Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 08:17:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 410 411 412 413 414 415 416 [417] 418 419 420 421 422 423 424 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14685993 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20800 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 19:23:33 »

Villannyal vizet bont, majd a hidrogént a beszívott levegőhöz keveri, mert állítólag ettől jobb lesz az égés a hengerben. Egyesek 15-25%-os fogyasztáscsökkenésekről is beszámoltak. A Totalcarosok meg kipróbálták, és nem tapasztaltak semmit, legalábbis a pénztárca laposodásán kívül. A fizika és kémia jelenleg ismert törvényei szerint sem működhet (kivéve persze azoknak, akik hisznek benne).

Dióhéjban ennyi. Smiley

AndyA

Áhá, azt hittem vmi más, és van aki tesz ilyet a dízelébe?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20801 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 19:57:55 »

A fizika és kémia jelenleg ismert törvényei szerint sem működhet (kivéve persze azoknak, akik hisznek benne).

A fizikai törvények megváltoznak a hit hatására?  Huh?
Az F=ma törvénybe be kell iktatni egy bizonytalansági tényezőt? F=may  ahol y lehet 1, 0, és i között bármi?  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #20802 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:04:18 »

a gemeràror tengelyéből kijött a 6szög mit lehet azzal tenni?  vagy anna annyi? Aamùgy mennyi egx szabadonfutó?foglalkozik itt valaki?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20803 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:31:59 »

Hali kedves cartársak!
Ma voltam Cegléd mellet porlasztó felújításon!
Nagyon köszönöm mindenkinek aki próbálta segíteni értékes hozzászólásával a problémám!
A villogó disznófarok és a tiltás megszűnt!Valami ultra brutál lett az autó!
Arról nem is beszélve,hogy a nagynyomásúm is átlagon felüli állapotnak örvend.Majdnem,h pöcc-röff (kb 5 forgatás) üres rendszerrel.
Már bátran nyomhatok egy padlót 5-6 fokozatban is.  nyes
Áldom a "buta Német embereket" aki azt hitte,h nagy gáz van mert nem megy,füstöl meg letilt és ezért szemtelen áron hozzájutottam életem legfiatalabb autójához.De szerencsére előtte szervizelte rendesen Mondikát.

Írom a lényeget: pcs felújítás / db. = 28ezer Forint fél év garival!
A szaki nagyon profi és precíz,sőt ha megyünk hozzá akkor klubos kedvezményt is kaphatunk,lebeszéltem vele!
Ki beszerelést is vállalja (Én magamnak csináltam a helyszínen a szaki szerszámaival) 4000Ft-ért.
Ha valakit érdekelne ez a megoldás csörgesse meg bátran és mondja,hogy Mondeo klub!
A szaki: Kalocsai József akit a 06702086489 számon elértek!
Szép estét,és köszönöm,hogy ezt megoszthattam veletek!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20804 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:35:57 »

Hali kedves cartársak!
Ma voltam Cegléd mellet porlasztó felújításon!
Nagyon köszönöm mindenkinek aki próbálta segíteni értékes hozzászólásával a problémám!
A villogó disznófarok és a tiltás megszűnt!Valami ultra brutál lett az autó!
Arról nem is beszélve,hogy a nagynyomásúm is átlagon felüli állapotnak örvend.Majdnem,h pöcc-röff (kb 5 forgatás) üres rendszerrel.
Már bátran nyomhatok egy padlót 5-6 fokozatban is.  nyes
Áldom a "buta Német embereket" aki azt hitte,h nagy gáz van mert nem megy,füstöl meg letilt és ezért szemtelen áron hozzájutottam életem legfiatalabb autójához.De szerencsére előtte szervizelte rendesen Mondikát.

Írom a lényeget: pcs felújítás / db. = 28ezer Forint fél év garival!
A szaki nagyon profi és precíz,sőt ha megyünk hozzá akkor klubos kedvezményt is kaphatunk,lebeszéltem vele!
Ki beszerelést is vállalja (Én magamnak csináltam a helyszínen a szaki szerszámaival) 4000Ft-ért.
Ha valakit érdekelne ez a megoldás csörgesse meg bátran és mondja,hogy Mondeo klub!
A szaki: Kalocsai József akit a 06702086489 számon elértek!
Szép estét,és köszönöm,hogy ezt megoszthattam veletek!


 eljen  taps integet2

 Mennyi volt az a szemtelen ár? Hagy örüljünk veled! Aki meg nem tud, az meg irígykedjen.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #20805 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:39:38 »

a gemeràror tengelyéből kijött a 6szög mit lehet azzal tenni?  vagy anna annyi? Aamùgy mennyi egx szabadonfutó?foglalkozik itt valaki?

nem sokat.generátort cserélni.
Szabadonfutót itt a fórumon Relhist-től tudsz venni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #20806 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:56:59 »

Alfnál az igazság, azzal kezd.
Köszönöm!Akkor valószinüleg nekem is ezért vibrál a műszerfalvilágítás és ingadozik az alapjárat
Naplózva
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #20807 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:06:37 »

Hali. Szerintetek mitől lehet egy nem túl nagy erőtlenkedés, viszont elég erőteljes füstölés, még 4-es 5-ös fokozatban is?
Köszi!!  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #20808 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:29:30 »

Hali. Szerintetek mitől lehet egy nem túl nagy erőtlenkedés, viszont elég erőteljes füstölés, még 4-es 5-ös fokozatban is?
Köszi!!  worship
egr szelep működése.meg kell szüntetni.
turbocso lukadas,mérni kell turbonyomast.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20809 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:40:01 »

1200 Euro + 70 az átírás kívánság rendszámmal (vicc)  nyes
Ezért is megérte ráköltenem,na meg pályán feldobom 6.ba és gazdaságos Smiley
Így is *** csúcsokkal 6.8 volt gyerekekkel a tegnapi kiránduláson.
De tényleg,majdnem annyi volt a résolajam, mint a porlasztott mennyiség...  wow1





eljen  taps integet2

 Mennyi volt az a szemtelen ár? Hagy örüljünk veled! Aki meg nem tud, az meg irígykedjen.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20810 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:42:00 »

1200 Euro + 70 az átírás kívánság rendszámmal (vicc)  nyes
Ezért is megérte ráköltenem,na meg pályán feldobom 6.ba és gazdaságos Smiley
Így is *** csúcsokkal 6.8 volt gyerekekkel a tegnapi kiránduláson.
De tényleg,majdnem annyi volt a résolajam, mint a porlasztott mennyiség...  wow1
És a magyarosítás még mennyi? Egyéb ráköltések? Szumma?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #20811 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:44:15 »

1200 Euro + 70 az átírás kívánság rendszámmal (vicc)  nyes
Ezért is megérte ráköltenem,na meg pályán feldobom 6.ba és gazdaságos Smiley
Így is *** csúcsokkal 6.8 volt gyerekekkel a tegnapi kiránduláson.
De tényleg,majdnem annyi volt a résolajam, mint a porlasztott mennyiség...  wow1





eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20812 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:46:06 »

Nem lesz Magyar!
Én már németbe tervezek!
Inkább törjön le a karom mint,h drága Viktorunk költségvetését gyarapítsam.
Haza jöttünk a gyerekek miatt és jövő héten megyünk is vissza.





És a magyarosítás még mennyi? Egyéb ráköltések? Szumma?
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #20813 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:46:58 »

1200 Euro + 70 az átírás kívánság rendszámmal (vicc)  nyes
Ezért is megérte ráköltenem,na meg pályán feldobom 6.ba és gazdaságos Smiley
Így is *** csúcsokkal 6.8 volt gyerekekkel a tegnapi kiránduláson.
De tényleg,majdnem annyi volt a résolajam, mint a porlasztott mennyiség...  wow1





Hali!
Azt hagy kérdezzem már meg, a Futura az mit tud?
 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20814 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:48:22 »

Nem lesz Magyar!
Én már németbe tervezek!
Inkább törjön le a karom mint,h drága Viktorunk költségvetését gyarapítsam.
Haza jöttünk a gyerekek miatt és jövő héten megyünk is vissza.

Fórumon azért lássunk!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #20815 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:49:49 »

Hali!
Azt hagy kérdezzem már meg, a Futura az mit tud?
 integet2
német fantázianev a felszereltségi szintet jelöli.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20816 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:50:56 »

Futura ha jól tudom facelift előtt dobták piacra.
auto klíma,abs,6000cd ami helyett egy vnr9000 van,menetstabilizáció,4el ablak,szervó,kp zár,stb...
Szerintem a Trend és ghia között van vhol..


Hali!
Azt hagy kérdezzem már meg, a Futura az mit tud?
 integet2
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #20817 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:56:48 »

német fantázianev a felszereltségi szintet jelöli.
ahha, így már értem.

Futura ha jól tudom facelift előtt dobták piacra.
auto klíma,abs,6000cd ami helyett egy vnr9000 van,menetstabilizáció,4el ablak,szervó,kp zár,stb...
Szerintem a Trend és ghia között van vhol..



ahha. ha van benne esp, akkor lehet kissé fullabb mint egy mezei ghia.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20818 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 22:07:47 »

Futura ha jól tudom facelift előtt dobták piacra.
auto klíma,abs,6000cd ami helyett egy vnr9000 van,menetstabilizáció,4el ablak,szervó,kp zár,stb...
Szerintem a Trend és ghia között van vhol..

Abs, szervó, kp zár alapfelszereltség. Minden 3-asban benne van. A 4 el ablak, automata klíma már trendben benne van.
Az esp alapjn túl sok következtetést nem érdemes levonni, mert lehetett ambiente-be is rendelni.
A vnr szinte biztosan nem felszereltséggel jön, hanem külön rendelték.
A Futura-x valóban a trend felett van, de a sima futura szerintem inkább mellette, vagyis hasonló árfekvésű, de más dolgok vannak benne, mint a tredben.
Facelift után volt futura - de nem mindig. Vannak német korabeli katalógusaim, egyikben benne van, a másikban nincs.

Fontos, hogy ne csak alap ghiában, trendben gondolkodjuk, lehet egyedileg rendelni bármit, azaz akár egy ambientet úgy fel lehet szerelni, mint egy ghia-x-et.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20819 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 22:21:47 »

Ez így van.
Nem is tudom,h magyar piacra forgalmaztak e Futurát!?
A vnr-nek is csak németbe van értéke mert van hozzá teljes németország térképem Smiley
Viszont a hangzása sem utolsó.
Most még megy bele a tempomat és a board.
Már csak FL utáni óracsoport kellene...
Megtaláltam a gyári nyomtatott szalagját is a papírjai között,onnan tudtam meg,h futura.
 nyes



Abs, szervó, kp zár alapfelszereltség. Minden 3-asban benne van. A 4 el ablak, automata klíma már trendben benne van.
Az esp alapjn túl sok következtetést nem érdemes levonni, mert lehetett ambiente-be is rendelni.
A vnr szinte biztosan nem felszereltséggel jön, hanem külön rendelték.
A Futura-x valóban a trend felett van, de a sima futura szerintem inkább mellette, vagyis hasonló árfekvésű, de más dolgok vannak benne, mint a tredben.
Facelift után volt futura - de nem mindig. Vannak német korabeli katalógusaim, egyikben benne van, a másikban nincs.

Fontos, hogy ne csak alap ghiában, trendben gondolkodjuk, lehet egyedileg rendelni bármit, azaz akár egy ambientet úgy fel lehet szerelni, mint egy ghia-x-et.

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20820 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 22:41:28 »

Ez így van.
Nem is tudom,h magyar piacra forgalmaztak e Futurát!?
A vnr-nek is csak németbe van értéke mert van hozzá teljes németország térképem Smiley
Viszont a hangzása sem utolsó.
Most még megy bele a tempomat és a board.
Már csak FL utáni óracsoport kellene...
Megtaláltam a gyári nyomtatott szalagját is a papírjai között,onnan tudtam meg,h futura.
 nyes

Magyar piacra szerintem nem forgalmazták. Van még Viva meg zetec szint is. Ángol.
Ez van... az ember annak örüljön, amije van  vigyor3
A tempomat jó dolog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20821 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:06:23 »

Nem lesz Magyar!
Én már németbe tervezek!
Inkább törjön le a karom mint,h drága Viktorunk költségvetését gyarapítsam.
Haza jöttünk a gyerekek miatt és jövő héten megyünk is vissza.

Igazad is van! De készülj, mert 2016-ban mindenki hazajön, olyan jó lesz itt   falbav falbav  gun gun
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #20822 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:10:00 »

Áhá, azt hittem vmi más, és van aki tesz ilyet a dízelébe?

Lásd HHO topic.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #20823 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:10:24 »

A fizikai törvények megváltoznak a hit hatására?  Huh?
Az F=ma törvénybe be kell iktatni egy bizonytalansági tényezőt? F=may  ahol y lehet 1, 0, és i között bármi?  Wink

Nagyjából. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #20824 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:11:45 »

Hali kedves cartársak!
Ma voltam Cegléd mellet porlasztó felújításon!
Nagyon köszönöm mindenkinek aki próbálta segíteni értékes hozzászólásával a problémám!
A villogó disznófarok és a tiltás megszűnt!Valami ultra brutál lett az autó!
Arról nem is beszélve,hogy a nagynyomásúm is átlagon felüli állapotnak örvend.Majdnem,h pöcc-röff (kb 5 forgatás) üres rendszerrel.
Már bátran nyomhatok egy padlót 5-6 fokozatban is.  nyes
Áldom a "buta Német embereket" aki azt hitte,h nagy gáz van mert nem megy,füstöl meg letilt és ezért szemtelen áron hozzájutottam életem legfiatalabb autójához.De szerencsére előtte szervizelte rendesen Mondikát.

Írom a lényeget: pcs felújítás / db. = 28ezer Forint fél év garival!
A szaki nagyon profi és precíz,sőt ha megyünk hozzá akkor klubos kedvezményt is kaphatunk,lebeszéltem vele!
Ki beszerelést is vállalja (Én magamnak csináltam a helyszínen a szaki szerszámaival) 4000Ft-ért.
Ha valakit érdekelne ez a megoldás csörgesse meg bátran és mondja,hogy Mondeo klub!
A szaki: Kalocsai József akit a 06702086489 számon elértek!
Szép estét,és köszönöm,hogy ezt megoszthattam veletek!


Mennyi volt az allesz cuzammen, és mi volt benne? Csak PCS felújítás, vagy nagynyomású rész cseréje, de legalább tisztítása stb.?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #20825 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:12:11 »

nem sokat.generátort cserélni.
Szabadonfutót itt a fórumon Relhist-től tudsz venni.

Felújításban ilyesmit nem tudnak cserélni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20826 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:13:12 »

Ugyan...ki a franc akarna hazajönni,miután elment innen?...
szerinted miért írtam...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #20827 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:15:05 »

Igazad is van! De készülj, mert 2016-ban mindenki hazajön, olyan jó lesz itt   falbav falbav  gun gun

Persze. Amint megkaptam az osztrák útlevelet...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20828 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:26:44 »

Szia AndyA!
Allesz zusammen 112ezer pénz volt és az egy cserémet (amit árulok is) letesztelte.+ ultrahangos fritőzös balhé is volt.
Nem kellett nyúlni semmihez,nagynyomású olyan mintha új lenne.
Cserélték még kint.Gondolom kísérletezett vele az ember,h hátha jó lesz...Legnagyobb baja (füst-no erő) a szétszakadt turbócső volt az egr alatt...
Gondolom azt hitte Fritz,h jobb ha gyorsan eladja Cheesy
Nagyon nagy vételek vannak így kint,és én ezt még relative nem nagy hibával vettem.Vagy tudatlanok,vagy ennyire drága kint a szervíz...
Mondjuk elég csak megnézni az Autókereskedők egyik részét.. 2elem fényezése 1000 Pounds.Nagyfejű Mike meg örül Neki Cheesy




Mennyi volt az allesz cuzammen, és mi volt benne? Csak PCS felújítás, vagy nagynyomású rész cseréje, de legalább tisztítása stb.?

AndyA
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20829 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:29:17 »

Szia AndyA!
Allesz zusammen 112ezer pénz volt és az egy cserémet (amit árulok is) letesztelte.+ ultrahangos fritőzös balhé is volt.
Nem kellett nyúlni semmihez,nagynyomású olyan mintha új lenne.
Cserélték még kint.Gondolom kísérletezett vele az ember,h hátha jó lesz...Legnagyobb baja (füst-no erő) a szétszakadt turbócső volt az egr alatt...
Gondolom azt hitte Fritz,h jobb ha gyorsan eladja Cheesy
Nagyon nagy vételek vannak így kint,és én ezt még relative nem nagy hibával vettem.Vagy tudatlanok,vagy ennyire drága kint a szervíz...
Mondjuk elég csak megnézni az Autókereskedők egyik részét.. 2elem fényezése 1000 Pounds.Nagyfejű Mike meg örül Neki Cheesy

A csúcs felújítás nem jött be mindenkinek... volt, aki ezek után vett új csúcsot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20830 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:34:46 »

Szia AndyA!
Allesz zusammen 112ezer pénz volt és az egy cserémet (amit árulok is) letesztelte.+ ultrahangos fritőzös balhé is volt.
Nem kellett nyúlni semmihez,nagynyomású olyan mintha új lenne.
Cserélték még kint.Gondolom kísérletezett vele az ember,h hátha jó lesz...Legnagyobb baja (füst-no erő) a szétszakadt turbócső volt az egr alatt...
Gondolom azt hitte Fritz,h jobb ha gyorsan eladja Cheesy
Nagyon nagy vételek vannak így kint,és én ezt még relative nem nagy hibával vettem.Vagy tudatlanok,vagy ennyire drága kint a szervíz...
Mondjuk elég csak megnézni az Autókereskedők egyik részét.. 2elem fényezése 1000 Pounds.Nagyfejű Mike meg örül Neki Cheesy




Visszatérve a kocsira honnan tudod,hogy cseréltek szivattyút van róla esetleg papír-számla?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20831 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:51:49 »

Papír nincs róla sajnos,csak a srác mondta,h cserélték a pumpát mert azt diagnosztizálták be,de nem nyert.
Na meg ha füllentett volna az ember akkor ilyen résolaj mennyiséggel nem indult volna melegen pöccre,sőt még lehet hidegen sem...
Én nem akartam vele vitatkozni,inkább csak belekötöttem a hibákba,különben nem lett volna ilyen olcsó,kivan a turbó,stb dumák...  eplus2
Sajnos most csak felújításra volt keret,de Én most ennek is örülök.




Visszatérve a kocsira honnan tudod,hogy cseréltek szivattyút van róla esetleg papír-számla?Huh?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20832 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:53:31 »

Papír nincs róla sajnos,csak a srác mondta,h cserélték a pumpát mert azt diagnosztizálták be,de nem nyert.
Na meg ha füllentett volna az ember akkor ilyen résolaj mennyiséggel nem indult volna melegen pöccre,sőt még lehet hidegen sem...
Én nem akartam vele vitatkozni,inkább csak belekötöttem a hibákba,különben nem lett volna ilyen olcsó,kivan a turbó,stb dumák...  eplus2
Sajnos most csak felújításra volt keret,de Én most ennek is örülök.

Remélhetőleg semmi gond nem lesz, és simán legurulsz 300e kilométert.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20833 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:56:25 »

Angyal!
Ne is beszéljünk erről ok? Smiley
Lehet mégsem adom el a maradék 1 csúcsomat Tongue
Ha ezek után még pénzt kíván akkor lesznek eladó majdnem faceliftes kombi alkatrészek Cheesy
Végül is..Kint még jó pénz a bontás. Cheesy



A csúcs felújítás nem jött be mindenkinek... volt, aki ezek után vett új csúcsot.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20834 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:58:01 »

Papír nincs róla sajnos,csak a srác mondta,h cserélték a pumpát mert azt diagnosztizálták be,de nem nyert.
Na meg ha füllentett volna az ember akkor ilyen résolaj mennyiséggel nem indult volna melegen pöccre,sőt még lehet hidegen sem...
Én nem akartam vele vitatkozni,inkább csak belekötöttem a hibákba,különben nem lett volna ilyen olcsó,kivan a turbó,stb dumák...  eplus2
Sajnos most csak felújításra volt keret,de Én most ennek is örülök.




Akkor mondok én neked erre valamit:Az enyémbe mikor tavaly cseréltek mindent akkora volt a résolaj poharazáskor meg le is tiltott de úgy,hogy menetközben megállt a kocsi,és az induláshoz ennek semmi köze sem volt se hidegen se melegen.Mindig pöccre indult!!!!!!!!!!!Azért én még megnézném,főleg,hogy most felujítottad a csúcsokat a go szürőben nincs-e fémreszelék.Mert ha van benne akkor sajnos a csúcsaid nem lesznek hosszú életüek.Ha cseréled elvileg a felújításkor kellett volna cserélni akkor szedd szét fent a peremet fogoval majd húzd ki a belsejét és az aljára tegyél mágnest és látni fogod mi a helyzet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20835 Dátum: 2012.10.16 kedd, 00:02:32 »

Ok köszönöm az infót,megnézem,h tutira menjünk.Amúgy a GO szűrőm szép újszerű kívülről legalábbis.Szinte világít a retkes motortérben.
De majd a T2 a deutsch gázolajjal majd kíméli az üzemanyagrendszert.Ja abból negyed tankkal kevesebbet fogyaszt a diesel kocsi!
Hozzak majd vkinek egy kólásüvegbe?  eplus2




Akkor mondok én neked erre valamit:Az enyémbe mikor tavaly cseréltek mindent akkora volt a résolaj poharazáskor meg le is tiltott de úgy,hogy menetközben megállt a kocsi,és az induláshoz ennek semmi köze sem volt se hidegen se melegen.Mindig pöccre indult!!!!!!!!!!!Azért én még megnézném,főleg,hogy most felujítottad a csúcsokat a go szürőben nincs-e fémreszelék.Mert ha van benne akkor sajnos a csúcsaid nem lesznek hosszú életüek.Ha cseréled elvileg a felújításkor kellett volna cserélni akkor szedd szét fent a peremet fogoval majd húzd ki a belsejét és az aljára tegyél mágnest és látni fogod mi a helyzet.
Naplózva
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20836 Dátum: 2012.10.16 kedd, 00:04:29 »

Az enyém is tiltott! Wink
De már nem teszi hál Istennek!
Ha megtenné lesz helyette egy kis d-s vagy cdi-s jelzésű jármű...



Akkor mondok én neked erre valamit:Az enyémbe mikor tavaly cseréltek mindent akkora volt a résolaj poharazáskor meg le is tiltott de úgy,hogy menetközben megállt a kocsi,és az induláshoz ennek semmi köze sem volt se hidegen se melegen.Mindig pöccre indult!!!!!!!!!!!Azért én még megnézném,főleg,hogy most felujítottad a csúcsokat a go szürőben nincs-e fémreszelék.Mert ha van benne akkor sajnos a csúcsaid nem lesznek hosszú életüek.Ha cseréled elvileg a felújításkor kellett volna cserélni akkor szedd szét fent a peremet fogoval majd húzd ki a belsejét és az aljára tegyél mágnest és látni fogod mi a helyzet.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20837 Dátum: 2012.10.16 kedd, 08:14:27 »

Ok köszönöm az infót,megnézem,h tutira menjünk.Amúgy a GO szűrőm szép újszerű kívülről legalábbis.Szinte világít a retkes motortérben.
De majd a T2 a deutsch gázolajjal majd kíméli az üzemanyagrendszert.Ja abból negyed tankkal kevesebbet fogyaszt a diesel kocsi!
Hozzak majd vkinek egy kólásüvegbe?  eplus2





Akkor nem 6.7 lesz a városi átlagom, csak 5.2? Jöhet Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.16 kedd, 13:04:44 írta ChPh » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20838 Dátum: 2012.10.16 kedd, 09:49:08 »

A csúcs felújítás nem jött be mindenkinek... volt, aki ezek után vett új csúcsot.

nekem 117.000-nél volt komplett felujitás...most 290.000 van benne kb egy év alatt semmi baja azóta...cégesbe,igaz ez Bosch.
Naplózva
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20839 Dátum: 2012.10.16 kedd, 09:53:04 »

Szerintem is,ez a felújítás módjától és a felhasznált anyagoktól függ...
Meg legalább ennyi megtehető km-t kívánok!  nyes




nekem 117.000-nél volt komplett felujitás...most 290.000 van benne kb egy év alatt semmi baja azóta...cégesbe,igaz ez Bosch.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20840 Dátum: 2012.10.16 kedd, 10:09:21 »

nekem 117.000-nél volt komplett felujitás...most 290.000 van benne kb egy év alatt semmi baja azóta...cégesbe,igaz ez Bosch.
más kocsitok van
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #20841 Dátum: 2012.10.16 kedd, 11:05:46 »

egr szelep működése.meg kell szüntetni.
turbocso lukadas,mérni kell turbonyomast.


Az egr megszüntetés nagyon bonyolult? Egy full laikus neki állhat, v inkább hagyjam profira?
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #20842 Dátum: 2012.10.16 kedd, 11:44:58 »


Az egr megszüntetés nagyon bonyolult? Egy full laikus neki állhat, v inkább hagyjam profira?
ez biztosan segít hogy elmered-e vállalni!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon  nyes
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
akhvel
Vendég
« Új hozzászólás #20843 Dátum: 2012.10.16 kedd, 17:20:47 »

Nagyon egyszerű, soha életemben nem nyitottam fel még motorháztetőt és simán ment.

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #20844 Dátum: 2012.10.16 kedd, 18:09:47 »

Szia AndyA!
Allesz zusammen 112ezer pénz volt és az egy cserémet (amit árulok is) letesztelte.+ ultrahangos fritőzös balhé is volt.
Nem kellett nyúlni semmihez,nagynyomású olyan mintha új lenne.
Cserélték még kint.Gondolom kísérletezett vele az ember,h hátha jó lesz...Legnagyobb baja (füst-no erő) a szétszakadt turbócső volt az egr alatt...
Gondolom azt hitte Fritz,h jobb ha gyorsan eladja Cheesy
Nagyon nagy vételek vannak így kint,és én ezt még relative nem nagy hibával vettem.Vagy tudatlanok,vagy ennyire drága kint a szervíz...
Mondjuk elég csak megnézni az Autókereskedők egyik részét.. 2elem fényezése 1000 Pounds.Nagyfejű Mike meg örül Neki Cheesy

A _hozzáértő_ szervíz tényleg annyiba kerül, és közben nem triviális megtalálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20845 Dátum: 2012.10.16 kedd, 18:43:14 »

Nagyon egyszerű, soha életemben nem nyitottam fel még motorháztetőt és simán ment.

Bocsi, nincs olyan, hogy MMT5... az MTX75.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20846 Dátum: 2012.10.16 kedd, 19:27:34 »

megtaláltad a tempomat on gombját  eplus2  wave

 vigyor3 vigyor3 vigyor3 Adnék érte egy 10-est, ha valóban az lenne!  taps
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20847 Dátum: 2012.10.16 kedd, 19:28:38 »

Ha kiiktatod a HHO-t, akkor is csinálja?


Attól független. Kb 2.-3. ősz óta csinálja.
Naplózva
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #20848 Dátum: 2012.10.16 kedd, 19:32:05 »

Hello mindenki  wave

Kérdezek  Smiley Mi a különbség INA és INA generátor szabadon futó között? Van 27000 és 56000 ért is. De csak kép alapján nem sokat látok.
http://www.fridcar.hu/alkatresz/szijhajtas/generator-szabadonfuto/ford/mondeo/2002/
Itt találtam.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20849 Dátum: 2012.10.16 kedd, 19:32:19 »

Itt valami az aksi/generátor duóval van. Azért emelgeti az alapjáratot, mert az aksit erősen kell tölteni.
Jó lenne az alábbit megcsinálni: indulás előtt belépni az info menübe, megnézni gyújtás előtt, alatt, és utáni feszültséget.
E három adat birtokában folyt köv.


Köszi! Ennek utánajárok.
Bár mint írtam, a töltésem kiváló (alapon: 14,6, fordulaton: 14,3). Az akku vacsi új Varta Silver 70A.
Egyébként stabil az alapjárat, bármilyen fogyasztót kapcsolok is be (xenon, első-hátsó ablakfűtés, ködlámpák, stb).
És csak 10-18 celsius között áll fenn a jelenség!
A nehézkes fűtési gondok miatt inkább a hőjeladó gombára gondolok.
Az nem lehet?
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.16 kedd, 19:37:19 írta mcskot » Naplózva
Oldalak: 1 ... 410 411 412 413 414 415 416 [417] 418 419 420 421 422 423 424 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.