Gyga
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12550 Dátum: 2014.12.10 szerda, 17:30:00 » |
|
Cs12 már megírta neked.Abból csak gyári van.Nincs utángyártott.A bárdi meg a junix csak u.gy.-t árul. oké lejött...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #12551 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:56:32 » |
|
kb 1000ft-ot mondtak 1db-ra....és olyan anyagból csinálják ami röhögve birja a fagyállót, totál méret azonosan egy az egybe..... ennyi....én most megállok, mert magamnak most vettem nemrég gyárit.....szal egy ideig nekem nem kell.(remélem).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #12552 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:58:41 » |
|
kb 1000ft-ot mondtak 1db-ra....és olyan anyagból csinálják ami röhögve birja a fagyállót, totál méret azonosan egy az egybe..... ennyi....én most megállok, mert magamnak most vettem nemrég gyárit.....szal egy ideig nekem nem kell.(remélem).
Ezeknek a mozgó/mechanikus része sosem megy tönkre? A normál termosztátnál elég sokszor tönkremegy az is és úgy nagyon ez sem különbözik az elvtől.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #12553 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:08:09 » |
|
Sziasztok! Kérdésem lenne szívósorral kapcsolatban. Kb fél éve kezdtem el olvasni a tddi topikot elölről, oldalról oldalra. Akkor belefutottam, hogy talán a 2001-es di ket osztott szívósorral gyártották, hajlamos kettéválni, és nem javítható vagy csak kókányolható(?). Nem emlékszem pontosan. Megoldás volt későbbi évjáratból, vagy talán még ci-ből is. Namost hogy megvettem Lalahun gépét szembesülök vele, hogy ezen is osztott, de nem olvasnám végig mind a kétszázakárhány oldalt viszont a kereső meg csak egyet talál Mkiii TDDI témakörben a szívósor szóra. Nem is értem. Szóval segítsetek hogy is van ez? Érdemes cserélni? Mire? Vagy hagyjam a rákba taknyoljam körbe vmi pasztával, ha kifúj? Üdv, Ferqó
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #12554 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:15:21 » |
|
Ezeknek a mozgó/mechanikus része sosem megy tönkre? A normál termosztátnál elég sokszor tönkremegy az is és úgy nagyon ez sem különbözik az elvtől.
Elv ugyanaz. Igazából a tágulási elem nem tud tönkre menni szerintem, a rugó gyengül el vagy nem tömit rendesen, vagy vizköves,koszos,rittyós,stb....ezáltal elmegy a hiszterézise és túlhűti a motort...ezért van az hogy veszel 10 gyárit és a Gyenge sz@r rugóktól 8-nál az életben nem fog középen állni a mutató, 2-nél meg igen. de kézzel megnyomkodjuk a rugó ellenében és érezni hogy izmos vagy gyengébb van benne...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.10 szerda, 22:22:26 írta Bunyek »
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12555 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:22:35 » |
|
Sziasztok! Kérdésem lenne szívósorral kapcsolatban. Kb fél éve kezdtem el olvasni a tddi topikot elölről, oldalról oldalra. Akkor belefutottam, hogy talán a 2001-es di ket osztott szívósorral gyártották, hajlamos kettéválni, és nem javítható vagy csak kókányolható(?). Nem emlékszem pontosan. Megoldás volt későbbi évjáratból, vagy talán még ci-ből is. Namost hogy megvettem Lalahun gépét szembesülök vele, hogy ezen is osztott, de nem olvasnám végig mind a kétszázakárhány oldalt viszont a kereső meg csak egyet talál Mkiii TDDI témakörben a szívósor szóra. Nem is értem. Szóval segítsetek hogy is van ez? Érdemes cserélni? Mire? Vagy hagyjam a rákba taknyoljam körbe vmi pasztával, ha kifúj? Üdv, Ferqó
Ha nem fúj ki akkor ne piszkáld. Ha kifúj.....vagy összeragasztod és jó lesz, vagy cseréled másfajtára....ott arra figyelj, hogy ne első EGR-es legyen.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #12556 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:27:01 » |
|
Elv ugyanaz. Igazából a tágulási elem nem tud tönkre menni szerintem, a rugó gyengül el vagy nem tömit rendesen, vagy vizköves,koszos,rittyós,stb....ezáltal elmegy a hiszterézise és túlhűti a motort...ezért van az hogy veszel 10 gyárit és a Gyenge sz@r rugóktól 8-nál az életben nem fog középen állni a mutató, 2-nél meg igen. de kézzel megnyomkodjuk a rugó ellenében és érezni hogy izmos vagy gyengébb van benne...
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #12557 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:37:54 » |
|
Ha nem fúj ki akkor ne piszkáld. Ha kifúj.....vagy összeragasztod és jó lesz, vagy cseréled másfajtára....ott arra figyelj, hogy ne első EGR-es legyen.
OK. Egyelőre derítgetem fel a motorteret, és több helyen látok fekete olajos kormos nyomokat, nem mondanám olajsárnak, vékony fekete olajfilm, a szívósor környékén is van. Ezzel együtt a szellőztető rendszerből vmi gépszag jön, izzadt motorszagnak mondanám. Relhist ült az autóban, elsőre azt szagolgatta, hogy honnan jön ez a "gőzgép" szag. Lehet nincs összefüggés. A cserénél akkor törkedjek di-ből venni? VAn vmi évjárat, dátum ahonnan már nem a két félből verzió van? Jól sejtem, hogy a ci-k első egr-esek? Köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12558 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:48:33 » |
|
OK. Egyelőre derítgetem fel a motorteret, és több helyen látok fekete olajos kormos nyomokat, nem mondanám olajsárnak, vékony fekete olajfilm, a szívósor környékén is van. Ezzel együtt a szellőztető rendszerből vmi gépszag jön, izzadt motorszagnak mondanám. Relhist ült az autóban, elsőre azt szagolgatta, hogy honnan jön ez a "gőzgép" szag. Lehet nincs összefüggés. A cserénél akkor törkedjek di-ből venni? VAn vmi évjárat, dátum ahonnan már nem a két félből verzió van? Jól sejtem, hogy a ci-k első egr-esek? Köszönöm.
Enyém (2001) egyrészes. 2002 végén már előre került az EGR. Keres-kínában nézz szét, vagy nyiss egy topicot....valakinek biztos lesz.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #12559 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:57:29 » |
|
Ha a termosztáttol a hűtőre menő vastag cső 60 fokos víznél meleg,akkor rossz a termosztát? Vagy valamennyi melegvíz bele tud menni a termosztát előtt-mögött lévő vékony csövön?
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12560 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 17:04:32 » |
|
Ha a termosztáttol a hűtőre menő vastag cső 60 fokos víznél meleg,akkor rossz a termosztát? Vagy valamennyi melegvíz bele tud menni a termosztát előtt-mögött lévő vékony csövön?
ha teljes keresztmetszetében átmelegszik,az nem jó. Van egy kis légtelenítő a termo tetején(főkörin).Ott juthat át meleg víz,de csak egy vékony sávon a cső tetején melegedhet.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
kisdudi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12561 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:38:10 » |
|
Nekem az Istenért sem akar felkúszni a vízhőfok mutatója a megfelelő üzemi hőfok tartományba, megnéztük a főköri termosztátot tökéletesen működik /nyit-zár/.Alapjáraton járatom az autót majd 2500-as fordulaton forgatva nagy nehezen be áll középre.../hát még addig sem/ a hőfok mérő.De ekkor sem vagyok biztos benne,hogy nyitott e a főköri termo. Esetleg szívathat az olajköri termosztát,van összefüggés a két vízkör között?Ja a másik meg ha bekapcsolom a fűtést /digitklímás/bekapcsol a hűtőventilátor is persze egyből lehűti a nagy nehezen felmelegedett vizet.Ez normális,hogy bekapcsol mind a két hűtőventilátor ha fűteni akarok? Köszi ha tudtok valami okosat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12562 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:42:26 » |
|
Nekem az Istenért sem akar felkúszni a vízhőfok mutatója a megfelelő üzemi hőfok tartományba, megnéztük a főköri termosztátot tökéletesen működik /nyit-zár/.Alapjáraton járatom az autót majd 2500-as fordulaton forgatva nagy nehezen be áll középre.../hát még addig sem/ a hőfok mérő.De ekkor sem vagyok biztos benne,hogy nyitott e a főköri termo. Esetleg szívathat az olajköri termosztát,van összefüggés a két vízkör között?Ja a másik meg ha bekapcsolom a fűtést /digitklímás/bekapcsol a hűtőventilátor is persze egyből lehűti a nagy nehezen felmelegedett vizet.Ez normális,hogy bekapcsol mind a két hűtőventilátor ha fűteni akarok? Köszi ha tudtok valami okosat.
Cserélj olajkörit és jó lesz. Klíma be van kapcsolva mikor indul a venti?
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12563 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:46:04 » |
|
Nekem az Istenért sem akar felkúszni a vízhőfok mutatója a megfelelő üzemi hőfok tartományba, megnéztük a főköri termosztátot tökéletesen működik /nyit-zár/.Alapjáraton járatom az autót majd 2500-as fordulaton forgatva nagy nehezen be áll középre.../hát még addig sem/ a hőfok mérő.De ekkor sem vagyok biztos benne,hogy nyitott e a főköri termo. Esetleg szívathat az olajköri termosztát,van összefüggés a két vízkör között?Ja a másik meg ha bekapcsolom a fűtést /digitklímás/bekapcsol a hűtőventilátor is persze egyből lehűti a nagy nehezen felmelegedett vizet.Ez normális,hogy bekapcsol mind a két hűtőventilátor ha fűteni akarok? Köszi ha tudtok valami okosat.
persze,hogy van összefüggés az olajkörivel is. nem,nem normális.nem kapcsolhat be ilyenkor még a klímának sem,mert 5 fok alatt nem megy a kompresszor.lehet,hogy a klíma panel folyamatosan kivezérli a ventiket.Vagy jól össze van égve a reléje a ventiknek.vedd ki a relét,és mérd ki az érintkezőjét. F8;F10
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12564 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:46:36 » |
|
Cserélj olajkörit és jó lesz. Klíma be van kapcsolva mikor indul a venti?
most mind1.5 fok alatt nem indul a klímakompresszor.kivéve a párátlanító funkcióban,ha van neki olyan....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
taraxacum
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12565 Dátum: 2014.12.12 péntek, 09:07:20 » |
|
Üdv Mindenkinek! Régebben írtam, hogy néha leáll az autó, aztán meg megy mintha mi sem történt volna..... Az AC pumpa cseréjét írtátok sokan, nos valóban az lehetett a baja, mert túl 1200 km után semmi baja nem volt. Szóval köszönöm mindenkinek a választ!!! Szép napot! taraxacum
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #12566 Dátum: 2014.12.12 péntek, 11:42:14 » |
|
persze,hogy van összefüggés az olajkörivel is.
nem,nem normális.nem kapcsolhat be ilyenkor még a klímának sem,mert 5 fok alatt nem megy a kompresszor.lehet,hogy a klíma panel folyamatosan kivezérli a ventiket.Vagy jól össze van égve a reléje a ventiknek.vedd ki a relét,és mérd ki az érintkezőjét. F8;F10
Ez utólagosan beszerelt digitklímánál is így van?
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12567 Dátum: 2014.12.12 péntek, 12:28:22 » |
|
Ez utólagosan beszerelt digitklímánál is így van?
igen.mert a klímavezérlő ott is megkapja a külső hőmérséklet jelet.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #12568 Dátum: 2014.12.12 péntek, 13:15:23 » |
|
Sziasztok! EGy kis "csemege". Nem tudom ki csinálta, de büszke lehet magára. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huA nyíllal jelölt helyen el is van repedve a fitting. Ami a képen nem látszik, a gyári bilincs a gyári csővel meg még vmi rugalmasabb gumicsővel össze van popszegeccsel húzva, 2 helyen. Vettem rá egy bontott ci csövet, meg hamár kézben volt kipucoltam a Maf szenzort. Ugyan nem tudom a dízel erre mennyire kényes, de a benzineseknél mindenki pucoltatta mindenkivel észnélkül. A próbakörnél mintha máshogy viselkedett volna, de lehet csak bebeszélem, hazafele már nem volt annyira nagy a különbség, de mintha az 1000-200 között egyenletesebben gyorsult volna. Mintha. Üdv, Ferqó
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #12569 Dátum: 2014.12.12 péntek, 14:29:40 » |
|
igen.mert a klímavezérlő ott is megkapja a külső hőmérséklet jelet.
Ha kint 3 fok van és automatára állítom akkor az A/C visszajelzője világít és látni ahogy a klímakompresszor ki-be kapcsol.Viszont a ventilátor az nem megy mint nyáron.
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12570 Dátum: 2014.12.12 péntek, 14:41:15 » |
|
Ha kint 3 fok van és automatára állítom akkor az A/C visszajelzője világít és látni ahogy a klímakompresszor ki-be kapcsol.Viszont a ventilátor az nem megy mint nyáron.
akkor nem jól működik....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12571 Dátum: 2014.12.12 péntek, 15:14:35 » |
|
Ha kint 3 fok van és automatára állítom akkor az A/C visszajelzője világít és látni ahogy a klímakompresszor ki-be kapcsol.Viszont a ventilátor az nem megy mint nyáron.
a ventit nem a klímavezérlő vezérli, hanem a nyomásszabályzó szelep. a hidegen van simán elképzelhető, hogy nem melegszik el a rendszer és nem kell a venti plusz hűtésnek
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #12572 Dátum: 2014.12.12 péntek, 16:59:32 » |
|
a ventit nem a klímavezérlő vezérli, hanem a nyomásszabályzó szelep. a hidegen van simán elképzelhető, hogy nem melegszik el a rendszer és nem kell a venti plusz hűtésnek
Nem a ventilátor a lényeg,hanem az,hogy 5 fok alatt automatára állítva kapcsol a klímakompresszor!
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #12573 Dátum: 2014.12.12 péntek, 17:00:38 » |
|
akkor nem jól működik.... Lehet vele valamit csinálni,hogy úgy működjön,ahogy kell?
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12574 Dátum: 2014.12.12 péntek, 17:57:51 » |
|
Nem a ventilátor a lényeg,hanem az,hogy 5 fok alatt automatára állítva kapcsol a klímakompresszor!
az összesben kapcsol. valahol 0-1 fok körül kapcsol ki
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
kisdudi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12575 Dátum: 2014.12.12 péntek, 19:00:40 » |
|
Sziasztok! Én ezt nem értem,hogy miért kell menni a klíma kompresszornak akkor ha én fűteni akarok.Annak nem csak akkor kéne üzemelni ha én hűteni szeretnék? Az én autóm azt csinálja: beindítom bekapcs a fűtés 25fok ra beállít, kapcsol a klíma kompresszor, kapcsolnak a hűtőventik közben a kompresszor ki-be kapcsolgat. Elméletileg a ventilátoroknak nem kéne menni ezt Alf-tól tudtam meg a reléi rendben vannak megnéztük ma.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #12576 Dátum: 2014.12.12 péntek, 19:39:58 » |
|
az összesben kapcsol. valahol 0-1 fok körül kapcsol ki
Tehát akkor 0 fok alatt ha automatára állítom nem fog kapcsolni a klíma? Az A/C gombon a visszajelző sem fog világítani?
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12577 Dátum: 2014.12.12 péntek, 19:48:38 » |
|
Tehát akkor 0 fok alatt ha automatára állítom nem fog kapcsolni a klíma? Az A/C gombon a visszajelző sem fog világítani?
fog világítani, de nyomsz rajta egyet és nem világít. úgy is automatán fog állítani mindent, csak nem fogja kiírni, hogy auto
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12578 Dátum: 2014.12.12 péntek, 19:53:06 » |
|
Sziasztok! Én ezt nem értem,hogy miért kell menni a klíma kompresszornak akkor ha én fűteni akarok.Annak nem csak akkor kéne üzemelni ha én hűteni szeretnék? Az én autóm azt csinálja: beindítom bekapcs a fűtés 25fok ra beállít, kapcsol a klíma kompresszor, kapcsolnak a hűtőventik közben a kompresszor ki-be kapcsolgat. Elméletileg a ventilátoroknak nem kéne menni ezt Alf-tól tudtam meg a reléi rendben vannak megnéztük ma.
mert még nincs elég hideg.Amúgy nem megy a kompresszor 5 fok alatt,még ha ég is az AC gomb. Egyetlen egy funkcióban indítja el,és az a párátlanító funkció.Ekkor lecsapatja a levegő páratartalmát a hőcserélőn,és száraz levegőt fúj a szélvédőre.Ahogy ezt kikapcsolod vagy kikapcsol magától,a kompresszor leáll.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #12579 Dátum: 2014.12.12 péntek, 19:58:28 » |
|
Most akkor 0 vagy 5 fok alatt nem kapcsol a klíma?
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12580 Dátum: 2014.12.12 péntek, 19:58:58 » |
|
Most akkor 0 vagy 5 fok alatt nem kapcsol a klíma? hivatalosan 5 fok alatt.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
kisdudi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12581 Dátum: 2014.12.12 péntek, 20:09:14 » |
|
Tehát normális dolog az ha megy a klímakompresszor ha fűteni szeretnék? De az,hogy a ventilátorok is kapcsolnak az nem normális...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
joeboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12582 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:53:29 » |
|
Sziasztok!
Kiegészítő fűtés gyertyáit cserélném Febi15956-os cikkszámú gyertyára. Az lenne a kérdés, hogy van ott ógyűrű vagy tömítés? Vagy régi gyertya ki, új be, víz vissza és kész?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #12583 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:55:58 » |
|
Tehát normális dolog az ha megy a klímakompresszor ha fűteni szeretnék? De az,hogy a ventilátorok is kapcsolnak az nem normális...
Nem kell a kompresszornak mennie, ha fűteni akarsz... ott valami bibi van.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #12584 Dátum: 2014.12.12 péntek, 22:28:10 » |
|
Nem kell a kompresszornak mennie, ha fűteni akarsz... ott valami bibi van.
Nem kell, valóban. Nem feltétlen kell, de ha megy -persze nem folyamatosan- , akkor légkondíciónál. Tehát páramentesít.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #12585 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 14:11:04 » |
|
Sziasztok!
Kiegészítő fűtés gyertyáit cserélném Febi15956-os cikkszámú gyertyára. Az lenne a kérdés, hogy van ott ógyűrű vagy tömítés? Vagy régi gyertya ki, új be, víz vissza és kész?
Tisztelt Fórumtárs! Nincs semmilyen tömítő gyűrű. A kiegfűtésgyertya töve kúpos kiképzésű az tömít, 13 Nm-rel történő meghúzás esetén. Ha túlhúzod akkor a következő csere esetén számolhatsz a gyertya beszakadásával. Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.14 vasárnap, 16:22:44 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
joeboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12586 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 10:31:37 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! Nincs semmilyen tömítő gyűrű. A kiegfűtésgyertya töve kúpos kiképzésű az tömít, 13 Nm-rel történő meghúzás esetén. Ha túlhúzod akkor a következő csere esetén számolhatsz a gyertya beszakadásával. Tisztelettel László! Köszönöm László! Tegnap ki is cseréltem. Bár nem volt könnyű. A benne lévő Beru gyertya csak melegítés után jött ki. Viszont úgy néz ki, hogy ennek eredményeképp a hőfogjelzőm nem ingadozik. Remélem így is marad.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #12587 Dátum: 2014.12.19 péntek, 08:22:42 » |
|
Köszönöm László!
Tegnap ki is cseréltem. Bár nem volt könnyű. A benne lévő Beru gyertya csak melegítés után jött ki. Viszont úgy néz ki, hogy ennek eredményeképp a hőfogjelzőm nem ingadozik. Remélem így is marad.
Tisztelt Fórumtárs! A kiegészítő fűtésgyertya cseréje jelentősen megkönnyíthető, nem kell tartani a beszakadástól, és nem kell a melegítéssel kínlódni, ha a gyertyacsere előtt használod a kifejezetten erre a célra kifejlesztett PRO-TEC injektor és izzítógyertya kiszerelő spray-t. Most írtam róla véleményt a TDCI topikban(713.oldal) olvasd el. Csak ajánlani tudom. Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.20 szombat, 13:52:34 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Új hozzászólás #12588 Dátum: 2014.12.19 péntek, 22:06:17 » |
|
Üdvözletem! Olyan kérdésem lenne, hogy van e valakinek pontos leírása a turbó leszerelésének a menetéről és esetleg a tisztításáról? Előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #12589 Dátum: 2014.12.19 péntek, 22:26:17 » |
|
Üdvözletem! Olyan kérdésem lenne, hogy van e valakinek pontos leírása a turbó leszerelésének a menetéről és esetleg a tisztításáról? Előre is köszönöm. Nem akarok beleszólni, de ha leírás alapján szeretnéd megcsinálni, akkor inkább ne állj neki. Bízd gyakorlott emberre.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
djorpheus
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12590 Dátum: 2014.12.20 szombat, 18:04:49 » |
|
Sziasztok! Annyi lenne a kérdésem, hogy a TDDI motornál mennyi a normális alapjárat? Nekem hidegen olyan 1050 melegen olyan 850-900 ez normális? Nekem kicsit magasnak tűnik
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12591 Dátum: 2014.12.20 szombat, 18:06:22 » |
|
Sziasztok! Annyi lenne a kérdésem, hogy a TDDI motornál mennyi a normális alapjárat? Nekem hidegen olyan 1050 melegen olyan 850-900 ez normális? Nekem kicsit magasnak tűnik Normális.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
djorpheus
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12592 Dátum: 2014.12.20 szombat, 18:09:17 » |
|
Normális.
Akkor más TDDi-nek is ennyi. Csak mert van egy TDCi C-Max is annak 750
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #12593 Dátum: 2014.12.20 szombat, 18:54:58 » |
|
Akkor más TDDi-nek is ennyi. Csak mert van egy TDCi C-Max is annak 750
Normális. TDCI-nek alacsonyabb az alapjárata.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
djorpheus
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12594 Dátum: 2014.12.20 szombat, 19:36:23 » |
|
Normális. TDCI-nek alacsonyabb az alapjárata.
Köszönöm a válaszokat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #12595 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 23:19:41 » |
|
DI mondeo a következőt produkálja: teljesen üzemmeleg motor inditásakor nehézkesen áll fel alapjáratra. pöcc röff indul de nagyon alacsony fordulattal(4-500) és lassan kuszik fel a kb 850 es alapjáratra.(ugye addig a gázpedálra sem reagál) van mikor fél másodper van mikor vagy 3 másodperc kell neki mire észbekap. Volt olyan is nagy melegbe h 5 mp után inkább leállitottam mert nem akart beállni alapjáratra aztán urrainditás és minden ok. már a harmadik szett porlasztót rakom bele majdnemhogy egyre rosszabb. Hidegen soha semi baj azonnal indul, soha semmilyen füst nem jön belőle fogyi rendben(5-6 liter) teljesitmény rendben. EGR nyilván dugózva. km 300 körül szoval kb be van járatva...116 lovas fix turbós változat amugy. volt már egy DI-m ugyanezzel az érdekességgel ott egy másik porlasztósor megoldotta a dolgot nagyjából.(de ott is érdekes dolgok történtek amit most sem birok felfogni) találkozott már valaki ilyennel? el nem tudom képzelni mitöl van! Gyanitom évek óta ilyen a kocsi nálam kb egy éve van de sztem én vagyok az első aki foglalkozik az üggyel...
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12596 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 08:46:31 » |
|
DI mondeo a következőt produkálja: teljesen üzemmeleg motor inditásakor nehézkesen áll fel alapjáratra. pöcc röff indul de nagyon alacsony fordulattal(4-500) és lassan kuszik fel a kb 850 es alapjáratra.(ugye addig a gázpedálra sem reagál) van mikor fél másodper van mikor vagy 3 másodperc kell neki mire észbekap. Volt olyan is nagy melegbe h 5 mp után inkább leállitottam mert nem akart beállni alapjáratra aztán urrainditás és minden ok. már a harmadik szett porlasztót rakom bele majdnemhogy egyre rosszabb. Hidegen soha semi baj azonnal indul, soha semmilyen füst nem jön belőle fogyi rendben(5-6 liter) teljesitmény rendben. EGR nyilván dugózva. km 300 körül szoval kb be van járatva...116 lovas fix turbós változat amugy. volt már egy DI-m ugyanezzel az érdekességgel ott egy másik porlasztósor megoldotta a dolgot nagyjából.(de ott is érdekes dolgok történtek amit most sem birok felfogni) találkozott már valaki ilyennel? el nem tudom képzelni mitöl van! Gyanitom évek óta ilyen a kocsi nálam kb egy éve van de sztem én vagyok az első aki foglalkozik az üggyel...
az adagoló rendben van?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #12597 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 09:42:02 » |
|
Hát figyi: ezt leszámítva tökéletesen működik stabil az alapjárat bekerreg 2000 nél ahogy kell állítja az elő töltést fülre szepen... Ennél tobbet en nem tudok megállapítani de sztem az elektronika lehullott volna rola mar ha valami baja lenne De az elotoltesallitto mágnesesszelepre gondoltam enis h melegen esetleg nem állít ra eleget...de ez inkább olyan mintha mondjuk 2 henger menne az elso masodpercben...
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12598 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:18:29 » |
|
Hát figyi: ezt leszámítva tökéletesen működik stabil az alapjárat bekerreg 2000 nél ahogy kell állítja az elő töltést fülre szepen... Ennél tobbet en nem tudok megállapítani de sztem az elektronika lehullott volna rola mar ha valami baja lenne De az elotoltesallitto mágnesesszelepre gondoltam enis h melegen esetleg nem állít ra eleget...de ez inkább olyan mintha mondjuk 2 henger menne az elso masodpercben...
amit csak az okozhat,ha nincs meg a nyomás......hiszen a csúcsok mechanikusak.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12599 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:27:04 » |
|
DI mondeo a következőt produkálja: teljesen üzemmeleg motor inditásakor nehézkesen áll fel alapjáratra. pöcc röff indul de nagyon alacsony fordulattal(4-500) és lassan kuszik fel a kb 850 es alapjáratra.(ugye addig a gázpedálra sem reagál) van mikor fél másodper van mikor vagy 3 másodperc kell neki mire észbekap. Volt olyan is nagy melegbe h 5 mp után inkább leállitottam mert nem akart beállni alapjáratra aztán urrainditás és minden ok. már a harmadik szett porlasztót rakom bele majdnemhogy egyre rosszabb. Hidegen soha semi baj azonnal indul, soha semmilyen füst nem jön belőle fogyi rendben(5-6 liter) teljesitmény rendben. EGR nyilván dugózva. km 300 körül szoval kb be van járatva...116 lovas fix turbós változat amugy. volt már egy DI-m ugyanezzel az érdekességgel ott egy másik porlasztósor megoldotta a dolgot nagyjából.(de ott is érdekes dolgok történtek amit most sem birok felfogni) találkozott már valaki ilyennel? el nem tudom képzelni mitöl van! Gyanitom évek óta ilyen a kocsi nálam kb egy éve van de sztem én vagyok az első aki foglalkozik az üggyel...
ilyet néha nekem is produkál a 115le-s, de én olyankor nem szoktam kínozni, hanem újraindítom. bár nekem ezt csak nyáron csinálta, akkor is 100 indításból 1x
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
|