coboy
|
|
« Új hozzászólás #23550 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 10:32:24 » |
|
Tisztelt Fórumtársak! a problémám a következő, ma menet közben megállt az autó villogott az izzításjelző és kb 2 percig nem tudtam elindítani utána ment ! beálltam garázsba egyszer elindult utána pedig megint villogó izzításjelző és a motor nem indul! nincs dtc de nem indult a teszt!mi lehet a baj? ajka kőrnyékén valaki diagba tud segíteni esetleg megbízható szervíz?várom segítő hozzászólásokat! előre i köszönöm mindenkinek!
én egy hónapja stem át ugyan ezen. a cmp jeladó csere mindent megoldott.a szerelés 5 perc mert lassan csináltam. az ára 5 ezer forint volt bár most kitudja miért 10 ezer lett az ár a cromax -nál. (autós boltban azt sem tudták mit akarok.visszakérdeztek,hogy van ilyen eggyáltalán benne)
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #23551 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 10:33:28 » |
|
Közelebb? 40 km Ajkától....az semmi. A vezérműtengely helyzetérzékelője. Ezt hiába nézed.... mérni kell. A jó és a rossz alkatrész is teljesen egyforma. ez jól látom fekete?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #23552 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 10:36:14 » |
|
A tipusodból ítélve olyan mint az enyém és csajk a gyári diag fog hiteles képet adni a hibádról.A másik diagoknál előfog fordulni sajnos ,hogy a hibát nem ismeri fel és ISMERETLENKÉNT fogja adni.A CMP jeladót is jelzi hibaként.Szerintem más lesz ott mert a CMP miatt 2 perc után még nem indul be annak sajnos több kell mire észhez tér.Nézd meg a vezérlő relétcseréld át valamelyikre mert azonossak ha jól zudom.Múltkor egy lánynak is itt ez volt a hiba és átcserélték és megszünt,vagy veszel bele egy újjat.Amúgy ez már nekem is lett cserélve
eleinte nekem sem kellett sokat várni mire újból beindult.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
f27
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23553 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 10:37:44 » |
|
Akkor az eddigiek szerint: - gyorsulást hideg motorral ész nélkül pörgetve mérünk. Ha nem hiszik el, jöhet a rizsa, nem is nyomtam neki, 4 személy+emelkedő stb. A video is mutatja, semmi különöset nem tud a kocsid, többen is írták. Ők amúgy láttak már csippes mondeot párat. -Végsebességet lejtőn lefelé kell mérni. Szerintem nem videókat kell csinálni, hanem eljönni a tavaszi találkozóra, és oda állni a többi csippelt kocsi mellé, menni velük párat. Ott kiderül mennyire megy a kocsid. De lehet, ott nem lesz kedvező a széljárás, vagy a levegő hőmérséklete... Persze csak a tiédnek Amúgy van gyorsulás topic ez oda lenne való Azért egyet szegezünk le! Soha nemontam hogy jobb erősebb vagy jobban megy bárki kocsijánál! Lehet ha beleülök valakiébe felgyújtom a sajátom olyan szr lesz a többihez képest!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
madar89
|
|
« Új hozzászólás #23554 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 11:15:23 » |
|
Tisztelt fórumtársak! a holtponti jeladóm: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huezt a fajtát kell cserélni? PCM module relay-t kicseréltem most indult az autó! a további tapasztalatokról beszámolok! üdv Attila
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 11:17:03 írta madar89 »
|
Naplózva
|
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #23555 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 11:25:35 » |
|
Én is mondanék párat... elég lassúak a váltásaid. 4500-ig elforgatni semmi értelme nincs. Attól függően, hogy eu3 v 4, 3600 körül van a lóerőmax (fejből írom, nem pontos), itt már jócskán konyul lefelé a görbe. A végén kinyomott kuplunggal gurulsz - nem értem, miért. A vid 42s hosszú, nem tudjuk, mi lehet 45-nél A traffi... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23556 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 12:00:08 » |
|
üdv. na majd én is töltök fel gyorsulós videot és majd kiváncsi leszek a véleményekre... eddig modiaggal mért legjobb eredmények 9:78 a 0-100ra,és 70-120 4.ben 7 mp... de majd felteszem a videot is. üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #23557 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 12:20:58 » |
|
üdv. na majd én is töltök fel gyorsulós videot és majd kiváncsi leszek a véleményekre... eddig modiaggal mért legjobb eredmények 9:78 a 0-100ra,és 70-120 4.ben 7 mp... de majd felteszem a videot is. üdv. tied is chippes?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23558 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 12:25:03 » |
|
tied is chippes? üdv én a box-osok táborát erösitem.tudom hogy nem vagyunk sokan,lehet egyedül vagyok.. csak egy küberl box-om van semmi több. üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23559 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 12:58:24 » |
|
Azért egyet szegezünk le! Soha nemontam hogy jobb erősebb vagy jobban megy bárki kocsijánál! Lehet ha beleülök valakiébe felgyújtom a sajátom olyan szr lesz a többihez képest! Ha ezért felakarod majd gyújtani add nekem nálam továbbra is jó sora lesz.Hidd el engem ez a része nem zavar.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #23560 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 13:40:51 » |
|
Tisztelt fórumtársak! a holtponti jeladóm: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huezt a fajtát kell cserélni? PCM module relay-t kicseréltem most indult az autó! a további tapasztalatokról beszámolok! üdv Attila igen ezt kell cserélni ha CMP(vez.mü tengely jeladó)-t akarsz. de szürke legyen ne fekete.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #23561 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 13:41:54 » |
|
üdv. na majd én is töltök fel gyorsulós videot és majd kiváncsi leszek a véleményekre... eddig modiaggal mért legjobb eredmények 9:78 a 0-100ra,és 70-120 4.ben 7 mp... de majd felteszem a videot is. üdv. csak a gyorsulós topikba
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
szedi78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23562 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 16:34:28 » |
|
Hello!Szeretnék egy kis segítséget.Nemrég vettem egy( 2.2tdci ,2005.okt.,QJBB.)mondeót.A probléma a következő:kb 1700-2100 közötti fordulaton apró rángatás,bizonytalan gázreakció.Füst nincs,egr tiszta,hibakód nincs,jól húz,fogyasztás 6.0-6.5ig.Már több helyen nézték nem találtak semmit.Mit csináljak vele?Valakinek hasonló hiba esetleg?Előre is kösz!!
úgynézki gázpedál hiba.köszi a sok segítséget
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23563 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 16:45:06 » |
|
úgynézki gázpedál hiba.köszi a sok segítséget Megfelelő diagnosztikai műszerrel vizsgálni kell. Ilyen esetben kár és felesleges találgatni. A gázpedál változó értékeit is simán lehet ellenőrizni...... műszerrel és nem találgatással. Ne várd el, hogy vizsgálat nélkül bárki kitalálja a hiba okát. Ha írtak volna felsorolást, hogy mik okozhatják és esetleg nem az, akkor meg azért lennél felháborodva, hogy rosszat mondtak. Sajnos ez nem megy látatlanban.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #23564 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 16:48:41 » |
|
Mint a videón látszik normál indulásal keztem majd mikor már kuplung rajtvolt akkor nyomtam csak egy kövéret hogy neforogjon el a kerék ,másodikba szintél lasan nyomtam a kövéret a kipörgés miatt aztán néztem az utat is erősen mivel egy vadveszélyes helyen mentem ahol nemigazán közlekednek autók. amugy ha jól emléxem 45s körül megfexik a mutató rajta ha durvány csinálom pályán mert nem így kell gyorsulni. 8,9s alatt voltam 100-on
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #23565 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 16:49:05 » |
|
úgynézki gázpedál hiba.köszi a sok segítséget örülünk,hogy jelezted a hibafelsorolásod okát igy tudjuk,hogy néz ki a gázpedál hiba
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
madar89
|
|
« Új hozzászólás #23566 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 17:23:23 » |
|
úgynézki gázpedál hiba.köszi a sok segítséget hogy nézetted meg! mit csináltál vele?
|
|
|
Naplózva
|
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
|
|
|
nyuszko
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23567 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:00:05 » |
|
Erre én is kiváncsi lennék mert nekem is ezek a tünetek! meg lehetett oldani,ha igen,hogyan?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23568 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:07:11 » |
|
Erre én is kiváncsi lennék mert nekem is ezek a tünetek! meg lehetett oldani,ha igen,hogyan?
Ha valóban hibás a gázpedál-szenzor, akkor azt úgy lehet megoldani, hogy ki kell cserélni. De én mindenképpen javasolok előtte egy átfogó műszeres diagnosztikát.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23570 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:25:16 » |
|
Kezdésnek a prasztvakítás felső foka!!!Ugyanis nincs benne multifunkcionális kormány one tempomat!!!Elektronikus lengéscsillapító vezérlés,automatikus hátsó ajtó.Az ESP akkor van ha kapcsoló is van a középkonzolon ezt nézd meg.A kikapcsolható légzsák meg az első ülésben lévő súlyérzékelő+a biztonsági öv bekötés eggyütteseével müködik.Kapcsolót nekeress.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23571 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:26:57 » |
|
Kezdésnek a prasztvakítás felső foka!!!Ugyanis nincs benne multifunkcionális kormány one tempomat!!!Elektronikus lengéscsillapító vezérlés,automatikus hátsó ajtó.Az ESP akkor van ha kapcsoló is van a középkonzolon ezt nézd meg.A kikapcsolható légzsák meg az első ülésben lévő súlyérzékelő+a biztonsági öv bekötés eggyütteseével müködik.Kapcsolót nekeress.
Továbbá nincs benne kanyarkövető fényszoró ,meg én nem látom a szélvédőn az esőszenzort.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23572 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:29:42 » |
|
Kezdésnek a prasztvakítás felső foka!!!Ugyanis nincs benne multifunkcionális kormány one tempomat!!!Elektronikus lengéscsillapító vezérlés,automatikus hátsó ajtó.Az ESP akkor van ha kapcsoló is van a középkonzolon ezt nézd meg.A kikapcsolható légzsák meg az első ülésben lévő súlyérzékelő+a biztonsági öv bekötés eggyütteseével müködik.Kapcsolót nekeress.
Nem ehhez kapcsolódik, csak az írásodban található dologhoz. "A kikapcsolható légzsák meg az első ülésben lévő súlyérzékelő+a biztonsági öv bekötés eggyütteseével müködik.Kapcsolót nekeress." Ezzel kapcsolatban nekem is furcsa az autóm. Nincs a jobb első ülésben foglaltság jelző és nincs a jobb első övcsatnál kapcsoló. Így nem nehéz levonni a következtetést, hogy az utasoldali légszák bizony nem kikapcsolható.....a nagy IPS rendszer
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23573 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:32:30 » |
|
Nem ehhez kapcsolódik, csak az írásodban található dologhoz. "A kikapcsolható légzsák meg az első ülésben lévő súlyérzékelő+a biztonsági öv bekötés eggyütteseével müködik.Kapcsolót nekeress." Ezzel kapcsolatban nekem is furcsa az autóm. Nincs a jobb első ülésben foglaltság jelző és nincs a jobb első övcsatnál kapcsoló. Így nem nehéz levonni a következtetést, hogy az utasoldali légszák bizony nem kikapcsolható.....a nagy IPS rendszer Ez bennük van mert nekem is bent van!!!!Az első szériás autókban így müködött,facelifttől ez megszünt.Hidd el különben nem mondanám.Erről a visszajelző a középkonzol szélső jelzője.Én már a kisebbik gyerekkel kipróbáltam és müködött.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
danken
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23574 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:32:33 » |
|
Továbbá nincs benne kanyarkövető fényszoró ,meg én nem látom a szélvédőn az esőszenzort.
Úgyérted nem lehetett bele ilyet kérni? Az nem számit multikormánynak amikor egy kis kar van a kormány mögött amivel a cd-t vezérled? Azt is lehet ugy hivni mert nincs neki külön neve!c Csak kérdem nem értek hozzá! Mondjuk 2002-es ugyhogy egy kicsit sok érte 1.2 nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23575 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:33:57 » |
|
Úgyérted nem lehetett bele ilyet kérni? Az nem számit multikormánynak amikor egy kis kar van a kormány mögött amivel a cd-t vezérled? Azt is lehet ugy hivni mert nincs neki külön neve!c Csak kérdem nem értek hozzá! Mondjuk 2002-es ugyhogy egy kicsit sok érte 1.2 nem?
A multikormány, mikor a duda gomb alatt ott vannak a tempomat kapcsolói.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #23576 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:34:55 » |
|
Nem ehhez kapcsolódik, csak az írásodban található dologhoz. "A kikapcsolható légzsák meg az első ülésben lévő súlyérzékelő+a biztonsági öv bekötés eggyütteseével müködik.Kapcsolót nekeress." Ezzel kapcsolatban nekem is furcsa az autóm. Nincs a jobb első ülésben foglaltság jelző és nincs a jobb első övcsatnál kapcsoló. Így nem nehéz levonni a következtetést, hogy az utasoldali légszák bizony nem kikapcsolható.....a nagy IPS rendszer A Tiédben már nincs érzekelő. Kispórolták. Fl előttiekben még van.
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
NemTom
|
|
« Új hozzászólás #23577 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:35:31 » |
|
Ezek tuti nincsenek benne: ADS (adaptív lengéscsillapító) – ASR (kipörgésgátló) – automatikus csomagtér-ajtó – automatikusan sötétedő külső tükör – EDC (elektronikus lengéscsillapítás vezérlés) – esőszenzor – ESP (menetstabilizátor) – kanyarkövető fényszóró – kihangosító – multifunkciós kormánykerék – sebességfüggő szervókormány – távolsági fényszóró asszisztens – tempomat. A hirdetés alapján nem tudom mi lehet még benne ami nincs. Eléggé olyan, hogy oda megy az ember és sarkon fordul mikor meglátja a kocsit. De ha közel van akkor el kell menni aztán megnézetni olyannal aki ért hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TD CI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #23578 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:36:07 » |
|
Hali! Mostanság olvastam ezt a szürke kontra fekete jeladó témát. Melyik is a jó ha van? Erről a dologról van szó, amit lefényképeztem? http://kepfeltoltes.hu/130106/2013-01-06_17.28.58_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 18:37:49 írta AndyA »
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
danken
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23579 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:36:42 » |
|
Egyébként sok különbség van a 116 meg a 131LE között? Sokkal gyengébbnek tünik a 116?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NemTom
|
|
« Új hozzászólás #23580 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:38:55 » |
|
Úgyérted nem lehetett bele ilyet kérni? Az nem számit multikormánynak amikor egy kis kar van a kormány mögött amivel a cd-t vezérled? Azt is lehet ugy hivni mert nincs neki külön neve!c Csak kérdem nem értek hozzá! Mondjuk 2002-es ugyhogy egy kicsit sok érte 1.2 nem?
MK3-ban (tehát ebben a típusban) nincs kanyarkövető fényszóró, még az újabbakban sincs.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TD CI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23581 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:39:33 » |
|
Ezek tuti nincsenek benne: ADS (adaptív lengéscsillapító) – ASR (kipörgésgátló) – automatikus csomagtér-ajtó – automatikusan sötétedő külső tükör – EDC (elektronikus lengéscsillapítás vezérlés) – esőszenzor – ESP (menetstabilizátor) – kanyarkövető fényszóró – kihangosító – multifunkciós kormánykerék – sebességfüggő szervókormány – távolsági fényszóró asszisztens – tempomat.
A hirdetés alapján nem tudom mi lehet még benne ami nincs. Eléggé olyan, hogy oda megy az ember és sarkon fordul mikor meglátja a kocsit. De ha közel van akkor el kell menni aztán megnézetni olyannal aki ért hozzá.
ESP és kipörgésgátló lehet benne a kapcsolót láttam a konzol bal alján ha kinagyítod ez nekem is van benne.A többi tuti nincs meg nincs benne ISOFIX mert a hátsó ülés ülőfelület közepét nem lehet felhúzni.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23582 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:39:36 » |
|
A Tiédben már nincs érzekelő. Kispórolták. Fl előttiekben még van.
Igen, tudom ....... na de akkor mi alapján kapcsolja ki az utasoldali légzsákot? Gyanítom, hogy sehogy..... nincs ami alapján megtehetné. Frankó...bár nem célom kipróbálni, de sokat megyek egyedül és ezek szerint nyit a jobbos ha kell, ha nem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 18:43:14 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23583 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:40:26 » |
|
A multikormány, mikor a duda gomb alatt ott vannak a tempomat kapcsolói.
Csak nem ebben.Ebben nincs tempomat.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23584 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:40:57 » |
|
CMP jeladó nem szín alapján jó vagy rossz, hanem működés alapján.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #23585 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:41:04 » |
|
A multikormány, mikor a duda gomb alatt ott vannak a tempomat kapcsolói.
A multikormány értelmezése kicsit téves. Igazából a kormányról vezérelhető dologok, többnyire a rádió, telefon stb megnevezése a multikormány. A tempomat is idekapcsolódik,de jelen esetben itt nincs. Viszont a multikormánynak 2 fajtája van, egyik ami a kormányon van, ill a másik, ami a komrány mögött található fixen rögzített rádióvezérlő. Egyébként nem is értem,h Fordéknál miért nem a kormányra pakolták rá ezeket a gombokat?! Mert lényegében ennek lenne a funkcciója, h mikor tekered a kormányt, akkor is tudjunk rajta bogarászni. Ennél az autónál van multikormány, ami igazából a kormány mögötti rádióvezérlő.
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23586 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:41:36 » |
|
Csak nem ebben.Ebben nincs tempomat.
tudom, azt kérdezte mitől multikormány a multikormány
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
NemTom
|
|
« Új hozzászólás #23587 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:41:45 » |
|
A szűrke az újabb és megbízhatóbb a fekete a mumus. Igen erről van szó.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 18:43:20 írta NemTom »
|
Naplózva
|
2.0 TD CI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #23588 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:42:40 » |
|
Igen, világos....... na de akkor mi alapján kapcsolja ki az utasoldali légzsákot? Gyanítom, hogy sehogy..... nincs ami alapján megtehetné. Frankó...bár nem célom kipróbálni, de sokat megyek egyedül és ezek szerint nyit a jobbos ha kell, ha nem.
Sehogy!
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23589 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:43:24 » |
|
Igen, világos....... na de akkor mi alapján kapcsolja ki az utasoldali légzsákot? Gyanítom, hogy sehogy..... nincs ami alapján megtehetné. Frankó...bár nem célom kipróbálni, de sokat megyek egyedül és ezek szerint nyit a jobbos ha kell, ha nem.
Az alapján,hogy 30kg alatt úgy tudom érzékeli de ehez bekell kapcsolni az övet.Így értettem.Vagyis ráteszel egy táskát ráhúzod az övet és érzékeli,hogy nincs ott nagyobb súlyú valaki és innaktív lesz a jobb oldal.Ha emlékszel pont ezt küldtem neked el a elsőszériás kocsi füzetében . a tied már nem alkalmas rá mert f1 után ezek megszüntek.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
szedi78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23590 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:44:00 » |
|
Erre én is kiváncsi lennék mert nekem is ezek a tünetek! meg lehetett oldani,ha igen,hogyan? elvileg gázpedálcsere,de holnap tudok pontosabbat.remélem most már jó lesz mert páran próbálkoztak vele sikertelenül,sajnos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23591 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:44:07 » |
|
tudom, azt kérdezte mitől multikormány a multikormány Bocs félreértettem.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23592 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:44:49 » |
|
A multikormány értelmezése kicsit téves. Igazából a kormányról vezérelhető dologok, többnyire a rádió, telefon stb megnevezése a multikormány. A tempomat is idekapcsolódik,de jelen esetben itt nincs. Viszont a multikormánynak 2 fajtája van, egyik ami a kormányon van, ill a másik, ami a komrány mögött található fixen rögzített rádióvezérlő. Egyébként nem is értem,h Fordéknál miért nem a kormányra pakolták rá ezeket a gombokat?! Mert lényegében ennek lenne a funkcciója, h mikor tekered a kormányt, akkor is tudjunk rajta bogarászni. Ennél az autónál van multikormány, ami igazából a kormány mögötti rádióvezérlő.
Az távvezérelhető rádió, nem szerencsés a kormány szót belevonni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
danken
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23593 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:45:25 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #23594 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:45:32 » |
|
A szűrke az újabb és megbízhatóbb a fekete a mumus. Igen erről van szó.
remek köszönöm. de jót fényképeztem akkor? szívósor felett lévő valami.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23595 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:45:48 » |
|
CMP jeladó nem szín alapján jó vagy rossz, hanem működés alapján.
Igen de az első szériás kocsik feketével jöttek és ezekkel sokkal több hiba volt mint arányaiban a szürkével van.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23596 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:47:03 » |
|
remek köszönöm. de jót fényképeztem akkor? szívósor felett lévő valami. igen
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23597 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:47:30 » |
|
Az alapján,hogy 30kg alatt úgy tudom érzékeli de ehez bekell kapcsolni az övet.Így értettem.Vagyis ráteszel egy táskát ráhúzod az övet és érzékeli,hogy nincs ott nagyobb súlyú valaki és innaktív lesz a jobb oldal.Ha emlékszel pont ezt küldtem neked el a elsőszériás kocsi füzetében . a tied már nem alkalmas rá mert f1 után ezek megszüntek.
Most beszélünk róla (immár másodszor ) , hogy nincs foglaltság jelző az ülősben és nincs kapcsoló az övcsatban -jobb- elől. Tehát egyik sincs beszerelve.......azaz sehogyan sem érzékeli, hogy van-e ott valaki így nyit és kész.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23598 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:49:07 » |
|
Igen de az első szériás kocsik feketével jöttek és ezekkel sokkal több hiba volt mint arányaiban a szürkével van.
Meg kell nézni szkóppal és kiderül, hogy jó vagy rossz. Ennyi
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23599 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:50:05 » |
|
Ebben ránézésre egy nincs RÉSZECSKESZÜRŐ.Az ugyanis 2005-től volt és német piacra.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
|