Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:11:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254021 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7600 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 13:44:07 »

na most segitsetek ugy néz ki megcsüntem egy mk4 gyel  szomoru1
2.2 tdci 200LE 2011 es
a hibajelenség  következő:
az autó hidegen-melegen nehezen indul ill kis fordulaton( kb 1700 ig) semmi ereje nincs. utána minden ok megvan a teljesitmény is tehát használni lehet, hibakód, egyéb rendellenesség nincs . diagon nézve alapjáraton megvan a kellő kb 380 bar de kb 1700 ig alig van változás 450 re ha felmegy ami nagyon kevés. minden más adat rendben.  A követkető dolgokat csinátam eddig:
-levegősödés megszüntetése+gázolajszűrő csere( 4 es henger rásolajcsatlakozó alatt *** volt a gumigyürü nyomta a gázolajat azthittem elöször csak ennyi a baj dehát nem)
-a komplett rail cső (a végén a 2 szenzorral) másik autóé van rajta(percse ezt is szenzoronként kezdtem egyesével aztán semmi eredmény aztán vissza sem raktam ami rajta volt mert a másik kocsi hobátlanul megy ezével)
-porlasztók "kigolyózása" egyesével hengerenként. semmi eredemény(tehát valoszinüleg nem engedik el a nyomást)
-ma jött meg a ngynyomásúba való mágnesszelep ki is cseréltem gyorsan, diaggal nullázva a tanult adatokat, amjd próbakör, semmi eredmény illetve a tanult adatok nullázása után néha viszaonylag normális üzemanyagnyomásokat látam és érzésre az autó is jobban(de messze nem teljesen jól) viselkedett! Ez tapasztalható a régi szelep adatainak nullázása után is. de aztán pár km után minden a régi. ugyanugy nem megy. Most az van h a szivattyut elküldöm dieseleseknek mit mutat a padon mindkét szeleppel. am 185 van a kocsiban(eredeti km) szoval lof*sz nem is értem az egészet.
ettől függetlenül épitő jellegű ötletek várok esetleg valakinek volt e már hasonló jellegő prolémája. köszönöm
turbónyomás mennyi?nem lehet,hogy a dpf lefojtja a turbó működését?én lekötném a dpf-et,és annélkül mérnék turbónyomást,és csak utána foglalkoznék üza nyomással-bár együtt jár a kettő,de talán úgy néz ki,hogy nem az üzarendszerben van xarság.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #7601 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 14:35:53 »

turbónyomás mennyi?nem lehet,hogy a dpf lefojtja a turbó működését?én lekötném a dpf-et,és annélkül mérnék turbónyomást,és csak utána foglalkoznék üza nyomással-bár együtt jár a kettő,de talán úgy néz ki,hogy nem az üzarendszerben van xarság.

Ezesetben a csökkenő turbónyomás miatt adna hibakódot, az meg itt nincs...  Huh?

Mivel elég sokminden ki lett már zárva, én a motorvezérlőt is frissíttetném, azzal rosszat nem tesz és mégegy hibaforrás kizárva!

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7602 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 14:42:32 »

Ezesetben a csökkenő turbónyomás miatt adna hibakódot, az meg itt nincs...  Huh?

Mivel elég sokminden ki lett már zárva, én a motorvezérlőt is frissíttetném, azzal rosszat nem tesz és mégegy hibaforrás kizárva!

 wave
nem ad hibakódot csökkenő turbónyomás miatt.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7603 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 15:52:47 »

ha teszt okéval jön vissza a szivattyúm(bár már remélem h nem) akkor a következő lépésként én is ECU frissitésen gondolkodom...igen gondolkodtam a turbónyomás dolgon őszinte leszek még nem néztem  mert érzésre megvan a 200 ló meg szerintem e nehezen indulást egyáltalán nem magyarázná...vagy tévedek?
ehgyébként a turbó új a kocsiban nemrég cserélték az elekronika meghibásodása miatt(már amennyire a német értett hozzá XD)
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7604 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 21:11:46 »

ha teszt okéval jön vissza a szivattyúm(bár már remélem h nem) akkor a következő lépésként én is ECU frissitésen gondolkodom...igen gondolkodtam a turbónyomás dolgon őszinte leszek még nem néztem  mert érzésre megvan a 200 ló meg szerintem e nehezen indulást egyáltalán nem magyarázná...vagy tévedek?
ehgyébként a turbó új a kocsiban nemrég cserélték az elekronika meghibásodása miatt(már amennyire a német értett hozzá XD)
ejjj,a turbó új.és? az semmit nem befolyásol ha esetleg a dpf elvan dugulva..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7605 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 21:13:05 »

annyit tennék még hozzá ami kimaradt és lényeges lehet hogyha pár másodpercen belül inditom az autót azután h leállitottam, akkot teljesen jól indul. hidegen melegen is. fél percre rá már ugyanugy nem...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7606 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 21:13:44 »

annyit tennék még hozzá ami kimaradt és lényeges lehet hogyha pár másodpercen belül inditom az autót azután h leállitottam, akkot teljesen jól indul. hidegen melegen is. fél percre rá már ugyanugy nem...
üzemanyagszivattyú?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7607 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 21:13:50 »

ejjj,a turbó új.és? az semmit nem befolyásol ha esetleg a dpf elvan dugulva..... Roll Eyes

nem ezért irtam csak a tényként.
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7608 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 21:14:14 »

nem ezért irtam csak a tényként.
értem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7609 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 21:15:00 »

üzemanyagszivattyú?

van benne elekrtomos AC? ugy tudom h a nagynyomású szivattyú oldalában van csak benne egy szivattyú...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7610 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 21:18:41 »

van benne elekrtomos AC? ugy tudom h a nagynyomású szivattyú oldalában van csak benne egy szivattyú...
azt hiszem a 2.2esben van a tankban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #7611 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 21:59:46 »

Sziasztok a 2.0 tdci 115 és 130 le között mi a külömbség?miben más hogy 15 le vel több?köszi
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7612 Dátum: 2015.09.18 péntek, 09:10:17 »

Szia Henki!

Üzemanyagnyomás és turbónyomás és ennek a kettőnek az összhangját nagyon is figyeli az ECU.

Ha az üzemanyagrész rendben van, akkor én a turbóra gondolok. Bár ezt a modellt nem ismerem, de lehet hogy a turbóban van geometria elmozdulásérzékelő (mint pl. a 2.0 -ben), ami meghibásodott, s emiatt nem húzza be a lapátokat, vagy egyszerűen fals értéket ad... 1700 után viszont lehet hogy már nincs szerepe az érzékelőnek, (vagy nem úgy), s akkor felépül egyből a turbónyomás...

Ha 1700 után jól húz, akkor van üzemanyagnyomás is, tehát a szivattyú és a szabályzása jó... turbó probléma lesz szerintem...



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7613 Dátum: 2015.09.18 péntek, 13:26:10 »

Tegyük fel h igazad van( bar kb 5000 km es gyári ujj turbo van rajta elektronikastol) de a nehezen indulást nem magyarázza...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7614 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 12:54:51 »

Tegyük fel h igazad van( bar kb 5000 km es gyári ujj turbo van rajta elektronikastol) de a nehezen indulást nem magyarázza...

A nehezen indulást azt valóban nem. Ha jutottál valamire, írjad meg, kíváncsi vagyok rá, mindig tanul az ember valamit.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
derotos
Vendég
« Új hozzászólás #7615 Dátum: 2015.09.22 kedd, 17:33:40 »

Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni.Ford Galaxym 2009 1.8 TDCI (QYWA) a tegnapi napig 6,3 litert evett.Ma reggel beindítottam és 7,4-8,2 között délutánra már 9-10 liter között ugrál a fogyasztás mérő.Valakinek van valami ötlete?.Előre is köszönöm.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7616 Dátum: 2015.09.22 kedd, 18:12:35 »

Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni.Ford Galaxym 2009 1.8 TDCI (QYWA) a tegnapi napig 6,3 litert evett.Ma reggel beindítottam és 7,4-8,2 között délutánra már 9-10 liter között ugrál a fogyasztás mérő.Valakinek van valami ötlete?.Előre is köszönöm.


És tényleg annyit is eszik vagy csak a fogyimérő szerint annyi?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
derotos
Vendég
« Új hozzászólás #7617 Dátum: 2015.09.22 kedd, 18:26:47 »



És tényleg annyit is eszik vagy csak a fogyimérő szerint annyi?
Igen annyit eszik.Pályán 5,9-6.1l tankolás szerint is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7618 Dátum: 2015.09.22 kedd, 18:34:55 »

Igen annyit eszik.Pályán 5,9-6.1l tankolás szerint is.
nincs benne dízelkiegfűtés a fülkének?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
derotos
Vendég
« Új hozzászólás #7619 Dátum: 2015.09.22 kedd, 20:16:36 »

nincs benne dízelkiegfűtés a fülkének?
Nincsen.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7620 Dátum: 2015.09.22 kedd, 21:29:21 »

na most van az h kezdek kicsit ideges lenni. Szivattyú rendben, a benne lévő mágnesszelep is rendben. Kínomban kivettem a fejeket elküldöm azokat is nézzék meg. Ami még közben eszembe jutott mert hát ugye az ilyen újabb technikáknál senki sem gondol a régi egyszerű problémakeresős módszerekre: Tankot(igy az ac-t is ha van) kiiktatva megcsinálom ejtőtartályosra a kocsit. Az indulást jól letudom tesztelni vele. Miután viszsakapom a csucsokat meg a szivattyút...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #7621 Dátum: 2015.09.23 szerda, 10:10:07 »

Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni.Ford Galaxym 2009 1.8 TDCI (QYWA) a tegnapi napig 6,3 litert evett.Ma reggel beindítottam és 7,4-8,2 között délutánra már 9-10 liter között ugrál a fogyasztás mérő.Valakinek van valami ötlete?.Előre is köszönöm.

Hy!

Nekem akkor csinált hasonlót, mikor az akkumulátor gyengélkedett és cserélni kellett, még a gyári volt benne. Indításnál nem teker úgymond lassabban hosszabb ideig és a műszerfal a szokottnál jobban elsötétül?

Üdv:
Zolika
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
derotos
Vendég
« Új hozzászólás #7622 Dátum: 2015.09.23 szerda, 15:57:14 »

Hy!

Nekem akkor csinált hasonlót, mikor az akkumulátor gyengélkedett és cserélni kellett, még a gyári volt benne. Indításnál nem teker úgymond lassabban hosszabb ideig és a műszerfal a szokottnál jobban elsötétül?

Üdv:
Zolika
Talált.reggel még indult.délután toltuk.Köszi a segítséget.
Naplózva
Niki92
Vendég
« Új hozzászólás #7623 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 12:53:07 »

Sziasztok! A problémám a következő lenne: júliusban kigyúlt az ESP lámpa majd a motorlámpa, már mindennel próbálkoztunk de semmi nem oldotta meg a problémát, a kocsi egyébként erősen füstöl is! Az EGR, DPF és a turbó rendben van, nem velük van a hiba. Szakszervizben számítógépre tetettük, de konkrétan nem tudták megmondani a hibáját. Valamilyen elektromos alkatrészre gondolunk amit nem mutat ki a számítógép. Valakinek volt már valami hasonló problémája? Valami tipp??  help help help
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.24 csütörtök, 12:56:01 írta Niki92 » Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7624 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 14:43:14 »

Off

Kérjük mindenki tegye meg tétjeit, mikorra ér el minket is a csalás-gate?   nyes nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7625 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 14:44:39 »

Off

Kérjük mindenki tegye meg tétjeit, mikorra ér el minket is a csalás-gate?   nyes nyes
itt van az már,csak még titokban.szerintem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7626 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 14:46:23 »

Sziasztok! A problémám a következő lenne: júliusban kigyúlt az ESP lámpa majd a motorlámpa, már mindennel próbálkoztunk de semmi nem oldotta meg a problémát, a kocsi egyébként erősen füstöl is! Az EGR, DPF és a turbó rendben van, nem velük van a hiba. Szakszervizben számítógépre tetettük, de konkrétan nem tudták megmondani a hibáját. Valamilyen elektromos alkatrészre gondolunk amit nem mutat ki a számítógép. Valakinek volt már valami hasonló problémája? Valami tipp??  help help help
kormányszögelfordulás érzékelő....van saját hibakódja.lehet,hogy a kiolvasó cuccal van a hiba.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7627 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 14:58:09 »

Off

Kérjük mindenki tegye meg tétjeit, mikorra ér el minket is a csalás-gate?   nyes nyes
http://www.investor.hu/news/20150924-mar-a-bmw-vel-is-gondok-vannak-atterjedt-a-volkswagen-botrany.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7628 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 15:00:48 »

azért ez is érdekes...

https://www.youtube.com/watch?v=gGdcQMaLinE
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #7629 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 15:14:54 »

Sziasztok, szeretném a tanácsotokat kérni, mi a fene lehet ez: 2011 Mondeo, visszaesett a teljesítmény, megnőtt a fogyasztás. Az engine failure lámpa is megjelent, de a motor újraindításánál már nem jött elő. Irányba vettem a Fordonkó-t, ahol azt mondták, hogy nyomásérzékelő szenzor hibát rögzített a gép, de igazából a dpf-hez kapcsolódó vákumcső retkesedett el.. megtisztították, hibajelzés nincs de az erő nem jött vissza és a fogyasztás is megmaradt.. szerintetek mi legyen a következő lépés? (A DPF-t kb 2 hónapja kitisztíttattam, biztos ami biztos)
Előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7630 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 15:19:39 »

Sziasztok, szeretném a tanácsotokat kérni, mi a fene lehet ez: 2011 Mondeo, visszaesett a teljesítmény, megnőtt a fogyasztás. Az engine failure lámpa is megjelent, de a motor újraindításánál már nem jött elő. Irányba vettem a Fordonkó-t, ahol azt mondták, hogy nyomásérzékelő szenzor hibát rögzített a gép, de igazából a dpf-hez kapcsolódó vákumcső retkesedett el.. megtisztították, hibajelzés nincs de az erő nem jött vissza és a fogyasztás is megmaradt.. szerintetek mi legyen a következő lépés? (A DPF-t kb 2 hónapja kitisztíttattam, biztos ami biztos)
Előre is köszönöm!
az erő elveszett a MAP szenzor hiba miatt.továbbra is azt kell megoldanod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #7631 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 15:34:44 »

az erő elveszett a MAP szenzor hiba miatt.továbbra is azt kell megoldanod.

Köszönöm szépen, ezek szerint egy MAP tisztítás vagy csere megoldja a problémát? Csak azt nem értem, hogy fordra szakosodott szervízben miért nem tudják ezt Sad
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #7632 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 15:52:17 »

Köszönöm szépen, ezek szerint egy MAP tisztítás vagy csere megoldja a problémát? Csak azt nem értem, hogy fordra szakosodott szervízben miért nem tudják ezt Sad

az, hogy ki van írva Ford még nem jelenti azt, hogy arra szakosodtak.

Pl én kormányművet akartam javítani, kormányműjavítással foglalkozó cégnél, ahol kiderült, hogy csak néhány típust tudnak javítani nem mindent
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7633 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 16:03:27 »

Köszönöm szépen, ezek szerint egy MAP tisztítás vagy csere megoldja a problémát? Csak azt nem értem, hogy fordra szakosodott szervízben miért nem tudják ezt Sad

Visszamentél, és tanácstalanul feltették a kezüket?

Egyébként ez nem Ford-ra szakosodott probléma. Egyszerű műszaki hiba...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #7634 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 16:14:21 »

Visszamentél, és tanácstalanul feltették a kezüket?

Egyébként ez nem Ford-ra szakosodott probléma. Egyszerű műszaki hiba...

Most beszeltem a szervizvezetovel, azt mondta megtistították a MAP-ot, de van ugy, hogy nem megy elsore a problema megoldasa.. ezt bizonyos szempontbol meg is ertem.. kovetkezo heten ujra kezdjuk  falbav
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7635 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 16:17:59 »

Most beszeltem a szervizvezetovel, azt mondta megtistították a MAP-ot, de van ugy, hogy nem megy elsore a problema megoldasa.. ezt bizonyos szempontbol meg is ertem.. kovetkezo heten ujra kezdjuk  falbav

Akkor azért vmit mégis kapiskálnak. nyes

Lehet, hogy itt csak a csere lesz megoldás, ha az a hiba oka... szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7636 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 16:56:49 »

Off

Kérjük mindenki tegye meg tétjeit, mikorra ér el minket is a csalás-gate?   nyes nyes
 

Napok kérdése szerintem mikor veszik elő a fordot is.  Nincs olyan dízel ami menet közben megfelelne a normáknak. 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7637 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:20:57 »

 

Napok kérdése szerintem mikor veszik elő a fordot is.  Nincs olyan dízel ami menet közben megfelelne a normáknak. 

Foleg a forde  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7638 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:58:48 »

Foleg a forde  vigyor3

Ugye nem akarod ezt a stílust folytatni?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7639 Dátum: 2015.09.25 péntek, 13:26:52 »

Ugye nem akarod ezt a stílust folytatni?

Miért? Volt olyan, hogy abbahagyta? eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7640 Dátum: 2015.09.25 péntek, 14:28:03 »

Miért? Volt olyan, hogy abbahagyta? eplus2

 eplus2
Naplózva

blah blah blah
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7641 Dátum: 2015.09.25 péntek, 14:44:45 »

Foleg a forde  vigyor3

Csak a kíváncsiság kedvéért megnézném nekem hány szorosa lehet a megengedettől.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7642 Dátum: 2015.09.25 péntek, 16:07:33 »

Csak a kíváncsiság kedvéért megnézném nekem hány szorosa lehet a megengedettől.  nyes

En meg arra vagyok kivancsi mikor veszik elo a benyas motorokat  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7643 Dátum: 2015.09.25 péntek, 17:57:03 »

En meg arra vagyok kivancsi mikor veszik elo a benyas motorokat  vigyor3
nyes eljen hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7644 Dátum: 2015.09.25 péntek, 19:08:22 »

En meg arra vagyok kivancsi mikor veszik elo a benyas motorokat  vigyor3

Azokat soha, nem szennyeznek.  angel
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7645 Dátum: 2015.09.26 szombat, 16:46:43 »

Azokat soha, nem szennyeznek.  angel

 eljen nyes
Naplózva

blah blah blah
Niki92
Vendég
« Új hozzászólás #7646 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 16:33:59 »

Sziasztok! A problémám a következő lenne: júliusban kigyúlt az ESP lámpa majd a motorlámpa, már mindennel próbálkoztunk de semmi nem oldotta meg a problémát, a kocsi egyébként erősen füstöl is! Az EGR, DPF és a turbó rendben van, nem velük van a hiba. Szakszervizben számítógépre tetettük, de konkrétan nem tudták megmondani a hibáját. Valamilyen elektromos alkatrészre gondolunk amit nem mutat ki a számítógép. Valakinek volt már valami hasonló problémája? Valami tipp??  help help help

Na jó bár érdemi választ nem kaptam, de leírom ha valakinek lenne esetleg hasonló esete..A hibát egy megrepedt cső okozta, a lényeg, hogy a levegő kiszökött s a megfelelő vákumot nem tudta tartani a rendszer vagy mi, szóval az egr, dpf, turbó leszerelése, szétszerelése után kiderült, hogy egy nyamvadt repedt cső okozta az egészet. A csövet loctital megragasztottuk, s helyre jött, valószínűleg tényleg ez volt a hiba okozó mivel miután megragasztottuk mentünk vele az elmúlt napokban 2900 kilométert és nem jött vissza.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7647 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 17:32:38 »

Na jó bár érdemi választ nem kaptam, de leírom ha valakinek lenne esetleg hasonló esete..A hibát egy megrepedt cső okozta, a lényeg, hogy a levegő kiszökött s a megfelelő vákumot nem tudta tartani a rendszer vagy mi, szóval az egr, dpf, turbó leszerelése, szétszerelése után kiderült, hogy egy nyamvadt repedt cső okozta az egészet. A csövet loctital megragasztottuk, s helyre jött, valószínűleg tényleg ez volt a hiba okozó mivel miután megragasztottuk mentünk vele az elmúlt napokban 2900 kilométert és nem jött vissza.

Konkrétan melyik cső ez?
Azért kérdezem csak, mert ha annak a csőnek "vákuumot kellett volna tartani", akkor nem "szökik ki" semmi belőle. Tehát amit írsz, az nem függ össze logikusan. Ami nem baj, ezért próbálunk segíteni. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.27 vasárnap, 18:13:10 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Döme71
Vendég
« Új hozzászólás #7648 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 19:53:12 »

Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni EGR ügyben.Nem boldogulunk vele,folyamatosan hibakódokat dob.Szétszedtük,amennyire lehetett kitakarítottuk.Nem szorul,kézzel könnyen mozog,aktuátor része nem akad,nem szorul.Mégis világít a MIL lámpa,és írja az "Engine malfunktion"-t.Kód: P0490 - EGR szabályzókör magas,P1335 - EGR helyzetérzékelő minimum végállás teljesítmény.Mit csináljunk?Cserélni horror,próbára nem tudok kölcsönkérni.ForScan van,úgy gondolom mindent próbáltunk,de javaslatokat szívesen fogadok!Előre is köszönöm!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7649 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 20:30:04 »

Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni EGR ügyben.Nem boldogulunk vele,folyamatosan hibakódokat dob.Szétszedtük,amennyire lehetett kitakarítottuk.Nem szorul,kézzel könnyen mozog,aktuátor része nem akad,nem szorul.Mégis világít a MIL lámpa,és írja az "Engine malfunktion"-t.Kód: P0490 - EGR szabályzókör magas,P1335 - EGR helyzetérzékelő minimum végállás teljesítmény.Mit csináljunk?Cserélni horror,próbára nem tudok kölcsönkérni.ForScan van,úgy gondolom mindent próbáltunk,de javaslatokat szívesen fogadok!Előre is köszönöm!

Sajnos ennek a 2 hibakódnak a jelenlétében alapból EGR cserét, s újrakalibrálást javasolnak.
Sztem pucoljátok ki rendesen. Spray is kapható a tisztításhoz. S ne csak az EGR-t, hanem mindent, aminek köze van hozzá. Utána elvinném egy újrakalibrálásra.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.