Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:36:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
171
172
173
174
175
176
177
[
178
]
179
180
181
182
183
184
185
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5086629 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #8850 Dátum:
2012.11.02 péntek, 22:31:23 »
Idézetet írta: László - 2012.11.02 péntek, 16:45:37
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem igen nagy felelőtlenség, igy üzemeltetni az autót. Az AC szivattyú árának a tiz szeresét is kifizetheted a járulékos javitásokra ha igy üzemelteted tovább. Sérülhet, és tönkre mehet az adagoló, és a porlasztó csúcsok. A szerelő megérdemelné, hogy megismerkedjen a fájdalom csillapitás nélküli herélés borzalmaival. Ő természetesen haza beszél, mert legközelebb is hozzá viszed az autót javitani, és tudja, hogy jól megtömöd a zsebét suskával, ami akár több száz ezer Ft is lehet! Én a helyedben mihamarabb pótólnám a hiányzó AC-ét, és ezt a szerelőt nagy ivben elkerülném. A működő AC több funkciót is ellát. Nyomás alatt tartja az adagolót, megakadályozza a lelevegősődést hűtő funkciót lát el, és tehermentesiti az adagoló bemeneti oldalát stb...stb.
Tisztelettel László!
Mintha én is olvastam volna valahol, hogy ennek az adagolónak eléggé melegszik az elektronikája ezért ömlik rajta keresztűl az olaj, hogy megfelelő hűtése legyen. Amint a probléma tulajdonosa írta reggel, vagy hidegen semmi baja. Melegen meg egyszercsak leáll. Ez tipikus túlmelegedés jele, még szerencse, hogy nem áll le teljesen talán a hűvös idő de ha nyári kánikula lenne lehet, hogy kiforrasztja magát egy pár alkatrész.
http://adagolojavitas.barki.hu/
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #8851 Dátum:
2012.11.02 péntek, 22:47:34 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.11.02 péntek, 22:31:23
Mintha én is olvastam volna valahol, hogy ennek az adagolónak eléggé melegszik az elektronikája ezért ömlik rajta keresztűl az olaj, hogy megfelelő hűtése legyen. Amint a probléma tulajdonosa írta reggel, vagy hidegen semmi baja. Melegen meg egyszercsak leáll. Ez tipikus túlmelegedés jele, még szerencse, hogy nem áll le teljesen talán a hűvös idő de ha nyári kánikula lenne lehet, hogy kiforrasztja magát egy pár alkatrész.
http://adagolojavitas.barki.hu/
Mindenfélét javítanak...
Ford Mondeo & Focus 1.8 TDI '99-02
Saab 9-3 2.2 TDI
Ebben 3 baki van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8852 Dátum:
2012.11.02 péntek, 22:58:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.02 péntek, 22:50:22
Pont ezt akartam irni hogy IWZ szenzor ment el az adagolóban, köze nincs az AC-hoz.....Bár itt mindenki AC fóbiában van ezen a fórumon ahogy néztem..
Az adagolónak is van hibatárolója, ki kell olvasni, megmondja az, mi a baja.
Ha az AC nem megy, az biztos, hogy nem jó - függetlenül mindenféle fóbiától.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8853 Dátum:
2012.11.02 péntek, 23:01:57 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.02 péntek, 22:58:56
Az adagolónak is van hibatárolója, ki kell olvasni, megmondja az, mi a baja.
Ha az AC nem megy, az biztos, hogy nem jó - függetlenül mindenféle fóbiától.
ne haragudj de kitöröltem inkább amit irtam, teljesen úgyvan ahogy mondjátok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8854 Dátum:
2012.11.02 péntek, 23:06:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.02 péntek, 23:01:57
ne haragudj de kitöröltem inkább amit irtam, teljesen úgyvan ahogy mondjátok.
Nem kell kitörölni... írd meg újra, szalonképesebben, címezd nekem én nem fogok megsértődni, hanem építő jellegűnek veszem.
Így jó?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8855 Dátum:
2012.11.03 szombat, 08:49:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.02 péntek, 23:01:57
ne haragudj de kitöröltem inkább amit irtam, teljesen úgyvan ahogy mondjátok.
egyébként meg xarok ra,hogy használ-e AC-t vagy sem akinek benne van az autójában gyarilag.én csak annyit mondok,hogy ha nem kellene,nem lenne benne.ezzel lehet vitázni,csak felesleges.xaros 3filléres kilincsvilagitast is megszüntették,mert sporoltak vele.pont az AC-t hagyták benne feleslegesen.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8856 Dátum:
2012.11.03 szombat, 09:19:29 »
Bunyek!
akartam ezt énis kérdezni h mivan itt mindenkinek AC baja van? viszont ugy gondolom/tudom hogy az AC hiba nem dob izzitásjelet. simán rángat az autó vagy nem pörög fel vagy megáll. a kolléga irta h dobja a jelet szoval innentöl kezdve AC hiba kizárva, ha van ha nincs AC...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
ezredes
Vendég
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #8857 Dátum:
2012.11.03 szombat, 12:55:05 »
Nos lehet mindenkinek igaza van kicsit...
alf: lehetséges, az Ac-t vezérlő relé helye? cseréje? hol keressem, nézzem?
henki: hol van s mi eza IWZ szenzor?
igen, amikor az AC szarakodott akkor nem volt ízzítás-hibajelzés, csak
fulladozott, le-le állt...
Angel: adagoló hibatároló olvasás menete?
László: a szerelőm a helyi Ford szalon No.-1 mestere, s így is csak 20K kérne az adagoló le/fel szerelésért :S nem több 100k-t, persze az otthoni műhelyében...
Ettől fügetlenül lehet igazad van neked is és a többieknek is aki a hűtést hozza
fel érvnek... abban lehet valami, bár én elég fura hűtésnek tartom... pl. egy
hűtőborda sztem jobb lenne...
Szóval mindenkinek köszi. S akkor az első lépésben Ac- vissza,
ac relé ellenőrzés... iwz szenzor... ez a 2 hol van)
majd gondoljátok cseréljem a főtengely helyzetjelző jeladót is?
u.i.: mire ezek meg lesznek, árban már vetekszenek a felújítás árával :s
(bár az lehet felesleges lenne)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #8858 Dátum:
2012.11.03 szombat, 13:11:59 »
Idézetet írta: ezredes - 2012.11.03 szombat, 12:55:05
Nos lehet mindenkinek igaza van kicsit...
alf: lehetséges, az Ac-t vezérlő relé helye? cseréje? hol keressem, nézzem?
henki: hol van s mi eza IWZ szenzor?
igen, amikor az AC szarakodott akkor nem volt ízzítás-hibajelzés, csak
fulladozott, le-le állt...
Angel: adagoló hibatároló olvasás menete?
László: a szerelőm a helyi Ford szalon No.-1 mestere, s így is csak 20K kérne az adagoló le/fel szerelésért :S nem több 100k-t, persze az otthoni műhelyében...
Ettől fügetlenül lehet igazad van neked is és a többieknek is aki a hűtést hozza
fel érvnek... abban lehet valami, bár én elég fura hűtésnek tartom... pl. egy
hűtőborda sztem jobb lenne...
Szóval mindenkinek köszi. S akkor az első lépésben Ac- vissza,
ac relé ellenőrzés... iwz szenzor... ez a 2 hol van)
majd gondoljátok cseréljem a főtengely helyzetjelző jeladót is?
u.i.: mire ezek meg lesznek, árban már vetekszenek a felújítás árával :s
(bár az lehet felesleges lenne)
Meg kell mérni, mekkora feszültség jut a szippancsra, vagy akár közvetlenül odaviheted a +12V-ot. Csak indítózás alatt/járó motornál megy.
Ezzel ki tudod szűrni, hogy relé/vezérles, vagy rossz az AC. Én ezt csinálnám első lépésként...
A motortérben esetenként 80-100 fok van. Hova adja le a meleget? A go meg 40 fokos... max.
A hibatároló olvasásához speckó kütyü kell, én láttam már, amikor olvasták, de nem emlékszem a típusára.
Az adagoló, ha igaz, can buszon keresztül kommunikál az ecu-val, így elvileg csak olyan fej kell rá, ami stimmel.
Meg a sw... de ez legyen az utolsó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8859 Dátum:
2012.11.03 szombat, 13:24:25 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.03 szombat, 09:19:29
Bunyek!
akartam ezt énis kérdezni h mivan itt mindenkinek AC baja van? viszont ugy gondolom/tudom hogy az AC hiba nem dob izzitásjelet. simán rángat az autó vagy nem pörög fel vagy megáll. a kolléga irta h dobja a jelet szoval innentöl kezdve AC hiba kizárva, ha van ha nincs AC...
kivéve,ha olyan mértékű a levegősödés,hogy nem képes a nyomást felépíteni az adagoló.Aztán ott van a korábbal leírtak,hogy ha már ledarálta a szárnylapátokat,akkor a fémreszelék miatt haldoklik az adagoló.Ez mind lehetséges az AC hibája,és hiánya miatt!
Persze az egész csak feltételezés,de van alapja!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #8860 Dátum:
2012.11.03 szombat, 13:24:50 »
Idézetet írta: ezredes - 2012.11.03 szombat, 12:55:05
Nos lehet mindenkinek igaza van kicsit...
alf: lehetséges, az Ac-t vezérlő relé helye? cseréje? hol keressem, nézzem?
henki: hol van s mi eza IWZ szenzor?
igen, amikor az AC szarakodott akkor nem volt ízzítás-hibajelzés, csak
fulladozott, le-le állt...
Angel: adagoló hibatároló olvasás menete?
László: a szerelőm a helyi Ford szalon No.-1 mestere, s így is csak 20K kérne az adagoló le/fel szerelésért :S nem több 100k-t, persze az otthoni műhelyében...
Ettől fügetlenül lehet igazad van neked is és a többieknek is aki a hűtést hozza
fel érvnek... abban lehet valami, bár én elég fura hűtésnek tartom... pl. egy
hűtőborda sztem jobb lenne...
Szóval mindenkinek köszi. S akkor az első lépésben Ac- vissza,
ac relé ellenőrzés... iwz szenzor... ez a 2 hol van)
majd gondoljátok cseréljem a főtengely helyzetjelző jeladót is?
u.i.: mire ezek meg lesznek, árban már vetekszenek a felújítás árával :s
(bár az lehet felesleges lenne)
Az IWZ az adagolóban van.
"Henki írta:
kapd le az adagoló tetejéröl az elektronikát, alatta szalagkábellel van egy IWZ szenzornak nevezett kütyü. nézd meg kotyog-e a helyén. ha igen akkor megvan a hiba, nyertél egy adagolófelujitást..."
Az adagolót közvetlenül lehet diagolni a rajta lévő elektronikán,persze megfelelő célezközzel.
Az AC reléje a motortéri biztitáblában van!Felülnézetben a legjobb oldalon felülről a második.A relé száma:K341
Viszont van egy biztonsági kapcsoló ütközés esetén leold-hat,ez a bal lábszárad mellett van az utastérben a kárpit alatt.Ez leoldhat,de visszanyugtázható.Ez a IFS Inertia Fuel Shutoff switch.Lehet,hogy eredetileg is csak ez volt kontakthibás........
Az AC pumpa pedig a tank előtt van közvetlenül az autó hasa alatt a csőrendszerre építve.
Főtengely jeladóval (CKP) ne foglakozz még!
Amúgy meg nem kerül ez olyan sokba.Idáig egy relét és egy ütközés kapcsolót kell lecsekkolnod,és ha kell venned egy AC-t,az sem drága:
http://mondeo.hu/index.php?topic=10798.msg712180#msg712180
A pénzes javítás az adagoló felújítás lesz.Ha érdekelnek konrét számok,beszélj HZsolt92-vel,ő tavaly újítatta fel az adagolóját.Ha jól rémlik 140-150körül volt garival.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 13:56:38 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #8861 Dátum:
2012.11.03 szombat, 13:46:36 »
Idézetet írta: ezredes - 2012.11.03 szombat, 12:55:05
Nos lehet mindenkinek igaza van kicsit...
alf: lehetséges, az Ac-t vezérlő relé helye? cseréje? hol keressem, nézzem?
henki: hol van s mi eza IWZ szenzor?
igen, amikor az AC szarakodott akkor nem volt ízzítás-hibajelzés, csak
fulladozott, le-le állt...
Angel: adagoló hibatároló olvasás menete?
László: a szerelőm a helyi Ford szalon No.-1 mestere, s így is csak 20K kérne az adagoló le/fel szerelésért :S nem több 100k-t, persze az otthoni műhelyében...
Ettől fügetlenül lehet igazad van neked is és a többieknek is aki a hűtést hozza
fel érvnek... abban lehet valami, bár én elég fura hűtésnek tartom... pl. egy
hűtőborda sztem jobb lenne...
Szóval mindenkinek köszi. S akkor az első lépésben Ac- vissza,
ac relé ellenőrzés... iwz szenzor... ez a 2 hol van)
majd gondoljátok cseréljem a főtengely helyzetjelző jeladót is?
u.i.: mire ezek meg lesznek, árban már vetekszenek a felújítás árával :s
(bár az lehet felesleges lenne)
Én ezt az egészet leegyszerűséteném! Megmondanám a no1 szerelőnek, h amit elcseszett azt rakja rendbe a saját pénzéből. És kész
És utána lefokoztatnám no10-re
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ezredes
Vendég
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #8862 Dátum:
2012.11.03 szombat, 18:37:50 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.03 szombat, 13:46:36
Én ezt az egészet leegyszerűséteném! Megmondanám a no1 szerelőnek, h amit elcseszett azt rakja rendbe a saját pénzéből. És kész
És utána lefokoztatnám no10-re
hát jóóó, nem akarom védeni, de azért eddig mindent 110%megoldott...
szóval akkor az adagoló hibatárolóját leszerelés nélkül ki tudják olvasni v. nem?
meg ezt a iwz szenzort meg lehet nézni leszerelés nélkül??? elég nehézkes a hozzáférés...
ez a ütközés lekapcsoló rendben... korábban már megtapasztaltam működését (kasztnizás után) kb. 7mp. után simán leáll a kocsi...
s most ez rendben...
ha az ac-relé feladata csak ennyi hogy áramot ad indítózás és járó motornál akkor az is rendben, mikor leszedtük az ac-t ezt
kimértük, ott van a 12v. (meg egyébként próbálkoztam anno. egy olcsó noname ált. gázolaj szivattyúval, még meg is van otthon,
de valahogy nem akart összeműködni a kocsimmal, pár km után megállt vele a motor, no.1 bácsi szerint azért mert gagyi, s nem
annyi bárral nyom mint amit szeretne az adagoló s valahogy üzemanyag feszülés
elégtelenség okán leáll..., így akkor mellőztük
a szivattyút...)
most nézem a linkedet a szivattyúról...
hát az enyém ku**** nem ilyen... a gagyi amit vettem volt 12e Ft anno
a bosch (gyári) meg 78E Ft... s máshogy is néz ki... bár azért az is csak szivattyú...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 18:42:24 írta ezredes
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #8863 Dátum:
2012.11.03 szombat, 19:17:05 »
Idézetet írta: ezredes - 2012.11.03 szombat, 18:37:50
most nézem a linkedet a szivattyúról...
hát az enyém ku**** nem ilyen... a gagyi amit vettem volt 12e Ft anno
a bosch (gyári) meg 78E Ft... s máshogy is néz ki... bár azért az is csak szivattyú...
Na, akkor az AC-t már tudjuk, hogy rossz... ezt - szerintem - mindenképpen meg kell oldani. Vagy venni egy újat, kb 22e ft (keress vissza, valami kocsi jellegű weboldalon árulják), vagy azt a használtat. De, még mielőtt megveszed, úgy is ki lehet próbálni a rencert, hogy fogsz egy 10 literes kannát, tolsz bele kb 9 liter anyagot. Belerakod az oda-vissza csöveket, lelégteleníted, be az utastérbe, ablakon ki a csövek, bevezeted a motortérbe, és usgyi. Így szipancs nélkül is mehet.
(A végén azért kell szippancs...)
Ha csak ez a baja, meg fog oldódnia probléma, most már jól fog menni. Ha az IWZ is rossz, akkor nem lesz változás...
Ha ez ford szerelő, tud hibakódot olvasni. Írja már le azokat... ennek is kell hogy legyen kódja.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ezredes
Vendég
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #8864 Dátum:
2012.11.03 szombat, 19:45:23 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.03 szombat, 19:17:05
Na, akkor az AC-t már tudjuk, hogy rossz... ezt - szerintem - mindenképpen meg kell oldani. Vagy venni egy újat, kb 22e ft (keress vissza, valami kocsi jellegű weboldalon árulják), vagy azt a használtat. De, még mielőtt megveszed, úgy is ki lehet próbálni a rencert, hogy fogsz egy 10 literes kannát, tolsz bele kb 9 liter anyagot. Belerakod az oda-vissza csöveket, lelégteleníted, be az utastérbe, ablakon ki a csövek, bevezeted a motortérbe, és usgyi. Így szipancs nélkül is mehet.
(A végén azért kell szippancs...)
Ha csak ez a baja, meg fog oldódnia probléma, most már jól fog menni. Ha az IWZ is rossz, akkor nem lesz változás...
Ha ez ford szerelő, tud hibakódot olvasni. Írja már le azokat... ennek is kell hogy legyen kódja.
persze olvas hibakódot, ő olvasta ki amiket írtam, de adagolóbol nem tud...
ezt a kannas megoldást meg nem értem minek játszam el??? így járok két éve, ac nélkül...
22e Ft ért ujatt??? hol ? Bardi nál 78e Ft...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 19:46:58 írta ezredes
»
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8865 Dátum:
2012.11.03 szombat, 19:57:09 »
http://ko-csi.hu
Itt nézelődj
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8866 Dátum:
2012.11.03 szombat, 20:17:35 »
Vagy itt:
http://www.wrcauto.hu/?2548,acpumpaboschfordmondeoiii2000tdci0580464096
Én most kérdeztem,mert az enyém is behalt,és clubos kedvezménnyel 27.000 Ft a Bosch Ac pumpa. Az utángyártott pedig 18.000 Ft.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8867 Dátum:
2012.11.03 szombat, 20:25:11 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.11.03 szombat, 19:57:09
http://ko-csi.hu
Itt nézelődj
Én itt próbáltam már múltkor is kíváncsiságból, de ha kiválasztom az autó márkáját és az altípust, akkor onnantól nem találok megfelelő motort (a 85 kW csak 1.8I-hez van) és évjáratot(2000.08 ignál fiatalabb nincsis a táblázatban).
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8868 Dátum:
2012.11.03 szombat, 20:27:45 »
Sziasztok,
Az IWZ szenzor pontosan hol van az adagolón? Esetleg ha van valakinek kép /rajz róla megköszönném.
(épp tegnap rendeltem meg az új AC -met, még soha nem volt cserélve, nem szeretném megvárni, hogy megálljon..)
..valószínű, hogy nem véletlenül teszi a gyár az autóba!...
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8869 Dátum:
2012.11.03 szombat, 20:34:34 »
AC angliából:
http://www.ebay.com/itm/Ford-Mondeo-Mk3-2-0-TDDi-TDCi-New-Diesel-Fuel-Pump-2000-to-2007-0580464075-/230874462573?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35c130b96d&vxp=mtr#ht_1714wt_921
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8870 Dátum:
2012.11.03 szombat, 21:42:38 »
na szoval:
az iwz szenzor az adagolónak a központi tengelyén van rajta(elfordulási-szög szenzornak is hivják) 2 db torxfejü csavarral van rögzitve a tengelyhez és szalagkábellel csatlakozik a vezérlőelektronikához.
elöször leveszed az adagoló fedelét:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
jobb alul látod a szenzor 4 forrasztási pontját. ezeket forraszd ujra! ovatosan egyenként!
ha nem szünik meg a probléma szerezz egy ilyen szenzort aztán emeld le a vezérlőelektronikát:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
ha már itt vagy ovatosan nézd meg mennyit kottyan a szenzor a helyén. elvileg nem nagyon szabad neki, ha mégis akkor a mértékétöl függően elöbb utóbb ki kell cserélni az adagoló központi tengelyét amikor elkezd majd emiatt baxakodni a kocsi. csavarozd ki a két kis torxcsavart, ha akarod vágd el a 4 elektromos kábelt ami a vezérlőröl megy az elötöltésállitóra meg a mennyiségi szelepre igy kézbe tudod venni az elektronikát, asztalon könnyebb kiforrasztani a szenzort, de a helyén is meglehet csinálni persze a mondeon nem tudom mennyi hely van...
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
maga a szenzor igy néz ki:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
trükkös mert amint látod a fedéltömités rá van öntve a szalagkábelre szoval csak ovatosan! a szalagkábelt sem kéne megtörni meg a tömitést sem elszakitani...
ez egyébként a VP 30 as adagoló de a 44 ezen része is ugyanez!
főtengely jeladót hagyd békén az csak a mágnes vagy elindul az autó vagynem...
remélem érthető volt, ha valami nem világos kérdezz.
nemtudom hely ügyileg mi a helyzet a mondeonál de a szivócsonkot tuti le kell venni ahogy igy a látom magamelött a motorteret...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 21:45:38 írta henki
»
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8871 Dátum:
2012.11.03 szombat, 21:48:21 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.03 szombat, 21:42:38
na szoval:
az iwz szenzor az adagolónak a központi tengelyén van rajta(elfordulási-szög szenzornak is hivják) 2 db torxfejü csavarral van rögzitve a tengelyhez és szalagkábellel csatlakozik a vezérlőelektronikához.
elöször leveszed az adagoló fedelét:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
jobb alul látod a szenzor 4 forrasztási pontját. ezeket forraszd ujra! ovatosan egyenként!
ha nem szünik meg a probléma szerezz egy ilyen szenzort aztán emeld le a vezérlőelektronikát:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
ha már itt vagy ovatosan nézd meg mennyit kottyan a szenzor a helyén. elvileg nem nagyon szabad neki, ha mégis akkor a mértékétöl függően elöbb utóbb ki kell cserélni az adagoló központi tengelyét amikor elkezd majd emiatt baxakodni a kocsi. csavarozd ki a két kis torxcsavart, ha akarod vágd el a 4 elektromos kábelt ami a vezérlőröl megy az elötöltésállitóra meg a mennyiségi szelepre igy kézbe tudod venni az elektronikát, asztalon könnyebb kiforrasztani a szenzort, de a helyén is meglehet csinálni persze a mondeon nem tudom mennyi hely van...
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
maga a szenzor igy néz ki:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
trükkös mert amint látod a fedéltömités rá van öntve a szalagkábelre szoval csak ovatosan! a szalagkábelt sem kéne megtörni meg a tömitést sem elszakitani...
ez egyébként a VP 30 as adagoló de a 44 ezen része is ugyanez!
főtengely jeladót hagyd békén az csak a mágnes vagy elindul az autó vagynem...
remélem érthető volt, ha valami nem világos kérdezz.
nemtudom hely ügyileg mi a helyzet a mondeonál de a szivócsonkot tuti le kell venni ahogy igy a látom magamelött a motorteret...
Nekem hálistennek nincs ilyen baj a géppel, csak szeretek tanulni. Itt a fórumon jóvoltatokból szinte csak ezt tettem eddig
Ettől részletesebb leírást nem is kaphattam volna, nagyon köszönöm!!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8872 Dátum:
2012.11.03 szombat, 22:21:52 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.03 szombat, 21:42:38
na szoval:
az iwz szenzor az adagolónak a központi tengelyén van rajta(elfordulási-szög szenzornak is hivják) 2 db torxfejü csavarral van rögzitve a tengelyhez és szalagkábellel csatlakozik a vezérlőelektronikához.
elöször leveszed az adagoló fedelét:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
jobb alul látod a szenzor 4 forrasztási pontját. ezeket forraszd ujra! ovatosan egyenként!
ha nem szünik meg a probléma szerezz egy ilyen szenzort aztán emeld le a vezérlőelektronikát:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
ha már itt vagy ovatosan nézd meg mennyit kottyan a szenzor a helyén. elvileg nem nagyon szabad neki, ha mégis akkor a mértékétöl függően elöbb utóbb ki kell cserélni az adagoló központi tengelyét amikor elkezd majd emiatt baxakodni a kocsi. csavarozd ki a két kis torxcsavart, ha akarod vágd el a 4 elektromos kábelt ami a vezérlőröl megy az elötöltésállitóra meg a mennyiségi szelepre igy kézbe tudod venni az elektronikát, asztalon könnyebb kiforrasztani a szenzort, de a helyén is meglehet csinálni persze a mondeon nem tudom mennyi hely van...
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
maga a szenzor igy néz ki:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
trükkös mert amint látod a fedéltömités rá van öntve a szalagkábelre szoval csak ovatosan! a szalagkábelt sem kéne megtörni meg a tömitést sem elszakitani...
ez egyébként a VP 30 as adagoló de a 44 ezen része is ugyanez!
főtengely jeladót hagyd békén az csak a mágnes vagy elindul az autó vagynem...
remélem érthető volt, ha valami nem világos kérdezz.
nemtudom hely ügyileg mi a helyzet a mondeonál de a szivócsonkot tuti le kell venni ahogy igy a látom magamelött a motorteret...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
ezredes
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8873 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 05:32:00 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.03 szombat, 21:42:38
na szoval:
az iwz szenzor az adagolónak a központi tengelyén van rajta(elfordulási-szög szenzornak is hivják) 2 db torxfejü csavarral van rögzitve a tengelyhez és szalagkábellel csatlakozik a vezérlőelektronikához.
elöször leveszed az adagoló fedelét:
trükkös mert amint látod a fedéltömités rá van öntve a szalagkábelre szoval csak ovatosan! a szalagkábelt sem kéne megtörni meg a tömitést sem elszakitani...
ez egyébként a VP 30 as adagoló de a 44 ezen része is ugyanez!
főtengely jeladót hagyd békén az csak a mágnes vagy elindul az autó vagynem...
remélem érthető volt, ha valami nem világos kérdezz.
nemtudom hely ügyileg mi a helyzet a mondeonál de a szivócsonkot tuti le kell venni ahogy igy a látom magamelött a motorteret...
jah érthető volt, köszi...
az angliai ebayes ac mar jonak tunik... csak kuldjék is... meg nem bosch...
a
www.ko-csi.hu-n
pedig a bosch 65000ft... ami pedig 16800 ft.ért van fent , pont olyanom van két évvel ezelőttről, amivel nem
múkodik a technika...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 05:48:18 írta ezredes
»
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #8874 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 10:52:57 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.03 szombat, 13:46:36
Én ezt az egészet leegyszerűséteném! Megmondanám a no1 szerelőnek, h amit elcseszett azt rakja rendbe a saját pénzéből. És kész
És utána lefokoztatnám no10-re
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #8875 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 10:54:57 »
Idézetet írta: ezredes - 2012.11.03 szombat, 18:37:50
hát jóóó, nem akarom védeni, de azért eddig mindent 110%megoldott...
szóval akkor az adagoló hibatárolóját leszerelés nélkül ki tudják olvasni v. nem?
meg ezt a iwz szenzort meg lehet nézni leszerelés nélkül??? elég nehézkes a hozzáférés...
ez a ütközés lekapcsoló rendben... korábban már megtapasztaltam működését (kasztnizás után) kb. 7mp. után simán leáll a kocsi...
s most ez rendben...
ha az ac-relé feladata csak ennyi hogy áramot ad indítózás és járó motornál akkor az is rendben, mikor leszedtük az ac-t ezt
kimértük, ott van a 12v. (meg egyébként próbálkoztam anno. egy olcsó noname ált. gázolaj szivattyúval, még meg is van otthon,
de valahogy nem akart összeműködni a kocsimmal, pár km után megállt vele a motor, no.1 bácsi szerint azért mert gagyi, s nem
annyi bárral nyom mint amit szeretne az adagoló s valahogy üzemanyag feszülés
elégtelenség okán leáll..., így akkor mellőztük
a szivattyút...)
most nézem a linkedet a szivattyúról...
hát az enyém ku**** nem ilyen... a gagyi amit vettem volt 12e Ft anno
a bosch (gyári) meg 78E Ft... s máshogy is néz ki... bár azért az is csak szivattyú...
de ilyen! csak nem vettem le a kabátját!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8876 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 13:09:23 »
Mikor irtam a 3.2bar-os BOSCH AC-t 9000ft-ért a kutyának sem kellet volt egy raklappal....egy nyomáscsökkentő és mehetett is volna be.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8877 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 13:11:16 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.03 szombat, 21:42:38
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
de szép kis fűtőolaj....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8878 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 13:15:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.04 vasárnap, 13:11:16
de szép kis fűtőolaj....
Málnaszörp
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8879 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 13:18:02 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.04 vasárnap, 13:15:05
Málnaszörp
Bikavér!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8880 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 13:22:05 »
nyál mellet van ott rittyó is rendesen a képen...
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8881 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 13:33:17 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.11.04 vasárnap, 13:18:02
Bikavér!
Azt a drága nedűt bele a motorba :S
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8882 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 14:48:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.04 vasárnap, 13:11:16
de szép kis fűtőolaj....
ilyen színű volt a keverék amit legutoljára a simsonba tankoltam, mi a *** van ebben?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
ezredes
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8883 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 19:39:22 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.04 vasárnap, 14:48:20
ilyen színű volt a keverék amit legutoljára a simsonba tankoltam, mi a *** van ebben?
talán spuri van benne, az piros...
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8884 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 00:09:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.04 vasárnap, 13:22:05
nyál mellet van ott rittyó is rendesen a képen...
igen volt sajnos, csak okulásképpen irom akit érdekel bár azóta sem és előtte sem találkoztam ilyen jelenséggel: a tankom szinte tökéletes tiszta volt VISZONT: a tanktól a tűzfalig elöre menő üzemyangcsövek olyan mértékben voltak tele számomra ismeretlen eredetű retyóval hogy olyat még nem láttam szó szerint fél órán keresztül fujattuk őket 8 légkörrel mire kitisztultak.20 e km mulva a következő gázolajszürő cserekor megint belefujtam tök tiszta volt. olyasmi volt a trutyi mintha vamai anyag belülröl megmarta volna a csövet. nem fényképeztem le a mocskot ami kijött de fele még talán mindig ott van a műhely falán.
egyébként spuri is meg 2T olaj is van benne. mindkettő piros...jah meg persze a gázolaj is
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8885 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 00:13:06 »
egyébként érdekes de a trutyi megállt az adagoló képen látható részében. mikor levettük és szétszedtük az adagolót full tiszta volt a ház is meg minden...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8886 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 08:40:16 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.11.01 csütörtök, 21:18:33
Így igaz.
Ha megengeditek az én példám ugyan ilyen: a motor kb. 5-8 perc alatt éri el az üzemi hőfokot. Mindkét termosztátom vadonat új és gyári. Ha alapjáraton fűtök, elindul lefelé a mutató. Ha gázt adok, szabályosan leesik. A vízpumpa is vadonat új, gyári.
Ha egyszer elérte a motor az üzemi hőfokot, azaz a termosztátok kinyitottak, megállsz az autóval, alapjáraton pörgeted és visszahül, az kizárt, hogy vízpumpa hiba, hiszen épp azért hül vissza, mert a szállítása megfelelő, és pillanatok alatt átküldi a hűtőn a teljes folyadék mennyiséget. Hozzátéve, még a fűtésed is gyenge lenne, ha nem szállítana rendesen a vízpumpa. Kizárt.
Visszatérve: ha elindulok az autóval, azonnal visszaáll függőlegesbe a mutató. Nekem tekerős fűtésem van, a hűtőventi nem megy.
VISZONT: ha letekertem az autóval jópár km-t, és az olaj is elérte az üzemi hőfokát ~ 100-110 °C akkor javul a helyzet. Nem hül vissza egyből alapjáraton.
Szerintem nincs ezzel semmi gond, de
mi a ti véleményetek?
Nekem kb. 20 km megtétele után, akár kisebb lejtőn is visszaesik a mutató negyed állásig, akkor is ha 8-10 fok van kint. 2 éves mindkét termosztátom (gyárit vettem akkor) de szerintem a kicsi megint megakadt nyitva. 50-100 km után már bármit csinálhatok menet közben és alapjáraton sem hűl vissza. A héten nekiállok az autónak, akkor cserélem a kis termosztátot is. Remélem jó lesz tőle....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8887 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 10:14:09 »
kiegészitő fűtésbe kennene nekem a 3 gyertya! hol tudom beszerezni??? esetleg vmi tipusszámot vagy cikkszámot ha tudnátok megköszönném!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8888 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 11:46:52 »
Sziasztok,
újra a segítségeteket szeretném kérni, a régi hibám visszatért.
Az autó fordulatszáma gázadás nélkül is emelkedni kezd egészen 1400-1500 fordulatig, aztán leszabályoz. Lemegy a fordulat 1100-ig, és kezdi elölről.
Nyáron a generátort felújíttattam, mert úgy tűnt, hogy az a hiba, cseréltek is rajta egy diódasort. Most újra itt a hiba. Megint a generátorom ment volna tönkre? Kezd elegem lenni ebből a gépből, mert ez nem az egyetlen baja...
Köszi!
Naplózva
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8889 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 17:59:06 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.05 hétfő, 10:14:09
kiegészitő fűtésbe kennene nekem a 3 gyertya! hol tudom beszerezni??? esetleg vmi tipusszámot vagy cikkszámot ha tudnátok megköszönném!
Szia!
Csak kimásoltam a faq topic-ból az érdem nem az enyém
A gyári izzítógyertyát lehet helyettesíteni Febi: 15956 kódszámú gyertyával.
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8890 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 18:16:33 »
Idézetet írta: tomikaga - 2012.11.05 hétfő, 11:46:52
Sziasztok,
újra a segítségeteket szeretném kérni, a régi hibám visszatért.
Az autó fordulatszáma gázadás nélkül is emelkedni kezd egészen 1400-1500 fordulatig, aztán leszabályoz. Lemegy a fordulat 1100-ig, és kezdi elölről.
Nyáron a generátort felújíttattam, mert úgy tűnt, hogy az a hiba, cseréltek is rajta egy diódasort. Most újra itt a hiba. Megint a generátorom ment volna tönkre? Kezd elegem lenni ebből a gépből, mert ez nem az egyetlen baja...
Köszi!
igen,esélyes.Generátor,vagy akkumlátor,vagy valami nagy fogyasztó lehúzza a töltőáramot.
A generátorban cseréltek valyon csúszógyűrűt és bronzkeféket is?Mert a diódahíd erlomlik, a csúszógyűrű meg elkopik,de egy felújítás során illene azokat is cserélni.Lehet,hogy most ezek miatt szívsz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8891 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 18:53:27 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.05 hétfő, 10:14:09
kiegészitő fűtésbe kennene nekem a 3 gyertya! hol tudom beszerezni??? esetleg vmi tipusszámot vagy cikkszámot ha tudnátok megköszönném!
Astra F 1.7 szívódízel izzítógyertyája.....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8892 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 19:30:19 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.05 hétfő, 18:16:33
igen,esélyes.Generátor,vagy akkumlátor,vagy valami nagy fogyasztó lehúzza a töltőáramot.
A generátorban cseréltek valyon csúszógyűrűt és bronzkeféket is?Mert a diódahíd erlomlik, a csúszógyűrű meg elkopik,de egy felújítás során illene azokat is cserélni.Lehet,hogy most ezek miatt szívsz!
Ott a pont
am a kiegészitő fűtés gyertyákat simán csak kicsavarom az újat meg be a helyére? vagy van vmi egyéb dolog is amivel be lehet sz*pni
köszi a cikkszámot
hirdetesj2: neked milyen fajta vált be? ugy értem érdemes megvenni pl egy bosch durathretmet vagy a gagyi sem ég ki a viz miatt. bár ahogyan ismerem magamat ugyis bosch-ot veszek
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8893 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 19:45:03 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.05 hétfő, 19:30:19
Ott a pont
am a kiegészitő fűtés gyertyákat simán csak kicsavarom az újat meg be a helyére? vagy van vmi egyéb dolog is amivel be lehet sz*pni
köszi a cikkszámot
hirdetesj2: neked milyen fajta vált be? ugy értem érdemes megvenni pl egy bosch durathretmet vagy a gagyi sem ég ki a viz miatt. bár ahogyan ismerem magamat ugyis bosch-ot veszek
Nekem még a gyári gyertyák vannak benne, tavaly mértem őket jók voltak. Azt hiszem a gyári is Bosch gyertya, és én is azt vennék ha kellene.
Egyik bontottat szedtem szét, és elég nehezen jöttek ki belőle a gyertyák, ennek ellenére helyén cseréld mindenképp őket, mert ha a házzal együtt akarod levenni, a kasztniban el fog forogni a tőcsavar!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.05 hétfő, 20:06:28 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #8894 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 20:10:51 »
Idézetet írta: ezredes - 2012.11.03 szombat, 12:55:05
Nos lehet mindenkinek igaza van kicsit...
alf: lehetséges, az Ac-t vezérlő relé helye? cseréje? hol keressem, nézzem?
henki: hol van s mi eza IWZ szenzor?
igen, amikor az AC szarakodott akkor nem volt ízzítás-hibajelzés, csak
fulladozott, le-le állt...
Angel: adagoló hibatároló olvasás menete?
László: a szerelőm a helyi Ford szalon No.-1 mestere, s így is csak 20K kérne az adagoló le/fel szerelésért :S nem több 100k-t, persze az otthoni műhelyében...
Ettől fügetlenül lehet igazad van neked is és a többieknek is aki a hűtést hozza
fel érvnek... abban lehet valami, bár én elég fura hűtésnek tartom... pl. egy
hűtőborda sztem jobb lenne...
Szóval mindenkinek köszi. S akkor az első lépésben Ac- vissza,
ac relé ellenőrzés... iwz szenzor... ez a 2 hol van)
majd gondoljátok cseréljem a főtengely helyzetjelző jeladót is?
u.i.: mire ezek meg lesznek, árban már vetekszenek a felújítás árával :s
(bár az lehet felesleges lenne)
Az AC vezérlő reléje az akksi alatt van a bal eső nyúlványon. Viszont ha az rossz nem villog az izzításjelző. Megáll az autó és kész. Aztán néha beindul, néha nem.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8895 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 20:22:37 »
az az a relé ami az adagoló tápellátásáért is felel! amikor nem volt nekem az összedugva dobott izzitásjelet és hibakódot is! az autó megcsak tekert
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #8896 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 21:33:45 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.11.05 hétfő, 20:10:51
Az AC vezérlő reléje az akksi alatt van a bal eső nyúlványon. Viszont ha az rossz nem villog az izzításjelző. Megáll az autó és kész. Aztán néha beindul, néha nem.
plusz:
-indításnál többet teker, mire beröffen
-menet közben elmegy az erő, nem forog el a motor, később megint jól működik
= haldokló AC
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8897 Dátum:
2012.11.06 kedd, 09:07:20 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.05 hétfő, 10:14:09
kiegészitő fűtésbe kennene nekem a 3 gyertya! hol tudom beszerezni??? esetleg vmi tipusszámot vagy cikkszámot ha tudnátok megköszönném!
Tisztelt Fórumtárs!
Volt inditva közös kedvezményes beszerzés. A keres kinál topik alján megtalálod. A FAQ topikban van róla cikk ott is megtalálod.
Egyébbként a gyertya tipusa: ISKRA madein Slovenia. (Ez a Ford által beszerelt tipus. Fontos a gyertya üzemi feszültsége!!)
A gyertya száma: 5011-721-080 13.5 Volt
Beszerezhető AGITRADE 2004 KFT
Felhivod őket telefonon hivatkozol a fórum kedvezményre és megrendeled. Póstázzák.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.06 kedd, 09:12:57 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8898 Dátum:
2012.11.06 kedd, 09:32:27 »
Tisztelt Fórumtársak!
Kieg fűtés izzitó gyertyákkal kapcsolatban, néhány gondolat. A gyertya cserénél érdemes az eredeti gyári gyertyákat alkalmazni. Az általános széria izzitó gyertyák feszültsége, 9.5 és 10.5 Volt. Ezzel szemben a kieg fűtés gyertyák feszültsége 13.5volt. Azon kivű a kieg fűtés gyertyák hosszabbak a széria gyertyáknál, igy nagyobb felületen érinkeznek a vizzel, jobb a hő átadás. A kisebb feszültségű gyertyák, a huzamosabb üzemidő miatt hamarabb tönkre mennek, és arról nem is beszélve, hogy nagyobb áramot vesznek fel, jobban terhelve ezzel az amúgy is, csúcsra járatott generátort. Szóval, én a gyárilag előirt izzitó gyertyákat alkalmaznám a kiegfűtésnél. A csere abszolúte nem kunszt. Csavarlazitóval befújva 10 csillagkulcsal kicsavarható és cserélhető. Árban alig van különbség, van lehetőség a kedvezményes beszerzésre a gyártótól.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8899 Dátum:
2012.11.06 kedd, 09:43:27 »
köszönöm, pont ezen agyaltam énis tudván h a normál izzitógyertya üzemi feszkója 11V. áramot meg elég jól vesz fel, nem biztos h ki akarom nyiratni a generátoromat. mondjuk furcsállom h a gyári ISKRA lenne mert az pl izzitógyertyában a legalja kb...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak:
1
...
171
172
173
174
175
176
177
[
178
]
179
180
181
182
183
184
185
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ