Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:36:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 457 458 459 460 461 462 463 [464] 465 466 467 468 469 470 471 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14636733 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23150 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 15:54:49 »

tegnap azt monta nekem egy szaki hogy a 2006-tól gyártott mondeokban van részecske szürő..
Jólsejtem hogy ez süket duma? nyes

Piacfüggő. Pl. a németeknek készültek többségében van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23151 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 15:54:59 »

Ha bekapcsolod a hőfokkijelzést, akkor látja az ember, hogy felszalad a hőfok majd 110 fokig... miközben a mutató áll, mint a cövek.
Nem véletlenül van benne ekkora hűtő... de ha jó a termó, hótt mind1, mekkora, merthogy lezár, és nem jut oda melegvíz.

Mindegyik műszercsoportnál működik a hőfokkijelzés amiben van fedélzeti comp?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23152 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 15:56:17 »

Hali!
Nekem ez annyira nem normálisnak tűnő helyzet  szomoru1
Ma délután 6. Autó 8 órát állt kint a hidegben. Indítás, ketyegtetés, hagy melegedjen picit alapon. Elindulok 10-15 km-t megtettem. Beállt a mutató középre, és csak ekkora kapcsoltam be a ventillátort, hogy azért kapjak már én is egy kis meleget, ne csak az autó.
Rögtön, 2km-n belül vissza zuhant, az első negyedig. 100-as tempomatnál. -2 fokban.

Ez nekem valahogy nem áll össze. Szerintem egy felsőközépkategóriás autónak nem így kell viselkednie, hogy vagy a kocsi fázik vagy a tulaj.
Mi lehet már megint?  rinya rinya

 integet2 integet2

Ott valami nem kerek. Amíg kiérek a pályára, az kb. 16 km. Addig nem megy fel középig ilyen időben, de az első 100-as tempónál beáll, és Bécsig úgy marad, akármit csinálok a fűtéssel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23153 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 15:57:48 »

Tisztelt László
erröl héhány gondolat esetleg:"váratlanul érheti az embert meglepetés a motor üzemmel kapcsolatban."

Bemész a parkolóházba, ahol plusz 10-15 fok van, felgyalogolsz vele három emeletet, és átmész gőzgépbe? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23154 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 15:58:36 »

mentél már wartburgal?  smile
Szerinted?  falbav
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #23155 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 17:07:06 »

Persze, nem is magamról beszéltem. A műszeres diagon kívül nem sok mindenben szoktam "külső" segítséget kérni, de nem mindenki "vájtfülű". Akinek a szerelőhöz kell hordani lépten-nyomon a vasat, az szerintem másként vélekedik. Smiley
A vezérlés szett pedig hogy kerül hasonlításra egy termosztáttal? wow1 80 ezrenként 50 ezret ki lehet bírni egy vezérmű szettre is, szerintem.  Wink
Egyébként persze, hogy elromlik a VW is! Sokat tudnék mesélni.....
Lényeg az, hogy nekem (és hangsúlyozom, hogy nekem - és ezzel nem szeretném megbántani a Mondeo fanokat!) nagyon is Wartburg feelingje van a Mondeonak egyelőre. Smiley De majd lehet, hogy egyszer megbarátkozok a Mondeoval is.
Hat, azert en nagyon orulok neki, hogy egy ilyen "Wartburg"-ban ulhetek. Melegiti a hatsomat, leolvasztja az ablakot, gazkisuleses fennyel mutat utat a sotetben, komfortos, csendes es bizom benne, boldogan ulok bele minden alkalommal. Nem kell tobb.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23156 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 17:09:54 »

Mindegyik műszercsoportnál működik a hőfokkijelzés amiben van fedélzeti comp?
szerintem igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23157 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 17:17:08 »

Piacfüggő. Pl. a németeknek készültek többségében van.

Ezt miből gondolod? a németeknél lehetett dpf-est, és anélkülit rendelni. Elég meglepő lenne, hogy önként berakták, jócskán növelve az árat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23158 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 17:32:43 »

szerintem igen.

Végül is a test-ből kideríthető......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23159 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 17:57:48 »

2,0tdci 130le. Azt olvastam, hogy 750 a normális, és nekem üzemmeleg motornál 875
Azért az évjáratot nem tudjuk,pedig többen kérdezik.Az enyém is ilyen első szériűás.Hidegben 5 fok alatt megemeli az alapjáratot 900-ra.Majd ha úgy érzi,hogy elég meleg a motor akkor vissza megy alapra.Ha 10 fok van vagy annál több akkor alapból 750.De ha bemelegszik és kint 2 fok van akkor is 750.Nem kell rajta agyalni jó az.A könyvben kár,hogy nincs oda írva,hogy hidegben nem ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.25 kedd, 11:00:03 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23160 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:32:48 »

mert lehet az a példány nem volt rendben. dízel 220 lónak menni kell rendesen.
Csak nem az A6-osokban. (Bár lehet hogy azokban is ponilóerőben adják meg mint lexus 220d-nél)
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #23161 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:35:37 »

Karácsony alkalmából próbálkoztam a Motorcrafttól vett facelift előtti bőr ülésszett és az én eredeti (facelift utáni) ülésemelő mechanikám párosításával. Nos, a műtét sikerült. A facelift előtti és utáni üléslapok teljesen azonosak, így nem is volt vele problémám...


Boldog Karácsonyt mindenkinek!

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23162 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 18:53:53 »

Csak nem az A6-osokban. (Bár lehet hogy azokban is ponilóerőben adják meg mint lexus 220d-nél)
Az avensis 177le verziójával utaztam nemrég, lehet azért mert még csak 2-3 ezer km volt benne, de gyengébb volt mint a 140le-s cr superb...a japánoknál úgylátszik a lóerőt is szűkebben mérik.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23163 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:06:49 »

Az avensis 177le verziójával utaztam nemrég, lehet azért mert még csak 2-3 ezer km volt benne, de gyengébb volt mint a 140le-s cr superb...a japánoknál úgylátszik a lóerőt is szűkebben mérik.
Egy elszúrt hajtáslánccal fellehet zabáltatni a lóerőket.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23164 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:20:50 »

Egy elszúrt hajtáslánccal fellehet zabáltatni a lóerőket.
Van most egy vadi új 163le-s 4-es mondeo a cégnél, tit-x, 5ajtós, olyan színű mint a Tied, azt még nem próbáltam, de azt mondják sokkal jobban megy mint az avensis. Azért majd kipróbálom... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23165 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:22:18 »

Az avensis 177le verziójával utaztam nemrég, lehet azért mert még csak 2-3 ezer km volt benne, de gyengébb volt mint a 140le-s cr superb...a japánoknál úgylátszik a lóerőt is szűkebben mérik.

Az egyik nagytalin volt kinn egy is220d. A világ legtoyotább dízeléről pár gondolat. Ugye az volt a marketingduma, milyen halkra sikeredett ez az übertuti motor.
2 drb 2,2-es állt két oldalára, az egyik tán a Sztílté, a más tán a Zsoelé. Beindítottuk mindhárom motort... és pontosan ugyanolyan volt a hangja, mint a mondeóé.
Nem halkabb, nem kevésbé csattogós... hanem pont ugyanolyan. Pedig abban az autóban durván 10e km volt, a mondeókban jóval több.
Aztán jött a verseny. Nemcsak a 2,2-esek, hanem a 2,0-ások is megverték, kivétel nélkül. Pedig a srác tud gyorsulni, azelőtt 2,2-ese volt, és jó köröket futott.
Ott találtuk ki ezt, hogy ők pónilóban számolnak (© Mézga család), mert nemhogy a 177 ló nem jött le, de még 130 sem. Vagy rossz a váltó kiosztása, vagy nagyon vissza van fogva a motor, de az nagyon nem hozta a formáját. Engem nem győzött meg. Nagyon nem. Az autó amúgy jól néz ki, kicsit kisebb belül mint egy fóka. Hátul gyakorlatilag nincs hely, oda felnőtt már nem tud beülni (s60-as volvo dettó).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23166 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:35:44 »

Az egyik nagytalin volt kinn egy is220d. A világ legtoyotább dízeléről pár gondolat. Ugye az volt a marketingduma, milyen halkra sikeredett ez az übertuti motor.
2 drb 2,2-es állt két oldalára, az egyik tán a Sztílté, a más tán a Zsoelé. Beindítottuk mindhárom motort... és pontosan ugyanolyan volt a hangja, mint a mondeóé.
Nem halkabb, nem kevésbé csattogós... hanem pont ugyanolyan. Pedig abban az autóban durván 10e km volt, a mondeókban jóval több.
Aztán jött a verseny. Nemcsak a 2,2-esek, hanem a 2,0-ások is megverték, kivétel nélkül. Pedig a srác tud gyorsulni, azelőtt 2,2-ese volt, és jó köröket futott.
Ott találtuk ki ezt, hogy ők pónilóban számolnak (© Mézga család), mert nemhogy a 177 ló nem jött le, de még 130 sem. Vagy rossz a váltó kiosztása, vagy nagyon vissza van fogva a motor, de az nagyon nem hozta a formáját. Engem nem győzött meg. Nagyon nem. Az autó amúgy jól néz ki, kicsit kisebb belül mint egy fóka. Hátul gyakorlatilag nincs hely, oda felnőtt már nem tud beülni (s60-as volvo dettó).
Hát mikor utaztam ezzel az avensissel először azt hittem a 150 lovas verzió, de még annak is gyengéltem, de mikor mondta a "gazdája" (természetesen céges) hogy nem ez a 177-es verzió...hát ez nagyon karcsú...
Van mindenféle középkategóriás, de nálam a tuti a superb 2.0cr tdi dsg váltóval.."csak"  140-le-s de mindenre elég amire kell, szuper halk, szuper kényelmes, gondolom a dsg-ről nincs mit mondanom annál jobbat még nem láttam autóban, szupergyors, okos, nem pörgeti a motort egyszerűen jó!!
Egy probléma van vele, nem úgy néz ki mint egy mondeo kombi (tit-s) vagy egy passat kombi... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23167 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:35:53 »

Van most egy vadi új 163le-s 4-es mondeo a cégnél, tit-x, 5ajtós, olyan színű mint a Tied, azt még nem próbáltam, de azt mondják sokkal jobban megy mint az avensis. Azért majd kipróbálom... eplus2
A 155 lovas MKIII-al rendre megettem reggelire ezeket a D-4D-ket. (Pedig néha milyen erőszakosan hittek a katalógusban leírtaknak  vigyor3 ) A IV-es kb 1.5 mázsával nehezebb meg bumfordibb nagyobb  kasznija mint a III-asnak. Igazából a 175 lovas IV-es hasonló mint az MKIII-as 155 lóval. De a 163 lovas szerintem egy igen kellemesen vezethető jószág. Már az is bőven otthagyna egy avensist. A hajtáslánca jó, nem mint az avensisnek vagy egy insigniának.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #23168 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:36:49 »

Az egyik nagytalin volt kinn egy is220d. A világ legtoyotább dízeléről pár gondolat. Ugye az volt a marketingduma, milyen halkra sikeredett ez az übertuti motor.
2 drb 2,2-es állt két oldalára, az egyik tán a Sztílté, a más tán a Zsoelé. Beindítottuk mindhárom motort... és pontosan ugyanolyan volt a hangja, mint a mondeóé.
Nem halkabb, nem kevésbé csattogós... hanem pont ugyanolyan. Pedig abban az autóban durván 10e km volt, a mondeókban jóval több.
Aztán jött a verseny. Nemcsak a 2,2-esek, hanem a 2,0-ások is megverték, kivétel nélkül. Pedig a srác tud gyorsulni, azelőtt 2,2-ese volt, és jó köröket futott.
Ott találtuk ki ezt, hogy ők pónilóban számolnak (© Mézga család), mert nemhogy a 177 ló nem jött le, de még 130 sem. Vagy rossz a váltó kiosztása, vagy nagyon vissza van fogva a motor, de az nagyon nem hozta a formáját. Engem nem győzött meg. Nagyon nem. Az autó amúgy jól néz ki, kicsit kisebb belül mint egy fóka. Hátul gyakorlatilag nincs hely, oda felnőtt már nem tud beülni (s60-as volvo dettó).

Hát, nekem az Avensis nagy csalódás volt. Mindenki harangozta, hogy milyen qrvajó, aztán egy vaci új Avensis-t kaptam céges autónak. Az én 3-as Mondim után erőtlen volt, viszont 6 liter/100km-nél kevesebbet sosem fogyasztott, szemben a Mondival, ami nagy átlagban 5,5-tel kijön. Kérdem én: ezt tudná egy modernnek mondott motor?
És még mindig olcsó hatású műanyagok, még mindig mérsékelt komfort, stb...
Utána egy Insignia-val hozott össze a sors, ami 5 litert evett és elforgatta a 18"-os kerekeket, persze még egy olyan kultúrálatlan dízelt még az életben nem hallottam, mint az volt.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23169 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:39:20 »

A 155 lovas MKIII-al rendre megettem reggelire ezeket a D-4D-ket. (Pedig néha milyen erőszakosan hittek a katalógusban leírtaknak  vigyor3 ) A IV-es kb 1.5 mázsával nehezebb meg bumfordibb nagyobb  kasznija mint a III-asnak. Igazából a 175 lovas IV-es hasonló mint az MKIII-as 155 lóval. De a 163 lovas szerintem egy igen kellemesen vezethető jószág. Már az is bőven otthagyna egy avensist. A hajtáslánca jó, nem mint az avensisnek vagy egy insigniának.
De csak az automatája szhar az insigniának, a kéziváltóval nagyon jó azt mondják, főleg a 160-as meg a 195 le-s verziók.
Kombiban az is tetszik nagyon.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23170 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:40:27 »

Sok esetben az újabb motorokkal másabbak, gyengébbek az autók.
Erre a környezetvédelmi káros anyag kibocsájtási normák a magyarázatok. Ennyi....
Nem véletlenül lett divat a "downsizing" ....kis ccm és turbó, mert erő meg kellene....de az sosem lesz ugyanaz, mint egy nagyobb ccm, erővel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23171 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:42:29 »

Hát, nekem az Avensis nagy csalódás volt. Mindenki harangozta, hogy milyen qrvajó, aztán egy vaci új Avensis-t kaptam céges autónak. Az én 3-as Mondim után erőtlen volt, viszont 6 liter/100km-nél kevesebbet sosem fogyasztott, szemben a Mondival, ami nagy átlagban 5,5-tel kijön. Kérdem én: ezt tudná egy modernnek mondott motor?
És még mindig olcsó hatású műanyagok, még mindig mérsékelt komfort, stb...
Utána egy Insignia-val hozott össze a sors, ami 5 litert evett és elforgatta a 18"-os kerekeket, persze még egy olyan kultúrálatlan dízelt még az életben nem hallottam, mint az volt.
Volt hely elég hátul az insigniában? Azt mondják a kombiban már van...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23172 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:43:38 »

Hát mikor utaztam ezzel az avensissel először azt hittem a 150 lovas verzió, de még annak is gyengéltem, de mikor mondta a "gazdája" (természetesen céges) hogy nem ez a 177-es verzió...hát ez nagyon karcsú...
Van mindenféle középkategóriás, de nálam a tuti a superb 2.0cr tdi dsg váltóval.."csak"  140-le-s de mindenre elég amire kell, szuper halk, szuper kényelmes, gondolom a dsg-ről nincs mit mondanom annál jobbat még nem láttam autóban, szupergyors, okos, nem pörgeti a motort egyszerűen jó!!
Egy probléma van vele, nem úgy néz ki mint egy mondeo kombi (tit-s) vagy egy passat kombi... vigyor3
Az kétségtelen hogy a dsg egy piacvezető darab. Bérautoban vezettem ilyen skodrikat én is jó néhányat. Tényleg meglepően jól mozog. De : a-) 2 literes dizel a plafon b.) Sajnos élettartamban nem egy tartós darabok pont a két literes dízeljeik. Egy ismerősöm akinek ez volt, elég csúnya dolgot mondott róla. Állitólag 160ekm felett lekopik a keményfém réteg a hengerekről, utána vagy generál (új réteg felvitel, ami nyilván költséges) vagy eladás. Ő el is adta.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23173 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:45:34 »

Sok esetben az újabb motorokkal másabbak, gyengébbek az autók.
Erre a környezetvédelmi káros anyag kibocsájtási normák a magyarázatok. Ennyi....
Nem véletlenül lett divat a "downsizing" ....kis ccm és turbó, mert erő meg kellene....de az sosem lesz ugyanaz, mint egy nagyobb ccm, erővel.
Érdekes, mert a 3-as TDCi mondeoknál az eu4-es elektromos szabályzásúak érzetre jobban mennek, legalábbis sokkal előbb élednek, használhatóbbak, nincs az a " rálépek a gázra semmi, aztán még mindig semmi, aztán bummmm..." rálépsz a gázra és megy.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23174 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:48:06 »

De csak az automatája szhar az insigniának, a kéziváltóval nagyon jó azt mondják, főleg a 160-as meg a 195 le-s verziók.
Kombiban az is tetszik nagyon.
Én azért Nem vállaltam egy melót tavasszal mert kötelezve lettem volna hogy céges dizel insigniával járjak. Ennyivel nem fizettek volna többet. Szépnek az igaz hogy szép csak vállban szűk és nem megy egyik dizele se mint amihez hozzá vagyok szokva.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23175 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:50:24 »

Érdekes, mert a 3-as TDCi mondeoknál az eu4-es elektromos szabályzásúak érzetre jobban mennek, legalábbis sokkal előbb élednek, használhatóbbak, nincs az a " rálépek a gázra semmi, aztán még mindig semmi, aztán bummmm..." rálépsz a gázra és megy.

Ott műszaki megoldásban van eltérés (turbo wgt helyett vgt + szabályozás), ami nyilván a javulást szolgálja.
Én azonos kivitelű motorokkal szerelt változatokra értettem.
Pl.  teljesen egyforma motorok között lehet már különbség 1-2 éven belül....mert a szabály köti az újonnan forgalomba helyezett autók emissziós határértékeit. Ehhez változtatni kell valamit....és a motorvezérlésben is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23176 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:52:38 »

Én azért Nem vállaltam egy melót tavasszal mert kötelezve lettem volna hogy céges dizel insigniával járjak. Ennyivel nem fizettek volna többet. Szépnek az igaz hogy szép csak vállban szűk és nem megy egyik dizele se mint amihez hozzá vagyok szokva.

Hm.....érdekes feltételeid vannak. Pedig a legjobb kocsi a céges kocsi.  Grin
Szerintem mindegyikkel simán teljesíthető a legnagyobb megengedett sebesség, bármely országban.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23177 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:54:11 »

Látom meg a hütős téma még mindig.
Pár napja voltam pesten eltakart rácsal +7fok autópályán átlag 150Km/h itt ott kicsit megnehezedett a talpam ugy 210ig  angel
A hűtővizem keményen alig tudta tartani a 70fokot.
uj termoszát van benne.
+15 fokig bárhogy rongylsz a kocsival örülni fog a kocsi ha a 90 fokra betud álni Smiley

Más...
Generátor terheléstől független a compi állapítja meg menyi töltésre van szüksége.
Alap állapotban 13,6v  a töltö árama (szervízmódban is)
De általában 14,7V tölt.
Fordulatot nemnagyon emel alapjáraton sem hacsak felnem kapcsolsz mindent a kocsin akkor kb 100Rpm et emelhet.

Nekem az alapjáratom 750RPM
Tök hideg motor indítása esetén 1100rol indul és kb 5s-enkén 100RPMet esik majd kb 2 percig 850 környékén mozog.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23178 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:02:05 »

Én azért Nem vállaltam egy melót tavasszal mert kötelezve lettem volna hogy céges dizel insigniával járjak. Ennyivel nem fizettek volna többet. Szépnek az igaz hogy szép csak vállban szűk és nem megy egyik dizele se mint amihez hozzá vagyok szokva.
Pedig a hangjára én is hallottam panaszt hidegen és kívülről, de a motorerővel azt mondják nincs gond, megy mint az atom, pedig a legnehezebb középkategóriás...ami nem véletlen, valamiért az opel nem ment rá erre a fene nagy spórolásba, mindenki ott csökkenti az anyagvastagságokat és méreteket ahol tudja, de pl az opelnél ez nincs, "nem sajnálják bele a vasat" persze ennek van hátránya is (fogyi-dinamika), de azért nem véletlenül a legjobb a középkategóriások közt a töréstesztje.
A 195-ös verzió meg nem is marad el a Tiedtől, bár ez mostanában jelent meg. Ja és biturbós.. eplus2 szerintem jó lehet!
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.24 hétfő, 20:04:52 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #23179 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:08:25 »

De csak az automatája szhar az insigniának, a kéziváltóval nagyon jó azt mondják, főleg a 160-as meg a 195 le-s verziók.
Kombiban az is tetszik nagyon.
Az Insignia érzésre nagyobb volt mint az Avensis, soha nem hallottam, hogy valaki is panaszkodott volna rá a kollégák közül. Automata váltót a GM-től inkább ne, gyakori a meghibásodás és a vezérlés is gyakran rosszalkodik. A kézi váltó (6-os) viszont hibátlanul tette a dolgát, könnyű volt kapcsolni, a kiosztás is jó. Ai nem tetszett, az a rugózás: a futóművet nem a 18"-os kerekeknek találták ki, az biztos. Elpattog kanyarban, és mintha a fenekünk az úton lett volna. A motor erejével nincs probléma (nem tudom, hogy Stealt mit vezetett), de nem tudod aszfaltra vinni a motor erejét...elforog a kerék.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23180 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:19:55 »

Érdekes, mert a 3-as TDCi mondeoknál az eu4-es elektromos szabályzásúak érzetre jobban mennek, legalábbis sokkal előbb élednek, használhatóbbak, nincs az a " rálépek a gázra semmi, aztán még mindig semmi, aztán bummmm..." rálépsz a gázra és megy.

Ez így van, a gázreakció jobb az elektromos turboállításnál feleségem 2.0-jával (bár az a "bumm" az én 2.2-esemnél sokkal nagyobbat rúg Smiley). Ahol lényeges a különbség, hogy a 2.0-t le tudom fullasztani induláskor a 2.2 nyomatékához szokott lábammal, pl. amikor a kertből állok ki alig gázzal, alapjárat közelében. Tongue

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23181 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:21:11 »

A motor erejével nincs probléma  de nem tudod aszfaltra vinni a motor erejét...elforog a kerék.
ez baromság.   miért minden sebességben elforog?  többen írtok ilyeneket nemhinném, h így van.  200ló nem a világvége azért
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23182 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:33:28 »

A motor erejével nincs probléma (nem tudom, hogy Stealt mit vezetett), de nem tudod aszfaltra vinni a motor erejét...elforog a kerék.
Jobb gumi kellet volna alá.   Undecided  Most egy ps200-as 2,2TDCi-m van. Hidd el ehhez képest az összes dizel insignia csak lomha traktor   Undecided
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23183 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:39:42 »

Ha bekapcsolod a hőfokkijelzést, akkor látja az ember, hogy felszalad a hőfok majd 110 fokig... miközben a mutató áll, mint a cövek.
Nem véletlenül van benne ekkora hűtő... de ha jó a termó, hótt mind1, mekkora, merthogy lezár, és nem jut oda melegvíz.
Melyik hőfokra gondolsz? a műszertesztben? amikor 040C-ről kezd számolni?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23184 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:40:21 »

Melyik hőfokra gondolsz? a műszertesztben? amikor 040C-ről kezd számolni?
igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23185 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:48:41 »

igen
hogy menne az 110-re?  vigyor3

jóvicc...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23186 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:50:00 »

hogy menne az 110-re?  vigyor3

jóvicc...
majd egyszer nézd meg, amikor elnyomod 220-ig nyes Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23187 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:52:40 »

majd egyszer nézd meg, amikor elnyomod 220-ig nyes Wink
ha a 200at tartom akkor rendben van persze hogy túlmelegszik +30fokban! Nade na...azt ugyan fel nem kell vinni normál tempókban 90ig sem nagyon!

azt nemvágom hogy ez a retek nem melegszik, de a 20éves merci alapjáraton üzemmelegre fűti magát negyed óra alatt! pedog ott folyamatos a hűtés...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23188 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:55:07 »

ha a 200at tartom akkor rendben van persze hogy túlmelegszik +30fokban! Nade na...azt ugyan fel nem kell vinni normál tempókban 90ig sem nagyon!

azt nemvágom hogy ez a retek nem melegszik, de a 20éves merci alapjáraton üzemmelegre fűti magát negyed óra alatt! pedog ott folyamatos a hűtés...

Annak a motornak jóval kisebb a hatásfoka, mint a mostani motoroknak. Ergo a teljesítmény nagyobb része alakul át hővé.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23189 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:55:39 »

Annak a motornak jóval kisebb a hatásfoka, mint a mostani motoroknak. Ergo a teljesítmény nagyobb része alakul át hővé.
akkor már értem miért olyan mint a tetű  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


f27
Vendég
« Új hozzászólás #23190 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:07:08 »

Ez így van, a gázreakció jobb az elektromos turboállításnál feleségem 2.0-jával (bár az a "bumm" az én 2.2-esemnél sokkal nagyobbat rúg Smiley). Ahol lényeges a különbség, hogy a 2.0-t le tudom fullasztani induláskor a 2.2 nyomatékához szokott lábammal, pl. amikor a kertből állok ki alig gázzal, alapjárat közelében. Tongue

AndyA
Chiptuning után már nem fulladozik olyan könnyen Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23191 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:20:04 »

Nem meritek megnyomni a gázpedált, hogy lefullad?  Grin
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #23192 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:22:20 »

latom, senkinek nem izlik a beigli, szepen porog a topic..  nyes
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23193 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:32:31 »

hogy menne az 110-re?  vigyor3

jóvicc...
Kicsit jobban taposva lazán 110 körül van a víz.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23194 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:33:07 »

Kicsit jobban taposva lazán 110 körül van a víz.
én még vagy nem néztem vagy az én kocsim nem melegszik fel
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23195 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:35:09 »

latom, senkinek nem izlik a beigli, szepen porog a topic..  nyes
A fenéket , taknyos vagyok meg prüszkölök mint az állat. Inkább karanténba vágtam magam a családtól.   szomoru1
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23196 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:37:09 »

A fenéket , taknyos vagyok meg prüszkölök mint az állat. Inkább karanténba vágtam magam a családtól.   szomoru1
pálinka  pias
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23197 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:41:47 »

én még vagy nem néztem vagy az én kocsim nem melegszik fel
Nálad is felmegy ennyire. De ezeket én mértem több TDCi-nél is. Ha kell linkelek fel róla xml-t. Ezért is baromság kartonpapirozni a hűtőt. Az a két szerencsétlen termosztát a fő és az olajkori a kettő együtt kb feleannyi kerül mint pl a benzineseknél egy db. Kicserélni meg nem egy nagy munka. Hozzáteszem az asszony 2006-os MKII-asában még a termosztátok is eredetiek. Nem romlanak el azok azért annyira könnyen. Ezért is nem értem a visszahűlési gondokat. Tényleg csak pár ezer Ft-os tétel de sok bosszúságtól mentesít.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23198 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:42:57 »

pálinka  pias
Már látom, hogy melyik üvegnek fogom kitekerni a nyakát.  Roll Eyes
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #23199 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:43:54 »

A fenéket , taknyos vagyok meg prüszkölök mint az állat. Inkább karanténba vágtam magam a családtól.   szomoru1
jobbulast, a palinka tenyleg jo otlet!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 457 458 459 460 461 462 463 [464] 465 466 467 468 469 470 471 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.