Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:56:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
150
151
152
153
154
155
156
[
157
]
158
159
160
161
162
163
164
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263700 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7800 Dátum:
2015.11.03 kedd, 09:37:32 »
Idézetet írta: venczelgeri - 2015.11.02 hétfő, 21:48:34
Sziasztok!
Valaki tud számokkal szolgálni, hogy menyi volt chip előtt és után a fogyasztása? Megéri? Nekem nem kell, hogy az autó gyorsabban gyorsuljon csak ne fogyasszon 10 litert!
A csipptol nem fog kevesebbet enni. És nem is azért szokták csippelni.
A kocsit kellene atnezni, h minden rendben van e. Ha igen akkor a vezetési stílussal van a baj.
De azt nem írtad hol és hogy jársz vele. Azért az nem mindegy. Meg kézi vagy automata pl? Melyik motor, évjárat?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.03 kedd, 09:44:31 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7801 Dátum:
2015.11.04 szerda, 21:35:33 »
Huhh...10 liter? Az nem semmi...
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Marton88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7802 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 18:47:00 »
Sziasztok
Nekem egy 2001-es 2.0 TDDI mondeom van szeretem imádom tisztelem!
Idén januárban vettük 110ezer valós kilométerrel végig vezetett sz könyvel. Most van benne 139 ezer.
Mióta megvettük mindig is éreztük hogy kicsit fúrcsa valami, de nem vettettem rá nagyobb figyelmet, úgy gondóltam majd változik, de csak roszabb lett!!!
Szóval elindulok vele és olyan 1800as, 2100as fordulatnál lök egyet az autón.
Kettesben ugyan igy tesz hármasban már 2500 körűl négyesben csak 1 nagyon picit érezhető ötödiknél megszünik!
Több ismerősöm mondta hogy valamelyik porlasztó lesz a baj.
Egy szerelő azt mondta hogy a túrbót kellene megnézetni, de viszont huzni rendes húz, igaz hogy fütyűlni halkan fütyűl de müködik a túrbó.
Segitsetek mert nem tudom mi lehet a gond és egyre erősebben csinálja!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7803 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 20:08:35 »
Idézetet írta: Marton88 - 2015.11.08 vasárnap, 18:47:00
Sziasztok
Nekem egy 2001-es 2.0 TDDI mondeom van szeretem imádom tisztelem!
Idén januárban vettük 110ezer valós kilométerrel végig vezetett sz könyvel. Most van benne 139 ezer.
Mióta megvettük mindig is éreztük hogy kicsit fúrcsa valami, de nem vettettem rá nagyobb figyelmet, úgy gondóltam majd változik, de csak roszabb lett!!!
Szóval elindulok vele és olyan 1800as, 2100as fordulatnál lök egyet az autón.
Kettesben ugyan igy tesz hármasban már 2500 körűl négyesben csak 1 nagyon picit érezhető ötödiknél megszünik!
Több ismerősöm mondta hogy valamelyik porlasztó lesz a baj.
Egy szerelő azt mondta hogy a túrbót kellene megnézetni, de viszont huzni rendes húz, igaz hogy fütyűlni halkan fütyűl de müködik a túrbó.
Segitsetek mert nem tudom mi lehet a gond és egyre erősebben csinálja!
Ez inkabb a harmas mondeohoz tartozik. Irj inkabb oda, biztos segit valaki egy muszeres diaggal. Igy latatlanban tippelgetni nem feltetlen jo.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7804 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 13:47:02 »
Idézetet írta: Marton88 - 2015.11.08 vasárnap, 18:47:00
Idén januárban vettük 110ezer valós kilométerrel végig vezetett sz könyvel.
Évi 7850 km. Nem rossz egy dízeltől. Ennél még én is többet megyek.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7805 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 14:07:47 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.11.09 hétfő, 13:47:02
Évi 7850 km. Nem rossz egy dízeltől. Ennél még én is többet megyek.
Ez 3-as mondeo, nem 4-es. Ezeket még való km-el árulják...
Amúgy meg, neked nem mind1?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7806 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 14:23:22 »
skacok. minek moshattam be ma a magasnyomásúval? lemostam a kocsit, aztán mentem még vele. majd nemrég újra használtam. a hideg motor néha mint ha kihagyott volna.pár alkalommal. de aztán simán ment tovább. pedig nagyon nem öblítettem meg,és nem motorteret mostam.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7807 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 15:10:46 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.11.03 kedd, 09:37:32
A csipptol nem fog kevesebbet enni. És nem is azért szokták csippelni.
A kocsit kellene atnezni, h minden rendben van e. Ha igen akkor a vezetési stílussal van a baj.
De azt nem írtad hol és hogy jársz vele. Azért az nem mindegy. Meg kézi vagy automata pl? Melyik motor, évjárat?
Várjuk meg, milyen motor, mert nekem anno volt egy benzines off autóm, aminél azzal, h chippeltem, a használható tartomány a 3,500-ról lekerült 2,000 környékére és máris kevesebbet fogyasztott. Úgyhogy, általában igazad van, de rengeteg ismerős játszotta el a fogyasztást csökkentő megoldást.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7808 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 15:11:33 »
Alf!
Azzal a diaggal, ami neked van, meg lehet nézni a dpf telítettségi %-ot?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7809 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 20:51:43 »
Idézetet írta: Candle - 2015.11.09 hétfő, 15:11:33
Alf!
Azzal a diaggal, ami neked van, meg lehet nézni a dpf telítettségi %-ot?
Nem alf vok, de meg lehet nézni, amennyiben támogatja az ECU. Fl előtti verziók (siemens) úgy tudom nem támogatja legalább is a qxba biztosan nem.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Jobbágy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7810 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 21:38:56 »
Idézetet írta: titta - 2015.11.08 vasárnap, 20:08:35
Ez inkabb a harmas mondeohoz tartozik. Irj inkabb oda, biztos segit valaki egy muszeres diaggal. Igy latatlanban tippelgetni nem feltetlen jo.
Valahol ott állítja az előtöltést, olvass vissza a tddi topicban.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7811 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 23:47:22 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.11.09 hétfő, 20:51:43
Nem alf vok, de meg lehet nézni, amennyiben támogatja az ECU. Fl előtti verziók (siemens) úgy tudom nem támogatja legalább is a qxba biztosan nem.
Kösz.
Enyém fl utáni és Alf már látta, hátha emlékszik a sw-re.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7812 Dátum:
2015.11.10 kedd, 19:22:27 »
Idézetet írta: Candle - 2015.11.09 hétfő, 23:47:22
Kösz.
Enyém fl utáni és Alf már látta, hátha emlékszik a sw-re.
Az tudni fogja.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7813 Dátum:
2015.11.13 péntek, 20:05:16 »
Sziasztok,
Aki cserélt már FL -nél DPF -nyomásérzékelő vákumcsöveket pls. írja meg hol szerezte be.
köszönöm!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7814 Dátum:
2015.11.14 szombat, 18:10:06 »
Idézetet írta: Candle - 2015.11.09 hétfő, 15:11:33
Alf!
Azzal a diaggal, ami neked van, meg lehet nézni a dpf telítettségi %-ot?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7815 Dátum:
2015.11.14 szombat, 23:38:48 »
Sziasztok! Hülye kérdés következik, de mi alapján tudom 1000%-ra megállapítani, hogy nem megy a turbó? (2.0 103kW Euro4, FL elötti) Érzésre érzem hogy nem megy, a szokásos hangját sem hallani. Nem szeretném 90%-ra megvádolni a szervizt. Valami kéne amivel bizonyítom is, nem csak a "gyenge a kocsi, nincs hangja", amire persze azt fogják mondani képzelődök.
Eddig semmi baja nem volt, egyszerü éves szervizen volt a kocsi .... Azóta hogy kigurultam tölük jött elö. Sajnos bezártak mire visszamentem. Max. hétfőn tudok reklamálni.
És mit tudtak egyáltalán így elcseszni? Mit kötöttek le és miért?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.14 szombat, 23:47:21 írta ABR
»
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7816 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 09:02:27 »
Idézetet írta: ABR - 2015.11.14 szombat, 23:38:48
Sziasztok! Hülye kérdés következik, de mi alapján tudom 1000%-ra megállapítani, hogy nem megy a turbó? (2.0 103kW Euro4, FL elötti) Érzésre érzem hogy nem megy, a szokásos hangját sem hallani. Nem szeretném 90%-ra megvádolni a szervizt. Valami kéne amivel bizonyítom is, nem csak a "gyenge a kocsi, nincs hangja", amire persze azt fogják mondani képzelődök.
Eddig semmi baja nem volt, egyszerü éves szervizen volt a kocsi .... Azóta hogy kigurultam tölük jött elö. Sajnos bezártak mire visszamentem. Max. hétfőn tudok reklamálni.
És mit tudtak egyáltalán így elcseszni? Mit kötöttek le és miért?
Szoftvert nem frissítettek esetleg? (pl.: az is lehet, hogy előtte tudtodon kívül valami chip program volt rajt, s most szoftvermódosítás után felülírodott)
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7817 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 09:51:30 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.11.15 vasárnap, 09:02:27
Szoftvert nem frissítettek esetleg? (pl.: az is lehet, hogy előtte tudtodon kívül valami chip program volt rajt, s most szoftvermódosítás után felülírodott)
Erre is gondoltam .... Hétfön tudom megkérdezni mit csináltak, de már amikor elhoztam se mondtak nagyon semmit. Kértem teljes átvizsgálást is, amire annyit mondtak hogy "minden jónak tünik". Diagom nincs, van valami jele ha tényleg így van? Létezik, hogy csak úgy szoftvert frissítenek kérdés nélkül egy márkaszervizben?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7818 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 10:20:20 »
Idézetet írta: ABR - 2015.11.15 vasárnap, 09:51:30
???Erre is gondoltam .... Hétfön tudom megkérdezni mit csináltak, de már amikor elhoztam se mondtak nagyon semmit. Kértem teljes átvizsgálást is, amire annyit mondtak hogy "minden jónak tünik". Diagom nincs, van valami jele ha tényleg így van? Létezik, hogy csak úgy szoftvert frissítenek kérdés nélkül egy márkaszervizben?
Otthoni diaggal nem fogsz látni szerintem semmit. Ha mondjuk rádugták a gyári diagot, hibákat néztek töröltek, lehetséges hogy csináltak rajt szoftverfrissítést. Ugyanis ha nem a legutolsó verzió van fent rajt, akkor az látják, s akkor akár befrissíthetik.
Pl. egy lehetséges ok a frissítésre: régebbi verzió alatt mondjuk előjön egy hibakód (a legegyszerűbb kommunikációs hiba amit még az OBD sem jelez a műszerfalon,. Az új szoftverben ezt a hibák kijavították, már nem fog hibakódot hozni. Ilyen okok miatt esetleg megcsinálják.
Nem tudom most hol tart a frissítések száma ennél a típusnál, de az első pár évben elég sok új kijött...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7819 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 15:57:54 »
Idézetet írta: ABR - 2015.11.14 szombat, 23:38:48
Sziasztok! Hülye kérdés következik, de mi alapján tudom 1000%-ra megállapítani, hogy nem megy a turbó? (2.0 103kW Euro4, FL elötti) Érzésre érzem hogy nem megy, a szokásos hangját sem hallani. Nem szeretném 90%-ra megvádolni a szervizt. Valami kéne amivel bizonyítom is, nem csak a "gyenge a kocsi, nincs hangja", amire persze azt fogják mondani képzelődök.
Eddig semmi baja nem volt, egyszerü éves szervizen volt a kocsi .... Azóta hogy kigurultam tölük jött elö. Sajnos bezártak mire visszamentem. Max. hétfőn tudok reklamálni.
És mit tudtak egyáltalán így elcseszni? Mit kötöttek le és miért?
Diggal kéne nézni egy turbo nyomást és kiderülne tölt-e eleget a turbo.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7820 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 16:27:27 »
Valami nagyobb gond van, most mentem egy kört a városban, kettesben kanyarodás közben ha csak egy kicsit is leesik a fordulat, lefullad. Hármasban szintén. Melyik márkaszervizben bízzon így az ember
Ez már a második.
Most néztem a szerviz papirjait, BENZINESként szerepel a kocsi, rossz adatokkal. Létezik hogy más szürö, stb. megy bele mint a dízelbe és az okosok nem vették észre mit szerelnek? Most komolyan ... Van ilyen???
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7821 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 16:52:37 »
Idézetet írta: ABR - 2015.11.15 vasárnap, 16:27:27
Valami nagyobb gond van, most mentem egy kört a városban, kettesben kanyarodás közben ha csak egy kicsit is leesik a fordulat, lefullad. Hármasban szintén. Melyik márkaszervizben bízzon így az ember
Ez már a második.
Most néztem a szerviz papirjait, BENZINESként szerepel a kocsi, rossz adatokkal. Létezik hogy más szürö, stb. megy bele mint a dízelbe és az okosok nem vették észre mit szerelnek? Most komolyan ... Van ilyen???
Ezzel ne foglalkozz, az enyem is rendszeresen benzineskent szerepel. Szerintem csak siman lustak atallitani.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7822 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 17:36:51 »
Idézetet írta: ABR - 2015.11.15 vasárnap, 16:27:27
Valami nagyobb gond van, most mentem egy kört a városban, kettesben kanyarodás közben ha csak egy kicsit is leesik a fordulat, lefullad. Hármasban szintén. Melyik márkaszervizben bízzon így az ember
Ez már a második.
Most néztem a szerviz papirjait, BENZINESként szerepel a kocsi, rossz adatokkal. Létezik hogy más szürö, stb. megy bele mint a dízelbe és az okosok nem vették észre mit szerelnek? Most komolyan ... Van ilyen???
Semmi hibát nem dob rá a műszerfal?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7823 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 18:19:24 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.11.15 vasárnap, 17:36:51
Semmi hibát nem dob rá a műszerfal?
Semmit. Alig megy, az 50-100 gyorsitás kb. 15mp, ha leesik minimálisat a fordulat, egyszerüen befullad a motor. Mi a .....-ot cseszhettek el?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7824 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 18:23:28 »
Idézetet írta: ABR - 2015.11.15 vasárnap, 18:19:24
Semmit. Alig megy, az 50-100 gyorsitás kb. 15mp, ha leesik minimálisat a fordulat, egyszerüen befullad a motor. Mi a .....-ot cseszhettek el?
ha go szűrőt is cseréltek akkor levegősödhet a rendszer.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7825 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 18:32:35 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.15 vasárnap, 18:23:28
ha go szűrőt is cseréltek akkor levegősödhet a rendszer.....
Elvileg cseréltek. Mi a teendö? (Azon kívül hogy visszaviszem nekik, csak hogy tudjam.)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7826 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 18:37:57 »
Idézetet írta: ABR - 2015.11.15 vasárnap, 18:32:35
Elvileg cseréltek. Mi a teendö? (Azon kívül hogy visszaviszem nekik, csak hogy tudjam.)
csinálják meg rendesen.Keresség meg,hol szív falsot a rendszer.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7827 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 19:40:52 »
Idézetet írta: ABR - 2015.11.15 vasárnap, 18:32:35
Elvileg cseréltek. Mi a teendö? (Azon kívül hogy visszaviszem nekik, csak hogy tudjam.)
Lehet látni, hogy viszi a levegőt a csőbe. Motortérnél.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7828 Dátum:
2015.11.17 kedd, 20:24:51 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.14 szombat, 18:10:06
igen.
Ha szépen megkérlek, megnézed nekem a százalékot?
Mondjuk, elszaladok hozzád egy csokival. Hm?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7829 Dátum:
2015.11.17 kedd, 21:43:33 »
Idézetet írta: Candle - 2015.11.17 kedd, 20:24:51
Ha szépen megkérlek, megnézed nekem a százalékot?
Mondjuk, elszaladok hozzád egy csokival. Hm?
persze.de csak 3 hét múlva.12.11- után.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7830 Dátum:
2015.11.17 kedd, 21:47:10 »
Idézetet írta: Candle - 2015.11.17 kedd, 20:24:51
Ha szépen megkérlek, megnézed nekem a százalékot?
Mondjuk, elszaladok hozzád egy csokival. Hm?
Jó, hogy már nem epreshabos sütivel....
rögtönelsőrekapásból...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7831 Dátum:
2015.11.17 kedd, 21:58:28 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.17 kedd, 21:43:33
persze.de csak 3 hét múlva.12.11- után.
Köxke, kereslek.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7832 Dátum:
2015.11.17 kedd, 21:59:56 »
Nem tudom, melyik topicban írtunk róla, de a dpf kiüttetésén gondolkodom és egy csömöri úti csapatot javasoltak. Van valakinek tapasztalata?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7833 Dátum:
2015.11.18 szerda, 06:04:16 »
Idézetet írta: Candle - 2015.11.17 kedd, 21:59:56
Nem tudom, melyik topicban írtunk róla, de a dpf kiüttetésén gondolkodom és egy csömöri úti csapatot javasoltak. Van valakinek tapasztalata?
én nem kapkodnám el.biztosan rossz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7834 Dátum:
2015.11.18 szerda, 06:05:02 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.11.17 kedd, 21:47:10
Jó, hogy már nem epreshabos sütivel....
rögtönelsőrekapásból...
másodikra...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7835 Dátum:
2015.11.18 szerda, 07:10:17 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.11.17 kedd, 21:47:10
Jó, hogy már nem epreshabos sütivel....
rögtönelsőrekapásból...
Féltékeny vagy, édes? :-)
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7836 Dátum:
2015.11.18 szerda, 07:12:22 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.18 szerda, 06:04:16
én nem kapkodnám el.biztosan rossz?
1. Eddig nem sok pozitívumot tudok róla, akkor pedig minek?
2. Semmi bajom sincs vele, egyelőre.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7837 Dátum:
2015.11.18 szerda, 09:32:38 »
Idézetet írta: Candle - 2015.11.18 szerda, 07:10:17
Féltékeny vagy, édes? :-)
Fejezd be a ...........-ást, mert jön a Zsiráf
és kimoderál!
PS: Szia Domi!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
norb70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7838 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 23:41:37 »
Idézetet írta: Candle - 2015.11.17 kedd, 21:59:56
Nem tudom, melyik topicban írtunk róla, de a dpf kiüttetésén gondolkodom és egy csömöri úti csapatot javasoltak. Van valakinek tapasztalata?
Helo, Sziasztok!
Van tapasztalatom.
Engem eléggé aggasztott a DPF, mivel 60-70% városi használatban van a verda. Döntöttem, le vele. Kerestem egy embert. Eljött, megcsinálta a szoftveres részét. Én csináltam rá egy csövet, tehát nem barmoltam szét DPF-et, kipucolom jó lesz az még. Nyomás csövek ledugózva, felkötve a hőmérő vezetékkel együtt. Meglepődésemre nem volt gányos a DPF belülről. Vicces volt a 4 csavar a leszerelésnél. Kicsi rézszerű anyák vannak 10-es csavaron, mind tört.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.2 TDCI Tournier.
ex: MK2 1.8 benzin
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7839 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 08:47:36 »
Idézetet írta: norb70 - 2015.11.22 vasárnap, 23:41:37
Helo, Sziasztok!
Van tapasztalatom.
Engem eléggé aggasztott a DPF, mivel 60-70% városi használatban van a verda. Döntöttem, le vele. Kerestem egy embert. Eljött, megcsinálta a szoftveres részét. Én csináltam rá egy csövet, tehát nem barmoltam szét DPF-et, kipucolom jó lesz az még. Nyomás csövek ledugózva, felkötve a hőmérő vezetékkel együtt. Meglepődésemre nem volt gányos a DPF belülről. Vicces volt a 4 csavar a leszerelésnél. Kicsi rézszerű anyák vannak 10-es csavaron, mind tört.
Teljesítményben mennyit lökött a kiiktatása?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7840 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 13:14:26 »
hello. kerdesem lenne. nem volt még dízelem, ez az első. azt észrevettem,hogy nem úgy melegszik mint a kétliteres benzinesem. de egy fura dolgot észrevettem. eddig egy mutatónyival a középső jel elött állt mint a cövek a vízhőfok mutató. gondolom ilyen hidegben ha dolgozik a termosztát,és megy a fűtés,akkor valamennyire el is mozdul.
nálam azt produkálja,hogy menet közben picit visszaesik,van hogy többet is. de alapjáraton a második vonalig is van amikor visszahűl.persze ilyenkor maximum fűtésen próbaképpen néztem meg.
kérdésem az,hogy ezt ennyire vissza lehet télen hűteni? ez így jól működik?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7841 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 15:22:41 »
Idézetet írta: zsolank - 2015.11.23 hétfő, 13:14:26
hello. kerdesem lenne. nem volt még dízelem, ez az első. azt észrevettem,hogy nem úgy melegszik mint a kétliteres benzinesem. de egy fura dolgot észrevettem. eddig egy mutatónyival a középső jel elött állt mint a cövek a vízhőfok mutató. gondolom ilyen hidegben ha dolgozik a termosztát,és megy a fűtés,akkor valamennyire el is mozdul.
nálam azt produkálja,hogy menet közben picit visszaesik,van hogy többet is. de alapjáraton a második vonalig is van amikor visszahűl.persze ilyenkor maximum fűtésen próbaképpen néztem meg.
kérdésem az,hogy ezt ennyire vissza lehet télen hűteni? ez így jól működik?
Ott valami termosztát gond lesz, mert középen kell állnia.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7842 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 19:30:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.11.23 hétfő, 15:22:41
Ott valami termosztát gond lesz, mert középen kell állnia.
Végülis a fene tudja. Ha nagyon fűtesz, lehet, hogy visszaeshet kicsit, de nekem nem tűnt még fel ilyesmi.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7843 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 19:46:20 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.11.23 hétfő, 19:30:49
Végülis a fene tudja. Ha nagyon fűtesz, lehet, hogy visszaeshet kicsit, de nekem nem tűnt még fel ilyesmi.
raneztunk.szerelom szerint nincs baja.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7844 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 20:12:25 »
Idézetet írta: norb70 - 2015.11.22 vasárnap, 23:41:37
Helo, Sziasztok!
Van tapasztalatom.
Engem eléggé aggasztott a DPF, mivel 60-70% városi használatban van a verda. Döntöttem, le vele. Kerestem egy embert. Eljött, megcsinálta a szoftveres részét. Én csináltam rá egy csövet, tehát nem barmoltam szét DPF-et, kipucolom jó lesz az még. Nyomás csövek ledugózva, felkötve a hőmérő vezetékkel együtt. Meglepődésemre nem volt gányos a DPF belülről. Vicces volt a 4 csavar a leszerelésnél. Kicsi rézszerű anyák vannak 10-es csavaron, mind tört.
Milyen szoftveres kikapcsolást csinált? És kicsoda?
Értem ezen azt, hogy végleg ki lett kapcsolva, vagy bizonyos km-ként neki kezd a regennek csak nem kap anyagot mellé.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7845 Dátum:
2015.11.24 kedd, 07:59:58 »
Idézetet írta: norb70 - 2015.11.22 vasárnap, 23:41:37
Helo, Sziasztok!
Van tapasztalatom.
Engem eléggé aggasztott a DPF, mivel 60-70% városi használatban van a verda. Döntöttem, le vele. Kerestem egy embert. Eljött, megcsinálta a szoftveres részét. Én csináltam rá egy csövet, tehát nem barmoltam szét DPF-et, kipucolom jó lesz az még. Nyomás csövek ledugózva, felkötve a hőmérő vezetékkel együtt. Meglepődésemre nem volt gányos a DPF belülről. Vicces volt a 4 csavar a leszerelésnél. Kicsi rézszerű anyák vannak 10-es csavaron, mind tört.
Azt hiszem addig nem lesz nyugtod amíg jóval több infoval elő nem állsz. Ki csinálta, mennyibe került, mik a tapasztalatok, stb. Nyilván ilyenkor érzésre sokkal jobban megy az autó, de azért jó lett volna egy mérés torque-kal előtte-utána.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7846 Dátum:
2015.11.24 kedd, 08:18:25 »
Idézetet írta: zsolank - 2015.11.23 hétfő, 13:14:26
hello. kerdesem lenne. nem volt még dízelem, ez az első. azt észrevettem,hogy nem úgy melegszik mint a kétliteres benzinesem. de egy fura dolgot észrevettem. eddig egy mutatónyival a középső jel elött állt mint a cövek a vízhőfok mutató. gondolom ilyen hidegben ha dolgozik a termosztát,és megy a fűtés,akkor valamennyire el is mozdul.
nálam azt produkálja,hogy menet közben picit visszaesik,van hogy többet is. de alapjáraton a második vonalig is van amikor visszahűl.persze ilyenkor maximum fűtésen próbaképpen néztem meg.
kérdésem az,hogy ezt ennyire vissza lehet télen hűteni? ez így jól működik?
ilyet nekem is csinált tegnap. Kint 2C volt, még nem melegedett üzemkészre a motor és benyomtam a fűtés max gombot. Majdnem olyan látványosan ment vissza a vízhőmérséklet mutató, mint egy benzinesen a tankmutató amikor 200-al mész az autópályán
szerintem ez csak a "jó" időnek köszönhető. Ha már teljesen üzemmeleg minden és nem állóhelyzetben nyomod a fűtést, akkor nem lesz ilyen jelenség
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.24 kedd, 08:20:33 írta szemisun
»
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7847 Dátum:
2015.11.24 kedd, 12:55:47 »
Idézetet írta: Sakos - 2015.11.24 kedd, 07:59:58
Azt hiszem addig nem lesz nyugtod amíg jóval több infoval elő nem állsz. Ki csinálta, mennyibe került, mik a tapasztalatok, stb. Nyilván ilyenkor érzésre sokkal jobban megy az autó, de azért jó lett volna egy mérés torque-kal előtte-utána.
Miért megy jobban az autó DPF kiikatatással?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7848 Dátum:
2015.11.24 kedd, 13:14:29 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.11.24 kedd, 12:55:47
Miért megy jobban az autó DPF kiikatatással?
Amiért a sportlégszűrővel.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7849 Dátum:
2015.11.24 kedd, 13:22:49 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.11.24 kedd, 08:18:25
ilyet nekem is csinált tegnap. Kint 2C volt, még nem melegedett üzemkészre a motor és benyomtam a fűtés max gombot. Majdnem olyan látványosan ment vissza a vízhőmérséklet mutató, mint egy benzinesen a tankmutató amikor 200-al mész az autópályán
szerintem ez csak a "jó" időnek köszönhető. Ha már teljesen üzemmeleg minden és nem állóhelyzetben nyomod a fűtést, akkor nem lesz ilyen jelenség
allo helyben vissza is huti ez is. De normalba hasznalva ma reggel nulla fokban,22belso homerseklettel egy mutatonyit mozdult.csak megremultem,mert benzinesnel nem volt ilyen latvanyos a mutato mozgasa.
Naplózva
Oldalak:
1
...
150
151
152
153
154
155
156
[
157
]
158
159
160
161
162
163
164
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ