Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:55:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 285 286 287 288 289 290 291 [292] 293 294 295 296 297 298 299 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14676194 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
tibke
Vendég
« Új hozzászólás #14550 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 12:54:50 »

Hellotok!

Mostanába sok gondunk van a III-as mondeonkkal... Múlt héten mentünk 80-al és megállt az autó, dőlt a füst és hasonló dolgok... diagnosztika magasnyomású üzemanyagszivattyút írta ki hibának. ki lett véve fel lett újítva (40ezer száma nélkül+25ezer munkadíj..) Visszaszerelés után nem változott semmi, csak annyi h már 50nél lefullad. Sok sok kutatás után most így karácsony napján megtaláltam, hogy lehet házilag kiolvasni a hibakódot. Sikerült is újra produkálni a hibát és kiíratni a kódot.

D262

erre találtam egy magyar illetve egy angol leírást
-D262 SCP üzenet hiányzik.
-d262 is the "Cylinder 1 Injector Circuit High" (ebből azt hoztam ki h 1-es henger befecskendező hiba)

Arra gondolok, hogy csak simán elszállt a porlasztó "programja" és egy újraprogramozás megoldja a gondot. (volt már ilyen gondunk)

Valakinek lenne valami ötlete, esetleg megerősítene a feltevésemben?

Köszi előre is!

Tibi


jah és még az is érdekelne h ki is lehet törölni házilag a hibakódokat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14551 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 18:26:23 »

Hellotok!

Mostanába sok gondunk van a III-as mondeonkkal... Múlt héten mentünk 80-al és megállt az autó, dőlt a füst és hasonló dolgok... diagnosztika magasnyomású üzemanyagszivattyút írta ki hibának. ki lett véve fel lett újítva (40ezer száma nélkül+25ezer munkadíj..) Visszaszerelés után nem változott semmi, csak annyi h már 50nél lefullad. Sok sok kutatás után most így karácsony napján megtaláltam, hogy lehet házilag kiolvasni a hibakódot. Sikerült is újra produkálni a hibát és kiíratni a kódot.

D262

erre találtam egy magyar illetve egy angol leírást
-D262 SCP üzenet hiányzik.
-d262 is the "Cylinder 1 Injector Circuit High" (ebből azt hoztam ki h 1-es henger befecskendező hiba)

Arra gondolok, hogy csak simán elszállt a porlasztó "programja" és egy újraprogramozás megoldja a gondot. (volt már ilyen gondunk)

Valakinek lenne valami ötlete, esetleg megerősítene a feltevésemben?

Köszi előre is!

Tibi


jah és még az is érdekelne h ki is lehet törölni házilag a hibakódokat?
akkusaru le,15.és már törlődött is a hiba.ha viszont a következő indításnál is fennál a hiba,akkor ismét eltárolódik.

Amúgy én  kommunikációs hibát találtam róla-csatlakozó érintkezési hiba..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14552 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 19:49:03 »

Hellotok!

Mostanába sok gondunk van a III-as mondeonkkal... Múlt héten mentünk 80-al és megállt az autó, dőlt a füst és hasonló dolgok... diagnosztika magasnyomású üzemanyagszivattyút írta ki hibának. ki lett véve fel lett újítva (40ezer száma nélkül+25ezer munkadíj..) Visszaszerelés után nem változott semmi, csak annyi h már 50nél lefullad. Sok sok kutatás után most így karácsony napján megtaláltam, hogy lehet házilag kiolvasni a hibakódot. Sikerült is újra produkálni a hibát és kiíratni a kódot.

D262

erre találtam egy magyar illetve egy angol leírást
-D262 SCP üzenet hiányzik.
-d262 is the "Cylinder 1 Injector Circuit High" (ebből azt hoztam ki h 1-es henger befecskendező hiba)

Arra gondolok, hogy csak simán elszállt a porlasztó "programja" és egy újraprogramozás megoldja a gondot. (volt már ilyen gondunk)

Valakinek lenne valami ötlete, esetleg megerősítene a feltevésemben?

Köszi előre is!

Tibi


jah és még az is érdekelne h ki is lehet törölni házilag a hibakódokat?
És poharaztátok a csúcsokat is???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tibke
Vendég
« Új hozzászólás #14553 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 11:52:22 »

csatlakozókat lehúztuk, kitisztítottuk de nem voltak szenyeződve. a hiba továbbra is fenn áll.azt nem is írtam az előzőkben, hogy ha szép lassan emelem a fordulatot üresben akkor gyönyörű hangja van a motornak, de ha játszok a gázzal mondjuk 2-3 ezer között, kegyetlen kerregés jön belőle, mintha az első hengertől jönne. ez lehet azért h nem megy a henger?

a poharaztatásos módszerről hallottam már, de nem nagyon vágom, hogy ennél mit kellene lehúzni és hova kellene rádugni a csövet a pohárral:S segítenétek ebben hogy ez hogyan zajlik? adok egy képet, ez nem a mi autónk blokkja de biztos eltudnátok magyarázni, hogyan kellene

Köszönöm előre is Smiley

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14554 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 11:59:00 »

csatlakozókat lehúztuk, kitisztítottuk de nem voltak szenyeződve. a hiba továbbra is fenn áll.azt nem is írtam az előzőkben, hogy ha szép lassan emelem a fordulatot üresben akkor gyönyörű hangja van a motornak, de ha játszok a gázzal mondjuk 2-3 ezer között, kegyetlen kerregés jön belőle, mintha az első hengertől jönne. ez lehet azért h nem megy a henger?

a poharaztatásos módszerről hallottam már, de nem nagyon vágom, hogy ennél mit kellene lehúzni és hova kellene rádugni a csövet a pohárral:S segítenétek ebben hogy ez hogyan zajlik? adok egy képet, ez nem a mi autónk blokkja de biztos eltudnátok magyarázni, hogyan kellene

Köszönöm előre is Smiley

[img]http://data.motor-talk.de/data/galleries/1211642/4019999/sany1413-18419.JPG[/img
A résolajcsöveket kell lehúzni a csúcsokról annak a helyére kell rádugni a gyógyszeres dobozokat illettve ki miből csinálja.És a visszafolyóágon lévő veszteségnek kicsinek és egyformának kell lenni.De ha nem megy egy hengered azt érezned kellene ott kevés az erő de nagyon.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.27 kedd, 09:33:39 írta AndyA » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #14555 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 12:41:18 »

A résolajcsöveket kell lehúzni a csúcsokról annak a helyére kell rádugni a gyógyszeres dobozokat illettve ki miből csinálja.És a visszafolyóágon lévő veszteségnek kicsinek és egyformának kell lenni.De ha nem megy egy hengered azt érezned kellene ott kevés az erő de nagyon.
Sziasztok!
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
 A poharazásról már sokszor volt szó, de arról,hogy mennyi ideig kell így járatni a motort és hogy adott idő alatt mennyi az elfogadható érték, arról nem tudtok véletlenül adatot?
A z 1ik pcs-m nekem még a gyári, gyanítom az szarakszik mert intenzív gyorsításkor van, hogy vészüzembe vág.
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
tibke
Vendég
« Új hozzászólás #14556 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 13:04:41 »

Sziasztok!
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
 A poharazásról már sokszor volt szó, de arról,hogy mennyi ideig kell így járatni a motort és hogy adott idő alatt mennyi az elfogadható érték, arról nem tudtok véletlenül adatot?
A z 1ik pcs-m nekem még a gyári, gyanítom az szarakszik mert intenzív gyorsításkor van, hogy vészüzembe vág.

ugyan ez a hiba nálam is, vészüzembe vág, esetleg le is áll az autó. jah és a csattogás. Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14557 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 20:01:57 »

Sziasztok!
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
 A poharazásról már sokszor volt szó, de arról,hogy mennyi ideig kell így járatni a motort és hogy adott idő alatt mennyi az elfogadható érték, arról nem tudtok véletlenül adatot?
A z 1ik pcs-m nekem még a gyári, gyanítom az szarakszik mert intenzív gyorsításkor van, hogy vészüzembe vág.
Erről is megoszlik a vélemény.Sokáig nem kell mert ha önindítózol látnifogod melyik milyen állapotban van.Ha vész üzembe vált akkor gond,továbbá nem akarok semelyíkőtöket elszomorítani de 1 pcsúcs hibából ne induljatok ki mert nekem mind a 4 kuka volt.Úgyhogy lehet nektek is rossz lehet több is.Meg megnézném a go szürőt mert ha van benne fémreszelék akkor szivattyú is csere mert a kopott szivattyú tönkreteszi az új csúcsokat.Nekem az is volt cserélve.És ez már így együtt húzós.Ha viszont leáll akkor minnél előbb csere mert ha előzés közben áll le a motor fogtok bután nézni.TUDOM MILYEN!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #14558 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 20:38:30 »

Szia.Hol van az a go szűrő?És nehéz e ki szerelni?



Erről is megoszlik a vélemény.Sokáig nem kell mert ha önindítózol látnifogod melyik milyen állapotban van.Ha vész üzembe vált akkor gond,továbbá nem akarok semelyíkőtöket elszomorítani de 1 pcsúcs hibából ne induljatok ki mert nekem mind a 4 kuka volt.Úgyhogy lehet nektek is rossz lehet több is.Meg megnézném a go szürőt mert ha van benne fémreszelék akkor szivattyú is csere mert a kopott szivattyú tönkreteszi az új csúcsokat.Nekem az is volt cserélve.És ez már így együtt húzós.Ha viszont leáll akkor minnél előbb csere mert ha előzés közben áll le a motor fogtok bután nézni.TUDOM MILYEN!!!!!!
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14559 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 20:55:30 »

Szia.Hol van az a go szűrő?És nehéz e ki szerelni?



GázOlaj szűrő..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14560 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 21:37:35 »

Hellotok!

Mostanába sok gondunk van a III-as mondeonkkal... Múlt héten mentünk 80-al és megállt az autó, dőlt a füst és hasonló dolgok... diagnosztika magasnyomású üzemanyagszivattyút írta ki hibának. ki lett véve fel lett újítva (40ezer száma nélkül+25ezer munkadíj..) Visszaszerelés után nem változott semmi, csak annyi h már 50nél lefullad. Sok sok kutatás után most így karácsony napján megtaláltam, hogy lehet házilag kiolvasni a hibakódot. Sikerült is újra produkálni a hibát és kiíratni a kódot.

D262

erre találtam egy magyar illetve egy angol leírást
-D262 SCP üzenet hiányzik.
-d262 is the "Cylinder 1 Injector Circuit High" (ebből azt hoztam ki h 1-es henger befecskendező hiba)

Arra gondolok, hogy csak simán elszállt a porlasztó "programja" és egy újraprogramozás megoldja a gondot. (volt már ilyen gondunk)

Valakinek lenne valami ötlete, esetleg megerősítene a feltevésemben?

Köszi előre is!

Tibi


jah és még az is érdekelne h ki is lehet törölni házilag a hibakódokat?
Ez így nem teljesen jó. A műszeregységen nem lehet powertrain hibakódokat kiolvasni, a befecskendezési hibák pedig ilyenek.
Az inj. 1 circuit high  injektor elektromos vezérlési zárlatot jelent, ilyen esetben azonnali leállás van, rendkívül egyenetlen járás (3 hengeres üzem) miatt.
Javaslom, hogy aki a magasnyomásút kivetette, felújíttatta veled, az fizesse a számlát, mivel nem oldotta meg a hibát.

A poharazást több fordulatszámon is el kell végezni (vö. TIS vonatkozó része).

Ahhoz hogy segíteni tudjunk, kellene az eredeti hibakód (amire kivetették veled a magasnyomásút...), de az első tippem a P0251, aminek 6 lépeses hibakeresési eljárása van, íme:

P0251 (Fuel metering valve (IMV) control error)
Symptoms:
* Extremely poor engine performance - glow plug warning lamp flashes.
* Engine cuts out - glow plug warning lamp flashes.
* Engine will not start.
Cause:
* The fuel rail pressure demanded by the system cannot be achieved without the IMV opening
beyond the tolerance specified for that pressure.
• NOTE:The fault descriptions listed below should be worked through in order.
1. Restriction in the low-pressure fuel system, which could be caused by a blockage of a fuel line
or the fuel filter, or a damaged fuel line.
2. Air in the low-pressure system: Check using transparent hoses or remote feed the fuel injection
pump with a filtered proprietary fuel supply to eliminate the vehicle low-pressure fuel system
entirely. Leaking fuel lines or connections can cause air in fuel.
• NOTE:When using transparent hoses a small amount of air in the fuel system is normal due to a
permanent bleed hole in the fuel filter.
Recirculation of fuel will occur through the fuel filter until the temperature of the return fuel is over
40°C (hence any air in the system will re-circulate until the fuel is above 40°C and is being
returned to the fuel tank).
3. Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump
internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to
generate the required fuel rail pressure). Check the following (if the engine does not start):
• Remote feed the fuel injection pump with a filtered, proprietary fuel supply.
If the engine will start when the fuel supply is pressurized or held above the fuel injection pump
intake (gravity fed), but will not start when the fuel supply is not pressurized or held below the fuel
injection pump intake then it is likely that there is a fault with the internal transfer pump (i.e. not
able to draw fuel).
4. Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be
damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and
10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical
fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
5. Injectors:
• Perform a return quantity test. If high return quantities are experienced, check a sample of fuel
from the FIP return for black metallic swarf . Go to the next step.
6. Swarf in the system:
• Despite improved materials it is possible there may be swarf in the system, without the fuel
injection pump being defective.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14561 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 21:43:00 »

Az utóbbi pár hétben volt pár érdekes hiba a fórumtársak TDCi gépeinél (pl. kidörzsölődött kábelek esete). Sajnos nem meglepő módon mindenhol a próba-szerencse alapú hibakeresést akarták alkalmazni, szemben a gyári specifikáció szerinti hibakereséssel (pl. lásd előző bejegyzésemben).
Ajánlom mindenkinek, hogy mielőtt szétszedeti és sok pénzért ismét összerakatja a gépét, ragaszkodjon a gyári hibakeresési folyamat elvégzéséhez. wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14562 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 21:59:34 »

Az utóbbi pár hétben volt pár érdekes hiba a fórumtársak TDCi gépeinél (pl. kidörzsölődött kábelek esete). Sajnos nem meglepő módon mindenhol a próba-szerencse alapú hibakeresést akarták alkalmazni, szemben a gyári specifikáció szerinti hibakereséssel (pl. lásd előző bejegyzésemben).
Ajánlom mindenkinek, hogy mielőtt szétszedeti és sok pénzért ismét összerakatja a gépét, ragaszkodjon a gyári hibakeresési folyamat elvégzéséhez. wave
Mivel ezt már én is és más is leírta szerinted mért nem fogadják meg.Mikor én nberegisztráltam magam ide hozzátok akkor elfogadtam a javaslatokat és vele találtam párhuzamba egy tuti szerelőt.Ebből kiindulva nincs is gond és ami volt a tanultak szerint meglett oldva.Én is és mindenki tudja minden pénzbe kerül de a spórolás magasfoka van itt többször.Nem akarok senkit megbántani de az alapokat kifizetve szerintem nem kellene utána a semmire fizetni.Itt mindenki csak jót akar a másiknak fogadjuk már el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14563 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 22:15:56 »

Mivel ezt már én is és más is leírta szerinted mért nem fogadják meg.Mikor én nberegisztráltam magam ide hozzátok akkor elfogadtam a javaslatokat és vele találtam párhuzamba egy tuti szerelőt.Ebből kiindulva nincs is gond és ami volt a tanultak szerint meglett oldva.Én is és mindenki tudja minden pénzbe kerül de a spórolás magasfoka van itt többször.Nem akarok senkit megbántani de az alapokat kifizetve szerintem nem kellene utána a semmire fizetni.Itt mindenki csak jót akar a másiknak fogadjuk már el.
Nem fogadják meg és kész. Sad
A legtöbb történet úgy indul, hogy villogott az izzító, szerviz, mondták van benne hiba (vagy nincs), cseréljük ki az egész üzemanyag rendszert, 400+áfa. uzsgyi. Kódot nem adtak, lóf@sz volt, nem hibakeresés.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14564 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 23:38:32 »

Nem fogadják meg és kész. Sad
A legtöbb történet úgy indul, hogy villogott az izzító, szerviz, mondták van benne hiba (vagy nincs), cseréljük ki az egész üzemanyag rendszert, 400+áfa. uzsgyi. Kódot nem adtak, lóf@sz volt, nem hibakeresés.

Úgylátom vágod a témát worship A szerelőknek miért nem megy ez? Bonyolult a ford, nem képzik magukat, vagy így az igazi kasza?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14565 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 23:49:36 »

Úgylátom vágod a témát worship A szerelőknek miért nem megy ez? Bonyolult a ford, nem képzik magukat, vagy így az igazi kasza?

Mert mindig a legdrágább a legjobb a szerelők szerint. Valamiből fenn kell tartani a szervizt...lásd pl. alkatrészárak,munkadíj,stb...
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #14566 Dátum: 2011.12.27 kedd, 09:54:44 »

Nem.Én a nagy nyomású pumpára gondoltam.Azt hittem még abban is van valamiféle szűrő.




GázOlaj szűrő..... vigyor3
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
vasvp
Vendég
« Új hozzászólás #14567 Dátum: 2011.12.27 kedd, 10:15:36 »

Sziasztok,

főleg Dunaharaszti és környékén, vagy akár bárhol Bpen keresünk megbízható, gyors, pontos szerelőt, aki valóban ért a TDCi motorokhoz,nem arany árban doglozik, és hajlandó bontott alkatrészt is beszerelni.
Kétszer volt diagnosztikán az autó. Egy hét különbséggel két eltérő választ kaptunk a porlasztócsúcsok állapotára. Egyik mérésen tökéletes volt, a másodiknál (700 km-et mentünk a kocsival) már mind a négyet cserélni kellene, illetve cserés lenne a nagynyomású szivattyú is. Alaphangon a Cromax szervízben fél millát mondtak költségnek..... falbav
Az autó 4-5 fokozatban 1800-2200 fordulat tartományban erősen rángat. Amikor túllendül ezen a tartományon, illetve alacsonyabb sebességfokozatban nincs ez a baja.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14568 Dátum: 2011.12.27 kedd, 10:21:43 »

Úgylátom vágod a témát worship A szerelőknek miért nem megy ez? Bonyolult a ford, nem képzik magukat, vagy így az igazi kasza?
két dolog miatt van így:
1) gyári rezisóra előírások vs. kihasználtság: az üa. rendszer hibakeresés menetéhez a Ford megadja a maximális időráfordítást is. Ha a szerviz mindig kitölti a megadott időkeretet, az időesgységre jutó bevétel alacsonyabb lesz, mint ha nem.
2) Az alkatrészeken nyernek sokat, így az alkatrészeladásban érdekeltek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14569 Dátum: 2011.12.27 kedd, 10:23:21 »

Mert mindig a legdrágább a legjobb a szerelők szerint. Valamiből fenn kell tartani a szervizt...lásd pl. alkatrészárak,munkadíj,stb...

Ha én ezzel a szisztémával dolgoznék nem jönne ide senki. (nem autószerelő vagyok) De nem is akarok eszerint dolgozni. Nem vagyok olcsó, de ami meg van csinálva az jó is. Nem értem az ilyen "lehúzós találgatós" szerelőknek miért van melójuk...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14570 Dátum: 2011.12.27 kedd, 10:25:59 »

Ha én ezzel a szisztémával dolgoznék nem jönne ide senki. (nem autószerelő vagyok) De nem is akarok eszerint dolgozni. Nem vagyok olcsó, de ami meg van csinálva az jó is. Nem értem az ilyen "lehúzós találgatós" szerelőknek miért van melójuk...

Mert sokaknak csak az számít,hogy márkaszervízben csinálják meg a kocsiját...Ahol ugye fent kell tartani a nagy szalont+szervizt+sok munkást,stb...Míg egy maszek szerelő csak magának dolgozik,így lehet,hogy fele annyi az óradíja és ezért nem számol fel több időt egy cseréhez,mint ami...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14571 Dátum: 2011.12.27 kedd, 10:30:14 »

Sziasztok,

főleg Dunaharaszti és környékén, vagy akár bárhol Bpen keresünk megbízható, gyors, pontos szerelőt, aki valóban ért a TDCi motorokhoz,nem arany árban doglozik, és hajlandó bontott alkatrészt is beszerelni.
Kétszer volt diagnosztikán az autó. Egy hét különbséggel két eltérő választ kaptunk a porlasztócsúcsok állapotára. Egyik mérésen tökéletes volt, a másodiknál (700 km-et mentünk a kocsival) már mind a négyet cserélni kellene, illetve cserés lenne a nagynyomású szivattyú is. Alaphangon a Cromax szervízben fél millát mondtak költségnek..... falbav
Az autó 4-5 fokozatban 1800-2200 fordulat tartományban erősen rángat. Amikor túllendül ezen a tartományon, illetve alacsonyabb sebességfokozatban nincs ez a baja.
1) szerintem cromax szerviz kerülendő (vélemény!)
2) bemondásra NEM cseréltetünk porlasztót+cr pumpát. Ilyen mértékű beavatkozásra csak a pár posttal előbb beszúrt hibakeresési folyamat eredményének ismeretében kell pénzt szánni.

Az 1800-2200 közötti tartomány az EGR nyitási tartománya, így ha koszos a szelep, a levegőhiány miatt rángathat a motor.

Ami biztosan kell a közös gondolkodáshoz: hibakód! (a p0251 nem ér!!), autó tipus, évjárat.

Üzemanyag rendszeri hibához a rángatás nem elég, komoly hibánál  villogó izzító hibajelzés kell (+hibától függően MIL lámpa is lehet)
Továbbá:
-füstöl-e?
- üzemanyag szűrő mikor volt cserélve?
- milyen szűrő van benne?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tibke
Vendég
« Új hozzászólás #14572 Dátum: 2011.12.27 kedd, 11:36:56 »

Ez így nem teljesen jó. A műszeregységen nem lehet powertrain hibakódokat kiolvasni, a befecskendezési hibák pedig ilyenek.
Az inj. 1 circuit high  injektor elektromos vezérlési zárlatot jelent, ilyen esetben azonnali leállás van, rendkívül egyenetlen járás (3 hengeres üzem) miatt.
Javaslom, hogy aki a magasnyomásút kivetette, felújíttatta veled, az fizesse a számlát, mivel nem oldotta meg a hibát.

A poharazást több fordulatszámon is el kell végezni (vö. TIS vonatkozó része).

Ahhoz hogy segíteni tudjunk, kellene az eredeti hibakód (amire kivetették veled a magasnyomásút...), de az első tippem a P0251, aminek 6 lépeses hibakeresési eljárása van, íme:

P0251 (Fuel metering valve (IMV) control error)
Symptoms:
* Extremely poor engine performance - glow plug warning lamp flashes.
* Engine cuts out - glow plug warning lamp flashes.
* Engine will not start.
Cause:
* The fuel rail pressure demanded by the system cannot be achieved without the IMV opening
beyond the tolerance specified for that pressure.
• NOTE:The fault descriptions listed below should be worked through in order.
1. Restriction in the low-pressure fuel system, which could be caused by a blockage of a fuel line
or the fuel filter, or a damaged fuel line.
2. Air in the low-pressure system: Check using transparent hoses or remote feed the fuel injection
pump with a filtered proprietary fuel supply to eliminate the vehicle low-pressure fuel system
entirely. Leaking fuel lines or connections can cause air in fuel.
• NOTE:When using transparent hoses a small amount of air in the fuel system is normal due to a
permanent bleed hole in the fuel filter.
Recirculation of fuel will occur through the fuel filter until the temperature of the return fuel is over
40°C (hence any air in the system will re-circulate until the fuel is above 40°C and is being
returned to the fuel tank).
3. Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump
internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to
generate the required fuel rail pressure). Check the following (if the engine does not start):
• Remote feed the fuel injection pump with a filtered, proprietary fuel supply.
If the engine will start when the fuel supply is pressurized or held above the fuel injection pump
intake (gravity fed), but will not start when the fuel supply is not pressurized or held below the fuel
injection pump intake then it is likely that there is a fault with the internal transfer pump (i.e. not
able to draw fuel).
4. Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be
damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and
10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical
fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
5. Injectors:
• Perform a return quantity test. If high return quantities are experienced, check a sample of fuel
from the FIP return for black metallic swarf . Go to the next step.
6. Swarf in the system:
• Despite improved materials it is possible there may be swarf in the system, without the fuel
injection pump being defective.

Az eredeti hibakódot én pontosan nem tudom, annyi volt h magasnyomású szivattyú hibát írt ki. A felújítás alatt találtak benne hibát, vmi lapát megvolt szorulva, meg tömítéseket cseréltek rajta. De sajnos a hiba megmaradt.Holnap visszük be fehérvárra a szervízbe diagnosztikára remélem tudják orvosolni a hibát, de én már nagyon abban sem bízok :S Megint majd azzal jönnek h cserélni kell mindent 500e... ahelyett h tényleg keresnék a hibák okait, mert én úgy gondolom ez a számítógépes hibakód kiolvasás csak tájékoztató jellegű. Remélem ők is alkalmazni fogják ezeket a átvizsgálási lépések sorrendét nem az lesz h csere minden. Ha igazad lesz és valamiféle zárlat, akkor lehet az egész csak egy kidörzsölődött vezeték, amit megint ki tudja h ki találna meg Cheesy

A lényeg h bízzunk a fordosokban és hnap helyrehozzák a hibát, és sztem lesz is egy eladó mondeo.... pedig nagyon szeretjük ezt az autót, de kidobhatnának egy jó kis 1.9 tdi blokkos változatot is mindenféle elektronika nélkül... Smiley Ez családi autó, de az én 26 éves golf II-m a világból is kimenne még mindig mindenféle hiperelektornika nélkül is Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14573 Dátum: 2011.12.27 kedd, 12:04:12 »

Az eredeti hibakódot én pontosan nem tudom, annyi volt h magasnyomású szivattyú hibát írt ki. A felújítás alatt találtak benne hibát, vmi lapát megvolt szorulva, meg tömítéseket cseréltek rajta. De sajnos a hiba megmaradt.Holnap visszük be fehérvárra a szervízbe diagnosztikára remélem tudják orvosolni a hibát, de én már nagyon abban sem bízok :S Megint majd azzal jönnek h cserélni kell mindent 500e... ahelyett h tényleg keresnék a hibák okait, mert én úgy gondolom ez a számítógépes hibakód kiolvasás csak tájékoztató jellegű. Remélem ők is alkalmazni fogják ezeket a átvizsgálási lépések sorrendét nem az lesz h csere minden. Ha igazad lesz és valamiféle zárlat, akkor lehet az egész csak egy kidörzsölődött vezeték, amit megint ki tudja h ki találna meg Cheesy

A lényeg h bízzunk a fordosokban és hnap helyrehozzák a hibát, és sztem lesz is egy eladó mondeo.... pedig nagyon szeretjük ezt az autót, de kidobhatnának egy jó kis 1.9 tdi blokkos változatot is mindenféle elektronika nélkül... Smiley Ez családi autó, de az én 26 éves golf II-m a világból is kimenne még mindig mindenféle hiperelektornika nélkül is Smiley
Szerintem ha az itt futó tdci-k nagy részénél szétszednénk a magasnyomásút, találnák benne hibát.
A hibakód kiolvasás a diagnosztika első lépése, nem maga a diagnosztika. Sok helyen sajnos ezt elfelejtik.
Sokkal valószínűbb, hogy valamelyik porlasztó adta meg magát, vagy elektronikusan, vagy mechanikusan. Mechanikus hiba inkább fokozatos, alapjáraton is jelentkező egyenetlen járást, füstölést és magasabb fogyasztást okoz, míg elektronikai hibánál nem nyit ki a porlasztó, ami miatt a visszafolyás óriási lesz, amire az ECU letilt.
fekete füst turbó hibára utalhat (főleg az elektromos állítású turbóknál).
2003-as facelift előtti gépeken okozhat problémát  az akksi alatt lévő földelés korróziója (IDM egységföldelési hibája).
Azt érdemes tudni, hogy az ECU az üa. rendszer nyomásproblémájára reagálva először a P0251-es kódot rögzíti. Sokszor ezen kód alapján mondják, hogy CR pumpa hiba, pedig az általad is idézett eljárás szerint akár még gázolajszűrő probléma is lehet (restriction in the low pressure fuel system).
Az enyémen pl. résolajcső tömítetlenség miatt jelentkezett a p0251 (de erre is egyből azt mondra a ford szerviz, hogy porlasztó és CR pumpa csere, aztán megtalálták a friss gázolajat a 2-es porlasztó nyaka körül  hehe )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
vasvp
Vendég
« Új hozzászólás #14574 Dátum: 2011.12.27 kedd, 12:55:23 »

Mondeo 2003-as tdci FMBA motor kód

Hibakódnak csak a következő elmondott hiba van:
3-as henger befecskendező
Magasnyomású szivattyú nyomás probléma
EGR le van dugózva
Indításnál szürkén füstöl, menet közben amikor rángat akkor füstöl (fehér füst, nem fekete)
Üa. szűrő kb.: 20000km ezelőtt volt cserélve
Szűrő típusára nincs konkrét adatom

1) szerintem cromax szerviz kerülendő (vélemény!)
2) bemondásra NEM cseréltetünk porlasztót+cr pumpát. Ilyen mértékű beavatkozásra csak a pár posttal előbb beszúrt hibakeresési folyamat eredményének ismeretében kell pénzt szánni.

Az 1800-2200 közötti tartomány az EGR nyitási tartománya, így ha koszos a szelep, a levegőhiány miatt rángathat a motor.

Ami biztosan kell a közös gondolkodáshoz: hibakód! (a p0251 nem ér!!), autó tipus, évjárat.

Üzemanyag rendszeri hibához a rángatás nem elég, komoly hibánál  villogó izzító hibajelzés kell (+hibától függően MIL lámpa is lehet)
Továbbá:
-füstöl-e?
- üzemanyag szűrő mikor volt cserélve?
- milyen szűrő van benne?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14575 Dátum: 2011.12.27 kedd, 13:35:10 »

Ha én ezzel a szisztémával dolgoznék nem jönne ide senki. (nem autószerelő vagyok) De nem is akarok eszerint dolgozni. Nem vagyok olcsó, de ami meg van csinálva az jó is. Nem értem az ilyen "lehúzós találgatós" szerelőknek miért van melójuk...
mert a normlis szerelők 2-3 hétre előre be vannak táblázva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14576 Dátum: 2011.12.27 kedd, 13:37:46 »

Mondeo 2003-as tdci FMBA motor kód

Hibakódnak csak a következő elmondott hiba van:
3-as henger befecskendező
Magasnyomású szivattyú nyomás probléma
EGR le van dugózva
Indításnál szürkén füstöl, menet közben amikor rángat akkor füstöl (fehér füst, nem fekete)
Üa. szűrő kb.: 20000km ezelőtt volt cserélve
Szűrő típusára nincs konkrét adatom

Azé az a 20000Km a szűrőben nem kevés akár a víz is lerakódhat benne mindenképp csere.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #14577 Dátum: 2011.12.27 kedd, 13:58:59 »

Sziasztok! A következő a problémám
  Hidegen azonnal indul, amint egy picit mentem vele (nem is kell teljesen felmelegednie a motornak), már csak többszöri indítózás után hajlandó beindulni.  A próbálkozások alkalmával úgy érezni nem indul minden henger.  Ha már beindult semmi teljesítménybeli hibáját nem érezni. 2006 Mondeo kombi   2.0tdci 130Le 6sebességes  190.000km van benne.  Mi lehet a baja?
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #14578 Dátum: 2011.12.27 kedd, 15:11:32 »

Mert sokaknak csak az számít,hogy márkaszervízben csinálják meg a kocsiját...Ahol ugye fent kell tartani a nagy szalont+szervizt+sok munkást,stb...Míg egy maszek szerelő csak magának dolgozik,így lehet,hogy fele annyi az óradíja és ezért nem számol fel több időt egy cseréhez,mint ami...

ez így igaz. csak hát ritka ugye az olyan maszek, aki rendelkezik 3 milliós szoftverrel ahhoz, hogy tudjon kommunikálni a géppel és akár ki is tudja venni a jelet. mert ha jól tudom az univerzális diag programok nem jók a fordokhoz. különcködnek. Smiley
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14579 Dátum: 2011.12.27 kedd, 16:12:07 »

Mondeo 2003-as tdci FMBA motor kód

Hibakódnak csak a következő elmondott hiba van:
3-as henger befecskendező
Magasnyomású szivattyú nyomás probléma
EGR le van dugózva
Indításnál szürkén füstöl, menet közben amikor rángat akkor füstöl (fehér füst, nem fekete)
Üa. szűrő kb.: 20000km ezelőtt volt cserélve
Szűrő típusára nincs konkrét adatom

Poharaztátok a csúcsokat mert az még fontos lenne?Mert konkrétan ha a szivattyúnak hibája is van akkor arra konkrét hibát ír meg le is áll ez tapasztalat.Szürőt vegyétek ki és peremezzétek ki a tetején majd húzd ki  a belsejét a házból és az alján ha van benne fémreszelék akkor gond van a szivattyúval.A poharazásból kilehet indulni a csúcsok állapotáról.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14580 Dátum: 2011.12.27 kedd, 16:15:53 »

Sziasztok! A következő a problémám
  Hidegen azonnal indul, amint egy picit mentem vele (nem is kell teljesen felmelegednie a motornak), már csak többszöri indítózás után hajlandó beindulni.  A próbálkozások alkalmával úgy érezni nem indul minden henger.  Ha már beindult semmi teljesítménybeli hibáját nem érezni. 2006 Mondeo kombi   2.0tdci 130Le 6sebességes  190.000km van benne.  Mi lehet a baja?
Nézdmeg az egr szelepet nem kezd rosszalkodni esetleg CMP jeladó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14581 Dátum: 2011.12.27 kedd, 16:16:52 »

ez így igaz. csak hát ritka ugye az olyan maszek, aki rendelkezik 3 milliós szoftverrel ahhoz, hogy tudjon kommunikálni a géppel és akár ki is tudja venni a jelet. mert ha jól tudom az univerzális diag programok nem jók a fordokhoz. különcködnek. Smiley
környezetemben több ilyen is van, annyira nem ritka, csak keresni kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14582 Dátum: 2011.12.27 kedd, 16:19:51 »

ez így igaz. csak hát ritka ugye az olyan maszek, aki rendelkezik 3 milliós szoftverrel ahhoz, hogy tudjon kommunikálni a géppel és akár ki is tudja venni a jelet. mert ha jól tudom az univerzális diag programok nem jók a fordokhoz. különcködnek. Smiley

Ez lehet. Én kisvárosban lakom, de itt 1 műhelyben van fordhoz való bazár+hozzáértő képzett szakember. A másik 2 ben nincs külön sem.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
magmih
Vendég
« Új hozzászólás #14583 Dátum: 2011.12.27 kedd, 18:05:55 »

Sziasztok!

A legutóbbi problémám kapcsán is ide írtam és nagyon sok hasznos hozzászólás érkezett.

Most a problémám az, hogy 2000-es fordulat környékén, amennyiben nem gyorsítok csak egy gázon tartom az autót elkezd a motor dadogni és füstöl is mindehhez. Amint gyorsítani kezdek abbamarad a jelenség, de ha újra változatlan a sebesség ismét ezt csinálja.
TDCi 130 Le 2005.

Akinek van tapasztalata a hiba okáról kérem segítsen!?

Üdv
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14584 Dátum: 2011.12.27 kedd, 18:22:47 »

nem kompatibilis a rendszerbe.vagy nemtudja,hogy őt az ecu vezérli és nem csak  a fesz.szabályzó.szerintem okozhat a motorvezérlésben anomáliát,ha nem megfelelő feszültséget ad adott követelmények között.Egyre többször bebizonyosodik,hogy a gen. okoz egy csomó motorikus jellegű problémát.
enyhén régi a hozzászólás, de mivel elhoztam ezt a generátort cserri kollégától, így folytatnám a felvetéseket.
CA 1638 van ráírva, 12V 135A!
Viszont egyéb felségjel nincs. Hátul 3 csavaros és nincs rajta olyan nagy műanyag burkolat. A generátoros fickó szabadon lefordítva elküldött vele a picsuba. Hogy hella cikkszámos, de látszik rajta, hogy egy utángyártott motyó egyenesen a jangcétől. tipp, ötlet, javaslat? enyém valszeg megdöglött, így vagy ez vagy a felújítás.. emellett annyi szól, hogy zsír új, mert cserrinél ment vagy 20 km-t.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
vasvp
Vendég
« Új hozzászólás #14585 Dátum: 2011.12.27 kedd, 18:33:52 »

Sziasztok!

A legutóbbi problémám kapcsán is ide írtam és nagyon sok hasznos hozzászólás érkezett.

Most a problémám az, hogy 2000-es fordulat környékén, amennyiben nem gyorsítok csak egy gázon tartom az autót elkezd a motor dadogni és füstöl is mindehhez. Amint gyorsítani kezdek abbamarad a jelenség, de ha újra változatlan a sebesség ismét ezt csinálja.
TDCi 130 Le 2005.

Akinek van tapasztalata a hiba okáról kérem segítsen!?

Üdv

Szia!

Sajnos pont most szenvedünk ugyanettől. Már kaptunk a cromax szerviztől egy 600000ft-os ajánlatot a javításra. 4db porlasztócsúcs + magasnyomású szivattyú csere. Ötleteket már kaptam ma itt a fórumon, azt vissza tudod nézni. Ha esetleg Te előrébb jutsz, kérlek oszd meg velem is, és ezt én is ígérem.
Naplózva
vasvp
Vendég
« Új hozzászólás #14586 Dátum: 2011.12.27 kedd, 18:37:48 »

Poharaztátok a csúcsokat mert az még fontos lenne?Mert konkrétan ha a szivattyúnak hibája is van akkor arra konkrét hibát ír meg le is áll ez tapasztalat.Szürőt vegyétek ki és peremezzétek ki a tetején majd húzd ki  a belsejét a házból és az alján ha van benne fémreszelék akkor gond van a szivattyúval.A poharazásból kilehet indulni a csúcsok állapotáról.

A Cromaxban poharazták....
Naplózva
magmih
Vendég
« Új hozzászólás #14587 Dátum: 2011.12.27 kedd, 18:41:46 »

Szia!

Sajnos pont most szenvedünk ugyanettől. Már kaptunk a cromax szerviztől egy 600000ft-os ajánlatot a javításra. 4db porlasztócsúcs + magasnyomású szivattyú csere. Ötleteket már kaptam ma itt a fórumon, azt vissza tudod nézni. Ha esetleg Te előrébb jutsz, kérlek oszd meg velem is, és ezt én is ígérem.
Naplózva
magmih
Vendég
« Új hozzászólás #14588 Dátum: 2011.12.27 kedd, 18:47:29 »



Szóval szólok azonnal ha kapok újabb információt!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14589 Dátum: 2011.12.27 kedd, 22:51:59 »

A Cromaxban poharazták....
És nagyon rosszak volta ezek szerint?Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.27 kedd, 22:56:31 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vasvp
Vendég
« Új hozzászólás #14590 Dátum: 2011.12.27 kedd, 22:58:02 »

És nagyo rosszak volta ezek szerint?Huh?


A nejem volt bent a kocsival, és csak ennyit közöltek vele! Viszont az anyós oldali első befecskendezőnél rosszul dugták vissza a résolajcsövet ezért ma reggelre (kb60km után) a csúcs körül már  vastagon állt az üzemanyag.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14591 Dátum: 2011.12.27 kedd, 23:01:52 »

A nejem volt bent a kocsival, és csak ennyit közöltek vele! Viszont az anyós oldali első befecskendezőnél rosszul dugták vissza a résolajcsövet ezért ma reggelre (kb60km után) a csúcs körül már  vastagon állt az üzemanyag.
vagy mikor visszatették kicsipték.Azt szüntesd meg azonnal nehogy baj legyen.És a szivattyút mivel indokolták mert nekem volt rá konkrét hiba kiolvasáskor meg ahogy említettem a vasreszelék már a go szürőben volt.A poharazáskor mind a 4 csúcs totál rossz volt meg nekem terheléskor leállt menet közben.Na az a rossz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vasvp
Vendég
« Új hozzászólás #14592 Dátum: 2011.12.27 kedd, 23:08:37 »

vagy mikor visszatették kicsipték.Azt szüntesd meg azonnal nehogy baj legyen.És a szivattyút mivel indokolták mert nekem volt rá konkrét hiba kiolvasáskor meg ahogy említettem a vasreszelék már a go szürőben volt.A poharazáskor mind a 4 csúcs totál rossz volt meg nekem terheléskor leállt menet közben.Na az a rossz.

Nem csípték ki szerencsére, vagyis remélem!!!! Szerintem csak rosszul dugták vissza. falbav Már kitakarítottam a környéket és majd holnap leellenőrzöm.
A nagynyomásút csak javasolták mert szerintük ez okozta a 4 csúcs halálát.... Nekem még nem állt le terhelésre. Csak állandó fordulatnál rángat. Go. szűrőt holnap (remélhetőleg) kicserélem majd meglátom az eredményt. worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14593 Dátum: 2011.12.27 kedd, 23:11:24 »

Nem csípték ki szerencsére, vagyis remélem!!!! Szerintem csak rosszul dugták vissza. falbav Már kitakarítottam a környéket és majd holnap leellenőrzöm.
A nagynyomásút csak javasolták mert szerintük ez okozta a 4 csúcs halálát.... Nekem még nem állt le terhelésre. Csak állandó fordulatnál rángat. Go. szűrőt holnap (remélhetőleg) kicserélem majd meglátom az eredményt. worship
Úgy nézd meg a tartalmát ahogy írtam ha emlékszel.Igen 4 csúcs halála egyszerre a szivattyú bejátszik.Mindig mást okoz.Nekem nem rángatot nem füstölt hanem egyből leállt.Majd újra inditottam és terhelés újra leállt.A vége minden csere
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tibke
Vendég
« Új hozzászólás #14594 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 14:08:48 »

Hellotok!

Minap sokan próbáltatok segíteni a problémánk megoldásában, mikor egy hibakódot kérdeztem tőletek, meg hogy kinek milyen ötlete van az autónk tünetei alapján. Köszi utólag is Smiley

Tegnap elvittük egy ford szervízbe, ahol diagnosztikát végeztek rajta. Kapásból 3 porlasztó halott, és a szivattyút is rossznak írja, nincs meg a kellő nyomás. Szivattyúnk most lett felújítva, nemhinnám h az rossz lenne, meg a fordos csávó is azt magyarázta h a nyomást a szivattyú után méri a gép és valószínű h csak a rossz porlasztók miatt nincs meg a nyomás.

Tud vki valami jó porlasztóst aki megfizethető áron javít vagy ad porlasztókat? Ajánlották a nagynyomású rézcsövek cseréjét is, olyan is érdekelne Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14595 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 15:04:25 »

Hellotok!

Minap sokan próbáltatok segíteni a problémánk megoldásában, mikor egy hibakódot kérdeztem tőletek, meg hogy kinek milyen ötlete van az autónk tünetei alapján. Köszi utólag is Smiley

Tegnap elvittük egy ford szervízbe, ahol diagnosztikát végeztek rajta. Kapásból 3 porlasztó halott, és a szivattyút is rossznak írja, nincs meg a kellő nyomás. Szivattyúnk most lett felújítva, nemhinnám h az rossz lenne, meg a fordos csávó is azt magyarázta h a nyomást a szivattyú után méri a gép és valószínű h csak a rossz porlasztók miatt nincs meg a nyomás.

Tud vki valami jó porlasztóst aki megfizethető áron javít vagy ad porlasztókat? Ajánlották a nagynyomású rézcsövek cseréjét is, olyan is érdekelne Smiley
Forrás: "dieseles71"
35000-ft/db gyári felujítottat tudok garanciával .

Üdv.
06703320957
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14596 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 16:34:09 »

A nejem volt bent a kocsival, és csak ennyit közöltek vele! Viszont az anyós oldali első befecskendezőnél rosszul dugták vissza a résolajcsövet ezért ma reggelre (kb60km után) a csúcs körül már  vastagon állt az üzemanyag.
Ez milyen tipikus. A gyári szerelési utasítás szerint a résolajcsövek a porlasztó oldali csatlakozás megbontása után NEM építhetők vissza, mert nem garantált az O gyűrűk megfelelő tömítési képessége. Tehát ha lehúzták a porlasztók nyakáról a résolajcsöveket, és visszarakták a tömítések cseréje nélkül, természetes hogy folyik valahol.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #14597 Dátum: 2011.12.31 szombat, 11:44:36 »

Sziasztok.

Ma reggel az autó inditásánál (még az izzítási folyamatban) villogott az izzításjelző lámpa.
3-4 hónappal ezelőtt volt pcs.diagnosztikán az autó ekkor az egyik csúcs cserélve is lett.
Az autó normálisan indul ,nem rángat,nem füstöl indításkor.
Kérdésem az lenne hogy: tudom hogy ez a vészüzemmód ,hogy meddig használható így az autó?,vagy mennyi idő múlva jelentkezik mégegyszer?
Mit lehet tenni ha ez miatt menetközben leáll az autó?

SÜRGŐS LENNE A VÁLASZ!!!!!!!

Köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14598 Dátum: 2011.12.31 szombat, 12:15:29 »

Sziasztok.

Ma reggel az autó inditásánál (még az izzítási folyamatban) villogott az izzításjelző lámpa.
3-4 hónappal ezelőtt volt pcs.diagnosztikán az autó ekkor az egyik csúcs cserélve is lett.
Az autó normálisan indul ,nem rángat,nem füstöl indításkor.
Kérdésem az lenne hogy: tudom hogy ez a vészüzemmód ,hogy meddig használható így az autó?,vagy mennyi idő múlva jelentkezik mégegyszer?
Mit lehet tenni ha ez miatt menetközben leáll az autó?

SÜRGŐS LENNE A VÁLASZ!!!!!!!

Köszönöm.
ha a következő indításnál nem villog akkor nyugodtan használhatod az autót.
Ha beugrik vészüzembe menet közben,akkor indítsd újra.Ettől leállni nem fog az autó.
A vészüzem azt jelzi neked,hogy valamilyen kritikus nyomásértékből kilépett az autó.De ha eu4es az autód,akkor okozhatja a turbó vezérlő is.
Olvastass hibakódot,amikor villog az izzításjel!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #14599 Dátum: 2011.12.31 szombat, 12:29:50 »

ha a következő indításnál nem villog akkor nyugodtan használhatod az autót.
Ha beugrik vészüzembe menet közben,akkor indítsd újra.Ettől leállni nem fog az autó.
A vészüzem azt jelzi neked,hogy valamilyen kritikus nyomásértékből kilépett az autó.De ha eu4es az autód,akkor okozhatja a turbó vezérlő is.
Olvastass hibakódot,amikor villog az izzításjel!

Utána már nem csinálta.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Oldalak: 1 ... 285 286 287 288 289 290 291 [292] 293 294 295 296 297 298 299 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.