Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
214
215
216
217
218
219
220
[
221
]
222
223
224
225
226
227
228
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113469 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11000 Dátum:
2013.11.19 kedd, 21:41:31 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.11.19 kedd, 20:38:52
Kérdezd meg VIK-et, biztos emlékszik még arra a TDDI-re, amivel minden rendben volt, de mégsem volt megfelelő teljesítmény (pontosabban nyomaték). Adagolócsere, meg minden lehetséges variáció után utolsó esélyként beletett 4 használt csúcsot, és füstölő kerekekkel állt ki a műhelyből..... Sajnos van ilyen a TDDI-knél.
Mi a helyzet 3 meg 6-ban turbóval most? lett változás?
Nemsoká lessz egy tdci átépités kiváncsi leszek azon mi lessz....Mondjuk én csak megfigyelő vagyok a projektben..
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11001 Dátum:
2013.11.19 kedd, 21:48:41 »
na ki az akinek még megjössz az esze és száműzi a ci-t?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11002 Dátum:
2013.11.19 kedd, 22:34:42 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.11.19 kedd, 20:34:08
Nem sokat bírtak
kb 230 volt azokban is.
Ja, és nekem is kezdi megint, hidegben nagyon gyenge, üzemmelegen már jó.... Így kezdődött a múltkor is.
Ugyanez a helyzet, kb 50000km t mentem a csúcsokkal és most kb 1-2 hete lehet gyengusz ilyen 2000i utána kicsit meglódul.
Naplózva
hjozef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11003 Dátum:
2013.11.20 szerda, 06:29:17 »
Idézetet írta: Barny007 - 2013.11.19 kedd, 20:19:19
Itt olvashatsz róla:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Izz%C3%ADt%C3%B3gyerty%C3%A1k_cser%C3%A9je_TDCI_MK3
Köszönöm,remélem kibirom őket szedni gond nélkül.Gyárit vagy utángyártottat javasoltok a cserére?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11004 Dátum:
2013.11.20 szerda, 08:02:13 »
Idézetet írta: hjoci - 2013.11.20 szerda, 06:29:17
Köszönöm,remélem kibirom őket szedni gond nélkül.Gyárit vagy utángyártottat javasoltok a cserére?
ha rám hallgatsz, kiszerelés előtt 1 hétig áztathatod őket minden nap wd40-el v. csavarlazítóval. NGK v Champion tökéletes bele.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hjozef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11005 Dátum:
2013.11.20 szerda, 12:19:58 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.11.20 szerda, 08:02:13
ha rám hallgatsz, kiszerelés előtt 1 hétig áztathatod őket minden nap wd40-el v. csavarlazítóval. NGK v iChampion tökéletes bele.
De,attol,hogy áztatom wd-vel használhatom?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11006 Dátum:
2013.11.20 szerda, 13:25:33 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.11.20 szerda, 08:02:13
ha rám hallgatsz, kiszerelés előtt 1 hétig áztathatod őket minden nap wd40-el v. csavarlazítóval. NGK v Champion tökéletes bele.
Tisztelt Fórumtárs!
Az izzítógyertyák előzetes áztatásával egyetértek. A gyertya típusával kapcsolatban azt mondom ajánlatos az eredeti Ford izzítógyertyákat beépíteni, különösen akkor amikor az ára darabonként a beszerzési helytől függően 2800-4000 Ft között változik. Diesel mondeóknál az izzítás folyamata több fázisú és nem biztos, hogy a nem gyári gyertya megfelel ennek a követelménynek. Én mindenképp gyárit tennék be, és a beépítés előtt a gyertyák menetét bekenném berágódás gátló anyaggal, gondolva a következő cserére, megelőzve a gyertya berohadását a hengerfejbe. Gyerta meghúzási nyomaték 13Nm Berágódás gátló Pl. Loctite 8009
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.20 szerda, 13:29:47 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11007 Dátum:
2013.11.20 szerda, 14:13:52 »
Idézetet írta: László - 2013.11.20 szerda, 13:25:33
Tisztelt Fórumtárs!
Az izzítógyertyák előzetes áztatásával egyetértek. A gyertya típusával kapcsolatban azt mondom ajánlatos az eredeti Ford izzítógyertyákat beépíteni, különösen akkor amikor az ára darabonként a beszerzési helytől függően 2800-4000 Ft között változik. Diesel mondeóknál az izzítás folyamata több fázisú és nem biztos, hogy a nem gyári gyertya megfelel ennek a követelménynek. Én mindenképp gyárit tennék be, és a beépítés előtt a gyertyák menetét bekenném berágódás gátló anyaggal, gondolva a következő cserére, megelőzve a gyertya berohadását a hengerfejbe. Gyerta meghúzási nyomaték 13Nm Berágódás gátló Pl. Loctite 8009
Tisztelettel László!
A gyári gyertyáim(beru) az autó 3 éves korára mind kiégtek...akkor utángyártottat tettem bele 10 éve bírják..pont a héten ellenőriztem.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.20 szerda, 14:16:29 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11008 Dátum:
2013.11.20 szerda, 15:25:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.11.20 szerda, 14:13:52
A gyári gyertyáim(beru) az autó 3 éves korára mind kiégtek...akkor utángyártottat tettem bele 10 éve bírják..pont a héten ellenőriztem.
Tisztelt Fórumtárs!
Nem vitatom, hogy 10 éve kifogástalanul működnek az után gyártott izzító gyertyáid. A kivétel erősíti a szabályt.
Viszont te is tudod, hogy frekventált helyekre mindig a gyári alkatrészt ajánljuk. Én az izzítógyertya szerepét fontos tényezőnek, tartom a motor üzem indítási periódusában, ezért bátorkodtam az eredeti gyári alkatrészt javasolni.
Tisztelettel László!!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 14:17:47 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
buta
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11009 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:00:02 »
Kedves Fórumtársak!
Egy kis segítség, vagy ötlet kéne. Egy ideje (néhány hónapja) a légkondi használatával rángat az autó. Mindegy, hogy hűt, vagy fűt. Ahogy kapcsolgat a termosztát, jól érzékelhető. Szeptember elején pl. az M7-es kellős közepén, 110-120-as tempónál (tempomattal) egyszer csak megálltunk. Akkor gyanús volt, hogy a klíma, ezért onnantól klíma nélkül mentünk tovább a dögmelegben (szuper volt, de legalább nem rángatott). Most, november 19-én, 6 fokban szintén majdnem megfulladt, de vhogy aztán továbblendült. Azért biztonság kedvéért ismét inkább lekapcsoltam a klímát, csak az a baj, hogy most, a hidegben anélkül meg párásodik az autó. Sokszor inkább bekapcsolom az első-hátsó szélvédőfűtéseket, ülésfűtéseket, hogy egy kis hő termelődjön, de majd ha jönnek a hidegebbek, akkor már ez is kevés lesz. Még azt is észrevettem, hogy amikor a termosztát bekapcsol, és kezdődik a rángatás, addig a fényszóró fénye is halványabb. 20-30 másodperc után, mikor a termosztát kikapcsol, a motor megnyugszik, és a világítás is erősebb lesz, és ezek a félpercek váltják egymást. Valami szorulhat? Klímakompresszor? Generátor? Azt sem nagyon értem, hogy "fűtésszezonban" miért dolgozik a termosztát. Korábbi autómon télen csak a fűtés ment, pedig az is automata digitklímás volt. Abban csak a nyári melegben kapcsolgatott a termosztát.
A masina paraméterei: 2001-es MK3 Trend Turnier 2.0 TDDI (85kW - 115LE)
Az ötleteket előre köszönöm!
Naplózva
2001 MK3 Ford Mondeo Turnier 2.0 DI 115LE Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11010 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:12:37 »
Nincs "kapcsolgatós" termosztát az autóban. A motor hűtőfolyadék körében termosztát, de azt most nem keverjük ide.
Klímakompresszor van, amit forgat a motor vagy nem forgat. Érdemes lenne ellenőriztetni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
hjozef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11011 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:36:15 »
Idézetet írta: László - 2013.11.20 szerda, 13:25:33
Tisztelt Fórumtárs!
Az izzítógyertyák előzetes áztatásával egyetértek. A gyertya típusával kapcsolatban azt mondom ajánlatos az eredeti Ford izzítógyertyákat beépíteni, különösen akkor amikor az ára darabonként a beszerzési helytől függően 2800-4000 Ft között változik. Diesel mondeóknál az izzítás folyamata több fázisú és nem biztos, hogy a nem gyári gyertya megfelel ennek a követelménynek. Én mindenképp gyárit tennék be, és a beépítés előtt a gyertyák menetét bekenném berágódás gátló anyaggal, gondolva a következő cserére, megelőzve a gyertya berohadását a hengerfejbe. Gyerta meghúzási nyomaték 13Nm Berágódás gátló Pl. Loctite 8009
Tisztelettel László!
Köszönöm László!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11012 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:38:21 »
Idézetet írta: buta - 2013.11.20 szerda, 19:00:02
Kedves Fórumtársak!
Egy kis segítség, vagy ötlet kéne. Egy ideje (néhány hónapja) a légkondi használatával rángat az autó. Mindegy, hogy hűt, vagy fűt. Ahogy kapcsolgat a termosztát, jól érzékelhető. Szeptember elején pl. az M7-es kellős közepén, 110-120-as tempónál (tempomattal) egyszer csak megálltunk. Akkor gyanús volt, hogy a klíma, ezért onnantól klíma nélkül mentünk tovább a dögmelegben (szuper volt, de legalább nem rángatott). Most, november 19-én, 6 fokban szintén majdnem megfulladt, de vhogy aztán továbblendült. Azért biztonság kedvéért ismét inkább lekapcsoltam a klímát, csak az a baj, hogy most, a hidegben anélkül meg párásodik az autó. Sokszor inkább bekapcsolom az első-hátsó szélvédőfűtéseket, ülésfűtéseket, hogy egy kis hő termelődjön, de majd ha jönnek a hidegebbek, akkor már ez is kevés lesz. Még azt is észrevettem, hogy amikor a termosztát bekapcsol, és kezdődik a rángatás, addig a fényszóró fénye is halványabb. 20-30 másodperc után, mikor a termosztát kikapcsol, a motor megnyugszik, és a világítás is erősebb lesz, és ezek a félpercek váltják egymást. Valami szorulhat? Klímakompresszor? Generátor? Azt sem nagyon értem, hogy "fűtésszezonban" miért dolgozik a termosztát. Korábbi autómon télen csak a fűtés ment, pedig az is automata digitklímás volt. Abban csak a nyári melegben kapcsolgatott a termosztát.
A masina paraméterei: 2001-es MK3 Trend Turnier 2.0 TDDI (85kW - 115LE)
Az ötleteket előre köszönöm!
Ilyenkor kapcsolgat a ventilátorod. A generátort és az akksit érdemes megnézetni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11013 Dátum:
2013.11.20 szerda, 20:46:49 »
Idézetet írta: buta - 2013.11.20 szerda, 19:00:02
Kedves Fórumtársak!
Egy kis segítség, vagy ötlet kéne. Egy ideje (néhány hónapja) a légkondi használatával rángat az autó. Mindegy, hogy hűt, vagy fűt. Ahogy kapcsolgat a termosztát, jól érzékelhető. Szeptember elején pl. az M7-es kellős közepén, 110-120-as tempónál (tempomattal) egyszer csak megálltunk. Akkor gyanús volt, hogy a klíma, ezért onnantól klíma nélkül mentünk tovább a dögmelegben (szuper volt, de legalább nem rángatott). Most, november 19-én, 6 fokban szintén majdnem megfulladt, de vhogy aztán továbblendült. Azért biztonság kedvéért ismét inkább lekapcsoltam a klímát, csak az a baj, hogy most, a hidegben anélkül meg párásodik az autó. Sokszor inkább bekapcsolom az első-hátsó szélvédőfűtéseket, ülésfűtéseket, hogy egy kis hő termelődjön, de majd ha jönnek a hidegebbek, akkor már ez is kevés lesz. Még azt is észrevettem, hogy amikor a termosztát bekapcsol, és kezdődik a rángatás, addig a fényszóró fénye is halványabb. 20-30 másodperc után, mikor a termosztát kikapcsol, a motor megnyugszik, és a világítás is erősebb lesz, és ezek a félpercek váltják egymást. Valami szorulhat? Klímakompresszor? Generátor? Azt sem nagyon értem, hogy "fűtésszezonban" miért dolgozik a termosztát. Korábbi autómon télen csak a fűtés ment, pedig az is automata digitklímás volt. Abban csak a nyári melegben kapcsolgatott a termosztát.
A masina paraméterei: 2001-es MK3 Trend Turnier 2.0 TDDI (85kW - 115LE)
Az ötleteket előre köszönöm!
...és még a klíma kompresszor kuplung csapágyát.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
buta
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11014 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 14:03:07 »
Nagyon köszönöm az ötleteket!!!
Eszerint a generátor, vagy a klímakomp lehet a felelős. Az akkut nem annyira értem. Indít rendesen. Okozhat az is ilyesmit?
Egyébként a rángatást nem igazán érezni menet közben, leszámítva a két korábban publikált esetet, csak pl. amikor egy pirosnál állok, és be van kapcsolva a fűtés/hűtés, ami egyébként meg működik.
Naplózva
2001 MK3 Ford Mondeo Turnier 2.0 DI 115LE Trend
hjozef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11015 Dátum:
2013.11.22 péntek, 12:25:26 »
Idézetet írta: buta - 2013.11.21 csütörtök, 14:03:07
Nagyon köszönöm az ötleteket!!!
Eszerint a generátor, vagy a klímakomp lehet a felelős. Az akkut nem annyira értem. Indít rendesen. Okozhat az is ilyesmit?
Egyébként a rángatást nem igazán érezni menet közben, leszáÉnnemítva a két korábban publikált esetet, csak pl. amikor egy pirosnál állok, és be van kapcsolva a fűtés/hűtés, ami egyébként meg működik.
Énnekem a TDCi csinált ilyet amikor a klima ki-be kapcsolt,mert kiszökött belőle a gáz!Szemering csere és feltöltés után minden okés lett!
Naplózva
hjozef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11016 Dátum:
2013.11.22 péntek, 12:32:05 »
Idézetet írta: hjoci - 2013.11.22 péntek, 12:25:26
Énnekem a TDCi csinált ilyet amikor a klima ki-be kapcsolt,mert kiszökött belőle a gáz!Szemering csere és feltöltés után minden okés lett!
Ja és olyankor a klima 5-6 m.percenként ki-be kapcsol amit hallani is.compi meg nemgyőz korrigálni.
Naplózva
gringo1023
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11017 Dátum:
2013.11.22 péntek, 13:40:43 »
Sziasztok!
Elnézést, hogy csak igy berombolok ide, de az én problémámhoz nem találtam hozzászólást.
Bár nem kizárt, hogy ez nagyban az én hibám.
Szóval én a Turbó vezérlő vákumszelepemet keresném helyileg.
Ez egy 2001-es TDDI mondeo.
Nagyon megköszöném ha valaki leirná, vagy képpel illusztrálná.
Esetleg az EGR vákumszelepe pont ugyan ilyen?
Arra gondoltam, ha az alkatrészem nem jön meg időbe, akkor Az EGR amúgy is levakolt állapota miatt, kicserélném a turbó illetve EGR vákumszelepet.
Nagy baromság lenne?
Előre is köszönettel!
Gringo1023
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11018 Dátum:
2013.11.23 szombat, 13:15:11 »
Idézetet írta: gringo1023 - 2013.11.22 péntek, 13:40:43
Sziasztok!
Elnézést, hogy csak igy berombolok ide, de az én problémámhoz nem találtam hozzászólást.
Bár nem kizárt, hogy ez nagyban az én hibám.
Szóval én a Turbó vezérlő vákumszelepemet keresném helyileg.
Ez egy 2001-es TDDI mondeo.
Nagyon megköszöném ha valaki leirná, vagy képpel illusztrálná.
Esetleg az EGR vákumszelepe pont ugyan ilyen?
Arra gondoltam, ha az alkatrészem nem jön meg időbe, akkor Az EGR amúgy is levakolt állapota miatt, kicserélném a turbó illetve EGR vákumszelepet.
Nagy baromság lenne?
Előre is köszönettel!
Gringo1023
A váltóra van felcsavarozva, az akkumulátor alatti részen mindkettő. Ránézésre ugyanolyan mindkét szelep, de a csatit nem tudod felcserélni.
üdv
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11019 Dátum:
2013.11.23 szombat, 13:23:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.11.19 kedd, 21:41:31
Mi a helyzet 3 meg 6-ban turbóval most? lett változás?
Nemsoká lessz egy tdci átépités kiváncsi leszek azon mi lessz....Mondjuk én csak megfigyelő vagyok a projektben..
Nem változott semmi, de nem is foglalkoztam vele. Szerintem a wg-s ECU tudja kezelni a 6-os váltót, a vgt-s nem. Ennyi
TDCI 6-os váltósból lesz DI? Arra kíváncsi leszek mi lesz az eredménye.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11020 Dátum:
2013.11.23 szombat, 13:43:51 »
Idézetet írta: buta - 2013.11.20 szerda, 19:00:02
Egy kis segítség, vagy ötlet kéne. Egy ideje (néhány hónapja) a légkondi használatával rángat az autó. Mindegy, hogy hűt, vagy fűt. Ahogy kapcsolgat a termosztát, jól érzékelhető. Szeptember elején pl. az M7-es kellős közepén, 110-120-as tempónál (tempomattal) egyszer csak megálltunk. Akkor gyanús volt, hogy a klíma, ezért onnantól klíma nélkül mentünk tovább a dögmelegben (szuper volt, de legalább nem rángatott). Most, november 19-én, 6 fokban szintén majdnem megfulladt, de vhogy aztán továbblendült. Azért biztonság kedvéért ismét inkább lekapcsoltam a klímát, csak az a baj, hogy most, a hidegben anélkül meg párásodik az autó. Sokszor inkább bekapcsolom az első-hátsó szélvédőfűtéseket, ülésfűtéseket, hogy egy kis hő termelődjön, de majd ha jönnek a hidegebbek, akkor már ez is kevés lesz. Még azt is észrevettem, hogy amikor a termosztát bekapcsol, és kezdődik a rángatás, addig a fényszóró fénye is halványabb. 20-30 másodperc után, mikor a termosztát kikapcsol, a motor megnyugszik, és a világítás is erősebb lesz, és ezek a félpercek váltják egymást. Valami szorulhat? Klímakompresszor? Generátor? Azt sem nagyon értem, hogy "fűtésszezonban" miért dolgozik a termosztát. Korábbi autómon télen csak a fűtés ment, pedig az is automata digitklímás volt. Abban csak a nyári melegben kapcsolgatott a termosztát.
Ahogy már lenn írták, a termosztát nem kapcsolgat, az analóg. Kivéve, ha az utastéri hőfokszabályzóra gondolsz, mert az ilyen.
A klímának nem lenne szabad megfognia a motort, kivéve, ha pl összetört a kompresszor... láttam már ilyet.
Azt nem értem, hidegben miért kapcsolna be a klíma. Ott biztosan nem kell hűtenie.
Az is fura, hogy elhalványul a fény, ha bekapcsol a ventillátor... nézesd meg valahol, először pl le kellene kötni a klímakompresszort
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11021 Dátum:
2013.11.23 szombat, 14:00:43 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.23 szombat, 13:43:51
Ahogy már lenn írták, a termosztát nem kapcsolgat, az analóg. Kivéve, ha az utastéri hőfokszabályzóra gondolsz, mert az ilyen.
A klímának nem lenne szabad megfognia a motort, kivéve, ha pl összetört a kompresszor... láttam már ilyet.
Azt nem értem, hidegben miért kapcsolna be a klíma. Ott biztosan nem kell hűtenie.
Az is fura, hogy elhalványul a fény, ha bekapcsol a ventillátor... nézesd meg valahol, először pl le kellene kötni a klímakompresszort
Hidegben is kapcsolgat a klíma, nekem igen.....de nem is veszem észre. A ventilátor (1 db) nagyon lassan megy néha, de észrevehetetlen mikor elindul.
A párátlanítás miatt nálam AC on van 22°C-nál is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11022 Dátum:
2013.11.23 szombat, 14:09:52 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.23 szombat, 14:00:43
Hidegben is kapcsolgat a klíma, nekem igen.....de nem is veszem észre. A ventilátor (1 db) nagyon lassan megy néha, de észrevehetetlen mikor elindul.
A párátlanítás miatt nálam AC on van 22°C-nál is.
Az klímát párátlanításra használni... nincs sok értelme. Amit kiszedett párát, azt szépen vissza is adja.
Próbáld ki egyszer, hogy teljesen kikapcsolod az AC-t, de mondjuk 2 napra. Utána már nem fog párásodni.
Régen ugyi nem volt klíma, és mégis szépen leszárította az ablakot.
Még anno az I-es mondimmal... nyáron elkezdett esni az eső, az ablak párásodik.
Erre én bekapcsoltam a klímát. Bár ne tettem volna... míg ment, addig nem is volt baj, de ha kikapcsoltam, akkor dőlt vissza a pára.
Sokkal jobban párásodott, mint előtte. Abban nem volt szélvédő fűtés.
Vettem egy nagy levegőt, klíma ki, fűtés a maxra, az ablakot lehúztam egy kicsit.
Eleinte párásodott, majd szépen leszárította.
Én megkérdezném azt is, hogy a pollenszűrő nem ázik-e be, és hogy mikor volt cserélve.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11023 Dátum:
2013.11.23 szombat, 14:15:16 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.23 szombat, 14:09:52
Az klímát párátlanításra használni... nincs sok értelme. Amit kiszedett párát, azt szépen vissza is adja.
Próbáld ki egyszer, hogy teljesen kikapcsolod az AC-t, de mondjuk 2 napra. Utána már nem fog párásodni.
Régen ugyi nem volt klíma, és mégis szépen leszárította az ablakot.
Még anno az I-es mondimmal... nyáron elkezdett esni az eső, az ablak párásodik.
Erre én bekapcsoltam a klímát. Bár ne tettem volna... míg ment, addig nem is volt baj, de ha kikapcsoltam, akkor dőlt vissza a pára.
Sokkal jobban párásodott, mint előtte. Abban nem volt szélvédő fűtés.
Vettem egy nagy levegőt, klíma ki, fűtés a maxra, az ablakot lehúztam egy kicsit.
Eleinte párásodott, majd szépen leszárította.
Én megkérdezném azt is, hogy a pollenszűrő nem ázik-e be, és hogy mikor volt cserélve.
nem értem,hogy miért mondasz butaságot.
A klíma hűtőn csapódik le a a pára így mindenképpen száraz,vagy szárazabb levegő kerül a szélvédőre,ami azt eredményezi,hogy eltűnik a pára az üvegről rövid időn belül.
ezért hívják párátlanító funkciónak.és működik is.szerintem csak nálad nem....
de lehet,hogy csak eldugult a kondenzvíz elvezetőd,és összegyűlt a kondenzvíz,és azt a párát forgattad vissza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11024 Dátum:
2013.11.23 szombat, 14:19:17 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.23 szombat, 14:15:16
nem értem,hogy miért mondasz butaságot.
A klíma hűtőn csapódik le a a pára így mindenképpen száraz,vagy szárazabb levegő kerül a szélvédőre,ami azt eredményezi,hogy eltűnik a pára az üvegről rövid időn belül.
ezért hívják párátlanító funkciónak.és működik is.szerintem csak nálad nem....
de lehet,hogy csak eldugult a kondenzvíz elvezetőd,és összegyűlt a kondenzvíz,és azt a párát forgattad vissza.
Nálam is teljesen hibátlanul működik amit írtam. Biztos rossz.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11025 Dátum:
2013.11.23 szombat, 14:45:08 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.23 szombat, 14:15:16
nem értem,hogy miért mondasz butaságot.
Azé csak nem...
Válasz
A klíma hűtőn csapódik le a a pára így mindenképpen száraz,vagy szárazabb levegő kerül a szélvédőre,ami azt eredményezi,hogy eltűnik a pára az üvegről rövid időn belül.
ezért hívják párátlanító funkciónak.és működik is.szerintem csak nálad nem....
de lehet,hogy csak eldugult a kondenzvíz elvezetőd,és összegyűlt a kondenzvíz,és azt a párát forgattad vissza.
Igen, lecsapódik, a bordákra. Egy idő után lecsöpög a felesleg, de a bordák vizesek maradnak. Azt fogja leszárítani a meleg levegő, kikapcsolt hűtésnél.
Meg tudom mutatni működés közben. Ha kikapcsolod a szárítást, sokkal párásabb levegőt fog visszatolni, mint a szárítás előtt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11026 Dátum:
2013.11.23 szombat, 15:24:41 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.23 szombat, 14:45:08
Azé csak nem...
Igen, lecsapódik, a bordákra. Egy idő után lecsöpög a felesleg, de a bordák vizesek maradnak. Azt fogja leszárítani a meleg levegő, kikapcsolt hűtésnél.
Meg tudom mutatni működés közben. Ha kikapcsolod a szárítást, sokkal párásabb levegőt fog visszatolni, mint a szárítás előtt.
de igen.
Miután a párátlanítás megtörtént,miért kapcsolnád ki a klímát?beállítod a fűtést 24 fokra és bekaccsolva hagyod a kompresszort-AC-on.
Száraz meleglevegő fog bejutni a fülkébe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11027 Dátum:
2013.11.23 szombat, 16:01:37 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.23 szombat, 14:45:08
Azé csak nem...
Igen, lecsapódik, a bordákra. Egy idő után lecsöpög a felesleg, de a bordák vizesek maradnak. Azt fogja leszárítani a meleg levegő, kikapcsolt hűtésnél.
Meg tudom mutatni működés közben. Ha kikapcsolod a szárítást, sokkal párásabb levegőt fog visszatolni, mint a szárítás előtt.
de ha így is csinálod,akkor meddig?kb 5-6 másodperc alatt felszárítja a meleglevegő a párát.aztán már nem fog bepárásodni.és neked még van szélvédőfűtésed is.ja hogy azt sem kapcsolod be......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11028 Dátum:
2013.11.23 szombat, 16:38:01 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.23 szombat, 16:01:37
de ha így is csinálod,akkor meddig?kb 5-6 másodperc alatt felszárítja a meleglevegő a párát.aztán már nem fog bepárásodni.és neked még van szélvédőfűtésed is.ja hogy azt sem kapcsolod be......
Az az 5 másodperc inkább 5 perc. Bepárásodik - pont ezt mondtam az elején. Igen, a szélvésőfűtés leszedi, de egyszerűbb, ha a klímát be sem kapcsolom, hanem rögtön az elején a szélvédőfűtést.
Idézetet írta: alf - 2013.11.23 szombat, 15:24:41
de igen.
Miután a párátlanítás megtörtént,miért kapcsolnád ki a klímát?beállítod a fűtést 24 fokra és bekaccsolva hagyod a kompresszort-AC-on.
Száraz meleglevegő fog bejutni a fülkébe.
Hiába kapcsolod be, az egy idő után magától kikapcsol. Ez majdnem az összes párát, amit kiszedett, vissza is adja.
Valójában, semmit nem ért az egész.
Persze, ennek akkor van szerepe, ha nedves a levegő.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11029 Dátum:
2013.11.23 szombat, 16:39:57 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.23 szombat, 16:38:01
Az az 5 másodperc inkább 5 perc. Bepárásodik - pont ezt mondtam az elején. Igen, a szélvésőfűtés leszedi, de egyszerűbb, ha a klímát be sem kapcsolom, hanem rögtön az elején a szélvédőfűtést.
Hiába kapcsolod be, az egy idő után magától kikapcsol. Ez majdnem az összes párát, amit kiszedett, vissza is adja.
Valójában, semmit nem ért az egész.
Persze, ennek akkor van szerepe, ha nedves a levegő.
értem,akkor jó.nekem nem ilyen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11030 Dátum:
2013.11.23 szombat, 16:41:37 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.11.23 szombat, 13:23:08
Nem változott semmi, de nem is foglalkoztam vele. Szerintem a wg-s ECU tudja kezelni a 6-os váltót, a vgt-s nem. Ennyi
TDCI 6-os váltósból lesz DI? Arra kíváncsi leszek mi lesz az eredménye.
Mondjuk ebben lehet valami..
Nem,nem....5-ös CI lessz 6-ra átrakva.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11031 Dátum:
2013.11.23 szombat, 17:00:14 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.23 szombat, 16:39:57
értem,akkor jó.nekem nem ilyen.
MK3 topic
hogy kerül ide az smax?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11032 Dátum:
2013.11.23 szombat, 19:49:24 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.23 szombat, 16:39:57
értem,akkor jó.nekem nem ilyen.
Enyém is, pedig mk3........
Nem belső keringetésen kell használni.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11033 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 10:28:52 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.23 szombat, 17:00:14
MK3 topic
hogy kerül ide az smax?
úgy B+ ,hogy 7évig volt mk3-am és az is ilyen volt.
a hiba az ön készülékében van.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.24 vasárnap, 10:50:42 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11034 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 12:44:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.11.23 szombat, 16:41:37
Mondjuk ebben lehet valami..
Nem,nem....5-ös CI lessz 6-ra átrakva.
Elvileg azon is VGT-s turbo van, csak más az ECU. Majd írj az eredményről, érdekel.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11035 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 12:48:30 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.24 vasárnap, 10:28:52
úgy B+ ,hogy 7évig volt mk3-am és az is ilyen volt.
a hiba az ön készülékében van.
Nem hinném... és nem is ezt írtad.
Ha egyszer ráérsz, próbáld már ki a következőt. Kapcsold be a szélvédő szárítást, vagy a klímát hűtésre, mondjuk 5 percre.
Az idő legyen párás, mint pl most. Ezek után kapcsold ki a klímát (hűtést), és csak meleg levegőt fújass be az utastérbe, szélvédőfűtés off.
És vizsgáljuk meg az első 5 percet. Én azt állítom, hogy párásabb levegőt fog befújni, mint az egész móka előtt, azaz elkezd az üveg párásodni.
Esetleg egy minitalin meg is ejthetjük...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11036 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 12:50:38 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.11.24 vasárnap, 12:44:37
Elvileg azon is VGT-s turbo van, csak más az ECU. Majd írj az eredményről, érdekel.
wg-shez való szoftvert nem próbáltátok?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11037 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 12:55:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.24 vasárnap, 12:50:38
wg-shez való szoftvert nem próbáltátok?
Azt nem, esetleg majd ha hazamegyek...... talán jövő nyár
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11038 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 17:50:14 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.24 vasárnap, 12:48:30
Nem hinném... és nem is ezt írtad.
Ha egyszer ráérsz, próbáld már ki a következőt. Kapcsold be a szélvédő szárítást, vagy a klímát hűtésre, mondjuk 5 percre.
Az idő legyen párás, mint pl most. Ezek után kapcsold ki a klímát (hűtést), és csak meleg levegőt fújass be az utastérbe, szélvédőfűtés off.
És vizsgáljuk meg az első 5 percet. Én azt állítom, hogy párásabb levegőt fog befújni, mint az egész móka előtt, azaz elkezd az üveg párásodni.
Esetleg egy minitalin meg is ejthetjük...
azt hiszel,amit csak akarsz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeo tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11039 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 17:57:57 »
Üdv! Segítségeteket szeretném kérni! Most vettem észre először,hogy hidegen elindítottam az autót 1000-n állt a fordulat, elindultam vele kb 5 km után megálltam szokásos helyett ugyan úgy 1000-n állt a fordulat! Hazafelé picit cipőztem megálltam lement rendesen szépen alapjáratra majd egy pici gázpöccintés után ismét felment és egy picit ingadozik! Test üzemmódban megnéztem akkor 920 az alapjárat vártam vele és 1000 környékén ingadozott! Esetleg valami tippetek? Én a csúcsokon hallom, hogy valamelyik nem az igazi, úgyhogy arra tippelek! Előre is köszönöm a segítséget! Pacsi mindenkinek
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11040 Dátum:
2013.11.24 vasárnap, 18:00:57 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2013.11.24 vasárnap, 17:57:57
Üdv! Segítségeteket szeretném kérni! Most vettem észre először,hogy hidegen elindítottam az autót 1000-n állt a fordulat, elindultam vele kb 5 km után megálltam szokásos helyett ugyan úgy 1000-n állt a fordulat! Hazafelé picit cipőztem megálltam lement rendesen szépen alapjáratra majd egy pici gázpöccintés után ismét felment és egy picit ingadozik! Test üzemmódban megnéztem akkor 920 az alapjárat vártam vele és 1000 környékén ingadozott! Esetleg valami tippetek? Én a csúcsokon hallom, hogy valamelyik nem az igazi, úgyhogy arra tippelek! Előre is köszönöm a segítséget! Pacsi mindenkinek
elsö körben,akku,generátor,töltés,izzító gyertyák,fűtő gyertyák ha vannak...
a generátor emelgetheti az alapjáratot a terhelés miatt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeo tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11041 Dátum:
2013.11.25 hétfő, 19:03:42 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.24 vasárnap, 18:00:57
elsö körben,akku,generátor,töltés,izzító gyertyák,fűtő gyertyák ha vannak...
a generátor emelgetheti az alapjáratot a terhelés miatt...
Üdv Alf! Köszönöm a válaszod!
Ma hűtőfolyadékot cseréltem és elmentem vele egy karikára, elléptem 1. 2. 3. ban negyedikben megtorpant, mintha elengedtem volna a gázt, ki kuplungoltam, majd vártam pár másodpercet és tökéletesen ment tovább, úgyhogy én szerintem a üaszűrőm kell cserélni véleményem szerint nagyon üa szegény tünetek ezek, de javíts ki ha tévedek! Amúgy ma szép volt az alapjárat, ott állt, ahol kell neki és nem is ingadozott! További szép estét mindenkinek!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11042 Dátum:
2013.11.25 hétfő, 19:17:57 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2013.11.25 hétfő, 19:03:42
Üdv Alf! Köszönöm a válaszod!
Ma hűtőfolyadékot cseréltem és elmentem vele egy karikára, elléptem 1. 2. 3. ban negyedikben megtorpant, mintha elengedtem volna a gázt, ki kuplungoltam, majd vártam pár másodpercet és tökéletesen ment tovább, úgyhogy én szerintem a üaszűrőm kell cserélni véleményem szerint nagyon üa szegény tünetek ezek, de javíts ki ha tévedek! Amúgy ma szép volt az alapjárat, ott állt, ahol kell neki és nem is ingadozott! További szép estét mindenkinek!
neked ilyen nem létezik,hogy üzemanyagszegény állapot.akkor neked már meghalt a tápszivattyúd....diagnosztizálni kell.a szűrőcsere sosem tesz kárt,úgyhogy nyugodtan,ha úgy érzed.és ha nem oldódik meg,akkor az előzőben leírtam a tippeimet....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11043 Dátum:
2013.11.27 szerda, 09:22:56 »
Sziasztok!
Olyan gondom adódott, hogy az előtöltésem nem állítódik megfelelően. Gondolom én mert az a jelenség, hogy 1800 fordulat után a "csörgő hang" nem változik és a teljesítmény is kevesebb. Nem húz kellő képen és jóval hangosabb és csörgősebb a motor.
Van valami ötletetek, hogy mi okozhatja ezt? IMV szelep van a di-be?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11044 Dátum:
2013.11.27 szerda, 11:58:13 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.11.27 szerda, 09:22:56
Sziasztok!
Olyan gondom adódott, hogy az előtöltésem nem állítódik megfelelően. Gondolom én mert az a jelenség, hogy 1800 fordulat után a "csörgő hang" nem változik és a teljesítmény is kevesebb. Nem húz kellő képen és jóval hangosabb és csörgősebb a motor.
Van valami ötletetek, hogy mi okozhatja ezt? IMV szelep van a di-be?
Ha rendesen bemelegedett akkor sem?
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11045 Dátum:
2013.11.27 szerda, 12:56:27 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.11.27 szerda, 11:58:13
Ha rendesen bemelegedett akkor sem?
Sajnos nem, illetve változó. Tegnap pl hazafelé nagyon csörgött melegen is, de ma reggel nem. Van egy kis gond a hőfokjelzőmmel is, de nem hinném, hogy köze van hozzá.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11046 Dátum:
2013.11.27 szerda, 14:56:38 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.11.27 szerda, 12:56:27
Sajnos nem, illetve változó. Tegnap pl hazafelé nagyon csörgött melegen is, de ma reggel nem. Van egy kis gond a hőfokjelzőmmel is, de nem hinném, hogy köze van hozzá.
Hát ha nem elég meleg a moci akkor is csinálhat ilyent. Csak mert írtad a hőfok mérő sz@raxik lehet neki van igaza.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11047 Dátum:
2013.11.27 szerda, 15:13:17 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.11.27 szerda, 14:56:38
Hát ha nem elég meleg a moci akkor is csinálhat ilyent. Csak mert írtad a hőfok mérő sz@raxik lehet neki van igaza.
Pénteken mentem egy 150 km-t semmi baja nem volt, és 5 perc után indultam vissza 150 km-t. Hazafelé már csörgött és nem is húzott úgy. A hőfokmutatóm kb 15-km után ál csak be középre, de ha pl üresben gázadásra elindul lefelé. Lehet vízpumpa vacakol vagy nem tudom, de a két termosztát az új és gyári is.
Naplózva
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11048 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 08:08:30 »
sziasztok.
reggeli -5 fokos inditas utan az alapjaratom picit ingadozik ( kb 1000-1100 között) kb 5-6 masodpercig.
a hangja borzalom de ahogy picit melegszik elcsendesul:)
Izzitogyertyarol olvastam olyasmit hogy inditás után is szerepe van. lehetséges h az lesz?
indulni egyébként meglepőn könnynen indul igy reggel csak utana kicsit ingadozik a fordulat.
köszi a válaszokat:)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11049 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 08:10:07 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.11.28 csütörtök, 08:08:30
sziasztok.
reggeli -5 fokos inditas utan az alapjaratom picit ingadozik ( kb 1000-1100 között) kb 5-6 masodpercig.
a hangja borzalom de ahogy picit melegszik elcsendesul:)
Izzitogyertyarol olvastam olyasmit hogy inditás után is szerepe van. lehetséges h az lesz?
indulni egyébként meglepőn könnynen indul igy reggel csak utana kicsit ingadozik a fordulat.
köszi a válaszokat:)
lehetséges
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
214
215
216
217
218
219
220
[
221
]
222
223
224
225
226
227
228
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ