Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:45:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
390
391
392
393
394
395
396
[
397
]
398
399
400
401
402
403
404
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14664184 alkalommal)
0 Felhasználó és 115 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19800 Dátum:
2012.09.04 kedd, 20:56:08 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.09.04 kedd, 19:59:55
meg annyit had kerdezzek hogy az a hofok jelado ami a pumpaban van (nalam kek szinu)??
A képen a 2-es számú alkatrész a CHT jeladó (vagy szonda, ki hogy nevezi). Egy csati, rajta kb 10 cm vezeték, és a végén a "rudacska".
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.04 kedd, 20:58:12 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19801 Dátum:
2012.09.04 kedd, 21:28:32 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.09.04 kedd, 20:56:08
A képen a 2-es számú alkatrész a CHT jeladó (vagy szonda, ki hogy nevezi). Egy csati, rajta kb 10 cm vezeték, és a végén a "rudacska".
ez a hengerfej hf-érzékelő.amit ő kérdez az a pumpaban van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19802 Dátum:
2012.09.04 kedd, 21:37:08 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.04 kedd, 21:28:32
ez a hengerfej hf-érzékelő.amit ő kérdez az a pumpaban van.
meg van most mar igy jobban kepben vagyok!
az ami a pumpabanvan az mas (mugy is cserelve votl a pumpa meg a szenzorok tavaly)
a kepen lathato 1-es es 3-as szenzorokat is erdemes cserelni egyutal??
koszonom a kepet es a segitseget!
remelem jobb lessz ezek utan!!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19803 Dátum:
2012.09.04 kedd, 21:42:59 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.09.04 kedd, 21:37:08
meg van most mar igy jobban kepben vagyok!
az ami a pumpabanvan az mas (mugy is cserelve votl a pumpa meg a szenzorok tavaly)
a kepen lathato 1-es es 3-as szenzorokat is erdemes cserelni egyutal??
koszonom a kepet es a segitseget!
remelem jobb lessz ezek utan!!!
Az 1-es a CMP jeladó a felő holtponti jel adó.Ha hibás kezd lenni van neki jele pl leáll a kocsi és van hiba kód.A 3-as a főtengely jeladó az meg azt okozza ha nem jó nem indul.Az 1-est kiszokták cserélni szürkére mert erdetileg fekete volt azokkal baj volt az elején.Amúgy nem drága a kettő 15 körül kijön.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19804 Dátum:
2012.09.05 szerda, 09:17:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.09.04 kedd, 16:59:10
45-47/db szerintem az jó
Közben megmikromacskáztam a dolgot, és nem gyári új, csak gyári felújított. Az már nem annyira jó ár, bár még mindig nem rossz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19805 Dátum:
2012.09.05 szerda, 09:18:54 »
Idézetet írta: dfeco - 2012.09.04 kedd, 20:44:53
Csak kíváncsiságból kérdezem, hol sikerült szerezni?
ez akkor elvileg új?
köszi!
Angol eBay-en van két árverés is 599 ill 620 fontért. De ezek 2.2-eshez valók, arra vigyázz, és csak gyári felújított mind a kettő, nem újak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19806 Dátum:
2012.09.05 szerda, 10:01:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.09.04 kedd, 15:37:35
Mennyire jó vétel egy készlet 2.2-eshez való, EJDR601-es PCS, gyári Ford, dobozos (nem felújított) kb. 210-215 ezer Ft-ért?
AndyA
csak egy buta kérdés, úgy látom létezik újabb EJDR701 PCS is, az euro4-es motorba való, mi a különbség?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19807 Dátum:
2012.09.05 szerda, 10:05:08 »
Idézetet írta: polgab - 2012.09.05 szerda, 10:01:09
csak egy buta kérdés, úgy látom létezik újabb EJDR701 PCS is, az euro4-es motorba való, mi a különbség?
Azt nem tudom, de az Euro-III-hoz a 601-es kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19808 Dátum:
2012.09.05 szerda, 10:26:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.09.05 szerda, 10:05:08
Azt nem tudom, de az Euro-III-hoz a 601-es kell.
AndyA
még egy kérdés: a porlasztók állapotáról mennyit mond, hogy az ECU mennyit korrigál, most volt nemrég diagon, ahol azt mondták,
hogy rendben vannak és kár is keszedni bemérni őket, mert kettőre egyáltalán nem állit korrekciót, kettőre meg minimálisat, 180ekm van benne?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19809 Dátum:
2012.09.05 szerda, 10:52:32 »
Idézetet írta: polgab - 2012.09.05 szerda, 10:26:44
még egy kérdés: a porlasztók állapotáról mennyit mond, hogy az ECU mennyit korrigál, most volt nemrég diagon, ahol azt mondták,
hogy rendben vannak és kár is keszedni bemérni őket, mert kettőre egyáltalán nem állit korrekciót, kettőre meg minimálisat, 180ekm van benne?
Poharazás mit mond? Reggeli hidegindítás, főleg hűvösebb időben mennyire pöcc-röff, mennyire simán megy? Amíg itt nincs észrevehető gond, addig szerintem is felesleges méregetni őket.
Nekem 190 van most a cuccban, és már kicsit köhögősen indul reggel. Résolaj egyelőre rendben, a többit meg majd meglátjuk.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Franky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19810 Dátum:
2012.09.05 szerda, 14:20:42 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.03 hétfő, 20:45:37
14.2 és kb 14.6v a jó.ha más értéket mérsz,akkor ne menj tovább a hibakereséssel,amíg meg nem javítod.
Az aksi 12.1 a fedkomp szerint, a generátor pedig 14.2-t tölt... Ez így elvileg OK, nem?
Amúgy hidegen legtöbbször minden gond nélkül indul.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19811 Dátum:
2012.09.05 szerda, 15:31:25 »
Idézetet írta: Franky - 2012.09.05 szerda, 14:20:42
Az aksi 12.1 a fedkomp szerint, a generátor pedig 14.2-t tölt... Ez így elvileg OK, nem?
Amúgy hidegen legtöbbször minden gond nélkül indul.
elméletileg jó,de az akkun kellene megmérni járó motornal a töltést.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.06 csütörtök, 12:05:00 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19812 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 00:03:27 »
Üdv mindenkinek!
Full kezdőként bele is vágnék a közepébe. Hosszú ideje böngészem nap mint nap a forum témáit,és mondhatom nem hiába. Nem dícsérni akarom, de kérdést nem tudok feltenni mert szinte már minden meglett válaszolva. Bár úgy tanul a gyerek ha kérdez. A pici gondom a következő...... Több mint egy éve büszke tulaja lettem egy 2002-es diesel mondeonak tdci 2.0 ghia 130bhp Ez volt a happy rész. A sötét oldal az hogy e remekbe szabott jármű sajnos angol tulaj álltal volt hasznosítva 142000 mérföldön keresztül. Ezért szeretném egy kicsit gatyába rázni, és nem titok sajnos előjött aminek elő kellett jönnie. Vészüzem mód, vagyis izzító lámpa villog, erő nuku, alig indul reggel ( még jó hogy itt nem repkednek télen sem minuszok) Amit csak lehetett felkerestem, felhívtam, könyörögtem, veszekedtem, de sajnos be kellett látnom angliában másképp gondolkoznak a szervizek mint otthon legyen az kicsi vagy nagy. A legtöbb helyen a Nem nyúlunk hozzá, menjen Ford garázsba cimű rövíd de annál velősebb válasz volt jellemző. A ford garázs válasza ha náluk hagyom a kocsi vétel árát minden rendben lessz. Halkan jegyzem meg a kocsi forintosítva 650.000 volt. Az itt olvasottak alapján nem hiszem hogy elb.........tam azzal hogy végül is nem hagytam ott sem a kocsit sem a pénzt. Magán vélemény, az angolok több mint fele amúgy sem ért sok mindenhez, tisztelet a kivételnek, és akkor finoman fejeztem ki magam. Volt kód olvasás ami a következő: p0251,p2337,p1664 Nem szeretnék mofitól megválni ( ez a neve
) mert mindentől eltekintve teljesen megvagyok elégedve vele. Rövid barátságunk óta több mint 33000km. mentünk, ami itt szinte csak autó pályából állt. Haza is 5,2l-ből kijött ami két teli tank kaputól kapuig. A célom. Szeretnék pár konkrét fiatal emberrel üzletett kötni az autó javításáról. Mivel angliában élek és dolgozom gondolom döcögősebb lesz mint egyébként, de állok elébe mert kizárólag csak magyar szerelőre biznám (itteni személyes tapasztalat alapján ) Nagyon sok jót hallottam ( és olvastam utólagosan is gratulálok neki ) egy bizonyos Németh Viktor nevű úri emberről, akivel elsődlegesen szeretném felvenni a kapcsolatott. Ha úgy érzed meg tudunk állapodni vagy tudsz ajánlani alternatívát kérlek keres meg az email címemen. Előre is köszönöm, és maradok hű olvasója ( ill most már hozzászólója is ) a forumnak.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19813 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 06:21:07 »
Melyik városban vagy?
Idézetet írta: athos74 - 2012.09.06 csütörtök, 00:03:27
Üdv mindenkinek!
Full kezdőként bele is vágnék a közepébe. Hosszú ideje böngészem nap mint nap a forum témáit,és mondhatom nem hiába. Nem dícsérni akarom, de kérdést nem tudok feltenni mert szinte már minden meglett válaszolva. Bár úgy tanul a gyerek ha kérdez. A pici gondom a következő...... Több mint egy éve büszke tulaja lettem egy 2002-es diesel mondeonak tdci 2.0 ghia 130bhp Ez volt a happy rész. A sötét oldal az hogy e remekbe szabott jármű sajnos angol tulaj álltal volt hasznosítva 142000 mérföldön keresztül. Ezért szeretném egy kicsit gatyába rázni, és nem titok sajnos előjött aminek elő kellett jönnie. Vészüzem mód, vagyis izzító lámpa villog, erő nuku, alig indul reggel ( még jó hogy itt nem repkednek télen sem minuszok) Amit csak lehetett felkerestem, felhívtam, könyörögtem, veszekedtem, de sajnos be kellett látnom angliában másképp gondolkoznak a szervizek mint otthon legyen az kicsi vagy nagy. A legtöbb helyen a Nem nyúlunk hozzá, menjen Ford garázsba cimű rövíd de annál velősebb válasz volt jellemző. A ford garázs válasza ha náluk hagyom a kocsi vétel árát minden rendben lessz. Halkan jegyzem meg a kocsi forintosítva 650.000 volt. Az itt olvasottak alapján nem hiszem hogy elb.........tam azzal hogy végül is nem hagytam ott sem a kocsit sem a pénzt. Magán vélemény, az angolok több mint fele amúgy sem ért sok mindenhez, tisztelet a kivételnek, és akkor finoman fejeztem ki magam. Volt kód olvasás ami a következő: p0251,p2337,p1664 Nem szeretnék mofitól megválni ( ez a neve
) mert mindentől eltekintve teljesen megvagyok elégedve vele. Rövid barátságunk óta több mint 33000km. mentünk, ami itt szinte csak autó pályából állt. Haza is 5,2l-ből kijött ami két teli tank kaputól kapuig. A célom. Szeretnék pár konkrét fiatal emberrel üzletett kötni az autó javításáról. Mivel angliában élek és dolgozom gondolom döcögősebb lesz mint egyébként, de állok elébe mert kizárólag csak magyar szerelőre biznám (itteni személyes tapasztalat alapján ) Nagyon sok jót hallottam ( és olvastam utólagosan is gratulálok neki ) egy bizonyos Németh Viktor nevű úri emberről, akivel elsődlegesen szeretném felvenni a kapcsolatott. Ha úgy érzed meg tudunk állapodni vagy tudsz ajánlani alternatívát kérlek keres meg az email címemen. Előre is köszönöm, és maradok hű olvasója ( ill most már hozzászólója is ) a forumnak.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19814 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 06:42:44 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.09.06 csütörtök, 06:21:07
Melyik városban vagy?
Londontól északra egy kicsit, az adatlapja alapján.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19815 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 07:22:55 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.09.06 csütörtök, 00:03:27
Üdv mindenkinek!
személyes tapasztalat alapján ) Nagyon sok jót hallottam ( és olvastam utólagosan is gratulálok neki ) egy bizonyos Németh Viktor nevű úri emberről, akivel elsődlegesen szeretném felvenni a kapcsolatott. Ha úgy érzed meg tudunk állapodni vagy tudsz ajánlani alternatívát kérlek keres meg az email címemen. Előre is köszönöm, és maradok hű olvasója ( ill most már hozzászólója is ) a forumnak.
Vik Ford kereskedésben dolgozik, de megbeszélés szerint otthon is szívesen áll a fórumtársak rendelkezésére. :-)
Ezzel azonban mind az a gond, hogy haza kell hozd az autót, hogy megcsinálhassák. Villogó izzitóval, erő nélkül hazakocognál vele a pályán 1800 km-t...?
Szóval ez annyira nem egyszerű, mint amilyennek látszik, gondold át még egyszer. Arról nem is beszélve, hogy csak az üzemanyag-komp-pályadíj úgy 3-4-500 font egy ilyen kalandnál. Lehet, ha ezt helyben ráköltöd, ugyanott vagy árban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19816 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 09:13:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.09.04 kedd, 21:42:59
Az 1-es a CMP jeladó a felő holtponti jel adó.Ha hibás kezd lenni van neki jele pl leáll a kocsi és van hiba kód.A 3-as a főtengely jeladó az meg azt okozza ha nem jó nem indul.Az 1-est kiszokták cserélni szürkére mert erdetileg fekete volt azokkal baj volt az elején.Amúgy nem drága a kettő 15 körül kijön.
Hú bakker pont ezen gondolkodtam, hogy mi az amit lehet ki kéne cserélni, mielőtt nekivágok az adriának. CMP jeladó, nálam még fekete. Viszont hogy érted, hogy az elején volt gond vele? Az én autóm 2004 év végi, az is még az "elején" van?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19817 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 15:14:13 »
Idézetet írta: Shad - 2012.09.06 csütörtök, 09:13:22
Hú bakker pont ezen gondolkodtam, hogy mi az amit lehet ki kéne cserélni, mielőtt nekivágok az adriának. CMP jeladó, nálam még fekete. Viszont hogy érted, hogy az elején volt gond vele? Az én autóm 2004 év végi, az is még az "elején" van?
A lényeg,hogy ha fekete cseréld ki.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19818 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 20:08:21 »
Ez lenne az?
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-vezermutengely-helyzeterzekelo-t816.html
Ha ez tényleg gyári Ford, akkor fasza, hogy félárban van a cromaxhoz képest. Ott 14k itt meg csak 7k. Érdekes.
Naplózva
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19819 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 20:22:14 »
Hello! Köszi a gyors reagálást. Stevenage-ben lakom, és igen sokat töprengtem azon hogy mi lenne a jó. Mivel haza utat tervezek amúgy is, és sajnos egyszer már megtettem ezt az utat oda vissza ezzel az autóval és ezzel a hibával. És akkor a sztori: miután megvettem a kocsit jó MAGYARHOZ méltón, amit ilyenkor ki kell cserélni azt kicseréltem. Most nem sorolom fel miket, de az alap kötelezetségemnek elegett tettem. Majd irány haza fele. A kompig minden tuti volt, majd Francia oldalon a pályán egyszer csak autó stop. Félre áll gyújtás le vissza és minden rendben.......... egy darabig. A többit szerintem tudjátok. Néhányszor el tudtam ezt játszani, de egy idő múlva már nem tudtam törölni a gyújtás le fel játékkal a hibát. Ahogy beértem Pestre az első ford szervíz volt a cél, de második lett belőle. Ott hiba olvasás után mondták hogy üz anyag pumpa 350000 ért. Aztán légtelenítés lett a dologból, meg egy software frissítés mert hosszas tanakodás után (kb 4 óra) kitalálták hogy az is elég lesz. Egy hét otthon minden rendben, én meg tiszta boldog. indulás vissza angolba. Magyar pálya semmi. Osztrák pálya eleje semmi. aztán a dombok majd hegyek. A többit sejtitek. Gyújtás le föl, majd végül marad a 60 lóerő érzés és az ima hogy kibírja Angolig mert menni kell dolgozni másnap. Aztán már itt a szokásos körök, de amint már leírtam vagy nem akartak hozzá nyúlni vagy mindent cserével és borsos szervíz díjjal megoldani. Mivel ahhoz vagyok szokva hogy mindent meglehet javítani sokszor úgy is hogy nem kell rögtön kicserélni, ezt nehezen vette be a gyomrom. De persze nem vagyok teljesen gyagya, és tudom hogy fogyasztói társadalomban élünk, de sajnos itt csak egy opció érhető el, és nem panaszként de az angol 10 fontos keresetekhez ez jó is, de én még kis gyerek vagyok ehhez sajnos. És mivel nagyon jó megoldásokat olvastam itt pl a feszítő görgő cseréje 40000 helyet 7000 csapágy cserével , szóval nem csoda ha kisértésbe esek
Tehát az autó megy haza hiszen egy sima vakbél műtétet is szeretnénk a legjobbra bízni igaz?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19820 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 20:37:55 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.09.06 csütörtök, 20:22:14
Hello! Köszi a gyors reagálást. Stevenage-ben lakom, és igen sokat töprengtem azon hogy mi lenne a jó. Mivel haza utat tervezek amúgy is, és sajnos egyszer már megtettem ezt az utat oda vissza ezzel az autóval és ezzel a hibával. És akkor a sztori: miután megvettem a kocsit jó MAGYARHOZ méltón, amit ilyenkor ki kell cserélni azt kicseréltem. Most nem sorolom fel miket, de az alap kötelezetségemnek elegett tettem. Majd irány haza fele. A kompig minden tuti volt, majd Francia oldalon a pályán egyszer csak autó stop. Félre áll gyújtás le vissza és minden rendben.......... egy darabig. A többit szerintem tudjátok. Néhányszor el tudtam ezt játszani, de egy idő múlva már nem tudtam törölni a gyújtás le fel játékkal a hibát. Ahogy beértem Pestre az első ford szervíz volt a cél, de második lett belőle. Ott hiba olvasás után mondták hogy üz anyag pumpa 350000 ért. Aztán légtelenítés lett a dologból, meg egy software frissítés mert hosszas tanakodás után (kb 4 óra) kitalálták hogy az is elég lesz. Egy hét otthon minden rendben, én meg tiszta boldog. indulás vissza angolba. Magyar pálya semmi. Osztrák pálya eleje semmi. aztán a dombok majd hegyek. A többit sejtitek. Gyújtás le föl, majd végül marad a 60 lóerő érzés és az ima hogy kibírja Angolig mert menni kell dolgozni másnap. Aztán már itt a szokásos körök, de amint már leírtam vagy nem akartak hozzá nyúlni vagy mindent cserével és borsos szervíz díjjal megoldani. Mivel ahhoz vagyok szokva hogy mindent meglehet javítani sokszor úgy is hogy nem kell rögtön kicserélni, ezt nehezen vette be a gyomrom. De persze nem vagyok teljesen gyagya, és tudom hogy fogyasztói társadalomban élünk, de sajnos itt csak egy opció érhető el, és nem panaszként de az angol 10 fontos keresetekhez ez jó is, de én még kis gyerek vagyok ehhez sajnos. És mivel nagyon jó megoldásokat olvastam itt pl a feszítő görgő cseréje 40000 helyet 7000 csapágy cserével , szóval nem csoda ha kisértésbe esek
Tehát az autó megy haza hiszen egy sima vakbél műtétet is szeretnénk a legjobbra bízni igaz?
Szerintem nézz utána, trélerrel mennyi hazahozatni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19821 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 20:48:02 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.09.06 csütörtök, 20:22:14
Hello! Köszi a gyors reagálást. Stevenage-ben lakom...
Ez a hibakód érdekes. Nálad lehet, hogy nem is a csúccsal meg a szippancsal van baj, hanem a nyomásvezérlő szeleppel?
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction
P2337 Cylinder #2 Above Knock Threshold
Rosszul/rosszkor...
P0251 Injection Pump Fuel Metering Control A
Ez nyomásprobléma, ez ok.
Én is hazagurulnék, és nem trélerezném. És mindenképpen Vic-hez mennék.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19822 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 21:58:27 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.09.06 csütörtök, 00:03:27
Volt kód olvasás ami a következő: p0251,p2337,p1664
Ha p1664 és P0251 együtt van, először a P0251-et kell hibakeresni.
Azt kell tudni eldönteni, hogy a p0251 és p2337 ok vagy okozat.
Az egyik lehetséges verzió, hogy az Injector Control Modul (ICU) földelési/vezetékelési hibája miatt hibás befecskendezés alakul ki, ami túlzott kopogáshoz (p2337) és nem megfelelő rail nyomáshoz (P0251) vezet.
A másik megoldás, hogy a cyl#2 injectora hibás, emiatt kopog, és rossz nyomást okoz.
Megfontolandó, hogy az ún dual module system esetében (facelift előtti tdci) az IDM eldobhatja a porlasztó kalibrációs kódot kopogás esetén, ami miatt be sem indul a gép.
Javaslom, hogy a talkford.com közösségéből keress valakit, akinek van fordaig scannere, és közel van hozzád, kérd meg, hogy nézze meg vele a gépet. Azzal lehet közelítőleg nézni a kopogási szinteket, lehet programozni, hibakódot törölni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19823 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 22:11:15 »
Köszönöm az infókat. Mondeopeti-vel közben felvettem a kapcsolatott, és kaptam pár jó tanácsot tőle is. Kezdő mondeosként mindent szívesen fogadok és köszönök
Amint lesz előre lépés az ügyemben fizikailag is, azonnal osztom a tapasztalatokat. Jó ez a forum teccccik
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19824 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 22:15:21 »
Idézetet írta: Shad - 2012.09.06 csütörtök, 20:08:21
Ez lenne az?
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-vezermutengely-helyzeterzekelo-t816.html
Ha ez tényleg gyári Ford, akkor fasza, hogy félárban van a cromaxhoz képest. Ott 14k itt meg csak 7k. Érdekes.
Igen ez az.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19825 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 22:25:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.09.06 csütörtök, 21:58:27
Ha p1664 és ...
Ezt olvastad?
Aztán légtelenítés lett a dologból, meg egy software frissítés
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19826 Dátum:
2012.09.07 péntek, 12:14:49 »
Üdv! Akik chippet akartak irjanak rám mégegyszer hogy egyeztessünk. Köszi...
Naplózva
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19827 Dátum:
2012.09.07 péntek, 12:39:10 »
Sziasztok,
Szélvédő cserével kapcsolatos kérdést melyik topikba kellene feltennem?
Köszi,
Gábor
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19828 Dátum:
2012.09.07 péntek, 12:42:04 »
Idézetet írta: Gabee - 2012.09.07 péntek, 12:39:10
Sziasztok,
Szélvédő cserével kapcsolatos kérdést melyik topikba kellene feltennem?
Köszi,
Gábor
Itt biztos nem.
Talán az Általánosban elfér ez is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19829 Dátum:
2012.09.07 péntek, 12:52:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.09.07 péntek, 12:42:04
Itt biztos nem.
Talán az Általánosban elfér ez is.
AndyA
Igen, gyanítottam
Csak ez a kedvencem
Megprópálom akkor az általánosban.
Köszi szépen a segítséget!
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19830 Dátum:
2012.09.07 péntek, 16:11:47 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.06 csütörtök, 22:25:23
Ezt olvastad?
Aztán légtelenítés lett a dologból, meg egy software frissítés
olvastam, de totál hülyeség.
Ugyan mit légtelenítettek? a 160bar nyomáson működő railt,vagy a 3 bar nyomáson működő, légkörre nyitott alacsony nyomású részt?
Olyan lehet, hogy szivárgás volt a rendszerben, de az nem légtelenítési kérdés.
SW frissítés meg automatikus, ha nem tiltja le az egységsugarú ford-dealer munkás az IDS-en.
Levegős üa rendszernél nem lesz P2337-es dtc, mert a nyomás miatt P0251-el előbb áll vészüzembe, minthogy kopogás miatt tegye ezt.
Ha nyomáshiba miatt p0251 kerül többször tárolásra, akkor nem a p1664 kerül mellé, hanem P1211
Ergó a p2337 és a P1664 miatt a levegősödést kizárnám.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19831 Dátum:
2012.09.07 péntek, 16:44:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.09.07 péntek, 16:11:47
olvastam, de totál hülyeség.
Ugyan mit légtelenítettek? a 160bar nyomáson működő railt,vagy a 3 bar nyomáson működő, légkörre nyitott alacsony nyomású részt?
Olyan lehet, hogy szivárgás volt a rendszerben, de az nem légtelenítési kérdés.
SW frissítés meg automatikus, ha nem tiltja le az egységsugarú ford-dealer munkás az IDS-en.
Levegős üa rendszernél nem lesz P2337-es dtc, mert a nyomás miatt P0251-el előbb áll vészüzembe, minthogy kopogás miatt tegye ezt.
Ha nyomáshiba miatt p0251 kerül többször tárolásra, akkor nem a p1664 kerül mellé, hanem P1211
Ergó a p2337 és a P1664 miatt a levegősödést kizárnám.
Mondjuk ha levegőt szív valahol, és ez benne van a rendszerben, azt ki lehet hajtani/megszüntetni.
Nekem is fura volt, ezért kérdem... inkább kézrátételnek tűnik.
Más. Meddig volt a tdci-nél a befecskendezőrendszernek külön egysége? Faceliftig, v 2003 tavaszáig?
Bevallom, én azt hittem, csak a korai tdci-knél volt így.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19832 Dátum:
2012.09.07 péntek, 18:25:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.09.07 péntek, 16:11:47
olvastam, de totál hülyeség.
Ugyan mit légtelenítettek? a 160bar nyomáson működő railt,vagy a 3 bar nyomáson működő, légkörre nyitott alacsony nyomású részt?
Olyan lehet, hogy szivárgás volt a rendszerben, de az nem légtelenítési kérdés.
SW frissítés meg automatikus, ha nem tiltja le az egységsugarú ford-dealer munkás az IDS-en.
Levegős üa rendszernél nem lesz P2337-es dtc, mert a nyomás miatt P0251-el előbb áll vészüzembe, minthogy kopogás miatt tegye ezt.
Ha nyomáshiba miatt p0251 kerül többször tárolásra, akkor nem a p1664 kerül mellé, hanem P1211
Ergó a p2337 és a P1664 miatt a levegősödést kizárnám.
Hello! Szinte zavarban vagyok hogy mennyire elmerültetek a problémámban
Anno mikor a szervízben voltam a kocsival, kezdő fordosként de nem kezdő autosként én is sokat csodálkoztam hogy miket mondtak, de nem akarok senkit sértegetni mert nekem se esne jól. A lényeg hogy nem nagyon tudtak mit kezdeni a kocsival ami sajnos a visszaúton derült ki. Ennyi imát rég mondtam
Még jó hogy csak potom 40 eurot kértek az egész herce hurcáért ami szerintem nem volt jó üzlet nekik ugyanis hat és fél órát ültem náluk mert kocsi aknára fel aknáról le. Na száz szónak is egy a vége szeretnék pontott tenni az ügy végére, és falni a km-ket amit itt lehet bőven. Amúgy Stevenage-ben lakom London és Luton között van. Üdv Attila
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19833 Dátum:
2012.09.07 péntek, 18:53:43 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.07 péntek, 16:44:55
Mondjuk ha levegőt szív valahol, és ez benne van a rendszerben, azt ki lehet hajtani/megszüntetni.
Nekem is fura volt, ezért kérdem... inkább kézrátételnek tűnik.
Más. Meddig volt a tdci-nél a befecskendezőrendszernek külön egysége? Faceliftig, v 2003 tavaszáig?
Bevallom, én azt hittem, csak a korai tdci-knél volt így.
Az enyémen külön van !
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
bogyo70
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19834 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 08:40:06 »
Sziasztok!
MK3 2004-es az autóm. Ha nem öregurasan autózom, hanem sportosabban 3000-3500 fordulat között
pukkan egyet, kikapcsolja turbót, villog az izzításjel. Ha leállítom a motort és újra indítok minden megy rendesen.
Viszont ezt már rendszeresen csinálja. Mi a hiba?
Ha tudtok segítsetek!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19835 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 09:41:07 »
Idézetet írta: bogyo70 - 2012.09.10 hétfő, 08:40:06
Sziasztok!
MK3 2004-es az autóm. Ha nem öregurasan autózom, hanem sportosabban 3000-3500 fordulat között
pukkan egyet, kikapcsolja turbót, villog az izzításjel. Ha leállítom a motort és újra indítok minden megy rendesen.
Viszont ezt már rendszeresen csinálja. Mi a hiba?
Ha tudtok segítsetek!
A turbócsöveket megnézted a pukkanás után? (Amúgy mi értelme egy dízelt 3500ig forgatni? )
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19836 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 09:52:35 »
Idézetet írta: bogyo70 - 2012.09.10 hétfő, 08:40:06
Sziasztok!
MK3 2004-es az autóm. Ha nem öregurasan autózom, hanem sportosabban 3000-3500 fordulat között
pukkan egyet, kikapcsolja turbót, villog az izzításjel. Ha leállítom a motort és újra indítok minden megy rendesen.
Viszont ezt már rendszeresen csinálja. Mi a hiba?
Ha tudtok segítsetek!
túl sokáig pörgeted. egér vagy turbócső. ezeket nézd meg először
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19837 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 10:33:29 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.09.10 hétfő, 09:41:07
Amúgy mi értelme egy dízelt 3500ig forgatni?
Ott a lóerőmax (3600). Ezért.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19838 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 10:53:24 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.10 hétfő, 10:33:29
Ott a lóerőmax (3600). Ezért.
Értem,köszi Angel
Ezt nem tudtam. Igaz én inkább nyomatékból megyek,és nem forgatom 2800 fölé...
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19839 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 14:17:46 »
Sziasztok!
Az izzítás jelző kivillan 3000-nél és utána folyamatosan villog, elszáll az ereje. Egr kitisztítva ledugózva, szívósor kitisztítva, a fogyasztás nem változott.
Legyetek szívesek véleményezni hogy mi lehet a baj...
előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19840 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 18:15:00 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.09.10 hétfő, 14:17:46
Sziasztok!
Az izzítás jelző kivillan 3000-nél és utána folyamatosan villog, elszáll az ereje. Egr kitisztítva ledugózva, szívósor kitisztítva, a fogyasztás nem változott.
Legyetek szívesek véleményezni hogy mi lehet a baj...
előre is köszönöm.
Ha eu4es,akkor lehet turbó elektronika hiba.
lehet még üza rendszer probléma,szűrő,levegősödés,porlasztócsúcs.
Miután villog az izzításjelző,így egy diagnosztika pontosan megmondja szinte,hogy mi a baj.
Merre jársz?hátha valaki tud neked karitatív segítséget nyújta a fórumtársak közül.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19841 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 18:23:11 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.10 hétfő, 18:15:00
Ha eu4es,akkor lehet turbó elektronika hiba.
lehet még üza rendszer probléma,szűrő,levegősödés,porlasztócsúcs.
Miután villog az izzításjelző,így egy diagnosztika pontosan megmondja szinte,hogy mi a baj.
Merre jársz?hátha valaki tud neked karitatív segítséget nyújta a fórumtársak közül.....
Köszi szépen ,Szabolcsban vagyok .Ha nincs itt senki közelben akkor a szervízbe menjek 1 hiba kód olvasásra?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19842 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 18:34:12 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.09.10 hétfő, 18:23:11
Köszi szépen ,Szabolcsban vagyok .Ha nincs itt senki közelben akkor a szervízbe menjek 1 hiba kód olvasásra?
ha senki nincs,akkor igen.feleleges találgatásoktól kíméled meg magad.Kb 6e ft a gyári diagnosztika.Kérd el a hibakódokat (ilyen lesz pl: p0251),és gyere vissza,hátha kapsz egy két jótanácsot mielőtt sokat kifizetsz a "látszat javításra"!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19843 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 19:52:27 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.10 hétfő, 18:34:12
ha senki nincs,akkor igen.feleleges találgatásoktól kíméled meg magad.Kb 6e ft a gyári diagnosztika.Kérd el a hibakódokat (ilyen lesz pl: p0251),és gyere vissza,hátha kapsz egy két jótanácsot mielőtt sokat kifizetsz a "látszat javításra"!
Köszönöm!Bejelentem a kocsit a szervizbe.
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19844 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 20:33:06 »
Lenne mégegy kérdésem .Honnan lehet tudni hogy eu3-as vagy eu4-es?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19845 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 20:38:07 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.09.10 hétfő, 20:33:06
Lenne mégegy kérdésem .Honnan lehet tudni hogy eu3-as vagy eu4-es?
A turbóról tudod felismerni, ha vákum dob szabályozza a geót akkor eu3, ha elektromos vezérlésű akkor eu4.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19846 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 20:40:13 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.09.10 hétfő, 20:33:06
Lenne mégegy kérdésem .Honnan lehet tudni hogy eu3-as vagy eu4-es?
Benne van a forgalmiban V.9 10 eur 4, meg azt hiszem a eur4 nek elektromos a turbo vezérlöje
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19847 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 20:41:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.09.10 hétfő, 20:38:07
A turbóról tudod felismerni, ha vákum dob szabályozza a geót akkor eu3, ha elektromos vezérlésű akkor eu4.
de gyors voltál
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19848 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 20:46:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.09.10 hétfő, 20:38:07
A turbóról tudod felismerni, ha vákum dob szabályozza a geót akkor eu3, ha elektromos vezérlésű akkor eu4.
Köszönöm!
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19849 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 20:48:14 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.09.10 hétfő, 20:40:13
Benne van a forgalmiban V.9 10 eur 4, meg azt hiszem a eur4 nek elektromos a turbo vezérlöje
Köszönöm Neked is!
Naplózva
Oldalak:
1
...
390
391
392
393
394
395
396
[
397
]
398
399
400
401
402
403
404
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ