Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
200
201
202
203
204
205
206
[
207
]
208
209
210
211
212
213
214
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113452 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10300 Dátum:
2013.06.19 szerda, 08:44:57 »
Idézetet írta: timekruzer - 2013.06.19 szerda, 00:37:01
Sziasztok!
Nagyon jó a fórum, rengeteget okultam belőle, de nem találtam benne egyértelmű választ a kérdésemre (ha mégis volt már tárgyalva akkor bocs, kérlek adjátok meg a linket). Van egy 2001-10-ben gyártott mondeóm (D5BA/90 lovas TDDi), és adott egy bontandó D6BA/115 lovas 2002-es gyártás, fix geometrias turbóval, hibátlanul működő motorral.
Röviden: a D5BA/90 lovas saját motort szeretném gyári D6BA/115 lovasra feljavitani.
Mennyire macerás átszerelni az adagolót, ac-t, vezérlést, (ezekről tudok) van-e egyéb? Porlasztókat kell-e cserélni? A kábelezést át kell-e / mennyire kell átalakitani? Mi egyebet kellene még tudnom a projektről ? Láttam hogy vannak fórumtársak akik már csináltak hasonlót őket kérném elsősorban hogy segitsenek. Kellene egy részletes lista a tennivalokról esetleg azok sorrendjérol.
Előre is köszi.
miért akarod átépíteni?? egy chip és ugyan úgy megy, mint a 130le-s tdci. tapasztalatból írom...
amúgy átalakításhoz:
adagolót át kell rakni motorvezérlőstől.
csúcsokat kb egyformák, de átrakhatod.
a hozzá való ventillátort bekábelezni. (ha a donorban nem 2ventis volt már...)
ac-t bekábelezni, mert különben 10másodperc után leáll.
nekünk kb 1 nap alatt megvolt az egész.
ha csak annyit akarsz, hogy kicsit dinamikusabban menjen, akkor bőven elég egy chip rá, mivel a porlasztók kb ugyan azt tudják mind2 autóban, a 115le-s változatból sem jön ki sokkal több füstmentesen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
timekruzer
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10301 Dátum:
2013.06.19 szerda, 10:32:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.19 szerda, 08:44:57
miért akarod átépíteni?? egy chip és ugyan úgy megy, mint a 130le-s tdci. tapasztalatból írom...
amúgy átalakításhoz:
adagolót át kell rakni motorvezérlőstől.
csúcsokat kb egyformák, de átrakhatod.
a hozzá való ventillátort bekábelezni. (ha a donorban nem 2ventis volt már...)
ac-t bekábelezni, mert különben 10másodperc után leáll.
nekünk kb 1 nap alatt megvolt az egész.
ha csak annyit akarsz, hogy kicsit dinamikusabban menjen, akkor bőven elég egy chip rá, mivel a porlasztók kb ugyan azt tudják mind2 autóban, a 115le-s változatból sem jön ki sokkal több füstmentesen
A donor elsősorban utastér-felújitás miatt érdekel, és arra gondoltam, ha már szét kell dobni a verdát akkor átpakolhatnám a VP44-est meg hozzávalókat. Valószinűleg chip is következik majd, és gondolom azért csak többet lehet kihozni a 115 lovasból... Egyelőre nem gondolkodom extrémebb módositásokon de sajnos
sok érdekes ötletem támadt amig a fórumot olvasgattam (pl 6-os váltó)... Egy 115 le-s csak jobb kiindulasi pont mint a 90 le-s nem?
-ventillátor bekábelezés: ha a donor is 2ventis akkor feltételezem hogy csati le csati be es kész, és mi van ha 1 ventis - kérlek részletezd, mit hova kell bekábelezni
-ac kábelezés: kérlek részletezd csatitól csatiig
-átszerelés után hogyan inditom meg az autót, feltételezem kell hozzá IDS
A motorbabrálást nem én végezném mert nincsenek meg hozzá az eszközeim-időm-tapasztalatom és jobban tisztelem az autómat semhogy belekontárkodjak
a szerelőm meg jó szaki de nem kimondottan mondeós és szeretném érthetően tálalni neki dolgokat. De nyilván elsősorban én szeretném megérteni mi a teendő.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10302 Dátum:
2013.06.19 szerda, 11:04:22 »
Idézetet írta: timekruzer - 2013.06.19 szerda, 10:32:43
A donor elsősorban utastér-felújitás miatt érdekel, és arra gondoltam, ha már szét kell dobni a verdát akkor átpakolhatnám a VP44-est meg hozzávalókat. Valószinűleg chip is következik majd, és gondolom azért csak többet lehet kihozni a 115 lovasból... Egyelőre nem gondolkodom extrémebb módositásokon de sajnos
sok érdekes ötletem támadt amig a fórumot olvasgattam (pl 6-os váltó)... Egy 115 le-s csak jobb kiindulasi pont mint a 90 le-s nem?
-ventillátor bekábelezés: ha a donor is 2ventis akkor feltételezem hogy csati le csati be es kész, és mi van ha 1 ventis - kérlek részletezd, mit hova kell bekábelezni
-ac kábelezés: kérlek részletezd csatitól csatiig
-átszerelés után hogyan inditom meg az autót, feltételezem kell hozzá IDS
A motorbabrálást nem én végezném mert nincsenek meg hozzá az eszközeim-időm-tapasztalatom és jobban tisztelem az autómat semhogy belekontárkodjak
a szerelőm meg jó szaki de nem kimondottan mondeós és szeretném érthetően tálalni neki dolgokat. De nyilván elsősorban én szeretném megérteni mi a teendő.
vp30-ból is kijön az, mint a vp44-el a gyári csúcsokkal. ezért felesleges. hacsak nincs hozzá nagycsúcs és nagy turbo
ha az is 2 ventis, akkor maradhat az eredeti, akkor fogja tudni vezérelni.
ezt így csatiról csatira nem tudom leírni, kellenek a kapcsrajzok, meg egy olyan ember, aki érti is, hogy mi van előtte és akkor rendben lesz.
ha megvan az eredeti immos kulcs az ecu.hoz, akkor nem kell ids.
merre vagy helyileg?? itt tudok olyan szerelőt, aki csinált már ilyet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10303 Dátum:
2013.06.19 szerda, 11:06:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.19 szerda, 11:04:22
vp30-ból is kijön az, mint a vp44-el a gyári csúcsokkal. ezért felesleges. hacsak nincs hozzá nagycsúcs és nagy turbo
ha az is 2 ventis, akkor maradhat az eredeti, akkor fogja tudni vezérelni.
ezt így csatiról csatira nem tudom leírni, kellenek a kapcsrajzok, meg egy olyan ember, aki érti is, hogy mi van előtte és akkor rendben lesz.
ha megvan az eredeti immos kulcs az ecu.hoz, akkor nem kell ids.
merre vagy helyileg?? itt tudok olyan szerelőt, aki csinált már ilyet
jah, és nálam úgy nézett ki, hogy 90le tddi+chip+130le tdci turbo 1,5-1,6baron+6os váltó és hibátlanul húzott mindenhol
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
timekruzer
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10304 Dátum:
2013.06.19 szerda, 11:55:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.19 szerda, 11:06:25
jah, és nálam úgy nézett ki, hogy 90le tddi+chip+130le tdci turbo 1,5-1,6baron+6os váltó és hibátlanul húzott mindenhol
igen, láttam a fórumon hogy ti itt néhányan miket műveltetek a verdáitokkal...
és (a sárga irigység ellenére is
) gratula nektek
"hacsak nincs hozzá nagycsúcs és nagy turbo" - titokban ilyesmiket is forgatok a fejemben
- de szeretnék lépésről lépésre haladni...
Az elhatározás hirtelen jött mert ilyen lehetőségem még egy nem lesz a közeljövőben és gyorsan kell döntenem (a bontós mondit elhozhatnám az udvaromba 1-2 hétre és bármit kiműthetek belőle cserés alapon) - sztem a verda ide-oda szállitgatása többe kerülne mint az alkatrészek
Amúgy ha az útmutatásaidhoz tudsz rajzokat-fotókat mellékelni, sokat segitenél, ANNYIRA kezdő azért nem vagyok
a szerelőmmel együtt már megmatattunk ezt-azt a verdámon (elektromos ablakemelők, tükrök, ülesfűtés, tempomat, ESP előkészitve) szóval egy rajzot ki tudok olvasni.
Helyileg sajna elég messze vagyok (Erdély) de én is szeretném ha olyanvalaki végezné el az átalakitást akinek nem ez lenne az első ilyenszerű projektje...
"itt tudok olyan szerelőt" - mármint Hajdúszoboszlón? - mert oda nyaranta eljárunk a családdal...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10305 Dátum:
2013.06.19 szerda, 12:21:15 »
Idézetet írta: timekruzer - 2013.06.19 szerda, 11:55:20
igen, láttam a fórumon hogy ti itt néhányan miket műveltetek a verdáitokkal...
és (a sárga irigység ellenére is
) gratula nektek
"hacsak nincs hozzá nagycsúcs és nagy turbo" - titokban ilyesmiket is forgatok a fejemben
- de szeretnék lépésről lépésre haladni...
Az elhatározás hirtelen jött mert ilyen lehetőségem még egy nem lesz a közeljövőben és gyorsan kell döntenem (a bontós mondit elhozhatnám az udvaromba 1-2 hétre és bármit kiműthetek belőle cserés alapon) - sztem a verda ide-oda szállitgatása többe kerülne mint az alkatrészek
Amúgy ha az útmutatásaidhoz tudsz rajzokat-fotókat mellékelni, sokat segitenél, ANNYIRA kezdő azért nem vagyok
a szerelőmmel együtt már megmatattunk ezt-azt a verdámon (elektromos ablakemelők, tükrök, ülesfűtés, tempomat, ESP előkészitve) szóval egy rajzot ki tudok olvasni.
Helyileg sajna elég messze vagyok (Erdély) de én is szeretném ha olyanvalaki végezné el az átalakitást akinek nem ez lenne az első ilyenszerű projektje...
"itt tudok olyan szerelőt" - mármint Hajdúszoboszlón? - mert oda nyaranta eljárunk a családdal...
igen, ott tudok szerelőt.
írj egy mail címet, és küldök rajzokat. vagy ha van tis-ed, akkor mindent megtalálsz benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
timekruzer
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10306 Dátum:
2013.06.19 szerda, 12:52:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.19 szerda, 12:21:15
igen, ott tudok szerelőt.
írj egy mail címet, és küldök rajzokat. vagy ha van tis-ed, akkor mindent megtalálsz benne
hálás köszönet!
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10307 Dátum:
2013.06.19 szerda, 15:38:40 »
szeva minden Mondeo tulajnak.kis tanácsért fohászkodom az ittlévö tagokhoz. A következö a problémám,eddig nem ment a klima,most töltötte fel egy ismerös gázzal mert nullán volt 8bar vagy mittudomén mennyit rakott bele,aztán ezt érzékelte az auto klimakompresszor része és beindult hallotam is a hangján,megfogta a mocit is kissé..eddig nem ment gondolom azert nert gáz nélkül be sem indul...?!Viszont fél perc alatt füstölni kezdett onnan a kompresszor felöl.haver azt mondja neki peugeot van és a klima kompresszor kuplung égett benne...nem tudja megtekerni....mert be van állva vagy ilyesmi...?én meg nézek mint luki nyul mert felét sem értem viszont cromax áruházban potom minden 100 ezer forint ami a klima kompresszorhoz való! mi lehet a baj? tényleg vegyek valahogy egy 100 rugos alkatrészt mert a klima idiota?azt leégeti magát?!
másnak tuti nincs ilyen problémája,de ha van ötleteket elfogadok és megköszönök
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10308 Dátum:
2013.06.19 szerda, 15:43:55 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.06.19 szerda, 15:38:40
szeva minden Mondeo tulajnak.kis tanácsért fohászkodom az ittlévö tagokhoz. A következö a problémám,eddig nem ment a klima,most töltötte fel egy ismerös gázzal mert nullán volt 8bar vagy mittudomén mennyit rakott bele,aztán ezt érzékelte az auto klimakompresszor része és beindult hallotam is a hangján,megfogta a mocit is kissé..eddig nem ment gondolom azert nert gáz nélkül be sem indul...?!Viszont fél perc alatt füstölni kezdett onnan a kompresszor felöl.haver azt mondja neki peugeot van és a klima kompresszor kuplung égett benne...nem tudja megtekerni....mert be van állva vagy ilyesmi...?én meg nézek mint luki nyul mert felét sem értem viszont cromax áruházban potom minden 100 ezer forint ami a klima kompresszorhoz való! mi lehet a baj? tényleg vegyek valahogy egy 100 rugos alkatrészt mert a klima idiota?azt leégeti magát?!
másnak tuti nincs ilyen problémája,de ha van ötleteket elfogadok és megköszönök
nekem van egy bontott klímakompresszorom, 270ekm-t futott motorról. olcsón viheted, ha kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10309 Dátum:
2013.06.19 szerda, 21:09:51 »
Idézetet írta: timekruzer - 2013.06.19 szerda, 11:55:20
igen, láttam a fórumon hogy ti itt néhányan miket műveltetek a verdáitokkal...
és (a sárga irigység ellenére is
) gratula nektek
"hacsak nincs hozzá nagycsúcs és nagy turbo" - titokban ilyesmiket is forgatok a fejemben
- de szeretnék lépésről lépésre haladni...
Az elhatározás hirtelen jött mert ilyen lehetőségem még egy nem lesz a közeljövőben és gyorsan kell döntenem (a bontós mondit elhozhatnám az udvaromba 1-2 hétre és bármit kiműthetek belőle cserés alapon) - sztem a verda ide-oda szállitgatása többe kerülne mint az alkatrészek
Amúgy ha az útmutatásaidhoz tudsz rajzokat-fotókat mellékelni, sokat segitenél, ANNYIRA kezdő azért nem vagyok
a szerelőmmel együtt már megmatattunk ezt-azt a verdámon (elektromos ablakemelők, tükrök, ülesfűtés, tempomat, ESP előkészitve) szóval egy rajzot ki tudok olvasni.
Helyileg sajna elég messze vagyok (Erdély) de én is szeretném ha olyanvalaki végezné el az átalakitást akinek nem ez lenne az első ilyenszerű projektje...
"itt tudok olyan szerelőt" - mármint Hajdúszoboszlón? - mert oda nyaranta eljárunk a családdal...
Szerintem ne bonyolitsd...komplett motor kábelköteggel és ECU-val ki, és átrak...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10310 Dátum:
2013.06.19 szerda, 21:12:37 »
kb jövő héten leveszem a nyomásos labdámat...és eladó lessz ha valakit érdekel, berugózva...csak felkell tenni...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10311 Dátum:
2013.06.19 szerda, 21:47:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.19 szerda, 21:09:51
Szerintem ne bonyolitsd...komplett motor kábelköteggel és ECU-val ki, és átrak...
jah és nkh-s vizsga, hogy d5ba-ból d6ba legyen...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10312 Dátum:
2013.06.19 szerda, 21:47:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.19 szerda, 21:12:37
kb jövő héten leveszem a nyomásos labdámat...és eladó lessz ha valakit érdekel, berugózva...csak felkell tenni...
mi lesz helyette?? kép, ár??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10313 Dátum:
2013.06.19 szerda, 22:20:16 »
nyomásreduktorral akarom megvezérlni a vákumlabdát...
10000ft a labda komplett, berugózva, membránnal....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10314 Dátum:
2013.06.19 szerda, 22:22:07 »
Valakit érdekelt a tank jeladó...
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10315 Dátum:
2013.06.19 szerda, 22:54:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.19 szerda, 22:20:16
nyomásreduktorral akarom megvezérlni a vákumlabdát...
10000ft a labda komplett, berugózva, membránnal....
Ez miért is jó?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
timekruzer
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10316 Dátum:
2013.06.19 szerda, 22:57:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.19 szerda, 21:09:51
Szerintem ne bonyolitsd...komplett motor kábelköteggel és ECU-val ki, és átrak...
Ha nem is a legegyszerűbb de mindenképpen a legtisztább ez volna
csak az a baj, hogy ez esteben változik a motorkód és ez rengeteg cécó: új forgalmi, amihez kell az új motor származását igazoló papirusz, számla, átszerelésről számla, új műszaki vizsga, 1000 illeték... szóval felejtős.
Nem beszélve arról hogy a saját motoromnak minden rezzenését-zörejét ismerem, becsülettel karban volt tartva és annyira nem volt gond vele hogy az már aggaszt
szerintem egy napon simán összeroskad végelgyengülésben anélkül hogy bármi elromolna rajta
de remélem ez odébb lesz egyelőre nagyon keményen tartja magát.
Tudom... ne javitsd ha nincs elromolva... de én meg mindennek ellen tudok állni kivéve a kisértésnek
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10317 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 08:42:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.19 szerda, 22:20:16
nyomásreduktorral akarom megvezérlni a vákumlabdát...
10000ft a labda komplett, berugózva, membránnal....
ha lekerül szólj, nekem kell.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10318 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 08:45:09 »
Idézetet írta: timekruzer - 2013.06.19 szerda, 22:57:33
Ha nem is a legegyszerűbb de mindenképpen a legtisztább ez volna
csak az a baj, hogy ez esteben változik a motorkód és ez rengeteg cécó: új forgalmi, amihez kell az új motor származását igazoló papirusz, számla, átszerelésről számla, új műszaki vizsga, 1000 illeték... szóval felejtős.
Nem beszélve arról hogy a saját motoromnak minden rezzenését-zörejét ismerem, becsülettel karban volt tartva és annyira nem volt gond vele hogy az már aggaszt
szerintem egy napon simán összeroskad végelgyengülésben anélkül hogy bármi elromolna rajta
de remélem ez odébb lesz egyelőre nagyon keményen tartja magát.
Tudom... ne javitsd ha nincs elromolva... de én meg mindennek ellen tudok állni kivéve a kisértésnek
ha marad a motorkódod, akkor csak:
adásvételiről számla kell, utána adatlapra csinálnak neked egy új műszakit. azzal az adatlappal bemész az okmányirodába, és 6000ft-ért kapsz egy új forgalmit és még1x 6000ft-ért egy új törzskönyvet.
ha nem egyezik a motorkód: akkor van a nagyobb cumi...
hivatalos papir a ford magyarországtól, hogy szerelték ezzel a motorkóddal ezt a tipust
átépítésről kell számla, hogy szakműhelyben végezték
nkh-hoz kell vele menni
+az előzőek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10319 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 08:53:41 »
Idézetet írta: soho001 - 2013.06.19 szerda, 00:18:19
Szia.
:worship:Én szívesen megszabadítanállak töle Ha Budapest felé vagy.
szia! budapestet elkerülöm amennyire tudom, de nem vagyok messze pesttől... adonyban lakom, ez a 6-os úton van nagyfalutól kb 50km. ha jársz erre beugorhatsz érte. nekem csak a helyet foglalja...
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10320 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 08:57:20 »
szia! ez a gyári turbóhoz való? mert neked volt fennt egy pát számmal nagyobb mikor legutóbb találkoztunk... ezzel gondolom kicsit több lenne a töltőnyomás. kellene hozzáírni a vezérlőt, vagy elboldogul vele anélkül is?
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.19 szerda, 22:20:16
nyomásreduktorral akarom megvezérlni a vákumlabdát...
10000ft a labda komplett, berugózva, membránnal....
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10321 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 10:41:22 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.06.19 szerda, 15:38:40
szeva minden Mondeo tulajnak.kis tanácsért fohászkodom az ittlévö tagokhoz. A következö a problémám,eddig nem ment a klima,most töltötte fel egy ismerös gázzal mert nullán volt 8bar vagy mittudomén mennyit rakott bele,aztán ezt érzékelte az auto klimakompresszor része és beindult hallotam is a hangján,megfogta a mocit is kissé..eddig nem ment gondolom azert nert gáz nélkül be sem indul...?!Viszont fél perc alatt füstölni kezdett onnan a kompresszor felöl.haver azt mondja neki peugeot van és a klima kompresszor kuplung égett benne...nem tudja megtekerni....mert be van állva vagy ilyesmi...?én meg nézek mint luki nyul mert felét sem értem viszont cromax áruházban potom minden 100 ezer forint ami a klima kompresszorhoz való! mi lehet a baj? tényleg vegyek valahogy egy 100 rugos alkatrészt mert a klima idiota?azt leégeti magát?!
másnak tuti nincs ilyen problémája,de ha van ötleteket elfogadok és megköszönök
A mondikban (vagy legalábbis az enyémben) Visteon a gyári klimakompresszor.
Érdemes lenne felvenni velük a kapcsolatot. 2 éve amikor kellett volna 40e HUF körül akartak adni kompletten.
De bontott került bele Motorcraftnak hála, azóta is teszi a dolgát hiba nélkül.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10322 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 15:22:43 »
Idézetet írta: tulok99 - 2013.06.20 csütörtök, 08:57:20
szia! ez a gyári turbóhoz való? mert neked volt fennt egy pát számmal nagyobb mikor legutóbb találkoztunk... ezzel gondolom kicsit több lenne a töltőnyomás. kellene hozzáírni a vezérlőt, vagy elboldogul vele anélkül is?
gyári 2.2-es turbóm van most és azon van igen...ezzel úgy állitod be a nyomást ahogy akarod....nem kell hozzá semmi chip,vagy egyébb módositgatás...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10323 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 15:23:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.20 csütörtök, 08:42:12
ha lekerül szólj, nekem kell.
ok.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10324 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 20:40:41 »
Idézetet írta: Feco66 - 2013.06.20 csütörtök, 10:41:22
A mondikban (vagy legalábbis az enyémben) Visteon a gyári klimakompresszor.
Érdemes lenne felvenni velük a kapcsolatot. 2 éve amikor kellett volna 40e HUF körül akartak adni kompletten.
De bontott került bele Motorcraftnak hála, azóta is teszi a dolgát hiba nélkül.
köszi,most már vehetem meg az
egészet...ma elaludtam 80nál eleje hulla,klima hütő cooler egyben!átszurva egy merevitővel,5táblát és egy kisfát csaptam szét,sárvédö,mocitető,lökös kipufogó tükör,belepréselve a bal ajtoba,hátul a tető,behorpadva,autóban 40fok lehúzot
t ablakoknál! épithetek mindent ujra
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10325 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 21:08:54 »
Fáradtan nem célszerű vezetni...... magadon kívül másokat is veszélyeztetsz.
Örülj, hogy ennyivel megúsztad....még ha költséges is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10326 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 21:30:18 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.06.20 csütörtök, 20:40:41
köszi,most már vehetem meg az
egészet...ma elaludtam 80nál eleje hulla,klima hütő cooler egyben!átszurva egy merevitővel,5táblát és egy kisfát csaptam szét,sárvédö,mocitető,lökös kipufogó tükör,belepréselve a bal ajtoba,hátul a tető,behorpadva,autóban 40fok lehúzot
t ablakoknál! épithetek mindent ujra
Neked semmi bajod nem lett?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10327 Dátum:
2013.06.21 péntek, 14:54:00 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.20 csütörtök, 21:08:54
Fáradtan nem célszerű vezetni...... magadon kívül másokat is veszélyeztetsz.
Örülj, hogy ennyivel megúsztad....még ha költséges is.
hát megusztam ,nem volt senki az uton a kormányom egy rugotörés miatt huzott jobbra,a klima hulla meleg volt és sokat dolgozom,és kis sebességnél mindig elakarok aludni,80 vanat nem érzem ebben az autoban mikor hulla fáradtan tekerem neki 170 körül akkor folyamatosan elözgetek és odafigyelek automatikusan.De inkább szakadt volna le a lábam vagy a kezem minthogy az autómnak legyen baja 2hete lett kész a hátulja,mostmeg 350 a javitás használtból festéssel kb
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10328 Dátum:
2013.06.21 péntek, 14:55:52 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.06.20 csütörtök, 21:30:18
Neked semmi bajod nem lett?
nem sajna!inkább nekem lett volna azt megjavitják,de a kocsit nem mig nincs annyi szabad CASH em
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10329 Dátum:
2013.06.21 péntek, 17:02:08 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.06.20 csütörtök, 20:40:41
köszi,most már vehetem meg az
egészet...ma elaludtam 80nál eleje hulla,klima hütő cooler egyben!átszurva egy merevitővel,5táblát és egy kisfát csaptam szét,sárvédö,mocitető,lökös kipufogó tükör,belepréselve a bal ajtoba,hátul a tető,behorpadva,autóban 40fok lehúzot
t ablakoknál! épithetek mindent ujra
Keresd valamelyik bontós srácot.
Biztosan fognak tudni segíteni.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10330 Dátum:
2013.06.21 péntek, 18:23:49 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.06.21 péntek, 14:54:00
hát megusztam ,nem volt senki az uton a kormányom egy rugotörés miatt huzott jobbra,a klima hulla meleg volt és sokat dolgozom,és kis sebességnél mindig elakarok aludni,80 vanat nem érzem ebben az autoban mikor hulla fáradtan tekerem neki 170 körül akkor folyamatosan elözgetek és odafigyelek automatikusan.De inkább szakadt volna le a lábam vagy a kezem minthogy az autómnak legyen baja 2hete lett kész a hátulja,mostmeg 350 a javitás használtból festéssel kb
Hát ez elég rossz hozzáállás, már ne haragudj!
FÁRADTAN MIÉRT VEZETSZ? Ismétlem....ne veszélyeztesd magam és MÁSOKAT! Nem mentség, hogy sokat dolgozom!
Nem szeretnék találkozni szemből, de sehogyan sem egy olyan FELELŐTLEN vezetővel, mint te!
Semmi....de semmi nem ér annyit, amennyi veszély ebben van....hogy megérje!
Az, hogy inkább neked lett volna bajod....na az meg óriási butaság! Sőt, inkább baromság!
Az autó egy gép....bármikor javítható! Az emberi test nem! Az egészség a legfontosabb......... hidd el...én már tudom...párszor.
Ha nem vagy ilyen felelőtlen, akkor most minden rendben lenne. Nem hegyi beszéd akar lenni, ne érts félre.... de ilyenek után sokszor késő a bánat.
A közúton való sietség, szlalomozás...veszélyeztetés is óriási baleset potenciál...... az embernek magára és másokra is. Addig senki nem gondol bele, amíg nem vele történik.
Legközelebb ne tégy ilyet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10331 Dátum:
2013.06.21 péntek, 18:32:03 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.06.21 péntek, 14:54:00
hát megusztam ,nem volt senki az uton a kormányom egy rugotörés miatt huzott jobbra,a klima hulla meleg volt és sokat dolgozom,és kis sebességnél mindig elakarok aludni,80 vanat nem érzem ebben az autoban mikor hulla fáradtan tekerem neki 170 körül akkor folyamatosan elözgetek és odafigyelek automatikusan.De inkább szakadt volna le a lábam vagy a kezem minthogy az autómnak legyen baja 2hete lett kész a hátulja,mostmeg 350 a javitás használtból festéssel kb
Rég olvastam itt ekkora baromságokat, hogy inkább nekem essen bajom mint az autónak...szinte bármit elérhetsz ha egészséges vagy...nyomorékon nem hiszem hogy ugyanez a helyzet.
A másik meg, ha szembe jön egy régi suzuki egy családdal és mondjuk te alvás közben nekik mész akkor meggyilkolod mindet aki bent ül..csak azért mert sokat dolgozol..vicces, vagyis nem is tudom milyen..
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.21 péntek, 18:33:45 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10332 Dátum:
2013.06.21 péntek, 21:52:17 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.06.21 péntek, 14:54:00
hát megusztam ,nem volt senki az uton a kormányom egy rugotörés miatt huzott jobbra,a klima hulla meleg volt és sokat dolgozom,és kis sebességnél mindig elakarok aludni,80 vanat nem érzem ebben az autoban mikor hulla fáradtan tekerem neki 170 körül akkor folyamatosan elözgetek és odafigyelek automatikusan.De inkább szakadt volna le a lábam vagy a kezem minthogy az autómnak legyen baja 2hete lett kész a hátulja,mostmeg 350 a javitás használtból festéssel kb
Bocs de off
Az autó mindig javítható(jobb esetben)de a te testi épséged+neadjaisten a vétlen autós,a legnagyobb baromság mint kifogás sokat dolgozom, fáradt vagyok stb ,ha álmos vagy álj meg inkább aludj 10-20percet,minthogy valakinek kisebb nagyobb baja legyen.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10333 Dátum:
2013.06.22 szombat, 11:54:13 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.06.21 péntek, 21:52:17
Bocs de off
Az autó mindig javítható(jobb esetben)de a te testi épséged+neadjaisten a vétlen autós,a legnagyobb baromság mint kifogás sokat dolgozom, fáradt vagyok stb ,ha álmos vagy álj meg inkább aludj 10-20percet,minthogy valakinek kisebb nagyobb baja legyen.
Balázzsal értek egyet, Ő is sokat autózik én is, nem ér annyit egy autó, mint egy ember élet, vagy h nyomorékon éld le az életed, sajnos családi tapasztalatból mondom, nagybátyámat egy ilyen "ember" ütötte el, 3 gyerek maradt árván utána
ennyit nem ér, én is inkább akk megállok mozgok kicsit kint a levegőn, vagy bólintok egyet, és csakis az után indulok újra el!!! Ezt ne kioktatásnak vedd, csak jobb tisztába lenni a következményekkel, mert Téget utána le is ültetnek, gondatlanságból elkövetett emberölésért, pár évig csücsülsz, addig a családoddal mi lesz?
??
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10334 Dátum:
2013.06.22 szombat, 12:17:46 »
Csatlakozom az előttem szólókhoz! Iszonyat blődség, amit írtál. Autó pótolható bármikor, kezed, lábad, egészséged nem! Rendben van,h egy darabig nem autózol, amíg meg nem javítják a gépet, de ha nincs kezed, lábad, akkor sosem autózol többet. Ez az egyik. A másik! Nem lehetsz ennyire felelőtlen. Nem is ragozom ezt tovább, a többiek szépen leírták. Nem hiszem,h könnyű együttélni azzal a tudattal, h ha véletlenül nekimész egy autónak, és ott bármilyen kárt okozol egy, esetleg több emberben!
Az nem mentség, h fáradt vagy! Állj meg, pihenj egy kicsit. Én is 3 munkahelyen dolgozom, havi szinten 3-5.000 km-t vezetek. Ha érzem,h vmi gáz van,megállok, szívok egy kis friss levegőt átmozgatom az izmaim, esetleg bólintok egy 10-20 percre. Fogadd meg a többiek tanácsát, és örülj,h neked és másnak sem lett semmi baja!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10335 Dátum:
2013.06.22 szombat, 13:56:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.21 péntek, 18:23:49
Hát ez elég rossz hozzáállás, már ne haragudj!
FÁRADTAN MIÉRT VEZETSZ? Ismétlem....ne veszélyeztesd magam és MÁSOKAT! Nem mentség, hogy sokat dolgozom!
Nem szeretnék találkozni szemből, de sehogyan sem egy olyan FELELŐTLEN vezetővel, mint te!
Semmi....de semmi nem ér annyit, amennyi veszély ebben van....hogy megérje!
Az, hogy inkább neked lett volna bajod....na az meg óriási butaság! Sőt, inkább baromság!
Az autó egy gép....bármikor javítható! Az emberi test nem! Az egészség a legfontosabb......... hidd el...én már tudom...párszor.
Ha nem vagy ilyen felelőtlen, akkor most minden rendben lenne. Nem hegyi beszéd akar lenni, ne érts félre.... de ilyenek után sokszor késő a bánat.
A közúton való sietség, szlalomozás...veszélyeztetés is óriási baleset potenciál...... az embernek magára és másokra is. Addig senki nem gondol bele, amíg nem vele történik.
Legközelebb ne tégy ilyet.
:wave:o.k. de tényleg hajtanom kell a pénzért,énis kifáradok amit néha elfelejtek,majd vigyázok csak készüljön el megint
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10336 Dátum:
2013.06.22 szombat, 14:08:10 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.06.22 szombat, 11:54:13
Balázzsal értek egyet, Ő is sokat autózik én is, nem ér annyit egy autó, mint egy ember élet, vagy h nyomorékon éld le az életed, sajnos családi tapasztalatból mondom, nagybátyámat egy ilyen "ember" ütötte el, 3 gyerek maradt árván utána
ennyit nem ér, én is inkább akk megállok mozgok kicsit kint a levegőn, vagy bólintok egyet, és csakis az után indulok újra el!!! Ezt ne kioktatásnak vedd, csak jobb tisztába lenni a következményekkel, mert Téget utána le is ültetnek, gondatlanságból elkövetett emberölésért, pár évig csücsülsz, addig a családoddal mi lesz?
??
ezekkel tisztában vagyok nem okozom sohasem balesetet,van a spanok között olyan aki ezt más helyett is megtette ,én jól vezetek szerintem mégha ezt az elalvás nem is tükrözi,merész vagyok de vigyázok,nem számoltam a meleggel meg a 16 orákkal sem,a kocsi a vagyonom most meg baszhatom de lenyugoddtam eggyetértek veletek,volt balesetem régebben nem egy más tipussal fékrendszerhiba miatt csukló szilánkos de megcsinálták,fogaim kibaszta a kormány azt is részben megoldottuk,DE soha nem veszélyeztetek mást!azért köszönöm minden hozzászolonak az atyai szavakat,mert öt már eltemettem de itt kaptam pár hasonlot.Vigyázok!
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10337 Dátum:
2013.06.22 szombat, 14:23:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.06.21 péntek, 18:32:03
Rég olvastam itt ekkora baromságokat, hogy inkább nekem essen bajom mint az autónak...szinte bármit elérhetsz ha egészséges vagy...nyomorékon nem hiszem hogy ugyanez a helyzet.
A másik meg, ha szembe jön egy régi suzuki egy családdal és mondjuk te alvás közben nekik mész akkor meggyilkolod mindet aki bent ül..csak azért mert sokat dolgozol..vicces, vagyis nem is tudom milyen..
ja ja teis tudod mimibe kerül az elsö Fordom ,de ez már lezabálta a gatyám és még közel sem olyan mint egy igazi nagy diesel hajo ami a ..ar 1.6 tonnájával eröt sugároz,igazatok van de közel 4kilo nem megy pikk-pakk más tipussal jártam eddig azok nem ilyenek voltak lehet rosszabbak,de nem éhesek a cashre.ezzel elátkozott valaki,párom miatt szerettem bele ebbe csak az övé benzines én meg olaj párti vagyok nyomaték fan.minden reggel nézhetem azt az autot amiben hittem ,aztán beülök a mühelybe és számolgatok mi legyen vele!megéri e mégegyszer javitani.hátulja most lett kész kb 2hete január ota torott volt,biztosito fizette.eleje január ota törött volt egy honapja javitottam saját költségen,pereskedés egy biztositoval kárszakértö kirugatása stb-stb,ezen összegeken már olyannak kéne lenni mint eggyik másikotok autoja amiben a leirtak alpján álom lehet ülni,és büszkeség,hogy lehet a szomszédnak bömije van de a tiéd odaver épitésileg meg funkcionalitásban.
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10338 Dátum:
2013.06.22 szombat, 14:33:10 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.06.22 szombat, 14:08:10
ezekkel tisztában vagyok nem okozom sohasem balesetet,van a spanok között olyan aki ezt más helyett is megtette ,én jól vezetek szerintem mégha ezt az elalvás nem is tükrözi,merész vagyok de vigyázok,nem számoltam a meleggel meg a 16 orákkal sem,a kocsi a vagyonom most meg baszhatom de lenyugoddtam eggyetértek veletek,volt balesetem régebben nem egy más tipussal fékrendszerhiba miatt csukló szilánkos de megcsinálták,fogaim kibaszta a kormány azt is részben megoldottuk,DE soha nem veszélyeztetek mást!azért köszönöm minden hozzászolonak az atyai szavakat,mert öt már eltemettem de itt kaptam pár hasonlot.Vigyázok!
"a kocsi a vagyonom most meg baszhatom"
Csakhogy érezd nincs okod panaszra.....
Nekem 1-2 testrészem original már csak. Sajnos az utolsó balesetnél, mikor elütöttek.... a gerincem tört. Kezem lábam, szemérem csont, medence zúzódás.....stb.
Ezt megelőzte még pár túlvilági baleset, mikor mégis visszajöttem.
Megváltozik ám az ember értékrendje......
Nekem az utolsó balesetemmel elindult a lavina..... motorom kuka, az akkori autónk nagykorú és elfáradt,én darabokban fekve.... nincs bevétel. Lakás hiteles volt....huss.....minden összedőlt, anyagi, erkölcsi téren...család is padlót fogott....az anyagin kívül azzal a tudattal, hogy egészséges nem leszek már többet.....ez van.
Nem panaszkodom, mert lehetett volna rosszabb is (nem arra gondoltam, hogy ott is maradhattam volna).... itt konkrétan arra gondolok, hogy láttam pár embert az állukkal löködni egy kart a tolókocsiban....
Látszólag egyben vagyok..... tényleg nem panaszkodom.
Sok-sok milliót buktam...de a felbecsülhetetlen értéket is... az egészségem! Szóval magasról sz@rnék én bármilyen értéktárgyra....ha az egészségem megmaradna.
Bocs, de remélem már te is látod, hogy nincs okod panaszra..... csak kellemetlen a helyzet most, ennyi.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.22 szombat, 14:34:49 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10339 Dátum:
2013.06.22 szombat, 18:05:48 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.06.22 szombat, 14:23:51
ja ja teis tudod mimibe kerül az elsö Fordom ,de ez már lezabálta a gatyám és még közel sem olyan mint egy igazi nagy diesel hajo ami a ..ar 1.6 tonnájával eröt sugároz,igazatok van de közel 4kilo nem megy pikk-pakk más tipussal jártam eddig azok nem ilyenek voltak lehet rosszabbak,de nem éhesek a cashre.ezzel elátkozott valaki,párom miatt szerettem bele ebbe csak az övé benzines én meg olaj párti vagyok nyomaték fan.minden reggel nézhetem azt az autot amiben hittem ,aztán beülök a mühelybe és számolgatok mi legyen vele!megéri e mégegyszer javitani.hátulja most lett kész kb 2hete január ota torott volt,biztosito fizette.eleje január ota törött volt egy honapja javitottam saját költségen,pereskedés egy biztositoval kárszakértö kirugatása stb-stb,ezen összegeken már olyannak kéne lenni mint eggyik másikotok autoja amiben a leirtak alpján álom lehet ülni,és büszkeség,hogy lehet a szomszédnak bömije van de a tiéd odaver épitésileg meg funkcionalitásban.
Nem értelek hajtod a pénzt mint állat nem pihensz ezáltal töröd az autót meg magad és amit kihajtottál pénzt elköltöd a folyamatosan zúzott autóra és még szidod az autót, hogy milyen *** mert mindig kell rá költeni. Rendezd előbb magadba az életed hogy mi mennyit ér azután vezess mert a stressz vezetés közben ezt műveli ami te csinálsz!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10340 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 17:26:27 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.22 szombat, 14:33:10
"a kocsi a vagyonom most meg baszhatom"
Csakhogy érezd nincs okod panaszra.....
Nekem 1-2 testrészem original már csak. Sajnos az utolsó balesetnél, mikor elütöttek.... a gerincem tört. Kezem lábam, szemérem csont, medence zúzódás.....stb.
Ezt megelőzte még pár túlvilági baleset, mikor mégis visszajöttem.
Megváltozik ám az ember értékrendje......
Nekem az utolsó balesetemmel elindult a lavina..... motorom kuka, az akkori autónk nagykorú és elfáradt,én darabokban fekve.... nincs bevétel. Lakás hiteles volt....huss.....minden összedőlt, anyagi, erkölcsi téren...család is padlót fogott....az anyagin kívül azzal a tudattal, hogy egészséges nem leszek már többet.....ez van.
Nem panaszkodom, mert lehetett volna rosszabb is (nem arra gondoltam, hogy ott is maradhattam volna).... itt konkrétan arra gondolok, hogy láttam pár embert az állukkal löködni egy kart a tolókocsiban....
Látszólag egyben vagyok..... tényleg nem panaszkodom.
Sok-sok milliót buktam...de a felbecsülhetetlen értéket is... az egészségem! Szóval magasról sz@rnék én bármilyen értéktárgyra....ha az egészségem megmaradna.
Bocs, de remélem már te is látod, hogy nincs okod panaszra..... csak kellemetlen a helyzet most, ennyi.
igazad van és sajnállak,hogy igy jártál.Vigyázok és kösz.
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10341 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 21:29:43 »
Szerintem elsősorban fordulatszám függő a turbónyomás, amibe beleszólnak a terhelés is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10342 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 21:42:06 »
Sziasztok,
az alábbi dologra vagyok kíváncsi, kinek mi a véleménye:
amióta föltettem a 6-os váltót, azóta 3. fokozatban és 6. fokozatban nincs rendesen turbónyomásom. 1, 2, 4, 5, sebességben szépen épül fel a nyomás. Óra szerint megvan a 1,5 bar kb 2000-es fordulattól, de 3.ban és 6.ban 0,7-0,9 maximum. Esetleg ha nagyon 3500-4000-ig elforgatom, akkor 1bar. Mondjuk 6.ban nem próbáltam még 4000-res fordulatot :-)
Amit észreveszek, hogy 3.ban 1500-as fordulat körül van benne egy rángatás (hasonló mint amikor az előtöltésállító módosít), és utána nem is épül fel a nyomás rendesen. De csak 3.ban érzem ezt a rángatást.
Megnéztem hogy a vákuumcsövet és a kábelköteget nem nyomja-e meg a kulissza, gázolajszűrőt ma cseréltem, lenyomáspróbáztam a turbócsöveket is. Hibakódot még nem olvastattam, de csodálkoznék ha lenne. Ha direktbe kötöm a turbón a vákuumot, szabályozás nélkül sem változik semmi, tehát a szabályzószelepet is kizárom.
Bárkinek nagyon szívesen megmutatom a dolgot, Bicske-Győr-Pápa-Celldömölk-Mosonmagyaróvár környékén leszek mostanában.
üdv.: Jani
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.25 kedd, 08:46:25 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10343 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 21:48:49 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.24 hétfő, 21:29:43
Szerintem elsősorban fordulatszám függő a turbónyomás, amibe beleszólnak a terhelés is.
ezt értem is hogy fordulatszám és terhelésfüggő, de miért csak 3. és 6. ban nincs nyomás rendesen?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10344 Dátum:
2013.06.25 kedd, 09:14:50 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.06.24 hétfő, 21:42:06
Sziasztok,
az alábbi dologra vagyok kíváncsi, kinek mi a véleménye:
amióta föltettem a 6-os váltót, azóta 3. fokozatban és 6. fokozatban nincs rendesen turbónyomásom. 1, 2, 4, 5, sebességben szépen épül fel a nyomás. Óra szerint megvan a 1,5 bar kb 2000-es fordulattól, de 3.ban és 6.ban 0,7-0,9 maximum. Esetleg ha nagyon 3500-4000-ig elforgatom, akkor 1bar. Mondjuk 6.ban nem próbáltam még 4000-res fordulatot :-)
Amit észreveszek, hogy 3.ban 1500-as fordulat körül van benne egy rángatás (hasonló mint amikor az előtöltésállító módosít), és utána nem is épül fel a nyomás rendesen. De csak 3.ban érzem ezt a rángatást.
Megnéztem hogy a vákuumcsövet és a kábelköteget nem nyomja-e meg a kulissza, gázolajszűrőt ma cseréltem, lenyomáspróbáztam a turbócsöveket is. Hibakódot még nem olvastattam, de csodálkoznék ha lenne. Ha direktbe kötöm a turbón a vákuumot, szabályozás nélkül sem változik semmi, tehát a szabályzószelepet is kizárom.
Bárkinek nagyon szívesen megmutatom a dolgot, Bicske-Győr-Pápa-Celldömölk-Mosonmagyaróvár környékén leszek mostanában.
üdv.: Jani
tehát ha állandó vákum van rajta, akkor sincs több nyomás??
ott valami nagyon nem kerek akkor...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10345 Dátum:
2013.06.25 kedd, 09:18:17 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.06.24 hétfő, 21:42:06
Sziasztok,
az alábbi dologra vagyok kíváncsi, kinek mi a véleménye:
amióta föltettem a 6-os váltót, azóta 3. fokozatban és 6. fokozatban nincs rendesen turbónyomásom. 1, 2, 4, 5, sebességben szépen épül fel a nyomás. Óra szerint megvan a 1,5 bar kb 2000-es fordulattól, de 3.ban és 6.ban 0,7-0,9 maximum. Esetleg ha nagyon 3500-4000-ig elforgatom, akkor 1bar. Mondjuk 6.ban nem próbáltam még 4000-res fordulatot :-)
Amit észreveszek, hogy 3.ban 1500-as fordulat körül van benne egy rángatás (hasonló mint amikor az előtöltésállító módosít), és utána nem is épül fel a nyomás rendesen. De csak 3.ban érzem ezt a rángatást.
Megnéztem hogy a vákuumcsövet és a kábelköteget nem nyomja-e meg a kulissza, gázolajszűrőt ma cseréltem, lenyomáspróbáztam a turbócsöveket is. Hibakódot még nem olvastattam, de csodálkoznék ha lenne. Ha direktbe kötöm a turbón a vákuumot, szabályozás nélkül sem változik semmi, tehát a szabályzószelepet is kizárom.
Bárkinek nagyon szívesen megmutatom a dolgot, Bicske-Győr-Pápa-Celldömölk-Mosonmagyaróvár környékén leszek mostanában.
üdv.: Jani
amúgy most jut eszembe, hogy nekem is ilyen
de én ezt eddig betudtam a nagy turbonak, annyi kivétellel, hogy nekem más a turbo vezérlés, tehát akkor is megvan a nyomás.
2-ben húz mint a hülye, 3-ban semmi, utána amikor ráváltom a 4-et, akkor megint megy, mint a hülye. előtte a 90le-s konfiggal nem csinált ilyet. igaz ott nem is vákumvezérlős volt az ecu
neked gyári teljesítményen megy??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10346 Dátum:
2013.06.25 kedd, 15:02:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.25 kedd, 09:14:50
tehát ha állandó vákum van rajta, akkor sincs több nyomás??
ott valami nagyon nem kerek akkor...
így van
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10347 Dátum:
2013.06.25 kedd, 15:07:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.25 kedd, 09:18:17
amúgy most jut eszembe, hogy nekem is ilyen
de én ezt eddig betudtam a nagy turbonak, annyi kivétellel, hogy nekem más a turbo vezérlés, tehát akkor is megvan a nyomás.
2-ben húz mint a hülye, 3-ban semmi, utána amikor ráváltom a 4-et, akkor megint megy, mint a hülye. előtte a 90le-s konfiggal nem csinált ilyet. igaz ott nem is vákumvezérlős volt az ecu
neked gyári teljesítményen megy??
Na ugyanez nekem is. 2-ben megy mint a barom, 3-ban meg csak "erőlködik".
Gyári minden. Teljesítménnyel egyébként a többi fokozatban semmi gond. Ha jól emlékszem 9,2 a gyorsulása 4.ben 60-ról 100-ra és a gyári érték is itt van valahol.
Akkor vagy VP44, vagy ECU környékén lehet a gond?
Az az érdekes hogy az 5-ös váltónál én nem vettem észre hogy ilyet csinált volna.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10348 Dátum:
2013.06.25 kedd, 15:23:24 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.06.25 kedd, 15:07:39
Na ugyanez nekem is. 2-ben megy mint a barom, 3-ban meg csak "erőlködik".
Gyári minden. Teljesítménnyel egyébként a többi fokozatban semmi gond. Ha jól emlékszem 9,2 a gyorsulása 4.ben 60-ról 100-ra és a gyári érték is itt van valahol.
Akkor vagy VP44, vagy ECU környékén lehet a gond?
Az az érdekes hogy az 5-ös váltónál én nem vettem észre hogy ilyet csinált volna.
fogalmam sincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10349 Dátum:
2013.06.25 kedd, 17:07:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.25 kedd, 15:23:24
fogalmam sincs
Na akkor már ketten vagyunk :-)
Belepróbáltam egy másik légtömegmérőt, de azzal sincs változás. Lehet jövőhéten megpróbálok egy ProTec-es "átmosást" az ártani nem fog neki az biztos.
Igazából együtt lehet élni ezzel így, csak az zavar hogy nem tökéletes az autó. Nem akarom hogy valahol megálljon majd emiatt.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Oldalak:
1
...
200
201
202
203
204
205
206
[
207
]
208
209
210
211
212
213
214
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ