Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:09:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5253973 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #8500 Dátum: 2016.04.07 csütörtök, 21:55:35 »

Sziasztok,
Van esetleg ötletetek arra, hogy mitől lehet az, hogy nagyon sűrűn (200-300km-enként) csinál regent az autó?
Korábban, mikor általában olyan 200km-es autópályázásokra használtam az autót, akkor rendesen kb. 500km-enként volt regen, most napi ingázásra használom 15-15km-en, aminek kb. a harmada pesti majdnem araszolgatás. Ezzel lehet esetleg valamilyen összefüggésben?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8501 Dátum: 2016.04.08 péntek, 08:54:38 »

Sziasztok,
Van esetleg ötletetek arra, hogy mitől lehet az, hogy nagyon sűrűn (200-300km-enként) csinál regent az autó?
Korábban, mikor általában olyan 200km-es autópályázásokra használtam az autót, akkor rendesen kb. 500km-enként volt regen, most napi ingázásra használom 15-15km-en, aminek kb. a harmada pesti majdnem araszolgatás. Ezzel lehet esetleg valamilyen összefüggésben?
kormol az autó.lukas turbócső pl.lehet turbónyomást mérni,és akkor ez kiszűrhető.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #8502 Dátum: 2016.04.08 péntek, 09:37:25 »

kormol az autó.lukas turbócső pl.lehet turbónyomást mérni,és akkor ez kiszűrhető.

Sz@r pierburg esetleg okozhatta? Mert azt most cserélték, és mondjuk azóta még nem mentem sokat.
Nézték egr-t is, azt mondják, azzal nincs gond, meg úgy általában is átnézték az autót...
Mindenesetre nézegetem még, hogy produkálja-e... Smiley
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8503 Dátum: 2016.04.08 péntek, 09:39:59 »

Sz@r pierburg esetleg okozhatta? Mert azt most cserélték, és mondjuk azóta még nem mentem sokat.
Nézték egr-t is, azt mondják, azzal nincs gond, meg úgy általában is átnézték az autót...
Mindenesetre nézegetem még, hogy produkálja-e... Smiley

EGR-el az a gond, hogy létezik. Tessék ledugózni
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #8504 Dátum: 2016.04.08 péntek, 11:28:27 »

EGR-el az a gond, hogy létezik. Tessék ledugózni
Én is ledugóznám, ha találnék hozzá beszerzési forrást ami az enyémhez konkrétan stimmel. Kókányba kivágott lemezdarabbal nem akarok szívni. Ha valaki tud esetleg, megosztaná velem?
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8505 Dátum: 2016.04.08 péntek, 13:19:25 »

Én is ledugóznám, ha találnék hozzá beszerzési forrást ami az enyémhez konkrétan stimmel. Kókányba kivágott lemezdarabbal nem akarok szívni. Ha valaki tud esetleg, megosztaná velem?

ebay
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #8506 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:01:25 »

ebay
Nem igazán találok olyat ami dw10c-hez is jó. Mindenhol azt írják, hogy csak dw10a.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8507 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:08:39 »

Nem igazán találok olyat ami dw10c-hez is jó. Mindenhol azt írják, hogy csak dw10a.


ez a dw10c nem a turbó kódja?

EGR szelepet csak egyfajtát látok a 2.0 dizihez:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kipufogogaz_szelep_egr/kipufogogaz_szelep_egr_citroen_ford_peugeot_2_0d_31819

Ennek megfelelően egyfajta lemez is kell nekik.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #8508 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:27:03 »

ez a dw10c nem a turbó kódja?

EGR szelepet csak egyfajtát látok a 2.0 dizihez:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kipufogogaz_szelep_egr/kipufogogaz_szelep_egr_citroen_ford_peugeot_2_0d_31819

Ennek megfelelően egyfajta lemez is kell nekik.
Szerintem nem, de mindegy rendelek 1-et, max nem lesz jó.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8509 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:31:18 »

Szerintem nem, de mindegy rendelek 1-et, max nem lesz jó.

hát a cromaxnál és a bárdinál sem találtam eltérő EGR-t, ettől még lehet, nem ismerem az összes motort. a dw10c-re nem adott fel egr-t csak turbó dolgokat, de itt az EGR-ről volt szó.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8510 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:57:23 »

hát a cromaxnál és a bárdinál sem találtam eltérő EGR-t, ettől még lehet, nem ismerem az összes motort. a dw10c-re nem adott fel egr-t csak turbó dolgokat, de itt az EGR-ről volt szó.
azért ezek a források nem egy ecat kategória vigyor3 de én is kétlem, hogy nagy különbség legyen benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #8511 Dátum: 2016.04.12 kedd, 17:47:50 »

Nálam régebben történt, hogy autópályán 180-190 környékén "Motorhiba" üzenet, autó vészmódba került. Kiderült, hogy csak a lamellák voltak összekócolódva és nem tudta megfelelően mozgatni az elektronika.
Ha ki van forgatva az autó abból baj nem lehet! eplus2


Hibakód olvasáskor többet fogsz tudni, látatlanban senki nem fog tudni segíteni.


Ma megtörtént a kódolvasás - P244D $07E8
Semmi más tárolt hibakód nincs, diagnosztika rendben, azóta sem fordult elő ugyanez, pedig voltam fent pályán.
Ha jól értelmezem az angol leírást, amit találtam akkor az EGT sensor,ami a részecskeszűrő után van és kipufogó gáz hőmérsékletét nézi, jelzett magas értéket.
Mivel nem vagyok szaki, lehet, hogy hülyeséget írtam.
Pontosan mit jelent, mennyire kell aggódnom? A hibakódot nem töröltem ki, ha még egyszer előjön akkor is felvillan a Engine Malfunction vagy a tárolt kód miatt többet nem jelez, amíg ki nincs törölve?
Más: Mivel sok helyen olvastam, hogy az EGR szelepet érdemes (néhány helyen kötelező) ledugóztatni, ezért gondolkozom rajta. Ezt hol lehet megcsináltatni (nem akarom szervízbe vinni), kb mennyibe fáj? Zalaegerszeg és környéke érdekelne. Szoftveresen hozzá kell nyúlni az autó beállításához?
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
glutamin
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #8512 Dátum: 2016.04.16 szombat, 22:22:20 »

Sziasztok!

1.6 TDCI (115LE) motor van az autómban. Mostanában tűnt fel, hogy alapjáraton halk kattogás jön a motorból. Nem folyamatosan, hanem néna-néha. 2-3 héten belül viszem vezérműszíj-cserére, mert eltelt a legutóbbi óta 60e km. (most 205e)

Mi adhatja ki ezt a hangot?
Naplózva

Mondi MK4 1.6 tdci
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8513 Dátum: 2016.04.16 szombat, 22:23:29 »

Sziasztok!

1.6 TDCI (115LE) motor van az autómban. Mostanában tűnt fel, hogy alapjáraton halk kattogás jön a motorból. Nem folyamatosan, hanem néna-néha. 2-3 héten belül viszem vezérműszíj-cserére, mert eltelt a legutóbbi óta 60e km. (most 205e)

Mi adhatja ki ezt a hangot?
ki kéne venni a vekkert Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #8514 Dátum: 2016.04.19 kedd, 12:49:04 »

Sziasztok.
 hol tudnak magyarországon (bp közelében mégjobb)  2009es mk4 2.0 TDCI 103KW QXBA mondin chip tuningot csinálni? gondolkodok rajta hogy megchippeltetem, néha jól jönne pár ló pluszba taps  worship
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8515 Dátum: 2016.04.19 kedd, 12:57:28 »

Sziasztok.
 hol tudnak magyarországon (bp közelében mégjobb)  2009es mk4 2.0 TDCI 103KW QXBA mondin chip tuningot csinálni? gondolkodok rajta hogy megchippeltetem, néha jól jönne pár ló pluszba taps  worship

Sásdon
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #8516 Dátum: 2016.04.19 kedd, 13:10:23 »

Sásdon
köszi,tudsz valami egyéb dolgot, weboldal, telefonszám, mail cím, cégnév valami, ahol eltudom érni az embert?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8517 Dátum: 2016.04.19 kedd, 13:13:35 »

köszi,tudsz valami egyéb dolgot, weboldal, telefonszám, mail cím, cégnév valami, ahol eltudom érni az embert?

http://www.szaboautoszerviz.hu/
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8518 Dátum: 2016.04.19 kedd, 13:20:54 »

Sziasztok.
 hol tudnak magyarországon (bp közelében mégjobb)  2009es mk4 2.0 TDCI 103KW QXBA mondin chip tuningot csinálni? gondolkodok rajta hogy megchippeltetem, néha jól jönne pár ló pluszba taps  worship
Én velük szemezek, nekem a szomszéd falu:

http://ecotuning.hu/

Kicsit közelebb is lenne Neked vigyor3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8519 Dátum: 2016.04.19 kedd, 13:24:22 »

köszi,tudsz valami egyéb dolgot, weboldal, telefonszám, mail cím, cégnév valami, ahol eltudom érni az embert?
hivatkozz a fórumora, többünk autóját írta már, én pl debrecen mellől szoktam elautózni hozzá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8520 Dátum: 2016.04.19 kedd, 13:42:52 »

Én velük szemezek, nekem a szomszéd falu:

http://ecotuning.hu/

Kicsit közelebb is lenne Neked vigyor3

árakat elnézve még akkor is olcsóbb sásd, ha egy napot ott alszol valami szállodában Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8521 Dátum: 2016.04.19 kedd, 13:48:58 »

árakat elnézve még akkor is olcsóbb sásd, ha egy napot ott alszol valami szállodában Cheesy

Privibe dobsz egy árat hogy kb mennyiért csinálják.

Ha tényleg sokkal olcsóbb akkor lehet Anya kap egy Wellness hétvégét a környéken vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.19 kedd, 15:10:56 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #8522 Dátum: 2016.04.19 kedd, 15:08:06 »

Azt tudjátok hol mennyiért csinálják? Sásdon csináltak már több itteni mondit,mik a tapasztalatok? Profi a cucc? Olvastam hogy vannak gagyi megoldások,valami normálisan megcsinált dolgot szeretnék:)
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8523 Dátum: 2016.04.19 kedd, 15:11:16 »

Azt tudjátok hol mennyiért csinálják? Sásdon csináltak már több itteni mondit,mik a tapasztalatok? Profi a cucc? Olvastam hogy vannak gagyi megoldások,valami normálisan megcsinált dolgot szeretnék:)

Sásdon jól csinálják. Megfelelően módosítják az SW-t, nem gagyi boxokat tolnak rá.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #8524 Dátum: 2016.04.19 kedd, 22:31:54 »

Sásdon jól csinálják. Megfelelően módosítják az SW-t, nem gagyi boxokat tolnak rá.
rendben, köszi, kérek tőle árajánlatot  worship
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #8525 Dátum: 2016.04.20 szerda, 00:00:32 »

urak,

van valami komolyabb pro/kontra a 2,2 tdci motor kapcsán? arra gondoltam hogy ráveszem a céget, egy tit-s modellre, ami utána (2-3 év)az enyém lenne maradványértéken. akkor lenne 5-7 éves. 200e+ km után.

köpködjétek meg, kérlek. nézegetem a 2,0 163lovasokat is, egy szép tit-s-t láttam összesen. mivel az egynyócba nem volt dpf meg ilyen viccek, ne tudom milyen gyerekbetegségei vannak. vezérlés, turbó, stb.

másik kérdés a manuális vs. powershift. ezek karbantartásáról van valami aranyszabály? az én 6 sebességesem egy 200e-nél kért egy kettőstömegű cserét, aztán annyi.

thanx worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8526 Dátum: 2016.04.20 szerda, 09:15:00 »

urak,

van valami komolyabb pro/kontra a 2,2 tdci motor kapcsán? arra gondoltam hogy ráveszem a céget, egy tit-s modellre, ami utána (2-3 év)az enyém lenne maradványértéken. akkor lenne 5-7 éves. 200e+ km után.

köpködjétek meg, kérlek. nézegetem a 2,0 163lovasokat is, egy szép tit-s-t láttam összesen. mivel az egynyócba nem volt dpf meg ilyen viccek, ne tudom milyen gyerekbetegségei vannak. vezérlés, turbó, stb.

másik kérdés a manuális vs. powershift. ezek karbantartásáról van valami aranyszabály? az én 6 sebességesem egy 200e-nél kért egy kettőstömegű cserét, aztán annyi.

thanx worship
2.2tdci-n nem powershift van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8527 Dátum: 2016.04.20 szerda, 09:16:19 »

urak,

van valami komolyabb pro/kontra a 2,2 tdci motor kapcsán? arra gondoltam hogy ráveszem a céget, egy tit-s modellre, ami utána (2-3 év)az enyém lenne maradványértéken. akkor lenne 5-7 éves. 200e+ km után.

köpködjétek meg, kérlek. nézegetem a 2,0 163lovasokat is, egy szép tit-s-t láttam összesen. mivel az egynyócba nem volt dpf meg ilyen viccek, ne tudom milyen gyerekbetegségei vannak. vezérlés, turbó, stb.

másik kérdés a manuális vs. powershift. ezek karbantartásáról van valami aranyszabály? az én 6 sebességesem egy 200e-nél kért egy kettőstömegű cserét, aztán annyi.

thanx worship

- Fhasza a 2,2/200PS, nekem nincs!  eplus2 eplus2
- Fhasza a Tit-s csomag, de ha sokat vagy úton, hamar megútálod majd, mert Mo.-ra kemény a futómű, rugózási komfort gyakorlatilag nincs, a 18/19-es kerekek meg olyan rugózatlan tömeget képviselnek, hogy akár lehetnének vasból is, nem éreznél különbséget. Nálunk az utak fhosok, egy Bp. - Hegyeshalom M1 sem éppen pihentető benne, sokat pályázom és shimán kiteszik a táblát (M1 több helyen), hogy 1km hepe-hupa, ezzel meg is oldva...  taps taps Summa summarum, ahol remek jó minőségű az aszfalt, ott baxarás jó, de többségében "kompromisszumokat" követel, én 30.000km + / év futáshoz biztos nem venném!

Gondold át jól szerintem a Tit-s - t!

Ha jössz minire és sem felejtem el, hogy van, de még el is megyek, akkor szívesen megmutatom a gyakorlatban!

Üdv.  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #8528 Dátum: 2016.04.20 szerda, 10:24:13 »

Én velük szemezek, nekem a szomszéd falu:

http://ecotuning.hu/

Kicsit közelebb is lenne Neked vigyor3
köszi, kaptam tőlük is árajánlatot, és cask 10ropival több,mint sásd és itt mérnek teljesítményt padon előtte utána, és közelebb is van, úgyhogy én hozzájuk viszem, épp időpontot egyeztetek velük  worship
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8529 Dátum: 2016.04.20 szerda, 10:26:44 »

köszi, kaptam tőlük is árajánlatot, és cask 10ropival több,mint sásd és itt mérnek teljesítményt padon előtte utána, és közelebb is van, úgyhogy én hozzájuk viszem, épp időpontot egyeztetek velük  worship

király, majd kérjük az eredményeket
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #8530 Dátum: 2016.04.20 szerda, 10:45:12 »

Sziasztok,

 Ma vettem egy pierburg szelepet, mert már nekem is jelentkezett a phingó hang és az ingadozó teljesítmény és a wd40-es kezelés sem segített.
Azt szeretném kérdezni, hogy az újat csak csak elég beszerelnem, vagy egyből fújjak bele wd40-t és úgy kezdjem el használni?

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8531 Dátum: 2016.04.20 szerda, 10:46:48 »

Sziasztok,

 Ma vettem egy pierburg szelepet, mert már nekem is jelentkezett a phingó hang és az ingadozó teljesítmény és a wd40-es kezelés sem segített.
Azt szeretném kérdezni, hogy az újat csak csak elég beszerelnem, vagy egyből fújjak bele wd40-t és úgy kezdjem el használni?

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.

ha 9 év alatt sz@rt be, akkor szerintem csak használd
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8532 Dátum: 2016.04.20 szerda, 11:16:55 »

köszi, kaptam tőlük is árajánlatot, és cask 10ropival több,mint sásd és itt mérnek teljesítményt padon előtte utána, és közelebb is van, úgyhogy én hozzájuk viszem, épp időpontot egyeztetek velük  worship
Jól hangzik, off autósoktól már hallottam hogy értenek a mókához...
Kíváncsi leszek, várom én is nagyon az élménybeszámolót...

Esetleg 2 kocsira nem adnak kedvezményt? kb 5 percre lakok tőlük, hátha... vigyor3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #8533 Dátum: 2016.04.20 szerda, 12:53:10 »

Jól hangzik, off autósoktól már hallottam hogy értenek a mókához...
Kíváncsi leszek, várom én is nagyon az élménybeszámolót...

Esetleg 2 kocsira nem adnak kedvezményt? kb 5 percre lakok tőlük, hátha... vigyor3
meg kell kérdezni, de szerintem nem Cheesy  kérdés hogy én mikor tudok eljutni hozzájuk, lehet te hamarabb összetudsz hozni velük 1 találkozót, hétközbe én most nem tudok lemenni, napközben melózok, marad a szombat délelött ,de az kitudja mikor szabad nekik,azért ez egy délelöttös mutatvány
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8534 Dátum: 2016.04.20 szerda, 15:16:04 »

ha 9 év alatt sz@rt be, akkor szerintem csak használd

Ő róla mit tudni? Mert Ő pesti is és hát az ár nem rossz. Persze a munka minősége fontosabb az árnál, de talán van itteni ember, aki tapadztalattal szolgálhat.  Wink

http://mondeo.hu/index.php?topic=20519.0
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8535 Dátum: 2016.04.20 szerda, 15:27:44 »

Ő róla mit tudni? Mert Ő pesti is és hát az ár nem rossz. Persze a munka minősége fontosabb az árnál, de talán van itteni ember, aki tapadztalattal szolgálhat.  Wink

http://mondeo.hu/index.php?topic=20519.0

powerford király, nekem is sok mindent csinált, valamiért hirtelen nem jutott eszembe
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8536 Dátum: 2016.04.20 szerda, 15:38:49 »

powerford király, nekem is sok mindent csinált, valamiért hirtelen nem jutott eszembe

Akkor megbizható forumtárs!? Mert hozzá gondoltam, hogy vinném a kocsim majd. smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8537 Dátum: 2016.04.20 szerda, 15:40:01 »

Akkor megbizható forumtárs!? Mert hozzá gondoltam, hogy vinném a kocsim majd. smile
Illetve nem tudom, hogy egy ilyen programozott teljesitmény növekedés nem-e árt a motornak!? Persze nem versenypályán pörgetném, csak ugy érdekel, hogy van-e negativ hatása!?  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8538 Dátum: 2016.04.20 szerda, 16:04:37 »

Akkor megbizható forumtárs!? Mert hozzá gondoltam, hogy vinném a kocsim majd. smile

igen az,

Illetve nem tudom, hogy egy ilyen programozott teljesitmény növekedés nem-e árt a motornak!? Persze nem versenypályán pörgetném, csak ugy érdekel, hogy van-e negativ hatása!?  Wink

ezekben a motorokban jóval több van, mint amit kapsz, mivel rengeteg autóba építik be, rengeteg helyi szabályzásnak megfelelően. Ezért az alkalmazott sw, illetve annak beállításai nem a motor lehetőségeit, hanem a jogi határokat feszegetik. Pl a 2.0 diziből van 3 teljesítményű motor, de ez ugyan az a motor csak SW-ben különbözik. Az optimalizált SW több erőt, dinamikusságot ad, ugyan olyan használat mellett _lehet_, hogy kevesebb üzemanyagból, de ha kihozod a teljes nyomatékot, akkor a fogyasztás is nőni fog.

Powerford sem fogja túlhúzni a motort, szóval nem jár problémával. Van olyan is, aki pl a motoron az erősebb motornak megfelelő beállításokat vagy SW-t alkalmazza, amennyiben az lehetséges
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8539 Dátum: 2016.04.20 szerda, 16:09:53 »

igen az,

ezekben a motorokban jóval több van, mint amit kapsz, mivel rengeteg autóba építik be, rengeteg helyi szabályzásnak megfelelően. Ezért az alkalmazott sw, illetve annak beállításai nem a motor lehetőségeit, hanem a jogi határokat feszegetik. Pl a 2.0 diziből van 3 teljesítményű motor, de ez ugyan az a motor csak SW-ben különbözik. Az optimalizált SW több erőt, dinamikusságot ad, ugyan olyan használat mellett _lehet_, hogy kevesebb üzemanyagból, de ha kihozod a teljes nyomatékot, akkor a fogyasztás is nőni fog.

Powerford sem fogja túlhúzni a motort, szóval nem jár problémával. Van olyan is, aki pl a motoron az erősebb motornak megfelelő beállításokat vagy SW-t alkalmazza, amennyiben az lehetséges

Köszönöm a kimeritő választ.  worship Akkor amint lehetőségem lesz, meglátogatom powerford forumtársunkat.  smile  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #8540 Dátum: 2016.04.20 szerda, 16:12:00 »

Akkor megbizható forumtárs!? Mert hozzá gondoltam, hogy vinném a kocsim majd. smile

Úgy tudom, hogy Ő csak MK4-el foglakozik.
MK3-at nem chippel.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8541 Dátum: 2016.04.20 szerda, 16:22:55 »

Úgy tudom, hogy Ő csak MK4-el foglakozik.
MK3-at nem chippel.

Nembaj az!  Wink Csaba mindenkinek segít! Peti meg gyorsan kitanulja a csipsztuningot és máris bővült a profil...  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8542 Dátum: 2016.04.20 szerda, 16:32:19 »

Úgy tudom, hogy Ő csak MK4-el foglakozik.
MK3-at nem chippel.

Még nem irtam át, mert még nem hoztam el, de nemsokára Mk4 büszke tulaj leszek.  wave
Csak gondoltam, ha már kiadok egy nagyobb összeget, akkor az a pár 10ezer már nem oszt és mégis sokat dob az a plusz 30-40paci.   vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8543 Dátum: 2016.04.20 szerda, 16:38:13 »

Nembaj az!  Wink Csaba mindenkinek segít! Peti meg gyorsan kitanulja a csipsztuningot és máris bővült a profil...  eplus2 eplus2

 nyes  nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #8544 Dátum: 2016.04.20 szerda, 20:41:17 »

powerford király, nekem is sok mindent csinált, valamiért hirtelen nem jutott eszembe
ő autószerelő amúgy ? kéne majd 1 jó szerelő pár aprósághoz, vezérlés  vízpumpa csere, park asszisztens hiba kinyomozása ilyesmi.
A chippelést is látom fele annyiért csinálja, mint más cégeknél az ajánlatok,  mik a tapasztalatok  ezzel kapcsolatban? worship
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8545 Dátum: 2016.04.20 szerda, 21:20:38 »

ő autószerelő amúgy ? kéne majd 1 jó szerelő pár aprósághoz, vezérlés  vízpumpa csere, park asszisztens hiba kinyomozása ilyesmi.
A chippelést is látom fele annyiért csinálja, mint más cégeknél az ajánlatok,  mik a tapasztalatok  ezzel kapcsolatban? worship
Olvasni kéne kicsit... vissza...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #8546 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 00:16:17 »

- Fhasza a 2,2/200PS, nekem nincs!  eplus2 eplus2
- Fhasza a Tit-s csomag, de ha sokat vagy úton, hamar megútálod majd, mert Mo.-ra kemény a futómű, rugózási komfort gyakorlatilag nincs, a 18/19-es kerekek meg olyan rugózatlan tömeget képviselnek, hogy akár lehetnének vasból is, nem éreznél különbséget. Nálunk az utak fhosok, egy Bp. - Hegyeshalom M1 sem éppen pihentető benne, sokat pályázom és shimán kiteszik a táblát (M1 több helyen), hogy 1km hepe-hupa, ezzel meg is oldva...  taps taps Summa summarum, ahol remek jó minőségű az aszfalt, ott baxarás jó, de többségében "kompromisszumokat" követel, én 30.000km + / év futáshoz biztos nem venném!

Gondold át jól szerintem a Tit-s - t!

Ha jössz minire és sem felejtem el, hogy van, de még el is megyek, akkor szívesen megmutatom a gyakorlatban!

Üdv.  wave wave
Köszi,

Néztem volna 2,0 verzióból tit-s-t de nem nagyon találtam, talán csak egyet. nekem 17-es papucsok voltak fent, azt gondolom hogy a 18as em lehet nagy lépés hátra, persze nem tudhatom.
a futóműben lehet igazad, zömmel autópályázok, meg 50-60km országút, nem olyan rossz minőséggel.
a 2,2-ben milyen az automata? azon túl hogy más... gondozásban, komfortban, mit kell róla tudni?

köszi
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8547 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 09:10:52 »

Köszi,

Néztem volna 2,0 verzióból tit-s-t de nem nagyon találtam, talán csak egyet. nekem 17-es papucsok voltak fent, azt gondolom hogy a 18as em lehet nagy lépés hátra, persze nem tudhatom.
a futóműben lehet igazad, zömmel autópályázok, meg 50-60km országút, nem olyan rossz minőséggel.
a 2,2-ben milyen az automata? azon túl hogy más... gondozásban, komfortban, mit kell róla tudni?

köszi

- 2.2tdci: Alapvetően egy jól sikerült váltó hírében áll az AWF21, hagyományos, nem pókersnitt, 6 seb, nekem  nincs.
- 17 vs 18.: 2 dolog van, ami tényező. (1) Kb. 1,5kg/kerék - el nagyobb rugózatlan tömeg egy (2) keményebb futóműben. Ez keményebb rugókat, 1,5cm-el alacsonyabb rugókat és feszesebb gátlókat jelent. NEM sportfutómű, ezt fontos hangsúlyozni, pl. a CLA osztály mercijei jóval keményebbek!

Sokpálya + 50/60km országút használathoz vállalható még szerintem.  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8548 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 09:46:42 »

- 2.2tdci: Alapvetően egy jól sikerült váltó hírében áll az AWF21, hagyományos, nem pókersnitt, 6 seb, nekem  nincs.
- 17 vs 18.: 2 dolog van, ami tényező. (1) Kb. 1,5kg/kerék - el nagyobb rugózatlan tömeg egy (2) keményebb futóműben. Ez keményebb rugókat, 1,5cm-el alacsonyabb rugókat és feszesebb gátlókat jelent. NEM sportfutómű, ezt fontos hangsúlyozni, pl. a CLA osztály mercijei jóval keményebbek!

Sokpálya + 50/60km országút használathoz vállalható még szerintem.  wave wave
állítható futóműveset kell venni vigyor3 igaz az még ritkább, de ott jópofa a comfort, normal meg sport fokozat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8549 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 10:06:43 »

állítható futóműveset kell venni vigyor3 igaz az még ritkább, de ott jópofa a comfort, normal meg sport fokozat

És egy darab lengéscsillapító árából kétszer meg lehetne venni a normál gyári garnitúrát...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.