Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:30:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
184
185
186
187
188
189
190
[
191
]
192
193
194
195
196
197
198
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102707 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9500 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 10:37:53 »
Idézetet írta: kishamu - 2013.01.21 hétfő, 10:17:45
sziasztok valaki tudna segíteni mostanában nem úgy megy az autó mint kellene.2 hónapja az autó Huszú út után hazaérve a motor lehűlt és nem akart be indulni sehogy sem. elhúztuk az adagolóshoz és meg nézte szívósorba féktisztító és máris ketyegett. annyit mondott hogy keményen jár az adagolóm azóta semmi probléma csak nem úgy megy mint kellene mostanában csinál olyat ha be indítom meging az alapjárat és elhalványodik a világítás az ác pumpa meg hangosan zúg néha,néha meg nem halok semmit ez normális?mi lehet a baj hogy orvosoljam? előre is köszi
Le is írtad a hibát. AC-pumpa. (Én biztos letörtem volna a szerelő kezét ha befújogat féktisztítót........)
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
kishamu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9501 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 11:01:43 »
ok javítható vagy csere menyibe kerül?
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9502 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 11:40:15 »
Idézetet írta: kishamu - 2013.01.21 hétfő, 11:01:43
ok javítható vagy csere menyibe kerül?
csere. valaki tud jó forrás gyári boschra itt is asszem, bár szvsz nyugodtan mehet bele az utángyártott is max át kell vezetékelni. ( azért egy szűrőcsere és egy tanktisztítás is ajánlott, ha rá módod
)
utángy: kb 10-20 ezer között, eredeti: ?.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.21 hétfő, 11:42:04 írta Leni
»
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9503 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 12:46:29 »
Idézetet írta: kishamu - 2013.01.21 hétfő, 11:01:43
ok javítható vagy csere menyibe kerül?
Kocsi kft. Csepelen 25pénz
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9504 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 12:58:10 »
Mielőtt kicseréled, teszteld azért le, hogy valóban rossz-e. Szerintem.
Naplózva
kishamu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9505 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 14:23:56 »
ok előre is köszi
Naplózva
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9506 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 14:40:47 »
Sziasztok,
van valakinek ötlete, hogy ha lassítok az autóval (mondjuk lámpánál) és üresbe teszem az autót, miért ugrik fel a fordulatszám legalább 200 rpm-et, aztán vissza? Adagoló? Ha adagoló a probléma, azt a diagnosztika kimutatja, vagy majd a szervizben derül ki, hogy mi a gond?
A másik gondom, hogy a hőfok a műszeren mostanság az alsó negyed tetején, vagy kicsit fölötte poroszkál, nyáron (melegben) semmi gond nem volt még vele. Városban ritkán fentebb kúszik, de az üzemi tartományt igen ritkán közelíti meg, de ha kiérek a cityből, egyből visszakúszik a "hideg" tartományba. Termosztát csere? A fogyasztáson nem nagyon látszik semmi, 6 liter körül eszik mostanság, nyáron volt 5.4 körül...
Azt már csak félve írom le, mert jó párszor megírtam már, hogy menet közben továbbra is emeli a fordulatot a generátor és automata gyorsulást generál, ami a délutáni csúcsforgalomban kezd életveszélyessé válni....
Várom az ötletparádét, hogy újra költhessek
Eddig mindig segítettetek...
Köszi!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9507 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 18:51:36 »
Idézetet írta: tomikaga - 2013.01.21 hétfő, 14:40:47
Sziasztok,
van valakinek ötlete, hogy ha lassítok az autóval (mondjuk lámpánál) és üresbe teszem az autót, miért ugrik fel a fordulatszám legalább 200 rpm-et, aztán vissza? Adagoló? Ha adagoló a probléma, azt a diagnosztika kimutatja, vagy majd a szervizben derül ki, hogy mi a gond?
A másik gondom, hogy a hőfok a műszeren mostanság az alsó negyed tetején, vagy kicsit fölötte poroszkál, nyáron (melegben) semmi gond nem volt még vele. Városban ritkán fentebb kúszik, de az üzemi tartományt igen ritkán közelíti meg, de ha kiérek a cityből, egyből visszakúszik a "hideg" tartományba. Termosztát csere? A fogyasztáson nem nagyon látszik semmi, 6 liter körül eszik mostanság, nyáron volt 5.4 körül...
Azt már csak félve írom le, mert jó párszor megírtam már, hogy menet közben továbbra is emeli a fordulatot a generátor és automata gyorsulást generál, ami a délutáni csúcsforgalomban kezd életveszélyessé válni....
Várom az ötletparádét, hogy újra költhessek
Eddig mindig segítettetek...
Köszi!
Az elsővel kapcsolatban próbáld ki, hogy mikor emeli, lépj a fékre, vagy kuplungolj kettőt. Ha leesik a fordulat, nem az adagoló a bűnös, hanem a kuplung munkahenger.
A termosztátod cserés igen, de tudod, kettő van, egy olaj és egy vízköri, mindkettőt cseréld lehetőleg.
Az utolsóra generátort mondanék, de meg kéne nézetned inkább egy villamosságissal.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.21 hétfő, 18:53:18 írta Mad-V
»
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9508 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:16:23 »
Idézetet írta: tomikaga - 2013.01.21 hétfő, 14:40:47
Sziasztok,
van valakinek ötlete, hogy ha lassítok az autóval (mondjuk lámpánál) és üresbe teszem az autót, miért ugrik fel a fordulatszám legalább 200 rpm-et, aztán vissza? Adagoló? Ha adagoló a probléma, azt a diagnosztika kimutatja, vagy majd a szervizben derül ki, hogy mi a gond?
A másik gondom, hogy a hőfok a műszeren mostanság az alsó negyed tetején, vagy kicsit fölötte poroszkál, nyáron (melegben) semmi gond nem volt még vele. Városban ritkán fentebb kúszik, de az üzemi tartományt igen ritkán közelíti meg, de ha kiérek a cityből, egyből visszakúszik a "hideg" tartományba. Termosztát csere? A fogyasztáson nem nagyon látszik semmi, 6 liter körül eszik mostanság, nyáron volt 5.4 körül...
Azt már csak félve írom le, mert jó párszor megírtam már, hogy menet közben továbbra is emeli a fordulatot a generátor és automata gyorsulást generál, ami a délutáni csúcsforgalomban kezd életveszélyessé válni....
Várom az ötletparádét, hogy újra költhessek
Eddig mindig segítettetek...
Köszi!
Motorhőfoknak 5-10km közt be kell állni üzemi értékre. Ha nem így van, akkor valamelyik termosztátod rossz. Ha a vízhűtő elé teszel polifomot vagy hungarocellt, és akkor nem hűl vissza lehet hogy elég csak a főköri termosztátot (akkumulátor mögött találod) cserélni. Ha így is visszahűl, akkor cseréld ki a kicsit (vízpumpa oldalán szívósor alatt), és kezd újra a próbát. Vagy ha nem akarsz kísérletezni, cseréld mindkettőt és tuti jó lesz. Mindenből gyárit!
A többire nincs tapasztalatom
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9509 Dátum:
2013.01.22 kedd, 07:24:16 »
Ezt a városi fordulat emelgetést nem alapjárat közelében csinálja nekem is volt hasonló de aztán kiderült hogy no para mert csak túl alacsony fordulaton volt és van benne vmi féle lefulladás gátló ami ha úgy gondolja hogy kevés a fordulat akkor megemeli 3-400-al
Idézetet írta: tomikaga - 2013.01.21 hétfő, 14:40:47
Sziasztok,
van valakinek ötlete, hogy ha lassítok az autóval (mondjuk lámpánál) és üresbe teszem az autót, miért ugrik fel a fordulatszám legalább 200 rpm-et, aztán vissza? Adagoló? Ha adagoló a probléma, azt a diagnosztika kimutatja, vagy majd a szervizben derül ki, hogy mi a gond?
A másik gondom, hogy a hőfok a műszeren mostanság az alsó negyed tetején, vagy kicsit fölötte poroszkál, nyáron (melegben) semmi gond nem volt még vele. Városban ritkán fentebb kúszik, de az üzemi tartományt igen ritkán közelíti meg, de ha kiérek a cityből, egyből visszakúszik a "hideg" tartományba. Termosztát csere? A fogyasztáson nem nagyon látszik semmi, 6 liter körül eszik mostanság, nyáron volt 5.4 körül...
Azt már csak félve írom le, mert jó párszor megírtam már, hogy menet közben továbbra is emeli a fordulatot a generátor és automata gyorsulást generál, ami a délutáni csúcsforgalomban kezd életveszélyessé válni....
Várom az ötletparádét, hogy újra költhessek
Eddig mindig segítettetek...
Köszi!
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9510 Dátum:
2013.01.23 szerda, 16:46:08 »
Sziasztok lenne egy kis problémám ill egyelőre csak kérdésem. tegnap és a ma reggeli hideginditést követően kicsit ingadozott az alapjáratom. hibátlanul indult mint mindig és edidg mindig azonnal baállt stabil alapjáratra teljesen hidegen 1000 körülre majd folyamatosan vette vissza. ugy 850 ig. most ahogy beindult beálltt kb 1000 re szépen majd ugy 5mp elteltével elkezdett kicsit ugrándozni max ugy 50 lehetett de a fordulatszámmérőm is lehetett látni ill a motor vibrációján keresztül is érezni ugy 10 percig csinálhatta ma reggel tegnap reggel kicsit talán tovább. Játszottam a gázzal kuplunggal kapcsolgattam le-fel a fogyasztókat de semmi változás. amugy menetteljesitményre olyan mint eddig semmi nem változott csak ez a kis ugrálás bosszant...annyi h elég régóta csak városba szüttyögtem a kocsival hosszu utat nem látott már sok ezer km óta. ritkán is van ideje bemelegedni teljesen ezért nem is hajtom épphogycsak elgurulgatok. tegnap aztán hagytam teljesen bemelegedni kicsit megnyomkodtam neki itt városban de semmi füst v. ilyesmi ugy megy mint eddig...tipp?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9511 Dátum:
2013.01.23 szerda, 16:51:10 »
Idézetet írta: henki - 2013.01.23 szerda, 16:46:08
Sziasztok lenne egy kis problémám ill egyelőre csak kérdésem. tegnap és a ma reggeli hideginditést követően kicsit ingadozott az alapjáratom. hibátlanul indult mint mindig és edidg mindig azonnal baállt stabil alapjáratra teljesen hidegen 1000 körülre majd folyamatosan vette vissza. ugy 850 ig. most ahogy beindult beálltt kb 1000 re szépen majd ugy 5mp elteltével elkezdett kicsit ugrándozni max ugy 50 lehetett de a fordulatszámmérőm is lehetett látni ill a motor vibrációján keresztül is érezni ugy 10 percig csinálhatta ma reggel tegnap reggel kicsit talán tovább. Játszottam a gázzal kuplunggal kapcsolgattam le-fel a fogyasztókat de semmi változás. amugy menetteljesitményre olyan mint eddig semmi nem változott csak ez a kis ugrálás bosszant...annyi h elég régóta csak városba szüttyögtem a kocsival hosszu utat nem látott már sok ezer km óta. ritkán is van ideje bemelegedni teljesen ezért nem is hajtom épphogycsak elgurulgatok. tegnap aztán hagytam teljesen bemelegedni kicsit megnyomkodtam neki itt városban de semmi füst v. ilyesmi ugy megy mint eddig...tipp?
1:40-töl figyeld!
http://www.youtube.com/watch?v=MYOvNC8f4ZM
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9512 Dátum:
2013.01.23 szerda, 16:56:24 »
na igen kb ugyanez a jelenség WTF???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Desmo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9513 Dátum:
2013.01.23 szerda, 17:59:11 »
Sziasztok!
Akadt egy kis problémám a 2002. januári gyártású, 115 LE-s TDDI-mel (D6BA)
Kérem segítsen valaki!!!!
Pl. egy jó szerelővel....
Tünet:
Hidegen beindul, jár egészen addig amíg meg nem mozdul a vízhőfok mérő, majd leáll mintha nem kapna üzemanyagot, + hidegen rohadtul füstöl, de ez így van 5 éve... eddig amikor bemelegedett eltűnt a füstölés..
Szerelő...... cserélt üzemanyagszűrőt, majd javaslatomra megnézte az AC-t ami természetesen nem működött, így új AC is került a vasba.
Cseréltünk AGR szelepet, ami most már szintén működik, illetve megvizsgáltattuk specialistánál a porlasztócsúcsokat, amik hibátlanok.
Gyári Ford diagnosztikával egy hozzá értő megállapította, nagy valószínűséggel az adagolóban lévő nyomásszabályzó szelep rossz. Állítólag 60 e körül lenne ilyen szelep, de a rajta lévő kábeleket forrasztani kell, majd programozás és utána elvileg működik. De ez csak 90%....
Szóval nem garantálja senki.
Ma a szerelő kiszerelte ezt a szelepet, ami az adagoló végén torx csavarokkal volt rögzítve. Rajta kábelek, amik forrasztva vannak, így valószínűleg ezt már korábban cserélve volt......
Ez azért érdekes, mert a gyári Ford program szerint (Cromax, Pátkay) nincs ilyen alkatrész, azaz lehet, hogy van, de nem rendelhető, nem cserélhető, csak az adagolóval együtt.
Ezt látszik megerősíteni az is, hogy a szelepen lévő Bosch számot (1467255051) google-ba beütve SEMMIT nem dob ki
Szóval tök tanácstalan vagyok........ de nem szomorú
Minden ötlet érdekel!
Desmo
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9514 Dátum:
2013.01.23 szerda, 18:18:50 »
a háznyomásállitó szelepre gondolsz ami szabályozza az előtöltést...azt a szelepet lehet cserélni és nem is kell programozni semmitsem! elvágod a kábeleket és ujraforrasztod! vmeik dieselszervizben(pl filep) kérdezz utána a 60 ezret sokallom én ilyen 40 körülre tippelnék. vagy szerezz egy rossz adagolót a legjobb egy "agyhalott" lenne aztén csere-bere
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9515 Dátum:
2013.01.23 szerda, 18:29:12 »
Idézetet írta: henki - 2013.01.23 szerda, 16:56:24
na igen kb ugyanez a jelenség WTF???
Nekem ezt 2011 őszén kezdte,és azóta is csinálja, mikor a hőmérséklet +10fok alá csökken (+10fok felett semmi baja)! De szokta ettöl csúnyábban is csinálni!
Kezdtem 4 új pcs cserével,de semmi nem változott! Ezek után adagolós ráköti a gépet,de nem kommunikál az adagolóval,de szerinte 99%,hogy előtöltés,és lehet csak állítani kéne rajta,de mivel nem lát bele nem tudja megcsinálni!
Majd irány a Ford szervíz,de ők sem tudtak az adagolóval kommunikálni! Most télen minden nagy fogyasztónak kiszedtem a reléjét és a biztijét,de így sem változott semmi! Ezek után lehúztam a generátorrol a csatit, és a hiba megszünt! Na ekkor csináltunk egy generátor cserét,de semmi változás! Holnap viszem 1 Bosch szervízbe,azt mondták,hogy elvileg tudnak Vp44 hibát nézni! De mindezek mellett a erővel és a menetteljesítménnyel nekem sincs gond!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9516 Dátum:
2013.01.23 szerda, 18:31:58 »
Idézetet írta: henki - 2013.01.23 szerda, 16:56:24
na igen kb ugyanez a jelenség WTF???
Ilyet Nekem is csinál de én nem igen foglalkoztam-foglalkozok vele, majd 7végén kicsit kihúzatom, h kikormoljam, ráfér majd
amíg nem csinál nagyobb galibát, nem akarok rá költeni találgatások miatt, nincs annyi h mindent cseréljek
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Desmo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9517 Dátum:
2013.01.23 szerda, 18:43:34 »
Idézetet írta: henki - 2013.01.23 szerda, 18:18:50
a háznyomásállitó szelepre gondolsz ami szabályozza az előtöltést...azt a szelepet lehet cserélni és nem is kell programozni semmitsem! elvágod a kábeleket és ujraforrasztod! vmeik dieselszervizben(pl filep) kérdezz utána a 60 ezret sokallom én ilyen 40 körülre tippelnék. vagy szerezz egy rossz adagolót a legjobb egy "agyhalott" lenne aztén csere-bere
Lehet az a neve, nem értek igazán ezekhez a dízelkütyükhöz.
Szóval "háznyomásállító szelep". Megjegyzem és így keresek majd.
Létezik, hogy ez a gyári Ford alkatrész programon nem fellelhető?? ÉS a rajta lévő Bosch számot miért nem ismeri a google
Mindenesetre köszönöm szépen a segítséget és az ötletet (filep)!!
Üdv.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9518 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:41:45 »
Idézetet írta: attila82 - 2013.01.23 szerda, 18:29:12
Nekem ezt 2011 őszén kezdte,és azóta is csinálja, mikor a hőmérséklet +10fok alá csökken (+10fok felett semmi baja)! De szokta ettöl csúnyábban is csinálni!
Kezdtem 4 új pcs cserével,de semmi nem változott! Ezek után adagolós ráköti a gépet,de nem kommunikál az adagolóval,de szerinte 99%,hogy előtöltés,és lehet csak állítani kéne rajta,de mivel nem lát bele nem tudja megcsinálni!
Majd irány a Ford szervíz,de ők sem tudtak az adagolóval kommunikálni! Most télen minden nagy fogyasztónak kiszedtem a reléjét és a biztijét,de így sem változott semmi!
Ezek után lehúztam a generátorrol a csatit, és a hiba megszünt
! Na ekkor csináltunk egy generátor cserét,de semmi változás! Holnap viszem 1 Bosch szervízbe,azt mondták,hogy elvileg tudnak Vp44 hibát nézni! De mindezek mellett a erővel és a menetteljesítménnyel nekem sincs gond!
Azért ez elgondolkodtató, hogy ha lehúzod a generátorról a csatit, megszűnik a jelenség..,..
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9519 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:43:19 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.01.23 szerda, 18:31:58
Ilyet Nekem is csinál de én nem igen foglalkoztam-foglalkozok vele, majd 7végén kicsit kihúzatom, h kikormoljam, ráfér majd
amíg nem csinál nagyobb galibát, nem akarok rá költeni találgatások miatt, nincs annyi h mindent cseréljek
Általában én is így kezelem a dolgokat. Amíg nem ér el egy olyan értéket a hiba, hogy zavaró akkor kezdek foglakozni vel addig úgy is csak a találgatás megy.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9520 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:45:36 »
Idézetet írta: Desmo - 2013.01.23 szerda, 18:43:34
Lehet az a neve, nem értek igazán ezekhez a dízelkütyükhöz.
Szóval "háznyomásállító szelep". Megjegyzem és így keresek majd.
Létezik, hogy ez a gyári Ford alkatrész programon nem fellelhető?? ÉS a rajta lévő Bosch számot miért nem ismeri a google
Mindenesetre köszönöm szépen a segítséget és az ötletet (filep)!!
Üdv.
60-ért már szinte kapsz másik adagolót.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9521 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:47:08 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.01.23 szerda, 19:43:19
Általában én is így kezelem a dolgokat. Amíg nem ér el egy olyan értéket a hiba, hogy zavaró akkor kezdek foglakozni vel addig úgy is csak a találgatás megy.
Azért néha lehet hogy meg tudsz előzni egy komolyabb javítást ha odafigyelsz ezekre az apróságokra.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9522 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:49:28 »
Idézetet írta: Desmo - 2013.01.23 szerda, 18:43:34
Lehet az a neve, nem értek igazán ezekhez a dízelkütyükhöz.
Szóval "háznyomásállító szelep". Megjegyzem és így keresek majd.
Létezik, hogy ez a gyári Ford alkatrész programon nem fellelhető?? ÉS a rajta lévő Bosch számot miért nem ismeri a google
Mindenesetre köszönöm szépen a segítséget és az ötletet (filep)!!
Üdv.
Van egy komplett elektronikám a garázsban ami teljesen jó ha érdekel...rajta van mindkét szelep és IWZ jeladó is...privi ha érdekel.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9523 Dátum:
2013.01.23 szerda, 19:55:58 »
Idézetet írta: attila82 - 2013.01.23 szerda, 16:51:10
1:40-töl figyeld!
http://www.youtube.com/watch?v=MYOvNC8f4ZM
szűrő nélkül kannából inditod akkor is ezt csinálja?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9524 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:16:28 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.23 szerda, 19:47:08
Azért néha lehet hogy meg tudsz előzni egy komolyabb javítást ha odafigyelsz ezekre az apróságokra.
Nekem mondjuk 30indításból 1-2szer csinálja csak, és pár percig, tehát úgymond nem vészes, lehet h meg tudok előzni, de találomra nem fogok nekiállni cserélgetni benne mindent, mert nincs rá keretem jelenleg 2 lakást kell fenntartanom, tehát meg kell gondolnom, h mire mikor mennyit költök, sajna, de remélem nem sokáig lesz így
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9525 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:21:05 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.01.23 szerda, 20:16:28
Nekem mondjuk 30indításból 1-2szer csinálja csak, és pár percig, tehát úgymond nem vészes, lehet h meg tudok előzni, de találomra nem fogok nekiállni cserélgetni benne mindent, mert nincs rá keretem jelenleg 2 lakást kell fenntartanom, tehát meg kell gondolnom, h mire mikor mennyit költök, sajna, de remélem nem sokáig lesz így
Én is többet költöttem az autóra, amíg nem álltunk neki a házfelújításnak
OFF
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9526 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:21:46 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.23 szerda, 19:41:45
Azért ez elgondolkodtató, hogy ha lehúzod a generátorról a csatit, megszűnik a jelenség..,..
Szerinted akkor mit nézzek még meg?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9527 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:21:55 »
nekem is 2 dolog jutott eszembe a hibajelenséggel kapcsolatban
1 generátor-töltés probléma
2 előtöltés probléma
van ez az un. intelligens töltés v mi a mondeonál. gyanitom h külső hőmérsékletfüggő a töltés erőssége(a fucusban volt egy érzékelő én először azthittem az a légtömegmérő de kiderült a töltésnek vmi hőmérsékletszenzora...van ilyen a mondeoban? lehet esetleg az kedz bexarni...
mennyire kell szétboritani a kocsit az adagoló háznyomásállitó szelepének cseréjéhez??? a focusnál szétsz*ptam vele az agyamat: generátor le, klimakompreszor le konzol le stb...mindezt persze alatta fetrengve
még meglátom foglalkozok e a hibával behatóbban de engem egyelőre zavar...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9528 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:24:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.23 szerda, 19:55:58
szűrő nélkül kannából inditod akkor is ezt csinálja?
Nem tudom,még úgy nem néztem! Ha akkor nem csinálná mi lehet a gond?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9529 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 13:10:15 »
Na voltam ma Bosch szervízben,és sem az adagolóban sem pedig a motorvezérlőben nincs hiba! Viszont nekem is a háznyomás állító szelepre gyanakszanak,de ahoz,hogy ezt pontosan meg tudják mondani,állítólag padra kellene tenni! Ma üzemmeleg motorral meghajtottam kicsit 4.-ben, és 3500 fölé nagyon betegen ment a fordulatszám mérő, 4000 fölé meg már nem is ment,és ott már el is kezdett rángatni! A sebesség pedig 140 padlóig nyomott gázpedállal!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9530 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 13:28:46 »
Idézetet írta: attila82 - 2013.01.24 csütörtök, 13:10:15
Na voltam ma Bosch szervízben,és sem az adagolóban sem pedig a motorvezérlőben nincs hiba! Viszont nekem is a háznyomás állító szelepre gyanakszanak,de ahoz,hogy ezt pontosan meg tudják mondani,állítólag padra kellene tenni! Ma üzemmeleg motorral meghajtottam kicsit 4.-ben, és 3500 fölé nagyon betegen ment a fordulatszám mérő, 4000 fölé meg már nem is ment,és ott már el is kezdett rángatni! A sebesség pedig 140 padlóig nyomott gázpedállal!
nekem a gyári chipmentes 115le-s haldokló turboval is megfutotta az óra 200-at
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9531 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 13:30:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.24 csütörtök, 13:28:46
nekem a gyári chipmentes 115le-s haldokló turboval is megfutotta az óra 200-at
jah, és nem padlón volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9532 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 13:30:58 »
Idézetet írta: attila82 - 2013.01.24 csütörtök, 13:10:15
Na voltam ma Bosch szervízben,és sem az adagolóban sem pedig a motorvezérlőben nincs hiba! Viszont nekem is a háznyomás állító szelepre gyanakszanak,de ahoz,hogy ezt pontosan meg tudják mondani,állítólag padra kellene tenni! Ma üzemmeleg motorral meghajtottam kicsit 4.-ben, és 3500 fölé nagyon betegen ment a fordulatszám mérő, 4000 fölé meg már nem is ment,és ott már el is kezdett rángatni! A sebesség pedig 140 padlóig nyomott gázpedállal!
Go. szűrőt mikor cseréltél utoljára?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9533 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 13:32:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.24 csütörtök, 13:28:46
nekem a gyári chipmentes 115le-s haldokló turboval is megfutotta az óra 200-at
4.-ben nem megy 140 fölé!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9534 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 13:33:44 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.24 csütörtök, 13:30:58
Go. szűrőt mikor cseréltél utoljára?
2 hónappal ezelött!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9535 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 13:51:12 »
Idézetet írta: attila82 - 2013.01.24 csütörtök, 13:33:44
2 hónappal ezelött!
akkor az elvileg nem koszolódhatott el még...
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9536 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 14:20:49 »
Idézetet írta: attila82 - 2013.01.24 csütörtök, 13:32:41
4.-ben nem megy 140 fölé!
Nekem amikor a rossz porlasztók voltak az autóban, akkor is elérte a 160-at óra szerint. Fénykorában 210 volt óra szerint
/a német pályán persze.../
Mostanában nem is néztem, de a 140-et simán tudja.
Viszont henkié jól megy, mégis ugrál az alapjárat. Lehet hogy a gyengeség nem függ össze az alapjárat ingadozással. De ez csak feltételezés!
Semmi ötletem...
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9537 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 14:29:37 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.24 csütörtök, 14:20:49
Nekem amikor a rossz porlasztók voltak az autóban, akkor is elérte a 160-at óra szerint. Fénykorában 210 volt óra szerint
/a német pályán persze.../
Mostanában nem is néztem, de a 140-et simán tudja.
Viszont henkié jól megy, mégis ugrál az alapjárat. Lehet hogy a gyengeség nem függ össze az alapjárat ingadozással. De ez csak feltételezés!
Semmi ötletem...
Mentem már én is vele 180-at 5.-ben,meg még ment is volna ,csak már nem mertem neki nyomni! Azért is írtam,hogy 4.fokozatban nem megy 140 fölé!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.24 csütörtök, 14:34:30 írta attila82
»
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9538 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 14:36:41 »
összefügghet ha valóban a háznyomásállitó szelep a baj, kerreg szépen a motor mikor parkettázod???(ugy értem kerreg ugy mint azelött???) olyan 2000 től már erőteljesen kerregnie kell onnantól már van rajt egy kazal előtöltés meg változik a porlasztási nyomás is...
ha csak hibakódkiolvasás volt a bosch szervizben az tökfelesleges volt nyilván nem dob hibakódot ilyenre az adagoló...esetleg ga megfingik a szelep végleg...azt meg észreveszed
menet közben kellene figyelni az adatokat elvileg ki tudják mutatni diaggal egy focusos fórumtárs nemrég nézette a DI-jét kimutatták a 4 porlasztó közötti korrekciót, a kért/megvalósult előtöltést meg ilyeneket...alig akartam elhinni hogy ilyet is tud
én nem próbáltam még mennyit megy nem is érdekel de 160on elég hamar fenntvan...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9539 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 14:58:18 »
Idézetet írta: attila82 - 2013.01.24 csütörtök, 13:10:15
Na voltam ma Bosch szervízben,és sem az adagolóban sem pedig a motorvezérlőben nincs hiba! Viszont nekem is a háznyomás állító szelepre gyanakszanak,de ahoz,hogy ezt pontosan meg tudják mondani,állítólag padra kellene tenni! Ma üzemmeleg motorral meghajtottam kicsit 4.-ben, és 3500 fölé nagyon betegen ment a fordulatszám mérő, 4000 fölé meg már nem is ment,és ott már el is kezdett rángatni! A sebesség pedig 140 padlóig nyomott gázpedállal!
A rángatás nagyon üzemanyagellátásra ösztökél. Biztosan megy az az AC nyomja az olajat mint állat? Adagoló elött bontsd meg a csövet és inditózz ezerrel kell jönnie a naftának.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9540 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 15:18:47 »
Idézetet írta: henki - 2013.01.24 csütörtök, 14:36:41
összefügghet ha valóban a háznyomásállitó szelep a baj, kerreg szépen a motor mikor parkettázod???(ugy értem kerreg ugy mint azelött???) olyan 2000 től már erőteljesen kerregnie kell onnantól már van rajt egy kazal előtöltés meg változik a porlasztási nyomás is...
ha csak hibakódkiolvasás volt a bosch szervizben az tökfelesleges volt nyilván nem dob hibakódot ilyenre az adagoló...esetleg ga megfingik a szelep végleg...azt meg észreveszed
menet közben kellene figyelni az adatokat elvileg ki tudják mutatni diaggal egy focusos fórumtárs nemrég nézette a DI-jét kimutatták a 4 porlasztó közötti korrekciót, a kért/megvalósult előtöltést meg ilyeneket...alig akartam elhinni hogy ilyet is tud
én nem próbáltam még mennyit megy nem is érdekel de 160on elég hamar fenntvan...
2000-töl hallani a kerregő hangot 2200-ig,de pontosan nem tudom nem szoktam figyelni!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.24 csütörtök, 15:23:54 írta attila82
»
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9541 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 17:53:18 »
Ha az előtöltés állitó rossz akkor elég csúnyán és csattogva jár az a motor....
Naplózva
Desmo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9542 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 21:06:36 »
Sziasztok!
Ma a kezembe került az a szelep, ami álltólag okozza a tegnap leírt problémát, mármint hogy nem működik melegen a verda...
úúúúú... hogy tudok ide képet beszúrni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9543 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 21:10:04 »
Idézetet írta: Desmo - 2013.01.24 csütörtök, 21:06:36
Sziasztok!
Ma a kezembe került az a szelep, ami álltólag okozza a tegnap leírt problémát, mármint hogy nem működik melegen a verda...
úúúúú... hogy tudok ide képet beszúrni?
töltsd fel a
www.kepfeltoltes.hu
-ra és linkeld ide a lehetőségek egyikével
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9544 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 21:29:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.24 csütörtök, 17:53:18
na Bunyek!ez franyo kis yacuzzi? csekély 12 milla volt tavalyi árfolyamon.elférne benne úgy 5000db p.csúcs......
https://picasaweb.google.com/110672587546422050267/DropBox?authkey=Gv1sRgCMON4sm8lI3d6QE
hirdetés: felni tisztítását vállalom.egyszerre az összeset! ;-))
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.24 csütörtök, 21:30:59 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9545 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 21:42:36 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.24 csütörtök, 21:29:28
na Bunyek!ez franyo kis yacuzzi? csekély 12 milla volt tavalyi árfolyamon.elférne benne úgy 5000db p.csúcs......
https://picasaweb.google.com/110672587546422050267/DropBox?authkey=Gv1sRgCMON4sm8lI3d6QE
hirdetés: felni tisztítását vállalom.egyszerre az összeset! ;-))
Ménem tőlem vettétek? adtam volna kedvezményt azt ocsób lett vóna....nem lessz igy meg idén a 120 milla bakker..
adtam volna akkorát beállsz kocsival azt letisztitod...nem köll kivenni a porlasztót se akkó
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.24 csütörtök, 21:45:13 írta Bunyek
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9546 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 21:47:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.24 csütörtök, 21:42:36
Ménem tőlem vettétek? adtam volna kedvezményt azt ocsób lett vóna....nem lessz igy meg idén a 120 milla bakker..
adtam volna akkorát beállsz kocsival azt letisztitod...nem köll kivenni a porlasztót se akkó
ebben másfél tonnás szerszámok lesznek furdetve.meg az én fusim!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9547 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 21:52:16 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.24 csütörtök, 21:29:28
hirdetés: felni tisztítását vállalom.egyszerre az összeset! ;-))
festék marást, vagy mit csinálsz vele??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Desmo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9548 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 21:54:09 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.24 csütörtök, 21:10:04
töltsd fel a
www.kepfeltoltes.hu
-ra és linkeld ide a lehetőségek egyikével
Íme a képek:
http://www.kepfeltoltes.hu/view/130124/P1248920_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/130124/P1248921_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/130124/P1248924_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szóval ha tudja valaki mi ennek a pontos neve ott hátul az adagolóban, írje meg nekem legyen kedves
!
Hol lehet ilyet kapni és mennyibe kerülhet kb?
Várom az ötleteket!
Köszönettel!
Desmo
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9549 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 22:50:40 »
Ez a mennyiségállitó szelep és nem az előtöltésállitó mágnesszelep....szerintem
Naplózva
Oldalak:
1
...
184
185
186
187
188
189
190
[
191
]
192
193
194
195
196
197
198
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ