Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:09:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
249
250
251
252
253
254
255
[
256
]
257
258
259
260
261
262
263
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102464 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12750 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 19:20:13 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.05 hétfő, 18:12:48
nincs mert csak gyári van.utángyártottat senki sem készít.
illetve bármelyik ford szervízben is megrendelheted.
Sziasztok,
Itt találtam olajkörit, nem tudom mennyire gyári vagy mennyire gagyi, de olcsó
http://www.ebay.com/itm/New-Oil-Cooler-Thermostat-Duratorq-For-Ford-Transit-MK7-Mondeo-MK3-6C1Q-6L635-AB-/121519389209?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c4b1eba19&vxp=mtr
Aztán, hogy mennyire lenne megbízható...
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12751 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 19:36:37 »
Idézetet írta: Barny007 - 2015.01.05 hétfő, 19:20:13
Sziasztok,
Itt találtam olajkörit, nem tudom mennyire gyári vagy mennyire gagyi, de olcsó
http://www.ebay.com/itm/New-Oil-Cooler-Thermostat-Duratorq-For-Ford-Transit-MK7-Mondeo-MK3-6C1Q-6L635-AB-/121519389209?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c4b1eba19&vxp=mtr
Aztán, hogy mennyire lenne megbízható...
ez jó ár
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12752 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 19:47:21 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.01.05 hétfő, 19:36:37
ez jó ár
Én biztosan nem venném meg ezt a kínai termosztátot.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12753 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 19:52:33 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.05 hétfő, 19:47:21
Én biztosan nem venném meg ezt a kínai termosztátot.
Miért is vennéd? A benzinesbe nem kell. Vagy készülsz venni egy jó dízelt?
(egyébként én sem venném meg)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12754 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 19:53:30 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.05 hétfő, 19:52:33
Miért is vennéd? A benzinesbe nem kell. Vagy készülsz venni egy jó dízelt?
(egyébként én sem venném meg)
Nem így gondoltam, de ezzel együtt akkor már 2 oka van, amiért nem venném meg.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12755 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 19:55:29 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.05 hétfő, 19:53:30
Nem így gondoltam, de ezzel együtt akkor már 2 oka van, amiért nem venném meg.
Azért mert kínai és hugyoZoli nem venné meg? Szóval akkor mégis megjött az eszed? Veszel egy dízlit?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12756 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 20:10:38 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.05 hétfő, 19:47:21
Én biztosan nem venném meg ezt a kínai termosztátot.
miért? hátha nem romlik el állandóan ?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12757 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 21:01:50 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.05 hétfő, 19:55:29
Azért mert kínai és hugyoZoli nem venné meg? Szóval akkor mégis megjött az eszed? Veszel egy dízlit?
Néhány epresséket adnék érte (ahogy azt korábban írtam is), annyit megér, hogy utána szétflexeljem és egyel kevesebb büdös fhos legyen az úton!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12758 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 21:02:34 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.05 hétfő, 21:01:50
Néhány epresséket adnék érte (ahogy azt korábban írtam is), annyit megér, hogy utána szétflexeljem és egyel kevesebb büdös fhos legyen az úton!
miért akarod tönkretenni az autód?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12759 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 21:03:39 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.05 hétfő, 21:02:34
miért akarod tönkretenni az autód?
Rosszul értelmezed amiket olvasol.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12760 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 21:04:20 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.05 hétfő, 21:03:39
Rosszul értelmezed amiket olvasol.
nevetitsd ki!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12761 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 21:11:36 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.05 hétfő, 21:04:20
nevetitsd ki!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12762 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 21:11:56 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.05 hétfő, 21:11:36
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sommik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12763 Dátum:
2015.01.06 kedd, 18:28:52 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.05 hétfő, 18:12:48
nincs mert csak gyári van.utángyártottat senki sem készít.
illetve bármelyik ford szervízben is megrendelheted.
Helló
Kicseréltem az olajkörit úgy néz ki azzal volt gond, átenged. Kicseréltem és holnap egy hosszabb úton kiderül minden.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12764 Dátum:
2015.01.06 kedd, 20:43:22 »
Idézetet írta: sommik - 2015.01.06 kedd, 18:28:52
Helló
Kicseréltem az olajkörit úgy néz ki azzal volt gond, átenged. Kicseréltem és holnap egy hosszabb úton kiderül minden.
látod,nincs új a nap alatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12765 Dátum:
2015.01.07 szerda, 08:21:32 »
Valakinek nincs vmi tippje hogy mi van ilyenkor 1900 fordulaton ugrál 1950-ig
https://www.youtube.com/watch?v=1jFkOMW00W0&list=UUQHIUBwj1P8JXLFbexYPmLQ&index=1
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12766 Dátum:
2015.01.07 szerda, 09:51:58 »
Sziasztok!
Olyan gondom akadt, hogy az autóm mostanság nem állítja rendesen az előtöltést. Ma reggel emelkedőn felfelé a szokásos kb. 2000-es fordulatnál nem történt semmi és csak csörgött a motor. Ebből adódóan nem is ment az autó. Úgy kellett visszaváltanom mert nem gyorsult. Egyre gyakrabban csinálja, hogy csak "csörög" és nem megy.
Van erre valami megoldás vagy bármi egyéb amivel orvosolni lehet?
Köszi!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12767 Dátum:
2015.01.07 szerda, 12:12:22 »
Idézetet írta: Gyga - 2015.01.07 szerda, 08:21:32
Valakinek nincs vmi tippje hogy mi van ilyenkor 1900 fordulaton ugrál 1950-ig
https://www.youtube.com/watch?v=1jFkOMW00W0&list=UUQHIUBwj1P8JXLFbexYPmLQ&index=1
A tippem, hogy előtöltést állít. Ez normális.
De az nem, hogy üresben itt játszol ezen a fordulaton.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12768 Dátum:
2015.01.07 szerda, 13:23:21 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.07 szerda, 12:12:22
A tippem, hogy előtöltést állít. Ez normális.
De az nem, hogy üresben itt játszol ezen a fordulaton.
csak véletlenül észrevettem és furcsáltam. Am nem szoktam így kínozni a gépet.
Köszi a választ.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12769 Dátum:
2015.01.07 szerda, 22:44:34 »
Idézetet írta: joeboy - 2015.01.07 szerda, 09:51:58
Sziasztok!
Olyan gondom akadt, hogy az autóm mostanság nem állítja rendesen az előtöltést. Ma reggel emelkedőn felfelé a szokásos kb. 2000-es fordulatnál nem történt semmi és csak csörgött a motor. Ebből adódóan nem is ment az autó. Úgy kellett visszaváltanom mert nem gyorsult. Egyre gyakrabban csinálja, hogy csak "csörög" és nem megy.
Van erre valami megoldás vagy bármi egyéb amivel orvosolni lehet?
Köszi!
Nekem meg megy, de rettenetesen csorog ekkor...
Ma megkerdeztem, 6000 korul kiolvassak az adagolo sajat hibatarolojat...
Utana majd kiderul.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12770 Dátum:
2015.01.07 szerda, 22:46:23 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.07 szerda, 22:44:34
Nekem meg megy, de rettenetesen csorog ekkor...
Ma megkerdeztem, 6000 korul kiolvassak az adagolo sajat hibatarolojat...
Utana majd kiderul.
Felig hidegen 4000 rpm?
Nem fog ellustulni, az biztos
Egyebkent neked nem csorog nagyon a motor 1900-2000 rpm korul?
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12771 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 17:00:36 »
Idézetet írta: joeboy - 2015.01.07 szerda, 09:51:58
Sziasztok!
Olyan gondom akadt, hogy az autóm mostanság nem állítja rendesen az előtöltést. Ma reggel emelkedőn felfelé a szokásos kb. 2000-es fordulatnál nem történt semmi és csak csörgött a motor. Ebből adódóan nem is ment az autó. Úgy kellett visszaváltanom mert nem gyorsult. Egyre gyakrabban csinálja, hogy csak "csörög" és nem megy.
Van erre valami megoldás vagy bármi egyéb amivel orvosolni lehet?
Köszi!
gyere pénteken minitalira viszem a stekkert és megnézzük az autó mire panaszkodik
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12772 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 17:05:07 »
Idézetet írta: netcore - 2015.01.08 csütörtök, 17:00:36
gyere pénteken minitalira viszem a stekkert és megnézzük az autó mire panaszkodik
Köszi, megpróbálok ott lenni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12773 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 17:09:26 »
Idézetet írta: netcore - 2015.01.08 csütörtök, 17:00:36
gyere pénteken minitalira viszem a stekkert és megnézzük az autó mire panaszkodik
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Janika11
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12774 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 17:21:07 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.05 hétfő, 12:10:00
AC pumpa ellenőrzése javasolt. (Na nem azért, hogy meg van-e.....hanem, hogy megfelelően működik-e.)
Sziasztok!
Szinte 100 %, hogy AC. 1 éve nekem is ugyan ez volt a jelenség. Találgattunk: szűrők, tank tisztitás, dermedés gátló...stb Ezek után azt hittük, minden ok. Elindulok 5 km után rángat, leáll. Következett az AC vizsgálata, csere és azóta minden rendben.
üdv,
Jani
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12775 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 18:31:05 »
Idézetet írta: Janika11 - 2015.01.08 csütörtök, 17:21:07
Sziasztok!
Szinte 100 %, hogy AC. 1 éve nekem is ugyan ez volt a jelenség.
Találgattunk: szűrők, tank tisztitás, dermedés gátló...stb
Ezek után azt hittük, minden ok. Elindulok 5 km után rángat, leáll. Következett az AC vizsgálata, csere és azóta minden rendben.
üdv,
Jani
Érdekes megközelítés.
Én simán ellenőrzöm, hogy kap-e feszültséges az AC és ha igen, akkor megy vagy nem. Nem találgatok és nem csinálok olyan dolgokat amikkel ti kezdtétek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Janika11
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12776 Dátum:
2015.01.09 péntek, 17:01:50 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.08 csütörtök, 18:31:05
Érdekes megközelítés.
Én simán ellenőrzöm, hogy kap-e feszültséges az AC és ha igen, akkor megy vagy nem. Nem találgatok és nem csinálok olyan dolgokat amikkel ti kezdtétek.
Hát nem vagyunk autószerelők az tény, én meg aztán pláne, de egy jó barátom segített ill. csinálta. És még így is jóval olcsóbb volt, mintha szerelő csinálta volna.
Naplózva
K.Imi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12777 Dátum:
2015.01.09 péntek, 18:12:17 »
Hali!
Megejtettem en is a termosztatcseret.
Eddigi konfig: Utangyartott fokori, gyari de mar pasztas tomitos olajkori.
Eddigi mukodes: Nagyon lassu bemelegedes, fites hatasara rohamos visszaeses.
Mostani konfig: Gyari fokori osszebb nyomkodott golyohazzal, gyari olajkori
Mostani mukodes: Kb. 40%-al gyorsabb bemelegeses es el sem mozdul fuggolegesbol ha elerte.
Nagyon koszi a tippet Bunyek, Alf, Laszlo es mindenki aki par lappal korabban brainstormingolt.
Udv,
Imi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12778 Dátum:
2015.01.09 péntek, 19:16:56 »
Idézetet írta: K.Imi - 2015.01.09 péntek, 18:12:17
Hali!
Megejtettem en is a termosztatcseret.
Eddigi konfig: Utangyartott fokori, gyari de mar pasztas tomitos olajkori.
Eddigi mukodes: Nagyon lassu bemelegedes, fites hatasara rohamos visszaeses.
Mostani konfig: Gyari fokori osszebb nyomkodott golyohazzal, gyari olajkori
Mostani mukodes: Kb. 40%-al gyorsabb bemelegeses es el sem mozdul fuggolegesbol ha elerte.
Nagyon koszi a tippet Bunyek, Alf, Laszlo es mindenki aki par lappal korabban brainstormingolt.
Udv,
Imi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12779 Dátum:
2015.01.10 szombat, 01:16:23 »
Idézetet írta: Janika11 - 2015.01.09 péntek, 17:01:50
Hát nem vagyunk autószerelők az tény, én meg aztán pláne, de egy jó barátom segített ill. csinálta. És még így is jóval olcsóbb volt, mintha szerelő csinálta volna.
Szerintem nem.
Egy jó szerelő hamar megállapítja az AC hibát és azt a sok felesleges dolgot nem csinálja meg.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12780 Dátum:
2015.01.10 szombat, 10:57:05 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.10 szombat, 01:16:23
Szerintem nem.
Egy jó szerelő hamar megállapítja az AC hibát és azt a sok felesleges dolgot nem csinálja meg.
neki egy fillérjébe sem került a mutatvány a termón kívül.akkor kit érdekel a szerinted?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12781 Dátum:
2015.01.10 szombat, 12:13:37 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.10 szombat, 10:57:05
neki egy fillérjébe sem került a mutatvány a termón kívül.akkor kit érdekel a szerinted?
Akkor tényleg jó barát ha a dermedésgátlót, szűrőt és tank tisztítására használt anyagot is ő fizette.
Te megint nem tudsz olvasni és kevered a termó-s embert az ac- emberrel.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.10 szombat, 12:15:44 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12782 Dátum:
2015.01.10 szombat, 14:04:07 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.10 szombat, 12:13:37
Akkor tényleg jó barát ha a dermedésgátlót, szűrőt és tank tisztítására használt anyagot is ő fizette.
Te megint nem tudsz olvasni és kevered a termó-s embert az ac- emberrel.
az nem számít....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12783 Dátum:
2015.01.10 szombat, 14:38:18 »
Na ma kiváncsiságból leszedtem a szívósort meg az egr-t, hogy mit is hagyott nekem az előző tulaj.
Hát döbbenetes kosz, mocsok, olajsár
http://kepfeltoltes.hu/150110/593354562DSC_0008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/1343483768DSC_0010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/476265076DSC_0012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Eredetileg nem is gondoltam a dugózásra, mert vannak bennem kétségek, hogy pl nem -e árt a turbónak és hasonló ?
De olyan mérges lettem a sok gané miatt
hogy bementem a műhelybe és az első ragasztós kupa fém tetejéből kivágtam egy ilyet :
http://kepfeltoltes.hu/150110/DSC_0013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem túl vastag kb, olyan mint a gyári tömítés. Mekkora nyomást kell annak elvislenie ? Nem fog átszakadni ? milyen vastag lemez kell oda, vagy az bőven elég ? És ha jól értelmezem amit fabrikáltam kell betenni az egr tömítés HELYETT. Úgyis jó a dugózás ha nem megyek bentebb és nem vakolom az egr hűtőnél a csöveket ? Így is elérek valamit, és így is használható a rendszer ?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12784 Dátum:
2015.01.10 szombat, 14:49:35 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.10 szombat, 14:38:18
Na ma kiváncsiságból leszedtem a szívósort meg az egr-t, hogy mit is hagyott nekem az előző tulaj.
Hát döbbenetes kosz, mocsok, olajsár
http://kepfeltoltes.hu/150110/593354562DSC_0008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/1343483768DSC_0010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/476265076DSC_0012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Eredetileg nem is gondoltam a dugózásra, mert vannak bennem kétségek, hogy pl nem -e árt a turbónak és hasonló ?
De olyan mérges lettem a sok gané miatt
hogy bementem a műhelybe és az első ragasztós kupa fém tetejéből kivágtam egy ilyet :
http://kepfeltoltes.hu/150110/DSC_0013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem túl vastag kb, olyan mint a gyári tömítés. Mekkora nyomást kell annak elvislenie ? Nem fog átszakadni ? milyen vastag lemez kell oda, vagy az bőven elég ? És ha jól értelmezem amit fabrikáltam kell betenni az egr tömítés HELYETT. Úgyis jó a dugózás ha nem megyek bentebb és nem vakolom az egr hűtőnél a csöveket ? Így is elérek valamit, és így is használható a rendszer ?
2mm saválló lemez, azt jóvan.
Ez neked a rittyó?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12785 Dátum:
2015.01.10 szombat, 14:50:06 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.10 szombat, 14:38:18
Na ma kiváncsiságból leszedtem a szívósort meg az egr-t, hogy mit is hagyott nekem az előző tulaj.
Hát döbbenetes kosz, mocsok, olajsár
http://kepfeltoltes.hu/150110/593354562DSC_0008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/1343483768DSC_0010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/476265076DSC_0012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Eredetileg nem is gondoltam a dugózásra, mert vannak bennem kétségek, hogy pl nem -e árt a turbónak és hasonló ?
De olyan mérges lettem a sok gané miatt
hogy bementem a műhelybe és az első ragasztós kupa fém tetejéből kivágtam egy ilyet :
http://kepfeltoltes.hu/150110/DSC_0013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem túl vastag kb, olyan mint a gyári tömítés. Mekkora nyomást kell annak elvislenie ? Nem fog átszakadni ? milyen vastag lemez kell oda, vagy az bőven elég ? És ha jól értelmezem amit fabrikáltam kell betenni az egr tömítés HELYETT. Úgyis jó a dugózás ha nem megyek bentebb és nem vakolom az egr hűtőnél a csöveket ? Így is elérek valamit, és így is használható a rendszer ?
Ez nem is koszos.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12786 Dátum:
2015.01.10 szombat, 14:53:12 »
na ez a rittyó!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12787 Dátum:
2015.01.10 szombat, 14:55:13 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.10 szombat, 14:38:18
Na ma kiváncsiságból leszedtem a szívósort meg az egr-t, hogy mit is hagyott nekem az előző tulaj.
Hát döbbenetes kosz, mocsok, olajsár
http://kepfeltoltes.hu/150110/593354562DSC_0008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/1343483768DSC_0010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/476265076DSC_0012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Eredetileg nem is gondoltam a dugózásra, mert vannak bennem kétségek, hogy pl nem -e árt a turbónak és hasonló ?
De olyan mérges lettem a sok gané miatt
hogy bementem a műhelybe és az első ragasztós kupa fém tetejéből kivágtam egy ilyet :
http://kepfeltoltes.hu/150110/DSC_0013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem túl vastag kb, olyan mint a gyári tömítés. Mekkora nyomást kell annak elvislenie ? Nem fog átszakadni ? milyen vastag lemez kell oda, vagy az bőven elég ? És ha jól értelmezem amit fabrikáltam kell betenni az egr tömítés HELYETT. Úgyis jó a dugózás ha nem megyek bentebb és nem vakolom az egr hűtőnél a csöveket ? Így is elérek valamit, és így is használható a rendszer ?
Döbbenetes kosz, mocsok , olajsár?
Ez egy tiszta szívócsonk.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12788 Dátum:
2015.01.10 szombat, 15:01:03 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.10 szombat, 14:55:13
Döbbenetes kosz, mocsok , olajsár?
Ez egy tiszta szívócsonk.
fogjuk rá
láttam már olyat, amiben az egr-nél 1-1,5cm-es lerakódás volt körbe
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12789 Dátum:
2015.01.10 szombat, 15:04:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.10 szombat, 15:01:03
fogjuk rá
láttam már olyat, amiben az egr-nél 1-1,5cm-es lerakódás volt körbe
amit linkeltem képet,az is olyan volt. csak azt már nem fényképeztük le,mivel nyakig trutyisak voltunk. kb50-60%ra csökkent az egr átmérője,de volt belőle a turbóvsőben is bőven...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12790 Dátum:
2015.01.10 szombat, 15:05:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.10 szombat, 15:01:03
fogjuk rá
láttam már olyat, amiben az egr-nél 1-1,5cm-es lerakódás volt körbe
Én is, ezért mondom.....ez tiszta!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12791 Dátum:
2015.01.10 szombat, 15:50:28 »
Jolvanna akkor tiszta
Én rendszerető ember vagyok, nekem ez koszos
Na de viccet félre téve jó az a dugó úgy ?
elég ha azt odarakom oszt jónapot ? Illetve az egr en nekem van egy elektromos csatlakozó is dugjam vissza rá azt is ?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12792 Dátum:
2015.01.10 szombat, 16:27:42 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.10 szombat, 15:50:28
Jolvanna akkor tiszta
Én rendszerető ember vagyok, nekem ez koszos
Na de viccet félre téve jó az a dugó úgy ?
elég ha azt odarakom oszt jónapot ? Illetve az egr en nekem van egy elektromos csatlakozó is dugjam vissza rá azt is ?
ha nem dugod vissza az elektromos csatit, nincs semmi gáz.én úgy jártam vele majdnem 2 évig.
viszont az egr dugód nem tudom milyen anyagból van. Óvatosan, mert átéghet, és akkor nagyobb kárt csinálsz,mint hasznot. Ezért írtam az előbb, h 2mm-es saválló lemez, annak sosem lesz baja.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12793 Dátum:
2015.01.10 szombat, 17:16:10 »
Sziasztok!
2001-es MK3 turnier 2.0 TDDI
Van pár hibám, amit szeretnék egyben megcsináltatni:
-B2296 ütközés érzékelő hiba, annyit tudtam meg, hogy elől a zárhídnál van, és elvileg ez okozza a hibát. Van még egy B1870-es hibakód is, légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat. Amikor elindítom a kocsit, a légzsák lámpa nem ég, csak a középkonzolon villog a légzsák ellenőrző, az el is alszik szépen, ahogy kell. Kérdés, hogy hova érdemes vinni, ahol meg is tudják csinálni? Illetve ha valakinek van bontottan működőképes légzsák érzékelője, akkor biztosan kellesz nekem!
-másik gondom, hogy nem működik a reflektorom, azaz folyamatosan menne, ezért le van kötve az izzó. A műszerfalon folyamatosan ég a reflektor kék jelzője, amikor fel van kapcsolva a világítás. Hibát nem ír ezzel kapcsolatban a tároló, szerintetek mi lehet? a fényváltó kapcsolója ***, és cserélni kell?
-Ezen kívül a hátsó ajtó nem nyílik bentről gombbal, illetve a bal hátsó ajtót nem zárja a KP zár, gondolom ezek kábelszakadások.
Akinek van ötlete ezekhez, az ne tartsa magában!
Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12794 Dátum:
2015.01.10 szombat, 17:20:01 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 17:16:10
Sziasztok!
2001-es MK3 turnier 2.0 TDDI
Van pár hibám, amit szeretnék egyben megcsináltatni:
-B2296 ütközés érzékelő hiba, annyit tudtam meg, hogy elől a zárhídnál van, és elvileg ez okozza a hibát. Van még egy B1870-es hibakód is, légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat. Amikor elindítom a kocsit, a légzsák lámpa nem ég, csak a középkonzolon villog a légzsák ellenőrző, az el is alszik szépen, ahogy kell. Kérdés, hogy hova érdemes vinni, ahol meg is tudják csinálni? Illetve ha valakinek van bontottan működőképes légzsák érzékelője, akkor biztosan kellesz nekem!
-másik gondom, hogy nem működik a reflektorom, azaz folyamatosan menne, ezért le van kötve az izzó. A műszerfalon folyamatosan ég a reflektor kék jelzője, amikor fel van kapcsolva a világítás. Hibát nem ír ezzel kapcsolatban a tároló, szerintetek mi lehet? a fényváltó kapcsolója ***, és cserélni kell?
-Ezen kívül a hátsó ajtó nem nyílik bentről gombbal, illetve a bal hátsó ajtót nem zárja a KP zár, gondolom ezek kábelszakadások.
Akinek van ötlete ezekhez, az ne tartsa magában!
Köszi!
1.
az izzó kiégett valszeg.cserélni kell.
A bontósoknak van ilyen cucca a keres kínálbn olvasgass.
2.
A refi reléje valszeg össze van égve.cseréld a relét.
3.
bal első zár működteti a többit.valszeg azzal van xarság.ha cseréled a hiba megszűnik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12795 Dátum:
2015.01.10 szombat, 18:03:29 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.01.10 szombat, 16:27:42
ha nem dugod vissza az elektromos csatit, nincs semmi gáz.én úgy jártam vele majdnem 2 évig.
viszont az egr dugód nem tudom milyen anyagból van. Óvatosan, mert átéghet, és akkor nagyobb kárt csinálsz,mint hasznot. Ezért írtam az előbb, h 2mm-es saválló lemez, annak sosem lesz baja.
Köszi, akkor vágok holnap inkább 2mm es savállóból, csak hirtelen ez akadt a kezem ügyébe. sima kb 1mm-es alu lemez.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12796 Dátum:
2015.01.10 szombat, 18:06:23 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.10 szombat, 18:03:29
Köszi, akkor vágok holnap inkább 2mm es savállóból, csak hirtelen ez akadt a kezem ügyébe. sima kb 1mm-es alu lemez.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12797 Dátum:
2015.01.10 szombat, 18:10:39 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.01.10 szombat, 18:06:23
Még egy kérdés az egr-t a vákum működteti azon a kis fekete csövön át , vagy elektromos ? Mert rámegy egy csatlakozó is. Ha nem készítek dugót, pusztán nem dugom vissza a csatlakozót akkor eleve zárt állapotban van a szelep és nem enged be gázt, vagy rosszul gondolom ? Vagy ha a kis fekete csövet eldugaszolom pl egy csapágygolyóval akkor se tudja nyitni a szelepet, vagy ez, hogy működik ? Ugye most komplett kipucoltam a szívósort a szelepet, a csonkokat amennyire bírtam..szal dugó nélkül ez megoldható hiszen alapból zárt a cucc. ??
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12798 Dátum:
2015.01.10 szombat, 18:17:44 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.10 szombat, 18:10:39
Még egy kérdés az egr-t a vákum működteti azon a kis fekete csövön át , vagy elektromos ? Mert rámegy egy csatlakozó is. Ha nem készítek dugót, pusztán nem dugom vissza a csatlakozót akkor eleve zárt állapotban van a szelep és nem enged be gázt, vagy rosszul gondolom ? Vagy ha a kis fekete csövet eldugaszolom pl egy csapágygolyóval akkor se tudja nyitni a szelepet, vagy ez, hogy működik ? Ugye most komplett kipucoltam a szívósort a szelepet, a csonkokat amennyire bírtam..szal dugó nélkül ez megoldható hiszen alapból zárt a cucc. ??
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/egr-valve-blocking-r81
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12799 Dátum:
2015.01.10 szombat, 18:22:04 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.01.10 szombat, 18:17:44
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/egr-valve-blocking-r81
Köszi, akkor a csapágygolyó a vákumcsőbe, de akkor kell rá az elektromos csatlakozó vagy nem ?
áram működteti vagy csak a vákum ? Ha csak a vákum akkor minek az elektromos csatlakozó..nemértem...
Naplózva
Oldalak:
1
...
249
250
251
252
253
254
255
[
256
]
257
258
259
260
261
262
263
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ