Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:54:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263693 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8100 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 08:31:23 »

Igen, írtam Neki privit, váltottunk is 1-2 üzenetet. Írtam, hogy elmennék hozzájuk, kellene időpont, de azóta nem válaszolt. (Sajnos egyéb elérhetőséget nem tudok.) Remélem hamarosan kapok választ és időpontot, mert nagyon nem hagy nyugodni a dolog.

és mit tudsz tenni a monitor mögött?
Elmész ...-hoz és okosabbak lesztek.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8101 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 12:28:32 »

Ez azért elég túlzás! Még nagyobb a tanácstalanság: Kiszedtem a szelepet, ha áramot adok rá behúz, a poti is működik benne, az autovillamosságis esküszik rá, hogy rossz a szelep. Azt találtam egy külföldi oldalon, referencia feszültség 5 V. Értelmezésem és a leírás szerint ezt állandóan meg kellene kapnia. Ehhez képest nem mérhető feszültség. Ugyanakkor kaptam olyan infót is, hogy csak mozgó jármű esetén kapcsol be a szelep.
Akkor most szelep hiba? Vezérlés hiba? Szakadt kábel? Vagy egyszerűen csak nem tudta összehangolni a szaki a komputert a javított szeleppel? Nagyon nem mindegy, mert ez 5.000-220.000 közötti tételek.


Mit értesz referencia feszültség alatt? Általában 5V az érzékelőkre megy. Ha a potinak 3 kivezetése van, akkor ott az egyiken kellene ezt mérni. (másikon testet, harmadikon pedig a poti állásával arányos feszültséget.). Ha nem húz meg a szelep, akkor valószínűleg nem kap vezérlést, és az sajnos nagyobb hibára utal.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8102 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 13:41:05 »

Köszi az infót! Akkor már azt is tudom, hogy az 5 V-ot a potin kell mérni. Sajnos nem húz be, csak ha külső tápot adok rá. Bár azt is írta valaki, hogy csak akkor kell működnie, amikor sebesség jelet kap, tehát alapjáraton nem. Úgy érzem ez a hiba túlmutat a képességeimen. Várom ... jelentkezését, hogy kapjak egy tel. számot, amin időpontot tudok kérni kocsidokibácsihoz. Smiley

Mit értesz referencia feszültség alatt? Általában 5V az érzékelőkre megy. Ha a potinak 3 kivezetése van, akkor ott az egyiken kellene ezt mérni. (másikon testet, harmadikon pedig a poti állásával arányos feszültséget.). Ha nem húz meg a szelep, akkor valószínűleg nem kap vezérlést, és az sajnos nagyobb hibára utal.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8103 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 15:57:22 »

2008-as qxba-n a go szűrő merre van? és mitől függ, hogy 81 vagy 92 mmes betét kell bele?

c-s minősítésű olaj kell a dpf-es kocsiba ugye?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8104 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 16:11:37 »

2008-as qxba-n a go szűrő merre van? és mitől függ, hogy 81 vagy 92 mmes betét kell bele?

c-s minősítésű olaj kell a dpf-es kocsiba ugye?

Vagy elől szemben állva bal oldalon a motor tetején (ez a valószínűbb)

Vagy jobb hátul a lengőkar felett.

Gondolom ettől függ a méret is. És ami elöl van, az a szűrő tömzsibb, azaz szélesebb. SZVSZ
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #8105 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 16:17:27 »

2008-as qxba-n a go szűrő merre van? és mitől függ, hogy 81 vagy 92 mmes betét kell bele?

c-s minősítésű olaj kell a dpf-es kocsiba ugye?
nekem qxba. Hatul alul. De meretet nem tudok sajna.pedig nemreg csereltettem. Olajbol castrol a5 van benne most.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8106 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 16:25:06 »

Vagy elől szemben állva bal oldalon a motor tetején (ez a valószínűbb)

Vagy jobb hátul a lengőkar felett.

Gondolom ettől függ a méret is. És ami elöl van, az a szűrő tömzsibb, azaz szélesebb. SZVSZ
remélem felül lesz, nincs kedvem hátul matatni vigyor3

de ez már hasznos volt, innen már sejtem melyik fajta hova való worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8107 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 16:25:26 »

nekem qxba. Hatul alul. De meretet nem tudok sajna.pedig nemreg csereltettem. Olajbol castrol a5 van benne most.
ha egy cikkszámot tudsz nekem mondani már ez is nagy segítség worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8108 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 16:35:29 »

ha egy cikkszámot tudsz nekem mondani már ez is nagy segítség worship

http://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/FO/scripts/cat_rech_vehicules.php?zone=FR&catalogue=PFX&lang=GB
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8109 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 16:37:19 »


valószínű ez lesz:

http://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/FO/scripts/cat_fich_filtre.php?zone=FR&catalogue=PFX&lang=GB&ref_filtre=C523
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8110 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 19:33:23 »

halásztelek?
Köszönöm, közben megoldottam.
Az alábbi kódok voltak:
P1335 EGR
P0490 EGR

Nem akarom elkiabálni, de töröltük a hibakódokat és azóta hibátlan a verda, megjött a kraft is (kb. 80-100km-t mentem azóta).
(Hibakódolvasás előtt lekötöttem az aksit pár órára hátha törlődik, de nem, hogy ennek volt-e valami köze a dolgok jóra fordulásához azt nem tudom)
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8111 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 20:16:34 »

Köszönöm, közben megoldottam.
Az alábbi kódok voltak:
P1335 EGR
P0490 EGR

Nem akarom elkiabálni, de töröltük a hibakódokat és azóta hibátlan a verda, megjött a kraft is (kb. 80-100km-t mentem azóta).
(Hibakódolvasás előtt lekötöttem az aksit pár órára hátha törlődik, de nem, hogy ennek volt-e valami köze a dolgok jóra fordulásához azt nem tudom)

Simán csak töröltétek a 0490-es kódot, és nem jött vissza???
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8112 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:22:38 »

worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8113 Dátum: 2016.02.02 kedd, 08:37:01 »

Simán csak töröltétek a 0490-es kódot, és nem jött vissza???
Egyelőre nem. Miért, ez a kód valami mumus?
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8114 Dátum: 2016.02.02 kedd, 16:43:57 »

én 200nál cseréltettem az előírás szerint.

Generítorszíj szett kompletten(főtengely szíjtárcsa és szabadonfutó is)

A szíjtárcsa is km-hez van kötve vagy ez amolyan megelőzés? 170-nél járok, most fogom cseréltetni (használtan vettem, biztos ami biztos) a szíjakat, görgőket, vízpumpát. Valamint a szabadonfutó csere mit takar? Csináltassam?  Roll Eyes
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8115 Dátum: 2016.02.02 kedd, 17:45:21 »

A szíjtárcsa is km-hez van kötve vagy ez amolyan megelőzés? 170-nél járok, most fogom cseréltetni (használtan vettem, biztos ami biztos) a szíjakat, görgőket, vízpumpát. Valamint a szabadonfutó csere mit takar? Csináltassam?  Roll Eyes
Az a rendszer eleme(i).
Generátor szíj rendszer:
Szíj,feszítő-támasztó görgő
főtengely szíjtárcsa
szabadonfutó a generátoron

Azért érdemes cserélni mindent,mert minden alkatrészben ugyan annyi km van.és 200e nél már kell.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8116 Dátum: 2016.02.02 kedd, 20:20:48 »

Egyelőre nem. Miért, ez a kód valami mumus?

2 hónapja szenvedek vele, rendszeresen visszajön. Eleinte ritkábban, mostanra már állandósult. Sad Volt egy EGR szelep hiba, kitisztítottam, azóta semmi füst, viszont a hibajelzés állandóan visszatér.  Az EGR "programozás" is sikertelen volt. Menetteljesítményben, egyébben nem érezhető semmilyen hiba, de zavar a hibajel, nem beszélve arról, hogy egy esetleges más meghibásodást nem veszek így észre. 
Pénteken viszem egy szerelőhöz, akit itt, a fórumon ajánlottak. Nagyon bízom benne, hogy sokadik próbálkozásra végre kiderül a valódi hiba, és ha a javítás nem horror, akkor eltűnik a hiba jel is. Ha valami horror a javítás, akkor pedig el lehet gondolkodni a hogyan továbbon.
Naplózva
Döme71
Vendég
« Új hozzászólás #8117 Dátum: 2016.02.02 kedd, 20:54:06 »

2 hónapja szenvedek vele, rendszeresen visszajön. Eleinte ritkábban, mostanra már állandósult. Sad Volt egy EGR szelep hiba, kitisztítottam, azóta semmi füst, viszont a hibajelzés állandóan visszatér.  Az EGR "programozás" is sikertelen volt. Menetteljesítményben, egyébben nem érezhető semmilyen hiba, de zavar a hibajel, nem beszélve arról, hogy egy esetleges más meghibásodást nem veszek így észre. 
Pénteken viszem egy szerelőhöz, akit itt, a fórumon ajánlottak. Nagyon bízom benne, hogy sokadik próbálkozásra végre kiderül a valódi hiba, és ha a javítás nem horror, akkor eltűnik a hiba jel is. Ha valami horror a javítás, akkor pedig el lehet gondolkodni a hogyan továbbon.
Lehet,hogy nem nyugszol meg tőle,de tavaly nyáron,ősszel én is így jártam EGR szeleppel,ugyanezek a tünetek voltak,több hétig gondolkodtunk mi a fene lehet,tisztítottunk,mértünk,minden jó,szelep nem működik.Már éppen bejelentkeztem a Ford Hoványhoz,hátha.Erre fogta magát,előző este indításkor nem világított a sárga,nem dobott malfunctiont,minden megjavult,hibakód nincs,azóta sincs.Szelep egyébként álló autónál is működik,fordulaton.Hoványnál hülyének néztek.Te is várjál türelemmel,vagy jelentkezz be egy márkaszervízbe.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8118 Dátum: 2016.02.02 kedd, 21:33:26 »

2 hónapja szenvedek vele, rendszeresen visszajön. Eleinte ritkábban, mostanra már állandósult. Sad Volt egy EGR szelep hiba, kitisztítottam, azóta semmi füst, viszont a hibajelzés állandóan visszatér.  Az EGR "programozás" is sikertelen volt. Menetteljesítményben, egyébben nem érezhető semmilyen hiba, de zavar a hibajel, nem beszélve arról, hogy egy esetleges más meghibásodást nem veszek így észre. 
Pénteken viszem egy szerelőhöz, akit itt, a fórumon ajánlottak. Nagyon bízom benne, hogy sokadik próbálkozásra végre kiderül a valódi hiba, és ha a javítás nem horror, akkor eltűnik a hiba jel is. Ha valami horror a javítás, akkor pedig el lehet gondolkodni a hogyan továbbon.
pesti vagy? Diagban tudok segiteni delpesten.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8119 Dátum: 2016.02.03 szerda, 21:27:38 »

2 hónapja szenvedek vele, rendszeresen visszajön. Eleinte ritkábban, mostanra már állandósult. Sad Volt egy EGR szelep hiba, kitisztítottam, azóta semmi füst, viszont a hibajelzés állandóan visszatér.  Az EGR "programozás" is sikertelen volt. Menetteljesítményben, egyébben nem érezhető semmilyen hiba, de zavar a hibajel, nem beszélve arról, hogy egy esetleges más meghibásodást nem veszek így észre. 
Pénteken viszem egy szerelőhöz, akit itt, a fórumon ajánlottak. Nagyon bízom benne, hogy sokadik próbálkozásra végre kiderül a valódi hiba, és ha a javítás nem horror, akkor eltűnik a hiba jel is. Ha valami horror a javítás, akkor pedig el lehet gondolkodni a hogyan továbbon.
Akkumulátor leválasztással próbálkoztál? Én eltudom képzelni, hogy egy ilyen reset segíthet pár dologban.
Nem értek hozzá, de azt is eltudom képzelni, hogy hasonlóan az otthoni számítógéphez a fedkompba is beakadhat egy-két bug, egy "újraindítás" segíthet.
Mert ha amúgy jól megy az autó szerintem valami szoftveres hülyeség lehet a dologban. Esetleg valami kontakhiba egy csatlakozónál ami rázkódás közben jön elő és olyankor dob egy hibát.
Remélem kiderül, hogy csak valami egyszerű megoldás kell.
Túl vannak már ezek bonyolítva, több a probléma mint a haszon.
A végén vissza kell térni a karburátorra. Benzin legyen meg szikra aztán gyí.
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8120 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 19:04:07 »

Akkumulátor leválasztással próbálkoztál? Én eltudom képzelni, hogy egy ilyen reset segíthet pár dologban.
Nem értek hozzá, de azt is eltudom képzelni, hogy hasonlóan az otthoni számítógéphez a fedkompba is beakadhat egy-két bug, egy "újraindítás" segíthet.
Mert ha amúgy jól megy az autó szerintem valami szoftveres hülyeség lehet a dologban. Esetleg valami kontakhiba egy csatlakozónál ami rázkódás közben jön elő és olyankor dob egy hibát.
Remélem kiderül, hogy csak valami egyszerű megoldás kell.
Túl vannak már ezek bonyolítva, több a probléma mint a haszon.
A végén vissza kell térni a karburátorra. Benzin legyen meg szikra aztán gyí.
Na, fejlemények vannak nálam is:
Ma napközben megint elkezdett világítani az engine lámpa. Gyenge is lett. Később egy piros lámpánál alig tudtam elindulni, félre is kellett állnom. Ekkor leállítottam majd újraindítottam. Az autó ment de a hibalámpa világított. Aztán pár órával később egyszer csak látom, hogy nem látom a hibajelzést, az autó hibátlanul megy.
Nem tudom mikor aludt ki mert nekem a kormány pont takarja a felső lámpasort a convers felett. smile
Szóval most megint jó.
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8121 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 21:35:40 »

Na, fejlemények vannak nálam is:
Ma napközben megint elkezdett világítani az engine lámpa. Gyenge is lett. Később egy piros lámpánál alig tudtam elindulni, félre is kellett állnom. Ekkor leállítottam majd újraindítottam. Az autó ment de a hibalámpa világított. Aztán pár órával később egyszer csak látom, hogy nem látom a hibajelzést, az autó hibátlanul megy.
Nem tudom mikor aludt ki mert nekem a kormány pont takarja a felső lámpasort a convers felett. smile
Szóval most megint jó.
Az, hogy átmenetileg nem jön a hiba, sajnos messze van a jótól. Úgy tűnik a hibakód törlés a te esetedben sem csinált csodát.  szomoru1
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8122 Dátum: 2016.02.06 szombat, 09:19:01 »

Akkumulátor leválasztással próbálkoztál? Én eltudom képzelni, hogy egy ilyen reset segíthet pár dologban.
Nem értek hozzá, de azt is eltudom képzelni, hogy hasonlóan az otthoni számítógéphez a fedkompba is beakadhat egy-két bug, egy "újraindítás" segíthet.
Mert ha amúgy jól megy az autó szerintem valami szoftveres hülyeség lehet a dologban. Esetleg valami kontakhiba egy csatlakozónál ami rázkódás közben jön elő és olyankor dob egy hibát.
Remélem kiderül, hogy csak valami egyszerű megoldás kell.
Túl vannak már ezek bonyolítva, több a probléma mint a haszon.
A végén vissza kell térni a karburátorra. Benzin legyen meg szikra aztán gyí.

Természetesen ezeken a "trükkökön" már túl vagyunk, semmi nem segített, de:
A Ti ajánlásotok szerint felkerestem innen ...-ot, aki nagyon segítőkész volt, és tegnap elmentem Hozzá a szervizbe. Átvizsgálta az autót, és megerősítette, hogy -annak ellenére, hogy kiszedve a szelep jónak tűnik- mégsem reagál a kiadott utasításokra, így szelepet kell cserélni. Mivel a mechanikus részeket "rendbe tettem", így "csak" motort akartam cserélni, de sajnos csak komplett kaptam (bontott) szelepet (az új szelep 190.000.-, minden követ megmozgatva is 120-130e között lenne), beömlő csonkkal együtt. Átraktam a vezérlő motort, töröltem hibát... és egyenlőre NINCS HIBAJEL. Nem akarom elkiabálni, mert volt már olyan, hogy néhány napig nem jött vissza a hiba, de most egyenlőre jónak tűnik.
Ezúton is szeretném megköszönni ...-nak a szakértelmét, segítségét!
Néhány nap múlva ismét jelentkezem, hogy állandósult e a "hiba nélküli üzem". Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8123 Dátum: 2016.02.06 szombat, 10:55:56 »

Természetesen ezeken a "trükkökön" már túl vagyunk, semmi nem segített, de:
A Ti ajánlásotok szerint felkerestem innen ...-ot, aki nagyon segítőkész volt, és tegnap elmentem Hozzá a szervizbe. Átvizsgálta az autót, és megerősítette, hogy -annak ellenére, hogy kiszedve a szelep jónak tűnik- mégsem reagál a kiadott utasításokra, így szelepet kell cserélni. Mivel a mechanikus részeket "rendbe tettem", így "csak" motort akartam cserélni, de sajnos csak komplett kaptam (bontott) szelepet (az új szelep 190.000.-, minden követ megmozgatva is 120-130e között lenne), beömlő csonkkal együtt. Átraktam a vezérlő motort, töröltem hibát... és egyenlőre NINCS HIBAJEL. Nem akarom elkiabálni, mert volt már olyan, hogy néhány napig nem jött vissza a hiba, de most egyenlőre jónak tűnik.
Ezúton is szeretném megköszönni ...-nak a szakértelmét, segítségét!
Néhány nap múlva ismét jelentkezem, hogy állandósult e a "hiba nélküli üzem". Smiley

Dugózd le az egrt!!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8124 Dátum: 2016.02.06 szombat, 11:18:23 »

Dugózd le az egrt!!

Szerintem ez a legrosszabb, ami történhet az autóval! Rossz emisszió, nincs vezérelve a hengerfej hőmérséklet, állandó hibaüzenet... és még sorolhatnám. Ettől még a dugózást is egy megoldásnak tartom, csak nem a legmegfelelőbbnek. Engem megnyugtat, ha minden gyári az autón, és úgy működik, ahogy azt kitalálták.
Mint ahogy fentebb írtam cseréltem szelep vezérlőt, úgy néz ki megoldódott a probléma. Persze ez többe került, mint a dugózás, de a dugózás "mellékhatásait" nem kell "élveznem".
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8125 Dátum: 2016.02.06 szombat, 21:01:47 »

...kiszedve a szelep jónak tűnik- mégsem reagál a kiadott utasításokra, így szelepet kell cserélni....
Na ez az amit nem értek. Ha valami jó, akkor miért azt kell cserélni?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #8126 Dátum: 2016.02.09 kedd, 05:51:16 »

Sziasztok! Vezérmű szíjat mikor kell eloszor cserélni,és milyen " márkát"  érdemes venni? Motor LBPA
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8127 Dátum: 2016.02.09 kedd, 06:08:39 »

Sziasztok! Vezérmű szíjat mikor kell eloszor cserélni,és milyen " márkát"  érdemes venni? Motor LBPA
10év vagy 200e km.szabadonválasztott,a gyári sem túl drága.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #8128 Dátum: 2016.02.09 kedd, 18:45:37 »

10év vagy 200e km.szabadonválasztott,a gyári sem túl drága.
Köszi .Nekem valahogy soknak tünt a 200 ezért jó a megerősítés.. worship
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8129 Dátum: 2016.02.09 kedd, 18:56:53 »

Köszi .Nekem valahogy soknak tünt a 200 ezért jó a megerősítés.. worship
én is 200nál cseréltettem.a szíj ugyan már "átlátszott" (kivülre is átütöttek a bordák ),de megbízható 200ig a rendszer.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8130 Dátum: 2016.02.10 szerda, 06:16:41 »

Na ez az amit nem értek. Ha valami jó, akkor miért azt kell cserélni?

12 V-al próbáltam, arra nyitott a szelep, de mint kiderült 5 V-on is működnie kell. És persze feszültség függvényében kell különböző állásban állnia. valószínűleg ezt nem csinálta. Kicseréltem a szelepet (vezérlő motort), és azóta hibátlan, tehát a 12V-os "teszt" nem alkalmas a szelep próbájához. Ezek a rendszerek összetettebbek, mintsem mi "földi halandók" megértsük, ehhez már sokkal komolyabb ismeret szükséges, amit csak nagyon kevés szerelő mester birtokol. De szerencsére itt kaptam egy elérhetőséget..., amit köszönök!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8131 Dátum: 2016.02.10 szerda, 11:22:26 »

én is 200nál cseréltettem.a szíj ugyan már "átlátszott" (kivülre is átütöttek a bordák ),de megbízható 200ig a rendszer.
Fordos alkatrész beszállító egyszer mondott egy érdekes dolgot. A 200e. km csak egy ajánlás. Nem garantálják, hogy addig bírja és azt sem, hogy miért ne bírná 250e.-ig. Pont egy szakadás miatt volt perpatvar a dologból. Majd Fordékat megkérdezem egyszer, hogy igaz e ez.
A segédberendezés szíjat pedig ajánlatos jóval hamarabb cserélni, mert ugye az ugye kaphat latyakot, vizet, oldószereket, akármit.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8132 Dátum: 2016.02.10 szerda, 11:28:18 »

Fordos alkatrész beszállító egyszer mondott egy érdekes dolgot. A 200e. km csak egy ajánlás. Nem garantálják, hogy addig bírja és azt sem, hogy miért ne bírná 250e.-ig. Pont egy szakadás miatt volt perpatvar a dologból. Majd Fordékat megkérdezem egyszer, hogy igaz e ez.
A segédberendezés szíjat pedig ajánlatos jóval hamarabb cserélni, mert ugye az ugye kaphat latyakot, vizet, oldószereket, akármit.
én nem fordos alkatrészt tettem most bele.de nem is fogom én azt már cserélni,biztosan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8133 Dátum: 2016.02.10 szerda, 11:29:12 »

én nem fordos alkatrészt tettem most bele.de nem is fogom én azt már cserélni,biztosan.

Ja, előbb hullik szét darabjaira az autó...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8134 Dátum: 2016.02.10 szerda, 11:30:22 »

Ja, előbb hullik szét darabjaira az autó...  eplus2
nem állítom hogy nem így lesz.de biztosan nem nálam fog széthullani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8135 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 08:03:10 »

Áthoztam ide a témát, mert ide illik inkább

    
"
Sziasztok,
Bocs hogy újra ezzel jövök, de kezd nagyon idegesíteni:

"szintén hideg motornál van hogy gurulok ki az udvarból, és egyszerűen csak leáll a motor. Itt is valami olyasmi lehet, hogy ahogy a szervóval terhelem a motort és a fordulatszám picit változik, a terhelés megszűntével mintha túl mélyre akarná ejteni az alapjáratot, vagy nem tudom"

Van hogy többször leáll pár méteren is ahogy óvatosan tolatok ki valahonnan. Ennyire csak nem lehetek béna hogy észre se veszem és lefullasztom ennyiszer szomoru1. Hidegen meg nem szeretem pörgetni a motort (1500-2000, ahogy épp sikerül), de máshogy szinte nem lehet vele biztosra menni. Most lesz rajta minden cserélve, olaj szűrő és az izzítógyertyákra is rá lesz nézve. Esetleg van valami tippetek, amire még rá lehetne nézni? Hidegen nekem nagyon hangosnak is tűnik a motor és minimális ford.szám ingadozást is észre lehet venni. Picit bemozdul a fordsz.mérő és a hangján is hallatszik hogy nem egyenletes teljesen. Ahogy bemelegszik minden ok.

Előre is köszi
"

Szóval volt a kocsi teljes alap szervizen, olajok, szűrőcserék és az izzítógyertyákat is megnézték. Azok rendben vannak. A szervizben volt kódolvasó ketyere és azzal is megnézték, az nem dobott ki semmi bejegyzést. Belenyugodtam hogy még óvatosabban kell kezelnem a kuplungot és ez van. De tegnap bebizonyosodott hogy nem az én készülékemben van a hiba. Hideg motornál indulás után 1-ből kettőbe váltva a kuplung kinyomásakor leállt a motor. Gurulva menet közben egyből indult, semmi nem világított. Szóval valami nem ok hidegen ez biztos.Eleve nem 100% stabil az alapjárat egyből indítás után és volt már hogy azt is észrevettem, hogy szintén hideg motornál ahogy óvatosan gyorsítok picit rángat.
Bármi ötlet-vélemény? Sajnos nem egyszerű eljutnom szakszervizbe de ha más megoldás nincs akkor valahogy meg kell oldanom. És itt is kérném a segítségeteket, hogy mi lehet az amit kimondottan kérjek hogy nézzenek meg. Tudom hogy valami nem ok és nem szeretnék egy "nem látunk semmit, jöjjön vissza ha nem indul vagy világít a lámpa" tanáccsal eljönni a szervizből.

2006-os autó, EGR VIK által dugózva és szervizelve

előre is köszönöm worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8136 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 08:29:03 »

Áthoztam ide a témát, mert ide illik inkább

    
"
Sziasztok,
Bocs hogy újra ezzel jövök, de kezd nagyon idegesíteni:

"szintén hideg motornál van hogy gurulok ki az udvarból, és egyszerűen csak leáll a motor. Itt is valami olyasmi lehet, hogy ahogy a szervóval terhelem a motort és a fordulatszám picit változik, a terhelés megszűntével mintha túl mélyre akarná ejteni az alapjáratot, vagy nem tudom"

Van hogy többször leáll pár méteren is ahogy óvatosan tolatok ki valahonnan. Ennyire csak nem lehetek béna hogy észre se veszem és lefullasztom ennyiszer szomoru1. Hidegen meg nem szeretem pörgetni a motort (1500-2000, ahogy épp sikerül), de máshogy szinte nem lehet vele biztosra menni. Most lesz rajta minden cserélve, olaj szűrő és az izzítógyertyákra is rá lesz nézve. Esetleg van valami tippetek, amire még rá lehetne nézni? Hidegen nekem nagyon hangosnak is tűnik a motor és minimális ford.szám ingadozást is észre lehet venni. Picit bemozdul a fordsz.mérő és a hangján is hallatszik hogy nem egyenletes teljesen. Ahogy bemelegszik minden ok.

Előre is köszi
"

Szóval volt a kocsi teljes alap szervizen, olajok, szűrőcserék és az izzítógyertyákat is megnézték. Azok rendben vannak. A szervizben volt kódolvasó ketyere és azzal is megnézték, az nem dobott ki semmi bejegyzést. Belenyugodtam hogy még óvatosabban kell kezelnem a kuplungot és ez van. De tegnap bebizonyosodott hogy nem az én készülékemben van a hiba. Hideg motornál indulás után 1-ből kettőbe váltva a kuplung kinyomásakor leállt a motor. Gurulva menet közben egyből indult, semmi nem világított. Szóval valami nem ok hidegen ez biztos.Eleve nem 100% stabil az alapjárat egyből indítás után és volt már hogy azt is észrevettem, hogy szintén hideg motornál ahogy óvatosan gyorsítok picit rángat.
Bármi ötlet-vélemény? Sajnos nem egyszerű eljutnom szakszervizbe de ha más megoldás nincs akkor valahogy meg kell oldanom. És itt is kérném a segítségeteket, hogy mi lehet az amit kimondottan kérjek hogy nézzenek meg. Tudom hogy valami nem ok és nem szeretnék egy "nem látunk semmit, jöjjön vissza ha nem indul vagy világít a lámpa" tanáccsal eljönni a szervizből.

2006-os autó, EGR VIK által dugózva és szervizelve

előre is köszönöm worship

A szívósorra menő csövön van egy csappantyú, lapát, most nem ugrik be a neve, a motor elején középen... Ott kapja meg a motor a levegőt... Azt a lapátot az egyik pierburg szelep állítja... Az neked elektromos érzékelős?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8137 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 08:35:56 »

A szívósorra menő csövön van egy csappantyú, lapát, most nem ugrik be a neve, a motor elején középen... Ott kapja meg a motor a levegőt... Azt a lapátot az egyik pierburg szelep állítja... Az neked elektromos érzékelős?

Na beugrott, fojtószelep ház...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8138 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 09:03:55 »

A szívósorra menő csövön van egy csappantyú, lapát, most nem ugrik be a neve, a motor elején középen... Ott kapja meg a motor a levegőt... Azt a lapátot az egyik pierburg szelep állítja... Az neked elektromos érzékelős?

Passz, leghamarabb délután tudom megnézni, de megnézem mindenképp!
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #8139 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 09:18:00 »

Na beugrott, fojtószelep ház...
na az ott nekem tiszta trutyi/korom/olaj belülről.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8140 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 09:18:50 »

Passz, leghamarabb délután tudom megnézni, de megnézem mindenképp!

Fotózd le, a képet ide tedd fel, és megszakértjük...

Ilyenkor indításnál nem füstöl jobban? Vagy a lefulladás utáni indításkor nem jön ki nagyobb korom pamacs?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8141 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 09:19:54 »

na az ott nekem tiszta trutyi/korom/olaj belülről.

Az nem baj, persze nem is jó, na de neked már biztos, hogy elektornyos helyzetérzékelős, meg azoknál nem is fordul elő a lapát szorulása...

Ha mégis szorulna, lenne hozzá hibakód. 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8142 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 09:33:18 »

Fotózd le, a képet ide tedd fel, és megszakértjük...

Ilyenkor indításnál nem füstöl jobban? Vagy a lefulladás utáni indításkor nem jön ki nagyobb korom pamacs?
ok,
Nem vettem észre füstölést. Lefulladás után is indul normálisan, mintha nem lenne semmi baj.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8143 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 09:35:24 »

ok,
Nem vettem észre füstölést. Lefulladás után is indul normálisan, mintha nem lenne semmi baj.

Nem egyenletes az alapjárat alatt mit értünk? Bedadog és majd kiesik a motor a helyéről, vagy csak be-be ránt finoman érezhetően...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #8144 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:04:33 »

Az nem baj, persze nem is jó, na de neked már biztos, hogy elektornyos helyzetérzékelős, meg azoknál nem is fordul elő a lapát szorulása...

Ha mégis szorulna, lenne hozzá hibakód. 
nem tudom milyen az enyem. 2 pierburg szelep van benne. Ott elol mint ha vakumos resz lenne emlekem szerint. Tavasszal kipucolnam. Bar nekem se fustol.illetve nem vettem eszre rendellenesseget. Szoval lehet maradok annal a mondasnal,hogy ami jol mukodik ne akard megjavitani
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8145 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:05:59 »

nem tudom milyen az enyem. 2 pierburg szelep van benne. Ott elol mint ha vakumos resz lenne emlekem szerint. Tavasszal kipucolnam. Bar nekem se fustol.illetve nem vettem eszre rendellenesseget. Szoval lehet maradok annal a mondasnal,hogy ami jol mukodik ne akard megjavitani

Dugózd le az egr-t és szépen kitisztul ottan minden...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8146 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:10:45 »

Nem egyenletes az alapjárat alatt mit értünk? Bedadog és majd kiesik a motor a helyéről, vagy csak be-be ránt finoman érezhetően...
Nem, szó sincs motorkiesős egyenletlen járásról. Csak nem az a szép egyenletes motorhang és fordulatszám, ami melegen megvan
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8147 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:20:33 »

Sziasztok

Azt szeretném kérdezni hogy nekem egyszer cseréltek egy ilyen kis piros dobozt  ( egr nyomásátalakító ) mert leállítás után búgott egy 10 másodpercig most rá 2 évre megint csinálja lehet ettől valami baj ha nem cseréltetem ki megint ??
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8148 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:25:44 »

Sziasztok

Azt szeretném kérdezni hogy nekem egyszer cseréltek egy ilyen kis piros dobozt  ( egr nyomásátalakító ) mert leállítás után búgott egy 10 másodpercig most rá 2 évre megint csinálja lehet ettől valami baj ha nem cseréltetem ki megint ??

Nem, de inkább cseréld ki, kb 10 perc a művelet...

Mindkettőt cserélték? Mert lehet, hogy most a másik búg... Az egyik a turbó geomteriát állítja, a másik meg a fojtószelepet, ami leállításnál elzárja a levegő útját, így "szebben" áll le a motor
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8149 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:39:39 »

Nem, de inkább cseréld ki, kb 10 perc a művelet...

Mindkettőt cserélték? Mert lehet, hogy most a másik búg... Az egyik a turbó geomteriát állítja, a másik meg a fojtószelepet, ami leállításnál elzárja a levegő útját, így "szebben" áll le a motor

Csak az egyiket cserélték ki
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.