Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 04:31:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 166 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4713821 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7900 Dátum: 2015.12.15 kedd, 15:17:49 »

Van valakinek 1.6-os dízeles MK4 Mondeója? A fogyasztás érdekelne.
Nekem ilyen van, és 7.4-et eszik átlagban, ami elég soknak tűnik.
Ez ennél a motornál normális? Vagy valami nem stimmel, megnézessem?


A fogyasztás jelentősen függ ugyebár a használati körülményektől. De lehet hogy nagy a motornak ez a kocsi. Ha jól emlékszem olyan 116 paci körül van, és a nyomatéka is alacsonyabb, mint a 2 litereseknek.
Az enyém 163 pacis, 60% autópálya, főút, 40% város. Így 6,5 körül eszik, dinamikus stílus mellett.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
pocakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #7901 Dátum: 2015.12.15 kedd, 15:29:13 »

A fogyasztás jelentősen függ ugyebár a használati körülményektől. De lehet hogy nagy a motornak ez a kocsi. Ha jól emlékszem olyan 116 paci körül van, és a nyomatéka is alacsonyabb, mint a 2 litereseknek.
Az enyém 163 pacis, 60% autópálya, főút, 40% város. Így 6,5 körül eszik, dinamikus stílus mellett.
115 lovas, 270Nm nyomaték, érzésre jól megy.
Autópályán tempomattal 130-140 körüli sebességnél 6.8-7.2 körül szokott jelezni az aktuális fogyasztásmérő. Ha rálépek 150-160 ig felmegy szépen 9-10-ig, padlógáz 14.
Ha lassabban megyek 120-130 akkor sem jelez sokkal kevesebbet, kb. mondjuk 6.4-et.
Városban pl. rakparton megyek ötösben 70-el akkor 5.8-ig is lemegy.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.15 kedd, 15:32:13 írta pocakos » Naplózva

Ford Mondeo Titanium Turnier 2011 MKIV 1.6 TDCI 115LE 270NM
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7902 Dátum: 2015.12.15 kedd, 15:44:30 »

115 lovas, 270Nm nyomaték, érzésre jól megy.
Autópályán tempomattal 130-140 körüli sebességnél 6.8-7.2 körül szokott jelezni az aktuális fogyasztásmérő. Ha rálépek 150-160 ig felmegy szépen 9-10-ig, padlógáz 14.
Ha lassabban megyek 120-130 akkor sem jelez sokkal kevesebbet, kb. mondjuk 6.4-et.
Városban pl. rakparton megyek ötösben 70-el akkor 5.8-ig is lemegy.

Ami biztosan rontja jelentősen a fogyasztást, a városi dugók, télen a hideg, nyáron a klímahasználat, a sok rövid távú út, amikor nincs ideje a motornak elérni az üzemi hőfokot, meg persze a nagy sebesség. Ja és ha ólom nehéz és széles 18-as kerekek vannak rajta, na az is növekedést okoz. Persze ez a használt gumiabroncstól is függ. De ami jól tapad, az kopik és növeli a fogyasztást.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
pocakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #7903 Dátum: 2015.12.15 kedd, 15:54:18 »

Ami biztosan rontja jelentősen a fogyasztást, a városi dugók, télen a hideg, nyáron a klímahasználat, a sok rövid távú út, amikor nincs ideje a motornak elérni az üzemi hőfokot, meg persze a nagy sebesség. Ja és ha ólom nehéz és széles 18-as kerekek vannak rajta, na az is növekedést okoz. Persze ez a használt gumiabroncstól is függ. De ami jól tapad, az kopik és növeli a fogyasztást.
Prospektus azt írja 4l autópálya, 4.9l város, 4.3l vegyes... wow1
Na ne már...
Naplózva

Ford Mondeo Titanium Turnier 2011 MKIV 1.6 TDCI 115LE 270NM
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #7904 Dátum: 2015.12.15 kedd, 16:05:55 »

Prospektus azt írja 4l autópálya, 4.9l város, 4.3l vegyes... wow1
Na ne már...
Van itt 1-2 régebbi klubtárs enyóc-al.... hehe  Akkor Te:   Smiley hehe  Grin és Cheesy
Szóval: olvass vissza kicsit és ne csak itt az mk4 fórumon, hanem a fogyi topikban is. Azután, ha 4 lityis átlagfogyit szeretnél, akkor vagy vegyél vw-t ( Cheesy hazudtak azok már ennél nagyobbat is) vagy beszélj Angel-el (neki már sikerült a 4 lityi).
Amúgy meg felejtsd el az egészet. Ha vegyes használat mellett 7 lityire kihozod az átlagot, örüljél.
PS: kb.2-3 hónap kell, míg az autód megszokja a vezetési stílusod.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
sly73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #7905 Dátum: 2015.12.15 kedd, 20:47:00 »

Prospektus azt írja 4l autópálya, 4.9l város, 4.3l vegyes... wow1
Na ne már...
Nekem most 4.7, nyáron 4.4, Horváto 140-nél 6
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7906 Dátum: 2015.12.15 kedd, 23:42:57 »

Nekem most 4.7, nyáron 4.4, Horváto 140-nél 6

Több, mint félmilliónál tartok automata váltós autókkal és mindegyiknél a gyári fogyasztás alatt autóztam, de nekem a nyílegyenes autópályán sem fogyaszt a paripa 6litert 140-nél. Mondjuk 2 literes és automata, lehet, azért.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7907 Dátum: 2015.12.16 szerda, 07:42:03 »

Nekem most 4.7, nyáron 4.4, Horváto 140-nél 6

Ja, gallon.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #7908 Dátum: 2015.12.16 szerda, 23:51:12 »

nekem most pécsen kíméletes vezetés mellett 6,2.
egyébként meg "normál"használatban az egynyóc nálam 7,2-7,6. (ez elég dinamikus...)

a ranger 4*4 módban 16-18 liter.  eplus2 sima üzemben elmegy 11-12 körül, de M+S fél off-road van rajta. kereszteződésekben szépen driftel.  hehe vigyor3
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7909 Dátum: 2015.12.17 csütörtök, 13:56:41 »

offf

...
a ranger 4*4 módban 16-18 liter.  eplus2 sima üzemben elmegy 11-12 körül, de M+S fél off-road van rajta. kereszteződésekben szépen driftel.  hehe vigyor3


Mik a tapasztalatok a rangerrel? Erősen gondolkodom egy olyanon. (Konkurencia a hilux.)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7910 Dátum: 2015.12.17 csütörtök, 16:36:44 »

offf

Mik a tapasztalatok a rangerrel? Erősen gondolkodom egy olyanon. (Konkurencia a hilux.)
mindennapi autózásra?

mi is néztünk, ranger-t (sok most a leselejtezett volt e-on-os kocsi, béka segge alatti állapotról visszahozva valamennyire, én ahányat láttam, mind *** volt) hilux-ból nem sok van és a híre miatt jóval drágábbak, pedig semmivel se tudnak többet. l200 nekem csúnya és elvileg láncos a 4wd része és nem túl tartós. mi navarát vettünk, viszonylag sok van, lehet válogatni. arra készülj, hogy mi megnéztünk vagy 20-at, amiből egyet megvettünk, mert volt rajta mit csinálni, cserében jó árban volt. az összes többivel is volt gond és még ráadásul drágák is voltak

hilux/l200 szerintem kényelmetlen, ranger/bt50-ben az esernyős kézifékmiatt volt menekülhetnékem, legautószerűbbnek nekünk a navara tűnt, ezért is vettük. katalógus adatokat felejtsd el, csak országút 9l fölött, csak város 15l fölött, terepen meg mégtöbb vigyor3

diag, réteg mérő nélkül neki se kezdjetek. ment a rizsa mindig, hogy sérülésmentes, stb, volt olyan hely, ahol nekikezdtem mérni, mire a platóig elértem, addigra a srác visszament a leon-t mosni vigyor3 plató felétől nem tudtam vastagságot mérni, pedig 2mm-ig lát vigyor3 és szemre meg nem mondtad

ha bővebben érdekel bármi írj egy pü-t, körbejártam kb mindent a témában ősszel Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bagesz
Vendég
« Új hozzászólás #7911 Dátum: 2015.12.26 szombat, 08:09:12 »

Nekem mk4 tdci 140 le mondeom van nagyon nehezen indul be kis járatás  könnyeben indul mi lehet a gond ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7912 Dátum: 2015.12.26 szombat, 11:07:02 »

Nekem mk4 tdci 140 le mondeom van nagyon nehezen indul be kis járatás  könnyeben indul mi lehet a gond ?
levegősödés pl.nem volt az utóbbi időben go szűrő csere?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bagesz
Vendég
« Új hozzászólás #7913 Dátum: 2015.12.26 szombat, 19:25:16 »

De volt 6000 km mentem vele.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7914 Dátum: 2015.12.26 szombat, 20:15:33 »

mindennapi autózásra?

mi is néztünk, ranger-t (sok most a leselejtezett volt e-on-os kocsi, béka segge alatti állapotról visszahozva valamennyire, én ahányat láttam, mind *** volt) hilux-ból nem sok van és a híre miatt jóval drágábbak, pedig semmivel se tudnak többet. l200 nekem csúnya és elvileg láncos a 4wd része és nem túl tartós. mi navarát vettünk, viszonylag sok van, lehet válogatni. arra készülj, hogy mi megnéztünk vagy 20-at, amiből egyet megvettünk, mert volt rajta mit csinálni, cserében jó árban volt. az összes többivel is volt gond és még ráadásul drágák is voltak

hilux/l200 szerintem kényelmetlen, ranger/bt50-ben az esernyős kézifékmiatt volt menekülhetnékem, legautószerűbbnek nekünk a navara tűnt, ezért is vettük. katalógus adatokat felejtsd el, csak országút 9l fölött, csak város 15l fölött, terepen meg mégtöbb vigyor3

diag, réteg mérő nélkül neki se kezdjetek. ment a rizsa mindig, hogy sérülésmentes, stb, volt olyan hely, ahol nekikezdtem mérni, mire a platóig elértem, addigra a srác visszament a leon-t mosni vigyor3 plató felétől nem tudtam vastagságot mérni, pedig 2mm-ig lát vigyor3 és szemre meg nem mondtad

ha bővebben érdekel bármi írj egy pü-t, körbejártam kb mindent a témában ősszel Wink

Kösz a kimerítő választ.
Ha nem kaptad meg a pü-t, kérlek jelezz vissza.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.26 szombat, 20:19:44 írta Candle » Naplózva
edi68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55

2011 Mondeo 2.2 TDCI 147KW


E-mail
« Új hozzászólás #7915 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 10:50:46 »

Nekem 2.2 TDCi-m van és nagyon elégedett vagyok vele.  Wink


Szia.
Neked a 240 le 2 l motorral ezek gyáriak??
Tehát tuning nélüli adatok?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7916 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 10:52:54 »


Szia.
Neked a 240 le 2 l motorral ezek gyáriak??
Tehát tuning nélüli adatok?
SzJani (nagyot hibázott  hehe ) már eladta a dízel mondiját,és most turbóbenzinese van.Ezek neki gyári adatok.Hogy kerítettél elő egy 6éves hsz-t? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #7917 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 11:02:42 »

SzJani (nagyot hibázott  hehe ) már eladta a dízel mondiját,és most turbóbenzinese van.Ezek neki gyári adatok.Hogy kerítettél elő egy 6éves hsz-t? vigyor3
Úgy, hogy visszaolvasott/rákeresett. Végre vki...  taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7918 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 17:08:53 »


Szia.
Neked a 240 le 2 l motorral ezek gyáriak??
Tehát tuning nélüli adatok?

Mit szeretnél tudni pontosan?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7919 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 17:10:36 »

SzJani (nagyot hibázott  hehe ) már eladta a dízel mondiját,és most turbóbenzinese van.Ezek neki gyári adatok.Hogy kerítettél elő egy 6éves hsz-t? vigyor3

SzJani nem hibázott nagyot, mert mindig virul a feje, amikor beröffenti, s meghallja a selymesen járó (kerregés nélküli  eplus2 ) a turbóbenzinesét.  vigyor3
(hát még amikor leparkettázza  vigyor3 )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7920 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 17:41:38 »

SzJani nem hibázott nagyot, mert mindig virul a feje, amikor beröffenti, s meghallja a selymesen járó (kerregés nélküli  eplus2 ) a turbóbenzinesét.  vigyor3
(hát még amikor leparkettázza  vigyor3 )

A gyári szövetszőnyeg miért nem volt jó? Ez így kopog ha rálépsz, nem?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7921 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 17:44:05 »

A gyári szövetszőnyeg miért nem volt jó? Ez így kopog ha rálépsz, nem?  eplus2

Mindjárt rakok be vmit a benzin topikba.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7922 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 19:45:58 »

SzJani nem hibázott nagyot, mert mindig virul a feje, amikor beröffenti, s meghallja a selymesen járó (kerregés nélküli  eplus2 ) a turbóbenzinesét.  vigyor3
(hát még amikor leparkettázza  vigyor3 )
hja,csak nehogy fogyihuszár legyen a turóbenzinesből.... nyes nyes nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7923 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 19:51:56 »

hja,csak nehogy fogyihuszár legyen a turóbenzinesből.... nyes nyes nyes

nyugi, 11-12 körül mozgok általában.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7924 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 19:56:26 »

nyugi, 11-12 körül mozgok általában.  Wink
eljen nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7925 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 23:00:21 »

SzJani nem hibázott nagyot, mert mindig virul a feje, amikor beröffenti, s meghallja a selymesen járó (kerregés nélküli  eplus2 ) a turbóbenzinesét.  vigyor3
(hát még amikor leparkettázza  vigyor3 )

Akor már inkább egy szívó vényóc.   nyes
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7926 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 23:02:32 »

Akor már inkább egy szívó vényóc.   nyes

off
van az is, de azt most kinyírtam...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7927 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 23:04:54 »

off
van az is, de azt most kinyírtam...  vigyor3
csak januárban bontják szét? a váltóra gondoltam.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7928 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 23:10:25 »

csak januárban bontják szét? a váltóra gondoltam.... vigyor3

igen

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
fmcm1
Vendég
« Új hozzászólás #7929 Dátum: 2015.12.30 szerda, 14:28:56 »

Ha szereltél már bármit is az élebe, megtudod csinálni Smiley
Kettő db 6-os anya fogja a szelepet, és két db vákuumcső megy rá. A két szelep egymás mellett van... Hosszú dugós kulcs kell hozzá.
A szerelést könnyíti, ha kiveszed a levegőszűrő házat. (bilincs a csőről le, csövet lehúz és felfele ki is jön a komplett levegőszűrő ház... gumiszilentekben ül bent.. természetesen a légtömegmérő szenzor csatiját is le kell húzni)

Igazából ennyi...

Ezt nem az mk3-asra vonatkozóan írod véletlenül? Az enyémben (mk4, 2008, 2.0 TDCI) a turbó bent van hátul és lent a motor mögött, a szabályzó csak aknából látszik és tuti nincs mellette másik szelep, nem ugyanolyan, de semmilyen. A légszűrőháztól mindez nagyon messze van...
Naplózva
fmcm1
Vendég
« Új hozzászólás #7930 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 17:15:43 »

Ezt nem az mk3-asra vonatkozóan írod véletlenül? Az enyémben (mk4, 2008, 2.0 TDCI) a turbó bent van hátul és lent a motor mögött, a szabályzó csak aknából látszik és tuti nincs mellette másik szelep, nem ugyanolyan, de semmilyen. A légszűrőháztól mindez nagyon messze van...


Na vissza is szívom az előbbit - megtaláltam, felcseréltem, ahogy írtad! Smiley Köszi a tippet!

A próbaúton melegedés után toltam neki, tuti biztos, hogy szépen megy a turbó, mert ment mint állat. Sőt, ha álló helyzetben, üresben odalépek kicsit, gázfröccsre is hallom, hogy felfütyül a turbó, szóval tuti működik.
Kérdés: ha ez volt a baj, akkor a hibás szelep most a leállító csappantyút működteti. Namost leáll szépen és azonnal, akkor most mi van? Annyira mégse rossz az a szelep se? Vagy hogy?
Más: a próbaúton nem írta ki a convers kijelző, hogy engine malfunction, viszont a felső sorban a kis sárga "check engine" lámpa nem aludt el - holott korábban volt olyan, hogy egyes újraindítások után (különösen hidegben) kialudt a sárga lámpa. Magyarul nem csak a kódtörlésre alszik ki. Most viszont nem aludt ki. Ez hogy van?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7931 Dátum: 2016.01.01 péntek, 15:49:09 »

Na vissza is szívom az előbbit - megtaláltam, felcseréltem, ahogy írtad! Smiley Köszi a tippet!

A próbaúton melegedés után toltam neki, tuti biztos, hogy szépen megy a turbó, mert ment mint állat. Sőt, ha álló helyzetben, üresben odalépek kicsit, gázfröccsre is hallom, hogy felfütyül a turbó, szóval tuti működik.
Kérdés: ha ez volt a baj, akkor a hibás szelep most a leállító csappantyút működteti. Namost leáll szépen és azonnal, akkor most mi van? Annyira mégse rossz az a szelep se? Vagy hogy?
Más: a próbaúton nem írta ki a convers kijelző, hogy engine malfunction, viszont a felső sorban a kis sárga "check engine" lámpa nem aludt el - holott korábban volt olyan, hogy egyes újraindítások után (különösen hidegben) kialudt a sárga lámpa. Magyarul nem csak a kódtörlésre alszik ki. Most viszont nem aludt ki. Ez hogy van?

Szia!

A szelep bizonyára nem teljesen rossz, de a vákuumot már nem tartja (mechanikusan elkopott), ezért a turbó geometriát nem tudta megfelelően vezérelni. A csappantyú csak leállításkor (és regeneráláskor) dolgozik, a turbó geometria meg folyamatosan.

A sárga lámpa nem is fog már eltűnni, csak hibakód törlésnél. (mivel ismétlődött több alkalommal a hiba, ezért nem alszik most ki). Ettől függetlenül lehet hogy már nincs élő hiba, de míg a tárolt hibákat nem törlik addig égni fog...

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
edi68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55

2011 Mondeo 2.2 TDCI 147KW


E-mail
« Új hozzászólás #7932 Dátum: 2016.01.02 szombat, 16:43:10 »

Mit szeretnél tudni pontosan?


Csak kérdeztem hogy ez nincs nagyon túl spanolva?
Nekem a 2.2 tdci motor 200le.
Fogyasztási igy kb mennyi?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7933 Dátum: 2016.01.02 szombat, 16:48:40 »

Csak kérdeztem hogy ez nincs nagyon túl spanolva?
Nekem a 2.2 tdci motor 200le.
Fogyasztási igy kb mennyi?

egy 2009es hozzászólásomra kérdezed, hogy a "Neked a 240 le 2 l motorral ezek gyáriak?? Tehát tuning nélüli adatok?" a TDCi topikban.
2009ben egy 2.2 TDCi-m volt. Most egy 2.0 240lovas, de benzines!
Még most sem értem, hogy melyik autóm hol írt fogyasztását kérdezed.
Mi van túlspanolva?
(nem a 2.2TDCi-m van 240 lóra felhúzva, hanem most egy 2.0 EcoBoostom van, ami gyári 240Le és benzin)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
edi68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55

2011 Mondeo 2.2 TDCI 147KW


E-mail
« Új hozzászólás #7934 Dátum: 2016.01.02 szombat, 17:38:57 »

egy 2009es hozzászólásomra kérdezed, hogy a "Neked a 240 le 2 l motorral ezek gyáriak?? Tehát tuning nélüli adatok?" a TDCi topikban.
2009ben egy 2.2 TDCi-m volt. Most egy 2.0 240lovas, de benzines!
Még most sem értem, hogy melyik autóm hol írt fogyasztását kérdezed.
Mi van túlspanolva?
(nem a 2.2TDCi-m van 240 lóra felhúzva, hanem most egy 2.0 EcoBoostom van, ami gyári 240Le és benzin)


Rendben most már értek mindent. Wink
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7935 Dátum: 2016.01.02 szombat, 19:12:59 »

Rendben most már értek mindent. Wink


A 2008-2010 (fl előtti) 2.2 TDCi-ket 218-220LE-ig (420Nm->490Nm) lehet normálisan, huzamosabb időre felhúzni.
2010-től a 200 lovas 2.2TDCi-k max ajánlott: 230Le/490Nm.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7936 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 21:25:10 »

Jól sejtem, hogy ha 170km autózás után 100-ra belőtt tempomattal -8 fokban lemegy a második osztásra a mutató a normálisról + megnőtt a fogyasztás mostanában + az összes vízcsövet nyugodtan tudom fogni, akkor termosztátcsere elé nézek? Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7937 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 21:51:28 »

Jól sejtem, hogy ha 170km autózás után 100-ra belőtt tempomattal -8 fokban lemegy a második osztásra a mutató a normálisról + megnőtt a fogyasztás mostanában + az összes vízcsövet nyugodtan tudom fogni, akkor termosztátcsere elé nézek? Smiley
jól sejted,de kilehet azt deríteni biztosra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7938 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 22:10:23 »

jól sejted,de kilehet azt deríteni biztosra.
Mire gondolsz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7939 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 22:29:21 »

Mire gondolsz?
belepsz a muszertesztbe a hőfokhoz.hideg motornal és beindítod melegedni.amikor digitalis 50 et mutat, megtapizod a hűtore menő csövet.ha meleg, a termosztat xar.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.03 vasárnap, 22:31:02 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7940 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 22:53:01 »

belepsz a muszertesztbe a hőfokhoz.hideg motornal és beindítod melegedni.amikor digitalis 50 et mutat, megtapizod a hűtore menő csövet.ha meleg, a termosztat xar.
Erre gondoltam én is, de indításkor mindig leáll a műszeregység, így kilép a tesztüzemmódból. Bár indulás után 3 km-rel a holnap reggeli hidegben ugyanezt a tesztet el tudom végezni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7941 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 07:09:26 »

Erre gondoltam én is, de indításkor mindig leáll a műszeregység, így kilép a tesztüzemmódból. Bár indulás után 3 km-rel a holnap reggeli hidegben ugyanezt a tesztet el tudom végezni.
nem áll le.mikor már benn vagy a szervízmenüben,csak indítasz és kész.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7942 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 07:33:11 »

nem áll le.mikor már benn vagy a szervízmenüben,csak indítasz és kész.
Smiley Gyere, ülj be mellém és meglátod.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7943 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 07:43:42 »

nem áll le.mikor már benn vagy a szervízmenüben,csak indítasz és kész.

Ugye ilyenkor sok áramot felvesz indításkor... Szóval ezt-azt kikapcsol indításkor, azaz leáll az, csak te télen a hunyadival karcolsz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7944 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 08:34:52 »

Ugye ilyenkor sok áramot felvesz indításkor... Szóval ezt-azt kikapcsol indításkor, azaz leáll az, csak te télen a hunyadival karcolsz...
téves.éppen ma reggel léptem be a szervízmenübe,és simá belépve maradt indításkor.Pedig kellett köszörülni is a -10ben.A hunyadi már karácsony óta be sem volt indítva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7945 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 08:35:37 »

A hunyadi már karácsony óta be sem volt indítva.


Óóóóóóóó bazzz, akkor már jó rég nem használtátok...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7946 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 08:35:53 »

Smiley Gyere, ülj be mellém és meglátod.
nem lehet,hogy az akkud gyengélkedik? hány éves?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7947 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 08:37:23 »

Óóóóóóóó bazzz, akkor már jó rég nem használtátok...  hehe
ez nálunk csak annyit jelent,hogy az áll a garázsban,a ford meg a csillagok alatt,mert azt használtuk.És a ma reggeli minusz tízben sem lépett ki indításkor a szevízmenüből.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7948 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 08:42:12 »

ez nálunk csak annyit jelent,hogy az áll a garázsban,a ford meg a csillagok alatt,mert azt használtuk.És a ma reggeli minusz tízben sem lépett ki indításkor a szevízmenüből.

És szépen indul, vagy kehesen?  nyes

1 éve voltunk sielni, akkor kint állt az autó, olyan -20 fok körül lehetett... Nem mondanám, hogy visszasírom azokat az indításokat...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7949 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 08:44:37 »

És szépen indul, vagy kehesen?  nyes

1 éve voltunk sielni, akkor kint állt az autó, olyan -20 fok körül lehetett... Nem mondanám, hogy visszasírom azokat az indításokat...
nem szépen.kellett köszörülni rendesen.még jó,hogy szinte új az akkum és bírja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 166 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.