Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:30:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
61
62
63
64
65
66
67
[
68
]
69
70
71
72
73
74
75
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5260084 alkalommal)
0 Felhasználó és 302 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3350 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 15:18:32 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.12 szerda, 20:52:54
Üzia szűrőcsere?
Turbo vezérlő szelep? Ha mondjuk nem tartja meg a vákuumot, nem tudja behúzva tartani a változó geometriát (rugó ellenébe kell behúznia), ezáltal a turbó lassan..csak nagyobb fordulaton tud felpörögni, innen is lehet lomhaság...
Nekem pl.: változó geometria tisztítás után lényegesen fürgébb lett az autóm... a turbó hamar felpörgött, kis gázra is jól húzott...előtte lomha volt...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3351 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 16:06:59 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.02.13 csütörtök, 15:18:32
Turbo vezérlő szelep? Ha mondjuk nem tartja meg a vákuumot, nem tudja behúzva tartani a változó geometriát (rugó ellenébe kell behúznia), ezáltal a turbó lassan..csak nagyobb fordulaton tud felpörögni, innen is lehet lomhaság...
Nekem pl.: változó geometria tisztítás után lényegesen fürgébb lett az autóm... a turbó hamar felpörgött, kis gázra is jól húzott...előtte lomha volt...
Ez nekem magas mint kacsának az eperfa,még csak ismerkedési fázisban vagyok az autóval.Hol tudják nekem ezt megnézni?Vagy én is boldogulnék vele?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.13 csütörtök, 17:09:03 írta Georgo
»
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3352 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 16:11:38 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.02.13 csütörtök, 15:18:32
Nekem pl.: változó geometria tisztítás után lényegesen fürgébb lett az autóm...
Hogy kell azt csinálni?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3353 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 18:26:52 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.02.13 csütörtök, 16:06:59
Ez nekem magas mint kacsának az eperfa,még csak ismerkedési fázisban vagyok az autóval.Hol tudják nekem ezt megnézni?Vagy én is boldogulnék vele?
Változó geometriás turbó van az autóban, amit egy vákuumszelep vezérel. Alacsony fordulaton a lapátok bezárnak, csökkentve a teret, növelve a nyomást... video-n jól látszik:
http://www.youtube.com/watch?v=cLa4qwA3x7s
Én csak tippként mondtam, hogy lehet azért lomha az autód..mert a turbó geometria lapátjai nem zárnak vissza és ezáltal "későn" jön meg a turbónyomás...
Ez lehet attól, hogy "elkokszolódott" a geometria szerkezete, valamint az azt vezérlő szelep hibájából is... hibakód nem lesz egyiknél sem....csak akkor ha már egyáltalán nem működik... én egyszer levettem a vákuumcsövet, mentem egy kört...s abszolút "szívódizelként" működött.. kis gáznál, alacsonyabb fordulaton még hibakódot sem hozott...
Ezt otthon nem tudod megállapítani. Alapelv, hogy a turbónyomás növekedésével arányosan növeli a befecskendezett üzemanyagot. Szóval ha nincs nyomás, akkor üzemanyagot sem ad neki, emiatt lehet lomha egy autó...
Persze teljesen más is lehet... egy diagnosztikát megérdemelne. Ha nincs semmi hibakód, akkor lehet akár a fent említett is. Egy jobb autószerelő szaki biztos tud segíteni.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3354 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 18:30:11 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.02.13 csütörtök, 16:11:38
Hogy kell azt csinálni?
Turbó levesz..és szétszed...és mechanikusan kitisztít... kevesen csinálják, elég "***" meló... Főként VW-neknél szokás a tisztítás, a PDTdi-seknél gyakori az elkokszolódás, eltömődés... biztos találni ezekről képet, videót.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3355 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 19:05:22 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.02.13 csütörtök, 18:26:52
Változó geometriás turbó van az autóban, amit egy vákuumszelep vezérel. Alacsony fordulaton a lapátok bezárnak, csökkentve a teret, növelve a nyomást... video-n jól látszik:
http://www.youtube.com/watch?v=cLa4qwA3x7s
Én csak tippként mondtam, hogy lehet azért lomha az autód..mert a turbó geometria lapátjai nem zárnak vissza és ezáltal "későn" jön meg a turbónyomás...
Ez lehet attól, hogy "elkokszolódott" a geometria szerkezete, valamint az azt vezérlő szelep hibájából is... hibakód nem lesz egyiknél sem....csak akkor ha már egyáltalán nem működik... én egyszer levettem a vákuumcsövet, mentem egy kört...s abszolút "szívódizelként" működött.. kis gáznál, alacsonyabb fordulaton még hibakódot sem hozott...
Ezt otthon nem tudod megállapítani. Alapelv, hogy a turbónyomás növekedésével arányosan növeli a befecskendezett üzemanyagot. Szóval ha nincs nyomás, akkor üzemanyagot sem ad neki, emiatt lehet lomha egy autó...
Persze teljesen más is lehet... egy diagnosztikát megérdemelne. Ha nincs semmi hibakód, akkor lehet akár a fent említett is. Egy jobb autószerelő szaki biztos tud segíteni.
Üdv.: Peti
Köszi a tanácsot,és keresek egy szakit mert nekem nincs helyem ahol belekezdhetnék.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3356 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 20:34:37 »
Idézetet írta: Georgo - 2014.02.13 csütörtök, 19:05:22
Köszi a tanácsot,és keresek egy szakit mert nekem nincs helyem ahol belekezdhetnék.
Állítólag Ervin nevű klubtársunk elég penge turbó ügyileg. Keresd őt....
Majd én is keresem, ha már vagy 10 2.0tdci 140 lovason túl van...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3357 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 20:35:56 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.13 csütörtök, 20:34:37
Állítólag Ervin nevű klubtársunk elég penge turbó ügyileg. Keresd őt....
Majd én is keresem, ha már vagy 10 2.0tdci 140 lovason túl van...
Nem hsizem, hogy akár az első is gondot okozna neki.
Ő merre felé lakozik? Én is tervezem nagyon, hogy meglátogatom!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3358 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 20:41:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.13 csütörtök, 20:35:56
Nem hsizem, hogy akár az első is gondot okozna neki.
Ő merre felé lakozik? Én is tervezem nagyon, hogy meglátogatom!
Súr-on "rendel".
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3359 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 20:44:13 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.13 csütörtök, 20:41:05
Súr-on "rendel".
közben meg is néztem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3360 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 20:53:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.13 csütörtök, 20:44:13
közben meg is néztem.
Gyorsan megjártad...
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3361 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 20:54:00 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.13 csütörtök, 20:53:11
Gyorsan megjártad...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3362 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 21:16:01 »
Tomi, korábban témáztunk a turbó ill. az EGR vákuumszelepéről, akkor írtam, hogy tettem egy próbát a tisztogatására ...... pár nap után ismét morogni kezdett,
és most jön a lényeg:
pár napja elhallgatott magától, nem tapasztalok semmi romlást, (kopp, kopp, kopp)
Természetesen cserélve lesz, hogy mért várok még vele, ez egy hosszú történet (két éves) vitában állok a szegedi Ford képviselettel, a törvény szerin hibás teljesítés a bűnük
, ami bizonyított, csak ba...kodnak.....
Nemsokára részletesen beszámolok, ha így, ha úgy lesz vége!
Itt már nem az alkatrész áráról van szó!!!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3363 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 21:18:42 »
Idézetet írta: papione - 2014.02.13 csütörtök, 21:16:01
Tomi, korábban témáztunk a turbó ill. az EGR vákuumszelepéről, akkor írtam, hogy tettem egy próbát a tisztogatására ...... pár nap után ismét morogni kezdett,
és most jön a lényeg:
pár napja elhallgatott magától, nem tapasztalok semmi romlást, (kopp, kopp, kopp)
Természetesen cserélve lesz, hogy mért várok még vele, ez egy hosszú történet (két éves) vitában állok a szegedi Ford képviselettel, a törvény szerin hibás teljesítés a bűnük
, ami bizonyított, csak ba...kodnak.....
Nemsokára részletesen beszámolok, ha így, ha úgy lesz vége!
Itt már nem az alkatrész áráról van szó!!!
Azért a történet érdekelne! Vikék nem cserélik egyébként!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3364 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 21:24:06 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.13 csütörtök, 21:18:42
Azért a történet érdekelne! Vikék nem cserélik egyébként!
Lesz beszámoló!!!
Vik mint szervizes, megmagyaráznád!!!???
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3365 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 21:25:39 »
Idézetet írta: papione - 2014.02.13 csütörtök, 21:24:06
Lesz beszámoló!!!
Vik mint szervizes, megmagyaráznád!!!???
Elmondása szerint minden második tdci ilen fhingó hangú. Nem cserélik, csak ha külön kérik!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3366 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 21:34:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.13 csütörtök, 21:25:39
Elmondása szerint minden második tdci ilen fhingó hangú. Nem cserélik, csak ha külön kérik!
Értem, köszönöm!
Egyébként, mint korábban írtam, a tisztogatás jótékony hatással volt, érezhető javulás vettem észre, pl. megszűnt a elinduláskori torpanás!
Javaslom mindenkinek a cserét, nem normális a morgás!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3367 Dátum:
2014.02.14 péntek, 08:16:42 »
Idézetet írta: papione - 2014.02.13 csütörtök, 21:34:22
Értem, köszönöm!
Egyébként, mint korábban írtam, a tisztogatás jótékony hatással volt, érezhető javulás vettem észre, pl. megszűnt a elinduláskori torpanás!
Javaslom mindenkinek a cserét, nem normális a morgás!
Ez az amit leállításkor lehet hallani? Én ilyet nem tapasztaltam.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3368 Dátum:
2014.02.14 péntek, 08:25:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.02.14 péntek, 08:16:42
Ez az amit leállításkor lehet hallani? Én ilyet nem tapasztaltam.
Igen. Ha nem hallod, akkor jó. A másik két mondeónkon sem csinálta soha, pedig az egyikben 150e km van a másikban meg 280e km. Viszont s-maxban csak 80e, és mégis csinálta...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Georgo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3369 Dátum:
2014.02.14 péntek, 13:25:14 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.13 csütörtök, 20:34:37
Állítólag Ervin nevű klubtársunk elég penge turbó ügyileg. Keresd őt....
Majd én is keresem, ha már vagy 10 2.0tdci 140 lovason túl van...
Köszi,megkeresem.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3370 Dátum:
2014.02.14 péntek, 17:28:00 »
Idézetet írta: papione - 2014.02.13 csütörtök, 21:34:22
Értem, köszönöm!
Egyébként, mint korábban írtam, a tisztogatás jótékony hatással volt, érezhető javulás vettem észre, pl. megszűnt a elinduláskori torpanás!
Javaslom mindenkinek a cserét, nem normális a morgás!
Mivel két egyforma szelep van az autónknál, ezért fel is cserélhetőek. A leállító csappantyúé általános esetben jobb állapotban lehet, mivel lényegesen kevesebbszer szabályoz. (leállítás és DPF regenerációkor)
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Koszta
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3371 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 22:23:32 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.27 hétfő, 20:28:39
Gyakorlatilag nem a hengerfejbe gyógyul bele az izzítógyertya, hanem az égéstérbe a vége.
Amikor már nem működik egy ideje és ugye nem izzik fel, akkor szépen rárakodik a korom (elszenesedik) a végére, ami belóg az égéstérbe.
Tehát átmérőnövekedés jön létre így már nem fér ki visszafele azon a lyukon ami éppen akkora, hogy beférjen. A menettel kifelé csavarva a gyertya külsőt pedig simán elszakíthatjuk a gyertya belső részét.
Ezért nem szabad hagyni, ha a gyertya nem jó.
Sok-sok forgatással, finom mozgatással ezt a rárakódott cuccok le lehet koptatni és akkor kijöhet.
Sziasztok!
Nekem egy 2008. évjáratú MK4 2.0 TDCI Tournier-em van. Tudna valaki használható leírást, vagy képeket küldeni, hogyan kell kiszerelni a izzítógyertyákat? Pár hete nálam is jelentkezik az első indításnál az a jelenség, hogy csak 2-3 tekerés után térnek magukhoz a dugattyúk
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3372 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 11:32:06 »
Na, akinek purflux fc 582-es go szűrőháza van annak lehet érdekes...
Ez a fajta:
http://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/import/pdf/PURFLUX/FC582E.pdf
Legutóbbi go szűrő csere óta levegősödik, levegősödött nekem. Felhívtam a aszagszervízt és azt mondták, hogy régebben sok ilyen s-max, mondeó volt ami levegősödött, az egész ház cseréje oldotta meg a gondot.
Hétvégén kicsit megkukkantottam járó motornál, és ha bemozgatom az egyébként zárt légtelenítő csavart (a képen a 4-es alkatrész) akkor ömlenek a buborékok. Alf szerint az ottani O gyűrű lehet a xar, nyilván elsőként ezt kell megpróbálni, de a szagszervíz reakciójából ítélve ez nem egyedi.
Így írtam a purfluxnak, akik remélem fognak válaszolni. Remélem van feedbackjük...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3373 Dátum:
2014.02.19 szerda, 08:55:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.17 hétfő, 11:32:06
Na, akinek purflux fc 582-es go szűrőháza van annak lehet érdekes...
Ez a fajta:
http://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/import/pdf/PURFLUX/FC582E.pdf
Legutóbbi go szűrő csere óta levegősödik, levegősödött nekem. Felhívtam a aszagszervízt és azt mondták, hogy régebben sok ilyen s-max, mondeó volt ami levegősödött, az egész ház cseréje oldotta meg a gondot.
Hétvégén kicsit megkukkantottam járó motornál, és ha bemozgatom az egyébként zárt légtelenítő csavart (a képen a 4-es alkatrész) akkor ömlenek a buborékok. Alf szerint az ottani O gyűrű lehet a xar, nyilván elsőként ezt kell megpróbálni, de a szagszervíz reakciójából ítélve ez nem egyedi.
Így írtam a purfluxnak, akik remélem fognak válaszolni. Remélem van feedbackjük...
Nem írnak vissza! Viszont a fax kivan, mert tegnap ismét fellevegősödött!! Teljesen egyértelmű, hogy ha a légtelenítő csavart mozgatom járó motornál megjelenik egy csomó buborék, ami befcskendezve hallható, hogy meg-meg torpantja a motort, viszont indulásokor hetente egyszer kb. simán 4-5-dik alkalmora indul be!
Kiszedtem a légtelenítő csavart, a gumi tömítést megfordítottam rajta, szemre rendben van, de mégsem...
Holnap kicseréltetem az egész szűrőházat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3374 Dátum:
2014.02.19 szerda, 09:58:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.19 szerda, 08:55:54
Nem írnak vissza! Viszont a fax kivan, mert tegnap ismét fellevegősödött!! Teljesen egyértelmű, hogy ha a légtelenítő csavart mozgatom járó motornál megjelenik egy csomó buborék, ami befcskendezve hallható, hogy meg-meg torpantja a motort, viszont indulásokor hetente egyszer kb. simán 4-5-dik alkalmora indul be!
Kiszedtem a légtelenítő csavart, a gumi tömítést megfordítottam rajta, szemre rendben van, de mégsem...
Holnap kicseréltetem az egész szűrőházat...
munkaidőben!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3375 Dátum:
2014.02.19 szerda, 10:01:59 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.02.19 szerda, 09:58:30
munkaidőben!
Gyerekkel megyek orvosohoz, szabadságom alatt, és utána.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3376 Dátum:
2014.02.19 szerda, 11:31:27 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.19 szerda, 08:55:54
Nem írnak vissza! Viszont a fax kivan, mert tegnap ismét fellevegősödött!! Teljesen egyértelmű, hogy ha a légtelenítő csavart mozgatom járó motornál megjelenik egy csomó buborék, ami befcskendezve hallható, hogy meg-meg torpantja a motort, viszont indulásokor hetente egyszer kb. simán 4-5-dik alkalmora indul be!
Kiszedtem a légtelenítő csavart, a gumi tömítést megfordítottam rajta, szemre rendben van, de mégsem...
Holnap kicseréltetem az egész szűrőházat...
Az, hogy levegő jön a légtelenítő szelepnél, csak azt jelenti, hogy valahol levegő kerül a rendszerbe.
Az, hogy csak akkor jön ki a buborék, ha kinyitod a csavart, azt jelenti, hogy a csavar tömítése jó.
Én arra tippelnék, hogy nem a szűrőháznál megy be a levegő, csak ott gyűlik össze. Esetleg a tankban falsot szív.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3377 Dátum:
2014.02.19 szerda, 14:03:55 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.02.19 szerda, 11:31:27
Az, hogy levegő jön a légtelenítő szelepnél, csak azt jelenti, hogy valahol levegő kerül a rendszerbe.
Az, hogy csak akkor jön ki a buborék, ha kinyitod a csavart, azt jelenti, hogy a csavar tömítése jó.
Én arra tippelnék, hogy nem a szűrőháznál megy be a levegő, csak ott gyűlik össze. Esetleg a tankban falsot szív.
Nem a légtelenítő szelepnél jön, hanem ha a légtelenítő szelepet megmozgatom zárt állapotban, akkor megjelennek buborékok a jobb oldali, pumpához menő csőben, azaz én azt a következtetést vontam le, hogy ott szív be valamit...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3378 Dátum:
2014.02.19 szerda, 14:20:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.19 szerda, 14:03:55
Nem a légtelenítő szelepnél jön, hanem ha a légtelenítő szelepet megmozgatom zárt állapotban, akkor megjelennek buborékok a jobb oldali, pumpához menő csőben, azaz én azt a következtetést vontam le, hogy ott szív be valamit...
Nekem is levegos volt, de allandoan a galaxy-m:(
Azert sztm ne csereld le meg az egesz hazat, hanem vegyel egy uj szurot es az uj O gyurut (lehet kapsz kulon is sajna azt nem tudom) jol olajozd be, plusz a gyorscsatikat a be es kimenoket es a legtelenitojet is hatha ezek segitenek
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3379 Dátum:
2014.02.19 szerda, 15:14:05 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.02.19 szerda, 14:20:23
Nekem is levegos volt, de allandoan a galaxy-m:(
Azert sztm ne csereld le meg az egesz hazat, hanem vegyel egy uj szurot es az uj O gyurut (lehet kapsz kulon is sajna azt nem tudom) jol olajozd be, plusz a gyorscsatikat a be es kimenoket es a legtelenitojet is hatha ezek segitenek
És indulási problémák is voltak a levegősödéstől? Neked is motortérben volt a szűrő?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3380 Dátum:
2014.02.19 szerda, 15:25:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.19 szerda, 15:14:05
És indulási problémák is voltak a levegősödéstől? Neked is motortérben volt a szűrő?
Nem az sohasem volt szerencsere ilyen inditasi gondom (csak amikor szetszedtem a gyorscsatikat olajozas miatt utana
) es igen a motorterben volt a szuro.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3381 Dátum:
2014.02.19 szerda, 15:32:57 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.02.19 szerda, 15:25:30
Nem az sohasem volt szerencsere ilyen inditasi gondom (csak amikor szetszedtem a gyorscsatikat olajozas miatt utana
) es igen a motorterben volt a szuro.
Egy-két buborék volt, vagy egy csomó?
Mert állítólag egy-kettő normális...
Viszont a sok nem. Hát ennyit én is meg tudtam állapítani.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3382 Dátum:
2014.02.19 szerda, 16:05:52 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.19 szerda, 08:55:54
Nem írnak vissza! Viszont a fax kivan, mert tegnap ismét fellevegősödött!! Teljesen egyértelmű, hogy ha a légtelenítő csavart mozgatom járó motornál megjelenik egy csomó buborék, ami befcskendezve hallható, hogy meg-meg torpantja a motort, viszont indulásokor hetente egyszer kb. simán 4-5-dik alkalmora indul be!
Kiszedtem a légtelenítő csavart, a gumi tömítést megfordítottam rajta, szemre rendben van, de mégsem...
Holnap kicseréltetem az egész szűrőházat...
vazz.kivetted a tömítést....ott fogtad a kezedben.Miért nem mérted meg,és azonnal tudtam volna neked adnia melóhelyen....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3383 Dátum:
2014.02.19 szerda, 16:09:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.19 szerda, 15:32:57
Egy-két buborék volt, vagy egy csomó?
Mert állítólag egy-kettő normális...
Viszont a sok nem. Hát ennyit én is meg tudtam állapítani.
Hat inkabb egy-ketto es kisebbek...
Nekem az sem tetszett anno
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3384 Dátum:
2014.02.19 szerda, 16:18:57 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.19 szerda, 16:05:52
vazz.kivetted a tömítést....ott fogtad a kezedben.Miért nem mérted meg,és azonnal tudtam volna neked adnia melóhelyen....
A tömítésen nem látszik semmi extra, egy kis piros bizbasz, ki tudom venni megint ha kell, a tömítést.
Igazából azt néztem, hogy a meghúzható anya (műanyag baxom fhos) sarkai kicsit el vannak nyalva. Simán el tudom képzelni, hogy erőltették, lerepült a kulcs és egyből a légtelenítő csavarba ütközik, ami szintén műanyag. Azaz egy repedés sem kizárt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3385 Dátum:
2014.02.19 szerda, 16:22:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.19 szerda, 16:18:57
A tömítésen nem látszik semmi extra, egy kis piros bizbasz, ki tudom venni megint ha kell, a tömítést.
Igazából azt néztem, hogy a meghúzható anya (műanyag baxom fhos) sarkai kicsit el vannak nyalva. Simán el tudom képzelni, hogy erőltették, lerepült a kulcs és egyből a légtelenítő csavarba ütközik, ami szintén műanyag. Azaz egy repedés sem kizárt...
legközelebb fotózd le a csavart meg a tömítést.hátha kiváltható...
A szűrőház gyártója nem válaszolt még?Nekik biztos van szperpártsz.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3386 Dátum:
2014.02.19 szerda, 16:23:52 »
Ma kicsit áttúrtam a zinter netet.
hdi motorokban is szokott lenni gőszűrőház probléma. (Csak ami vicces, hogy azok 2001-2002-es kocsik, ugyanezzel a szűrővel, de ott a pugnak volt annyi esze, hogy rárakott egy kézipumpát a szűrő előtti csőre...)
S max fórumokon is írnak ilyen problémát, de ott sokszor felmerül a kettős tömegű hibája, bár az az indítást nem tudom hogyan befolyásolja...
Még amit írnak, de azt inkább 2008-2009-es autóknál az a alarm modul, ami állítólag valahol a kerék fölött van és tele lesz kosszal...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3387 Dátum:
2014.02.19 szerda, 16:25:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.19 szerda, 16:22:53
legközelebb fotózd le a csavart meg a tömítést.hátha kiváltható...
A szűrőház gyártója nem válaszolt még?Nekik biztos van szperpártsz.....
Qva anyját, de nem.
Már kinyomoztam az összes email címűket.
Eddig egy olasz bringa hablatyolt valamit olaszul... Faxom eláll... Angol levélre küld egy olasz választ.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3388 Dátum:
2014.02.19 szerda, 16:34:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.19 szerda, 16:25:08
Qva anyját, de nem.
Már kinyomoztam az összes email címűket.
Eddig egy olasz bringa hablatyolt valamit olaszul... Faxom eláll... Angol levélre küld egy olasz választ.
én a helyedben tennék bele egy ilyet,sose levegősödne fel többet:
https://cromax.hu/ford/s-max/galaxy-2006-/130000000-szurok/130420000-szurok/130420126-gazolajszuro/?limitstart=0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3389 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 19:30:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.19 szerda, 16:34:22
én a helyedben tennék bele egy ilyet,sose levegősödne fel többet:
https://cromax.hu/ford/s-max/galaxy-2006-/130000000-szurok/130420000-szurok/130420126-gazolajszuro/?limitstart=0
Cakpakk 28e volt. Most még jó.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3390 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 19:32:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.20 csütörtök, 19:30:42
Cakpakk 28e volt. Most még jó.
Tibi intézte?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3391 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 19:35:47 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.02.20 csütörtök, 19:32:02
Tibi intézte?
Kijaza a Tibi?
Ford szagszervíz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3392 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 20:13:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.20 csütörtök, 19:35:47
Kijaza a Tibi?
Ford szagszervíz.
már elmúlt a szerelem.....!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3393 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 20:26:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.20 csütörtök, 20:13:24
már elmúlt a szerelem.....!
Ja, én sem, ő sem szereli...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3394 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 20:27:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.20 csütörtök, 20:26:42
Ja, én sem, ő sem szereli...
jobb ez így.legalább nem lesz belőle gyerek.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3395 Dátum:
2014.02.21 péntek, 09:18:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.20 csütörtök, 19:30:42
Cakpakk 28e volt. Most még jó.
Még ma is elindult.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3396 Dátum:
2014.02.21 péntek, 13:02:20 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.21 péntek, 09:18:11
Még ma is elindult.
pedig már akartam írni, h add el
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3397 Dátum:
2014.02.21 péntek, 13:04:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.19 szerda, 16:25:08
Qva anyját, de nem.
Már kinyomoztam az összes email címűket.
Eddig egy olasz bringa hablatyolt valamit olaszul... Faxom eláll... Angol levélre küld egy olasz választ.
xarnak ők az angolra.
ha valamit akarsz tőlük, tanulj meg olaszul. így vannak vele. de igazából mindenre xarnak. csoda h válaszoltak
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3398 Dátum:
2014.02.21 péntek, 18:46:09 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.02.21 péntek, 13:04:58
xarnak ők az angolra.
ha valamit akarsz tőlük, tanulj meg olaszul. így vannak vele. de igazából mindenre xarnak. csoda h válaszoltak
Tahó egy bagázs úgy általában.
Naplózva
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3399 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 09:25:38 »
Sziasztok,
Kérdésem, hogy a "gyári izzítógyertyát" ki szállítja a Fordnak? Melyik az a márka, amit a gyárin kívül még ajánlotok (ár, minőség) stb? Ha esetleg valaki tudja a gyári számot azt megköszönném..
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
Oldalak:
1
...
61
62
63
64
65
66
67
[
68
]
69
70
71
72
73
74
75
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ