Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:57:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
244
245
246
247
248
249
250
[
251
]
252
253
254
255
256
257
258
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113392 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12500 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 21:19:03 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.04 csütörtök, 20:58:31
Hibásan működnek?
2 üzemállapot van.
1. Jó
2. Nem
A vízhőfok mutató ingadozása termosztát hibára utal.
Akkor tegyük fel, hogy nem jó. Akkor?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12501 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 21:24:20 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.12.04 csütörtök, 21:19:03
Akkor tegyük fel, hogy nem jó. Akkor?
Ha nem jó, akkor nem működik. Tehát olyan, mintha ott sem lenne.
De ha ott van, akkor sem ingadozik tőle a hőfokmutató. Az a termosztát(ok) produkciója, ahogy korábban írtam.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12502 Dátum:
2014.12.05 péntek, 09:05:54 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.04 csütörtök, 21:24:20
Ha nem jó, akkor nem működik. Tehát olyan, mintha ott sem lenne.
De ha ott van, akkor sem ingadozik tőle a hőfokmutató. Az a termosztát(ok) produkciója, ahogy korábban írtam.
Sajnos azon már túl vagyunk, de nem hozott javulást.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12503 Dátum:
2014.12.05 péntek, 10:12:52 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.12.05 péntek, 09:05:54
Sajnos azon már túl vagyunk, de nem hozott javulást.
milyen gyártmányú termosztát ment bele? elő szokott fordulni az utángyártottaknál, hogy alapból ***
a hőfokmutató olyan 80-110fokos tartományban középen áll, szóval ha az mozog, akkor ott jócskán ingadozik a vízhőfokod
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12504 Dátum:
2014.12.05 péntek, 11:50:11 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.12.05 péntek, 09:05:54
Sajnos azon már túl vagyunk, de nem hozott javulást.
Szereljetek be JÓ termosztátokat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12505 Dátum:
2014.12.05 péntek, 13:52:29 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.05 péntek, 11:50:11
Szereljetek be JÓ termosztátokat.
nem mellesleg a 4 izzítógyertyának köze nincs a vízkörhöz
még a vízfűtés is lekapcsol egy adott hőfok felett, szóval a nélkül is középen kéne lennie
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12506 Dátum:
2014.12.05 péntek, 18:40:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.12.05 péntek, 13:52:29
nem mellesleg a 4 izzítógyertyának köze nincs a vízkörhöz
még a vízfűtés is lekapcsol egy adott hőfok felett, szóval a nélkül is középen kéne lennie
Kieg. fűtés gyertyáiról volt szó, ami 3.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12507 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 09:58:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.12.05 péntek, 10:12:52
milyen gyártmányú termosztát ment bele? elő szokott fordulni az utángyártottaknál, hogy alapból ***
a hőfokmutató olyan 80-110fokos tartományban középen áll, szóval ha az mozog, akkor ott jócskán ingadozik a vízhőfokod
Csak gyárit tettem bele. Mind a kettő csere után a hiba ugyan úgy megmaradt. Mentem vele egy hetet aztán vettem újat, mind a kettőből. Csere után ismét ez a hiba. Főleg 10 fok alatt csinálja. Ha felmegy a mutató és ott is marad akkor pl. álló helyzetben olyan 2 ezres fordulatnál tartom a a motort és elindul lefelé. Amint elengedem a gáz ismét vissza megy.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12508 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 12:21:35 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.12.08 hétfő, 09:58:46
Csak gyárit tettem bele. Mind a kettő csere után a hiba ugyan úgy megmaradt. Mentem vele egy hetet aztán vettem újat, mind a kettőből. Csere után ismét ez a hiba. Főleg 10 fok alatt csinálja. Ha felmegy a mutató és ott is marad akkor pl. álló helyzetben olyan 2 ezres fordulatnál tartom a a motort és elindul lefelé. Amint elengedem a gáz ismét vissza megy.
Ennek pedig nagyon termosztát....akkor inkább úgy mondom, hogy akkor is kering a hűtőben a hűtőfolyadék, amikor még nem kellene. Fordulaton ugye nagyobb a keringési sebesség, jobban visszahűl.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12509 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 12:28:40 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.12.08 hétfő, 09:58:46
Csak gyárit tettem bele. Mind a kettő csere után a hiba ugyan úgy megmaradt. Mentem vele egy hetet aztán vettem újat, mind a kettőből. Csere után ismét ez a hiba. Főleg 10 fok alatt csinálja. Ha felmegy a mutató és ott is marad akkor pl. álló helyzetben olyan 2 ezres fordulatnál tartom a a motort és elindul lefelé. Amint elengedem a gáz ismét vissza megy.
és a vízpumpát leellenőriztétek már?ha elfordult a ricni a szervószivattyúban,vagy a játókerékben a fém inzert,akkor is csinálhat ilyet...sőt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12510 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 12:31:48 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.08 hétfő, 12:28:40
és a vízpumpát leellenőriztétek már?ha elfordult a ricni a szervószivattyúban,vagy a játókerékben a fém inzert,akkor is csinálhat ilyet...sőt.
Ha elforog, tehát csökken-het a vízpumpa forgási sebessége, akkor lassul a hűtőfolyadék keringetése. Tehát jobban melegszik. Nem? De!
Itt az a probléma, hogy túlhűt, nem pedig az, hogy túl melegszik.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12511 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 12:37:42 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.08 hétfő, 12:31:48
Ha elforog, tehát csökken-het a vízpumpa forgási sebessége, akkor lassul a hűtőfolyadék keringetése. Tehát jobban melegszik. Nem? De!
Itt az a probléma, hogy túlhűt, nem pedig az, hogy túl melegszik.
akkor azért mégegyszer olvasd és értelmezd:
"Ha felmegy a mutató és ott is marad akkor pl. álló helyzetben olyan
2 ezres fordulatnál tartom a a motort és elindul lefelé. Amint elengedem a gáz ismét vissza megy"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12512 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 12:51:28 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.08 hétfő, 12:37:42
akkor azért mégegyszer olvasd és értelmezd:
"Ha felmegy a mutató és ott is marad akkor pl. álló helyzetben olyan
2 ezres fordulatnál tartom a a motort és elindul lefelé. Amint elengedem a gáz ismét vissza megy"
Leírtam korábban. Ha jobban kering, visszahűl (2000 f/perc) ha pedig alapjárat -kevésbé kering-, akkor újra melegszik. Ezt írtam korábban is, ami viszont termosztát hibára utal.
Hogyan kellene értelmezni? Neked kellene inkább az elmondást és azt, amit én írtam.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.08 hétfő, 12:53:22 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12513 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 13:22:00 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.08 hétfő, 12:51:28
Leírtam korábban. Ha jobban kering, visszahűl (2000 f/perc) ha pedig alapjárat -kevésbé kering-, akkor újra melegszik. Ezt írtam korábban is, ami viszont termosztát hibára utal.
Hogyan kellene értelmezni? Neked kellene inkább az elmondást és azt, amit én írtam.
úgy,hogy ha a ricni elfordult a kormányszervó tengelyén,akkor alapjáraton marha kevés vizet tud szállítani a szivattyú,ergo melegebb a motor.Fordulaton,meg "valamennyit mégis csak szállít",mert időnként mégis összeakadnak a ricnik,és olyankor beküldi a hűtőbe a meleg vizet,ami miatt meg már amúgy is nyitva van a termosztát,mert addigra a hőfok rendben van.A hűtőből érkező hidegvíz meg lehűti a motort egyből.Így még az is lehet,hogy a termosztátokkal semmi probléma nincsen.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12514 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 13:44:11 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.08 hétfő, 12:28:40
és a vízpumpát leellenőriztétek már?ha elfordult a ricni a szervószivattyúban,vagy a játókerékben a fém inzert,akkor is csinálhat ilyet...sőt.
Azt még nem. Akkor most az jön.
Ez a hiba már tavaly télen is megvolt. 10 fok alatt ugyan ez. Kicseréltem mind két termót (gyárira) semmi nem változott. Ha a vízpumpa *** akkor létezik, hogy kibírt még egy évet? Nyáron semmi gond nincsen vele és a ventilátorom se megy ész nélkül.
Ma reggeli eset:
Mentem kb 30 km-et a 0-on, fel is ment a mutató, bár elég lassan. Lekanyarodok, körforgalom, útkereszteződésnél megállok, kikanyarodok és egy kb 1 km-es lejtőn gurultam le úgy 80-90-el. A mutató a lejtő végére már az első vonalig esett vissza. Újra körforgalom, kikanyarodok egyenes út kb 100-al és fel is ment.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12515 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 15:22:32 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.08 hétfő, 13:22:00
úgy,hogy ha a ricni elfordult a kormányszervó tengelyén,akkor alapjáraton marha kevés vizet tud szállítani a szivattyú,ergo melegebb a motor.Fordulaton,meg "valamennyit mégis csak szállít",mert időnként mégis összeakadnak a ricnik,és olyankor beküldi a hűtőbe a meleg vizet,ami miatt meg már amúgy is nyitva van a termosztát,mert addigra a hőfok rendben van.A hűtőből érkező hidegvíz meg lehűti a motort egyből.Így még az is lehet,hogy a termosztátokkal semmi probléma nincsen.....
Ne mond már, hogy annyira lehűl a hűtőben a hűtőfolyadék, hogy az a hőfokmutatón is meglátszik!
8-10 °C -ot hűlhet le, ha kint nincs -20 °C, ez meg nem látszik a mutatón, mert az 70-110 -ig középen áll. Ha fel tud menni oda. És alapjáraton igen, mert nincs menetszél, ami lehűtené a hűtőt és benne a hűtőfolyadékot.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12516 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 16:35:06 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.08 hétfő, 15:22:32
Ne mond már, hogy annyira lehűl a hűtőben a hűtőfolyadék, hogy az a hőfokmutatón is meglátszik!
8-10 °C -ot hűlhet le, ha kint nincs -20 °C, ez meg nem látszik a mutatón, mert az 70-110 -ig középen áll. Ha fel tud menni oda. És alapjáraton igen, mert nincs menetszél, ami lehűtené a hűtőt és benne a hűtőfolyadékot.
neked nem volt még tdci-d.....
de bizony hogy tud.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12517 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 22:10:07 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.08 hétfő, 16:35:06
neked nem volt még tdci-d.....
de bizony hogy tud.
Mi köze van annak, hogy nem volt tdci-m (ami csak erény) ahhoz, hogy úgy van ahogy írtam?
tudnád mennyiféle autóm nem volt és mégis ismerem őket.
Kizárt, hogy 50 °C-ot hűtene ha átfolyik a hűtőn!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12518 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 22:14:25 »
termosztát....olajköri....nagyon, nagy technika....és ahogy nézem kb 200ft-os tömitéssel lehetne is orvosolni, csak keresni kellene hozzá.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12519 Dátum:
2014.12.09 kedd, 08:49:13 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.08 hétfő, 22:10:07
Mi köze van annak, hogy nem volt tdci-m (ami csak erény) ahhoz, hogy úgy van ahogy írtam?
tudnád mennyiféle autóm nem volt és mégis ismerem őket.
Kizárt, hogy 50 °C-ot hűtene ha átfolyik a hűtőn!
csak annyi,hogy igenis képes,és akkor már te is megtapasztalhattad volna.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12520 Dátum:
2014.12.09 kedd, 08:50:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.12.08 hétfő, 22:14:25
termosztát....olajköri....nagyon, nagy technika....és ahogy nézem kb 200ft-os tömitéssel lehetne is orvosolni, csak keresni kellene hozzá.
ige,én is ezt tapasztaltam,meg azt is,hogy nincs ilyen Ó gyűrű konfekció méretben....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12521 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:07:55 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.09 kedd, 08:49:13
csak annyi,hogy igenis képes,és akkor már te is megtapasztalhattad volna.
Na persze. A puma dízel motor megváltoztatja a fizikát.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12522 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:29:24 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.09 kedd, 09:07:55
Na persze. A puma dízel motor megváltoztatja a fizikát.
És ezt te nem tudtad? képes átalakítani a gázolajat idegbetegséggé
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12523 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:41:53 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.09 kedd, 09:07:55
Na persze. A puma dízel motor megváltoztatja a fizikát.
míg te elméletről beszélsz,én a gyakorlatról.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12524 Dátum:
2014.12.09 kedd, 09:45:54 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.09 kedd, 09:41:53
míg te elméletről beszélsz,én a gyakorlatról.
Tipcsi,
már megint
most az egyszer nincs igazad.
Gyakorlat, vagy elmélet, Alfnak van igaza...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12525 Dátum:
2014.12.09 kedd, 10:01:11 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.09 kedd, 09:41:53
míg te elméletről beszélsz,én a gyakorlatról.
A folyadék hővesztése elméletileg is és gyakorlatilag is úgy működik.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12526 Dátum:
2014.12.09 kedd, 10:02:34 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.09 kedd, 09:45:54
Tipcsi,
már megint
most az egyszer nincs igazad.
Gyakorlat, vagy elmélet, Alfnak van igaza...
Szóval szerinted is akkor hűl jobban a hűtőfolyadék ha nem kering gyorsabban?
Mi vagy te döntőbíró vagy a műsorvezető?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12527 Dátum:
2014.12.09 kedd, 10:03:08 »
Idézetet írta: netcore - 2014.12.09 kedd, 09:29:24
És ezt te nem tudtad? képes átalakítani a gázolajat idegbetegséggé
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12528 Dátum:
2014.12.09 kedd, 10:03:35 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.09 kedd, 10:02:34
Szóval szerinted is akkor hűl jobban a hűtőfolyadék ha nem kering gyorsabban?
Nem eeről volt szó. De igen. Mert ha lassaban kering, akkor kisebb a surlódási hő, azaz kevésbé is melegszik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12529 Dátum:
2014.12.09 kedd, 10:04:48 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.09 kedd, 10:03:35
Nem eeről volt szó. De igen. Mert ha lassaban kering, akkor kisebb a surlódási hő, azaz kevésbé is melegszik...
Húúúú B+...... mi volt nálatok, agymosás?
De erről volt szó, olvass vissza. Most összefoglaltam 1 mondatban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12530 Dátum:
2014.12.09 kedd, 16:37:20 »
Hasonló probléma. Nem bír felmelegedni a motor csak ha terhelés alatt van. (hegy menet/autó pálya) Falusi utakon 40 km alatt sem áll függőbe a mutató. Hegyről le pedig lehűl. Vizes thermo csere meg volt nem lett jobb, most az olajköri projekt lesz kilátásban csak hát nem olcsó
.
Kérdés: ha kiveszem az olajköri thermót akkor ugye a hűtő víz elfolyik?
Hol lehet olcsón turbó légbeömlőhöz tömítéseket szerezni? Mindenképpen ki kell cserélni őket? Vagy leszereléskor kiderül?
Egyébként kb 6 fok alatt szarakodik.... nyáron fasza.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12531 Dátum:
2014.12.09 kedd, 16:45:59 »
Idézetet írta: Gyga - 2014.12.09 kedd, 16:37:20
Hasonló probléma. Nem bír felmelegedni a motor csak ha terhelés alatt van. (hegy menet/autó pálya) Falusi utakon 40 km alatt sem áll függőbe a mutató. Hegyről le pedig lehűl. Vizes thermo csere meg volt nem lett jobb, most az olajköri projekt lesz kilátásban csak hát nem olcsó
.
Kérdés: ha kiveszem az olajköri thermót akkor ugye a hűtő víz elfolyik?
Hol lehet olcsón turbó légbeömlőhöz tömítéseket szerezni? Mindenképpen ki kell cserélni őket? Vagy leszereléskor kiderül?
Egyébként kb 6 fok alatt szarakodik.... nyáron fasza.
Nem folyik el, ha előtte leengeded.
Nem nevezném drágának az "olajköri" termosztátot. Az üzemanyag költség a legnagyobb (és néha az üa rendszer, turbó).
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12532 Dátum:
2014.12.09 kedd, 17:03:17 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.09 kedd, 16:45:59
Nem folyik el, ha előtte leengeded.
Nem nevezném drágának az "olajköri" termosztátot. Az üzemanyag költség a legnagyobb (és néha az üa rendszer, turbó).
na jó nem olyan drága 9E + 6E tömités + 8E szerelési díj =23E nem baráti
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12533 Dátum:
2014.12.09 kedd, 18:44:43 »
Idézetet írta: Gyga - 2014.12.09 kedd, 17:03:17
na jó nem olyan drága 9E + 6E tömités + 8E szerelési díj =23E nem baráti
Milyen tömítés 6e? Nem kell semmilyen.
Szerelés?
Nem cseréled te ki? Mivel kérdezted, hogy ki(el)folyik-e a hűtőfolyadék.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12534 Dátum:
2014.12.09 kedd, 18:46:39 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.09 kedd, 18:44:43
Milyen tömítés 6e? Nem kell semmilyen.
Szerelés?
Nem cseréled te ki? Mivel kérdezted, hogy ki(el)folyik-e a hűtőfolyadék.
Gondolom a szívósor tömítés.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12535 Dátum:
2014.12.09 kedd, 18:56:07 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.09 kedd, 18:46:39
Gondolom a szívósor tömítés.
Nem kell (feltétlen) cserélni. Simán jó, általában 1-2 mm kilóg még a műanyagból. Simán jó még.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12536 Dátum:
2014.12.09 kedd, 20:05:26 »
Igen a szívósori tömítésre gondoltam. Szerszámok hiányában nem állnék neki, elég érdekes helyen van az az olajköri termo.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12537 Dátum:
2014.12.09 kedd, 20:12:58 »
Idézetet írta: Gyga - 2014.12.09 kedd, 20:05:26
Igen a szívósori tömítésre gondoltam. Szerszámok hiányában nem állnék neki, elég érdekes helyen van az az olajköri termo.
Még mindig jobb, mint a benzines (sor4) termosztát helye.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12538 Dátum:
2014.12.09 kedd, 20:19:46 »
Apropó mia hivatalos neve az olajköri teromnak? Egyedül a Cromax oldalán találtam. Unixon nincs és a Bárdi sem hozza.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12539 Dátum:
2014.12.09 kedd, 20:24:47 »
Idézetet írta: Gyga - 2014.12.09 kedd, 20:19:46
Apropó mia hivatalos neve az olajköri teromnak? Egyedül a Cromax oldalán találtam. Unixon nincs és a Bárdi sem hozza.
mert abból csak gyári van.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12540 Dátum:
2014.12.09 kedd, 20:53:32 »
Idézetet írta: Gyga - 2014.12.09 kedd, 20:19:46
Apropó mia hivatalos neve az
olajköri teromnak
? Egyedül a Cromax oldalán találtam. Unixon nincs és a Bárdi sem hozza.
olajköri termo.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12541 Dátum:
2014.12.09 kedd, 21:00:52 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.09 kedd, 08:50:11
ige,én is ezt tapasztaltam,meg azt is,hogy nincs ilyen Ó gyűrű konfekció méretben....
A Super Seal-nél próbàltad? Szintén III. ker.
Elméletileg célban is tudnak gyártani egy-egy darabot. Pl mi régi Festo m.hengerhez gyàrtattunk dugattyúra tömítést.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12542 Dátum:
2014.12.09 kedd, 21:32:00 »
Idézetet írta: Ferqo - 2014.12.09 kedd, 21:00:52
A Super Seal-nél próbàltad? Szintén III. ker.
Elméletileg célban is tudnak gyártani egy-egy darabot. Pl mi régi Festo m.hengerhez gyàrtattunk dugattyúra tömítést.
ismerem őket,nekik sincs.csak nagy mennyiséget gyártanak...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12543 Dátum:
2014.12.09 kedd, 21:42:38 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.09 kedd, 21:32:00
ismerem őket,nekik sincs.csak nagy mennyiséget gyártanak...
Nekünk 10 db tömítés kellett, legyártották. Ha jól tudom ott helyben, gumi tömbből, forgácsolással, hűtve inkább fagyasztva. Nem emlékszem az árakra, de nem volt vészes, talán 1000-1500 Ft/db, kb 50-es munkahengerhez kellett vmi ajakos-peremes "simmering" jellegű tömítés. Persze a forgácsoló eljárásnak vannak korlátai.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12544 Dátum:
2014.12.10 szerda, 06:57:04 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.09 kedd, 20:53:32
olajköri termo.....
De akkor a Bárdi meg a Unix nem árul ilyet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12545 Dátum:
2014.12.10 szerda, 07:08:14 »
Idézetet írta: Gyga - 2014.12.10 szerda, 06:57:04
De akkor a Bárdi meg a Unix nem árul ilyet?
Cs12 már megírta neked.Abból csak gyári van.Nincs utángyártott.A bárdi meg a junix csak u.gy.-t árul.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12546 Dátum:
2014.12.10 szerda, 12:13:54 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.09 kedd, 21:32:00
ismerem őket,nekik sincs.csak nagy mennyiséget gyártanak...
lessz tömités aszem, gyártanak nekem egyedibe csak lekell méreteznünk...viszont nem lessz annyira olcsó...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12547 Dátum:
2014.12.10 szerda, 12:22:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.12.10 szerda, 12:13:54
lessz tömités aszem, gyártanak nekem egyedibe csak lekell méreteznünk...viszont nem lessz annyira olcsó...
ezaz. majd lesz rá 2e ft egy u.gy tömítés,amit nem ártana tudni,hogy hosszú távon is beválik-e,vagy vesz az ember 6-7e ft-ért egy gyári termót.....
De az is lehet,hogy sikerül sokal jobbra,tarósabbra megcsinálni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12548 Dátum:
2014.12.10 szerda, 14:03:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.12.10 szerda, 12:13:54
lessz tömités aszem, gyártanak nekem egyedibe csak lekell méreteznünk...viszont nem lessz annyira olcsó...
Tisztelt Fórumtárs!
Kezdem azzal, hogy maximálisan támogatom azon felfogást ami javítható, azt először próbáljuk meg megjavítani. Az olajtermo esetében viszont ez nem lesz olyan egyszerű feladat. Ugyanis a tömítő gyűrű nem egy egyszerű "O" gyűrű, hanem egy speciálisan kiképzett kúpos felületű gyűrű ami ráadásul ráfekszik egy peremre. Ha a méretezés csak tizedekben tér el elképzelhető, hogy nem lesz megfelelő a tömítettség, ami ebben az esetben egy nagyon fontos tényező. Nem beszélve a glikol állóságról és a hőtűrő képességről. Talán megoldás lehet egy teljesen új alapján, utána gyártatni a tömítő felületet. Én is régebben szétszedtem egy halott olajtermót, de a leírtak miatt leálltam a kísérletezéssel. Mindezek ellenére sok sikert kívánok a megvalósításhoz és ha be válik vevő vagyok egy pár gyűrűre mert halott olajköri termom az viszont van.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12549 Dátum:
2014.12.10 szerda, 14:05:17 »
Idézetet írta: László - 2014.12.10 szerda, 14:03:09
Tisztelt Fórumtárs!
Kezdem azzal, hogy maximálisan támogatom azon felfogást ami javítható, azt először próbáljuk meg megjavítani. Az olajtermo esetében viszont ez nem lesz olyan egyszerű feladat. Ugyanis a tömítő gyűrű nem egy egyszerű "O" gyűrű, hanem egy speciálisan kiképzett kúpos felületű gyűrű ami ráadásul ráfekszik egy peremre. Ha a méretezés csak tizedekben tér el elképzelhető, hogy nem lesz megfelelő a tömítettség, ami ebben az esetben egy nagyon fontos tényező. Nem beszélve a glikol állóságról és a hőtűrő képességről. Talán megoldás lehet egy teljesen új alapján, utána gyártatni a tömítő felületet. Én is régebben szétszedtem egy halott olajtermót, de a leírtak miatt leálltam a kísérletezéssel. Mindezek ellenére sok sikert kívánok a megvalósításhoz és ha be válik vevő vagyok egy pár gyűrűre mert halott olajköri termom az viszont van.
Tisztelettel László!
nekem is van vagy 2.csak autóm nincs már hozzá....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
244
245
246
247
248
249
250
[
251
]
252
253
254
255
256
257
258
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ