Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:02:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14614092 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #50 Dátum:
2009.09.04 péntek, 13:05:09 »
Idézetet írta: csaba14 - 2009.09.04 péntek, 12:32:54
Nekem is a múlt héten lukat ki a turbó csövem , és valóban hasonló jelenség volt először.
Letekert ablaknál olyan hangja volt , mintha lefújó szelep lett volna az autóban , aztán amikor még jobban szétrepedt húzatáskor nagyon kifújt és gyenge volt .Talán fülelj te is , hátha hallasz hasonlót.
Már tavaly cseréltem elöl a függőleges gumi csövet .Na akkor fújt mellette rendesen. Vákum cső? Lehet azt megnézem.És ha tényleg a vákum vezérlő mágnesszelep?Szerezzek 1 jót és próbáljam ki?Hm de honnan is?Várok még hiba lehetőség javaslATOKAT
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.04 péntek, 13:10:09 írta sz.z.csicsi
»
Naplózva
NGabó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #51 Dátum:
2009.09.07 hétfő, 16:22:45 »
Sziasztok!
Megtörtént a nagykarbantartás a verdán. Szíjak, feszítők, görgők mindkét oldalon (Alf módosításával). Lendkerék,kuplung,kinyomócsapágy és olajköri termó. Szívósor takarítás ,EGR OFF
. Az eredmény: megy mint az állat és nincs hangja. Mindenkinek köszönöm a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #52 Dátum:
2009.09.07 hétfő, 16:35:36 »
Idézetet írta: NGabó - 2009.09.07 hétfő, 16:22:45
Sziasztok!
Megtörtént a nagykarbantartás a verdán. Szíjak, feszítők, görgők mindkét oldalon (Alf módosításával). Lendkerék,kuplung,kinyomócsapágy és olajköri termó. Szívósor takarítás ,EGR OFF
. Az eredmény: megy mint az állat és nincs hangja. Mindenkinek köszönöm a segítséget.
Ezek szerint sikerült a légtelenítés is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jacek
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #53 Dátum:
2009.09.09 szerda, 07:35:46 »
Sziasztok
A problemam az lenne, hogy az auto tokeletes(majdnem) reggel vagy hosszabb allas utan tokeletesen indul poccre(-20 ban is) viszont ha meleg a cucc na akkor baj van:) ra kell inditozni mert csak par henger indul be:( mi lehet a probelm vagy hol kezdjem a probalkozast:) vagy hova erdemes vinni.
TDCI a 115 le
Elore is koszi
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #54 Dátum:
2009.09.09 szerda, 07:36:21 »
Idézetet írta: NGabó - 2009.09.07 hétfő, 16:22:45
Sziasztok!
Megtörtént a nagykarbantartás a verdán. Szíjak, feszítők, görgők mindkét oldalon (Alf módosításával). Lendkerék,kuplung,kinyomócsapágy és olajköri termó. Szívósor takarítás ,EGR OFF
. Az eredmény: megy mint az állat és nincs hangja. Mindenkinek köszönöm a segítséget.
Es ez ugy menyibe fajt?
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #55 Dátum:
2009.09.09 szerda, 11:29:50 »
Idézetet írta: Jacek - 2009.09.09 szerda, 07:35:46
Sziasztok
A problemam az lenne, hogy az auto tokeletes(majdnem) reggel vagy hosszabb allas utan tokeletesen indul poccre(-20 ban is) viszont ha meleg a cucc na akkor baj van:) ra kell inditozni mert csak par henger indul be:( mi lehet a probelm vagy hol kezdjem a probalkozast:) vagy hova erdemes vinni.
TDCI a 115 le
Elore is koszi
Azt miből gondolod, hogy nem indul el minden henger? füstöl? összevissza ráz?
Pontos tünetleírás kellene.
hibakód, villogó izzításjelző, MIL van?
Olyan van, hogy nem áll be az alapjárat, de megy minden henger, csak kevés naftát kap. Ez tipikusan üa. rendszeri gond, amit több dolog is okozhat.
Pl:
- gyenge akksi miatt alacsony veszültség indításkor, ami zavarja a motorvezérlést (nem valószínű)
- lerakódás üa. rendszerben -> pro-tec tiszítást neki
- ECU probléma, szoftverfrissítéssel orvosolható
- levegősödő üa rendszer az alacsony nyomású oldalon
- koszos szűrő
- döglődő szivattyú (hibakódot ad)
- hibás rail nyomás szenzor (hibakódot ad)
- hibás üa. hőmréséklet szenzor (hibakódot ad)
- hibás nyomsászabályozó szelep
- hibás porlasztók
Ha tényleg nem indul minden henger, azt a kopogásérzékelő jelezné és lenne hibakódod (kiv. ha nincs meg a kompresszió, de az nem csak indításnál jelentkezik)
Ha csak kevés az üa. akkor nincs jelzés. A jelenség erősen porlasztó gyanús, az enyémnél is hasonló volt (ld. tdci/tddi topic az archivumban), a porlasztók cseréje megoldotta (egyelőre). Az, hogy csak meleg motornál jelentkezik, erősíti a porlasztó gyanút, mert meleg rail-nál kisebb az indítási nyomás, mint hidegindításnál, így a kisebb indítási nyomás porlasztóhibánál okozhat elégtelen porlasztási mennyiséget, ami miatt nem lesz jó alapjáratod indításnál. ->üzemanyag nyomás mérés indításnál hidegen és melegen. Ettől persze még lehet szivattyú is.
Első lépésként akksi vizsgálatot és ecu szoftver frissítést javaslok. Utána Filep diesel service.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #56 Dátum:
2009.09.09 szerda, 11:37:45 »
Idézetet írta: szbela - 2009.09.09 szerda, 07:36:21
Es ez ugy menyibe fajt?
hat szerintem ez ilyen 3 es 5 kilo kozott valahol
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.09 szerda, 11:40:21 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Jacek
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #57 Dátum:
2009.09.09 szerda, 12:41:17 »
hmm:)
Nem villog a az izzitas jelzo, hidegen pocc, melegen meg szerintem egertelmuen nem megy minden henger mert iszonyat rangatozik a motor es olyan 300-400 a fordualt. Megnezem az akksit de nem hiszek benne(ez lenne meg a legjobb, ja es a buvos 100e km-nel jar az auto:)
Koszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #58 Dátum:
2009.09.09 szerda, 13:47:08 »
Idézetet írta: Jacek - 2009.09.09 szerda, 12:41:17
hmm:)
Nem villog a az izzitas jelzo, hidegen pocc, melegen meg szerintem egertelmuen nem megy minden henger mert iszonyat rangatozik a motor es olyan 300-400 a fordualt. Megnezem az akksit de nem hiszek benne(ez lenne meg a legjobb, ja es a buvos 100e km-nel jar az auto:)
Koszi
reapergopher fórumtárs ajánlott nekem teljes diagnosztikát hasonló hibára, de azóta orvosoltam a dolgot porlasztócserével. Hátha a tiédet megnézné...
Sajnos 90%, hogy nálad is ez lesz a megoldás. A Filep Dieselnél nagy szakértelem mellett tudják kiszerelve tesztelni a porlasztókat, azt is eldöntik, érdemes-e felújíttatni őket, vagy inkább csere.
De előtte adj neki pro-tec kezelést, egyesek esküsznek rá.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zsenialis1
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #59 Dátum:
2009.09.09 szerda, 21:07:28 »
szevasztok.
Lenne egy kérésem,van valaki aki németországból vásárolt mk 3 kombit a következő tech.adatokkal. 2003.06 utáni (faceliftes) tdci 2.0 130 lovas M6 váltós? N7BA motorkódos? azért érdekel mert kint dolgozok és itt kötelező az unweltplakett-körny,védelmi matrica , de nekem nincs meg az eredeti német forgalmi és ezek csak a sárga matricát akarják adni.Pedig ez a modell euro 4 es . a német forgalmiba van egy úgynevezett KBA-num pl: zu2 :8566 zu3 : 471 nahát ez kellene nekem!
ha van valakinek valami info erről írjon.köszi
Naplózva
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #60 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 09:45:45 »
Idézetet írta: zsenialis1 - 2009.09.09 szerda, 21:07:28
szevasztok.
Lenne egy kérésem,van valaki aki németországból vásárolt mk 3 kombit a következő tech.adatokkal. 2003.06 utáni (faceliftes) tdci 2.0 130 lovas M6 váltós? N7BA motorkódos? azért érdekel mert kint dolgozok és itt kötelező az unweltplakett-körny,védelmi matrica , de nekem nincs meg az eredeti német forgalmi és ezek csak a sárga matricát akarják adni.Pedig ez a modell euro 4 es . a német forgalmiba van egy úgynevezett KBA-num pl: zu2 :8566 zu3 : 471 nahát ez kellene nekem!
ha van valakinek valami info erről írjon.köszi
Szia! Gödöllőn van egy Kelemen József nevű srác (Jocautó) ő hord be németből Mondeo kombikat, hasznaltauto.hu -n rá tudsz keresni, "ügyes" fiú, szerintem egy próbát megér...
Naplózva
tasi303
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #61 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 14:50:14 »
Sziasztok!!!
Lenne egy nagyon nagy problémám. a minap kifeküdt az MK3ban a turbóvezérlő elektronika viszont elkeseredtem egy kicsit amikor megtudtam hogy szinte mindenhol csak turbóval együtt lehet kapni. Nem tud valaki véletlen erre valami költséghatékony megoldást? előre is kösz
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #62 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 15:23:38 »
Idézetet írta: tasi303 - 2009.09.10 csütörtök, 14:50:14
Sziasztok!!!
Lenne egy nagyon nagy problémám. a minap kifeküdt az MK3ban a turbóvezérlő elektronika viszont elkeseredtem egy kicsit amikor megtudtam hogy szinte mindenhol csak turbóval együtt lehet kapni. Nem tud valaki véletlen erre valami költséghatékony megoldást? előre is kösz
Az egység javítható.
A srác neve, aki nekem megcsinálta, Szabó Zoltán. A XVII kerületben a Pesti út 192-ben van műhelye. Nagyon korrekt srác, és érti szakmáját.
A telefonszáma: 70/220-6267
A javítás 80 ezer volt anno.
De van valaki Veszprém környékén is aki valami 30K körül dolgozik, de neki nem tudom az elérhetőségét. Talán keress rá a neten vagy valaki beírja majd ide.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
NGabó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #63 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 15:30:55 »
Idézetet írta: szbela - 2009.09.09 szerda, 07:36:21
Es ez ugy menyibe fajt?
Szia!
Lendkerék+kuplung szett+kinyomócsapágy : 120eHUF (minden gyári új, Quest segítségével). Feszítők, görgők,szíjak, csapágy, szíjtárcsa : 60eHUF (szintén Quest-től). Termostátok: 10eHUF. Váltóolaj: 7eHUF. Szerelés: 15eHUF (jó haverral, egyébként tuti többet kérne egy szerviz). Tehát az egész mutatvány: 212eHUF! Ha bárkinek kérdése van a szereléssel kapcsolatban nyugodtan írjon, segítek ha tudok.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #64 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 15:44:55 »
Idézetet írta: NGabó - 2009.09.10 csütörtök, 15:30:55
Szia!
Lendkerék+kuplung szett+kinyomócsapágy : 120eHUF (minden gyári új, Quest segítségével). Feszítők, görgők,szíjak, csapágy, szíjtárcsa : 60eHUF (szintén Quest-től). Termostátok: 10eHUF. Váltóolaj: 7eHUF. Szerelés: 15eHUF (jó haverral, egyébként tuti többet kérne egy szerviz). Tehát az egész mutatvány: 212eHUF! Ha bárkinek kérdése van a szereléssel kapcsolatban nyugodtan írjon, segítek ha tudok.
Ez egy nagyon jo ar !
Naplózva
blah blah blah
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #65 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 15:54:40 »
Idézetet írta: TZS - 2009.09.10 csütörtök, 15:23:38
Az egység javítható.
A srác neve, aki nekem megcsinálta, Szabó Zoltán. A XVII kerületben a Pesti út 192-ben van műhelye. Nagyon korrekt srác, és érti szakmáját.
A telefonszáma: 70/220-6267
A javítás 80 ezer volt anno.
De van valaki Veszprém környékén is aki valami 30K körül dolgozik, de neki nem tudom az elérhetőségét. Talán keress rá a neten vagy valaki beírja majd ide.
A régi linket megtaláltam, de már nem él.
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg445751;topicseen#msg445751
Naplózva
tasi303
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #66 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 17:45:44 »
Idézetet írta: TZS - 2009.09.10 csütörtök, 15:23:38
Az egység javítható.
A srác neve, aki nekem megcsinálta, Szabó Zoltán. A XVII kerületben a Pesti út 192-ben van műhelye. Nagyon korrekt srác, és érti szakmáját.
A telefonszáma: 70/220-6267
A javítás 80 ezer volt anno.
De van valaki Veszprém környékén is aki valami 30K körül dolgozik, de neki nem tudom az elérhetőségét. Talán keress rá a neten vagy valaki beírja majd ide.
TZS, tádé köszönöm az infókat megpróbálok valamit kideríteni hátha sikerül és majd ismét jelentkezem ha tudok valamit Köszi Mégegyszer
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #67 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 18:21:56 »
Idézetet írta: tasi303 - 2009.09.10 csütörtök, 14:50:14
Sziasztok!!!
Lenne egy nagyon nagy problémám. a minap kifeküdt az MK3ban a turbóvezérlő elektronika viszont elkeseredtem egy kicsit amikor megtudtam hogy szinte mindenhol csak turbóval együtt lehet kapni. Nem tud valaki véletlen erre valami költséghatékony megoldást? előre is kösz
Szét kell szedni,valszeg javítható 1 db forrasztással....jóeséjjel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tasi303
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #68 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 18:51:06 »
Sziasztok!!!!!
Beszéltem a Szabó Zolival és aztatat mondta hogy ha mindent cserélni kell tokkal vonóval akkor 107.600 Huf lesz a javítás illetve vállal rá 1 év garit de ha minden igaz akkor még 150-180 ezret tud menni a kocsi.
Ugyhogy mégegyszer köszi a számot TZS
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #69 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 20:54:51 »
Idézetet írta: tasi303 - 2009.09.10 csütörtök, 18:51:06
Sziasztok!!!!!
Beszéltem a Szabó Zolival és aztatat mondta hogy ha mindent cserélni kell tokkal vonóval akkor 107.600 Huf lesz a javítás illetve vállal rá 1 év garit de ha minden igaz akkor még 150-180 ezret tud menni a kocsi.
Ugyhogy mégegyszer köszi a számot TZS
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
BPuma
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #70 Dátum:
2009.09.12 szombat, 11:02:50 »
Régóta olvasom a fórumot kisebb nagyobb kihagyásokkal, vki már írta is a problémámat, de a megoldásával nem találkoztam.
2002, MKIII, 2.0 TDCi-m van. Télen tökéletesen indul (-32 fokban is), nyáron 27 fok alatt tökéletesen indul, de 28 fok felett elég sűrűn csak 3. izzításra indul el. Valahogy így: izzít, izzító lámpa kialszik, indítózok, motort tekeri 3-4mp múlva elkezd villogni az izzítás jelző lámpa, ilyenkor abbahagyom az indítózást, gyújtás le majd fel, izzít, izzító láma világit majd kialszik és rögtön elkezd villogni indítózás nélkül, gyújtás le - fel, izzít, izzító lámpa kialszik, indít és rögtön indul a motor.
Mióta ezt kitapasztaltam, azóta nyáron indulásnál mindig a hőmérőt nézem, és ha 28 vagy fölötte van, akkor gyújtás fel izzít, lámpa ki, gyújtás le - fel, izzít, lámpa villog, gyújtás le - fel izzít, lámpa ki, indul, örül.
Ezt miért csinálja? Hogy lehetne meggyógyítani??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #71 Dátum:
2009.09.12 szombat, 11:13:33 »
Idézetet írta: BPuma - 2009.09.12 szombat, 11:02:50
Régóta olvasom a fórumot kisebb nagyobb kihagyásokkal, vki már írta is a problémámat, de a megoldásával nem találkoztam.
2002, MKIII, 2.0 TDCi-m van. Télen tökéletesen indul (-32 fokban is), nyáron 27 fok alatt tökéletesen indul, de 28 fok felett elég sűrűn csak 3. izzításra indul el. Valahogy így: izzít, izzító lámpa kialszik, indítózok, motort tekeri 3-4mp múlva elkezd villogni az izzítás jelző lámpa, ilyenkor abbahagyom az indítózást, gyújtás le majd fel, izzít, izzító láma világit majd kialszik és rögtön elkezd villogni indítózás nélkül, gyújtás le - fel, izzít, izzító lámpa kialszik, indít és rögtön indul a motor.
Mióta ezt kitapasztaltam, azóta nyáron indulásnál mindig a hőmérőt nézem, és ha 28 vagy fölötte van, akkor gyújtás fel izzít, lámpa ki, gyújtás le - fel, izzít, lámpa villog, gyújtás le - fel izzít, lámpa ki, indul, örül.
Ezt miért csinálja? Hogy lehetne meggyógyítani??
Üza rendszeri probléma lehet.
Szűrő,szivárgás,nem megfelelő üzanyomás,esetleg valamilyen érzékelő debug,csúcsgond.
Találgatni viszont felesleges!
Keresd fel Vik-kolégát a KönyvesKálmán krt-i Auto Fort-nál(a lurdyval szemben),és csináltass 1 diagot!A hibakódok mindenképp kellenek a javításhoz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #72 Dátum:
2009.09.12 szombat, 15:08:10 »
Idézetet írta: tasi303 - 2009.09.10 csütörtök, 14:50:14
Sziasztok!!!
Lenne egy nagyon nagy problémám. a minap kifeküdt az MK3ban a turbóvezérlő elektronika viszont elkeseredtem egy kicsit amikor megtudtam hogy szinte mindenhol csak turbóval együtt lehet kapni. Nem tud valaki véletlen erre valami költséghatékony megoldást? előre is kösz
Szia!
tuti az a baja?
ha igen van egy vezérlő elektronikám fölös ha érdekel, alig használt....40 beszereléssel és a tied...
ha kell szólj.....
Naplózva
Rolcsa01
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #73 Dátum:
2009.09.12 szombat, 20:30:27 »
Sziasztok !
a segítségetek szeretném kérni.
mindegy melyik nyíláson töltöm fel a gázolajszűrőt?(2.0 tdci,96kW)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #74 Dátum:
2009.09.12 szombat, 20:33:27 »
Idézetet írta: Rolcsa01 - 2009.09.12 szombat, 20:30:27
Sziasztok !
a segítségetek szeretném kérni.
mindegy melyik nyíláson töltöm fel a gázolajszűrőt?(2.0 tdci,96kW)
Azert ne az ajton keresztul probald
De szerintem mind1
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #75 Dátum:
2009.09.12 szombat, 20:36:53 »
Idézetet írta: Rolcsa01 - 2009.09.12 szombat, 20:30:27
Sziasztok !
a segítségetek szeretném kérni.
mindegy melyik nyíláson töltöm fel a gázolajszűrőt?(2.0 tdci,96kW)
igen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #76 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 13:46:29 »
Idézetet írta: Rolcsa01 - 2009.09.12 szombat, 20:30:27
Sziasztok !
a segítségetek szeretném kérni.
mindegy melyik nyíláson töltöm fel a gázolajszűrőt?(2.0 tdci,96kW)
Erről is írtam egy cikket... De még nem jelent meg.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #77 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:28:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.12 szombat, 15:08:10
Szia!
tuti az a baja?
ha igen van egy vezérlő elektronikám fölös ha érdekel, alig használt....40 beszereléssel és a tied...
ha kell szólj.....
Ez egy korrekt ajánlat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Liszti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #78 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:31:14 »
Ööööööeeeeizéééé...
Ma észrevettem, hogy indítás után (de akár menet közben, megállva mondjuk egy pirosnál) az alapjáratom elkezdett ingadozni...nem sokat, kb. egy mutató szélességnyit fel-le...
Nincs izzításjelző, nincs menet közben rángatás/teljesítménycsökkenés, nem torpan meg padlózásnál, nem ugrál...sőőőőt...nagyon szépen megy, és most sztem ismét egy fogyasztási rekordot megyek, a jó értelemben
Mi lehet az oka?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #79 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:43:08 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.09.13 vasárnap, 18:31:14
Ööööööeeeeizéééé...
Ma észrevettem, hogy indítás után (de akár menet közben, megállva mondjuk egy pirosnál) az alapjáratom elkezdett ingadozni...nem sokat, kb. egy mutató szélességnyit fel-le...
Nincs izzításjelző, nincs menet közben rángatás/teljesítménycsökkenés, nem torpan meg padlózásnál, nem ugrál...sőőőőt...nagyon szépen megy, és most sztem ismét egy fogyasztási rekordot megyek, a jó értelemben
Mi lehet az oka?
Talán a Maf viccel meg.Pucold ki!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Liszti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #80 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:44:39 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.13 vasárnap, 18:43:08
Talán a Maf viccel meg.Pucold ki!
De annak nem kéne viccelődnie mondjuk full terhelésnél is???
De felírom a listára, köfike...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #81 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:48:05 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.09.13 vasárnap, 18:44:39
De annak nem kéne viccelődnie mondjuk full terhelésnél is???
De felírom a listára, köfike...
Nem.
És ez még nem kerül semmibe.....talán 1 flaska tisztító sprébe!
Esetleg kérd meg Stealt-et,csinázzon neked egy diagot,ha majd ráér!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #82 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:50:02 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.09.13 vasárnap, 18:44:39
De annak nem kéne viccelődnie mondjuk full terhelésnél is???
De felírom a listára, köfike...
Meg toljál bele dízel injektor tisztítót!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Liszti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #83 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:51:32 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.13 vasárnap, 18:48:05
Nem.
És ez még nem kerül semmibe.....talán 1 flaska tisztító sprébe!
Esetleg kérd meg Stealt-et,csinázzon neked egy diagot,ha majd ráér!
Győri vagyok...de a szerelőmnek van ilyen diag cucca, úgy is megyek hozzá a héten, hogy beszerelje az elülső lassulás érzékelő szenzorom, akkor úgy is rá kell csatlakozni, hogy kiüsse a légzsák hibakódot...
Ránézetek....
A MAF szenzor meg könnyen hozzáférhető nem? ott lakik az akksidoboz mellett...
Naplózva
Liszti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #84 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:52:51 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.13 vasárnap, 18:50:02
Meg toljál bele dízel injektor tisztítót!
Az most volt benne, ~5000 km-rel ezelőtt, az olajcserés mókánál...akkor cseréltem üzema. szűrőt is...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #85 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:53:29 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.13 vasárnap, 18:43:08
Talán a Maf viccel meg.Pucold ki!
Hát az inkább hidegen vacakol, a jegesmedvék meg még azért nem sorakoztak fel az útszélén mint jobb időkben.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #86 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:54:22 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.09.13 vasárnap, 18:51:32
Győri vagyok...de a szerelőmnek van ilyen diag cucca, úgy is megyek hozzá a héten, hogy beszerelje az elülső lassulás érzékelő szenzorom, akkor úgy is rá kell csatlakozni, hogy kiüsse a légzsák hibakódot...
Ránézetek....
A MAF szenzor meg könnyen hozzáférhető nem? ott lakik az akksidoboz mellett...
Háááát,Te tudod....
Igen ott lakik!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #87 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:54:50 »
Idézetet írta: stealt - 2009.09.13 vasárnap, 18:53:29
Hát az inkább hidegen vacakol, a jegesmedvék meg még azért nem sorakoztak fel az útszélén mint jobb időkben.
Akkó mindenképp beszédes lehet 1 diag....
Mondjuk a résolajveszteség miatt is.....
de én is nyáron puceváltam ki,mert olyan vastag dzsuva volt rajta,hogy már nem kapott levegőt a lelkem!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.13 vasárnap, 18:56:57 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #88 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:59:00 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.09.13 vasárnap, 18:52:51
Az most volt benne, ~5000 km-rel ezelőtt, az olajcserés mókánál...akkor cseréltem üzema. szűrőt is...
Nem szivárog az olaj a csúcsok,nagynyomású csövek körül?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Liszti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #89 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:59:46 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.13 vasárnap, 18:54:50
Akkó mindenképp beszédes lehet 1 diag....
Mondjuk a résolajveszteség miatt is.....
de én is nyáron puceváltam ki,mert olyan vastag dzsuva volt rajta,hogy már nem kapott levegőt a lelkem!
Na...de ha az tele lenne, mint a déli busz, akkor menet közben is fuldokolnia kellene, nem?
A mumus nem lehet???
(mumus, amiről nem beszélünk, ugye a pécsúcs
)
Naplózva
Liszti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #90 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 19:01:45 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.13 vasárnap, 18:59:00
Nem szivárog az olaj a csúcsok,nagynyomású csövek körül?
Még nem néztem, mondom reggel vettem észre először, aztán indultunk Nagykanizsáról haza, otthon búcsú+vendégek, aztán vissza Győrbe, szóval még nem néztem meg tüzetesebben...remélem nem
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #91 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 19:03:05 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.09.13 vasárnap, 18:59:46
Na...de ha az tele lenne, mint a déli busz, akkor menet közben is fuldokolnia kellene, nem?
A mumus nem lehet???
(mumus, amiről nem beszélünk, ugye a pécsúcs
)
Erre írtam a résolajveszteséget!Jó diaggal azt is lehet mérni!
Menet közben már nem biztos,hogy észrevennéd azt a 100as fordulatmászkálást.......
folyamatosan gyorsítasz és lassítasz
Ezért feltűnő alapjáraton!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #92 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 19:04:06 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.09.13 vasárnap, 19:01:45
Még nem néztem, mondom reggel vettem észre először, aztán indultunk Nagykanizsáról haza, otthon búcsú+vendégek, aztán vissza Győrbe, szóval még nem néztem meg tüzetesebben
...remélem nem
Reménykedj,hogy igen.Aztat meg tudod csinálni,ha csak a hollandikon kell húzni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Liszti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #93 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 19:07:22 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.13 vasárnap, 19:03:05
Erre írtam a résolajveszteséget!Jó diaggal azt is lehet mérni!
Menet közben már nem biztos,hogy észrevennéd azt a 100as fordulatmászkálást.......
folyamatosan gyorsítasz és lassítasz
Ezért feltűnő alapjáraton!
Na ja....ezt a résolajdolgot megnézem... fílen dánk, für di blúmen...
Ha nem az, akkor?
Tehát eddigi tippek MAF bátyátok, résolaj Nénétek...
Naplózva
nyíl8
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #94 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 23:10:22 »
Üdv mindenkinek.
Már a harmadik Mondeómat taposom,de lenne egy "apró" problémám.Négy napja vettem egy 2006-os 116-le tdci Mondeót és borzalmasan
hangosnak találom.Vásárláskor többet is megnéztem és hasonlóan hangosnak találtam mindegyiket.
Főleg hideg motornál,mikor egy kicsit alá szedem a kormányt,hogy kitudjak állni.Érdeklődnék,hogy ez általános jelenség vagy csak engem zavar vagy netán szokatlan?Főleg azért idegesít,mert az előző Mondeomnak 1.8 td 350.000 -km is százszor különb hangja volt.
Válaszokat előre is köszönettel
Naplózva
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #95 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 23:44:21 »
Idézetet írta: nyíl8 - 2009.09.13 vasárnap, 23:10:22
Üdv mindenkinek.
Már a harmadik Mondeómat taposom,de lenne egy "apró" problémám.Négy napja vettem egy 2006-os 116-le tdci Mondeót és borzalmasan
hangosnak találom.Vásárláskor többet is megnéztem és hasonlóan hangosnak találtam mindegyiket.
Főleg hideg motornál,mikor egy kicsit alá szedem a kormányt,hogy kitudjak állni.Érdeklődnék,hogy ez általános jelenség vagy csak engem zavar vagy netán szokatlan?Főleg azért idegesít,mert az előző Mondeomnak 1.8 td 350.000 -km is százszor különb hangja volt.
Válaszokat előre is köszönettel
Igen a TDCi "traktorosabb" hangú (de nem annyira, mint a TDDI). Ha bemelegszik, akkor csendesebb lesz. A múltkor a bátyám MK2-esét hallgattam (1.8 td, van már benne vagy 300k), és el kell ismernem, hogy még most is nagyon szépen, csendesen duruzsol...
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
BPuma
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #96 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 18:09:39 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.12 szombat, 11:13:33
Üza rendszeri probléma lehet.
Szűrő,szivárgás,nem megfelelő üzanyomás,esetleg valamilyen érzékelő debug,csúcsgond.
Találgatni viszont felesleges!
Keresd fel Vik-kolégát a KönyvesKálmán krt-i Auto Fort-nál(a lurdyval szemben),és csináltass 1 diagot!A hibakódok mindenképp kellenek a javításhoz!
Pontosabban kit keressek? Mi a rendes neve Vik-nek?
Köszi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #97 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 19:00:48 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.13 vasárnap, 18:28:54
Ez egy korrekt ajánlat!
ezekszerint mégse....sebaj elmegy majd úgyis...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #98 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 19:44:11 »
Idézetet írta: BPuma - 2009.09.14 hétfő, 18:09:39
Pontosabban kit keressek? Mi a rendes neve Vik-nek?
Köszi
Németh Viktor
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nyíl8
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #99 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 21:26:08 »
Idézetet írta: francoe - 2009.09.13 vasárnap, 23:44:21
Igen a TDCi "traktorosabb" hangú (de nem annyira, mint a TDDI). Ha bemelegszik, akkor csendesebb lesz. A múltkor a bátyám MK2-esét hallgattam (1.8 td, van már benne vagy 300k), és el kell ismernem, hogy még most is nagyon szépen, csendesen duruzsol...
Sziasztok.
Köszönöm a választ egy kicsit megnyugodtam,bár ez a "traktor" hang nagyon zavar. :rinya:Érdeklődnék,hogy kinek mennyi a fogyasztása.
Az enyém 116 le 2.0 tdci városban klímával 7.5 l.Ez a normális vagy van akinek kevesebb?
Köszönöm a válaszokat
Naplózva
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ