Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263471 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3350 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 15:18:32 »

Üzia  szűrőcsere?

Turbo vezérlő szelep? Ha mondjuk nem tartja meg a vákuumot, nem tudja behúzva tartani a változó geometriát (rugó ellenébe kell behúznia), ezáltal a turbó lassan..csak nagyobb fordulaton tud felpörögni, innen is lehet lomhaság...

Nekem pl.: változó geometria tisztítás után lényegesen fürgébb lett az autóm... a turbó hamar felpörgött, kis gázra is jól húzott...előtte lomha volt...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #3351 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 16:06:59 »

Turbo vezérlő szelep? Ha mondjuk nem tartja meg a vákuumot, nem tudja behúzva tartani a változó geometriát (rugó ellenébe kell behúznia), ezáltal a turbó lassan..csak nagyobb fordulaton tud felpörögni, innen is lehet lomhaság...

Nekem pl.: változó geometria tisztítás után lényegesen fürgébb lett az autóm... a turbó hamar felpörgött, kis gázra is jól húzott...előtte lomha volt...

Ez nekem magas mint kacsának az eperfa,még csak ismerkedési fázisban vagyok az autóval.Hol tudják nekem ezt megnézni?Vagy én is boldogulnék vele?
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.13 csütörtök, 17:09:03 írta Georgo » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3352 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 16:11:38 »



Nekem pl.: változó geometria tisztítás után lényegesen fürgébb lett az autóm...

Hogy kell azt csinálni?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3353 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 18:26:52 »

Ez nekem magas mint kacsának az eperfa,még csak ismerkedési fázisban vagyok az autóval.Hol tudják nekem ezt megnézni?Vagy én is boldogulnék vele?


Változó geometriás turbó van az autóban, amit egy vákuumszelep vezérel. Alacsony fordulaton a lapátok bezárnak, csökkentve a teret, növelve a nyomást... video-n jól látszik:

http://www.youtube.com/watch?v=cLa4qwA3x7s

Én csak tippként mondtam, hogy lehet azért lomha az autód..mert a turbó geometria lapátjai nem zárnak vissza és ezáltal "későn" jön meg a turbónyomás...
Ez lehet attól, hogy "elkokszolódott" a geometria szerkezete, valamint az azt vezérlő szelep hibájából is... hibakód nem lesz egyiknél sem....csak akkor ha már egyáltalán nem működik... én egyszer levettem a vákuumcsövet, mentem egy kört...s abszolút "szívódizelként" működött.. kis gáznál, alacsonyabb fordulaton még hibakódot sem hozott...

Ezt otthon nem tudod megállapítani. Alapelv, hogy a turbónyomás növekedésével arányosan növeli a befecskendezett üzemanyagot. Szóval ha nincs nyomás, akkor üzemanyagot sem ad neki, emiatt lehet lomha egy autó...

Persze teljesen más is lehet... egy diagnosztikát megérdemelne. Ha nincs semmi hibakód, akkor lehet akár a fent említett is. Egy jobb autószerelő szaki biztos tud segíteni.

Üdv.: Peti

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3354 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 18:30:11 »

Hogy kell azt csinálni?

Turbó levesz..és szétszed...és mechanikusan kitisztít... kevesen csinálják, elég "***" meló... Főként VW-neknél szokás a tisztítás, a PDTdi-seknél gyakori az elkokszolódás, eltömődés... biztos találni ezekről képet, videót.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #3355 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 19:05:22 »

Változó geometriás turbó van az autóban, amit egy vákuumszelep vezérel. Alacsony fordulaton a lapátok bezárnak, csökkentve a teret, növelve a nyomást... video-n jól látszik:

http://www.youtube.com/watch?v=cLa4qwA3x7s

Én csak tippként mondtam, hogy lehet azért lomha az autód..mert a turbó geometria lapátjai nem zárnak vissza és ezáltal "későn" jön meg a turbónyomás...
Ez lehet attól, hogy "elkokszolódott" a geometria szerkezete, valamint az azt vezérlő szelep hibájából is... hibakód nem lesz egyiknél sem....csak akkor ha már egyáltalán nem működik... én egyszer levettem a vákuumcsövet, mentem egy kört...s abszolút "szívódizelként" működött.. kis gáznál, alacsonyabb fordulaton még hibakódot sem hozott...

Ezt otthon nem tudod megállapítani. Alapelv, hogy a turbónyomás növekedésével arányosan növeli a befecskendezett üzemanyagot. Szóval ha nincs nyomás, akkor üzemanyagot sem ad neki, emiatt lehet lomha egy autó...

Persze teljesen más is lehet... egy diagnosztikát megérdemelne. Ha nincs semmi hibakód, akkor lehet akár a fent említett is. Egy jobb autószerelő szaki biztos tud segíteni.

Üdv.: Peti


Köszi a tanácsot,és keresek egy szakit mert nekem nincs helyem ahol belekezdhetnék.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3356 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 20:34:37 »

Köszi a tanácsot,és keresek egy szakit mert nekem nincs helyem ahol belekezdhetnék.
Állítólag Ervin nevű klubtársunk elég penge turbó ügyileg. Keresd őt....
Majd én is keresem, ha már vagy 10 2.0tdci 140 lovason túl van...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3357 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 20:35:56 »

Állítólag Ervin nevű klubtársunk elég penge turbó ügyileg. Keresd őt....
Majd én is keresem, ha már vagy 10 2.0tdci 140 lovason túl van...

Nem hsizem, hogy akár az első is gondot okozna neki.

Ő merre felé lakozik? Én is tervezem nagyon, hogy meglátogatom!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3358 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 20:41:05 »

Nem hsizem, hogy akár az első is gondot okozna neki.

Ő merre felé lakozik? Én is tervezem nagyon, hogy meglátogatom!

Súr-on "rendel".  Smiley
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3359 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 20:44:13 »

Súr-on "rendel".  Smiley

 worship közben meg is néztem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3360 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 20:53:11 »

worship közben meg is néztem.

Gyorsan megjártad... eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3361 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 20:54:00 »

Gyorsan megjártad... eplus2

 taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #3362 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 21:16:01 »

Tomi, korábban témáztunk a turbó ill. az EGR vákuumszelepéről, akkor írtam, hogy tettem egy próbát a tisztogatására ...... pár nap után ismét morogni kezdett,

és most jön a lényeg:  wow1 pár napja elhallgatott magától, nem tapasztalok semmi romlást, (kopp, kopp, kopp)

Természetesen cserélve lesz, hogy mért várok még vele, ez egy hosszú történet (két éves) vitában állok a szegedi Ford képviselettel, a törvény szerin hibás teljesítés a bűnük  nezze, ami bizonyított, csak ba...kodnak.....

Nemsokára részletesen beszámolok, ha így, ha úgy lesz vége!

Itt már nem az alkatrész áráról van szó!!!

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3363 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 21:18:42 »

Tomi, korábban témáztunk a turbó ill. az EGR vákuumszelepéről, akkor írtam, hogy tettem egy próbát a tisztogatására ...... pár nap után ismét morogni kezdett,

és most jön a lényeg:  wow1 pár napja elhallgatott magától, nem tapasztalok semmi romlást, (kopp, kopp, kopp)

Természetesen cserélve lesz, hogy mért várok még vele, ez egy hosszú történet (két éves) vitában állok a szegedi Ford képviselettel, a törvény szerin hibás teljesítés a bűnük  nezze, ami bizonyított, csak ba...kodnak.....

Nemsokára részletesen beszámolok, ha így, ha úgy lesz vége!

Itt már nem az alkatrész áráról van szó!!!



Azért a történet érdekelne! Vikék nem cserélik egyébként!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #3364 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 21:24:06 »

Azért a történet érdekelne! Vikék nem cserélik egyébként!

Lesz beszámoló!!!

Vik mint szervizes, megmagyaráznád!!!???

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3365 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 21:25:39 »

Lesz beszámoló!!!

Vik mint szervizes, megmagyaráznád!!!???



Elmondása szerint minden második tdci ilen fhingó hangú. Nem cserélik, csak ha külön kérik!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #3366 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 21:34:22 »

Elmondása szerint minden második tdci ilen fhingó hangú. Nem cserélik, csak ha külön kérik!

Értem, köszönöm!

Egyébként, mint korábban írtam, a tisztogatás jótékony hatással volt, érezhető javulás vettem észre, pl. megszűnt a elinduláskori torpanás!

Javaslom mindenkinek a cserét, nem normális a morgás!

Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3367 Dátum: 2014.02.14 péntek, 08:16:42 »

Értem, köszönöm!

Egyébként, mint korábban írtam, a tisztogatás jótékony hatással volt, érezhető javulás vettem észre, pl. megszűnt a elinduláskori torpanás!

Javaslom mindenkinek a cserét, nem normális a morgás!


Ez az amit leállításkor lehet hallani? Én ilyet nem tapasztaltam.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3368 Dátum: 2014.02.14 péntek, 08:25:37 »

Ez az amit leállításkor lehet hallani? Én ilyet nem tapasztaltam.

Igen. Ha nem hallod, akkor jó. A másik két mondeónkon sem csinálta soha, pedig az egyikben 150e km van a másikban meg 280e km. Viszont s-maxban csak 80e, és mégis csinálta...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Georgo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #3369 Dátum: 2014.02.14 péntek, 13:25:14 »

Állítólag Ervin nevű klubtársunk elég penge turbó ügyileg. Keresd őt....
Majd én is keresem, ha már vagy 10 2.0tdci 140 lovason túl van...

Köszi,megkeresem.

Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3370 Dátum: 2014.02.14 péntek, 17:28:00 »

Értem, köszönöm!

Egyébként, mint korábban írtam, a tisztogatás jótékony hatással volt, érezhető javulás vettem észre, pl. megszűnt a elinduláskori torpanás!

Javaslom mindenkinek a cserét, nem normális a morgás!



Mivel két egyforma szelep van az autónknál, ezért fel is cserélhetőek. A leállító csappantyúé általános esetben jobb állapotban lehet, mivel lényegesen kevesebbszer szabályoz. (leállítás és DPF regenerációkor)

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Koszta
Vendég
« Új hozzászólás #3371 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 22:23:32 »

Gyakorlatilag nem a hengerfejbe gyógyul bele az izzítógyertya, hanem az égéstérbe a vége.
Amikor már nem működik egy ideje és ugye nem izzik fel, akkor szépen rárakodik a korom (elszenesedik) a végére, ami belóg az égéstérbe.
Tehát átmérőnövekedés jön létre így már nem fér ki visszafele azon a lyukon ami éppen akkora, hogy beférjen. A menettel kifelé csavarva a gyertya külsőt pedig simán elszakíthatjuk a gyertya belső részét.
Ezért nem szabad hagyni, ha a gyertya nem jó.
Sok-sok forgatással, finom mozgatással ezt a rárakódott cuccok le lehet koptatni és akkor kijöhet.

Sziasztok!

Nekem egy 2008. évjáratú MK4 2.0 TDCI Tournier-em van. Tudna valaki használható leírást, vagy képeket küldeni, hogyan kell kiszerelni a izzítógyertyákat? Pár hete nálam is jelentkezik az első indításnál az a jelenség, hogy csak 2-3 tekerés után térnek magukhoz a dugattyúk  Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3372 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 11:32:06 »

Na, akinek purflux fc 582-es go szűrőháza van annak lehet érdekes...


Ez a fajta: http://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/import/pdf/PURFLUX/FC582E.pdf

Legutóbbi go szűrő csere óta levegősödik, levegősödött nekem. Felhívtam a aszagszervízt és azt mondták, hogy régebben sok ilyen s-max, mondeó volt ami levegősödött, az egész ház cseréje oldotta meg a gondot.

Hétvégén kicsit megkukkantottam  járó motornál, és ha bemozgatom az egyébként zárt légtelenítő csavart (a képen a 4-es alkatrész) akkor ömlenek a buborékok. Alf szerint az ottani O gyűrű lehet a xar, nyilván elsőként ezt kell megpróbálni, de a szagszervíz reakciójából ítélve ez nem egyedi.

Így írtam a purfluxnak, akik remélem fognak válaszolni. Remélem van feedbackjük...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3373 Dátum: 2014.02.19 szerda, 08:55:54 »

Na, akinek purflux fc 582-es go szűrőháza van annak lehet érdekes...


Ez a fajta: http://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/import/pdf/PURFLUX/FC582E.pdf

Legutóbbi go szűrő csere óta levegősödik, levegősödött nekem. Felhívtam a aszagszervízt és azt mondták, hogy régebben sok ilyen s-max, mondeó volt ami levegősödött, az egész ház cseréje oldotta meg a gondot.

Hétvégén kicsit megkukkantottam  járó motornál, és ha bemozgatom az egyébként zárt légtelenítő csavart (a képen a 4-es alkatrész) akkor ömlenek a buborékok. Alf szerint az ottani O gyűrű lehet a xar, nyilván elsőként ezt kell megpróbálni, de a szagszervíz reakciójából ítélve ez nem egyedi.

Így írtam a purfluxnak, akik remélem fognak válaszolni. Remélem van feedbackjük...

Nem írnak vissza! Viszont a fax kivan, mert tegnap ismét fellevegősödött!! Teljesen egyértelmű, hogy ha a légtelenítő csavart mozgatom járó motornál megjelenik egy csomó buborék, ami befcskendezve hallható, hogy meg-meg torpantja a motort, viszont indulásokor hetente egyszer kb. simán 4-5-dik alkalmora indul be!

Kiszedtem a légtelenítő csavart, a gumi tömítést megfordítottam rajta, szemre rendben van, de mégsem...

Holnap kicseréltetem az egész szűrőházat... falbav exploserderage
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3374 Dátum: 2014.02.19 szerda, 09:58:30 »

Nem írnak vissza! Viszont a fax kivan, mert tegnap ismét fellevegősödött!! Teljesen egyértelmű, hogy ha a légtelenítő csavart mozgatom járó motornál megjelenik egy csomó buborék, ami befcskendezve hallható, hogy meg-meg torpantja a motort, viszont indulásokor hetente egyszer kb. simán 4-5-dik alkalmora indul be!

Kiszedtem a légtelenítő csavart, a gumi tömítést megfordítottam rajta, szemre rendben van, de mégsem...

Holnap kicseréltetem az egész szűrőházat... falbav exploserderage
munkaidőben!  hehe
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3375 Dátum: 2014.02.19 szerda, 10:01:59 »

munkaidőben!  hehe

Gyerekkel megyek orvosohoz, szabadságom alatt, és utána.  beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3376 Dátum: 2014.02.19 szerda, 11:31:27 »

Nem írnak vissza! Viszont a fax kivan, mert tegnap ismét fellevegősödött!! Teljesen egyértelmű, hogy ha a légtelenítő csavart mozgatom járó motornál megjelenik egy csomó buborék, ami befcskendezve hallható, hogy meg-meg torpantja a motort, viszont indulásokor hetente egyszer kb. simán 4-5-dik alkalmora indul be!

Kiszedtem a légtelenítő csavart, a gumi tömítést megfordítottam rajta, szemre rendben van, de mégsem...

Holnap kicseréltetem az egész szűrőházat... falbav exploserderage

Az, hogy levegő jön a légtelenítő szelepnél, csak azt jelenti, hogy valahol levegő kerül a rendszerbe.
Az, hogy csak akkor jön ki a buborék, ha kinyitod a csavart, azt jelenti, hogy a csavar tömítése jó.

Én arra tippelnék, hogy nem a szűrőháznál megy be a levegő, csak ott gyűlik össze. Esetleg a tankban falsot szív.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3377 Dátum: 2014.02.19 szerda, 14:03:55 »

Az, hogy levegő jön a légtelenítő szelepnél, csak azt jelenti, hogy valahol levegő kerül a rendszerbe.
Az, hogy csak akkor jön ki a buborék, ha kinyitod a csavart, azt jelenti, hogy a csavar tömítése jó.

Én arra tippelnék, hogy nem a szűrőháznál megy be a levegő, csak ott gyűlik össze. Esetleg a tankban falsot szív.

Nem a légtelenítő szelepnél jön, hanem ha a légtelenítő szelepet megmozgatom zárt állapotban, akkor megjelennek buborékok a jobb oldali, pumpához menő csőben, azaz én azt a következtetést vontam le, hogy ott szív be valamit...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3378 Dátum: 2014.02.19 szerda, 14:20:23 »

Nem a légtelenítő szelepnél jön, hanem ha a légtelenítő szelepet megmozgatom zárt állapotban, akkor megjelennek buborékok a jobb oldali, pumpához menő csőben, azaz én azt a következtetést vontam le, hogy ott szív be valamit...
Nekem is levegos volt, de allandoan a galaxy-m:(
Azert sztm ne csereld le meg az egesz hazat, hanem vegyel egy uj szurot es az uj O gyurut (lehet kapsz kulon is sajna azt nem tudom) jol olajozd be, plusz a gyorscsatikat a be es kimenoket es a legtelenitojet is hatha ezek segitenek  Roll Eyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3379 Dátum: 2014.02.19 szerda, 15:14:05 »

Nekem is levegos volt, de allandoan a galaxy-m:(
Azert sztm ne csereld le meg az egesz hazat, hanem vegyel egy uj szurot es az uj O gyurut (lehet kapsz kulon is sajna azt nem tudom) jol olajozd be, plusz a gyorscsatikat a be es kimenoket es a legtelenitojet is hatha ezek segitenek  Roll Eyes

És indulási problémák is voltak a levegősödéstől? Neked is motortérben volt a szűrő?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3380 Dátum: 2014.02.19 szerda, 15:25:30 »

És indulási problémák is voltak a levegősödéstől? Neked is motortérben volt a szűrő?
Nem az sohasem volt szerencsere ilyen inditasi gondom (csak amikor szetszedtem a gyorscsatikat olajozas miatt utana nyes) es igen a motorterben volt a szuro.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3381 Dátum: 2014.02.19 szerda, 15:32:57 »

Nem az sohasem volt szerencsere ilyen inditasi gondom (csak amikor szetszedtem a gyorscsatikat olajozas miatt utana nyes) es igen a motorterben volt a szuro.

Egy-két buborék volt, vagy egy csomó?  vigyor3

Mert állítólag egy-kettő normális...  taps Viszont a sok nem. Hát ennyit én is meg tudtam állapítani.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3382 Dátum: 2014.02.19 szerda, 16:05:52 »

Nem írnak vissza! Viszont a fax kivan, mert tegnap ismét fellevegősödött!! Teljesen egyértelmű, hogy ha a légtelenítő csavart mozgatom járó motornál megjelenik egy csomó buborék, ami befcskendezve hallható, hogy meg-meg torpantja a motort, viszont indulásokor hetente egyszer kb. simán 4-5-dik alkalmora indul be!

Kiszedtem a légtelenítő csavart, a gumi tömítést megfordítottam rajta, szemre rendben van, de mégsem...

Holnap kicseréltetem az egész szűrőházat... falbav exploserderage
vazz.kivetted a tömítést....ott fogtad a kezedben.Miért nem mérted meg,és azonnal tudtam volna neked adnia melóhelyen....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3383 Dátum: 2014.02.19 szerda, 16:09:05 »

Egy-két buborék volt, vagy egy csomó?  vigyor3

Mert állítólag egy-kettő normális...  taps Viszont a sok nem. Hát ennyit én is meg tudtam állapítani.  vigyor3
Hat inkabb egy-ketto es kisebbek...
Nekem az sem tetszett anno Sad
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3384 Dátum: 2014.02.19 szerda, 16:18:57 »

vazz.kivetted a tömítést....ott fogtad a kezedben.Miért nem mérted meg,és azonnal tudtam volna neked adnia melóhelyen....

A tömítésen nem látszik semmi extra, egy kis piros bizbasz, ki tudom venni megint ha kell, a tömítést.  vigyor3

Igazából azt néztem, hogy a meghúzható anya (műanyag baxom fhos) sarkai kicsit el vannak nyalva. Simán el tudom képzelni, hogy erőltették, lerepült a kulcs és egyből a légtelenítő csavarba ütközik, ami szintén műanyag. Azaz egy repedés sem kizárt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3385 Dátum: 2014.02.19 szerda, 16:22:53 »

A tömítésen nem látszik semmi extra, egy kis piros bizbasz, ki tudom venni megint ha kell, a tömítést.  vigyor3

Igazából azt néztem, hogy a meghúzható anya (műanyag baxom fhos) sarkai kicsit el vannak nyalva. Simán el tudom képzelni, hogy erőltették, lerepült a kulcs és egyből a légtelenítő csavarba ütközik, ami szintén műanyag. Azaz egy repedés sem kizárt...
legközelebb fotózd le a csavart meg a tömítést.hátha kiváltható...

A szűrőház gyártója nem válaszolt még?Nekik biztos van szperpártsz.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3386 Dátum: 2014.02.19 szerda, 16:23:52 »

Ma kicsit áttúrtam a zinter netet.
hdi motorokban is szokott lenni gőszűrőház probléma. (Csak ami vicces, hogy azok 2001-2002-es kocsik, ugyanezzel a szűrővel, de ott a pugnak volt annyi esze, hogy rárakott egy kézipumpát a szűrő előtti csőre...)

S max fórumokon is írnak ilyen problémát, de ott sokszor felmerül a kettős tömegű hibája, bár az az indítást nem tudom hogyan befolyásolja...

Még amit írnak, de azt inkább 2008-2009-es autóknál az a alarm modul, ami állítólag valahol a kerék fölött van és tele lesz kosszal...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3387 Dátum: 2014.02.19 szerda, 16:25:08 »

legközelebb fotózd le a csavart meg a tömítést.hátha kiváltható...

A szűrőház gyártója nem válaszolt még?Nekik biztos van szperpártsz.....

Qva anyját, de nem.  nyes Már kinyomoztam az összes email címűket.  vigyor3 Eddig egy olasz bringa hablatyolt valamit olaszul... Faxom eláll... Angol levélre küld egy olasz választ.  taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3388 Dátum: 2014.02.19 szerda, 16:34:22 »

Qva anyját, de nem.  nyes Már kinyomoztam az összes email címűket.  vigyor3 Eddig egy olasz bringa hablatyolt valamit olaszul... Faxom eláll... Angol levélre küld egy olasz választ.  taps
én a helyedben tennék bele egy ilyet,sose levegősödne fel többet:  vigyor3

https://cromax.hu/ford/s-max/galaxy-2006-/130000000-szurok/130420000-szurok/130420126-gazolajszuro/?limitstart=0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3389 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 19:30:42 »


Cakpakk 28e volt. Most még jó. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3390 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 19:32:02 »

Cakpakk 28e volt. Most még jó. vigyor3
Tibi intézte?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3391 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 19:35:47 »

Tibi intézte?

Kijaza a Tibi?  laugh

Ford szagszervíz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3392 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 20:13:24 »

Kijaza a Tibi?  laugh

Ford szagszervíz.
már elmúlt a szerelem.....! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3393 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 20:26:42 »

már elmúlt a szerelem.....! eplus2

Ja, én sem, ő sem szereli... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3394 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 20:27:39 »

Ja, én sem, ő sem szereli... vigyor3
jobb ez így.legalább nem lesz belőle gyerek..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3395 Dátum: 2014.02.21 péntek, 09:18:11 »

Cakpakk 28e volt. Most még jó. vigyor3

Még ma is elindult.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3396 Dátum: 2014.02.21 péntek, 13:02:20 »

Még ma is elindult.  vigyor3
pedig már akartam írni, h add el  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3397 Dátum: 2014.02.21 péntek, 13:04:58 »

Qva anyját, de nem.  nyes Már kinyomoztam az összes email címűket.  vigyor3 Eddig egy olasz bringa hablatyolt valamit olaszul... Faxom eláll... Angol levélre küld egy olasz választ.  taps
xarnak ők az angolra.   nyes     ha valamit akarsz tőlük, tanulj meg olaszul.  így vannak vele.   de igazából mindenre xarnak. csoda h válaszoltak
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3398 Dátum: 2014.02.21 péntek, 18:46:09 »

xarnak ők az angolra.   nyes     ha valamit akarsz tőlük, tanulj meg olaszul.  így vannak vele.   de igazából mindenre xarnak. csoda h válaszoltak

Tahó egy bagázs úgy általában.
Naplózva
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #3399 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 09:25:38 »

Sziasztok,

Kérdésem, hogy a "gyári izzítógyertyát" ki szállítja a Fordnak? Melyik az a márka, amit a gyárin kívül még ajánlotok (ár, minőség) stb? Ha esetleg valaki tudja a gyári számot azt megköszönném..  worship
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.