Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:54:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 279 280 281 282 283 284 285 [286] 287 288 289 290 291 292 293 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263691 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14250 Dátum: 2021.10.05 kedd, 21:29:11 »

Két fénykép egyiken egy tiszta katalizàtor és vaporizer a màsikon szerintem egy erősen tömödött részecske szürő.  250 eKm van benne. https://kepkuldes.com/image/Scr0me
https://kepkuldes.com/image/ScjzKm
Vélemény ? Sajnos nem a legjobb kép mobillal fotóztam.
Még egy kép : https://kepkuldes.com/image/SctwUf nem tudom mi az a réteg a kipufogó belsejében.
amíg a regeneráció rendesen lefut,addig felesleges ilyenekkel foglalkozni.Úg értem nem mind1,hogyan néz ki belülről, ha helyesen üzemel?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #14251 Dátum: 2021.10.06 szerda, 01:36:08 »

amíg a regeneráció rendesen lefut,addig felesleges ilyenekkel foglalkozni.Úg értem nem mind1,hogyan néz ki belülről, ha helyesen üzemel?

Lefut de ovatos vezetéssel két regen között150-200km van. 54% és 34% alá nem megy , probáltam a statikus regent 29% és 9% megált idötullépés miatt. Többször nem merem lefuttatni...
 Jövő héten talán eljutok egy szakihoz aki megnézi a turbót és a csúcsokat egr-t .
 Hibát egyik se dob most van pénz és autó nélkül megvagyok  tavaszig.
Óvatos vezetéssel regen nélkül is tisztul .
  Hozzátartozik előző tulaj 90% ban Budapesten használta. 
Úgy érzem ráférne egy takarítás a DPF re és mert a katalizátor tiszta a túlzott korom képződést kizárnám , de biztos ami biztos .
   Sőt beszélek a szakival lehet kicseréltetem a részecske szűrőt ha tud valami tutit.
Euro 5 miatt nem iktatnám ki .
 Turbó csövek átnézésén túl vagyok , részecske szűrő nyomáskülönbség alapjáraton 0-és 1 között terhelés alatt felmegy 20 fölé . 

Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14252 Dátum: 2021.10.06 szerda, 08:20:38 »


 
Úgy érzem ráférne egy takarítás a DPF re és mert a katalizátor tiszta a túlzott korom képződést kizárnám , de biztos ami biztos .
   Sőt beszélek a szakival lehet kicseréltetem a részecske szűrőt ha tud valami tutit.
Euro 5 miatt nem iktatnám ki .
 Turbó csövek átnézésén túl vagyok , részecske szűrő nyomáskülönbség alapjáraton 0-és 1 között terhelés alatt felmegy 20 fölé . 


eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14253 Dátum: 2021.10.06 szerda, 17:01:45 »


Lefut de ovatos vezetéssel két regen között150-200km van. 54% és 34% alá nem megy , probáltam a statikus regent 29% és 9% megált idötullépés miatt. Többször nem merem lefuttatni...
 Jövő héten talán eljutok egy szakihoz aki megnézi a turbót és a csúcsokat egr-t .
 Hibát egyik se dob most van pénz és autó nélkül megvagyok  tavaszig.
Óvatos vezetéssel regen nélkül is tisztul .
  Hozzátartozik előző tulaj 90% ban Budapesten használta. 
Úgy érzem ráférne egy takarítás a DPF re és mert a katalizátor tiszta a túlzott korom képződést kizárnám , de biztos ami biztos .
   Sőt beszélek a szakival lehet kicseréltetem a részecske szűrőt ha tud valami tutit.
Euro 5 miatt nem iktatnám ki .
 Turbó csövek átnézésén túl vagyok , részecske szűrő nyomáskülönbség alapjáraton 0-és 1 között terhelés alatt felmegy 20 fölé . 


Hátha megnyugtat.
Nekem új dpf van benne, új hőm.érzékelők, új egr, új nyom.kul szenzor.
150-200 km -ként regenerál. 27/38% körül szokott megállni a regen után. Egyelőre semmi baja. Kb 2000 km mentem vele eddig. Óbuda-Piliscsév és vissza a napi rutin. Ez kb 60 -70km, a 10 esen közepes sebességű lötyögés. Nem tolom, nem hajtom.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #14254 Dátum: 2021.10.06 szerda, 23:31:14 »

Hátha megnyugtat.
Nekem új dpf van benne, új hőm.érzékelők, új egr, új nyom.kul szenzor.
150-200 km -ként regenerál. 27/38% körül szokott megállni a regen után. Egyelőre semmi baja. Kb 2000 km mentem vele eddig. Óbuda-Piliscsév és vissza a napi rutin. Ez kb 60 -70km, a 10 esen közepes sebességű lötyögés. Nem tolom, nem hajtom.
Köszi megnyugtatál , akkor nem értem mi az hogy 600km et elmennek egy regennel? Vagy ezt csak uj korában tudja?
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14255 Dátum: 2021.10.07 csütörtök, 04:51:18 »

Köszi megnyugtatál , akkor nem értem mi az hogy 600km et elmennek egy regennel? Vagy ezt csak uj korában tudja?

Szerintem igen. Amíg regenerál hiba nélkül, addig nincs baj.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14256 Dátum: 2021.10.07 csütörtök, 19:36:01 »

Köszi megnyugtatál , akkor nem értem mi az hogy 600km et elmennek egy regennel? Vagy ezt csak uj korában tudja?

A 2.2-es MK4-em 4-500km-enként regenerált városban is, közel 200e km-rel is.
Az új MK5 pedig 200-250-enként autópályán is.

Van esetleg valamennyi olajfogyasztásod?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #14257 Dátum: 2021.10.07 csütörtök, 20:07:16 »

Köszi megnyugtatál , akkor nem értem mi az hogy 600km et elmennek egy regennel? Vagy ezt csak uj korában tudja?


Nekem 330.000 van benne.. Az utolsó időkben max. 150 km-ként ment a regen, de sokszor már 100 km-ként. Atmosattam a dpf-et és most  ~500-600 km-két megy a regen.  Varosozasnal 350-400km-kent.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #14258 Dátum: 2021.10.08 péntek, 04:36:34 »

A 2.2-es MK4-em 4-500km-enként regenerált városban is, közel 200e km-rel is.
Az új MK5 pedig 200-250-enként autópályán is.

Van esetleg valamennyi olajfogyasztásod?
.
Szia!
Nem nincs.
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #14259 Dátum: 2021.10.08 péntek, 07:29:10 »

nekem is 2-300km van két regen között, de ez volt már 140km.
most sokat városozok vele, valószínűleg inkább előbb, mint utóbb nálam is kell majd egy tisztítás
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
rocksarkany
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #14260 Dátum: 2021.10.11 hétfő, 13:12:59 »

Sziasztok!

2.2-es 147 kw (200 LE) motorról szeretnék érdeklődni. Nyilván a legtöbbnek van már előélete, futásuk olyan amilyen.
Kíváncsi lennék, hogy ezeknek a motoroknak ilyen 8-10 éves korukra van-e olyan nyűgje, amire vásárlásnál mindenképpen figyelni kell. Amikre gondolok pl.: Audi V6 tdi-nél hidegindításnál ha becsörög a lánc, akkor érdemes elköszönni. Ez a motor is láncos, ha jól tudom. Jellemző a kopott (= megnyúlt) lánc, kopott vezetők és feszítők?
Befecskendezők állapotára csak diagnosztikával lehet következtetni? Nagynyomású rendszer bárminemű ismert, gyakori gondja? Örvénykeltő lapkákkal rendelkezik? Kipufogógáz visszavezető (egr) rendszer?
Sajnos sokmindent nem lehet erről az erőforrásról találni a neten, ami lehet jó meg rossz jel is.
A fentiek csak példák, bármilyen infót szívesen fogadnék.
Egyébként egy jól felszerelt faceliftes MK4 mondeot szeretnék ilyen motorral, lehetőleg automata váltóval, de ezek elég ritkák.

Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14261 Dátum: 2021.10.11 hétfő, 14:39:22 »

Sziasztok!

2.2-es 147 kw (200 LE) motorról szeretnék érdeklődni. Nyilván a legtöbbnek van már előélete, futásuk olyan amilyen.
Kíváncsi lennék, hogy ezeknek a motoroknak ilyen 8-10 éves korukra van-e olyan nyűgje, amire vásárlásnál mindenképpen figyelni kell. Amikre gondolok pl.: Audi V6 tdi-nél hidegindításnál ha becsörög a lánc, akkor érdemes elköszönni. Ez a motor is láncos, ha jól tudom. Jellemző a kopott (= megnyúlt) lánc, kopott vezetők és feszítők?
Befecskendezők állapotára csak diagnosztikával lehet következtetni? Nagynyomású rendszer bárminemű ismert, gyakori gondja? Örvénykeltő lapkákkal rendelkezik? Kipufogógáz visszavezető (egr) rendszer?
Sajnos sokmindent nem lehet erről az erőforrásról találni a neten, ami lehet jó meg rossz jel is.
A fentiek csak példák, bármilyen infót szívesen fogadnék.
Egyébként egy jól felszerelt faceliftes MK4 mondeot szeretnék ilyen motorral, lehetőleg automata váltóval, de ezek elég ritkák.

Köszönöm!
biztos,hogy láncos? Roll Eyes
Ezek az autók cégesben (nálunk)450-500 e km minden komolyabb gond nélkül elmentek. Üza rendszer bírja,de semmi sem tart örökké.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
WDM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2



« Új hozzászólás #14262 Dátum: 2021.10.11 hétfő, 14:49:12 »

Sziasztok!

Rakoncátlankodik a masina. 2.0 tdci 163LE. Beindul, és le is áll. falbav Utána csak nagyon nehezen indul be, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Volt üzemanyagszűrő cserélve, meg nyomásszabályzó is. Valakinek tipp-ötlet? A következő amire gondolok az a tankban lévő szivattyú, mert van olyan eset amikor tele van tankolva, akkor nem nagyon csinálja, de ha felénél kevesebb van benne, akkor már előfordul.

Előre is köszi worship
« Utoljára szerkesztve: 2021.10.11 hétfő, 14:54:04 írta WDM » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14263 Dátum: 2021.10.11 hétfő, 15:10:21 »

Sziasztok!

Rakoncátlankodik a masina. 2.0 tdci 163LE. Beindul, és le is áll. falbav Utána csak nagyon nehezen indul be, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Volt üzemanyagszűrő cserélve, meg nyomásszabályzó is. Valakinek tipp-ötlet? A következő amire gondolok az a tankban lévő szivattyú, mert van olyan eset amikor tele van tankolva, akkor nem nagyon csinálja, de ha felénél kevesebb van benne, akkor már előfordul.

Előre is köszi worship
levegős is lehet. Biztos van szivattyú a tankba?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
WDM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2



« Új hozzászólás #14264 Dátum: 2021.10.11 hétfő, 15:27:29 »

levegős is lehet. Biztos van szivattyú a tankba?

Valószínűleg igen levegős. Volt légtelenítve, pár hétig semmi gond nem volta az autóval. 2 napra leraktam, úgy hogy már jelzett hogy tankolni kéne, és a két nap állás után újra elő jött a probléma. Beindult és egyből le is állt. Illetve volt olyan jelenség is, ha nem vízszintesen álltam meg vele és negyed környékén volt, akkor is hozta ezt a hibát de csak akkor ha orral felfele volt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14265 Dátum: 2021.10.11 hétfő, 15:44:56 »

Valószínűleg igen levegős. Volt légtelenítve, pár hétig semmi gond nem volta az autóval. 2 napra leraktam, úgy hogy már jelzett hogy tankolni kéne, és a két nap állás után újra elő jött a probléma. Beindult és egyből le is állt. Illetve volt olyan jelenség is, ha nem vízszintesen álltam meg vele és negyed környékén volt, akkor is hozta ezt a hibát de csak akkor ha orral felfele volt.
az üzemanyagszűrő körül lévő Ó gyűrűkkel lehet baj(ott lett megbontva),érdemes cserélni  őket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rocksarkany
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #14266 Dátum: 2021.10.11 hétfő, 17:52:00 »

biztos,hogy láncos? Roll Eyes
Ezek az autók cégesben (nálunk)450-500 e km minden komolyabb gond nélkül elmentek. Üza rendszer bírja,de semmi sem tart örökké.

Látod... akkor már ez sem biztos. Némi guglizás után láncosnak gondoltam, de aztán ki tudja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14267 Dátum: 2021.10.11 hétfő, 18:07:34 »

Látod... akkor már ez sem biztos. Némi guglizás után láncosnak gondoltam, de aztán ki tudja.
én úgy tudom,hogy az mk4  2.2est tdci 175lóval volt az alap, és a 200lovas moci ugyan az(talán fl-el jött).Az pedig szíjas.
Ha mégsem így van,majd kijavítanak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14268 Dátum: 2021.10.11 hétfő, 19:36:13 »

én úgy tudom,hogy az mk4  2.2est tdci 175lóval volt az alap, és a 200lovas moci ugyan az(talán fl-el jött).Az pedig szíjas.
Ha mégsem így van,majd kijavítanak.
Én a 175 lovas MK4 2.2-esemben cseréltettem vezérműszíjat. Lehet, hogy átvágtak?  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14269 Dátum: 2021.10.11 hétfő, 20:13:59 »

Én a 175 lovas MK4 2.2-esemben cseréltettem vezérműszíjat. Lehet, hogy átvágtak?  Wink
Az első smaxom is ugyan ilyen volt.Abban is szíjat cseréltettem. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rocksarkany
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #14270 Dátum: 2021.10.12 kedd, 08:18:02 »

Oké, legyen szíjas, továbbléphetünk. Egyéb?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14271 Dátum: 2021.10.12 kedd, 11:40:15 »

Oké, legyen szíjas, továbbléphetünk. Egyéb?
egyéb... Minden egyéb konkrét autóhoz kapcsolódik. A 2.2es jó választás alapból. A hibákat meg meg kell javítani ha vannak. Örvény lapátok ezekben nincsenek. 2 tömegű lendkerék, üzemanyag rendszer, turbó,egr... Ha xar, meg kell csinálni. Ezek sem csodagépek. De az automata lehet viszont költségesebb. Javítani mindenképp.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rocksarkany
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #14272 Dátum: 2021.10.12 kedd, 13:43:12 »

egyéb... Minden egyéb konkrét autóhoz kapcsolódik. A 2.2es jó választás alapból. A hibákat meg meg kell javítani ha vannak. Örvény lapátok ezekben nincsenek. 2 tömegű lendkerék, üzemanyag rendszer, turbó,egr... Ha xar, meg kell csinálni. Ezek sem csodagépek. De az automata lehet viszont költségesebb. Javítani mindenképp.

Ez eddig jó hír. Vannak ugye olyan motorok, amik eléggé kerülendők ilyen-olyan okokból. Pl. a TSI-k a gyenge vezérlés és a kokszosodás miatt, a 20d BMW-k kigyulladnak meg van egyéb bajuk, az N-es motorkódú BMW-kben szintén biciklilánc van, ráadásul hátul a váltó körül, stb. Ha ennek a motornak nincsenek ilyen ismert nyavajái, akkor sokkal kevesebb a kockázat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14273 Dátum: 2021.10.12 kedd, 14:20:40 »

Ez eddig jó hír. Vannak ugye olyan motorok, amik eléggé kerülendők ilyen-olyan okokból. Pl. a TSI-k a gyenge vezérlés és a kokszosodás miatt, a 20d BMW-k kigyulladnak meg van egyéb bajuk, az N-es motorkódú BMW-kben szintén biciklilánc van, ráadásul hátul a váltó körül, stb. Ha ennek a motornak nincsenek ilyen ismert nyavajái, akkor sokkal kevesebb a kockázat.
Erről van szó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14274 Dátum: 2021.10.12 kedd, 14:21:59 »

Ez eddig jó hír. Vannak ugye olyan motorok, amik eléggé kerülendők ilyen-olyan okokból. Pl. a TSI-k a gyenge vezérlés és a kokszosodás miatt, a 20d BMW-k kigyulladnak meg van egyéb bajuk, az N-es motorkódú BMW-kben szintén biciklilánc van, ráadásul hátul a váltó körül, stb. Ha ennek a motornak nincsenek ilyen ismert nyavajái, akkor sokkal kevesebb a kockázat.
Én már váltottam MK5-re, de tudtommal semmi ilyen rémtörténet nincs az MK4 dízelekkel, sőt nagyon megbízhatók. Talán a DPF regeneráció szokott a leggyakoribb téma lenni. Túl sűrű, vagy eldugul az evoporator és ki kell égetni.
Ja meg a turbócső kilyukad időnként, de akár otthon is cserélhető, csak 2 bilincset kell lelazítani.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14275 Dátum: 2021.10.12 kedd, 16:58:34 »

Oké, legyen szíjas, továbbléphetünk. Egyéb?

Egyéb iránt szíjas és láncos a vezérlés.
A szíjat szokás kb 200 ezernél cserélni gyári adat szerint , a láncra nincs csere periódus
A szíj kívül van , a lánc meg az okos kerekeket hajtja meg
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14276 Dátum: 2021.10.13 szerda, 18:38:03 »

a lánc meg az okos kerekeket hajtja meg
milyen okoskereket? vigyor3 ezt melyik okos mondta neked? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14277 Dátum: 2021.10.13 szerda, 19:57:28 »

milyen okoskereket? vigyor3 ezt melyik okos mondta neked? vigyor3

Nem én találtam ki

https://ketmolnarauto.hu/kozzetetel/vezerlesmodosito-kerek-azaz-okoskerek

de nyugodtan üsd be a keresőbe hogy Ford mondeo MK4 okoskerék és meglátod mennyi helyen igy használják
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14278 Dátum: 2021.10.13 szerda, 23:32:45 »

Nem én találtam ki

https://ketmolnarauto.hu/kozzetetel/vezerlesmodosito-kerek-azaz-okoskerek

de nyugodtan üsd be a keresőbe hogy Ford mondeo MK4 okoskerék és meglátod mennyi helyen igy használják
az megvan, hogy így hívják, és tdci motorban hol van ilyen?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hegipeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #14279 Dátum: 2021.10.16 szombat, 10:41:28 »

Sziasztok!

Az alábbi problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni:
2010-es MK4-es 2.0 TDCI Mondeom van (120kW).
Amikor kb 10 fok alá lehűl a levegő és egész nap, vagy egész éjjel kint áll, akkor indításkor egyből elindul, de utána le is áll. Minél hidegebb az idő, annál többször kell indítani, mire elindul. Tavasztól őszig viszont egyáltalán nem jelentkezik ez a probléma, illetve a fűtött garázsból történő elinduláskor sem.
Otthagytam szerelőnél, hogy diagnosztikai műszerrel nézzen rá, amikor produkálja a hibát, de a műszer semmi rendellenességet nem mutatott.
Van esetleg valakinek valamilyen ötlete, hogy mi lehet a baj, vagy merre érdemes elindulni?

Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva

Mondeo MK4 kombi 2.0 TDCI (163 LE)
előtte: Mondeo MK3 kombi 1,8 (125 LE)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14280 Dátum: 2021.10.17 vasárnap, 15:21:38 »

Sziasztok!

Az alábbi problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni:
2010-es MK4-es 2.0 TDCI Mondeom van (120kW).
Amikor kb 10 fok alá lehűl a levegő és egész nap, vagy egész éjjel kint áll, akkor indításkor egyből elindul, de utána le is áll. Minél hidegebb az idő, annál többször kell indítani, mire elindul. Tavasztól őszig viszont egyáltalán nem jelentkezik ez a probléma, illetve a fűtött garázsból történő elinduláskor sem.
Otthagytam szerelőnél, hogy diagnosztikai műszerrel nézzen rá, amikor produkálja a hibát, de a műszer semmi rendellenességet nem mutatott.
Van esetleg valakinek valamilyen ötlete, hogy mi lehet a baj, vagy merre érdemes elindulni?

Előre is köszönöm a válaszokat!
valamelyik érzékelő hibája haldoklása okozhatja.nehéz ezt a hibát  felderíteni.Tesztelni lehet őket,de nem szeretnek ilyennel foglalkozni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jostu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #14281 Dátum: 2021.10.17 vasárnap, 19:53:18 »

Sziasztok!
Vettem kb. 2 hónapja egy 2009 évjáratu mondeot 1,8tdci 125 le motorral. Az autóval az a probléma, hogy reggelente mikor először indítom az autót, egy fémes kopogó hang hallatszik, kuplung benyomásakor megszűnik a hang, továbbá magától is megszűnik néhány perc elteltével. A másik jelenség, hogy álló helyzetben alapjáratról elkezdem emelni a fordulatot, szó szerint a motor ki akar esni a helyéről, 1500-2000 fordulat tájékán remeg az egész kasztni 2500 fordulat körül megszűnik a remegés. Elvittem egy szerelőhöz, azt mondta hogy motortartó bak, de megvizsgálta őket és azok rendben vannak. Utána kettőstömegű hibát mondott. Természetesen felhívtam az eladót akitől vettem az autót, ő azt mondta, hogy tavaly cseréltek benne kettőstömegüt. kb 20.000km van benne.
Ennyi km alatt tönkre mehet egy kettőstömegű lendkerék? Más jelenség nincs leállitáskor nem hallok kopogó hangot, alapjaraton nem remeg az autó, szép egyenletesen jár a motor hidegen melegen. Nem volt eddig kettőstömegűvel szerelt autóm, igy nincs tapasztalatom mik a legfőbb jelei a lendkerék meghibásodásának. Ha valakinek estleg van ötlete, hogy mi lehet a gond, gondok.. Kérem segitsen!!

Köszönöm előre is a segítséget!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14282 Dátum: 2021.10.17 vasárnap, 20:25:09 »

Sziasztok!
Vettem kb. 2 hónapja egy 2009 évjáratu mondeot 1,8tdci 125 le motorral. Az autóval az a probléma, hogy reggelente mikor először indítom az autót, egy fémes kopogó hang hallatszik, kuplung benyomásakor megszűnik a hang, továbbá magától is megszűnik néhány perc elteltével. A másik jelenség, hogy álló helyzetben alapjáratról elkezdem emelni a fordulatot, szó szerint a motor ki akar esni a helyéről, 1500-2000 fordulat tájékán remeg az egész kasztni 2500 fordulat körül megszűnik a remegés. Elvittem egy szerelőhöz, azt mondta hogy motortartó bak, de megvizsgálta őket és azok rendben vannak. Utána kettőstömegű hibát mondott. Természetesen felhívtam az eladót akitől vettem az autót, ő azt mondta, hogy tavaly cseréltek benne kettőstömegüt. kb 20.000km van benne.
Ennyi km alatt tönkre mehet egy kettőstömegű lendkerék? Más jelenség nincs leállitáskor nem hallok kopogó hangot, alapjaraton nem remeg az autó, szép egyenletesen jár a motor hidegen melegen. Nem volt eddig kettőstömegűvel szerelt autóm, igy nincs tapasztalatom mik a legfőbb jelei a lendkerék meghibásodásának. Ha valakinek estleg van ötlete, hogy mi lehet a gond, gondok.. Kérem segitsen!!

Köszönöm előre is a segítséget!!
tudja bizonyítani az eladó a cserét,vagy csak bemondta?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jostu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #14283 Dátum: 2021.10.18 hétfő, 07:01:40 »

Egy számlát mutatott, és elvileg ő meg egy szerelő haverja cserélték ki. Azt mondta hogy nyugodtan szedjem ki és azonositsam a számla alapján, hogy az a lendkerék van benne. De hát ez azért nem így működik szerintem. Nem kis munka kiszedni. Meg hát ha ő háznál cserélte ki akkor arra garancia alapból nincs. Jó volna tudni hogy ezek a hibajelensegek a lendkerék miatt vannak-e, mert akkor vmi lóvét muszáj lesz tőle behajtanom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14284 Dátum: 2021.10.18 hétfő, 10:42:06 »

Egy számlát mutatott, és elvileg ő meg egy szerelő haverja cserélték ki. Azt mondta hogy nyugodtan szedjem ki és azonositsam a számla alapján, hogy az a lendkerék van benne. De hát ez azért nem így működik szerintem. Nem kis munka kiszedni. Meg hát ha ő háznál cserélte ki akkor arra garancia alapból nincs. Jó volna tudni hogy ezek a hibajelensegek a lendkerék miatt vannak-e, mert akkor vmi lóvét muszáj lesz tőle behajtanom.
ez látatlanból nem fog kiderülni.De esélyes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hegipeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #14285 Dátum: 2021.10.19 kedd, 11:06:10 »

valamelyik érzékelő hibája haldoklása okozhatja.nehéz ezt a hibát  felderíteni.Tesztelni lehet őket,de nem szeretnek ilyennel foglalkozni.
Hát sejtettem, hogy nem lesz egyszerű. Mindenesetre nagyon köszönöm.
Naplózva

Mondeo MK4 kombi 2.0 TDCI (163 LE)
előtte: Mondeo MK3 kombi 1,8 (125 LE)
gyulus1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #14286 Dátum: 2021.10.19 kedd, 15:56:27 »

Sziasztok.
Van egy 2013 - as mondom. A következő problémával küzdök. Egyik délután az autó nem indult el csak kattogott. Be bikáztuk el vittem egy szerelőhöz először azt mondta akksi. Fél éve vettem bele gyári akksit. Utána jött hogy generátor. Elvileg az is jó. Ki mérték az autót. Most ott tartunk hogy a rádió miután le állítom a kocsit szívja le az akkumulátort. Ha ki kapcsolom manuálisan le állítás előtt akkor másnap reggel tökéletesen indul. Volt valakinek hasonló probléma esetleg? Mi lehet a megoldás? Előre is köszi a választ.
Naplózva

Mondeo MKIV. 2013 2.0 163le titanium s.
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14287 Dátum: 2021.10.19 kedd, 19:01:58 »

Sziasztok.
Van egy 2013 - as mondom. A következő problémával küzdök. Egyik délután az autó nem indult el csak kattogott. Be bikáztuk el vittem egy szerelőhöz először azt mondta akksi. Fél éve vettem bele gyári akksit. Utána jött hogy generátor. Elvileg az is jó. Ki mérték az autót. Most ott tartunk hogy a rádió miután le állítom a kocsit szívja le az akkumulátort. Ha ki kapcsolom manuálisan le állítás előtt akkor másnap reggel tökéletesen indul. Volt valakinek hasonló probléma esetleg? Mi lehet a megoldás? Előre is köszi a választ.

kis navi van bent? Blaupunkt FX?
Az szokott ilyent csinálni...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
ludmannakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #14288 Dátum: 2021.10.21 csütörtök, 08:21:59 »

Sziasztok!

Egy különös hibajelenség ügyében fordulnék hozzátok.
Adott a 2010 2.0Tdci Mondeom UFBA motorkódú

Beindítás és 100 méter megtétele után elindítja a DPF regenerlálás folyamatát, más a motorhang.. begyullad a DPF fáklya stb.
Ki lett cserélve a Fáklya, a DPF szűrő és a nyomáskülönbség érzékelő is és a hiba mindmáig fennál. El let végezve a manuális regenerálás Bosch programon keresztül.
De csak nem oldotta meg a problémát. Minden új és mégsem  ált helyre a rendszer.

Találkoztatok már valami hasonló hibával? Esetleg tudnátok javasolni valami megoldást a benzin és gyufa falbav kombó helyett?
Nagyon köszönöm! 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14289 Dátum: 2021.10.21 csütörtök, 08:23:23 »

Sziasztok!

Egy különös hibajelenség ügyében fordulnék hozzátok.
Adott a 2010 2.0Tdci Mondeom UFBA motorkódú

Beindítás és 100 méter megtétele után elindítja a DPF regenerlálás folyamatát, más a motorhang.. begyullad a DPF fáklya stb.
Ki lett cserélve a Fáklya, a DPF szűrő és a nyomáskülönbség érzékelő is és a hiba mindmáig fennál. El let végezve a manuális regenerálás Bosch programon keresztül.
De csak nem oldotta meg a problémát. Minden új és mégsem  ált helyre a rendszer.

Találkoztatok már valami hasonló hibával? Esetleg tudnátok javasolni valami megoldást a benzin és gyufa falbav kombó helyett?
Nagyon köszönöm!  
telítődött a dpf.illetve az üza rendszer, és vagy a turbó hibája okozhat többlet kormot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ludmannakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #14290 Dátum: 2021.10.21 csütörtök, 08:31:21 »

telítődött a dpf.illetve az üza rendszer, és vagy a turbó hibája okozhat többlet kormot.

Teljesen új a DPF szűrő.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14291 Dátum: 2021.10.21 csütörtök, 10:56:24 »

Teljesen új a DPF szűrő.
új----eldugult.Nincs összefüggés.Az új is eldugul,ha tódul a korom--a mondat második fele.
Üzarendszer,turbórendszer,egr szelep.Ezek okozhatják a többlet kormot hiba esetén,amitől az új dpf is eldugul.
Illetve lehet az autón egy csipptuning is(akár dpf vagy egr kiiktatással).Érdemes eredeti sw-re visszaállítani, vagy ellenőrizni ezt is.(PowerFord,vagy szervíz)
És persze a kényszer regeneráció előtti dpf értékeket összehasonlítani a reg utáni értékekkel.Beszédes lehet.
Megkellene próbálni egy forscan progival a kényszer regenerációt, mert a Bosch kevésbé típus specifikus program,inkább általános. Értem ezt a diagnosztikára is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14292 Dátum: 2021.10.21 csütörtök, 12:09:49 »

Teljesen új a DPF szűrő.
Gyári v utángyártott?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ludmannakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #14293 Dátum: 2021.10.21 csütörtök, 17:40:46 »

Gyári v utángyártott?

Utángyártott az új DPF szűrő.

Naplózva
ludmannakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #14294 Dátum: 2021.10.21 csütörtök, 17:42:51 »

új----eldugult.Nincs összefüggés.Az új is eldugul,ha tódul a korom--a mondat második fele.
Üzarendszer,turbórendszer,egr szelep.Ezek okozhatják a többlet kormot hiba esetén,amitől az új dpf is eldugul.
Illetve lehet az autón egy csipptuning is(akár dpf vagy egr kiiktatással).Érdemes eredeti sw-re visszaállítani, vagy ellenőrizni ezt is.(PowerFord,vagy szervíz)
És persze a kényszer regeneráció előtti dpf értékeket összehasonlítani a reg utáni értékekkel.Beszédes lehet.
Megkellene próbálni egy forscan progival a kényszer regenerációt, mert a Bosch kevésbé típus specifikus program,inkább általános. Értem ezt a diagnosztikára is.

Első tulaja vagyok, nincs rajta semmilyen sw módosítás. Az tisztasor, hogy az új is eldugulhat. De felszerelés után 100 méter megtételével?? Kicsit irreálisnak tartom.
 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14295 Dátum: 2021.10.21 csütörtök, 19:46:19 »

Első tulaja vagyok, nincs rajta semmilyen sw módosítás. Az tisztasor, hogy az új is eldugulhat. De felszerelés után 100 méter megtételével?? Kicsit irreálisnak tartom.
  
Na, szűkül a kör. Mi a hiba, és a hiba jelenség?
A hibakód?
A fáklya izzítógyertya működik? Értem,hogy cserélték,de kap 12v ot?
Rossz izzítógyertya elviszi a biztit. Ha nem cserélték vagy ellenőrizték,az új fáklya sem működik... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2021.10.21 csütörtök, 20:05:07 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14296 Dátum: 2021.10.21 csütörtök, 20:36:28 »

Utángyártott az új DPF szűrő.


ESS motor szerint nem jók az ugy. szűrők, nincs velük jó tapasztalat, végül az ő javaslatukra én a gyárit tettem bele.
Ennek fényében akár a szűrő alapból is lehet rossz.
Diag értékek mit mutatnak? Regen előtt, után. Nyomáskülönbség? A regen alatt mit mutatnak a hőmérők? első, középső, hátsó? A hátsó eléri a 600 fokot?, mert akkor működik a "fáklya"

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14297 Dátum: 2021.10.22 péntek, 06:17:05 »

Valamint vadi új szűrőn nem illik kényszer regent sem végezni.
A Hoványban ezt mondták. Miután összerakták, utamra engedtek, hogy majd menet közben fog kiderülni, h működik-e minden.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14298 Dátum: 2021.10.22 péntek, 17:22:48 »

Sziasztok!

Egy különös hibajelenség ügyében fordulnék hozzátok.
Adott a 2010 2.0Tdci Mondeom UFBA motorkódú

Beindítás és 100 méter megtétele után elindítja a DPF regenerlálás folyamatát, más a motorhang.. begyullad a DPF fáklya stb.
Ki lett cserélve a Fáklya, a DPF szűrő és a nyomáskülönbség érzékelő is és a hiba mindmáig fennál. El let végezve a manuális regenerálás Bosch programon keresztül.
De csak nem oldotta meg a problémát. Minden új és mégsem  ált helyre a rendszer.

Találkoztatok már valami hasonló hibával? Esetleg tudnátok javasolni valami megoldást a benzin és gyufa falbav kombó helyett?
Nagyon köszönöm! 
nem ártana leadaptálni az új alkatrészeket sem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ludmannakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #14299 Dátum: 2021.10.24 vasárnap, 14:11:13 »

Na, szűkül a kör. Mi a hiba, és a hiba jelenség?
A hibakód?
A fáklya izzítógyertya működik? Értem,hogy cserélték,de kap 12v ot?
Rossz izzítógyertya elviszi a biztit. Ha nem cserélték vagy ellenőrizték,az új fáklya sem működik... Roll Eyes

Hibakód nincs, ez a legérdekesebb. Az új fáklya működik. izzít és a gázolajat is meggyújtja. Nyomáskülönbség alapjáraton 0 milibar terhelve 0-15 között.
A hiba továbbra is fentáll. Beindítás és 50 - 100 méter megtétele után elindul a regenerációs folyamat. Beindul a hűtő ventilátor, megváltozik a motor hang és a fáklya begyullad. Minden esetben ezt így csinálja.

Naplózva
Oldalak: 1 ... 279 280 281 282 283 284 285 [286] 287 288 289 290 291 292 293 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.