Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:20:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
280
281
282
283
284
285
286
[
287
]
288
289
290
291
292
293
294
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253546 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14300 Dátum:
2021.10.24 vasárnap, 15:00:46 »
Idézetet írta: ludmannakos - 2021.10.24 vasárnap, 14:11:13
Hibakód nincs, ez a legérdekesebb. Az új fáklya működik. izzít és a gázolajat is meggyújtja. Nyomáskülönbség alapjáraton 0 milibar terhelve 0-15 között.
A hiba továbbra is fentáll. Beindítás és 50 - 100 méter megtétele után elindul a regenerációs folyamat. Beindul a hűtő ventilátor, megváltozik a motor hang és a fáklya begyullad. Minden esetben ezt így csinálja.
ez annyit jelent, hogy elindul a regeneráció.Ha mindig így van,minden indulásnál,az azt jelenti, hogy vagy nem fejezte be előzőleg, vagy valami mindig telített jelet ad.
Merre laksz? indítani kellene forscannel egy kényszer regenerációt,és élő adatokat olvasni előtte,utána.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14301 Dátum:
2021.10.24 vasárnap, 15:13:45 »
Idézetet írta: ludmannakos - 2021.10.24 vasárnap, 14:11:13
Hibakód nincs, ez a legérdekesebb. Az új fáklya működik. izzít és a gázolajat is meggyújtja. Nyomáskülönbség alapjáraton 0 milibar terhelve 0-15 között.
A hiba továbbra is fentáll. Beindítás és 50 - 100 méter megtétele után elindul a regenerációs folyamat. Beindul a hűtő ventilátor, megváltozik a motor hang és a fáklya begyullad. Minden esetben ezt így csinálja.
fogadjunk volt csesztetve kínai delphi/autocom programmal
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14302 Dátum:
2021.10.24 vasárnap, 15:27:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.10.24 vasárnap, 15:13:45
fogadjunk volt csesztetve kínai delphi/autocom programmal
nocsak tudnak csodát művelni a klónok?
ha újrahúzzák ilyenkor az egészet, új motorvezérlő, minden újra adaptálva, akkor azért ez menthető?
pusztán csak érdekel
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14303 Dátum:
2021.10.24 vasárnap, 16:13:59 »
Idézetet írta: Ferqo - 2021.10.24 vasárnap, 15:27:53
nocsak tudnak csodát művelni a klónok?
ha újrahúzzák ilyenkor az egészet, új motorvezérlő, minden újra adaptálva, akkor azért ez menthető?
pusztán csak érdekel
menthető, volt már rá nálam példa. nagyjából ugyan ez volt a jelenség, ott kényszerregent indítottak vele, és beragadt valami, amíg nem lett újrahúzva a pcm
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ludmannakos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14304 Dátum:
2021.10.24 vasárnap, 16:34:46 »
Idézetet írta: alf® - 2021.10.24 vasárnap, 15:00:46
ez annyit jelent, hogy elindul a regeneráció.Ha mindig így van,minden indulásnál,az azt jelenti, hogy vagy nem fejezte be előzőleg, vagy valami mindig telített jelet ad.
Merre laksz? indítani kellene forscannel egy kényszer regenerációt,és élő adatokat olvasni előtte,utána.
Debrecen.... elvileg szerdán megy egy márkaszervízbe hátha ott meg tudják oldani a problémát.
Naplózva
Jostu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14305 Dátum:
2021.10.24 vasárnap, 17:15:22 »
Sziasztok.!
Nekem olyan kérdésem volna, hogy milyen műszerrel lehet Qyba motorkódú 1.8 tdci mondeonak a porlasztóit feltanitani az ecura. Van egy delphi ds150e diagom, és ennél a motorkódnál nem hozza a tanítás lehetőséget, sőt egyik 1.8 tdci motornál sem. Viszont a 2.o tdci motornál van ilyen opció. Igazából nincs baja a porlasztoknak, csak érdekelne, hogy miért lehet ez.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14306 Dátum:
2021.10.24 vasárnap, 19:24:03 »
Idézetet írta: ludmannakos - 2021.10.24 vasárnap, 16:34:46
Debrecen.... elvileg szerdán megy egy márkaszervízbe hátha ott meg tudják oldani a problémát.
keresd fel hajdúszoboszlón HZsolt92-t,hátha tudna segíteni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14307 Dátum:
2021.10.24 vasárnap, 19:26:27 »
Idézetet írta: Jostu - 2021.10.24 vasárnap, 17:15:22
Sziasztok.!
Nekem olyan kérdésem volna, hogy milyen műszerrel lehet Qyba motorkódú 1.8 tdci mondeonak a porlasztóit feltanitani az ecura. Van egy delphi ds150e diagom, és ennél a motorkódnál nem hozza a tanítás lehetőséget, sőt egyik 1.8 tdci motornál sem. Viszont a 2.o tdci motornál van ilyen opció. Igazából nincs baja a porlasztoknak, csak érdekelne, hogy miért lehet ez.
kikéne próbálni elm327+forscan+laptoppal
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14308 Dátum:
2021.10.24 vasárnap, 20:14:32 »
Idézetet írta: alf® - 2021.10.24 vasárnap, 19:24:03
keresd fel hajdúszoboszlón HZsolt92-t,hátha tudna segíteni.
kb 2 hétre nincs szabad időpontom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14309 Dátum:
2021.10.24 vasárnap, 20:33:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.10.24 vasárnap, 20:14:32
kb 2 hétre nincs szabad időpontom
dehátcsakegydiaglennefőnők
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14310 Dátum:
2021.10.24 vasárnap, 21:25:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.10.24 vasárnap, 20:14:32
kb 2 hétre nincs szabad időpontom
van amit érdemes kivárni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jostu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14311 Dátum:
2021.10.25 hétfő, 06:37:49 »
Idézetet írta: alf® - 2021.10.24 vasárnap, 19:26:27
kikéne próbálni elm327+forscan+laptoppal
Kínai elm 327 készülékem van. Wifis csatlakozási lehetőséggel. Telefonnal működik, hibakód olvasás, élő adatra teljesen jó. A kérdés hogy laptophoz is jó lehet-e? Tudnál segíteni honnan tudnám a forscan programot letölteni?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14312 Dátum:
2021.10.25 hétfő, 06:44:09 »
Idézetet írta: Jostu - 2021.10.25 hétfő, 06:37:49
Kínai elm 327 készülékem van. Wifis csatlakozási lehetőséggel. Telefonnal működik, hibakód olvasás, élő adatra teljesen jó. A kérdés hogy laptophoz is jó lehet-e? Tudnál segíteni honnan tudnám a forscan programot letölteni?
https://www.forscan.org/download.html
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Jostu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14313 Dátum:
2021.10.25 hétfő, 07:24:16 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.10.25 hétfő, 06:44:09
https://www.forscan.org/download.html
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14314 Dátum:
2021.10.25 hétfő, 13:43:12 »
Idézetet írta: Ferqo - 2021.10.24 vasárnap, 20:33:40
dehátcsakegydiaglennefőnők
de csak öt perc a diag.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Gaborm911
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14315 Dátum:
2021.11.06 szombat, 06:18:22 »
Sziasztok. Kivételesen nem mondeóról szeretnék kérdezni. tisztában vagyok vele, hogy ez mondeo forum, de hátha.
Adott egy Ford Transit 2013 2.2 tdci 91kw . Futárautóként van használva, pályán heti 1 szer megy nagyjából 180km-t. 2 hete hajtom, eddig átlag napi 2 szer regenerált, de vagy 1 órán keresztül, mindig figyeltem rá, hogy soha ne állítsam le ilyenkor, és próbáltam például nem feltenni 4-ikbe , hogy 2000 fölött tartsam. tegnap úgy döntött végleg megadja magát, szó szerint egész nap ment kb a regeneráció, felmentem vele pályára is, de kidobta a check enginet, rá fél órára piros i betű és motorprobléma üzenet, vészüzembe is rakta magát. A dpf szűrő 1 éves kb benne, de eddig az autó javarészt országúton-pályán volt használva, csak pár hónapja lett befogva városban, napi kb 70km, de ez mellé heti 1-2 alkalommal megy pályán 180 km-t. Gondolok itt például arra, hogy turbó hordaná az olajat és azt miatt? netán érdemes lenne egy EGR tisztítás? regenerálás közben elképesztően büdös, kék-fehéres füst jön ki, de beteríti az utat eléggé. Talán mondanám olajos szagúnak, és mintha temérdek mennyiségű gázolaj jönne előle. Gondolom a check lámpát csak géppel lehet kiüttetni, gondolom ezeknél az új autóknál már akkumulátor levételével nem felejti el. Sajnos gépre nem volt lehetőség dugni egyenlőre. Előre is köszönöm a választ! Ha nagyon nagy baj, hogy ezt ide írtam ki, nyugodtan töröltessétek.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14316 Dátum:
2021.11.06 szombat, 08:11:33 »
Idézetet írta: Gaborm911 - 2021.11.06 szombat, 06:18:22
Sziasztok. Kivételesen nem mondeóról szeretnék kérdezni. tisztában vagyok vele, hogy ez mondeo forum, de hátha.
Adott egy Ford Transit 2013 2.2 tdci 91kw . Futárautóként van használva, pályán heti 1 szer megy nagyjából 180km-t. 2 hete hajtom, eddig átlag napi 2 szer regenerált, de vagy 1 órán keresztül, mindig figyeltem rá, hogy soha ne állítsam le ilyenkor, és próbáltam például nem feltenni 4-ikbe , hogy 2000 fölött tartsam. tegnap úgy döntött végleg megadja magát, szó szerint egész nap ment kb a regeneráció, felmentem vele pályára is, de kidobta a check enginet, rá fél órára piros i betű és motorprobléma üzenet, vészüzembe is rakta magát. A dpf szűrő 1 éves kb benne, de eddig az autó javarészt országúton-pályán volt használva, csak pár hónapja lett befogva városban, napi kb 70km, de ez mellé heti 1-2 alkalommal megy pályán 180 km-t. Gondolok itt például arra, hogy turbó hordaná az olajat és azt miatt? netán érdemes lenne egy EGR tisztítás? regenerálás közben elképesztően büdös, kék-fehéres füst jön ki, de beteríti az utat eléggé. Talán mondanám olajos szagúnak, és mintha temérdek mennyiségű gázolaj jönne előle. Gondolom a check lámpát csak géppel lehet kiüttetni, gondolom ezeknél az új autóknál már akkumulátor levételével nem felejti el. Sajnos gépre nem volt lehetőség dugni egyenlőre. Előre is köszönöm a választ! Ha nagyon nagy baj, hogy ezt ide írtam ki, nyugodtan töröltessétek.
Nekünk a cégesnél izzitó gyertyát cseréltek benne, szerintem nálad is lehet az a baj,mert nem gyujtja be a befecskendezet gázolajat és ezért füstől annyira ,meg nem végzi el a regent
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14317 Dátum:
2021.11.06 szombat, 09:03:17 »
Idézetet írta: Gaborm911 - 2021.11.06 szombat, 06:18:22
Sziasztok. Kivételesen nem mondeóról szeretnék kérdezni. tisztában vagyok vele, hogy ez mondeo forum, de hátha.
Adott egy Ford Transit 2013 2.2 tdci 91kw . Futárautóként van használva, pályán heti 1 szer megy nagyjából 180km-t. 2 hete hajtom, eddig átlag napi 2 szer regenerált, de vagy 1 órán keresztül, mindig figyeltem rá, hogy soha ne állítsam le ilyenkor, és próbáltam például nem feltenni 4-ikbe , hogy 2000 fölött tartsam. tegnap úgy döntött végleg megadja magát, szó szerint egész nap ment kb a regeneráció, felmentem vele pályára is, de kidobta a check enginet, rá fél órára piros i betű és motorprobléma üzenet, vészüzembe is rakta magát. A dpf szűrő 1 éves kb benne, de eddig az autó javarészt országúton-pályán volt használva, csak pár hónapja lett befogva városban, napi kb 70km, de ez mellé heti 1-2 alkalommal megy pályán 180 km-t. Gondolok itt például arra, hogy turbó hordaná az olajat és azt miatt? netán érdemes lenne egy EGR tisztítás? regenerálás közben elképesztően büdös, kék-fehéres füst jön ki, de beteríti az utat eléggé. Talán mondanám olajos szagúnak, és mintha temérdek mennyiségű gázolaj jönne előle. Gondolom a check lámpát csak géppel lehet kiüttetni, gondolom ezeknél az új autóknál már akkumulátor levételével nem felejti el. Sajnos gépre nem volt lehetőség dugni egyenlőre. Előre is köszönöm a választ! Ha nagyon nagy baj, hogy ezt ide írtam ki, nyugodtan töröltessétek.
Diaggal kellene kezdeni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14318 Dátum:
2021.11.15 hétfő, 09:39:52 »
Idézetet írta: Ferqo - 2021.10.21 csütörtök, 20:36:28
ESS motor szerint nem jók az ugy. szűrők, nincs velük jó tapasztalat, végül az ő javaslatukra én a gyárit tettem bele.
Ennek fényében akár a szűrő alapból is lehet rossz.
Diag értékek mit mutatnak? Regen előtt, után. Nyomáskülönbség? A regen alatt mit mutatnak a hőmérők? első, középső, hátsó? A hátsó eléri a 600 fokot?, mert akkor működik a "fáklya"
Szia hol vettél gyári dpf et?
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14319 Dátum:
2021.11.15 hétfő, 17:00:41 »
Idézetet írta: Rlala - 2021.11.15 hétfő, 09:39:52
Szia hol vettél gyári dpf et?
Hovány Sztendre
Ők rakták össze az egészet. Dpf, nyomáskülömbség szenzor, hőmérők, egr. cca 1M volt a vége.A "fáklya" jó volt, azt nem kellett cserélni.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14320 Dátum:
2021.11.23 kedd, 10:36:30 »
Sziasztok!
Nem rég hoztam el Mondeo MKIV-es kombimat a szervizből. Fék problémákkal kerestem fel őket (tárcsák, betétek), plusz egy olyan problémával, hogy lassításkor néha lefullad az autó, pár 100 km-enként felgyullad a 'Service Oil' (olaj csere mindig van időben), ill. pont szerviz előtt 'Engine Malfunction' felirat is jött.
Kicserélték a kopó alkatrészeket, ill. izzítógyertyákat is cseréltek, azt mondták a hibakódok eltűntek, a lefulladás nem jött elő stb.
Tegnap az autópályán hazafele egyszer csak elment az erő. padlón nyomva alig ment az autó, ill. üresben padlón 2800-as fordulatszámnál nem ment feljebb.
Ami MINDIG megoldotta: benzinkúton/pihenőhelyen megálltam 0-ra. Le sem kellett állítani motrot, egyből visszajött az erő egy 10-15 percre, aztán megint.
Nem tudom, hogy itt ez lenne-e a vészüzem, MKIII-as Mondeo-mnál hasonló jelenséget produkált a vízhőfokjeladó gondja.
Hibakódot még nem tudtam olvastatni, a műszerfalon probléma nem jött, de így tünetek alapján jelezhet valami tipikus tünetet?
Előre is köszönöm.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14321 Dátum:
2021.11.23 kedd, 12:59:00 »
Idézetet írta: wyzard - 2021.11.23 kedd, 10:36:30
Sziasztok!
Nem rég hoztam el Mondeo MKIV-es kombimat a szervizből. Fék problémákkal kerestem fel őket (tárcsák, betétek), plusz egy olyan problémával, hogy lassításkor néha lefullad az autó, pár 100 km-enként felgyullad a 'Service Oil' (olaj csere mindig van időben), ill. pont szerviz előtt 'Engine Malfunction' felirat is jött.
Kicserélték a kopó alkatrészeket, ill. izzítógyertyákat is cseréltek, azt mondták a hibakódok eltűntek, a lefulladás nem jött elő stb.
Tegnap az autópályán hazafele egyszer csak elment az erő. padlón nyomva alig ment az autó, ill. üresben padlón 2800-as fordulatszámnál nem ment feljebb.
Ami MINDIG megoldotta: benzinkúton/pihenőhelyen megálltam 0-ra. Le sem kellett állítani motrot, egyből visszajött az erő egy 10-15 percre, aztán megint.
Nem tudom, hogy itt ez lenne-e a vészüzem, MKIII-as Mondeo-mnál hasonló jelenséget produkált a vízhőfokjeladó gondja.
Hibakódot még nem tudtam olvastatni, a műszerfalon probléma nem jött, de így tünetek alapján jelezhet valami tipikus tünetet?
Előre is köszönöm.
Kilukadhatott akár egy turbó cső is. Nyilván megkell nézni diaggal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14322 Dátum:
2021.11.23 kedd, 13:01:42 »
Idézetet írta: alf® - 2021.11.23 kedd, 12:59:00
Kilukadhatott akár egy turbó cső is. Nyilván megkell nézni diaggal.
Köszi. Persze, az lesz, amint hazaérek.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Sanya52
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14323 Dátum:
2021.12.09 csütörtök, 13:00:17 »
Üdv mindenkinek.Kérdésem az,2007-es 2.0 tdci autóm motorhőmérséklete
a kijelző szerint mindig max 71-73 celsius fok között mozog ,akár városban,
akár pályán tartós 130-nál,ez normális hőfok,vagy cserélni kell termosztátot.Köszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14324 Dátum:
2021.12.09 csütörtök, 13:14:01 »
Idézetet írta: Sanya52 - 2021.12.09 csütörtök, 13:00:17
Üdv mindenkinek.Kérdésem az,2007-es 2.0 tdci autóm motorhőmérséklete
a kijelző szerint mindig max 71-73 celsius fok között mozog ,akár városban,
akár pályán tartós 130-nál,ez normális hőfok,vagy cserélni kell termosztátot.Köszi
83-85 a normális, termosztát cserés
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sanya52
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14325 Dátum:
2021.12.09 csütörtök, 13:24:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.12.09 csütörtök, 13:14:01
83-85 a normális, termosztát cserés
Köszi.
Naplózva
Sanya52
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14326 Dátum:
2021.12.12 vasárnap, 19:12:38 »
Szép estét mindenkinek! Valahol egyszer láttam egy videót Mk4 2.0 tdci izzítógyertya
cseréjéről,de most nem találom sehol.
Tudna valaki egy linket küldeni róla? Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14327 Dátum:
2021.12.12 vasárnap, 20:20:34 »
Idézetet írta: Sanya52 - 2021.12.12 vasárnap, 19:12:38
Szép estét mindenkinek! Valahol egyszer láttam egy videót Mk4 2.0 tdci izzítógyertya
cseréjéről,de most nem találom sehol.
Tudna valaki egy linket küldeni róla? Köszi
https://www.youtube.com/watch?v=5mSNlOj2n5Q&ab_channel=AlanHowatt
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sanya52
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14328 Dátum:
2021.12.12 vasárnap, 20:44:12 »
Idézetet írta: alf® - 2021.12.12 vasárnap, 20:20:34
https://www.youtube.com/watch?v=5mSNlOj2n5Q&ab_channel=AlanHowatt
Köszönöm szépen.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14329 Dátum:
2021.12.12 vasárnap, 21:40:05 »
Idézetet írta: Sanya52 - 2021.12.12 vasárnap, 20:44:12
Köszönöm szépen.
... de azért ne szedd ki az egész motort az izzitócserék miatt..
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Sanya52
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14330 Dátum:
2021.12.13 hétfő, 12:34:29 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2021.12.12 vasárnap, 21:40:05
... de azért ne szedd ki az egész motort az izzitócserék miatt..
Pedig úgy milyen egyszerű !
Persze nem fogom,csak félek ha most
nekikezdek,ebben a gyönyörű,meleg időben,a nagy izzadság rácsöpög valami csatlakozóra,
és zárlatot okoz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14331 Dátum:
2021.12.13 hétfő, 13:19:32 »
Idézetet írta: Sanya52 - 2021.12.13 hétfő, 12:34:29
Pedig úgy milyen egyszerű !
Persze nem fogom,csak félek ha most
nekikezdek,ebben a gyönyörű,meleg időben,a nagy izzadság rácsöpög valami csatlakozóra,
és zárlatot okoz.
Meg kell előzni a bajt... boríts egy vödör vizet a motortérbe a munka megkezdése előtt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Balázs
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14332 Dátum:
2021.12.25 szombat, 21:16:39 »
Helló! Érdeklődnék hibával kapcsolatban hátha valaki tapasztalt már ilyet. Vízhőfok mutató 90fok alatt van egy kicsivel, ha lassítok mondjuk városban lejjebb megy ha újra felveszek egy tempót feljebb megy. Termosztát csere után is ugyan ez a helyzet ráadásul alapjáraton 10 perc és teljesen vissza hűl a motor 50 fokig. Ha elindulok megint bemelegszik és így tovább. Mi lehet ez? Előre is köszi.
Ford Mondeo 2011 2.0 dízel 140 ló
Naplózva
moland8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14333 Dátum:
2022.01.03 hétfő, 19:44:21 »
Üdvözlök minden csoport tagot! Köszönöm a befogadást.
Tudom nem illik rögtön kérdéssel indítani, de remélem kapok hasznos tanácsot.
2.0 diesel 140le 2011évj UFBA
Nemrégiben megbolondult az üzemanyag szintjelzőm. Ritkább esetben jól mutatja az értéket, legtöbbször mutat valami random hülyeséget és néha gondol egyet és teljesen nullát mutat. A gond csak az ha leesik nullára előfordul hogy meg is áll az autó (nem mindig). Teljesen tele tanknál is csinálja.
A kérdésem az lenne, hogy ezt az üzemanyag szintjelző meghibásodása okozhatja vagy állhat más is a háttérben? Illetve ilyenkor letilt az autó és azért áll le?
Előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14334 Dátum:
2022.01.03 hétfő, 20:00:05 »
Idézetet írta: moland8 - 2022.01.03 hétfő, 19:44:21
Üdvözlök minden csoport tagot! Köszönöm a befogadást.
Tudom nem illik rögtön kérdéssel indítani, de remélem kapok hasznos tanácsot.
2.0 diesel 140le 2011évj UFBA
Nemrégiben megbolondult az üzemanyag szintjelzőm. Ritkább esetben jól mutatja az értéket, legtöbbször mutat valami random hülyeséget és néha gondol egyet és teljesen nullát mutat. A gond csak az ha leesik nullára előfordul hogy meg is áll az autó (nem mindig). Teljesen tele tanknál is csinálja.
A kérdésem az lenne, hogy ezt az üzemanyag szintjelző meghibásodása okozhatja vagy állhat más is a háttérben? Illetve ilyenkor letilt az autó és azért áll le?
Előre is köszönöm!
Igen,az üres tanknál a szivattyú védelmének érdekében letiltja az üza rendszert az ecu.
Lehet kábelszakadás, vagy oxidáció a csatlakozásoknál,esetleg a jeladó hibája.Amit megtalálsz a hátsó ülés alatti nyílást megbontva.
Ha mégis tönkrement a jeladó:
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/szivattyu_szintjelado/uzemanyagszint_jelado/uzemanyagszint_jelado_ford_mondeo_2000-2007_diesel_22621
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
moland8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14335 Dátum:
2022.01.03 hétfő, 21:19:17 »
Idézetet írta: alf® - 2022.01.03 hétfő, 20:00:05
Igen,az üres tanknál a szivattyú védelmének érdekében letiltja az üza rendszert az ecu.
Lehet kábelszakadás, vagy oxidáció a csatlakozásoknál,esetleg a jeladó hibája.Amit megtalálsz a hátsó ülés alatti nyílást megbontva.
Ha mégis tönkrement a jeladó:
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/szivattyu_szintjelado/uzemanyagszint_jelado/uzemanyagszint_jelado_ford_mondeo_2000-2007_diesel_22621
Nagyon szépen köszönöm, sokat segítettél!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14336 Dátum:
2022.01.03 hétfő, 21:39:26 »
Idézetet írta: moland8 - 2022.01.03 hétfő, 21:19:17
Nagyon szépen köszönöm, sokat segítettél!!!
Bocs,neked nem az ülés alatt lehet hozzáférni.
Mk4-es mondinál a tankot le kell venni-engedni.A tömítést a megbontás után cserélni kell.
https://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/3_powertrain/310_fuel_system/310-01_fuel_tank_and_lines/description_and_operation/diagnosis_and_testing/removal_and_installation/fuel_tank/
«
Utoljára szerkesztve: 2022.01.03 hétfő, 21:46:56 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
moland8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14337 Dátum:
2022.01.03 hétfő, 22:29:25 »
Idézetet írta: alf® - 2022.01.03 hétfő, 21:39:26
Bocs,neked nem az ülés alatt lehet hozzáférni.
Mk4-es mondinál a tankot le kell venni-engedni.A tömítést a megbontás után cserélni kell.
https://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/3_powertrain/310_fuel_system/310-01_fuel_tank_and_lines/description_and_operation/diagnosis_and_testing/removal_and_installation/fuel_tank/
Rendben, köszi.
Naplózva
moland8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14338 Dátum:
2022.01.06 csütörtök, 15:35:28 »
Idézetet írta: alf® - 2022.01.03 hétfő, 21:39:26
Bocs,neked nem az ülés alatt lehet hozzáférni.
Mk4-es mondinál a tankot le kell venni-engedni.A tömítést a megbontás után cserélni kell.
https://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/3_powertrain/310_fuel_system/310-01_fuel_tank_and_lines/description_and_operation/diagnosis_and_testing/removal_and_installation/fuel_tank/
Szia!
Esetleg tudnál nekem ajánlani üza szint jeladót? Belinkeltél egyet de az hármas mondihoz van.
Unix egyet hoz 92ezerért, de az sincs készleten és egy kicsit sokallom. (MK4 2.0 diesel 2011)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14339 Dátum:
2022.01.06 csütörtök, 16:10:08 »
Idézetet írta: moland8 - 2022.01.06 csütörtök, 15:35:28
Szia!
Esetleg tudnál nekem ajánlani üza szint jeladót? Belinkeltél egyet de az hármas mondihoz van.
Unix egyet hoz 92ezerért, de az sincs készleten és egy kicsit sokallom. (MK4 2.0 diesel 2011)
a FORD-nál szerintem 20% kedvességgel megrendelhető sok helyen:
Keresett cikkszám
Cikkszám: 1500998
Megnevezés: JELADO - TUeZELOANYAGTARTALY
Bruttó listaár: 78.716 Ft
Kedvezmény: 10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db: 70.844 Ft
Üllői út: 1 darab
Kerepesi út: 0 darab
Budaörsi út: 0 darab
Után gyártott:
https://alkatreszek.hu/tipus/ford/mondeo/mondeo_iv_lepcsos_hatu_ba7_2007_03_2015_01/22523/uzemanyag_ellatas/uzemanyagszint_erzekelo/osszes_termek
Használtan:
https://racingbazar.hu/?cikkszam=6g919275ae&gclid=Cj0KCQiAw9qOBhC-ARIsAG-rdn4h6cIAc5O8j_FTi9yAEN-BCQFGTplLawHFtdHqQTrxk8Io7UgbbCYaApPcEALw_wcB
https://www.ebay.com/itm/133639427898?epid=1209813920&hash=item1f1d87d73a:g:pSAAAOSw4iBgAuLc
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
moland8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14340 Dátum:
2022.01.06 csütörtök, 20:11:46 »
Idézetet írta: alf® - 2022.01.06 csütörtök, 16:10:08
a FORD-nál szerintem 20% kedvességgel megrendelhető sok helyen:
Keresett cikkszám
Cikkszám: 1500998
Megnevezés: JELADO - TUeZELOANYAGTARTALY
Bruttó listaár: 78.716 Ft
Kedvezmény: 10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db: 70.844 Ft
Üllői út: 1 darab
Kerepesi út: 0 darab
Budaörsi út: 0 darab
Után gyártott:
https://alkatreszek.hu/tipus/ford/mondeo/mondeo_iv_lepcsos_hatu_ba7_2007_03_2015_01/22523/uzemanyag_ellatas/uzemanyagszint_erzekelo/osszes_termek
Használtan:
https://racingbazar.hu/?cikkszam=6g919275ae&gclid=Cj0KCQiAw9qOBhC-ARIsAG-rdn4h6cIAc5O8j_FTi9yAEN-BCQFGTplLawHFtdHqQTrxk8Io7UgbbCYaApPcEALw_wcB
https://www.ebay.com/itm/133639427898?epid=1209813920&hash=item1f1d87d73a:g:pSAAAOSw4iBgAuLc
Köszönöm!!!
Naplózva
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14341 Dátum:
2022.01.15 szombat, 22:31:26 »
Sziasztok!
Elcsépelt kérdés... Mk4 2.0 tdci...
Mik a hibái?
Érdemes vásárolni 2008-2010közötti tipust?
Mik a Tipusbetegségei?
C-maxban nem ugyanez a motor van?
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14342 Dátum:
2022.01.16 vasárnap, 21:00:29 »
Idézetet írta: villammagnes - 2022.01.15 szombat, 22:31:26
Sziasztok!
Elcsépelt kérdés... Mk4 2.0 tdci...
Mik a hibái?
Érdemes vásárolni 2008-2010közötti tipust?
Mik a Tipusbetegségei?
C-maxban nem ugyanez a motor van?
Nekem a 2011 utániak jobban tetszenek.
Talán kiforrottabb is.
A dpf tisztítási metódusa jobb, nem hígítja el (annyira) a motor olajat mint a korábbi szériák.
Amúgy meg sokkal jobb mint az mk3 tdci-k voltak.
Tartósabb, csendesebb is.
Típusbetegségeket nem tudok, annyira nem ismerem.
A szokásos közösnyomócsöves mókák itt is előfordulnak.
Csúcs, nagynyomású, kettőstömegű, turbó, dpf stb.
Az fl utániak is már 8-11 évesek…
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14343 Dátum:
2022.01.17 hétfő, 19:26:21 »
Idézetet írta: villammagnes - 2022.01.15 szombat, 22:31:26
Sziasztok!
Elcsépelt kérdés... Mk4 2.0 tdci...
Mik a hibái?
Érdemes vásárolni 2008-2010közötti tipust?
Mik a Tipusbetegségei?
C-maxban nem ugyanez a motor van?
Én nagyon elégedett voltam a 2008-as 2.2TDCi-mmel. Teljesen más világ, mint az MK3. De mégis csak 12-14 éves autókról beszélünk...
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14344 Dátum:
2022.01.23 vasárnap, 09:00:27 »
Üdv.Tegnap kapott új lendkereket a verda. 2,0 QXBA tdci,2010. De nem lehetett egyszerre összestiftelni a lendkereket,és a vezérműkereket. Mert kapott új ftg szíjtárcsát is. Létezik,hogy megy az autó elrakott vezérléssel?
Nem vettem észre rajta semmi szokatlant,se erőben,se fogyasztásban.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14345 Dátum:
2022.01.23 vasárnap, 13:19:11 »
Idézetet írta: zsolank - 2022.01.23 vasárnap, 09:00:27
Üdv.Tegnap kapott új lendkereket a verda. 2,0 QXBA tdci,2010. De nem lehetett egyszerre összestiftelni a lendkereket,és a vezérműkereket. Mert kapott új ftg szíjtárcsát is. Létezik,hogy megy az autó elrakott vezérléssel?
Nem vettem észre rajta semmi szokatlant,se erőben,se fogyasztásban.
főtengelyszíjtárcsának semmi köze a stifteléshez
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14346 Dátum:
2022.02.03 csütörtök, 11:08:41 »
Idézetet írta: alf® - 2020.10.20 kedd, 20:40:57
elméletileg kellene saját hibakódja lennie,ez egy általános hibakód.
Lehet egy sima szűrő dugulás, és vagy levegősödés is.Ezeket kilehetne zárni-szűrőt cserélni, ha nem volt mostanában.Ha igen,akkor a csatlakozásokban a tömítő gyűrűk cseréje.
Hali!
A P0087 hibakód kapcsán jutottam el ehhez a régebbi hozzászóláshoz. Ma autópályán egy emelkedőn rántott egyet a kocsi, felvillant a check engine (majd szinte rögtön ki is aludt), az autó ment tovább rendesen. Utána kiolvasva
P0087:00-28- "Tüzelőanyag elosztó / rendszernyomás - túl alacsony" illetve
P02E1:72-68- "Dízel A” beszívottlevegőáramlás-vezérlő teljesítménye További hibakódok: - A beavatkozó nyitva megszorult"
hibakódokat kaptam Forscannel.
Jól megijedtem, mert a Cromaxban 2 hete, amikor a GO szűrőt cserélték abban némi spént találtak, és felkészítettek, hogy várhatóan egyszer csak majd nagyobb terhelésen visszavesz az autó és alacsony rail nyomásra utaló hibakódot kapok, ami azt jelzi, hogy a nagynyomású darálja magát és a spén kezdi tönkretenni a porlasztókat.
Ezek a hibakódok utalhatnak már erre a problémára, vagy - ahogy az idézett hsz-ben volt, inkább levegősödés lehet a háttérben?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14347 Dátum:
2022.02.03 csütörtök, 12:33:26 »
Idézetet írta: fektoh - 2022.02.03 csütörtök, 11:08:41
Hali!
A P0087 hibakód kapcsán jutottam el ehhez a régebbi hozzászóláshoz. Ma autópályán egy emelkedőn rántott egyet a kocsi, felvillant a check engine (majd szinte rögtön ki is aludt), az autó ment tovább rendesen. Utána kiolvasva
P0087:00-28- "Tüzelőanyag elosztó / rendszernyomás - túl alacsony" illetve
P02E1:72-68- "Dízel A” beszívottlevegőáramlás-vezérlő teljesítménye További hibakódok: - A beavatkozó nyitva megszorult"
hibakódokat kaptam Forscannel.
Jól megijedtem, mert a Cromaxban 2 hete, amikor a GO szűrőt cserélték abban némi spént találtak, és felkészítettek, hogy várhatóan egyszer csak majd nagyobb terhelésen visszavesz az autó és alacsony rail nyomásra utaló hibakódot kapok, ami azt jelzi, hogy a nagynyomású darálja magát és a spén kezdi tönkretenni a porlasztókat.
Ezek a hibakódok utalhatnak már erre a problémára, vagy - ahogy az idézett hsz-ben volt, inkább levegősödés lehet a háttérben?
ez egy kontakt hiba is lehetett a rail öntvényen lévő nyomás
érzékelőn,esetleg kábel szakadás.
A haldoklást a p0251 és társai üzenik... általában...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14348 Dátum:
2022.02.03 csütörtök, 12:44:57 »
Idézetet írta: alf® - 2022.02.03 csütörtök, 12:33:26
ez egy kontakt hiba is lehetett a rail öntvényen lévő nyomás
érzékelőn,esetleg kábel szakadás.
A haldoklást a p0251 és társai üzenik... általában...
Az nálunk qxba motorkódnál P0088 és P0191 kódot dobott, és le is állt. Hullámzó volt a teljesítmény azonos gázállásnál, de a csatlakozó le lett húzva, meg lett piszkálva, majd vissza, és azóta is jó.
Érdemes esetleg megnézni a fojtószelep lapátot, hogy az nem szorul-e meg. Bár az nekem anno indításnál okozott gondot.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14349 Dátum:
2022.02.03 csütörtök, 15:52:28 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2022.02.03 csütörtök, 12:44:57
Az nálunk qxba motorkódnál P0088 és P0191 kódot dobott, és le is állt. Hullámzó volt a teljesítmény azonos gázállásnál, de a csatlakozó le lett húzva, meg lett piszkálva, majd vissza, és azóta is jó.
Érdemes esetleg megnézni a fojtószelep lapátot, hogy az nem szorul-e meg. Bár az nekem anno indításnál okozott gondot.
Köszi!
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Oldalak:
1
...
280
281
282
283
284
285
286
[
287
]
288
289
290
291
292
293
294
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ