Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:11:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
146
147
148
149
150
151
152
[
153
]
154
155
156
157
158
159
160
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263613 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7600 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 13:44:07 »
Idézetet írta: henki - 2015.09.17 csütörtök, 12:52:33
na most segitsetek ugy néz ki megcsüntem egy mk4 gyel
2.2 tdci 200LE 2011 es
a hibajelenség következő:
az autó hidegen-melegen nehezen indul ill kis fordulaton( kb 1700 ig) semmi ereje nincs. utána minden ok megvan a teljesitmény is tehát használni lehet, hibakód, egyéb rendellenesség nincs . diagon nézve alapjáraton megvan a kellő kb 380 bar de kb 1700 ig alig van változás 450 re ha felmegy ami nagyon kevés. minden más adat rendben. A követkető dolgokat csinátam eddig:
-levegősödés megszüntetése+gázolajszűrő csere( 4 es henger rásolajcsatlakozó alatt *** volt a gumigyürü nyomta a gázolajat azthittem elöször csak ennyi a baj dehát nem)
-a komplett rail cső (a végén a 2 szenzorral) másik autóé van rajta(percse ezt is szenzoronként kezdtem egyesével aztán semmi eredmény aztán vissza sem raktam ami rajta volt mert a másik kocsi hobátlanul megy ezével)
-porlasztók "kigolyózása" egyesével hengerenként. semmi eredemény(tehát valoszinüleg nem engedik el a nyomást)
-ma jött meg a ngynyomásúba való mágnesszelep ki is cseréltem gyorsan, diaggal nullázva a tanult adatokat, amjd próbakör, semmi eredmény illetve a tanult adatok nullázása után néha viszaonylag normális üzemanyagnyomásokat látam és érzésre az autó is jobban(de messze nem teljesen jól) viselkedett! Ez tapasztalható a régi szelep adatainak nullázása után is. de aztán pár km után minden a régi. ugyanugy nem megy. Most az van h a szivattyut elküldöm dieseleseknek mit mutat a padon mindkét szeleppel. am 185 van a kocsiban(eredeti km) szoval lof*sz nem is értem az egészet.
ettől függetlenül épitő jellegű ötletek várok esetleg valakinek volt e már hasonló jellegő prolémája. köszönöm
turbónyomás mennyi?nem lehet,hogy a dpf lefojtja a turbó működését?én lekötném a dpf-et,és annélkül mérnék turbónyomást,és csak utána foglalkoznék üza nyomással-bár együtt jár a kettő,de talán úgy néz ki,hogy nem az üzarendszerben van xarság.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7601 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 14:35:53 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.17 csütörtök, 13:44:07
turbónyomás mennyi?nem lehet,hogy a dpf lefojtja a turbó működését?én lekötném a dpf-et,és annélkül mérnék turbónyomást,és csak utána foglalkoznék üza nyomással-bár együtt jár a kettő,de talán úgy néz ki,hogy nem az üzarendszerben van xarság.
Ezesetben a csökkenő turbónyomás miatt adna hibakódot, az meg itt nincs...
Mivel elég sokminden ki lett már zárva, én a motorvezérlőt is frissíttetném, azzal rosszat nem tesz és mégegy hibaforrás kizárva!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7602 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 14:42:32 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.09.17 csütörtök, 14:35:53
Ezesetben a csökkenő turbónyomás miatt adna hibakódot, az meg itt nincs...
Mivel elég sokminden ki lett már zárva, én a motorvezérlőt is frissíttetném, azzal rosszat nem tesz és mégegy hibaforrás kizárva!
nem ad hibakódot csökkenő turbónyomás miatt.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7603 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 15:52:47 »
ha teszt okéval jön vissza a szivattyúm(bár már remélem h nem) akkor a következő lépésként én is ECU frissitésen gondolkodom...igen gondolkodtam a turbónyomás dolgon őszinte leszek még nem néztem mert érzésre megvan a 200 ló meg szerintem e nehezen indulást egyáltalán nem magyarázná...vagy tévedek?
ehgyébként a turbó új a kocsiban nemrég cserélték az elekronika meghibásodása miatt(már amennyire a német értett hozzá XD)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7604 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 21:11:46 »
Idézetet írta: henki - 2015.09.17 csütörtök, 15:52:47
ha teszt okéval jön vissza a szivattyúm(bár már remélem h nem) akkor a következő lépésként én is ECU frissitésen gondolkodom...igen gondolkodtam a turbónyomás dolgon őszinte leszek még nem néztem mert érzésre megvan a 200 ló meg szerintem e nehezen indulást egyáltalán nem magyarázná...vagy tévedek?
ehgyébként a turbó új a kocsiban nemrég cserélték az elekronika meghibásodása miatt(már amennyire a német értett hozzá XD)
ejjj,a turbó új.és? az semmit nem befolyásol ha esetleg a dpf elvan dugulva.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7605 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 21:13:05 »
annyit tennék még hozzá ami kimaradt és lényeges lehet hogyha pár másodpercen belül inditom az autót azután h leállitottam, akkot teljesen jól indul. hidegen melegen is. fél percre rá már ugyanugy nem...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7606 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 21:13:44 »
Idézetet írta: henki - 2015.09.17 csütörtök, 21:13:05
annyit tennék még hozzá ami kimaradt és lényeges lehet hogyha pár másodpercen belül inditom az autót azután h leállitottam, akkot teljesen jól indul. hidegen melegen is. fél percre rá már ugyanugy nem...
üzemanyagszivattyú?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7607 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 21:13:50 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.17 csütörtök, 21:11:46
ejjj,a turbó új.és? az semmit nem befolyásol ha esetleg a dpf elvan dugulva.....
nem ezért irtam csak a tényként.
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7608 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 21:14:14 »
Idézetet írta: henki - 2015.09.17 csütörtök, 21:13:50
nem ezért irtam csak a tényként.
értem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7609 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 21:15:00 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.17 csütörtök, 21:13:44
üzemanyagszivattyú?
van benne elekrtomos AC? ugy tudom h a nagynyomású szivattyú oldalában van csak benne egy szivattyú...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7610 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 21:18:41 »
Idézetet írta: henki - 2015.09.17 csütörtök, 21:15:00
van benne elekrtomos AC? ugy tudom h a nagynyomású szivattyú oldalában van csak benne egy szivattyú...
azt hiszem a 2.2esben van a tankban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7611 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 21:59:46 »
Sziasztok a 2.0 tdci 115 és 130 le között mi a külömbség?miben más hogy 15 le vel több?köszi
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7612 Dátum:
2015.09.18 péntek, 09:10:17 »
Szia Henki!
Üzemanyagnyomás és turbónyomás és ennek a kettőnek az összhangját nagyon is figyeli az ECU.
Ha az üzemanyagrész rendben van, akkor én a turbóra gondolok. Bár ezt a modellt nem ismerem, de lehet hogy a turbóban van geometria elmozdulásérzékelő (mint pl. a 2.0 -ben), ami meghibásodott, s emiatt nem húzza be a lapátokat, vagy egyszerűen fals értéket ad... 1700 után viszont lehet hogy már nincs szerepe az érzékelőnek, (vagy nem úgy), s akkor felépül egyből a turbónyomás...
Ha 1700 után jól húz, akkor van üzemanyagnyomás is, tehát a szivattyú és a szabályzása jó... turbó probléma lesz szerintem...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7613 Dátum:
2015.09.18 péntek, 13:26:10 »
Tegyük fel h igazad van( bar kb 5000 km es gyári ujj turbo van rajta elektronikastol) de a nehezen indulást nem magyarázza...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7614 Dátum:
2015.09.20 vasárnap, 12:54:51 »
Idézetet írta: henki - 2015.09.18 péntek, 13:26:10
Tegyük fel h igazad van( bar kb 5000 km es gyári ujj turbo van rajta elektronikastol) de a nehezen indulást nem magyarázza...
A nehezen indulást azt valóban nem. Ha jutottál valamire, írjad meg, kíváncsi vagyok rá, mindig tanul az ember valamit.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
derotos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7615 Dátum:
2015.09.22 kedd, 17:33:40 »
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni.Ford Galaxym 2009 1.8 TDCI (QYWA) a tegnapi napig 6,3 litert evett.Ma reggel beindítottam és 7,4-8,2 között délutánra már 9-10 liter között ugrál a fogyasztás mérő.Valakinek van valami ötlete?.Előre is köszönöm.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7616 Dátum:
2015.09.22 kedd, 18:12:35 »
Idézetet írta: derotos - 2015.09.22 kedd, 17:33:40
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni.Ford Galaxym 2009 1.8 TDCI (QYWA) a tegnapi napig 6,3 litert evett.Ma reggel beindítottam és 7,4-8,2 között délutánra már 9-10 liter között ugrál a fogyasztás mérő.Valakinek van valami ötlete?.Előre is köszönöm.
És tényleg annyit is eszik vagy csak a fogyimérő szerint annyi?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
derotos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7617 Dátum:
2015.09.22 kedd, 18:26:47 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.09.22 kedd, 18:12:35
És tényleg annyit is eszik vagy csak a fogyimérő szerint annyi?
Igen annyit eszik.Pályán 5,9-6.1l tankolás szerint is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7618 Dátum:
2015.09.22 kedd, 18:34:55 »
Idézetet írta: derotos - 2015.09.22 kedd, 18:26:47
Igen annyit eszik.Pályán 5,9-6.1l tankolás szerint is.
nincs benne dízelkiegfűtés a fülkének?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
derotos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7619 Dátum:
2015.09.22 kedd, 20:16:36 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.22 kedd, 18:34:55
nincs benne dízelkiegfűtés a fülkének?
Nincsen.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7620 Dátum:
2015.09.22 kedd, 21:29:21 »
na most van az h kezdek kicsit ideges lenni. Szivattyú rendben, a benne lévő mágnesszelep is rendben. Kínomban kivettem a fejeket elküldöm azokat is nézzék meg. Ami még közben eszembe jutott mert hát ugye az ilyen újabb technikáknál senki sem gondol a régi egyszerű problémakeresős módszerekre: Tankot(igy az ac-t is ha van) kiiktatva megcsinálom ejtőtartályosra a kocsit. Az indulást jól letudom tesztelni vele. Miután viszsakapom a csucsokat meg a szivattyút...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
majozo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7621 Dátum:
2015.09.23 szerda, 10:10:07 »
Idézetet írta: derotos - 2015.09.22 kedd, 17:33:40
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni.Ford Galaxym 2009 1.8 TDCI (QYWA) a tegnapi napig 6,3 litert evett.Ma reggel beindítottam és 7,4-8,2 között délutánra már 9-10 liter között ugrál a fogyasztás mérő.Valakinek van valami ötlete?.Előre is köszönöm.
Hy!
Nekem akkor csinált hasonlót, mikor az akkumulátor gyengélkedett és cserélni kellett, még a gyári volt benne. Indításnál nem teker úgymond lassabban hosszabb ideig és a műszerfal a szokottnál jobban elsötétül?
Üdv:
Zolika
Naplózva
2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
derotos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7622 Dátum:
2015.09.23 szerda, 15:57:14 »
Idézetet írta: majozo - 2015.09.23 szerda, 10:10:07
Hy!
Nekem akkor csinált hasonlót, mikor az akkumulátor gyengélkedett és cserélni kellett, még a gyári volt benne. Indításnál nem teker úgymond lassabban hosszabb ideig és a műszerfal a szokottnál jobban elsötétül?
Üdv:
Zolika
Talált.reggel még indult.délután toltuk.Köszi a segítséget.
Naplózva
Niki92
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7623 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 12:53:07 »
Sziasztok! A problémám a következő lenne: júliusban kigyúlt az ESP lámpa majd a motorlámpa, már mindennel próbálkoztunk de semmi nem oldotta meg a problémát, a kocsi egyébként erősen füstöl is! Az EGR, DPF és a turbó rendben van, nem velük van a hiba. Szakszervizben számítógépre tetettük, de konkrétan nem tudták megmondani a hibáját. Valamilyen elektromos alkatrészre gondolunk amit nem mutat ki a számítógép. Valakinek volt már valami hasonló problémája? Valami tipp??
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.24 csütörtök, 12:56:01 írta Niki92
»
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7624 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 14:43:14 »
Off
Kérjük mindenki tegye meg tétjeit, mikorra ér el minket is a csalás-gate?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7625 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 14:44:39 »
Idézetet írta: Candle - 2015.09.24 csütörtök, 14:43:14
Off
Kérjük mindenki tegye meg tétjeit, mikorra ér el minket is a csalás-gate?
itt van az már,csak még titokban.szerintem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7626 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 14:46:23 »
Idézetet írta: Niki92 - 2015.09.24 csütörtök, 12:53:07
Sziasztok! A problémám a következő lenne: júliusban kigyúlt az ESP lámpa majd a motorlámpa, már mindennel próbálkoztunk de semmi nem oldotta meg a problémát, a kocsi egyébként erősen füstöl is! Az EGR, DPF és a turbó rendben van, nem velük van a hiba. Szakszervizben számítógépre tetettük, de konkrétan nem tudták megmondani a hibáját. Valamilyen elektromos alkatrészre gondolunk amit nem mutat ki a számítógép. Valakinek volt már valami hasonló problémája? Valami tipp??
kormányszögelfordulás érzékelő....van saját hibakódja.lehet,hogy a kiolvasó cuccal van a hiba....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7627 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 14:58:09 »
Idézetet írta: Candle - 2015.09.24 csütörtök, 14:43:14
Off
Kérjük mindenki tegye meg tétjeit, mikorra ér el minket is a csalás-gate?
http://www.investor.hu/news/20150924-mar-a-bmw-vel-is-gondok-vannak-atterjedt-a-volkswagen-botrany.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7628 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 15:00:48 »
azért ez is érdekes...
https://www.youtube.com/watch?v=gGdcQMaLinE
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7629 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 15:14:54 »
Sziasztok, szeretném a tanácsotokat kérni, mi a fene lehet ez: 2011 Mondeo, visszaesett a teljesítmény, megnőtt a fogyasztás. Az engine failure lámpa is megjelent, de a motor újraindításánál már nem jött elő. Irányba vettem a Fordonkó-t, ahol azt mondták, hogy nyomásérzékelő szenzor hibát rögzített a gép, de igazából a dpf-hez kapcsolódó vákumcső retkesedett el.. megtisztították, hibajelzés nincs de az erő nem jött vissza és a fogyasztás is megmaradt.. szerintetek mi legyen a következő lépés? (A DPF-t kb 2 hónapja kitisztíttattam, biztos ami biztos)
Előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7630 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 15:19:39 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2015.09.24 csütörtök, 15:14:54
Sziasztok, szeretném a tanácsotokat kérni, mi a fene lehet ez: 2011 Mondeo, visszaesett a teljesítmény, megnőtt a fogyasztás. Az engine failure lámpa is megjelent, de a motor újraindításánál már nem jött elő. Irányba vettem a Fordonkó-t, ahol azt mondták, hogy nyomásérzékelő szenzor hibát rögzített a gép, de igazából a dpf-hez kapcsolódó vákumcső retkesedett el.. megtisztították, hibajelzés nincs de az erő nem jött vissza és a fogyasztás is megmaradt.. szerintetek mi legyen a következő lépés? (A DPF-t kb 2 hónapja kitisztíttattam, biztos ami biztos)
Előre is köszönöm!
az erő elveszett a MAP szenzor hiba miatt.továbbra is azt kell megoldanod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7631 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 15:34:44 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.24 csütörtök, 15:19:39
az erő elveszett a MAP szenzor hiba miatt.továbbra is azt kell megoldanod.
Köszönöm szépen, ezek szerint egy MAP tisztítás vagy csere megoldja a problémát? Csak azt nem értem, hogy fordra szakosodott szervízben miért nem tudják ezt
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7632 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 15:52:17 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2015.09.24 csütörtök, 15:34:44
Köszönöm szépen, ezek szerint egy MAP tisztítás vagy csere megoldja a problémát? Csak azt nem értem, hogy fordra szakosodott szervízben miért nem tudják ezt
az, hogy ki van írva Ford még nem jelenti azt, hogy arra szakosodtak.
Pl én kormányművet akartam javítani, kormányműjavítással foglalkozó cégnél, ahol kiderült, hogy csak néhány típust tudnak javítani nem mindent
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7633 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 16:03:27 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2015.09.24 csütörtök, 15:34:44
Köszönöm szépen, ezek szerint egy MAP tisztítás vagy csere megoldja a problémát? Csak azt nem értem, hogy fordra szakosodott szervízben miért nem tudják ezt
Visszamentél, és tanácstalanul feltették a kezüket?
Egyébként ez nem Ford-ra szakosodott probléma. Egyszerű műszaki hiba...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7634 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 16:14:21 »
Idézetet írta: Joe - 2015.09.24 csütörtök, 16:03:27
Visszamentél, és tanácstalanul feltették a kezüket?
Egyébként ez nem Ford-ra szakosodott probléma. Egyszerű műszaki hiba...
Most beszeltem a szervizvezetovel, azt mondta megtistították a MAP-ot, de van ugy, hogy nem megy elsore a problema megoldasa.. ezt bizonyos szempontbol meg is ertem.. kovetkezo heten ujra kezdjuk
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7635 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 16:17:59 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2015.09.24 csütörtök, 16:14:21
Most beszeltem a szervizvezetovel, azt mondta megtistították a MAP-ot, de van ugy, hogy nem megy elsore a problema megoldasa.. ezt bizonyos szempontbol meg is ertem.. kovetkezo heten ujra kezdjuk
Akkor azért vmit mégis kapiskálnak.
Lehet, hogy itt csak a csere lesz megoldás, ha az a hiba oka...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7636 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 16:56:49 »
Idézetet írta: Candle - 2015.09.24 csütörtök, 14:43:14
Off
Kérjük mindenki tegye meg tétjeit, mikorra ér el minket is a csalás-gate?
Napok kérdése szerintem mikor veszik elő a fordot is. Nincs olyan dízel ami menet közben megfelelne a normáknak.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7637 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 21:20:57 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.09.24 csütörtök, 16:56:49
Napok kérdése szerintem mikor veszik elő a fordot is. Nincs olyan dízel ami menet közben megfelelne a normáknak.
Foleg a forde
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7638 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 21:58:48 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.24 csütörtök, 21:20:57
Foleg a forde
Ugye nem akarod ezt a stílust folytatni?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7639 Dátum:
2015.09.25 péntek, 13:26:52 »
Idézetet írta: Angel - 2015.09.24 csütörtök, 21:58:48
Ugye nem akarod ezt a stílust folytatni?
Miért? Volt olyan, hogy abbahagyta?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7640 Dátum:
2015.09.25 péntek, 14:28:03 »
Idézetet írta: Joe - 2015.09.25 péntek, 13:26:52
Miért? Volt olyan, hogy abbahagyta?
Naplózva
blah blah blah
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7641 Dátum:
2015.09.25 péntek, 14:44:45 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.24 csütörtök, 21:20:57
Foleg a forde
Csak a kíváncsiság kedvéért megnézném nekem hány szorosa lehet a megengedettől.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7642 Dátum:
2015.09.25 péntek, 16:07:33 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.09.25 péntek, 14:44:45
Csak a kíváncsiság kedvéért megnézném nekem hány szorosa lehet a megengedettől.
En meg arra vagyok kivancsi mikor veszik elo a benyas motorokat
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7643 Dátum:
2015.09.25 péntek, 17:57:03 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.25 péntek, 16:07:33
En meg arra vagyok kivancsi mikor veszik elo a benyas motorokat
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7644 Dátum:
2015.09.25 péntek, 19:08:22 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.25 péntek, 16:07:33
En meg arra vagyok kivancsi mikor veszik elo a benyas motorokat
Azokat soha, nem szennyeznek.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7645 Dátum:
2015.09.26 szombat, 16:46:43 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.09.25 péntek, 19:08:22
Azokat soha, nem szennyeznek.
Naplózva
blah blah blah
Niki92
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7646 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 16:33:59 »
Idézetet írta: Niki92 - 2015.09.24 csütörtök, 12:53:07
Sziasztok! A problémám a következő lenne: júliusban kigyúlt az ESP lámpa majd a motorlámpa, már mindennel próbálkoztunk de semmi nem oldotta meg a problémát, a kocsi egyébként erősen füstöl is! Az EGR, DPF és a turbó rendben van, nem velük van a hiba. Szakszervizben számítógépre tetettük, de konkrétan nem tudták megmondani a hibáját. Valamilyen elektromos alkatrészre gondolunk amit nem mutat ki a számítógép. Valakinek volt már valami hasonló problémája? Valami tipp??
Na jó bár érdemi választ nem kaptam, de leírom ha valakinek lenne esetleg hasonló esete..A hibát egy megrepedt cső okozta, a lényeg, hogy a levegő kiszökött s a megfelelő vákumot nem tudta tartani a rendszer vagy mi, szóval az egr, dpf, turbó leszerelése, szétszerelése után kiderült, hogy egy nyamvadt repedt cső okozta az egészet. A csövet loctital megragasztottuk, s helyre jött, valószínűleg tényleg ez volt a hiba okozó mivel miután megragasztottuk mentünk vele az elmúlt napokban 2900 kilométert és nem jött vissza.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7647 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 17:32:38 »
Idézetet írta: Niki92 - 2015.09.27 vasárnap, 16:33:59
Na jó bár érdemi választ nem kaptam, de leírom ha valakinek lenne esetleg hasonló esete..A hibát egy megrepedt cső okozta, a lényeg, hogy a levegő kiszökött s a megfelelő vákumot nem tudta tartani a rendszer vagy mi, szóval az egr, dpf, turbó leszerelése, szétszerelése után kiderült, hogy egy nyamvadt repedt cső okozta az egészet. A csövet loctital megragasztottuk, s helyre jött, valószínűleg tényleg ez volt a hiba okozó mivel miután megragasztottuk mentünk vele az elmúlt napokban 2900 kilométert és nem jött vissza.
Konkrétan melyik cső ez?
Azért kérdezem csak, mert ha annak a csőnek "vákuumot kellett volna tartani", akkor nem "szökik ki" semmi belőle. Tehát amit írsz, az nem függ össze logikusan. Ami nem baj, ezért próbálunk segíteni.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.27 vasárnap, 18:13:10 írta SzJani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Döme71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7648 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 19:53:12 »
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni EGR ügyben.Nem boldogulunk vele,folyamatosan hibakódokat dob.Szétszedtük,amennyire lehetett kitakarítottuk.Nem szorul,kézzel könnyen mozog,aktuátor része nem akad,nem szorul.Mégis világít a MIL lámpa,és írja az "Engine malfunktion"-t.Kód: P0490 - EGR szabályzókör magas,P1335 - EGR helyzetérzékelő minimum végállás teljesítmény.Mit csináljunk?Cserélni horror,próbára nem tudok kölcsönkérni.ForScan van,úgy gondolom mindent próbáltunk,de javaslatokat szívesen fogadok!Előre is köszönöm!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7649 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 20:30:04 »
Idézetet írta: Döme71 - 2015.09.27 vasárnap, 19:53:12
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni EGR ügyben.Nem boldogulunk vele,folyamatosan hibakódokat dob.Szétszedtük,amennyire lehetett kitakarítottuk.Nem szorul,kézzel könnyen mozog,aktuátor része nem akad,nem szorul.Mégis világít a MIL lámpa,és írja az "Engine malfunktion"-t.Kód: P0490 - EGR szabályzókör magas,P1335 - EGR helyzetérzékelő minimum végállás teljesítmény.Mit csináljunk?Cserélni horror,próbára nem tudok kölcsönkérni.ForScan van,úgy gondolom mindent próbáltunk,de javaslatokat szívesen fogadok!Előre is köszönöm!
Sajnos ennek a 2 hibakódnak a jelenlétében alapból EGR cserét, s újrakalibrálást javasolnak.
Sztem pucoljátok ki rendesen. Spray is kapható a tisztításhoz. S ne csak az EGR-t, hanem mindent, aminek köze van hozzá. Utána elvinném egy újrakalibrálásra.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
...
146
147
148
149
150
151
152
[
153
]
154
155
156
157
158
159
160
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ