Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:10:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263479 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7800 Dátum: 2015.11.03 kedd, 09:37:32 »

Sziasztok!

Valaki tud számokkal szolgálni, hogy menyi volt chip előtt és után a fogyasztása? Megéri? Nekem nem kell, hogy az autó gyorsabban gyorsuljon csak ne fogyasszon 10 litert!
A csipptol nem fog kevesebbet enni. És nem is azért szokták csippelni.      

A kocsit kellene atnezni, h minden rendben van e. Ha igen akkor a vezetési stílussal van a baj.

De azt nem írtad hol és hogy jársz vele.  Azért az nem mindegy.  Meg kézi vagy automata pl? Melyik motor, évjárat?
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.03 kedd, 09:44:31 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #7801 Dátum: 2015.11.04 szerda, 21:35:33 »

Huhh...10 liter? Az nem semmi... taps
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Marton88
Vendég
« Új hozzászólás #7802 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 18:47:00 »

Sziasztok
Nekem egy 2001-es 2.0 TDDI mondeom van szeretem imádom tisztelem!
Idén januárban vettük 110ezer valós kilométerrel végig vezetett sz könyvel. Most van benne 139 ezer.
Mióta megvettük mindig is éreztük hogy kicsit fúrcsa valami, de nem vettettem rá nagyobb figyelmet, úgy gondóltam majd változik, de csak roszabb lett!!!
Szóval elindulok vele és olyan 1800as, 2100as fordulatnál lök egyet az autón.
Kettesben ugyan igy tesz hármasban már 2500 körűl négyesben csak 1 nagyon picit érezhető ötödiknél megszünik!  Huh?
Több ismerősöm mondta hogy valamelyik porlasztó lesz a baj.
Egy szerelő azt mondta hogy a túrbót kellene megnézetni, de viszont huzni rendes húz, igaz hogy fütyűlni halkan fütyűl de müködik a túrbó.
Segitsetek mert nem tudom mi lehet a gond és egyre erősebben csinálja!  help
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7803 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 20:08:35 »

Sziasztok
Nekem egy 2001-es 2.0 TDDI mondeom van szeretem imádom tisztelem!
Idén januárban vettük 110ezer valós kilométerrel végig vezetett sz könyvel. Most van benne 139 ezer.
Mióta megvettük mindig is éreztük hogy kicsit fúrcsa valami, de nem vettettem rá nagyobb figyelmet, úgy gondóltam majd változik, de csak roszabb lett!!!
Szóval elindulok vele és olyan 1800as, 2100as fordulatnál lök egyet az autón.
Kettesben ugyan igy tesz hármasban már 2500 körűl négyesben csak 1 nagyon picit érezhető ötödiknél megszünik!  Huh?
Több ismerősöm mondta hogy valamelyik porlasztó lesz a baj.
Egy szerelő azt mondta hogy a túrbót kellene megnézetni, de viszont huzni rendes húz, igaz hogy fütyűlni halkan fütyűl de müködik a túrbó.
Segitsetek mert nem tudom mi lehet a gond és egyre erősebben csinálja!  help

Ez inkabb a harmas mondeohoz tartozik. Irj inkabb oda, biztos segit valaki egy muszeres diaggal. Igy latatlanban tippelgetni nem feltetlen jo.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7804 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 13:47:02 »

Idén januárban vettük 110ezer valós kilométerrel végig vezetett sz könyvel.
Évi 7850 km. Nem rossz egy dízeltől. Ennél még én is többet megyek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7805 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 14:07:47 »

Évi 7850 km. Nem rossz egy dízeltől. Ennél még én is többet megyek.
Ez 3-as mondeo, nem 4-es. Ezeket még való km-el árulják...
Amúgy meg, neked nem mind1?  Cheesy integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #7806 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 14:23:22 »

skacok. minek moshattam be ma a magasnyomásúval? lemostam a kocsit, aztán mentem még vele. majd nemrég újra használtam. a hideg motor néha mint ha kihagyott volna.pár alkalommal. de aztán simán ment tovább. pedig nagyon nem öblítettem meg,és nem motorteret mostam.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7807 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 15:10:46 »

A csipptol nem fog kevesebbet enni. És nem is azért szokták csippelni.      

A kocsit kellene atnezni, h minden rendben van e. Ha igen akkor a vezetési stílussal van a baj.

De azt nem írtad hol és hogy jársz vele.  Azért az nem mindegy.  Meg kézi vagy automata pl? Melyik motor, évjárat?

Várjuk meg, milyen motor, mert nekem anno volt egy benzines off autóm, aminél azzal, h chippeltem, a használható tartomány a 3,500-ról lekerült 2,000 környékére és máris kevesebbet fogyasztott. Úgyhogy, általában igazad van, de rengeteg ismerős játszotta el a fogyasztást csökkentő megoldást.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7808 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 15:11:33 »

Alf!

Azzal a diaggal, ami neked van, meg lehet nézni a dpf telítettségi %-ot?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7809 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 20:51:43 »

Alf!

Azzal a diaggal, ami neked van, meg lehet nézni a dpf telítettségi %-ot?

Nem alf vok, de meg lehet nézni, amennyiben támogatja az ECU. Fl előtti verziók (siemens) úgy tudom nem támogatja legalább is a qxba biztosan nem.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Jobbágy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #7810 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 21:38:56 »

Ez inkabb a harmas mondeohoz tartozik. Irj inkabb oda, biztos segit valaki egy muszeres diaggal. Igy latatlanban tippelgetni nem feltetlen jo.
Valahol ott állítja az előtöltést, olvass vissza a tddi topicban.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7811 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 23:47:22 »

Nem alf vok, de meg lehet nézni, amennyiben támogatja az ECU. Fl előtti verziók (siemens) úgy tudom nem támogatja legalább is a qxba biztosan nem.

Kösz.   wave
Enyém fl utáni és Alf már látta, hátha emlékszik a sw-re.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7812 Dátum: 2015.11.10 kedd, 19:22:27 »

Kösz.   wave
Enyém fl utáni és Alf már látta, hátha emlékszik a sw-re.

Az tudni fogja.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7813 Dátum: 2015.11.13 péntek, 20:05:16 »


Sziasztok,


Aki cserélt már FL -nél DPF -nyomásérzékelő vákumcsöveket pls. írja meg hol szerezte be.

köszönöm!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7814 Dátum: 2015.11.14 szombat, 18:10:06 »

Alf!

Azzal a diaggal, ami neked van, meg lehet nézni a dpf telítettségi %-ot?
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #7815 Dátum: 2015.11.14 szombat, 23:38:48 »

Sziasztok! Hülye kérdés következik, de mi alapján tudom 1000%-ra megállapítani, hogy nem megy a turbó? (2.0 103kW Euro4, FL elötti) Érzésre érzem hogy nem megy, a szokásos hangját sem hallani. Nem szeretném 90%-ra megvádolni a szervizt. Valami kéne amivel bizonyítom is, nem csak a "gyenge a kocsi, nincs hangja", amire persze azt fogják mondani képzelődök.

Eddig semmi baja nem volt, egyszerü éves szervizen volt a kocsi .... Azóta hogy kigurultam tölük jött elö. Sajnos bezártak mire visszamentem. Max. hétfőn tudok reklamálni.

És mit tudtak egyáltalán így elcseszni? Mit kötöttek le és miért?
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.14 szombat, 23:47:21 írta ABR » Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7816 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 09:02:27 »

Sziasztok! Hülye kérdés következik, de mi alapján tudom 1000%-ra megállapítani, hogy nem megy a turbó? (2.0 103kW Euro4, FL elötti) Érzésre érzem hogy nem megy, a szokásos hangját sem hallani. Nem szeretném 90%-ra megvádolni a szervizt. Valami kéne amivel bizonyítom is, nem csak a "gyenge a kocsi, nincs hangja", amire persze azt fogják mondani képzelődök.

Eddig semmi baja nem volt, egyszerü éves szervizen volt a kocsi .... Azóta hogy kigurultam tölük jött elö. Sajnos bezártak mire visszamentem. Max. hétfőn tudok reklamálni.

És mit tudtak egyáltalán így elcseszni? Mit kötöttek le és miért?

Szoftvert nem frissítettek esetleg? (pl.: az is lehet, hogy előtte tudtodon kívül valami chip program volt rajt, s most szoftvermódosítás után felülírodott)

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #7817 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 09:51:30 »

 Huh?
Szoftvert nem frissítettek esetleg? (pl.: az is lehet, hogy előtte tudtodon kívül valami chip program volt rajt, s most szoftvermódosítás után felülírodott)


Erre is gondoltam .... Hétfön tudom megkérdezni mit csináltak, de már amikor elhoztam se mondtak nagyon semmit. Kértem teljes átvizsgálást is, amire annyit mondtak hogy "minden jónak tünik". Diagom nincs, van valami jele ha tényleg így van? Létezik, hogy csak úgy szoftvert frissítenek kérdés nélkül egy márkaszervizben?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7818 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 10:20:20 »

???Erre is gondoltam .... Hétfön tudom megkérdezni mit csináltak, de már amikor elhoztam se mondtak nagyon semmit. Kértem teljes átvizsgálást is, amire annyit mondtak hogy "minden jónak tünik". Diagom nincs, van valami jele ha tényleg így van? Létezik, hogy csak úgy szoftvert frissítenek kérdés nélkül egy márkaszervizben?

Otthoni diaggal nem fogsz látni szerintem semmit. Ha mondjuk rádugták a gyári diagot, hibákat néztek töröltek, lehetséges hogy csináltak rajt szoftverfrissítést. Ugyanis ha nem a legutolsó verzió van fent rajt, akkor az látják, s akkor akár befrissíthetik.
Pl. egy lehetséges ok a frissítésre: régebbi verzió alatt mondjuk előjön egy hibakód (a legegyszerűbb kommunikációs hiba amit még az OBD sem jelez a műszerfalon,. Az új szoftverben ezt a hibák kijavították, már nem fog hibakódot hozni. Ilyen okok miatt esetleg megcsinálják.

Nem tudom most hol tart a frissítések száma ennél a típusnál, de az első pár évben elég sok új kijött...



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7819 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 15:57:54 »

Sziasztok! Hülye kérdés következik, de mi alapján tudom 1000%-ra megállapítani, hogy nem megy a turbó? (2.0 103kW Euro4, FL elötti) Érzésre érzem hogy nem megy, a szokásos hangját sem hallani. Nem szeretném 90%-ra megvádolni a szervizt. Valami kéne amivel bizonyítom is, nem csak a "gyenge a kocsi, nincs hangja", amire persze azt fogják mondani képzelődök.

Eddig semmi baja nem volt, egyszerü éves szervizen volt a kocsi .... Azóta hogy kigurultam tölük jött elö. Sajnos bezártak mire visszamentem. Max. hétfőn tudok reklamálni.

És mit tudtak egyáltalán így elcseszni? Mit kötöttek le és miért?

Diggal kéne nézni egy turbo nyomást és kiderülne tölt-e eleget a turbo.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #7820 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 16:27:27 »

Valami nagyobb gond van, most mentem egy kört a városban, kettesben kanyarodás közben ha csak egy kicsit is leesik a fordulat, lefullad. Hármasban szintén. Melyik márkaszervizben bízzon így az ember falbav Ez már a második.

Most néztem a szerviz papirjait, BENZINESként szerepel a kocsi, rossz adatokkal. Létezik hogy más szürö, stb. megy bele mint a dízelbe és az okosok nem vették észre mit szerelnek? Most komolyan ... Van ilyen???
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7821 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 16:52:37 »

Valami nagyobb gond van, most mentem egy kört a városban, kettesben kanyarodás közben ha csak egy kicsit is leesik a fordulat, lefullad. Hármasban szintén. Melyik márkaszervizben bízzon így az ember falbav Ez már a második.

Most néztem a szerviz papirjait, BENZINESként szerepel a kocsi, rossz adatokkal. Létezik hogy más szürö, stb. megy bele mint a dízelbe és az okosok nem vették észre mit szerelnek? Most komolyan ... Van ilyen???

Ezzel ne foglalkozz, az enyem is rendszeresen benzineskent szerepel. Szerintem csak siman lustak atallitani.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7822 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 17:36:51 »

Valami nagyobb gond van, most mentem egy kört a városban, kettesben kanyarodás közben ha csak egy kicsit is leesik a fordulat, lefullad. Hármasban szintén. Melyik márkaszervizben bízzon így az ember falbav Ez már a második.

Most néztem a szerviz papirjait, BENZINESként szerepel a kocsi, rossz adatokkal. Létezik hogy más szürö, stb. megy bele mint a dízelbe és az okosok nem vették észre mit szerelnek? Most komolyan ... Van ilyen???

Semmi hibát nem dob rá a műszerfal?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #7823 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:19:24 »

Semmi hibát nem dob rá a műszerfal?
Semmit. Alig megy, az 50-100 gyorsitás kb. 15mp, ha leesik minimálisat a fordulat, egyszerüen befullad a motor. Mi a .....-ot cseszhettek el? szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7824 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:23:28 »

Semmit. Alig megy, az 50-100 gyorsitás kb. 15mp, ha leesik minimálisat a fordulat, egyszerüen befullad a motor. Mi a .....-ot cseszhettek el? szomoru1
ha go szűrőt is cseréltek akkor levegősödhet a rendszer.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #7825 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:32:35 »

ha go szűrőt is cseréltek akkor levegősödhet a rendszer.....
Elvileg cseréltek. Mi a teendö? (Azon kívül hogy visszaviszem nekik, csak hogy tudjam.)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7826 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:37:57 »

Elvileg cseréltek. Mi a teendö? (Azon kívül hogy visszaviszem nekik, csak hogy tudjam.)
csinálják meg rendesen.Keresség meg,hol szív falsot a rendszer.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7827 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 19:40:52 »

Elvileg cseréltek. Mi a teendö? (Azon kívül hogy visszaviszem nekik, csak hogy tudjam.)

Lehet látni, hogy viszi a levegőt a csőbe. Motortérnél.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7828 Dátum: 2015.11.17 kedd, 20:24:51 »

igen.

Ha szépen megkérlek, megnézed nekem a százalékot?

Mondjuk, elszaladok hozzád egy csokival. Hm?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7829 Dátum: 2015.11.17 kedd, 21:43:33 »

Ha szépen megkérlek, megnézed nekem a százalékot?

Mondjuk, elszaladok hozzád egy csokival. Hm?
persze.de csak 3 hét múlva.12.11- után.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7830 Dátum: 2015.11.17 kedd, 21:47:10 »

Ha szépen megkérlek, megnézed nekem a százalékot?

Mondjuk, elszaladok hozzád egy csokival. Hm?
Jó, hogy már nem epreshabos sütivel....  Cheesy rögtönelsőrekapásból...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7831 Dátum: 2015.11.17 kedd, 21:58:28 »

persze.de csak 3 hét múlva.12.11- után.

Köxke, kereslek.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7832 Dátum: 2015.11.17 kedd, 21:59:56 »

Nem tudom, melyik topicban írtunk róla, de a dpf kiüttetésén gondolkodom és egy csömöri úti csapatot javasoltak. Van valakinek tapasztalata?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7833 Dátum: 2015.11.18 szerda, 06:04:16 »

Nem tudom, melyik topicban írtunk róla, de a dpf kiüttetésén gondolkodom és egy csömöri úti csapatot javasoltak. Van valakinek tapasztalata?
én nem kapkodnám el.biztosan rossz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7834 Dátum: 2015.11.18 szerda, 06:05:02 »

Jó, hogy már nem epreshabos sütivel....  Cheesy rögtönelsőrekapásból...  Cheesy
másodikra... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7835 Dátum: 2015.11.18 szerda, 07:10:17 »

Jó, hogy már nem epreshabos sütivel....  Cheesy rögtönelsőrekapásból...  Cheesy

Féltékeny vagy, édes? :-)
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7836 Dátum: 2015.11.18 szerda, 07:12:22 »

én nem kapkodnám el.biztosan rossz?

1. Eddig nem sok pozitívumot tudok róla, akkor pedig minek?
2. Semmi bajom sincs vele, egyelőre.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7837 Dátum: 2015.11.18 szerda, 09:32:38 »

Féltékeny vagy, édes? :-)
Fejezd be a ...........-ást, mert jön a Zsiráf police és kimoderál!  Cheesy
PS: Szia Domi!  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
norb70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Új hozzászólás #7838 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 23:41:37 »

Nem tudom, melyik topicban írtunk róla, de a dpf kiüttetésén gondolkodom és egy csömöri úti csapatot javasoltak. Van valakinek tapasztalata?

Helo, Sziasztok!
Van tapasztalatom.
Engem eléggé aggasztott a DPF, mivel 60-70% városi használatban van a verda.  Döntöttem, le vele. Kerestem egy embert. Eljött, megcsinálta a szoftveres részét. Én csináltam rá egy csövet, tehát nem barmoltam szét DPF-et,  kipucolom jó lesz az még. Nyomás csövek ledugózva, felkötve a hőmérő vezetékkel együtt. Meglepődésemre nem volt  gányos a DPF belülről. Vicces volt a  4 csavar a leszerelésnél. Kicsi rézszerű anyák vannak 10-es csavaron, mind tört.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.2 TDCI  Tournier.
ex: MK2 1.8 benzin
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7839 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 08:47:36 »

Helo, Sziasztok!
Van tapasztalatom.
Engem eléggé aggasztott a DPF, mivel 60-70% városi használatban van a verda.  Döntöttem, le vele. Kerestem egy embert. Eljött, megcsinálta a szoftveres részét. Én csináltam rá egy csövet, tehát nem barmoltam szét DPF-et,  kipucolom jó lesz az még. Nyomás csövek ledugózva, felkötve a hőmérő vezetékkel együtt. Meglepődésemre nem volt  gányos a DPF belülről. Vicces volt a  4 csavar a leszerelésnél. Kicsi rézszerű anyák vannak 10-es csavaron, mind tört.


Teljesítményben mennyit lökött a kiiktatása?
Naplózva

zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #7840 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 13:14:26 »

hello. kerdesem lenne. nem volt még dízelem, ez az első. azt észrevettem,hogy nem úgy melegszik mint a kétliteres benzinesem. de egy fura dolgot észrevettem. eddig egy mutatónyival a középső jel elött állt mint a cövek a vízhőfok mutató. gondolom ilyen hidegben ha dolgozik a termosztát,és megy a fűtés,akkor valamennyire el is mozdul.
nálam azt produkálja,hogy menet közben picit visszaesik,van hogy többet is. de alapjáraton a második vonalig is van amikor visszahűl.persze ilyenkor maximum fűtésen próbaképpen néztem meg.

kérdésem az,hogy ezt ennyire vissza lehet télen hűteni? ez így jól működik?

Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7841 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 15:22:41 »

hello. kerdesem lenne. nem volt még dízelem, ez az első. azt észrevettem,hogy nem úgy melegszik mint a kétliteres benzinesem. de egy fura dolgot észrevettem. eddig egy mutatónyival a középső jel elött állt mint a cövek a vízhőfok mutató. gondolom ilyen hidegben ha dolgozik a termosztát,és megy a fűtés,akkor valamennyire el is mozdul.
nálam azt produkálja,hogy menet közben picit visszaesik,van hogy többet is. de alapjáraton a második vonalig is van amikor visszahűl.persze ilyenkor maximum fűtésen próbaképpen néztem meg.

kérdésem az,hogy ezt ennyire vissza lehet télen hűteni? ez így jól működik?


Ott valami termosztát gond lesz, mert középen kell állnia.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7842 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 19:30:49 »

Ott valami termosztát gond lesz, mert középen kell állnia.
Végülis a fene tudja. Ha nagyon fűtesz, lehet, hogy visszaeshet kicsit, de nekem nem tűnt még fel ilyesmi.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #7843 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 19:46:20 »

Végülis a fene tudja. Ha nagyon fűtesz, lehet, hogy visszaeshet kicsit, de nekem nem tűnt még fel ilyesmi.
raneztunk.szerelom szerint nincs baja.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7844 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 20:12:25 »

Helo, Sziasztok!
Van tapasztalatom.
Engem eléggé aggasztott a DPF, mivel 60-70% városi használatban van a verda.  Döntöttem, le vele. Kerestem egy embert. Eljött, megcsinálta a szoftveres részét. Én csináltam rá egy csövet, tehát nem barmoltam szét DPF-et,  kipucolom jó lesz az még. Nyomás csövek ledugózva, felkötve a hőmérő vezetékkel együtt. Meglepődésemre nem volt  gányos a DPF belülről. Vicces volt a  4 csavar a leszerelésnél. Kicsi rézszerű anyák vannak 10-es csavaron, mind tört.


Milyen szoftveres kikapcsolást csinált? És kicsoda?

Értem ezen azt, hogy végleg ki lett kapcsolva, vagy bizonyos km-ként neki kezd a regennek csak nem kap anyagot mellé.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7845 Dátum: 2015.11.24 kedd, 07:59:58 »

Helo, Sziasztok!
Van tapasztalatom.
Engem eléggé aggasztott a DPF, mivel 60-70% városi használatban van a verda.  Döntöttem, le vele. Kerestem egy embert. Eljött, megcsinálta a szoftveres részét. Én csináltam rá egy csövet, tehát nem barmoltam szét DPF-et,  kipucolom jó lesz az még. Nyomás csövek ledugózva, felkötve a hőmérő vezetékkel együtt. Meglepődésemre nem volt  gányos a DPF belülről. Vicces volt a  4 csavar a leszerelésnél. Kicsi rézszerű anyák vannak 10-es csavaron, mind tört.

Azt hiszem addig nem lesz nyugtod amíg jóval több infoval elő nem állsz. Ki csinálta, mennyibe került, mik a tapasztalatok, stb. Nyilván ilyenkor érzésre sokkal jobban megy az autó, de azért jó lett volna egy mérés torque-kal előtte-utána.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7846 Dátum: 2015.11.24 kedd, 08:18:25 »

hello. kerdesem lenne. nem volt még dízelem, ez az első. azt észrevettem,hogy nem úgy melegszik mint a kétliteres benzinesem. de egy fura dolgot észrevettem. eddig egy mutatónyival a középső jel elött állt mint a cövek a vízhőfok mutató. gondolom ilyen hidegben ha dolgozik a termosztát,és megy a fűtés,akkor valamennyire el is mozdul.
nálam azt produkálja,hogy menet közben picit visszaesik,van hogy többet is. de alapjáraton a második vonalig is van amikor visszahűl.persze ilyenkor maximum fűtésen próbaképpen néztem meg.

kérdésem az,hogy ezt ennyire vissza lehet télen hűteni? ez így jól működik?



ilyet nekem is csinált tegnap. Kint 2C volt, még nem melegedett üzemkészre a motor és benyomtam a fűtés max gombot. Majdnem olyan látványosan ment vissza a vízhőmérséklet mutató, mint egy benzinesen a tankmutató amikor 200-al mész az autópályán  nyes

szerintem ez csak a "jó" időnek köszönhető. Ha már teljesen üzemmeleg minden és nem állóhelyzetben nyomod a fűtést, akkor nem lesz ilyen jelenség
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.24 kedd, 08:20:33 írta szemisun » Naplózva

Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #7847 Dátum: 2015.11.24 kedd, 12:55:47 »

Azt hiszem addig nem lesz nyugtod amíg jóval több infoval elő nem állsz. Ki csinálta, mennyibe került, mik a tapasztalatok, stb. Nyilván ilyenkor érzésre sokkal jobban megy az autó, de azért jó lett volna egy mérés torque-kal előtte-utána.

Miért megy jobban az autó DPF kiikatatással?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7848 Dátum: 2015.11.24 kedd, 13:14:29 »

Miért megy jobban az autó DPF kiikatatással?

Amiért a sportlégszűrővel.  wave hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #7849 Dátum: 2015.11.24 kedd, 13:22:49 »

ilyet nekem is csinált tegnap. Kint 2C volt, még nem melegedett üzemkészre a motor és benyomtam a fűtés max gombot. Majdnem olyan látványosan ment vissza a vízhőmérséklet mutató, mint egy benzinesen a tankmutató amikor 200-al mész az autópályán  nyes

szerintem ez csak a "jó" időnek köszönhető. Ha már teljesen üzemmeleg minden és nem állóhelyzetben nyomod a fűtést, akkor nem lesz ilyen jelenség
allo helyben vissza is huti ez is. De normalba hasznalva ma reggel nulla fokban,22belso homerseklettel egy mutatonyit mozdult.csak megremultem,mert benzinesnel nem volt ilyen latvanyos a mutato mozgasa.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.