Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:57:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
244
245
246
247
248
249
250
[
251
]
252
253
254
255
256
257
258
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263551 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12500 Dátum:
2018.01.31 szerda, 20:21:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.01.31 szerda, 19:02:07
Lehet, hogy az autóm a síkvidéket szereti?! Otthon 2 hét állás után is pöccre indul (hideg éjszakák, enyhe nappalok alkotta két hét után). OMV prémium gázolajjal töltve, 3/4 tank.
1730m-en, nem egész 1 nap állás után, éjszakai -2 fok, majd nappali +5 után pöccre indult majd azonnal leállt, ahogy elengedtem a kulcsot. Utána kb 20mp indítózás hiába. Majd gyújtás le/vissza után kicsit dadogva, de indult. Szürke füst 2mpig.
A hegy lábánál megint 1nap állás csillaggarázsban, hasonló hőmérsékleti viszonyok. Pöcc-röff. Kb 1/3 tank OMV prémium.
Olyan, mintha nem kapna levegőt a hegyen. Lehet pl leallitó csappantyú fennakadás? Pierburgok újak benne. Látható hibajelzés nincs, tárolt hibát nem néztem még.
A szürke füst az elégtelen gázolajnak tudom be.
Parajelenség.
vagy levegősödik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12501 Dátum:
2018.01.31 szerda, 20:45:36 »
Idézetet írta: danidoki - 2018.01.24 szerda, 13:38:32
"Néha, úgy általában mindig"
Aki ennyi km-rel átvette, az mondjuk sok dolog elébe fog nézni...Kormánymű, váltó, kuplung, generátor, önindító, futómű (Blau4-ből kiindulva) esetleg már a befecskendezés is...
Bennem ez örök kérdés...Vegyek egy kb 150e-160e km futottat, de ott meg ugyanúgy kezdődik elölről minden, amin mondjuk Blau4 már átment. Ráadásul bármi kiderülhet, felszereltségben pedig nem érik el Blau4 szintjét (Főleg, h már egyénire is szabtam...).
Új autónál meg akkora az értékvesztés (Főleg egy nagyobb értékű mk5nél), hogy azt én nem akarom benyelni. Inkább utazok, bővítem a házat (családot..9
), stb. Új autónál a casco is magas, a kötelező szervizt ugye értelmes áron nem lehet megoldani (ráadásul én ragaszkodnék ott is a 10K-kénti szervizhez)....De pld. az Mk5 gyönyörű, meg sok az új funkció, meg újabb, meg jobb érzés lehet benne űlni, de használhatóságban és kényelemben egyáltalán nem marad el az Mk4. Vagy túlságosan fillér...szó vagyok? De tényleg...
Biztos, hogy nem... Blauban már Lacinál 750.000+ km volt, + az általad belesedert...
...de használhatóságban és kényelemben egyáltalán nem marad el az Mk4....
Ez akár igaz is lehet, de ha mindenki így gondolkodna, akkor nem kellene utódot fejleszteni, soha ne indulj ki magadból, de legyenek pereferenciáid! Ez ellentmondás, de próbáld megérteni!
Dilemma:
- Tetszik az MK5, még a kombi bazári curkorka lámpája is...
- Megteheted vagy nem?
- Mik az elvárásaid egy új, vagy használtúj autótól? (Biztonság, esztétikum, megbízhatóság, kényelem, egód megetetése...stb.)
Ha fentiekre olyan válaszokat kapsz, melyekett a racionális éned vággyá formál benned, akkor neked kell egy MK5! Ha nincs vágy, akkor gyerekezz, asszonyozz, utazz és szaladj neki a projektnek egy idő múlva ismét!
Remélem semmit nem segítettem!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.31 szerda, 20:55:08 írta Llort Eht
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12502 Dátum:
2018.01.31 szerda, 20:54:03 »
Idézetet írta: Jaxxx - 2018.01.27 szombat, 00:02:56
Sziasztok!
2011-es 2 literes (163Le) Mondeomnál folyamatos sziszegő hangot hallatszik a motortérből,ami alapjáraton halkabb, ha sebességben van hangosabb. Gázadásra viszont nem változik az erőssége! ... Ez mennyire normális? Hibaüzenet nincs! Teljesítmény csökkenést nem vettem észre! Ez az első dízel autóm szóval nézzétek el nekem ha hülyeségeket kérdezek...
Előre is köszönöm a válaszokat!
Szia!
Sajnos rossz hírem van! Kb. 100 különböző dolog lehet, ostoba tippelgetésbe nem merülnék bele, félrevezethet... Azt sem tudhatjuk, hogy normális-e a szissz vagy sem...
Ám! Mivel a hangot te hallod, ezért egy hozzáértő szerelő is vélhetően hallani fogja... Fórumon sajnos nagyon nehéz diagolni, hibakód nélkül meg szinte lehetetlen...
Ha megosztod velünk, merre mozogsz, szaki ügyben tudhatunk segíteni!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12503 Dátum:
2018.01.31 szerda, 22:46:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.01.31 szerda, 20:21:31
vagy levegősödik
Csak 1500m felett?
Lehet, a tankszellőzővel van gond.
Van ezekben AC a tankban?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Jaxxx
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12504 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 03:12:26 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.01.31 szerda, 20:54:03
Szia!
Sajnos rossz hírem van! Kb. 100 különböző dolog lehet, ostoba tippelgetésbe nem merülnék bele, félrevezethet... Azt sem tudhatjuk, hogy normális-e a szissz vagy sem...
Ám! Mivel a hangot te hallod, ezért egy hozzáértő szerelő is vélhetően hallani fogja... Fórumon sajnos nagyon nehéz diagolni, hibakód nélkül meg szinte lehetetlen...
Ha megosztod velünk, merre mozogsz, szaki ügyben tudhatunk segíteni!
Gondolhattam volna hogy nem ilyen egyszerű....
Leginkább Dél Pest és annak vonzáskörzete esik nekem útba,de ha kicsit messzebb kell menni az sem gond! Köszönöm a segítséget!
Naplózva
2011 FL Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium 163LE Blazer Blue
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12505 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 12:06:54 »
Idézetet írta: Jaxxx - 2018.02.01 csütörtök, 03:12:26
Gondolhattam volna hogy nem ilyen egyszerű....
Leginkább Dél Pest és annak vonzáskörzete esik nekem útba,de ha kicsit messzebb kell menni az sem gond! Köszönöm a segítséget!
18. ker? Dobj egy PÜ-t és írok telefonszámot.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12506 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 12:30:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.01.31 szerda, 22:46:34
Csak 1500m felett?
Lehet, a tankszellőzővel van gond.
Van ezekben AC a tankban?
Nincs
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12507 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 15:49:51 »
Idézetet írta: Jaxxx - 2018.02.01 csütörtök, 03:12:26
Gondolhattam volna hogy nem ilyen egyszerű....
Leginkább Dél Pest és annak vonzáskörzete esik nekem útba,de ha kicsit messzebb kell menni az sem gond! Köszönöm a segítséget!
Ha márkaszervízben gondolkodsz (ezt személy szerint nagyon javaslom), akkor Autonett, keresd Király Gabit, száma a weboldalon. Ha spórolnál, akkor adok számot egy lelkes kisvállalkozóhoz, Ő Kispesten rendel.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12508 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 17:01:24 »
Idézetet írta: Jaxxx - 2018.02.01 csütörtök, 03:12:26
Gondolhattam volna hogy nem ilyen egyszerű....
Leginkább Dél Pest és annak vonzáskörzete esik nekem útba,de ha kicsit messzebb kell menni az sem gond! Köszönöm a segítséget!
diagban tudok segíteni csepel alatt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
attila906
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12509 Dátum:
2018.02.03 szombat, 16:46:44 »
Sziasztok!
kaptam többször hibajelzés (engine malfunction) nem állandó hiba volt az autó leállítása után eltűnt a hiba, nagy nehezen sikerült kiolvasni a hibakódot P00BC, MAF szenzort cseréltük utána kaptam ismét egy hibakódot P00BD na és most ezzel nem tudunk mit kezdeni. Valakinek valami ötlet vagy már fordult elő valakivel ?
Előre köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12510 Dátum:
2018.02.03 szombat, 17:21:23 »
Idézetet írta: attila906 - 2018.02.03 szombat, 16:46:44
Sziasztok!
kaptam többször hibajelzés (engine malfunction) nem állandó hiba volt az autó leállítása után eltűnt a hiba, nagy nehezen sikerült kiolvasni a hibakódot P00BC, MAF szenzort cseréltük utána kaptam ismét egy hibakódot P00BD na és most ezzel nem tudunk mit kezdeni. Valakinek valami ötlet vagy már fordult elő valakivel ?
Előre köszönöm!
ugyan az a hiba.MAF.
Talán nem a szenzorral van gond,hanem a vezetékelésével, illetve a levegő rendszer tömítetlensége is okozhatja.
https://www.obd-codes.com/p00bd
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12511 Dátum:
2018.02.04 vasárnap, 14:37:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.01.31 szerda, 20:21:31
vagy levegősödik
P0087 DTC-t tárolt el az eseményről: Fuel Rail/System Pressure - Too Low
tehát levegős volt/beledermedt a rendszerbe az üzemanyag az alacsony nyomású oldalon. Könnyen és gyorsan diagnosztizálható hiba.
'B' kérdés: AZBA motornál, automata váltónál mennyi a max töltőnyomás? Nálam +1,23 bar volt a legtöbb, amit mértem mostanában, de mintha korábbról +1,45-re emlékeznék (tehát 2,45bar teljes nyomás).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12512 Dátum:
2018.02.04 vasárnap, 15:46:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.02.04 vasárnap, 14:37:12
P0087 DTC-t tárolt el az eseményről: Fuel Rail/System Pressure - Too Low
tehát levegős volt/beledermedt a rendszerbe az üzemanyag az alacsony nyomású oldalon. Könnyen és gyorsan diagnosztizálható hiba.
'B' kérdés: AZBA motornál, automata váltónál mennyi a max töltőnyomás? Nálam +1,23 bar volt a legtöbb, amit mértem mostanában, de mintha korábbról +1,45-re emlékeznék (tehát 2,45bar teljes nyomás).
És az A kérdést, dermedést hogyan diagnosztizáltad?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12513 Dátum:
2018.02.04 vasárnap, 16:34:11 »
Az mitől lehet,hogy a statikus regenerálás után az adatok(DPF LOAD% és DPF SOOT LD%)többet mutatnak?
Vagy most tömítettem el a regen-el
(mostanában inkább rövidtávon mozgok ezért csináltam)
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12514 Dátum:
2018.02.05 hétfő, 00:16:11 »
Idézetet írta: zsapeti - 2018.01.24 szerda, 10:45:15
Már írom a fényképes FAQ cikket a hidegen fehéren füstölő TDCi motor hibaelhárításáról
Viccet félre téve nagyon meglepődnék ha ennek az önindítós, tápkábel elégéses problémának bármi pozitív hatása is lenne a pápaválasztó autó problémájára. Majd a napokban kiderül...
Mi újság, hogy halad a tesztelés? Jó lenne tudni megoldódott-e a füstölés?
Remélem nem füstmérgezést kaptál az autóba?
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12515 Dátum:
2018.02.05 hétfő, 19:07:31 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.02.04 vasárnap, 15:46:40
És az A kérdést, dermedést hogyan diagnosztizáltad?
Tippelek. Mi olyan lehet, ami az alacsony nyomású szakaszon okoz gondot és kb magától elmúlik és nem a levegősödés?
Nem lenne szabad dermednie, ezért nem valószínű hogy ez van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12516 Dátum:
2018.02.06 kedd, 17:34:28 »
AZBA motorkódnál 5év /100eKm a vezérlés csereperiódusa. Az 5 év mennyire éles dolog? Most tart 185eKm-nél a gép, tehát kb 85eKm van a vezérlésében, de lehet, az 5 év már eltelt. Rohanjak vele szervizbe?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12517 Dátum:
2018.02.06 kedd, 17:52:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.02.06 kedd, 17:34:28
AZBA motorkódnál 5év /100eKm a vezérlés csereperiódusa. Az 5 év mennyire éles dolog? Most tart 185eKm-nél a gép, tehát kb 85eKm van a vezérlésében, de lehet, az 5 év már eltelt. Rohanjak vele szervizbe?
+1év.nem hiszem, hogy gond lenne vele.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12518 Dátum:
2018.02.06 kedd, 18:29:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.02.06 kedd, 17:34:28
AZBA motorkódnál 5év /100eKm a vezérlés csereperiódusa. Az 5 év mennyire éles dolog? Most tart 185eKm-nél a gép, tehát kb 85eKm van a vezérlésében, de lehet, az 5 év már eltelt. Rohanjak vele szervizbe?
nem viccból van az év korlátozás. el tud öregedni anyagában, és ugyan úgy szakad. egy csere motor meg 200nál indul, ha találsz azba-t, mert mindenhol qxba van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12519 Dátum:
2018.02.06 kedd, 18:32:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.02.06 kedd, 17:34:28
AZBA motorkódnál 5év /100eKm a vezérlés csereperiódusa. Az 5 év mennyire éles dolog? Most tart 185eKm-nél a gép, tehát kb 85eKm van a vezérlésében, de lehet, az 5 év már eltelt. Rohanjak vele szervizbe?
Megér annyit, hogy ezzel játsz?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12520 Dátum:
2018.02.06 kedd, 18:57:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.02.06 kedd, 18:29:26
nem viccból van az év korlátozás. el tud öregedni anyagában, és ugyan úgy szakad. egy csere motor meg 200nál indul, ha találsz azba-t, mert mindenhol qxba van
nyilván,és a vagy sem véletlenül.5év VAGY 100e km.(bár az számít,amit hamarabb elér(hivatalosan.)
Hozzáteszem tényleg nem éri meg a kockázat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12521 Dátum:
2018.02.06 kedd, 20:00:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.02.06 kedd, 18:29:26
nem viccból van az év korlátozás. el tud öregedni anyagában, és ugyan úgy szakad. egy csere motor meg 200nál indul, ha találsz azba-t, mert mindenhol qxba van
A kerti virágtartó 98-as, 70 e km van benne, és most lett cserélve a vezérlés először, mert tervezzük használni. A régi, gyári szíjak olyanok foltak, mintha most cserélték volna.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12522 Dátum:
2018.02.07 szerda, 11:46:23 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.02.06 kedd, 18:32:06
Megér annyit, hogy ezzel játsz?
nem járok vele most.
Csak most néztem az etis-t, hogy 200-nál kell-e a vezérlés csere, és látom az 5 évet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12523 Dátum:
2018.02.07 szerda, 14:04:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.02.07 szerda, 11:46:23
nem járok vele most.
Csak most néztem az etis-t, hogy 200-nál kell-e a vezérlés csere, és látom az 5 évet.
Jah, ha nem használod, akkor sokáig nem kell cserélni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12524 Dátum:
2018.02.07 szerda, 14:40:57 »
Idézetet írta: maximális - 2018.02.05 hétfő, 00:16:11
Mi újság, hogy halad a tesztelés? Jó lenne tudni megoldódott-e a füstölés?
Remélem nem füstmérgezést kaptál az autóba?
A helyzet változatlan.
Az önindító felújítása nem volt hatással a füstölésre.
Már túl vagyok az izzítógyertya cserén, a csúcsok padon kimérve jók, nagynyomású stabilan szolgáltatja az üzemanyagnyomást, levegősödés megszüntetve, GO szűrő kicserélve, önindító felújítva.
Az esetek 95%-ban füstöl. Minél hidegebb van annál intenzívebb a füstölés. ahogy észrevettem ebben a pár melegebb napban ahogy kb olyan 5 fok fölé megy a hőmérséklet elmarad a füstölés is, vagy legalábbis számomra nem észrevehető. Gázpedál pöcögtetésére hidegen van hogy leáll, amikor visszaesik alapjáratra a fordulatszám. DE, vannak olyan alkalmak, amikor tök random módon tökéletesen indul. Se füst, se semmi. Szép egyenletesen jár a motor, nem hallani olyan traktoros zakatolást.
Amúgy ha az indításon túl esek minden tökéletes. Fogyasztás, menetdinamika OK. Csak a füst és a leállogatások...
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12525 Dátum:
2018.02.07 szerda, 15:54:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.02.06 kedd, 18:29:26
nem viccból van az év korlátozás. el tud öregedni anyagában, és ugyan úgy szakad. egy csere motor meg 200nál indul, ha találsz azba-t, mert mindenhol qxba van
Sziasztok,
Nekem is AZBA motorkódú az autóm. A múltkor kérdeztem egy olajcsere alkalmával a cromax-os szervízvezetőt és kollégáját a vezérlés csereperiódusáról. Kikerekedett szemmel néztek rám, amikor azt mondtam, hogy információm szerint 100e km/5 év és kértem a megerősítő visszaigazolásukat. Finoman kinevettek és arról győzködtek, hogy nyugodtan autózzak, 200e km-ként kell cserélni. Nekem most kb 283e km van az autóban, így hamarosan cserés lesz, vagy sem?!
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12526 Dátum:
2018.02.07 szerda, 16:23:52 »
Idézetet írta: bakolaci - 2018.02.07 szerda, 15:54:12
Sziasztok,
Nekem is AZBA motorkódú az autóm. A múltkor kérdeztem egy olajcsere alkalmával a cromax-os szervízvezetőt és kollégáját a vezérlés csereperiódusáról. Kikerekedett szemmel néztek rám, amikor azt mondtam, hogy információm szerint 100e km/5 év és kértem a megerősítő visszaigazolásukat. Finoman kinevettek és arról győzködtek, hogy nyugodtan autózzak, 200e km-ként kell cserélni. Nekem most kb 283e km van az autóban, így hamarosan cserés lesz, vagy sem?!
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
Szégyellje el magát a Cromax!
Azért, mert egy tudós, nem neveznek el tételt róla...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12527 Dátum:
2018.02.07 szerda, 16:27:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.02.06 kedd, 17:34:28
AZBA motorkódnál 5év /100eKm a vezérlés csereperiódusa. Az 5 év mennyire éles dolog? Most tart 185eKm-nél a gép, tehát kb 85eKm van a vezérlésében, de lehet, az 5 év már eltelt. Rohanjak vele szervizbe?
Ezt kiérti? Mitől nagyobb egy automata igénybevétele? Vagy miért tesznek befőttesgumit az azbákba?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12528 Dátum:
2018.02.07 szerda, 16:39:22 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.02.06 kedd, 20:00:21
A kerti virágtartó 98-as, 70 e km van benne, és most lett cserélve a vezérlés először, mert tervezzük használni. A régi, gyári szíjak olyanok foltak, mintha most cserélték volna.
kinézetre, de szakítóerőre?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12529 Dátum:
2018.02.07 szerda, 16:40:02 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.02.07 szerda, 16:27:01
Ezt kiérti? Mitől nagyobb egy automata igénybevétele? Vagy miért tesznek befőttesgumit az azbákba?
nem automata függő. qxba automata ugyan úgy 200ezres
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12530 Dátum:
2018.02.07 szerda, 18:17:56 »
Idézetet írta: zsapeti - 2018.02.07 szerda, 14:40:57
A helyzet változatlan.
Az önindító felújítása nem volt hatással a füstölésre.
Már túl vagyok az izzítógyertya cserén, a csúcsok padon kimérve jók, nagynyomású stabilan szolgáltatja az üzemanyagnyomást, levegősödés megszüntetve, GO szűrő kicserélve, önindító felújítva.
Az esetek 95%-ban füstöl. Minél hidegebb van annál intenzívebb a füstölés. ahogy észrevettem ebben a pár melegebb napban ahogy kb olyan 5 fok fölé megy a hőmérséklet elmarad a füstölés is, vagy legalábbis számomra nem észrevehető. Gázpedál pöcögtetésére hidegen van hogy leáll, amikor visszaesik alapjáratra a fordulatszám. DE, vannak olyan alkalmak, amikor tök random módon tökéletesen indul. Se füst, se semmi. Szép egyenletesen jár a motor, nem hallani olyan traktoros zakatolást.
Amúgy ha az indításon túl esek minden tökéletes. Fogyasztás, menetdinamika OK. Csak a füst és a leállogatások...
kompresszió?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12531 Dátum:
2018.02.07 szerda, 18:28:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.02.07 szerda, 11:46:23
nem járok vele most.
Csak most néztem az etis-t, hogy 200-nál kell-e a vezérlés csere, és látom az 5 évet.
AZBA, etis szerint 100eKm/5 év.
És 2012 08-ban volt cserélve. Tehát fél évvel túlhordtam. Novemberben volt szervizben a kocsi, már akkor kellett volna intéznem.
Még szerencse, hogy nem a múlt heti sítúra előtt jött rám ez a kíváncsiság....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12532 Dátum:
2018.02.07 szerda, 18:29:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.02.07 szerda, 18:28:39
AZBA, etis szerint 100eKm/5 év.
És 2012 08-ban volt cserélve. Tehát fél évvel túlhordtam. Novemberben volt szervizben a kocsi, már akkor kellett volna intéznem.
Még szerencse, hogy nem a múlt heti sítúra előtt jött rám ez a kíváncsiság....
lett volna egy hét nyugtalan pihenés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12533 Dátum:
2018.02.07 szerda, 18:31:40 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.07 szerda, 18:29:51
lett volna egy hét nyugtalan pihenés.
hát ez pont nem hiányzott volna a hétből, amiben sajnos a síelés volt a legkevesebb...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12534 Dátum:
2018.02.07 szerda, 18:42:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.02.07 szerda, 18:31:40
hát ez pont nem hiányzott volna a hétből, amiben sajnos a síelés volt a legkevesebb...
apunak 5év vagy 60e km a rönyó mocira a csereperiódus.10évesen érte el a 60e-t.Akkor is lett lecserélve.Nem saját kútfőből az sem,hanem ezt javasolták minden évben,amikor átvizsgáltatta a szervízben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12535 Dátum:
2018.02.07 szerda, 19:26:06 »
Idézetet írta: zsapeti - 2018.02.07 szerda, 14:40:57
A helyzet változatlan.
Az önindító felújítása nem volt hatással a füstölésre.
Már túl vagyok az izzítógyertya cserén, a csúcsok padon kimérve jók, nagynyomású stabilan szolgáltatja az üzemanyagnyomást, levegősödés megszüntetve, GO szűrő kicserélve, önindító felújítva.
Az esetek 95%-ban füstöl. Minél hidegebb van annál intenzívebb a füstölés. ahogy észrevettem ebben a pár melegebb napban ahogy kb olyan 5 fok fölé megy a hőmérséklet elmarad a füstölés is, vagy legalábbis számomra nem észrevehető. Gázpedál pöcögtetésére hidegen van hogy leáll, amikor visszaesik alapjáratra a fordulatszám. DE, vannak olyan alkalmak, amikor tök random módon tökéletesen indul. Se füst, se semmi. Szép egyenletesen jár a motor, nem hallani olyan traktoros zakatolást.
Amúgy ha az indításon túl esek minden tökéletes. Fogyasztás, menetdinamika OK. Csak a füst és a leállogatások...
Szia!
Nekem tavaly nyáron kezdődött a füstölés. Pont a határátkelőnél várakoztunk, hatalmas fehér, büdös füst jött belőle. Nekem nem állt le, de csattogott, mint a traktor és az a füst... A vége a csúcsok felújítása lett. Azóta nincs füst és sokkal szebben jár. Azóta cseréltem Pierburg szelepeket is (még az eredetiek voltak benne). 10 és fél éves, 306.000 km. Új korától nálam van, soha rosszabb autóm ne legyen!!!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12536 Dátum:
2018.02.07 szerda, 19:43:21 »
Idézetet írta: zsapeti - 2018.02.07 szerda, 14:40:57
A helyzet változatlan.
Az önindító felújítása nem volt hatással a füstölésre.
Már túl vagyok az izzítógyertya cserén, a csúcsok padon kimérve jók, nagynyomású stabilan szolgáltatja az üzemanyagnyomást, levegősödés megszüntetve, GO szűrő kicserélve, önindító felújítva.
Az esetek 95%-ban füstöl. Minél hidegebb van annál intenzívebb a füstölés. ahogy észrevettem ebben a pár melegebb napban ahogy kb olyan 5 fok fölé megy a hőmérséklet elmarad a füstölés is, vagy legalábbis számomra nem észrevehető. Gázpedál pöcögtetésére hidegen van hogy leáll, amikor visszaesik alapjáratra a fordulatszám. DE, vannak olyan alkalmak, amikor tök random módon tökéletesen indul. Se füst, se semmi. Szép egyenletesen jár a motor, nem hallani olyan traktoros zakatolást.
Amúgy ha az indításon túl esek minden tökéletes. Fogyasztás, menetdinamika OK. Csak a füst és a leállogatások...
Fordulj hozzá:
http://www.novothauto.hu/
Szívesen olvasnék egy cikket a hiba felderítéséről.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12537 Dátum:
2018.02.07 szerda, 22:46:34 »
Idézetet írta: Sakos - 2018.02.07 szerda, 19:43:21
Fordulj hozzá:
http://www.novothauto.hu/
Szívesen olvasnék egy cikket a hiba felderítéséről.
+1
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12538 Dátum:
2018.02.09 péntek, 13:40:53 »
Új fogyasztáscsökkentő-teljesítménynövelő eszköz, melynek neve: Turbonator
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12539 Dátum:
2018.02.09 péntek, 13:50:56 »
Idézetet írta: Bonca - 2018.02.09 péntek, 13:40:53
Új fogyasztáscsökkentő-teljesítménynövelő eszköz, melynek neve: Turbonator
Bonca
talan nem árt semmit
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12540 Dátum:
2018.02.09 péntek, 18:47:48 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.02.09 péntek, 13:50:56
talan nem árt semmit
attól függ.egy tdci motorban egészen biztos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12541 Dátum:
2018.02.10 szombat, 15:14:13 »
Idézetet írta: Bonca - 2018.02.09 péntek, 13:40:53
Új fogyasztáscsökkentő-teljesítménynövelő eszköz, melynek neve: Turbonator
[img width=452 height=600]http://www.***/images/hdd1/2018/02/09/794turbonator.png
Bonca
Bedughattál volna valami rongydarabot is fojtásnak. Az legalább olcsóbb, de a haszna ugyanannyi.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.10 szombat, 16:21:33 írta alf®
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12542 Dátum:
2018.02.10 szombat, 16:21:58 »
Idézetet írta: Sakos - 2018.02.10 szombat, 15:14:13
Bedughattál volna valami rongydarabot is fojtásnak. Az legalább olcsóbb, de a haszna ugyanannyi.
ezt te már korábban próbáltad is,nem?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12543 Dátum:
2018.02.10 szombat, 19:12:56 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.10 szombat, 16:21:58
ezt te már korábban próbáltad is,nem?
Nem ugrik be mire gondolsz.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12544 Dátum:
2018.02.11 vasárnap, 09:57:28 »
Idézetet írta: Sakos - 2018.02.10 szombat, 19:12:56
Nem ugrik be mire gondolsz.
régi emlék.mintha egyszer benn maradt volna egy rongy a tsiztítás után a turbó levegőcsőbe,és nem ment a verda.Talán még az mk3 nál.
nem volt ilyen?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12545 Dátum:
2018.02.12 hétfő, 08:39:29 »
Idézetet írta: Sakos - 2018.02.10 szombat, 15:14:13
Bedughattál volna valami rongydarabot is fojtásnak. Az legalább olcsóbb, de a haszna ugyanannyi.
Én maradok az antenna-kindertojás kombón
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12546 Dátum:
2018.02.12 hétfő, 18:21:42 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.11 vasárnap, 09:57:28
régi emlék.mintha egyszer benn maradt volna egy rongy a tsiztítás után a turbó levegőcsőbe,és nem ment a verda.Talán még az mk3 nál.
nem volt ilyen?
Nálam nem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12547 Dátum:
2018.02.12 hétfő, 18:46:04 »
Idézetet írta: Sakos - 2018.02.12 hétfő, 18:21:42
Nálam nem.
akkor tekintsd semmisnek a megjegyzést.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12548 Dátum:
2018.02.17 szombat, 19:01:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2018.01.31 szerda, 19:02:07
Lehet, hogy az autóm a síkvidéket szereti?! Otthon 2 hét állás után is pöccre indul (hideg éjszakák, enyhe nappalok alkotta két hét után). OMV prémium gázolajjal töltve, 3/4 tank.
1730m-en, nem egész 1 nap állás után, éjszakai -2 fok, majd nappali +5 után pöccre indult majd azonnal leállt, ahogy elengedtem a kulcsot. Utána kb 20mp indítózás hiába. Majd gyújtás le/vissza után kicsit dadogva, de indult. Szürke füst 2mpig.
A hegy lábánál megint 1nap állás csillaggarázsban, hasonló hőmérsékleti viszonyok. Pöcc-röff. Kb 1/3 tank OMV prémium.
Olyan, mintha nem kapna levegőt a hegyen. Lehet pl leallitó csappantyú fennakadás? Pierburgok újak benne. Látható hibajelzés nincs, tárolt hibát nem néztem még.
A szürke füst az elégtelen gázolajnak tudom be.
Parajelenség.
levegősödik. Egy hét állás után simán pöccre indult, de buborékok voltak a pumpa előtti átlátszó szakaszban....
Más is kiderült sajnos. Két kör sietős Szentendre-Pilisszentlászló menetem volt ma, majd otthon nekiálltam áramfelvételt mérni az akkun. Furcsán gázolaj szaga volt a gépnek: a váltó felőli első hengernél a hengerfejen áll a gázolaj.
Még jó, hogy vezérléscsere miatt amúgy is megy szervízba, így legalább a résolajcsövet is kicseréltethetem rajta....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DzZoltan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12549 Dátum:
2018.02.18 vasárnap, 10:19:08 »
Sziasztok!
Szerintetek KLBA motorkóddal rendelkező 2 literes 85kw-os motornál, amiben 220 ezer km van a vezérléscserénél a szíjon kívül a láncot is cserélni kell?
Válaszotokat előre is köszi.
Naplózva
2007.12 2.0 Tdci kombi minden földi jóval.
2006 1.4 Tdci p..cibusz
2001-es 2.0 TDDi kombi, Ghia, 6-seb.+Chip, Navi, tempomat, ülésfűtés stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Oldalak:
1
...
244
245
246
247
248
249
250
[
251
]
252
253
254
255
256
257
258
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ