Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:25:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
164
165
166
167
168
169
170
[
171
]
172
173
174
175
176
177
178
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254367 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
zsitvayb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8500 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 21:55:35 »
Sziasztok,
Van esetleg ötletetek arra, hogy mitől lehet az, hogy nagyon sűrűn (200-300km-enként) csinál regent az autó?
Korábban, mikor általában olyan 200km-es autópályázásokra használtam az autót, akkor rendesen kb. 500km-enként volt regen, most napi ingázásra használom 15-15km-en, aminek kb. a harmada pesti majdnem araszolgatás. Ezzel lehet esetleg valamilyen összefüggésben?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8501 Dátum:
2016.04.08 péntek, 08:54:38 »
Idézetet írta: zsitvayb - 2016.04.07 csütörtök, 21:55:35
Sziasztok,
Van esetleg ötletetek arra, hogy mitől lehet az, hogy nagyon sűrűn (200-300km-enként) csinál regent az autó?
Korábban, mikor általában olyan 200km-es autópályázásokra használtam az autót, akkor rendesen kb. 500km-enként volt regen, most napi ingázásra használom 15-15km-en, aminek kb. a harmada pesti majdnem araszolgatás. Ezzel lehet esetleg valamilyen összefüggésben?
kormol az autó.lukas turbócső pl.lehet turbónyomást mérni,és akkor ez kiszűrhető.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsitvayb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8502 Dátum:
2016.04.08 péntek, 09:37:25 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.08 péntek, 08:54:38
kormol az autó.lukas turbócső pl.lehet turbónyomást mérni,és akkor ez kiszűrhető.
Sz@r pierburg esetleg okozhatta? Mert azt most cserélték, és mondjuk azóta még nem mentem sokat.
Nézték egr-t is, azt mondják, azzal nincs gond, meg úgy általában is átnézték az autót...
Mindenesetre nézegetem még, hogy produkálja-e...
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8503 Dátum:
2016.04.08 péntek, 09:39:59 »
Idézetet írta: zsitvayb - 2016.04.08 péntek, 09:37:25
Sz@r pierburg esetleg okozhatta? Mert azt most cserélték, és mondjuk azóta még nem mentem sokat.
Nézték egr-t is, azt mondják, azzal nincs gond, meg úgy általában is átnézték az autót...
Mindenesetre nézegetem még, hogy produkálja-e...
EGR-el az a gond, hogy létezik. Tessék ledugózni
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8504 Dátum:
2016.04.08 péntek, 11:28:27 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.08 péntek, 09:39:59
EGR-el az a gond, hogy létezik. Tessék ledugózni
Én is ledugóznám, ha találnék hozzá beszerzési forrást ami az enyémhez konkrétan stimmel. Kókányba kivágott lemezdarabbal nem akarok szívni. Ha valaki tud esetleg, megosztaná velem?
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8505 Dátum:
2016.04.08 péntek, 13:19:25 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.04.08 péntek, 11:28:27
Én is ledugóznám, ha találnék hozzá beszerzési forrást ami az enyémhez konkrétan stimmel. Kókányba kivágott lemezdarabbal nem akarok szívni. Ha valaki tud esetleg, megosztaná velem?
ebay
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8506 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:01:25 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.08 péntek, 13:19:25
ebay
Nem igazán találok olyat ami dw10c-hez is jó. Mindenhol azt írják, hogy csak dw10a.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8507 Dátum:
2016.04.08 péntek, 14:08:39 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.04.08 péntek, 14:01:25
Nem igazán találok olyat ami dw10c-hez is jó. Mindenhol azt írják, hogy csak dw10a.
ez a dw10c nem a turbó kódja?
EGR szelepet csak egyfajtát látok a 2.0 dizihez:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kipufogogaz_szelep_egr/kipufogogaz_szelep_egr_citroen_ford_peugeot_2_0d_31819
Ennek megfelelően egyfajta lemez is kell nekik.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8508 Dátum:
2016.04.08 péntek, 15:27:03 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.08 péntek, 14:08:39
ez a dw10c nem a turbó kódja?
EGR szelepet csak egyfajtát látok a 2.0 dizihez:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kipufogogaz_szelep_egr/kipufogogaz_szelep_egr_citroen_ford_peugeot_2_0d_31819
Ennek megfelelően egyfajta lemez is kell nekik.
Szerintem nem, de mindegy rendelek 1-et, max nem lesz jó.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8509 Dátum:
2016.04.08 péntek, 15:31:18 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.04.08 péntek, 15:27:03
Szerintem nem, de mindegy rendelek 1-et, max nem lesz jó.
hát a cromaxnál és a bárdinál sem találtam eltérő EGR-t, ettől még lehet, nem ismerem az összes motort. a dw10c-re nem adott fel egr-t csak turbó dolgokat, de itt az EGR-ről volt szó.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8510 Dátum:
2016.04.08 péntek, 15:57:23 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.08 péntek, 15:31:18
hát a cromaxnál és a bárdinál sem találtam eltérő EGR-t, ettől még lehet, nem ismerem az összes motort. a dw10c-re nem adott fel egr-t csak turbó dolgokat, de itt az EGR-ről volt szó.
azért ezek a források nem egy ecat kategória
de én is kétlem, hogy nagy különbség legyen benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KLaci78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8511 Dátum:
2016.04.12 kedd, 17:47:50 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.03.27 vasárnap, 22:55:54
Nálam régebben történt, hogy autópályán 180-190 környékén "Motorhiba" üzenet, autó vészmódba került. Kiderült, hogy csak a lamellák voltak összekócolódva és nem tudta megfelelően mozgatni az elektronika.
Ha ki van forgatva az autó abból baj nem lehet!
Hibakód olvasáskor többet fogsz tudni, látatlanban senki nem fog tudni segíteni.
Ma megtörtént a kódolvasás - P244D $07E8
Semmi más tárolt hibakód nincs, diagnosztika rendben, azóta sem fordult elő ugyanez, pedig voltam fent pályán.
Ha jól értelmezem az angol leírást, amit találtam akkor az EGT sensor,ami a részecskeszűrő után van és kipufogó gáz hőmérsékletét nézi, jelzett magas értéket.
Mivel nem vagyok szaki, lehet, hogy hülyeséget írtam.
Pontosan mit jelent, mennyire kell aggódnom? A hibakódot nem töröltem ki, ha még egyszer előjön akkor is felvillan a Engine Malfunction vagy a tárolt kód miatt többet nem jelez, amíg ki nincs törölve?
Más: Mivel sok helyen olvastam, hogy az EGR szelepet érdemes (néhány helyen kötelező) ledugóztatni, ezért gondolkozom rajta. Ezt hol lehet megcsináltatni (nem akarom szervízbe vinni), kb mennyibe fáj? Zalaegerszeg és környéke érdekelne. Szoftveresen hozzá kell nyúlni az autó beállításához?
Naplózva
FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
glutamin
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8512 Dátum:
2016.04.16 szombat, 22:22:20 »
Sziasztok!
1.6 TDCI (115LE) motor van az autómban. Mostanában tűnt fel, hogy alapjáraton halk kattogás jön a motorból. Nem folyamatosan, hanem néna-néha. 2-3 héten belül viszem vezérműszíj-cserére, mert eltelt a legutóbbi óta 60e km. (most 205e)
Mi adhatja ki ezt a hangot?
Naplózva
Mondi MK4 1.6 tdci
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8513 Dátum:
2016.04.16 szombat, 22:23:29 »
Idézetet írta: glutamin - 2016.04.16 szombat, 22:22:20
Sziasztok!
1.6 TDCI (115LE) motor van az autómban. Mostanában tűnt fel, hogy alapjáraton halk kattogás jön a motorból. Nem folyamatosan, hanem néna-néha. 2-3 héten belül viszem vezérműszíj-cserére, mert eltelt a legutóbbi óta 60e km. (most 205e)
Mi adhatja ki ezt a hangot?
ki kéne venni a vekkert
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8514 Dátum:
2016.04.19 kedd, 12:49:04 »
Sziasztok.
hol tudnak magyarországon (bp közelében mégjobb) 2009es mk4 2.0 TDCI 103KW QXBA mondin chip tuningot csinálni? gondolkodok rajta hogy megchippeltetem, néha jól jönne pár ló pluszba
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8515 Dátum:
2016.04.19 kedd, 12:57:28 »
Idézetet írta: fireball - 2016.04.19 kedd, 12:49:04
Sziasztok.
hol tudnak magyarországon (bp közelében mégjobb) 2009es mk4 2.0 TDCI 103KW QXBA mondin chip tuningot csinálni? gondolkodok rajta hogy megchippeltetem, néha jól jönne pár ló pluszba
Sásdon
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8516 Dátum:
2016.04.19 kedd, 13:10:23 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.19 kedd, 12:57:28
Sásdon
köszi,tudsz valami egyéb dolgot, weboldal, telefonszám, mail cím, cégnév valami, ahol eltudom érni az embert?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8517 Dátum:
2016.04.19 kedd, 13:13:35 »
Idézetet írta: fireball - 2016.04.19 kedd, 13:10:23
köszi,tudsz valami egyéb dolgot, weboldal, telefonszám, mail cím, cégnév valami, ahol eltudom érni az embert?
http://www.szaboautoszerviz.hu/
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8518 Dátum:
2016.04.19 kedd, 13:20:54 »
Idézetet írta: fireball - 2016.04.19 kedd, 12:49:04
Sziasztok.
hol tudnak magyarországon (bp közelében mégjobb) 2009es mk4 2.0 TDCI 103KW QXBA mondin chip tuningot csinálni? gondolkodok rajta hogy megchippeltetem, néha jól jönne pár ló pluszba
Én velük szemezek, nekem a szomszéd falu:
http://ecotuning.hu/
Kicsit közelebb is lenne Neked
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8519 Dátum:
2016.04.19 kedd, 13:24:22 »
Idézetet írta: fireball - 2016.04.19 kedd, 13:10:23
köszi,tudsz valami egyéb dolgot, weboldal, telefonszám, mail cím, cégnév valami, ahol eltudom érni az embert?
hivatkozz a fórumora, többünk autóját írta már, én pl debrecen mellől szoktam elautózni hozzá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8520 Dátum:
2016.04.19 kedd, 13:42:52 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.04.19 kedd, 13:20:54
Én velük szemezek, nekem a szomszéd falu:
http://ecotuning.hu/
Kicsit közelebb is lenne Neked
árakat elnézve még akkor is olcsóbb sásd, ha egy napot ott alszol valami szállodában
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8521 Dátum:
2016.04.19 kedd, 13:48:58 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.19 kedd, 13:42:52
árakat elnézve még akkor is olcsóbb sásd, ha egy napot ott alszol valami szállodában
Privibe dobsz egy árat hogy kb mennyiért csinálják.
Ha tényleg sokkal olcsóbb akkor lehet Anya kap egy Wellness hétvégét a környéken
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.19 kedd, 15:10:56 írta zsapeti
»
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8522 Dátum:
2016.04.19 kedd, 15:08:06 »
Azt tudjátok hol mennyiért csinálják? Sásdon csináltak már több itteni mondit,mik a tapasztalatok? Profi a cucc? Olvastam hogy vannak gagyi megoldások,valami normálisan megcsinált dolgot szeretnék:)
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8523 Dátum:
2016.04.19 kedd, 15:11:16 »
Idézetet írta: fireball - 2016.04.19 kedd, 15:08:06
Azt tudjátok hol mennyiért csinálják? Sásdon csináltak már több itteni mondit,mik a tapasztalatok? Profi a cucc? Olvastam hogy vannak gagyi megoldások,valami normálisan megcsinált dolgot szeretnék:)
Sásdon jól csinálják. Megfelelően módosítják az SW-t, nem gagyi boxokat tolnak rá.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8524 Dátum:
2016.04.19 kedd, 22:31:54 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.19 kedd, 15:11:16
Sásdon jól csinálják. Megfelelően módosítják az SW-t, nem gagyi boxokat tolnak rá.
rendben, köszi, kérek tőle árajánlatot
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8525 Dátum:
2016.04.20 szerda, 00:00:32 »
urak,
van valami komolyabb pro/kontra a 2,2 tdci motor kapcsán? arra gondoltam hogy ráveszem a céget, egy tit-s modellre, ami utána (2-3 év)az enyém lenne maradványértéken. akkor lenne 5-7 éves. 200e+ km után.
köpködjétek meg, kérlek. nézegetem a 2,0 163lovasokat is, egy szép tit-s-t láttam összesen. mivel az egynyócba nem volt dpf meg ilyen viccek, ne tudom milyen gyerekbetegségei vannak. vezérlés, turbó, stb.
másik kérdés a manuális vs. powershift. ezek karbantartásáról van valami aranyszabály? az én 6 sebességesem egy 200e-nél kért egy kettőstömegű cserét, aztán annyi.
thanx
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8526 Dátum:
2016.04.20 szerda, 09:15:00 »
Idézetet írta: Arabic - 2016.04.20 szerda, 00:00:32
urak,
van valami komolyabb pro/kontra a 2,2 tdci motor kapcsán? arra gondoltam hogy ráveszem a céget, egy tit-s modellre, ami utána (2-3 év)az enyém lenne maradványértéken. akkor lenne 5-7 éves. 200e+ km után.
köpködjétek meg, kérlek. nézegetem a 2,0 163lovasokat is, egy szép tit-s-t láttam összesen. mivel az egynyócba nem volt dpf meg ilyen viccek, ne tudom milyen gyerekbetegségei vannak. vezérlés, turbó, stb.
másik kérdés a manuális vs. powershift. ezek karbantartásáról van valami aranyszabály? az én 6 sebességesem egy 200e-nél kért egy kettőstömegű cserét, aztán annyi.
thanx
2.2tdci-n nem powershift van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8527 Dátum:
2016.04.20 szerda, 09:16:19 »
Idézetet írta: Arabic - 2016.04.20 szerda, 00:00:32
urak,
van valami komolyabb pro/kontra a 2,2 tdci motor kapcsán? arra gondoltam hogy ráveszem a céget, egy tit-s modellre, ami utána (2-3 év)az enyém lenne maradványértéken. akkor lenne 5-7 éves. 200e+ km után.
köpködjétek meg, kérlek. nézegetem a 2,0 163lovasokat is, egy szép tit-s-t láttam összesen. mivel az egynyócba nem volt dpf meg ilyen viccek, ne tudom milyen gyerekbetegségei vannak. vezérlés, turbó, stb.
másik kérdés a manuális vs. powershift. ezek karbantartásáról van valami aranyszabály? az én 6 sebességesem egy 200e-nél kért egy kettőstömegű cserét, aztán annyi.
thanx
- Fhasza a 2,2/200PS, nekem nincs!
- Fhasza a Tit-s csomag, de ha sokat vagy úton, hamar megútálod majd, mert Mo.-ra kemény a futómű, rugózási komfort gyakorlatilag nincs, a 18/19-es kerekek meg olyan rugózatlan tömeget képviselnek, hogy akár lehetnének vasból is, nem éreznél különbséget. Nálunk az utak fhosok, egy Bp. - Hegyeshalom M1 sem éppen pihentető benne, sokat pályázom és shimán kiteszik a táblát (M1 több helyen), hogy 1km hepe-hupa, ezzel meg is oldva...
Summa summarum, ahol remek jó minőségű az aszfalt, ott baxarás jó, de többségében "kompromisszumokat" követel, én 30.000km + / év futáshoz biztos nem venném!
Gondold át jól szerintem a Tit-s - t!
Ha jössz minire és sem felejtem el, hogy van, de még el is megyek, akkor szívesen megmutatom a gyakorlatban!
Üdv.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8528 Dátum:
2016.04.20 szerda, 10:24:13 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.04.19 kedd, 13:20:54
Én velük szemezek, nekem a szomszéd falu:
http://ecotuning.hu/
Kicsit közelebb is lenne Neked
köszi, kaptam tőlük is árajánlatot, és cask 10ropival több,mint sásd és itt mérnek teljesítményt padon előtte utána, és közelebb is van, úgyhogy én hozzájuk viszem, épp időpontot egyeztetek velük
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8529 Dátum:
2016.04.20 szerda, 10:26:44 »
Idézetet írta: fireball - 2016.04.20 szerda, 10:24:13
köszi, kaptam tőlük is árajánlatot, és cask 10ropival több,mint sásd és itt mérnek teljesítményt padon előtte utána, és közelebb is van, úgyhogy én hozzájuk viszem, épp időpontot egyeztetek velük
király, majd kérjük az eredményeket
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8530 Dátum:
2016.04.20 szerda, 10:45:12 »
Sziasztok,
Ma vettem egy pierburg szelepet, mert már nekem is jelentkezett a phingó hang és az ingadozó teljesítmény és a wd40-es kezelés sem segített.
Azt szeretném kérdezni, hogy az újat csak csak elég beszerelnem, vagy egyből fújjak bele wd40-t és úgy kezdjem el használni?
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8531 Dátum:
2016.04.20 szerda, 10:46:48 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.04.20 szerda, 10:45:12
Sziasztok,
Ma vettem egy pierburg szelepet, mert már nekem is jelentkezett a phingó hang és az ingadozó teljesítmény és a wd40-es kezelés sem segített.
Azt szeretném kérdezni, hogy az újat csak csak elég beszerelnem, vagy egyből fújjak bele wd40-t és úgy kezdjem el használni?
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
ha 9 év alatt sz@rt be, akkor szerintem csak használd
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8532 Dátum:
2016.04.20 szerda, 11:16:55 »
Idézetet írta: fireball - 2016.04.20 szerda, 10:24:13
köszi, kaptam tőlük is árajánlatot, és cask 10ropival több,mint sásd és itt mérnek teljesítményt padon előtte utána, és közelebb is van, úgyhogy én hozzájuk viszem, épp időpontot egyeztetek velük
Jól hangzik, off autósoktól már hallottam hogy értenek a mókához...
Kíváncsi leszek, várom én is nagyon az élménybeszámolót...
Esetleg 2 kocsira nem adnak kedvezményt? kb 5 percre lakok tőlük, hátha...
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8533 Dátum:
2016.04.20 szerda, 12:53:10 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.04.20 szerda, 11:16:55
Jól hangzik, off autósoktól már hallottam hogy értenek a mókához...
Kíváncsi leszek, várom én is nagyon az élménybeszámolót...
Esetleg 2 kocsira nem adnak kedvezményt? kb 5 percre lakok tőlük, hátha...
meg kell kérdezni, de szerintem nem
kérdés hogy én mikor tudok eljutni hozzájuk, lehet te hamarabb összetudsz hozni velük 1 találkozót, hétközbe én most nem tudok lemenni, napközben melózok, marad a szombat délelött ,de az kitudja mikor szabad nekik,azért ez egy délelöttös mutatvány
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8534 Dátum:
2016.04.20 szerda, 15:16:04 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.20 szerda, 10:46:48
ha 9 év alatt sz@rt be, akkor szerintem csak használd
Ő róla mit tudni? Mert Ő pesti is és hát az ár nem rossz. Persze a munka minősége fontosabb az árnál, de talán van itteni ember, aki tapadztalattal szolgálhat.
http://mondeo.hu/index.php?topic=20519.0
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8535 Dátum:
2016.04.20 szerda, 15:27:44 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.04.20 szerda, 15:16:04
Ő róla mit tudni? Mert Ő pesti is és hát az ár nem rossz. Persze a munka minősége fontosabb az árnál, de talán van itteni ember, aki tapadztalattal szolgálhat.
http://mondeo.hu/index.php?topic=20519.0
powerford király, nekem is sok mindent csinált, valamiért hirtelen nem jutott eszembe
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8536 Dátum:
2016.04.20 szerda, 15:38:49 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.20 szerda, 15:27:44
powerford király, nekem is sok mindent csinált, valamiért hirtelen nem jutott eszembe
Akkor megbizható forumtárs!? Mert hozzá gondoltam, hogy vinném a kocsim majd.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8537 Dátum:
2016.04.20 szerda, 15:40:01 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.04.20 szerda, 15:38:49
Akkor megbizható forumtárs!? Mert hozzá gondoltam, hogy vinném a kocsim majd.
Illetve nem tudom, hogy egy ilyen programozott teljesitmény növekedés nem-e árt a motornak!? Persze nem versenypályán pörgetném, csak ugy érdekel, hogy van-e negativ hatása!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8538 Dátum:
2016.04.20 szerda, 16:04:37 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.04.20 szerda, 15:38:49
Akkor megbizható forumtárs!? Mert hozzá gondoltam, hogy vinném a kocsim majd.
igen az,
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.04.20 szerda, 15:40:01
Illetve nem tudom, hogy egy ilyen programozott teljesitmény növekedés nem-e árt a motornak!? Persze nem versenypályán pörgetném, csak ugy érdekel, hogy van-e negativ hatása!?
ezekben a motorokban jóval több van, mint amit kapsz, mivel rengeteg autóba építik be, rengeteg helyi szabályzásnak megfelelően. Ezért az alkalmazott sw, illetve annak beállításai nem a motor lehetőségeit, hanem a jogi határokat feszegetik. Pl a 2.0 diziből van 3 teljesítményű motor, de ez ugyan az a motor csak SW-ben különbözik. Az optimalizált SW több erőt, dinamikusságot ad, ugyan olyan használat mellett _lehet_, hogy kevesebb üzemanyagból, de ha kihozod a teljes nyomatékot, akkor a fogyasztás is nőni fog.
Powerford sem fogja túlhúzni a motort, szóval nem jár problémával. Van olyan is, aki pl a motoron az erősebb motornak megfelelő beállításokat vagy SW-t alkalmazza, amennyiben az lehetséges
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8539 Dátum:
2016.04.20 szerda, 16:09:53 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.20 szerda, 16:04:37
igen az,
ezekben a motorokban jóval több van, mint amit kapsz, mivel rengeteg autóba építik be, rengeteg helyi szabályzásnak megfelelően. Ezért az alkalmazott sw, illetve annak beállításai nem a motor lehetőségeit, hanem a jogi határokat feszegetik. Pl a 2.0 diziből van 3 teljesítményű motor, de ez ugyan az a motor csak SW-ben különbözik. Az optimalizált SW több erőt, dinamikusságot ad, ugyan olyan használat mellett _lehet_, hogy kevesebb üzemanyagból, de ha kihozod a teljes nyomatékot, akkor a fogyasztás is nőni fog.
Powerford sem fogja túlhúzni a motort, szóval nem jár problémával. Van olyan is, aki pl a motoron az erősebb motornak megfelelő beállításokat vagy SW-t alkalmazza, amennyiben az lehetséges
Köszönöm a kimeritő választ.
Akkor amint lehetőségem lesz, meglátogatom powerford forumtársunkat.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8540 Dátum:
2016.04.20 szerda, 16:12:00 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.04.20 szerda, 15:38:49
Akkor megbizható forumtárs!? Mert hozzá gondoltam, hogy vinném a kocsim majd.
Úgy tudom, hogy Ő csak MK4-el foglakozik.
MK3-at nem chippel.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8541 Dátum:
2016.04.20 szerda, 16:22:55 »
Idézetet írta: Kispusi - 2016.04.20 szerda, 16:12:00
Úgy tudom, hogy Ő csak MK4-el foglakozik.
MK3-at nem chippel.
Nembaj az!
Csaba mindenkinek segít! Peti meg gyorsan kitanulja a csipsztuningot és máris bővült a profil...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8542 Dátum:
2016.04.20 szerda, 16:32:19 »
Idézetet írta: Kispusi - 2016.04.20 szerda, 16:12:00
Úgy tudom, hogy Ő csak MK4-el foglakozik.
MK3-at nem chippel.
Még nem irtam át, mert még nem hoztam el, de nemsokára Mk4 büszke tulaj leszek.
Csak gondoltam, ha már kiadok egy nagyobb összeget, akkor az a pár 10ezer már nem oszt és mégis sokat dob az a plusz 30-40paci.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8543 Dátum:
2016.04.20 szerda, 16:38:13 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.04.20 szerda, 16:22:55
Nembaj az!
Csaba mindenkinek segít! Peti meg gyorsan kitanulja a csipsztuningot és máris bővült a profil...
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8544 Dátum:
2016.04.20 szerda, 20:41:17 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.20 szerda, 15:27:44
powerford király, nekem is sok mindent csinált, valamiért hirtelen nem jutott eszembe
ő autószerelő amúgy ? kéne majd 1 jó szerelő pár aprósághoz, vezérlés vízpumpa csere, park asszisztens hiba kinyomozása ilyesmi.
A chippelést is látom fele annyiért csinálja, mint más cégeknél az ajánlatok, mik a tapasztalatok ezzel kapcsolatban?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8545 Dátum:
2016.04.20 szerda, 21:20:38 »
Idézetet írta: fireball - 2016.04.20 szerda, 20:41:17
ő autószerelő amúgy ? kéne majd 1 jó szerelő pár aprósághoz, vezérlés vízpumpa csere, park asszisztens hiba kinyomozása ilyesmi.
A chippelést is látom fele annyiért csinálja, mint más cégeknél az ajánlatok, mik a tapasztalatok ezzel kapcsolatban?
Olvasni kéne kicsit... vissza...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8546 Dátum:
2016.04.21 csütörtök, 00:16:17 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.04.20 szerda, 09:16:19
- Fhasza a 2,2/200PS, nekem nincs!
- Fhasza a Tit-s csomag, de ha sokat vagy úton, hamar megútálod majd, mert Mo.-ra kemény a futómű, rugózási komfort gyakorlatilag nincs, a 18/19-es kerekek meg olyan rugózatlan tömeget képviselnek, hogy akár lehetnének vasból is, nem éreznél különbséget. Nálunk az utak fhosok, egy Bp. - Hegyeshalom M1 sem éppen pihentető benne, sokat pályázom és shimán kiteszik a táblát (M1 több helyen), hogy 1km hepe-hupa, ezzel meg is oldva...
Summa summarum, ahol remek jó minőségű az aszfalt, ott baxarás jó, de többségében "kompromisszumokat" követel, én 30.000km + / év futáshoz biztos nem venném!
Gondold át jól szerintem a Tit-s - t!
Ha jössz minire és sem felejtem el, hogy van, de még el is megyek, akkor szívesen megmutatom a gyakorlatban!
Üdv.
Köszi,
Néztem volna 2,0 verzióból tit-s-t de nem nagyon találtam, talán csak egyet. nekem 17-es papucsok voltak fent, azt gondolom hogy a 18as em lehet nagy lépés hátra, persze nem tudhatom.
a futóműben lehet igazad, zömmel autópályázok, meg 50-60km országút, nem olyan rossz minőséggel.
a 2,2-ben milyen az automata? azon túl hogy más... gondozásban, komfortban, mit kell róla tudni?
köszi
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8547 Dátum:
2016.04.21 csütörtök, 09:10:52 »
Idézetet írta: Arabic - 2016.04.21 csütörtök, 00:16:17
Köszi,
Néztem volna 2,0 verzióból tit-s-t de nem nagyon találtam, talán csak egyet. nekem 17-es papucsok voltak fent, azt gondolom hogy a 18as em lehet nagy lépés hátra, persze nem tudhatom.
a futóműben lehet igazad, zömmel autópályázok, meg 50-60km országút, nem olyan rossz minőséggel.
a 2,2-ben milyen az automata? azon túl hogy más... gondozásban, komfortban, mit kell róla tudni?
köszi
- 2.2tdci: Alapvetően egy jól sikerült váltó hírében áll az AWF21, hagyományos, nem pókersnitt, 6 seb, nekem nincs.
- 17 vs 18.: 2 dolog van, ami tényező. (1) Kb. 1,5kg/kerék - el nagyobb rugózatlan tömeg egy (2) keményebb futóműben. Ez keményebb rugókat, 1,5cm-el alacsonyabb rugókat és feszesebb gátlókat jelent. NEM sportfutómű, ezt fontos hangsúlyozni, pl. a CLA osztály mercijei jóval keményebbek!
Sokpálya + 50/60km országút használathoz vállalható még szerintem.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8548 Dátum:
2016.04.21 csütörtök, 09:46:42 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.04.21 csütörtök, 09:10:52
- 2.2tdci: Alapvetően egy jól sikerült váltó hírében áll az AWF21, hagyományos, nem pókersnitt, 6 seb, nekem nincs.
- 17 vs 18.: 2 dolog van, ami tényező. (1) Kb. 1,5kg/kerék - el nagyobb rugózatlan tömeg egy (2) keményebb futóműben. Ez keményebb rugókat, 1,5cm-el alacsonyabb rugókat és feszesebb gátlókat jelent. NEM sportfutómű, ezt fontos hangsúlyozni, pl. a CLA osztály mercijei jóval keményebbek!
Sokpálya + 50/60km országút használathoz vállalható még szerintem.
állítható futóműveset kell venni
igaz az még ritkább, de ott jópofa a comfort, normal meg sport fokozat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8549 Dátum:
2016.04.21 csütörtök, 10:06:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.21 csütörtök, 09:46:42
állítható futóműveset kell venni
igaz az még ritkább, de ott jópofa a comfort, normal meg sport fokozat
És egy darab lengéscsillapító árából kétszer meg lehetne venni a normál gyári garnitúrát...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
164
165
166
167
168
169
170
[
171
]
172
173
174
175
176
177
178
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ