtárs!
Az átalakitás nem kötelező. Viszont elmondanék néhány érvet, ami az átalakitás mellett szól. Minden autóba gyárilag be terveznek néhány kritikus pontot, ami azután meghibásodva, rendszeres látogatóvá tesz a szervizekben, növelve a szervizek nem kis bevételét. Az eredeti csapágy, méretében alul van méretezve, és idő elött tönkre megy, mint ahogy a generátor szijfeszitő hidraulikus rugójának szilent blokkja. Ha a szilent blokk vastagsága, csak 3mm nagyobb lenne, ami bőven elférne a beépités helyén, soha nem menne tönkre. Ez a helyzet a csapággyal is. Egyszer megveszed az ajánlott, megfelelő méretü renkivül erős csapágyat, kicseréled, és elfelejtheted ezt az oldalt mint hiba forrást. A hézagolásnál nem tudom mi okozott neked külön problémát. Mindössze arról van szó, hogy beszerzel egy jó minőségű 2mm vastag 8-as alátátet, és a szijfeszitő alá teszed. Lehet, naiv vagyok de nem értem mi evvel a gond. Hidd el nem mindig az az olcsó ami elsőre annak látszik. Természetesen mindenki saját belátása szerint dönt és cselekszik. Elnézést, hogy hangosan elmélkedtem.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Élvezettel olvasom minden témához való remek(oktató jellegű) hozzászólásod. A kérdés nem az volt, hogy miképp érjük el, hogy az életben többet ne kelljen az adott alkatrészhez hozzá nyúlni. Én csak egy gyári megoldást próbáltam ajánlani a kérdezőnek. Senki nem mondta, hogy gond lenne a beszerelt, hasonló méretű csapággyal. Még egyszer leírom, én egy gyári megoldást ajánlottam a fórumozónak, amit vagy elfogad, vagy nem, úgy dönt, ahogy-amit jónak lát. Egyébként talán az sem véletlen, hogy a mérnök egy műanyag csapágyházba tervezte a feszítőt, ennek is meg van az oka, de gondolom erre is megvan a kielégítő viszontmagyarázat. Egyébként ha jól és türelmesen olvastam végig az eddigi hozzászólásokat, és a wikin is jól olvastam, fel sem merült, hogy bárhol kapható lenne külön a feszítőgörgő, a probléma ott volt, hogy ne kelljen a görgő hibája miatt a komplett feszítőszerkezetet drágán megvásárolni.
Ha nem haragszol, ezen viszont konkrétan felröhögtem: "Minden autóba gyárilag be terveznek néhány kritikus pontot, ami azután meghibásodva, rendszeres látogatóvá tesz a szervizekben, növelve a szervizek nem kis bevételét."
Részemről a témát lezártam, további sikeres hozzászólásokat kívánok!
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8520 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 22:13:53 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.08.30 csütörtök, 11:06:27
Szeintem ha segíteni szeretnél itt sokakon akkor megadnád a talált csapágyak cikkszámát melyik hova és mi helyett. Egy kis táblázaba foglalva sokan hálásak lennének pl. én is!!!
Persze, hogy segítek, nagyon szívesen. Én is nagyon sok segítséget kaptam innen a fórumról.
A szervószíjfeszítőre: Optimal, O-N1390S, Unix nr: 10417518
A generátorszíjfeszítőre: Optimal, O-N1477S, Unix nr: 10417559
Nekem ezek beépítve, több tízezer km óta remekül szolgálnak. Üdv!
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8521 Dátum:
2012.08.31 péntek, 06:51:42 »
Idézetet írta: geem9 - 2012.08.30 csütörtök, 21:52:31
Tisztelt László!
Élvezettel olvasom minden témához való remek(oktató jellegű) hozzászólásod. A kérdés nem az volt, hogy miképp érjük el, hogy az életben többet ne kelljen az adott alkatrészhez hozzá nyúlni. Én csak egy gyári megoldást próbáltam ajánlani a kérdezőnek. Senki nem mondta, hogy gond lenne a beszerelt, hasonló méretű csapággyal. Még egyszer leírom, én egy gyári megoldást ajánlottam a fórumozónak, amit vagy elfogad, vagy nem, úgy dönt, ahogy-amit jónak lát. Egyébként talán az sem véletlen, hogy a mérnök egy műanyag csapágyházba tervezte a feszítőt, ennek is meg van az oka, de gondolom erre is megvan a kielégítő viszontmagyarázat. Egyébként ha jól és türelmesen olvastam végig az eddigi hozzászólásokat, és a wikin is jól olvastam, fel sem merült, hogy bárhol kapható lenne külön a feszítőgörgő, a probléma ott volt, hogy ne kelljen a görgő hibája miatt a komplett feszítőszerkezetet drágán megvásárolni.
Ha nem haragszol, ezen viszont konkrétan felröhögtem: "Minden autóba gyárilag be terveznek néhány kritikus pontot, ami azután meghibásodva, rendszeres látogatóvá tesz a szervizekben, növelve a szervizek nem kis bevételét."
Részemről a témát lezártam, további sikeres hozzászólásokat kívánok!
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm az elismerő szavakat. Lehet kuncogni, kacagni, akár röhögni is, de ettől a tény még tény marad. A betervezet gyenge pontok, ugyan nem befolyásolják a közlekedés bisztonságát, de mint irtam sok kiadást és bosszúságot eredményez a tulajnak. Az előre be tervezett problémát, spórolásnak más néven anyagtakarékosságnak is hivhatjuk. Csak egy pár példa: a dieeselből ki spórolt generátor szabadonfutó(generátor oldal javitási klt szevizben cca 100.000Ft). A turbó csövek igen gyatra minősége(csak 1x szövet erősités, darabonként 20-24 ezer FT). Miért kell a modern autókban félévente halogén izzót cserélni( 1-1 csere a szervizben 8-10ezer FT). Nem egy autónál a pollenszürő cseréhez, lekell szerelni a gázpedált, szerviz klt 10-15 ezer) stb...stb. Minden autónak mevannak a gyenge pontjai, és ezek a tervező asztalon dölnek el. Csupán erről szól a dal. Én is jól kacagtam a naivitásodon.
Ezért a megjegyzésemért, bobocsánatodat kérem, de nem hagyhattam ki.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.31 péntek, 08:15:29 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ursu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8522 Dátum:
2012.08.31 péntek, 09:23:17 »
Tisztelt Urak (ha vannak Hölgyek)
Most vettem én is egy Mondeót, 2001-es évjárat és olyan segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy tudnátok e ajánlani nekem egy jó Mondeo szerelőt aki tudja mit kell keresni, megnézni egy átvizsgáláson és nem csak fényképként nézi át az autót.
Nekem eddig nem volt dízel autóm és nem is értek hozzá sokat de azt szeretem, hogy az autó úgy működjön ahogy az elő van írva.
Ja azt elfelejtettem, hogy a szerelő valahol Budapest, Mogyoród, Fót környékén legyen ha lehetséges.
Esetleg ha így első körben tudtok adni tanácsot, hogy mire figyeljek az autóval kapcsolatban akkor ne tartsátok magatokban. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Új fórumosként még nem igazán tudom, hogy mit hova kell írkálni, szóval ha valamit nem jó helyre írok vagy hülyeséget kérdezek hurrogjatok nyugodtan
abból tanul az ember
További jó fórumozást!
Naplózva
Edy18
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8523 Dátum:
2012.08.31 péntek, 19:03:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.25 szombat, 14:13:25
nagyon durván ment, de másnap reggel dőlt belőle a fehér füst(3 hengerezett)....kiszedtem a csúcsokat,mértem kompressziót ,visszaraktam a gyárit és jó a kocsi most...
Az egyik csúcs besült vagy valami kosz ment bele mikor raktuk össze és nem mozgott a tű, meg nem kevés anyagot kapott...kilessz ultrahangozva és visszalessz rakva, de holnap megyek Montenegróba nyaralni és tuti kocsi kell.....szal ha visszajöttem folyt köv...
De nagyon betyár módon megindult, mögöttem semmit nem láttam a koromtól...visszalessz rakava a gyári szoftver és ahhoz lessz állitva ha kell egyáltalán..
Ennyi egyenlőre....
Sziasztok,
Látom megtört a jég a 6 sebességes váltó TDDI-be kérdésbe. Gratulálok hozzá.
Kérdés/kérés lenne, ha tudnátok valami leírást összedobni a módjáról, várható költségeiről, és akár feltölteni mondjuk a Wiki-be.
Szerintem sokan kiváncsiak lennének rá.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8524 Dátum:
2012.08.31 péntek, 19:10:26 »
Idézetet írta: ursu - 2012.08.31 péntek, 09:23:17
Tisztelt Urak (ha vannak Hölgyek)
Most vettem én is egy Mondeót, 2001-es évjárat és olyan segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy tudnátok e ajánlani nekem egy jó Mondeo szerelőt aki tudja mit kell keresni, megnézni egy átvizsgáláson és nem csak fényképként nézi át az autót.
Nekem eddig nem volt dízel autóm és nem is értek hozzá sokat de azt szeretem, hogy az autó úgy működjön ahogy az elő van írva.
Ja azt elfelejtettem, hogy a szerelő valahol Budapest, Mogyoród, Fót környékén legyen ha lehetséges.
Esetleg ha így első körben tudtok adni tanácsot, hogy mire figyeljek az autóval kapcsolatban akkor ne tartsátok magatokban. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Új fórumosként még nem igazán tudom, hogy mit hova kell írkálni, szóval ha valamit nem jó helyre írok vagy hülyeséget kérdezek hurrogjatok nyugodtan
abból tanul az ember
További jó fórumozást!
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon sajnálom, hogy nem előbb kértél tanácsot, és utánna az általános hiba lehetőségek ismeretében, mentél volna autót venni. Ha már igy jártál sajnálom, de vigasz ként elsőnek, olvasd el a FAQ rovatban az autó vásárlással kapcsolatos tanácsokat. Ott minden nagyon részletesen levagyon irva, mire kellett volna ügyelned, mielőtt kifizeted a gépet. Ajánlom Budapesten az AUTOFORT Ford szervizt, a Könyves Kálmán körúton a Lurdy házzal szemben. Ott keresd név szerint Németh Viktort. Az országban ő a legjobb szakember. Ő meg mondja pontosan, hogy milyen vételt csináltál, és mit kel rendbe tenni a gépen.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ursu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8525 Dátum:
2012.08.31 péntek, 21:42:29 »
Idézetet írta: László - 2012.08.31 péntek, 19:10:26
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon sajnálom, hogy nem előbb kértél tanácsot, és utánna az általános hiba lehetőségek ismeretében, mentél volna autót venni. Ha már igy jártál sajnálom, de vigasz ként elsőnek, olvasd el a FAQ rovatban az autó vásárlással kapcsolatos tanácsokat. Ott minden nagyon részletesen levagyon irva, mire kellett volna ügyelned, mielőtt kifizeted a gépet. Ajánlom Budapesten az AUTOFORT Ford szervizt, a Könyves Kálmán körúton a Lurdy házzal szemben. Ott keresd név szerint Németh Viktort. Az országban ő a legjobb szakember. Ő meg mondja pontosan, hogy milyen vételt csináltál, és mit kel rendbe tenni a gépen.
Tisztelettel László!
Köszönöm László az infót! meg fogom keresni az említett Úriembert.
Igazából elég rövid idő leforgása alatt (2nap) vettem meg a Mondeot. Előtte megnéztem számtalan márkát de sajnos nagyon siralmas állapotúakat árultak olyan pénzekért, hogy ..... inkább hagyjuk kategória. Én nem sokat értek az autókhoz de azokon én is láttam, hogy egy hulladék volt egytől egyig. Sajnos az autóra szánt keretösszeg is eléggé be volt határolva így próbáltam ebből a lehető legjobbat kihozni.
A srác akitől vettem az autót ő mondta, ajánlotta, hogy nézzek fel ide a fórumra mert itt segítőkész emberkék tudnak válaszolni az esetleges adódó kérdéseimre.
Az autó 2 hete van nálam. Voltam már vele egy 1500 km-es karikán és szerintem elég jól viselkedett, legalábbis szerintem nem volt vele gond. 1500 km alatt nem csökkent 1mm sem az olajnívó, a motor elég szépen ketyeg, zörgő-csörgő hangokat nem hallottam még eddig. Normál használatnál ha szépen váltogatok füstölni sem füstöl. Viszont ha szeretnék kicsit tempósabban megindulni egy előzésnél akkor viszont kormol elég szépen. Ez nem tudom menyire jó vagy sem.
Jelenleg lecseréltettem az autóban minden szűrőt és folyadékot amit illik cserélni egy használtautó vételekor. Az izzító gyertyák is cserélve lettek.
Meg fogom keresni az ajánlott Úriembert egy állapot felmérés érdekében. Remélem azért nem nagyon nyúltam bele a kakiba ...
Még egyszer köszönöm a gyors reagálást
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8526 Dátum:
2012.09.01 szombat, 20:47:39 »
Idézetet írta: ursu - 2012.08.31 péntek, 21:42:29
Köszönöm László az infót! meg fogom keresni az említett Úriembert.
Igazából elég rövid idő leforgása alatt (2nap) vettem meg a Mondeot. Előtte megnéztem számtalan márkát de sajnos nagyon siralmas állapotúakat árultak olyan pénzekért, hogy ..... inkább hagyjuk kategória. Én nem sokat értek az autókhoz de azokon én is láttam, hogy egy hulladék volt egytől egyig. Sajnos az autóra szánt keretösszeg is eléggé be volt határolva így próbáltam ebből a lehető legjobbat kihozni.
A srác akitől vettem az autót ő mondta, ajánlotta, hogy nézzek fel ide a fórumra mert itt segítőkész emberkék tudnak válaszolni az esetleges adódó kérdéseimre.
Az autó 2 hete van nálam. Voltam már vele egy 1500 km-es karikán és szerintem elég jól viselkedett, legalábbis szerintem nem volt vele gond. 1500 km alatt nem csökkent 1mm sem az olajnívó, a motor elég szépen ketyeg, zörgő-csörgő hangokat nem hallottam még eddig. Normál használatnál ha szépen váltogatok füstölni sem füstöl. Viszont ha szeretnék kicsit tempósabban megindulni egy előzésnél akkor viszont kormol elég szépen. Ez nem tudom menyire jó vagy sem.
Jelenleg lecseréltettem az autóban minden szűrőt és folyadékot amit illik cserélni egy használtautó vételekor. Az izzító gyertyák is cserélve lettek.
Meg fogom keresni az ajánlott Úriembert egy állapot felmérés érdekében. Remélem azért nem nagyon nyúltam bele a kakiba ...
Még egyszer köszönöm a gyors reagálást
A kevés levegő miatt szokott füstölni. Nézd át a turbócsöveket+a bilincseket. Érdemes ledugózni az EGR-t és a szívó sort kitakarítani+tömítéseket cserélni vagy tömítőpasztával bekenni. Az olcsóbb.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8527 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 10:23:27 »
hiho!
Amit elsőre az általános topikba raktam hiba jelenséget az mára pontosodott szóval biztos hogy a turbóm adja a beteg hangot leállítás után. Alighanem a geo lapátjai piszkosak lehetnek a nagypapis használattól(50%-ban 1400-1900 között, autópályán ~2500/120kmh). A rudazat működik csak gondolom nem minden állásban rendesen. Üzem meleg motor leállításakor lehet 2-3 másodpercig hallani hogy pörög a turbó. Természetesen alapjáratról leállítva, megállítás előtt már ahogy az utcánkba érek már mindig 1500 alatt tartom a fordulatot mielőtt a motort leállítanám a garázsba állás miatt legalább 1 percig de inkább tovább már csak alapjáraton ketyeg, induláskor is legalább 2 percig csak alapjáraton jár a motor szóval hajtva nincs a turbó remélem egy takarítás megoldja a gondjaimat. Szerintetek is elég lesz ez vagy gondoljak nagyobb összegekre?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8528 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 13:25:03 »
Hali,
Tddi-ben fel kell progmamozni a levegő mennyiség mérőt az ECU-ban??
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8529 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 15:24:19 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.09.02 vasárnap, 13:25:03
Hali,
Tddi-ben fel kell progmamozni a levegő mennyiség mérőt az ECU-ban??
MAF? Szvsz nem
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8530 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 17:32:51 »
Idézetet írta: Guen - 2012.09.02 vasárnap, 10:23:27
hiho!
Amit elsőre az általános topikba raktam hiba jelenséget az mára pontosodott szóval biztos hogy a turbóm adja a beteg hangot leállítás után. Alighanem a geo lapátjai piszkosak lehetnek a nagypapis használattól(50%-ban 1400-1900 között, autópályán ~2500/120kmh). A rudazat működik csak gondolom nem minden állásban rendesen. Üzem meleg motor leállításakor lehet 2-3 másodpercig hallani hogy pörög a turbó. Természetesen alapjáratról leállítva, megállítás előtt már ahogy az utcánkba érek már mindig 1500 alatt tartom a fordulatot mielőtt a motort leállítanám a garázsba állás miatt legalább 1 percig de inkább tovább már csak alapjáraton ketyeg, induláskor is legalább 2 percig csak alapjáraton jár a motor szóval hajtva nincs a turbó remélem egy takarítás megoldja a gondjaimat. Szerintetek is elég lesz ez vagy gondoljak nagyobb összegekre?
vedd le a légszűrőtől a turbóra menő csövet. nyúlj be, és mozgasd meg le-fel és ki-be a tengelyt. írd meg mennyit mozog
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8531 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 17:21:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.02 vasárnap, 17:32:51
vedd le a légszűrőtől a turbóra menő csövet. nyúlj be, és mozgasd meg le-fel és ki-be a tengelyt. írd meg mennyit mozog
Megnéztem le-föl maximum 1mm de mivel nem láttam csak éreztem így nem biztos szerintem kevesebb volt tengely irányban viszont semmilyen elmozdulást nem éreztem
szerk: mármint le föl 1mm az 0.5-0.5 tehát összesen 1mm lógást tippelnék
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.03 hétfő, 18:07:14 írta Guen
»
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
ice850303
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8532 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 18:24:48 »
Idézetet írta: geem9 - 2012.08.30 csütörtök, 22:13:53
Persze, hogy segítek, nagyon szívesen. Én is nagyon sok segítséget kaptam innen a fórumról.
A szervószíjfeszítőre: Optimal, O-N1390S, Unix nr: 10417518
A generátorszíjfeszítőre: Optimal, O-N1477S, Unix nr: 10417559
Nekem ezek beépítve, több tízezer km óta remekül szolgálnak. Üdv!
Hello
Én is találtam még egy helyet ahol lehet csak görgőt kapni a szervószíjfeszítőhöz. Szerdán érkezik.
http://alkatreszek.hu/tovabbi_informaciok/htmls/?cikkkod=RT1341
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8533 Dátum:
2012.09.07 péntek, 12:14:25 »
Üdv! Akik chippet akartak irjanak rám mégegyszer hogy egyeztessünk. Köszi...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8534 Dátum:
2012.09.07 péntek, 19:50:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.07 péntek, 12:14:25
Üdv! Akik chippet akartak irjanak rám mégegyszer hogy egyeztessünk. Köszi...
csúcsok??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8535 Dátum:
2012.09.07 péntek, 23:43:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.09.07 péntek, 19:50:05
csúcsok??
Jövő héten tudok foglalkozni vele...ultrahangozzák.
Naplózva
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8536 Dátum:
2012.09.11 kedd, 12:07:03 »
Üdv.
Vik a te embered a könyvesen az autofort-ban!
Lehet hogy kicsit drága mivel szakszerviz de ő tényleg ért a mondeo-hoz fülel csinál diagnosztikát:-)
én most voltam nála 11 ezret füzetem és mindent átnézett a kocsin és mondta miket kell majd cserélni!
Nagyon rendes srác, és Szép Kiss Zsolt a munkafelvevő is normális meg lehet velük egyezni az árban!
Idézetet írta: ursu - 2012.08.31 péntek, 09:23:17
Tisztelt Urak (ha vannak Hölgyek)
Most vettem én is egy Mondeót, 2001-es évjárat és olyan segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy tudnátok e ajánlani nekem egy jó Mondeo szerelőt aki tudja mit kell keresni, megnézni egy átvizsgáláson és nem csak fényképként nézi át az autót.
Nekem eddig nem volt dízel autóm és nem is értek hozzá sokat de azt szeretem, hogy az autó úgy működjön ahogy az elő van írva.
Ja azt elfelejtettem, hogy a szerelő valahol Budapest, Mogyoród, Fót környékén legyen ha lehetséges.
Esetleg ha így első körben tudtok adni tanácsot, hogy mire figyeljek az autóval kapcsolatban akkor ne tartsátok magatokban. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Új fórumosként még nem igazán tudom, hogy mit hova kell írkálni, szóval ha valamit nem jó helyre írok vagy hülyeséget kérdezek hurrogjatok nyugodtan
abból tanul az ember
További jó fórumozást!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8537 Dátum:
2012.09.11 kedd, 12:47:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.07 péntek, 23:43:20
Jövő héten tudok foglalkozni vele...ultrahangozzák.
veseköve van? vagy várandós?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8538 Dátum:
2012.09.11 kedd, 18:09:28 »
Idézetet írta: GiN - 2012.09.11 kedd, 12:47:12
veseköve van? vagy várandós?
remélem hamarosan elkészülnek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8539 Dátum:
2012.09.11 kedd, 21:34:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.09.11 kedd, 18:09:28
remélem hamarosan elkészülnek
Hát ma voltam emberemnél hogy mi a szitu? nyaralás előtt leadtam neki az egy csúcsot hogy ultrahangozza...szerinted csinált vele valamit is...?
jövő hét végén tudja megcsinálni....Meg elakarja vinni krézihez hogy forgassa le padon mit nyom...meg a f@szom, mondtam is neki.
De abban egyeztünk meg hogy nyitónyomást felemeljük 250bar-ra és jobb lessz, az meg viszi magával a második lépcsőt is ugye picit....De szerintem is gyárilag kevés a nyitónyomása a porlasztónak a vp-hez....ezért is kokszolódnak le a porlasztók....ha felemeljük picit az első lépcsőt nem tud visszaégni.
Álltalában minden tuning csúcsnál emelnek a nyitónyomáson amúgy is, de én mostmár a gyárinál is megemelném mindegyiknél.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8540 Dátum:
2012.09.11 kedd, 21:38:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.09.11 kedd, 18:09:28
remélem hamarosan elkészülnek
Nyugalom...nemkell rohanni sehova...
Jó munkához idő kell...nem állnak a sorok előttem hogy ki csinált már ilyet....sajna...majd utánna fognak állni a sorok remélem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8541 Dátum:
2012.09.11 kedd, 21:45:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.11 kedd, 21:38:52
Nyugalom...nemkell rohanni sehova...
Jó munkához idő kell...nem állnak a sorok előttem hogy ki csinált már ilyet....sajna...majd utánna fognak állni a sorok remélem.
Erről majd mindig írj, ha van valami fejlemény. Érdekel, mire jutsz.
Más. Írhanál pár sort az élmények v nyaralás topicban a montenegrói nyaralásról, meg az útról.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8542 Dátum:
2012.09.11 kedd, 21:48:30 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.11 kedd, 21:45:20
Erről majd mindig írj, ha van valami fejlemény. Érdekel, mire jutsz.
Más. Írhanál pár sort az élmények v nyaralás topicban a montenegrói nyaralásról, meg az útról.
Ehh...Oda besz@ptam,visszafelé besz@ptam.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.11 kedd, 22:44:06 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8543 Dátum:
2012.09.12 szerda, 10:45:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.11 kedd, 21:38:52
Nyugalom...nemkell rohanni sehova...
Jó munkához idő kell...nem állnak a sorok előttem hogy ki csinált már ilyet....sajna...majd utánna fognak állni a sorok remélem.
egy tuti lesz a sorban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8544 Dátum:
2012.09.12 szerda, 11:33:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.11 kedd, 21:48:30
Ehh...Oda besz@ptam,visszafelé besz@ptam.
ez olyan Bunyekesen velős volt..... :-))))
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8545 Dátum:
2012.09.12 szerda, 16:26:55 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.12 szerda, 11:33:41
ez olyan Bunyekesen velős volt..... :-))))
Csak a lényeget irtam le...voltak hegyek,völgyek,tenger,kék ég...
Majd irok valamit ha lessz időm...
youtube-ra tettem pár videót fel....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8546 Dátum:
2012.09.12 szerda, 21:07:28 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.12 szerda, 11:33:41
ez olyan Bunyekesen velős volt..... :-))))
Most már teljesen világos az opusz fó irányvonala. A Rómeó és Júlia is csak annyi, 2 fiatal kavar egymással.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
akela
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8547 Dátum:
2012.09.12 szerda, 22:03:27 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.12 szerda, 21:07:28
Most már teljesen világos az opusz fó irányvonala. A Rómeó és Júlia is csak annyi, 2 fiatal kavar egymással.
És a Dirty Dancing?:Menő doki lányát dugják a bungallóban,utána össztánc.
Naplózva
gox2
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8548 Dátum:
2012.09.13 csütörtök, 13:19:15 »
Sziasztok!
Lenne egy problémám tudna valaki segíteni,beköszöntött a hűvös levegő a motor elkezdett füstölni szükkésen.Ilyenkor a motor egyenletlenül jár nem akar rendesen menni.Ez addig tart meg be nem melegszik,addig eléggé büdös is.
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8549 Dátum:
2012.09.13 csütörtök, 15:12:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.12 szerda, 16:26:55
Csak a lényeget irtam le...voltak hegyek,völgyek,tenger,kék ég...
Majd irok valamit ha lessz időm...
youtube-ra tettem pár videót fel....
..umca umca umca..
"This is NOT Tokio,
This is NOT Madrid
This is NOT Ibiza...
... disz iz VALDANOSSSS"
Naplózva
Oldalak:
1
...
164
165
166
167
168
169
170
[
171
]
172
173
174
175
176
177
178
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ