Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:52:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
173
174
175
176
177
178
179
[
180
]
181
182
183
184
185
186
187
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5103876 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8950 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 20:57:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.15 csütörtök, 20:47:57
mindegyikbe jó csak bekell épiteni...
Azt gondoltam ,hogy nem fog müködni, ha be dobom a csomagtartoba :eplus2:ára?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8951 Dátum:
2012.11.16 péntek, 08:03:49 »
Idézetet írta: tomikaga - 2012.11.15 csütörtök, 12:56:38
Kezdek besokallni, segítsetek!
A problémám ugyanaz, mint eddig, menet közben a kocsi fordulatszáma szép lassan felkúszik 1500 fordulatig, aztán leszabályoz, vissza 1000-ig és kezdi elölről anélkül, hogy a gázpedálhoz nyúlnék, és ezt minden sebességfokozatban csinálja. Ja, és általában ilyenkor az alapjáratom is ugrál.
De nem minden alkalommal jön elő a bibi, van, hogy napokig, mint pl. a héten, amikor bevittem a Hoványhoz, rápakolták a diagnosztikát, elvitték kipróbálni, de semmi. Generátor ellenőrizve, falújítás óta jó. Akku jó. Hol lehet a problem???
Mondjuk ma azt vettem észre, a 0 fokban, Mohács felé, hogy 90-es tempónál a hűtővíz visszajelzője az alsó negyed és a középső között kúszik-mászik, szép lassan, de szinte folyamatosan. Viszont jellemzően az alsó negyed felső határán tartózkodik. Lehet összefüggés a két probléma között, vagy az utóbbi "sima" termosztát csere?
Ha valakinek van ötlete, azt szívesen veszem...esetleg valaki guru, akihez érdemes lenne elvinni Pesten?
Köszi!
Közben a párásodás problémája megoldódott, az volt, amit sejtettem. Belső levegő keringetésen megakadt a lamella. Most fixen külső levegőn van és szuper, no pára. No para.
Volt egy srác aki vett nálam ezt-azt, beszélgettünk, 100%-ig ugyanez a hibája volt a TDDI-jének, és azt az adagoló okozta. Nem okoskodás, de hátha segítek vele.
Naplózva
LALI75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8952 Dátum:
2012.11.16 péntek, 13:44:04 »
Sziasztok ! tud nekem valaki segiteni
a baj a következő semmi előjel nékül eklezdett akadozni ,dadogni majd megált ujra inditottam éa kéken füstől
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8953 Dátum:
2012.11.16 péntek, 15:20:56 »
Idézetet írta: LALI75 - 2012.11.16 péntek, 13:44:04
Sziasztok ! tud nekem valaki segiteni
a baj a következő semmi előjel nékül eklezdett akadozni ,dadogni majd megált ujra inditottam éa kéken füstől
Szia!
Első valószínű ok lehet az AC pumpa a jobb hátsó kerék előtt van az alvázra csavarva. Le kell venni és meg kell nézni akksira kötve hogy jár mert lehet hogy csak néha jár. H akksin ki van próbálva lehet érezni hogy szépen jár e vagy nehézkesen. KO CSI kft nél lehet kapni pesten utángyártottat azt hiszem 25ezer ft ért. A kék füst meg azért van mert le levegősödik a rendszer.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8954 Dátum:
2012.11.16 péntek, 17:06:41 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.11.15 csütörtök, 20:57:28
Azt gondoltam ,hogy nem fog müködni, ha be dobom a csomagtartoba :eplus2:ára?
mondj valamit...
egy kép róla...van benne gyertya is, de 1 rossz tuti...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.17 szombat, 21:03:36 írta Bunyek
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8955 Dátum:
2012.11.17 szombat, 21:50:30 »
amugy most néztem és BERU 0100226416 számú gyertya van benne...semmit nem találtam róla eddig.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8956 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 13:37:17 »
hát énsem sajnos...kellene szerezni egy BERU katalógust....
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8957 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 17:32:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.16 péntek, 17:06:41
mondj valamit...
egy kép róla...van benne gyertya is, de 1 rossz tuti...
Dobd át pü-be a számod oszt holnap felhívlak.
kösz Balázs
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8958 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 08:28:45 »
Idézetet írta: turpy - 2012.11.14 szerda, 22:30:30
Én most nem azt mondtam hogy ez lesz a bibi. Csak ilyenkor van vészüzem, lehet hogy más a probléma. Nálam ez volt anno a probléma.
Pedig az volt a baj nálam is! Örülök hogy igazad lett
Múlthéten nem volt időm másra, csak go. szűrőt cseréltem, és azóta nem jött elő a "letiltás". Mentem vele közel 150km-t azóta, ennyi km alatt 100%-ig biztos csinálta előtte.
Az a durva, hogy 9000km alatt telenyomta a szűrőt.... Bele sem merek gondolni mi lehet a tankban
. A héten tankolás előtt lekapom és belenézek.
Köszi mindenkinek a segítséget
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8959 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 09:32:54 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.11.19 hétfő, 08:28:45
Pedig az volt a baj nálam is! Örülök hogy igazad lett
Múlthéten nem volt időm másra, csak go. szűrőt cseréltem, és azóta nem jött elő a "letiltás". Mentem vele közel 150km-t azóta, ennyi km alatt 100%-ig biztos csinálta előtte.
Az a durva, hogy 9000km alatt telenyomta a szűrőt.... Bele sem merek gondolni mi lehet a tankban
. A héten tankolás előtt lekapom és belenézek.
Köszi mindenkinek a segítséget
Lehet, hogy olyan helyen tankoltál egyszer ahol dzsuvás volt a cucc, még az a szerencse, hogy az ac elég jól keringeti az olajat van esély arra hogy előbb-utóbb a szűrőben köt ki és nem marad a tartályban sok.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8960 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 13:14:05 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.15 csütörtök, 18:58:28
Első körben,ezt még mindig a generátor okozza!
Másodikban pedig ellenőrizni kellene,hogy van-e elektromos kiegészítő fűtésed!Ha van,akkor a kocsi hasa alján van ott ahol belülről taposod a pedálokat,csak kívülről!El sem lehet téveszteni ha ott van.Ha nincs akkor csak egy sima gumicsövet lehet látni a helyén!
Így kéne kinéznie:
Szóval ha van,akkor kösd le a tápvezetékeit,vagy vedd ki a biztieit a motortéri biztitáblából!Ha megszűnik a jelenség-magától gyorsítás,akkor megtaláltad az okát.Valamelyik izzítógyertyája zárlatos.....
Köszi! Meg fogom nézni, a biztosítékot nézem meg először, azt egyszerűbb megtalálni és kivenni, második körben jön a kukucska, úgyis olajcsere-érett a drága
Lentebb olvastam az adagolós ötletet, a Hoványnál is ezel riogattak, no meg a költségével, hogy állítólag horror...esetleg erre van valami számotok? Mármint pénzben...
Köszi!
Naplózva
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8961 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 13:30:40 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.11.16 péntek, 08:03:49
Volt egy srác aki vett nálam ezt-azt, beszélgettünk, 100%-ig ugyanez a hibája volt a TDDI-jének, és azt az adagoló okozta. Nem okoskodás, de hátha segítek vele.
Köszi, a szervízben nekem is ezt mondták. Kérdés, hogy ki lehet-e szűrni valahogy, vagy muszáj szétszedetni/cserélni...és persze a költsége...
Naplózva
LALI75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8962 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 17:20:22 »
Sziassztok! segitsetek nekem 2002es mondeom van dizel a dadogott ,majd le állt el se indult, most hibátlanul jár.. mi lehet a gond segitsetek.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8963 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 18:13:18 »
Idézetet írta: LALI75 - 2012.11.19 hétfő, 17:20:22
Sziassztok! segitsetek nekem 2002es mondeom van dizel a dadogott ,majd le állt el se indult, most hibátlanul jár.. mi lehet a gond segitsetek.
Valószinű az AC pumpa állt meg vagy akadozik. A jobb hátsó kerék előtt találod alul valahogy adj neki villanyt egy vezetékel ha megy még nem 100% hogy tartósan is ezt csinálja. Kocsi kft utángyártott 25e pénz.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
LALI75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8964 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 19:50:50 »
és adagoló csinál olyat,hogy egyszer el sem indul egyszer meg hibatlanul megy.
?
Naplózva
LALI75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8965 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 20:12:41 »
és adagoló csinál olyat,hogy egyszer el sem indul egyszer meg hibatlanul megy.
?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8966 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 20:33:00 »
Idézetet írta: LALI75 - 2012.11.19 hétfő, 20:12:41
és adagoló csinál olyat,hogy egyszer el sem indul egyszer meg hibatlanul megy.
?
hali!
Hiába írod be többször rövid idő alatt, nem lesz akkor sem válasz rá, mivel nincs mkinek ideje sokat itt tölteni, vannak egyéb elfoglaltságai másnak is, csak közbe nézünk be ide, ezt ne vedd sértésnek, csak jó szándékból írtam
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8967 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 20:55:44 »
Idézetet írta: LALI75 - 2012.11.19 hétfő, 19:50:50
és adagoló csinál olyat,hogy egyszer el sem indul egyszer meg hibatlanul megy.
?
Majd ha az ac-t kilőtted gondolkozunk addig kár ismételni a kérdéseket. Cselekedj ha ezen túl vagy jelentkezz ismét.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8968 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 21:12:26 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.11.19 hétfő, 08:28:45
Pedig az volt a baj nálam is! Örülök hogy igazad lett
Múlthéten nem volt időm másra, csak go. szűrőt cseréltem, és azóta nem jött elő a "letiltás". Mentem vele közel 150km-t azóta, ennyi km alatt 100%-ig biztos csinálta előtte.
Az a durva, hogy 9000km alatt telenyomta a szűrőt.... Bele sem merek gondolni mi lehet a tankban
. A héten tankolás előtt lekapom és belenézek.
Köszi mindenkinek a segítséget
Mennyire komplikált levenni a tankot és kitakaritani?
Elmúlt 10 éves a vas, bele se merek gondolni mi gyülhetett össze a tartály alján
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8969 Dátum:
2012.11.20 kedd, 08:46:08 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.11.19 hétfő, 21:12:26
Mennyire komplikált levenni a tankot és kitakaritani?
Elmúlt 10 éves a vas, bele se merek gondolni mi gyülhetett össze a tartály alján
Ha túl leszek rajta megírom mennyire volt gáz, de lehet hogy kimosok egy másik tankot előtte, és azt rakom vissza. Ezt meg kimosom/kiszárítom normálisan valamikor.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8970 Dátum:
2012.11.20 kedd, 09:38:48 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.11.20 kedd, 08:46:08
Ha túl leszek rajta megírom mennyire volt gáz, de lehet hogy kimosok egy másik tankot előtte, és azt rakom vissza. Ezt meg kimosom/kiszárítom normálisan valamikor.
Csak vigyázz ne sokat simogasd mert feláll a csöve!
Ja ez nem olyan tank?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8971 Dátum:
2012.11.20 kedd, 10:54:48 »
Sziasztok!
Ismét a segítségetekre lenne szükségem.
Állandóan megy megint a ventilátorom. Mind a kettő egyszerre. Reggel beindítom egyből megy. A vízhőfokmutató kb 15 km után áll csak be középre. Normál tempónál nem araszolva. Hamarabb nem.Lehetséges, hogy a folyamatosan menő ventillátor nem engedi normál ütemben felmelegedni? Ha egyszer felmegy akkor ott is marad, bár néha lejjebb megy egy picit, de visszaáll. És ami nagyon fura, hogy szinte csak forró levegő jön. Max akkor jön hideg ha HI re állítóm digitklímát.
Szerintetek mi lehet a gond? A ventilátor alján lévő előtét ellenállásnak lehet ahhoz köze, hogy gyakran beindul? Vagy a vízhőfok jeladónak?
Néztem az ellenállást a hűtő alján, de nem jöttem rá, hogy hogyan lehet kiszedni.
Köszi előre is!
Üdv, joe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8972 Dátum:
2012.11.20 kedd, 10:57:56 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.11.19 hétfő, 21:12:26
Mennyire komplikált levenni a tankot és kitakaritani?
Elmúlt 10 éves a vas, bele se merek gondolni mi gyülhetett össze a tartály alján
qrva szhar. en megfogadtam, hogy tobbet nem szedem le, de most kenytelen leszek, hogy be tudjam tenni az ac-t
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.20 kedd, 11:03:16 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
piszi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
a
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8973 Dátum:
2012.11.20 kedd, 11:17:09 »
Sziasztok!
Ma reggel rendesen megszivatott a mondeom uton a repterre.
Tunetek:
Reggel indulaskor gond nelkul indult, majd 5 km megtetele utan elkezdett dadogni magasabb (2000) fordulat kornyeken. Visszavaltottam es ok. Aztan mar alacsonyabb fordulaton is dadogott, majd vegul teljesen leallt a motor. Megprobaltam ujra inditani, de csak porgette a motort az onindito es nem indult be. Ketszer raprobaltam aztan feladtam.
Hivtam a RAC (automentot) Vartam ra egy jo orat amig kijott. A csavo beul es pocc-roff indul a motor. Radobta a compuert as a kovetkezo hibakodokat olvasta ki a rendszerbol:
P0148 Fuel delivery error
P0149 Fuel Timing Error
P1564 Injection Pump Control Modul
A csavo azt mondta hogy valszeg adagolo csere. Aztan elgurultam vele egy szerelo ismerosomhoz, kb 3 km tavolsagra, de mire oda ertem megint dadogott.
A kovetkezo kerdes merult fel bennem.
Lehet hogy nem az adogolo halott, hanem az uzemenyag pumpa, vagy dugulas van valahol, es megis adagolo hibat ir?
Es ha megis ki kell cserelni az adagolot akkor ha szerzek egy masikat akkor ugye ujra kell programozni a computert hogy beinduljon? Vagy eleg kihajitani a regit es be az ujjat?
Naplózva
2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8974 Dátum:
2012.11.20 kedd, 11:51:01 »
Idézetet írta: piszi - 2012.11.20 kedd, 11:17:09
Sziasztok!
Ma reggel rendesen megszivatott a mondeom uton a repterre.
Tunetek:
Reggel indulaskor gond nelkul indult, majd 5 km megtetele utan elkezdett dadogni magasabb (2000) fordulat kornyeken. Visszavaltottam es ok. Aztan mar alacsonyabb fordulaton is dadogott, majd vegul teljesen leallt a motor. Megprobaltam ujra inditani, de csak porgette a motort az onindito es nem indult be. Ketszer raprobaltam aztan feladtam.
Hivtam a RAC (automentot) Vartam ra egy jo orat amig kijott. A csavo beul es pocc-roff indul a motor. Radobta a compuert as a kovetkezo hibakodokat olvasta ki a rendszerbol:
P0148 Fuel delivery error
P0149 Fuel Timing Error
P1564 Injection Pump Control Modul
A csavo azt mondta hogy valszeg adagolo csere. Aztan elgurultam vele egy szerelo ismerosomhoz, kb 3 km tavolsagra, de mire oda ertem megint dadogott.
A kovetkezo kerdes merult fel bennem.
Lehet hogy nem az adogolo halott, hanem az uzemenyag pumpa, vagy dugulas van valahol, es megis adagolo hibat ir?
Es ha megis ki kell cserelni az adagolot akkor ha szerzek egy masikat akkor ugye ujra kell programozni a computert hogy beinduljon? Vagy eleg kihajitani a regit es be az ujjat?
AC-val kezd szerintem. Szűrőd mikor volt cserélve? Nekem is így állt le egyszer, indítózáskori AC kocogtatásra még beindult, de most már új AC van benne Bosch
Naplózva
piszi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
a
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8975 Dátum:
2012.11.20 kedd, 12:03:05 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.11.20 kedd, 11:51:01
AC-val kezd szerintem. Szűrőd mikor volt cserélve? Nekem is így állt le egyszer, indítózáskori AC kocogtatásra még beindult, de most már új AC van benne Bosch
Es ezekkel a hibakodokkal is feltetelzheto hogy az AC halott?
Naplózva
2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8976 Dátum:
2012.11.20 kedd, 12:29:08 »
a nem normális üzemanyag ellátás tud érdekes dolgokat művelni meg esetleg hibakódokat bedobni...AC csere aztán jelentkezz!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8977 Dátum:
2012.11.20 kedd, 13:10:43 »
Idézetet írta: piszi - 2012.11.20 kedd, 11:17:09
Sziasztok!
Ma reggel rendesen megszivatott a mondeom uton a repterre.
Tunetek:
Reggel indulaskor gond nelkul indult, majd 5 km megtetele utan elkezdett dadogni magasabb (2000) fordulat kornyeken. Visszavaltottam es ok. Aztan mar alacsonyabb fordulaton is dadogott, majd vegul teljesen leallt a motor. Megprobaltam ujra inditani, de csak porgette a motort az onindito es nem indult be. Ketszer raprobaltam aztan feladtam.
Hivtam a RAC (automentot) Vartam ra egy jo orat amig kijott. A csavo beul es pocc-roff indul a motor. Radobta a compuert as a kovetkezo hibakodokat olvasta ki a rendszerbol:
P0148 Fuel delivery error
P0149 Fuel Timing Error
P1564 Injection Pump Control Modul
A csavo azt mondta hogy valszeg adagolo csere. Aztan elgurultam vele egy szerelo ismerosomhoz, kb 3 km tavolsagra, de mire oda ertem megint dadogott.
A kovetkezo kerdes merult fel bennem.
Lehet hogy nem az adogolo halott, hanem az uzemenyag pumpa, vagy dugulas van valahol, es megis adagolo hibat ir?
Es ha megis ki kell cserelni az adagolot akkor ha szerzek egy masikat akkor ugye ujra kell programozni a computert hogy beinduljon? Vagy eleg kihajitani a regit es be az ujjat?
Neked is az AC pumpa nem dolgozik rendesen nekem is dettó ilyen tünetekkel állt meg, majd simán beindúlt egy kis idő után csere és azóta is jó. Nekem tavaly télen halt be szétszedve az act a forgórész érintkezői teljesen elkoptak. -4 fokban jó volt az autó alatt szarakodni de muszály volt mennie kell.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8978 Dátum:
2012.11.20 kedd, 13:13:15 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.20 kedd, 10:54:48
Sziasztok!
Ismét a segítségetekre lenne szükségem.
Állandóan megy megint a ventilátorom. Mind a kettő egyszerre. Reggel beindítom egyből megy. A vízhőfokmutató kb 15 km után áll csak be középre. Normál tempónál nem araszolva. Hamarabb nem.Lehetséges, hogy a folyamatosan menő ventillátor nem engedi normál ütemben felmelegedni? Ha egyszer felmegy akkor ott is marad, bár néha lejjebb megy egy picit, de visszaáll. És ami nagyon fura, hogy szinte csak forró levegő jön. Max akkor jön hideg ha HI re állítóm digitklímát.
Szerintetek mi lehet a gond? A ventilátor alján lévő előtét ellenállásnak lehet ahhoz köze, hogy gyakran beindul? Vagy a vízhőfok jeladónak?
Néztem az ellenállást a hűtő alján, de nem jöttem rá, hogy hogyan lehet kiszedni.
Köszi előre is!
Üdv, joe
Van olyan, hogy ha szélvédő párátlanításra van állítva a klímát is indítja. Ez sem kizárt.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8979 Dátum:
2012.11.20 kedd, 13:21:01 »
No eddig csak osztottam most én kérdezek. Lassan elkövetkezik az a pont amikor ki kellene cserélnem a szijjakat görgőket. /tünet: indítás leállításkor nyekkeg eggyet kettőt./ Miként lehet ezt megoldani, hogy ne keljen az egész feszítő mechanikát cserélni hanem csak a görgőket. Mind szervó oldalon meg a generátor oldalon. Köszi!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8980 Dátum:
2012.11.20 kedd, 14:54:30 »
Úgy látom sokan ezzel küzdenek!
Nekem is ezek a tünetek elindul aztán kb 1 km és leáll, elindítom megint megy is kicsit megint leáll!
Csak én most cseréltem kb 500 km, ac pumpát gázolaj szűrőt a WRC-s sráctól vettem!
Beszart volna ennyi idő alatt!
Ma beviszem a kocsit szervizbe levettetem a tankot, teljes üzemanyag rendszer tisztítás( kanázok lehet dzsuvás a tank) új gázolaj szűrő meg ac ha az is kell nyomatok bele PRO-tech cuccot kiváncsi leszek mi lesz vele!
Mert ha adagolós berosálok:-)
Az ülés alatt ami a tank tetején van az is valami szűrő vagy szivattyú?
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.11.20 kedd, 13:13:15
Van olyan, hogy ha szélvédő párátlanításra van állítva a klímát is indítja. Ez sem kizárt.
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8981 Dátum:
2012.11.20 kedd, 15:26:56 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.11.20 kedd, 13:13:15
Van olyan, hogy ha szélvédő párátlanításra van állítva a klímát is indítja. Ez sem kizárt.
Azt tudom, de azt nem használom szinte sose. Valami más gond lehet.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8982 Dátum:
2012.11.20 kedd, 18:45:03 »
Idézetet írta: Horry - 2012.11.20 kedd, 14:54:30
Úgy látom sokan ezzel küzdenek!
Nekem is ezek a tünetek elindul aztán kb 1 km és leáll, elindítom megint megy is kicsit megint leáll!
Csak én most cseréltem kb 500 km, ac pumpát gázolaj szűrőt a WRC-s sráctól vettem!
Beszart volna ennyi idő alatt!
Ma beviszem a kocsit szervizbe levettetem a tankot, teljes üzemanyag rendszer tisztítás( kanázok lehet dzsuvás a tank) új gázolaj szűrő meg ac ha az is kell nyomatok bele PRO-tech cuccot kiváncsi leszek mi lesz vele!
Mert ha adagolós berosálok:-)
Az ülés alatt ami a tank tetején van az is valami szűrő vagy szivattyú?
Az a szintjelző.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8983 Dátum:
2012.11.21 szerda, 07:57:37 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.20 kedd, 15:26:56
Azt tudom, de azt nem használom szinte sose. Valami más gond lehet.
Tegyél bele egy másik klímavezérlőt első körben csak próbára. Ha gondolod van itthon 2db......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8984 Dátum:
2012.11.21 szerda, 08:04:28 »
Idézetet írta: Horry - 2012.11.20 kedd, 14:54:30
Úgy látom sokan ezzel küzdenek!
Nekem is ezek a tünetek elindul aztán kb 1 km és leáll, elindítom megint megy is kicsit megint leáll!
Csak én most cseréltem kb 500 km, ac pumpát gázolaj szűrőt a WRC-s sráctól vettem!
Beszart volna ennyi idő alatt!
Ma beviszem a kocsit szervizbe levettetem a tankot, teljes üzemanyag rendszer tisztítás( kanázok lehet dzsuvás a tank) új gázolaj szűrő meg ac ha az is kell nyomatok bele PRO-tech cuccot kiváncsi leszek mi lesz vele!
Mert ha adagolós berosálok:-)
Az ülés alatt ami a tank tetején van az is valami szűrő vagy szivattyú?
Ülés alatt a szintjelző, de azt fölfelé nem tudod kivenni
A leállás lehet az akku alatti relétől. Baloldali váznyúlványon van, felülről csak akkor látod ha akkut kiveszed. Amióta megvan ez a Mondeóm, mindig van egy ilyen relé a kesztyűtartóban..... Lehet hogy írtam már, az "előző" Mondeóm emiatt a relé miatt volt csak 1 napig nálam
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8985 Dátum:
2012.11.21 szerda, 08:07:39 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.11.20 kedd, 13:10:43
Neked is az AC pumpa nem dolgozik rendesen nekem is dettó ilyen tünetekkel állt meg, majd simán beindúlt egy kis idő után csere és azóta is jó. Nekem tavaly télen halt be szétszedve az act a forgórész érintkezői teljesen elkoptak. -4 fokban jó volt az autó alatt szarakodni de muszály volt mennie kell.
Úgy emlékszem 2009. dec. 24.-én jártam ugyanígy, akkor -22°C volt. AC csere megoldotta, de ezt soha nem fogom elfelejteni
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8986 Dátum:
2012.11.21 szerda, 08:35:28 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.20 kedd, 10:54:48
Sziasztok!
Ismét a segítségetekre lenne szükségem.
Állandóan megy megint a ventilátorom. Mind a kettő egyszerre. Reggel beindítom egyből megy. A vízhőfokmutató kb 15 km után áll csak be középre. Normál tempónál nem araszolva. Hamarabb nem.Lehetséges, hogy a folyamatosan menő ventillátor nem engedi normál ütemben felmelegedni? Ha egyszer felmegy akkor ott is marad, bár néha lejjebb megy egy picit, de visszaáll. És ami nagyon fura, hogy szinte csak forró levegő jön. Max akkor jön hideg ha HI re állítóm digitklímát.
Szerintetek mi lehet a gond? A ventilátor alján lévő előtét ellenállásnak lehet ahhoz köze, hogy gyakran beindul? Vagy a vízhőfok jeladónak?
Néztem az ellenállást a hűtő alján, de nem jöttem rá, hogy hogyan lehet kiszedni.
Köszi előre is!
Üdv, joe
nézd meg a csatiját nincs e összeégve..
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8987 Dátum:
2012.11.21 szerda, 09:52:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.21 szerda, 08:35:28
nézd meg a csatiját nincs e összeégve..
A csati amit írsz az a venti motorba megy bele direkt? Illetve hűtő oldalán van az előtét ellenállás, annak a csatiját már néztem az jó volt, de nem jöttem rá, hogy hogyan lehet kiszedni az ellenállást. Ha az rossz az okozhat ilyen hibát?
Köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.21 szerda, 09:54:34 írta joeboy
»
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8988 Dátum:
2012.11.21 szerda, 10:16:32 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.11.20 kedd, 13:21:01
No eddig csak osztottam most én kérdezek. Lassan elkövetkezik az a pont amikor ki kellene cserélnem a szijjakat görgőket. /tünet: indítás leállításkor nyekkeg eggyet kettőt./ Miként lehet ezt megoldani, hogy ne keljen az egész feszítő mechanikát cserélni hanem csak a görgőket. Mind szervó oldalon meg a generátor oldalon. Köszi!
UP!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8989 Dátum:
2012.11.21 szerda, 10:46:53 »
Relét hol lehet beszerezni? Gondolom nem egy nagy összeg, vennék én is hogy legyen ha az szart be!
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.11.21 szerda, 08:04:28
Ülés alatt a szintjelző, de azt fölfelé nem tudod kivenni
A leállás lehet az akku alatti relétől. Baloldali váznyúlványon van, felülről csak akkor látod ha akkut kiveszed. Amióta megvan ez a Mondeóm, mindig van egy ilyen relé a kesztyűtartóban..... Lehet hogy írtam már, az "előző" Mondeóm emiatt a relé miatt volt csak 1 napig nálam
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8990 Dátum:
2012.11.21 szerda, 12:08:52 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.11.20 kedd, 13:21:01
No eddig csak osztottam most én kérdezek. Lassan elkövetkezik az a pont amikor ki kellene cserélnem a szijjakat görgőket. /tünet: indítás leállításkor nyekkeg eggyet kettőt./ Miként lehet ezt megoldani, hogy ne keljen az egész feszítő mechanikát cserélni hanem csak a görgőket. Mind szervó oldalon meg a generátor oldalon. Köszi!
Generátor oldal:
Főtengely szíjtárcsát mindenképpen cserélj, mert valószínűleg annak van hangja.
A feszítőn elég csak a görgőt cserélni (megegyezik a sima vezetőgörgővel, azt lehet külön kapni) és alu szilentet rakni a feszítőkarba. Erről Alf csinált egy wiki cikket is
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
Érdemes lenne a generátorra szabadonfutót rakni. Ennek beszerzésében Relhist tud segíteni. A generátor, ha lent van akkor már ajánlatos átnézetni, hogy milyen állapotban van esetleg felújítani.
Én csréltem mindent egyszerre + kapott a generátor szabadonfutót. A max-carnál 64 ezer a Gates feszítő szett gyári főtengely szíjtárcsával.
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor#nogo
A lényeg, hogy ezen az oldalon érdemes mindent egyszerre megcsinálni/cserélni.
Szervó oldal:
Ide csak szíjat kell venni és egy csapágyat a feszítőre. Erről is van wiki cikk:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8991 Dátum:
2012.11.21 szerda, 12:49:21 »
Idézetet írta: Zoleex - 2012.11.21 szerda, 12:08:52
Generátor oldal:
Főtengely szíjtárcsát mindenképpen cserélj, mert valószínűleg annak van hangja.
A feszítőn elég csak a görgőt cserélni (megegyezik a sima vezetőgörgővel, azt lehet külön kapni) és alu szilentet rakni a feszítőkarba. Erről Alf csinált egy wiki cikket is
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
Érdemes lenne a generátorra szabadonfutót rakni. Ennek beszerzésében Relhist tud segíteni. A generátor, ha lent van akkor már ajánlatos átnézetni, hogy milyen állapotban van esetleg felújítani.
Én csréltem mindent egyszerre + kapott a generátor szabadonfutót. A max-carnál 64 ezer a Gates feszítő szett gyári főtengely szíjtárcsával.
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor#nogo
A lényeg, hogy ezen az oldalon érdemes mindent egyszerre megcsinálni/cserélni.
Szervó oldal:
Ide csak szíjat kell venni és egy csapágyat a feszítőre. Erről is van wiki cikk:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Köszi!!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8992 Dátum:
2012.11.21 szerda, 13:57:03 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.21 szerda, 09:52:47
A csati amit írsz az a venti motorba megy bele direkt? Illetve hűtő oldalán van az előtét ellenállás, annak a csatiját már néztem az jó volt, de nem jöttem rá, hogy hogyan lehet kiszedni az ellenállást. Ha az rossz az okozhat ilyen hibát?
Köszi!
mindkét oldalát nézted a csatinak?
ha lehúzod akkor nem megy a venti?
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8993 Dátum:
2012.11.21 szerda, 14:36:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.21 szerda, 13:57:03
mindkét oldalát nézted a csatinak?
ha lehúzod akkor nem megy a venti?
Ha szemben állok az autóval akkor a jobb oldalsó ventilátornak a csatiját húztam le és ott nem láttam hibát. Azon az egy csatin kapja az áramot?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8994 Dátum:
2012.11.21 szerda, 21:08:57 »
Idézetet írta: joeboy - 2012.11.21 szerda, 14:36:22
Ha szemben állok az autóval akkor a jobb oldalsó ventilátornak a csatiját húztam le és ott nem láttam hibát. Azon az egy csatin kapja az áramot?
a ventilátor csatiját fölös lehúznod ,mivel az csak táp és ha maxon pörög akkor táp tuti van.
a másik csati ami alatta van az megy az előtét ellenálásra(feltéve ha 2 ventis a géped)...és annak a csatija szokott összeégni belül amitől zárlat lessz és emiatt pörög maxon...visszakell vágni és csúszósarut kell rátenni sorkapoccsal...ez a legolcsóbb és leggyorsabb megoldás.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8995 Dátum:
2012.11.21 szerda, 21:22:18 »
Ma beraktam a végleges lecsapatómat...szereztem ingyen egy poharat és megcsináltam a szűrését...a rézcsöves verzió teljesen sz@r volt ma néztem.
Holnap átállok a merga szűrőre teljesen, csinálok neki tartót mert szélesebb a szűrő....4500ft volt az új MANN szűrő...
következő projekt a westgate vezérlése a turbónál, labda már kész van csak majd felkell rakni...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8996 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 08:44:25 »
Idézetet írta: Horry - 2012.11.21 szerda, 10:46:53
Relét hol lehet beszerezni? Gondolom nem egy nagy összeg, vennék én is hogy legyen ha az szart be!
Bármelyik Ford márkaszervizben, de lehet cromax is meghozza. Cikkszáma: 1030234. Ára 4e Ft volt 4éve.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
joeboy
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8997 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 09:23:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.21 szerda, 21:08:57
a ventilátor csatiját fölös lehúznod ,mivel az csak táp és ha maxon pörög akkor táp tuti van.
a másik csati ami alatta van az megy az előtét ellenálásra(feltéve ha 2 ventis a géped)...és annak a csatija szokott összeégni belül amitől zárlat lessz és emiatt pörög maxon...visszakell vágni és csúszósarut kell rátenni sorkapoccsal...ez a legolcsóbb és leggyorsabb megoldás.
Akkor azt a csatit néztem. Bal lámpát kivettem és épphogy elértem, de mikor lehúztam nem láttam semmi égés nyomot. A kábelek rendben voltak. Jobban meg kellene néznem a csatit? Kívülről egyértelműen látszik, hogy össze van-e égve? Ja, és mindig egyszerre megy a kettő venti maxon. bekapcsol
Köszi!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8998 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 17:30:18 »
Kedves Bunyek!
Ha meg kérhetlek rá kifejtenéd egy kicsit bővebben, mi volt a gond az előző leválasztóval?
Már csak az okulás végett is, ne haljunk meg tudatlanul. Meg ha emlékezetem nem csal, volt aki beépitette utánad a benzinszürőből kialakitott rendszert.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8999 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 19:02:57 »
Idézetet írta: László - 2012.11.22 csütörtök, 17:30:18
Kedves Bunyek!
Ha meg kérhetlek rá kifejtenéd egy kicsit bővebben, mi volt a gond az előző leválasztóval?
Már csak az okulás végett is, ne haljunk meg tudatlanul. Meg ha emlékezetem nem csal, volt aki beépitette utánad a benzinszürőből kialakitott rendszert.
Tisztelettel László!
Hát énis meglepődtem, de full átengedte az olajat,vagy kevés volt a tartálya...tehát semmit nem fogott meg..nem szedtem szét még hogy belenézzek.
Naplózva
Oldalak:
1
...
173
174
175
176
177
178
179
[
180
]
181
182
183
184
185
186
187
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ