Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:02:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14614092 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2009.09.04 péntek, 13:05:09 »

Nekem is a múlt héten lukat ki a turbó csövem , és valóban hasonló jelenség volt először.
Letekert ablaknál  olyan hangja volt , mintha lefújó szelep lett volna az autóban , aztán amikor még jobban szétrepedt húzatáskor nagyon kifújt és gyenge volt  .Talán fülelj te is , hátha hallasz hasonlót.

Már tavaly cseréltem elöl a függőleges gumi csövet .Na akkor fújt mellette rendesen. Vákum cső? Lehet azt megnézem.És ha tényleg a vákum vezérlő mágnesszelep?Szerezzek 1 jót és próbáljam ki?Hm de honnan is?Várok még hiba lehetőség javaslATOKAT
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.04 péntek, 13:10:09 írta sz.z.csicsi » Naplózva
NGabó
Vendég
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 16:22:45 »

Sziasztok!

Megtörtént a nagykarbantartás a verdán. Szíjak, feszítők, görgők mindkét oldalon (Alf módosításával). Lendkerék,kuplung,kinyomócsapágy és olajköri termó. Szívósor takarítás ,EGR OFF  eplus2. Az eredmény: megy mint az állat és nincs hangja. Mindenkinek köszönöm a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #52 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 16:35:36 »

Sziasztok!

Megtörtént a nagykarbantartás a verdán. Szíjak, feszítők, görgők mindkét oldalon (Alf módosításával). Lendkerék,kuplung,kinyomócsapágy és olajköri termó. Szívósor takarítás ,EGR OFF  eplus2. Az eredmény: megy mint az állat és nincs hangja. Mindenkinek köszönöm a segítséget.
eljen
Ezek szerint sikerült a légtelenítés is. taps Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jacek
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2009.09.09 szerda, 07:35:46 »

Sziasztok

A problemam az lenne, hogy az auto tokeletes(majdnem) reggel vagy hosszabb allas utan tokeletesen indul poccre(-20 ban is) viszont ha meleg a cucc na akkor baj van:) ra kell inditozni mert csak par henger indul be:(  mi lehet a probelm vagy hol kezdjem a probalkozast:) vagy hova erdemes vinni.
TDCI a 115 le
Elore is koszi
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2009.09.09 szerda, 07:36:21 »

Sziasztok!

Megtörtént a nagykarbantartás a verdán. Szíjak, feszítők, görgők mindkét oldalon (Alf módosításával). Lendkerék,kuplung,kinyomócsapágy és olajköri termó. Szívósor takarítás ,EGR OFF  eplus2. Az eredmény: megy mint az állat és nincs hangja. Mindenkinek köszönöm a segítséget.
Es ez ugy menyibe fajt?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2009.09.09 szerda, 11:29:50 »

Sziasztok

A problemam az lenne, hogy az auto tokeletes(majdnem) reggel vagy hosszabb allas utan tokeletesen indul poccre(-20 ban is) viszont ha meleg a cucc na akkor baj van:) ra kell inditozni mert csak par henger indul be:(  mi lehet a probelm vagy hol kezdjem a probalkozast:) vagy hova erdemes vinni.
TDCI a 115 le
Elore is koszi
Azt miből gondolod, hogy nem indul el minden henger? füstöl? összevissza ráz?
Pontos tünetleírás kellene.
hibakód, villogó izzításjelző, MIL van?
Olyan van, hogy nem áll be az alapjárat, de megy minden henger, csak kevés naftát kap. Ez tipikusan üa. rendszeri gond, amit több dolog is okozhat.

Pl:
- gyenge akksi miatt alacsony veszültség indításkor, ami zavarja a motorvezérlést (nem valószínű)
- lerakódás üa. rendszerben -> pro-tec tiszítást neki
- ECU probléma, szoftverfrissítéssel orvosolható
- levegősödő üa rendszer az alacsony nyomású oldalon
- koszos szűrő
- döglődő szivattyú (hibakódot ad)
- hibás rail nyomás szenzor (hibakódot ad)
- hibás üa. hőmréséklet szenzor (hibakódot ad)
- hibás nyomsászabályozó szelep
- hibás porlasztók

Ha tényleg nem indul minden henger, azt a kopogásérzékelő jelezné és lenne hibakódod (kiv. ha nincs meg a kompresszió, de az nem csak indításnál jelentkezik)
Ha csak kevés az üa. akkor nincs jelzés. A jelenség erősen porlasztó gyanús, az enyémnél is hasonló volt (ld. tdci/tddi topic az archivumban), a porlasztók cseréje megoldotta (egyelőre). Az, hogy csak meleg motornál jelentkezik, erősíti a porlasztó gyanút, mert meleg rail-nál kisebb az indítási nyomás, mint hidegindításnál, így a kisebb indítási nyomás porlasztóhibánál okozhat elégtelen porlasztási mennyiséget, ami miatt nem lesz jó alapjáratod indításnál. ->üzemanyag nyomás mérés indításnál hidegen és melegen. Ettől persze még lehet szivattyú is.
Első lépésként akksi vizsgálatot és ecu szoftver frissítést javaslok. Utána Filep diesel service.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2009.09.09 szerda, 11:37:45 »

Es ez ugy menyibe fajt?

hat szerintem ez ilyen 3 es 5 kilo kozott valahol  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.09 szerda, 11:40:21 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Jacek
Vendég
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2009.09.09 szerda, 12:41:17 »

hmm:)

Nem villog a az izzitas jelzo, hidegen pocc, melegen meg szerintem egertelmuen nem megy minden henger mert iszonyat rangatozik a motor es olyan 300-400 a fordualt. Megnezem az akksit de nem hiszek benne(ez lenne meg a legjobb, ja es a buvos 100e km-nel jar az auto:)

Koszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2009.09.09 szerda, 13:47:08 »

hmm:)

Nem villog a az izzitas jelzo, hidegen pocc, melegen meg szerintem egertelmuen nem megy minden henger mert iszonyat rangatozik a motor es olyan 300-400 a fordualt. Megnezem az akksit de nem hiszek benne(ez lenne meg a legjobb, ja es a buvos 100e km-nel jar az auto:)

Koszi
reapergopher fórumtárs ajánlott nekem teljes diagnosztikát hasonló hibára, de azóta orvosoltam a dolgot porlasztócserével. Hátha a tiédet megnézné...
Sajnos 90%, hogy nálad is ez lesz a megoldás. A Filep Dieselnél nagy szakértelem mellett tudják kiszerelve tesztelni a porlasztókat, azt is eldöntik, érdemes-e felújíttatni őket, vagy inkább csere.
De előtte adj neki pro-tec kezelést, egyesek esküsznek rá.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsenialis1
Vendég
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2009.09.09 szerda, 21:07:28 »

szevasztok.
Lenne egy kérésem,van valaki aki németországból vásárolt mk 3 kombit a következő tech.adatokkal. 2003.06 utáni (faceliftes) tdci 2.0 130 lovas M6 váltós? N7BA motorkódos? azért érdekel mert kint dolgozok és itt kötelező az unweltplakett-körny,védelmi matrica , de nekem nincs meg az eredeti német forgalmi és ezek csak a sárga matricát akarják adni.Pedig ez a modell euro 4 es . a német forgalmiba van egy úgynevezett KBA-num pl: zu2 :8566        zu3 : 471  nahát ez kellene nekem!
ha van valakinek valami info erről írjon.köszi
Naplózva
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 09:45:45 »

szevasztok.
Lenne egy kérésem,van valaki aki németországból vásárolt mk 3 kombit a következő tech.adatokkal. 2003.06 utáni (faceliftes) tdci 2.0 130 lovas M6 váltós? N7BA motorkódos? azért érdekel mert kint dolgozok és itt kötelező az unweltplakett-körny,védelmi matrica , de nekem nincs meg az eredeti német forgalmi és ezek csak a sárga matricát akarják adni.Pedig ez a modell euro 4 es . a német forgalmiba van egy úgynevezett KBA-num pl: zu2 :8566        zu3 : 471  nahát ez kellene nekem!
ha van valakinek valami info erről írjon.köszi

Szia! Gödöllőn van egy Kelemen József nevű srác (Jocautó) ő hord be németből Mondeo kombikat, hasznaltauto.hu -n rá tudsz keresni, "ügyes" fiú, szerintem egy próbát megér... 
Naplózva
tasi303
Vendég
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 14:50:14 »


Sziasztok!!!


Lenne egy nagyon nagy problémám. a minap kifeküdt az MK3ban a turbóvezérlő elektronika viszont elkeseredtem egy kicsit amikor megtudtam hogy szinte mindenhol csak turbóval együtt lehet kapni. Nem tud valaki véletlen erre valami költséghatékony megoldást? előre is kösz
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 15:23:38 »

Sziasztok!!!


Lenne egy nagyon nagy problémám. a minap kifeküdt az MK3ban a turbóvezérlő elektronika viszont elkeseredtem egy kicsit amikor megtudtam hogy szinte mindenhol csak turbóval együtt lehet kapni. Nem tud valaki véletlen erre valami költséghatékony megoldást? előre is kösz

Az egység javítható.
A srác neve, aki nekem megcsinálta, Szabó Zoltán. A XVII kerületben a Pesti út 192-ben van műhelye. Nagyon korrekt srác, és érti szakmáját.
A telefonszáma: 70/220-6267
A javítás 80 ezer volt anno.
De van valaki Veszprém környékén is aki valami 30K körül dolgozik, de neki nem tudom az elérhetőségét. Talán keress rá a neten vagy valaki beírja majd ide.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
NGabó
Vendég
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 15:30:55 »

Es ez ugy menyibe fajt?
Szia!
Lendkerék+kuplung szett+kinyomócsapágy : 120eHUF (minden gyári új, Quest segítségével). Feszítők, görgők,szíjak, csapágy, szíjtárcsa : 60eHUF (szintén Quest-től). Termostátok: 10eHUF. Váltóolaj: 7eHUF. Szerelés: 15eHUF (jó haverral, egyébként tuti többet kérne egy szerviz). Tehát az egész mutatvány: 212eHUF! Ha bárkinek kérdése van a szereléssel kapcsolatban nyugodtan írjon, segítek ha tudok.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 15:44:55 »

Szia!
Lendkerék+kuplung szett+kinyomócsapágy : 120eHUF (minden gyári új, Quest segítségével). Feszítők, görgők,szíjak, csapágy, szíjtárcsa : 60eHUF (szintén Quest-től). Termostátok: 10eHUF. Váltóolaj: 7eHUF. Szerelés: 15eHUF (jó haverral, egyébként tuti többet kérne egy szerviz). Tehát az egész mutatvány: 212eHUF! Ha bárkinek kérdése van a szereléssel kapcsolatban nyugodtan írjon, segítek ha tudok.

Ez egy nagyon jo ar !  eljen
Naplózva

blah blah blah
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 15:54:40 »

Az egység javítható.
A srác neve, aki nekem megcsinálta, Szabó Zoltán. A XVII kerületben a Pesti út 192-ben van műhelye. Nagyon korrekt srác, és érti szakmáját.
A telefonszáma: 70/220-6267
A javítás 80 ezer volt anno.
De van valaki Veszprém környékén is aki valami 30K körül dolgozik, de neki nem tudom az elérhetőségét. Talán keress rá a neten vagy valaki beírja majd ide.

A régi linket megtaláltam, de már nem él.  szomoru1
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg445751;topicseen#msg445751
Naplózva
tasi303
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 17:45:44 »

Az egység javítható.
A srác neve, aki nekem megcsinálta, Szabó Zoltán. A XVII kerületben a Pesti út 192-ben van műhelye. Nagyon korrekt srác, és érti szakmáját.
A telefonszáma: 70/220-6267
A javítás 80 ezer volt anno.
De van valaki Veszprém környékén is aki valami 30K körül dolgozik, de neki nem tudom az elérhetőségét. Talán keress rá a neten vagy valaki beírja majd ide.

TZS, tádé köszönöm az infókat megpróbálok valamit kideríteni hátha sikerül és majd ismét jelentkezem ha tudok valamit Köszi Mégegyszer
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #67 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 18:21:56 »

Sziasztok!!!


Lenne egy nagyon nagy problémám. a minap kifeküdt az MK3ban a turbóvezérlő elektronika viszont elkeseredtem egy kicsit amikor megtudtam hogy szinte mindenhol csak turbóval együtt lehet kapni. Nem tud valaki véletlen erre valami költséghatékony megoldást? előre is kösz
Szét kell szedni,valszeg javítható 1 db forrasztással....jóeséjjel! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tasi303
Vendég
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 18:51:06 »



Sziasztok!!!!!

Beszéltem a Szabó Zolival és aztatat mondta hogy ha mindent cserélni kell tokkal vonóval akkor 107.600 Huf lesz a javítás illetve vállal rá 1 év garit de ha minden igaz akkor még 150-180 ezret tud menni a kocsi.

           Ugyhogy mégegyszer köszi a számot TZS
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:54:51 »


Sziasztok!!!!!

Beszéltem a Szabó Zolival és aztatat mondta hogy ha mindent cserélni kell tokkal vonóval akkor 107.600 Huf lesz a javítás illetve vállal rá 1 év garit de ha minden igaz akkor még 150-180 ezret tud menni a kocsi.

           Ugyhogy mégegyszer köszi a számot TZS

 worship
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
BPuma
Vendég
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2009.09.12 szombat, 11:02:50 »

Régóta olvasom a fórumot kisebb nagyobb kihagyásokkal, vki már írta is a problémámat, de a megoldásával nem találkoztam.
2002, MKIII, 2.0 TDCi-m van. Télen tökéletesen indul (-32 fokban is), nyáron 27 fok alatt tökéletesen indul, de 28 fok felett elég sűrűn csak 3. izzításra indul el. Valahogy így: izzít, izzító lámpa kialszik, indítózok, motort tekeri 3-4mp múlva elkezd villogni az izzítás jelző lámpa, ilyenkor abbahagyom az indítózást, gyújtás le majd fel, izzít, izzító láma világit majd kialszik és rögtön elkezd villogni indítózás nélkül, gyújtás le - fel, izzít, izzító lámpa kialszik, indít és rögtön indul a motor.
Mióta ezt kitapasztaltam, azóta nyáron indulásnál mindig a hőmérőt nézem, és ha 28 vagy fölötte van, akkor gyújtás fel izzít, lámpa ki, gyújtás le - fel, izzít, lámpa villog, gyújtás le - fel izzít, lámpa ki, indul, örül.
Ezt miért csinálja? Hogy lehetne meggyógyítani??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71 Dátum: 2009.09.12 szombat, 11:13:33 »

Régóta olvasom a fórumot kisebb nagyobb kihagyásokkal, vki már írta is a problémámat, de a megoldásával nem találkoztam.
2002, MKIII, 2.0 TDCi-m van. Télen tökéletesen indul (-32 fokban is), nyáron 27 fok alatt tökéletesen indul, de 28 fok felett elég sűrűn csak 3. izzításra indul el. Valahogy így: izzít, izzító lámpa kialszik, indítózok, motort tekeri 3-4mp múlva elkezd villogni az izzítás jelző lámpa, ilyenkor abbahagyom az indítózást, gyújtás le majd fel, izzít, izzító láma világit majd kialszik és rögtön elkezd villogni indítózás nélkül, gyújtás le - fel, izzít, izzító lámpa kialszik, indít és rögtön indul a motor.
Mióta ezt kitapasztaltam, azóta nyáron indulásnál mindig a hőmérőt nézem, és ha 28 vagy fölötte van, akkor gyújtás fel izzít, lámpa ki, gyújtás le - fel, izzít, lámpa villog, gyújtás le - fel izzít, lámpa ki, indul, örül.
Ezt miért csinálja? Hogy lehetne meggyógyítani??

Üza rendszeri probléma lehet.
Szűrő,szivárgás,nem megfelelő üzanyomás,esetleg valamilyen érzékelő debug,csúcsgond.
Találgatni viszont felesleges!
Keresd fel Vik-kolégát a KönyvesKálmán krt-i Auto Fort-nál(a lurdyval szemben),és csináltass 1 diagot!A hibakódok mindenképp kellenek a javításhoz! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2009.09.12 szombat, 15:08:10 »

Sziasztok!!!


Lenne egy nagyon nagy problémám. a minap kifeküdt az MK3ban a turbóvezérlő elektronika viszont elkeseredtem egy kicsit amikor megtudtam hogy szinte mindenhol csak turbóval együtt lehet kapni. Nem tud valaki véletlen erre valami költséghatékony megoldást? előre is kösz

Szia!

tuti az a baja?
ha igen van egy vezérlő elektronikám fölös ha érdekel, alig használt....40 beszereléssel és a tied...
ha kell szólj.....
Naplózva
Rolcsa01
Vendég
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2009.09.12 szombat, 20:30:27 »

Sziasztok !

a segítségetek szeretném kérni.
mindegy melyik nyíláson töltöm fel a gázolajszűrőt?(2.0 tdci,96kW)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2009.09.12 szombat, 20:33:27 »

Sziasztok !

a segítségetek szeretném kérni.
mindegy melyik nyíláson töltöm fel a gázolajszűrőt?(2.0 tdci,96kW)

Azert ne az ajton keresztul probald  Wink vigyor3
De szerintem mind1  Wink wave
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #75 Dátum: 2009.09.12 szombat, 20:36:53 »

Sziasztok !

a segítségetek szeretném kérni.
mindegy melyik nyíláson töltöm fel a gázolajszűrőt?(2.0 tdci,96kW)
igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 13:46:29 »

Sziasztok !

a segítségetek szeretném kérni.
mindegy melyik nyíláson töltöm fel a gázolajszűrőt?(2.0 tdci,96kW)
Erről is írtam egy cikket... De még nem jelent meg.  szomoru1
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #77 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:28:54 »

Szia!

tuti az a baja?
ha igen van egy vezérlő elektronikám fölös ha érdekel, alig használt....40 beszereléssel és a tied...
ha kell szólj.....
Ez egy korrekt ajánlat! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:31:14 »

Ööööööeeeeizéééé...
Ma észrevettem, hogy indítás után (de akár menet közben, megállva mondjuk egy pirosnál) az alapjáratom elkezdett ingadozni...nem sokat, kb. egy mutató szélességnyit fel-le...
Nincs izzításjelző, nincs menet közben rángatás/teljesítménycsökkenés, nem torpan meg padlózásnál, nem ugrál...sőőőőt...nagyon szépen megy, és most sztem ismét egy fogyasztási rekordot megyek, a jó értelemben Smiley
Mi lehet az oka?  Roll Eyes Huh?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #79 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:43:08 »

Ööööööeeeeizéééé...
Ma észrevettem, hogy indítás után (de akár menet közben, megállva mondjuk egy pirosnál) az alapjáratom elkezdett ingadozni...nem sokat, kb. egy mutató szélességnyit fel-le...
Nincs izzításjelző, nincs menet közben rángatás/teljesítménycsökkenés, nem torpan meg padlózásnál, nem ugrál...sőőőőt...nagyon szépen megy, és most sztem ismét egy fogyasztási rekordot megyek, a jó értelemben Smiley
Mi lehet az oka?  Roll Eyes Huh?
Talán a Maf viccel meg.Pucold ki! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:44:39 »

Talán a Maf viccel meg.Pucold ki! Wink wave

De annak nem kéne viccelődnie mondjuk full terhelésnél is???
De felírom a listára, köfike...  integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #81 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:48:05 »

De annak nem kéne viccelődnie mondjuk full terhelésnél is???
De felírom a listára, köfike...  integet2
Nem.
És ez még nem kerül semmibe.....talán 1 flaska tisztító sprébe!
Esetleg kérd meg Stealt-et,csinázzon neked egy diagot,ha majd ráér! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #82 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:50:02 »

De annak nem kéne viccelődnie mondjuk full terhelésnél is???
De felírom a listára, köfike...  integet2
Meg toljál bele dízel injektor tisztítót!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:51:32 »

Nem.
És ez még nem kerül semmibe.....talán 1 flaska tisztító sprébe!
Esetleg kérd meg Stealt-et,csinázzon neked egy diagot,ha majd ráér! Wink wave

Győri vagyok...de a szerelőmnek van ilyen diag cucca, úgy is megyek hozzá a héten, hogy beszerelje az elülső lassulás érzékelő szenzorom, akkor úgy is rá kell csatlakozni, hogy kiüsse a légzsák hibakódot...
Ránézetek....
A MAF szenzor meg könnyen hozzáférhető nem? ott lakik az akksidoboz mellett...
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:52:51 »

Meg toljál bele dízel injektor tisztítót!

Az most volt benne, ~5000 km-rel ezelőtt, az olajcserés mókánál...akkor cseréltem üzema. szűrőt is...  vigyor3
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:53:29 »

Talán a Maf viccel meg.Pucold ki! Wink wave
Hát az inkább hidegen vacakol, a jegesmedvék meg még azért nem sorakoztak fel az útszélén mint jobb időkben.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #86 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:54:22 »

Győri vagyok...de a szerelőmnek van ilyen diag cucca, úgy is megyek hozzá a héten, hogy beszerelje az elülső lassulás érzékelő szenzorom, akkor úgy is rá kell csatlakozni, hogy kiüsse a légzsák hibakódot...
Ránézetek....
A MAF szenzor meg könnyen hozzáférhető nem? ott lakik az akksidoboz mellett...
Háááát,Te tudod.... Roll Eyes
Igen ott lakik! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #87 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:54:50 »

Hát az inkább hidegen vacakol, a jegesmedvék meg még azért nem sorakoztak fel az útszélén mint jobb időkben.
Akkó mindenképp beszédes lehet 1 diag.... vigyor3
Mondjuk a résolajveszteség miatt is.....
 fejvakaras de én is nyáron puceváltam ki,mert olyan vastag dzsuva volt rajta,hogy már nem kapott levegőt a lelkem!
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.13 vasárnap, 18:56:57 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #88 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:59:00 »

Az most volt benne, ~5000 km-rel ezelőtt, az olajcserés mókánál...akkor cseréltem üzema. szűrőt is...  vigyor3
Nem szivárog az olaj a csúcsok,nagynyomású csövek  körül?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:59:46 »

Akkó mindenképp beszédes lehet 1 diag.... vigyor3
Mondjuk a résolajveszteség miatt is.....
 fejvakaras de én is nyáron puceváltam ki,mert olyan vastag dzsuva volt rajta,hogy már nem kapott levegőt a lelkem!

Na...de ha az tele lenne, mint a déli busz, akkor menet közben is fuldokolnia kellene, nem?
A mumus nem lehet??? (mumus, amiről nem beszélünk, ugye a pécsúcs Smiley )
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 19:01:45 »

Nem szivárog az olaj a csúcsok,nagynyomású csövek  körül?

Még nem néztem, mondom reggel vettem észre először, aztán indultunk Nagykanizsáról haza, otthon búcsú+vendégek, aztán vissza Győrbe, szóval még nem néztem meg tüzetesebben...remélem nem Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #91 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 19:03:05 »

Na...de ha az tele lenne, mint a déli busz, akkor menet közben is fuldokolnia kellene, nem?
A mumus nem lehet??? (mumus, amiről nem beszélünk, ugye a pécsúcs Smiley )
Erre írtam a résolajveszteséget!Jó diaggal azt is lehet mérni!
Menet közben már nem biztos,hogy észrevennéd azt a 100as fordulatmászkálást....... Roll Eyes folyamatosan gyorsítasz és lassítasz
Ezért feltűnő alapjáraton!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #92 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 19:04:06 »

Még nem néztem, mondom reggel vettem észre először, aztán indultunk Nagykanizsáról haza, otthon búcsú+vendégek, aztán vissza Győrbe, szóval még nem néztem meg tüzetesebben...remélem nem Smiley
Reménykedj,hogy igen.Aztat meg tudod csinálni,ha csak a hollandikon kell húzni. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 19:07:22 »

Erre írtam a résolajveszteséget!Jó diaggal azt is lehet mérni!
Menet közben már nem biztos,hogy észrevennéd azt a 100as fordulatmászkálást....... Roll Eyes folyamatosan gyorsítasz és lassítasz
Ezért feltűnő alapjáraton!

Na ja....ezt a résolajdolgot megnézem... fílen dánk, für di blúmen...  wave
Ha nem az, akkor?
Tehát eddigi tippek MAF bátyátok, résolaj Nénétek...  nyes vigyor3
Naplózva
nyíl8
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 23:10:22 »


Üdv mindenkinek.

Már a harmadik Mondeómat taposom,de lenne egy "apró" problémám.Négy napja vettem egy 2006-os 116-le tdci Mondeót és borzalmasan
hangosnak találom.Vásárláskor többet is megnéztem és hasonlóan hangosnak találtam mindegyiket.
Főleg hideg motornál,mikor egy kicsit alá szedem a kormányt,hogy kitudjak állni.Érdeklődnék,hogy ez általános jelenség vagy csak engem zavar vagy netán szokatlan?Főleg azért idegesít,mert az előző Mondeomnak 1.8 td 350.000 -km is százszor különb hangja volt.
Válaszokat előre is köszönettel
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #95 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 23:44:21 »

Üdv mindenkinek.

Már a harmadik Mondeómat taposom,de lenne egy "apró" problémám.Négy napja vettem egy 2006-os 116-le tdci Mondeót és borzalmasan
hangosnak találom.Vásárláskor többet is megnéztem és hasonlóan hangosnak találtam mindegyiket.
Főleg hideg motornál,mikor egy kicsit alá szedem a kormányt,hogy kitudjak állni.Érdeklődnék,hogy ez általános jelenség vagy csak engem zavar vagy netán szokatlan?Főleg azért idegesít,mert az előző Mondeomnak 1.8 td 350.000 -km is százszor különb hangja volt.
Válaszokat előre is köszönettel
Igen a TDCi "traktorosabb" hangú (de nem annyira, mint a TDDI). Ha bemelegszik, akkor csendesebb lesz. A múltkor a bátyám MK2-esét hallgattam (1.8 td, van már benne vagy 300k), és el kell ismernem, hogy még most is nagyon szépen, csendesen duruzsol...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
BPuma
Vendég
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 18:09:39 »

Üza rendszeri probléma lehet.
Szűrő,szivárgás,nem megfelelő üzanyomás,esetleg valamilyen érzékelő debug,csúcsgond.
Találgatni viszont felesleges!
Keresd fel Vik-kolégát a KönyvesKálmán krt-i Auto Fort-nál(a lurdyval szemben),és csináltass 1 diagot!A hibakódok mindenképp kellenek a javításhoz! Wink wave
Pontosabban kit keressek? Mi a rendes neve Vik-nek?
Köszi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 19:00:48 »

Ez egy korrekt ajánlat! eljen

ezekszerint mégse....sebaj elmegy majd úgyis... eplus2 eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #98 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 19:44:11 »

Pontosabban kit keressek? Mi a rendes neve Vik-nek?
Köszi
Németh Viktor
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyíl8
Vendég
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 21:26:08 »

Igen a TDCi "traktorosabb" hangú (de nem annyira, mint a TDDI). Ha bemelegszik, akkor csendesebb lesz. A múltkor a bátyám MK2-esét hallgattam (1.8 td, van már benne vagy 300k), és el kell ismernem, hogy még most is nagyon szépen, csendesen duruzsol...


Sziasztok.

Köszönöm a választ  egy kicsit megnyugodtam,bár ez a "traktor" hang nagyon zavar. :rinya:Érdeklődnék,hogy kinek mennyi a fogyasztása.
Az enyém 116 le 2.0 tdci  városban klímával 7.5 l.Ez a normális vagy van akinek kevesebb?

Köszönöm a válaszokat
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.